‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

15.11.2011

טיפוח מולקולרי באוירה גלילית - חלק שני

אחרי שבחלק הראשון התמקדתי בלספר לכן על סדרת Derm Source החדשה וקצת על התובנות שליקטתי מהרצאות האורח באירוע ההשקה, כעת נתמקד בפאן המעט יותר אישי של האירוע, ובין היתר - מה ארזתי איתי לנסיעה!
כפי שציינתי כבר בחלק א', המלון כולו עוטר במוצרי וישי והמותג ממש "הולבש" עליו מכף רגל ועד ראש. 
כפי שתוכלו לראות - כמעט כל מוצרי וישי היו בתצוגה:
סדרת Purete Thermale
סדרת Normaderm
סדרות שונות של שמפואים ומה שנראה כמו קפסולות לטיפול מרוכז שנראו מאד מעניינות!
גם בחדר האמבטיה מקומם של מוצרי וישי לא נפקד ומארגני האירוע דאגו לצייד אותנו במוצרים אשר ידאגו לכל צורך קוסמטי אפשרי. 
מה שחיכה לי בחדר הייתה הרביעיה הזאת אשר מורכבת מדיאורדורנט רול-און, תרחיץ ניקוי לפנים, מסיר איפור וקרם גוף. 
כמי שעד לאחרונה לא הכירה בכלל את המותג וישי, מבחינתי זאת הייתה הזדמנות מצויינת להיחשף למוצרים השונים שהמותג מציע ולבצע איתם היכרות מקרוב.
כיוון שלא רק טיפוח עור הפנים חשוב, דאגו לצייד אותנו גם במוצרים לגוף ולשיער - ג'ל רחצה ושמפו של וישי. אני חייבת לציין שמעולם לא תיארתי לי שלוישי יש שמפו! 

וכעת לסיבה האמיתית שלשמה התכנסנו כאן - האיפור שהבאתי איתי!

הבאתי איתי רק תיק איפור אחד (האדום שרואים משתקף בראי), שהכיל בתוכו גם עוד כל מיני פריטים לא קשורים לאיפור. כפי שכבר סיפרתי לכן, אני משתדלת לחסוך באריזה ולא להגיע למצב שאני צריכה מזוודה נפרדת רק בשביל האיפור. 
בשביל מצבים כאלה, אריזות שטוחות וקומפקטיות נוחות מאד ותופסות מינימום מקום. לכן קפצתי על המציאה לקחת איתי שתיים כאלה - פלטה קטנה של פיקסי שסיפקה את כל צרכי הצלליות, הסומק, ההיילייטר ואפילו השפתון וברונזר שוקולד של בורז'ואה
חוץ מזה לקחתי גם מסקרה של קרליין, פריימר עיניים של סמשבוקס, קונסילרים של אסתי לאודר ושל מאק, ג'ל לגבות של ביוטיקייר, מייקאפ של לוריאל שערבבתי עם דוגמית למייקאפ של YSL, פודרה סטודיו פיקס של מאק ואייליינר ג'ל של איל מקיאג'. 
בגזרת הטיפוח לקחתי איתי - את שלישיית קליניק (לא בתמונה) לניקוי ולחות, תמצית ויזיונר החדשה של לנקום (מבטיחה סקירה מדוקדקת עליה בקרוב), פריימר לפנים של סיסלי וקרם עיניים של לנקום
בכנות - למרות שהכל נכנס לי לתיק איפור אחד (תאמינו או לא), אפילו זה נחשב יותר מידי עבורי ובייחוד כשמדובר בלילה אחד בלבד. הסיבה שלקחתי כ"כ הרבה פריטים הייתה פשוטה ומטופשת - באותו ערב ציפו מאיתנו לעשות הופעה לארוחת ערב, ובאמת שלא יכולתי להרשות לעצמי להופיע בין ציבור עיתונאיות ובלוגריות יופי מכובדות כשאני עם איפור מינימלי! נכון ילדותי? אבל אמיתי לגמרי...
בגזרת המברשות כבר הייתי קצת יותר הגיונית והפעלתי שיקול דעת. קודם כל, כלל זהב שאני הולכת אחריו תמיד - לנסיעות לעולם אל תיקחו את המברשות הכי טובות/יקרות שלכן ותמיד תעדיפו מברשות פשוטות שיותר קל להחליף. תתפלאו עד כמה המברשות היקרות לכן מועדות לפורענות כשמתחילים להוציא אותן ממקומן הבטוח על שולחן האיפור....
אי לכך ארזתי איתי רק את מברשת סומק של ג'ייד ומברשת קבוקי של סיגמה, מברשת פודרה של ביוטיקייר (לא מומלצת. סקירה גם בקרוב..), מברשת גבות גם של ביוטיקייר, מברשת אייליינר של ספורה ומעגל ריסים ההכרחי כ"כ. 
בתיק האיפור הקטן שהולך איתי תמיד, דחפתי גם את מברשת טשטושים של רבלון, שכמו שצפיתי - הגודל הקטן שלה הופך אותה למאד יעילה ושימושית בנסיעות. 
מברשת ומשחת שיניים אף הן נכנסו לתיק - ובזאת סיימתי את אריזות האיפור והטיפוח האישיות שלי!

אני יכולה להגיד בגאווה שבסופו של דבר הצלחתי להשתמש בכל המוצרים שהבאתי איתי, כך שלפחות לא ארזתי סתם דברים שלא באו לידי שימוש. 
את מוצרי וישי ארזתי ביחד איתי בתיק שחזר הביתה והם כולם עוברים כעט בדיקה ובחינה מדוקדקת על מנת שאוכל לדווח לכן מה דעתי עליהם. את הברזים והמגבות החלטתי הפעם להשאיר במקום ;-)

וזהו סופו של החלק השני מסקירת אירוע ההשקה של וישי בגליל העליון. למדתי הרבה דברים חדשים על המותג, הכרתי מוצרים חדשים ומעניינים ואני חייבת לציין שנפתח לי סוג של צוהר לעולם הדרמו-קוסמטיקה בכלל, עולם שעד עכשיו לא הייתי כ"כ מודעת אליו. אולי בגלל שלבתי-מרקחת אני מגיעה רק כדי לאסוף תרופות כשאני במצבי גסיסה מתקדמים, ואז למי יש כוח להתחיל לחפש מוצרי טיפוח... 
אבל עכשיו אני בריאה לחלוטין ופתוחה לחווית השימוש במוצרים האלה - ואתן כמובן תשמעו את דעתי על כל אחד מהם!
אני מקווה שנהנתן מההצצה לתוך תיק הנסיעות האישי שלי. כרגיל, אפתח אלבום תמונות גם בפייסבוק, שם תוכלו להתרשם מהנוף הקסום שסבב אותנו וקצת מהמלון עצמו. 

האם ניראה לכן שהגזמתי בכמות האיפור שארזתי רק ללילה אחד? והאם התירוץ של ארוחת ערב בחברת בלוגריות ועיתונאיות יופי מתקבל? ;-) התגובות הן המקום לנזוף בי! 

גילוי נאות: את כל מוצרי וישי קיבלתי לסקירה ע"י החברה במסגרת אירוע השקה אליו הוזמנתי.

20 comments:

  1. כמות סבירה של איפור בהחלט.
    אני אולי הייתי בוחרת מוצרים קצת שונים, לא ראיתי אצלך שפתונים בכלל ובטח הייתי משתמשת במברשות מוקטנות (שגם ככה בתיק שלי כל הזמן).

    השבמחק
  2. בתוך הפלטה של פיקסי יש שפתון אדום וגלוס וחוץ מזה גם הבאתי את תיק האיפור שמסתובב איתי קבוע בתיק הרגיל (שלא צילמתי) ובו יש כל מיני שפתונים/ליפ סטיינס/גלוסים שונים. שם גם הייתה המברשת הקטנה של רבלון ומברשת להנחת צלליות קטנה של ספורה.
    האמת שיש לי קיט מברשות קטנות לנסיעות של בובי בראון - אבל אני ממש שונאת את המברשות שם! חייבת להתארגן על משהו חלופי..

    השבמחק
  3. שפוי לגמרי! בדיוק הרגע חזרתי מהדואר עם חבילה בה 2 פלטות קטנות של פיקסי. כבר בשלב הפתיחה הבנתי שכספי הלך קיבינמט......

    השבמחק
  4. לא יודעת אם ראית, אבל כתבתי על הפלטה הזאת אחרי שקניתי אותה. האמת שבהתחלה הייתי ממש מאוכזבת ממנה (גם נורא קטנה, גם איכות SO SO) אבל עם הזמן אני למדתי לאהוב אותה לנסיעות. כל עוד את לא בונה על מראה סופר מעושן וצבעוני - היא תספיק לך ונורא נורא קל לארוז אותה.

    השבמחק
  5. הצבעים שבחרתי שחשבתי שיהיו ממש אחלה התגלו שפלופ שקוף, גירי, מנצנץ בגסות ופויה! בקושי הצלחתי לצלם משהו מהאסון הזה

    השבמחק
  6. עד כדי כך?? טוב, מחכה לדיווח מפורט...

    השבמחק
  7. לגמרי פינקו אותך! הכל נראה מעניין [וגם אני לא ידעתי שלוישי יש שמפו ומוצרי שיער :-O ] ולרגע בגלל חוסר ריכוז חשבתי שקיבלת הביתה את כל מה שבתמונות ונדהמתי [למרות שמה שקיבלת הוא מהמם לא פחות] .
    לקחת כמות איפור ממש סבבה לגמרי לדעתי כי בכל זאת, אנחנו נשים וכשאומרים לנו לארוז ...אנחנו אורזות מכל הלב!
    תודה על הפוסט :)

    השבמחק
  8. LOL בכיף הייתי לוקחת את כל הויטרינה על כל מוצריה! אבל זה היה מחובר בברגים וכאלה, את יודעת, לא נעים... D-:
    אני כבר יכולה לארוז את האיפור וטיפוח שלי בעיניים עצומות - רק לארוז ותגידו לאן!

    השבמחק
  9. כמויות שפויות לחלוטין. מה זה משנה אם נוסעים ליום או לשבוע? עדיין את כל הבסיסיים צריך............
    בדר"כ אם אני נוסעת ליום אחד, כל מה שיכול להכנס לקופביות קטנות של ביוטי קר נכנס לשם (מייקאפ, פריימר, אפילו קרם לחות). זה חוסך המון מקום לכל הבגדים והנעליים שאולי יש סיכוי שאני אלבש במהלך ה-24 שעות האלו :) אפרופו הכמויות שאנחנו אורזות...
    משתפרת עם הזמן...

    השבמחק
  10. לי אין סבלנות להתעסק עם העברות לקופסיות, גם ככה אני תמיד אורזת בדקה ה-90 ובלחץ! אבל לגמרי השתפרתי במשך השנים, פעם הייתיה מפריזה ממש....

    השבמחק
  11. שמעתי המון לאחרונה על התמצית של לנקום (ויז'יונר), מחכה לשמוע מה דעתך..

    השבמחק
  12. מבטיחה שבוע הבא סקירה אודותיו!

    השבמחק
  13. הכמות של איפור סבירה לגמרי, איך שאני מכירה את עצמי הייתי לוקחת יותר :)).
    הוישי ממש פינקו! מחכה לסקירה של המוצרים, גם אני לא ממש מכירה את כל הסדרות של המוצרים שלהם ומשתמשת בעיקר במים הטרמליים שלהם.

    השבמחק
  14. LOL אז אני לעומתך עוד במצב טוב, הרגשתי שלקחתי ערמות!
    דווקא את המים שלהם לא ניסיתי עדיין, בינתיים יש לי שני מכלים של AVENE ואני מרוצה מהם

    השבמחק
  15. ארזת כמות שפויה של מוצרים וזה לגיטימי כי בכל זאת צריך להיראות יפה ולהרגיש בנח במיוחד בערב מסקר שכזה ;)
    נראה שעברת אחלה חוויה, תמיד כיף להתפנק באמצע החיים עם הפתעות כאלה.
    יאללה,סקירות!

    השבמחק
  16. הסקירות בדרך!! כל המוצרים עוברים עכשיו בדיקה ובחינה מדוקדקת :-)

    השבמחק
  17. יופי של פוסט ! איזה פינוק הרעיפו עליכם מוישי, יפה מצידם. כבר הגבתי אצלך בפייס מה אני חושבת על מה שלקחת :) ושאני כמו קורין חוסכת במקום בעזרת קופסיות קטנות, זה אומנם לוקח קצת זמן להעביר את כל מה שצריכים לקופסיות אבל זה משתלם, התיק פחות כבד :) מחכה לסקירה על התמצית של לנקום.

    השבמחק
  18. אני במקום קופסיות אוהבת לקחת דוגמיות, בשביל דברים כאלה אני אוספת אותם. לצערי לאחרונה חיסלתי את כל מלאי הדוגמיות שלי כך שלא נשאר לי מה לארוז בנסיעה הזאת...

    השבמחק
  19. פינוק! סביר לחלוטין מה שלקחת. אני משתדלת לקחת דברים בסיסיים. עכשיו לדוגמה אני מרוצה מכל מה שנלקח והכל בשימוש שוטף.

    השבמחק
  20. הכי טוב שלוקחים דברים שמשתמשים בהם, זה באסה להסחב עם איפור שסתם מוסיף משקל ולא בא לידי שימוש..

    השבמחק