‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

13.9.2011

רכישות וקניות


בחודש האחרון אני חייבת לציין שהייתי ילדה טובה ולא קניתי יותר מידי מוצרי איפור, וגם אם כן רובם היו מוצרים במבצעים משתלמים במיוחד. 
חוץ משני מוצרי מאק שנרכשו מהקולקציה החדשה, הרכישות שלי החודש הן כמעט כולן מהסופר-פארם, חוץ מגלוס קטן שנרכש ברשת. 
אתן כבר מכירות אותי בתור חובבת גלוסים מושבעת, כך שלא מפתיע שמופיעים כאן 3 מהקטגוריה. 
ניצלתי מבצע מצויין שהיה בסופר-פארם על גלוסים של קרליין ב-30 ש"ח, במקום 90 ש"ח (עבור 8 מ"ל). את הגלוסים של קרליין מעולם לא ניסיתי וחשבתי שזאת הזדמנות טובה להכיר אותם.
שני הגלוסים הם מסדרת Lip Passion. הגלוס הסגלגל הוא מס' 85 Pale Orchid והגלוס הכתום הוא מס' 106 Light Orange. שניהם במרקם שימר עדין. 
גלוס כדוגמת 106 הכתום אין לי באוסף וגיליתי לשמחתי שהוא התאמה מצויינת לשפתון Splendid של סמשבוקס שרכשתי בתחילת הקיץ. הפיגמנט בגלוס כתמתם עדין ואם לובשים אותו ללא שפתון מתחת הוא מתשלב בטבעיות עם השפתיים. גוון כתום זועק לא תמצאו כאן, אבל מי שמחפשת גלוסים ממשפחת האפרסקים/כתומים - כדאי לבדוק. אצלי השפתיים די פיגמנטיות וורדות באופן טבעי, כך שגלוסים רבים "נבלעים" עליהן. 
גלוס מס' 85 הוא מעט אטום יותר ממס' 106 ומעניק מראה ניודי סגלגל. משתלב טוב עם כל שפתון מגזרת הוורודים/סגולים.
אני מוצאת לגבי שני הגלוסים שלמרות שבסוואטצ' הם ניראים פיגמנטיים, על השפתיים הגוון מעט נבלע ולא בולט מאד. השימר בהם מוצלח ולא נראה נצנצי או מוגזם בכלל.  
המרקם של הגלוסים הוא מהסוג הסמיך מאד ועל כן הם גם דביקים למדי. בתור וותיקת גלוסים, דביקות איננה דבר שמפריע לי ובאופן אישי אני חושבת שזה תורם לעמידות של הגלוס. מצד שני יש רבות מאד שלא אוהבות את התחושה הזאת - אז ראו הוזהרתן. 
מימין: גלוס מס' 10 BarryM, גלוס מס' 106 קרליין, גלוס מס' 85 קרליין
האפליקטור הוא מברשת שנוח לעבוד איתה. לגלוס יש ניחוח קוסמטי מאד מאד עדין שכמעט לא מבחינים בו.
האם אקנה עוד מהסדרה? כן בהחלט, בתנאי שימשיכו להיות במבצע של 30 ש"ח. הייתי שמחה לראות הרחבה של סקאלת הגוונים שהיא בינתיים משמימה למדי (הרבה וורודים/סגולים/ניודים) וכן סדרת גלוסים עם פיגמנט מעט יותר חזק ועמוק למי שמחפשת גלוסים כתחליף לשפתון.
הגלוס השלישי בחבורה הוא קניית הרשת היחידה שלי החודש (גאה בעצמי!!). זהו גלוס שמצאתי במבצע באתר ASOS, של המותג הבריטי BarryM המציע איפור במחירים נמוכים. הגלוס עלה לי 17 ש"ח (10 מ"ל) ומזל שכך, כיוון שהוא המאכזב בחבורה. ציפיתי שיהיה בעל גוון אבטיחי וורדר בהיר, אבל בפועל הפיגמנטציה שלו נמוכה מאד ועל השפתיים שלי בקושי רואים משהו. יש לו ניחוח ווניל מתוק וחזק והוא מגיע באריזת טיובה. מידרתי אותו לתיק היום יומי שלי ואני משתמשת בו כבוסטר של ברק וממש מעט גוון לשפתיים, כחידוש ורענון המראה במשך היום. 
הרכישה הבאה היא צללית מסדרת קולור אינפליביל החדשה של לוראיל. יש לי באוסף כבר שתי צלליות מהסדרה הזאת, ואת אהבתי למרקם ולפיגמנטציה שלהן כבר הבעתי כאן. לכן לא מפתיע שכשהיה מבצע של צללית ב-30 ש"ח (למחזיקי כרטיס לייףסטייל בלבד) קפצתי על המציאה להצטייד באחד הגוונים החדשים שהתווספו למבחר - מס' 012 Endless Chocolate אשר כשמו כן הוא- חום שוקולדי עמוק ומעט מוזהב.

 צירפתי תמונה עם פלאש אימתני, על מנת שתוכלו להתרשם מהחלקיקים המוזהבים בצללית אשר מעניקים לה מימד ועומק נוספים ויפים. הגוון עצמו הוא חום עמוק והפיגמנט מאד חזק - יהיה מושלם להצללות ועישונים באיפור חורף הבא עלינו לטובה.
רכישה אחרונה היא ערכת שלושת השלבים של קליניק בגודל מוקטן אשר מוצעת בסופר-פארם תמורת 39 ש"ח. 
הערכה מכילה 3 מוצרים בגודל מוקטן (30 מ"ל) המיועדים לניקוי ולחות לעור מעורב/שמן. בכנות, לא שמתי לב אם קיימות ערכות עם מוצרים אחרים מהסדרה המיועדים לסוג עור אחר, כיוון שהערכה שמצאתי מתאימה לסוג העור שלי ואותה לקחתי. 
את המוצרים של קליניק מהסדרה הזאת אני מכירה כבר מימים ימימה כך שזאת לא ערכת התנסות עבורי. אני קניתי אותה כיוון שזה פתרון מצויין לנסיעות ואני אוהבת שיש לי מוצרים מוקטנים לקחת איתי במקום לארוז את הגודל המלא והמסורבל ולהתחיל לרוקן את חדר האמבטיה שלי מתכולתו כל פעם שאני נוסעת ללילה או שניים. המחיר גם הוא אטרקטיבי והערכה כוללת שובר של החזר מלוא הסכום בקניית הערכה בגודל המלא (כלומר 39 ש"ח הנחה). 
מי שרוצה להתנסות במוצרים האלה - זאת הזדמנות לרכוש אותם במחיר נמוך ולא להתחייב לגודל ולמחיר המלא. מי שכמוני אוהבת מוצרים מוקטנים לנסיעות - זאת הזדמנות נהדרת להצטייד באחת כזאת שכוללת גם תיק רחצה שקוף וקטן, כך שאפילו לא צריך לארוז אותם בעצמנו - רק ליזרוק לתיק וליסוע.
אמנם אנחנו משלמים על מה שבחו"ל מקבלים בחינם (בתור טסטרים), אבל לצערנו זה המצב כאן בארץ..

עד כאן לקט הרכישות האחרונות שלי. רכישה נוספת שקיוויתי שאוכל לכלול בפוסט הזה מתעכבת מסיבות שאינן תלויות בי, כך שבינתיים אשאיר את זה בגדר הפתעה ;-)

מה מתחשק לכן מתוך הדברים שקניתי, אם בכלל? והאם גם אתן עשיתן רכישות מעניינות לאחרונה? שתפו אותי :-) 

  

24 תגובות:

  1. אני התפרעתי החודש והרבה! אני מחכה לחבילה מסטרוברי (לא יכולתי שלא לנצל 10% בנוסף להנחות רגילות), אתמול קניתי בושם וסט של לנקום וכמובן היה את רכישה ענקית ממאק ולקים. מתיש!
    תתחדשי על הכל. ברגע שאמרת "דביק" עברתי הלאה. בדיוק אתמול ראיתי את הקיט של קליניק. לפחות הם מציעים ערכה קטנה שלהערכתי מספיקה ללא מעט שימושים.

    השבמחק
  2. תתחדשי!
    מאוד אהבתי את הבחירה של הצבעים בגלוסים. ה-BARRY M נראה מבטיח, חבל שלא פיגמנטי, למרות שגלוס שקוף זה דבר מאוד פרקטי. אני בזמן האחרון הזנחתי את הגלוסים שלי וכנראה אחזור להשתמש בהם כשמזג האויר יתקרר.
    הצללית של לוריאל ממש יפה! אבדוק אותה מקרוב בהזדמנות הבאה. בדיוק מסוג הצבעים והמרקם שאני אוהבת ליומיום.
    פעם השתמשתי בשלושת השלבים של קליניק. חוץ מהסבון שמייבש אותי מאוד המוצרים ניו נהדרים. הערכה באמת פרקטית לנסיעות!

    השבמחק
  3. את באמת התפרעת החודש!! אבל אם אני זוכרת נכון חודש שעבר היה קצת חסכוני אצלך, וככה זה גם אצלי - חודש אחד דל בקניות ואז בחודש שאח"כ אני קצת מתפרעת מידי..
    אני חושבת שבסה"כ הקיט של קליניק משתלם - בייחוד בתור מישהי שאוהבת טסטרים לנסיעות. מיד כשראיתי אותה לקחתי - קשה למצוא בארץ גדלים כאלה

    השבמחק
  4. באסה מהבאריM, גם אני ציפיתי שיהיה משהו טוב. לא נורא, בתור גלוס מרענן ככה באמצע היום הוא בסדר. לפחות הוא היה ממש זול...
    אני ממליצה לבדוק את הצלליות האלה של לוריאל. הם הוסיפו עכשיו גם גוונים אפורים/כסף/שחור חורפיים ואפילו כמה גווני מאט!
    אני מאד מרוצה מהערכה לצרכי נסיעות. בגדול אני לא מתה על המוצרים האלה ולכן אף פעם לא קונה את הגודל המלא, אבל בשביל שימוש של כמה פעמים ספורות פה ושם זה לא יהרוג אותי והגודל מושלם לאריזה!

    השבמחק
  5. תתחדשי ! :-)
    אהבתי את הערכה של קליניק ולא ידעתי על המבצע הזה. אני אוהבת את מי הפנים שלהם.
    ובהחלט הולכת לראות את הגוונים החדשים של הצלליות של לוריאל :-)

    השבמחק
  6. אמאלה איזה צבעים מעלפים נכון?? אתמול בלילה כמעט ורכשתי אותו עם עוד כמה מוצרים של שיסיידו, אך כהרגלם בקודש הסומק לא היה קיים בשום גוון והמגירות שלהם היו די ריקות. אז אחרי שהיה של למעלה משעה שם (לא היו דיילות מציקות זה זה היה מאוחר בלילה), בנוסף לדיילת הפנים של הסניף עצמו שהביאה לי ת'קריזה השארתי בקור רוח את המוצרים על הדלפק. בהצלחה שיהיה להם עם המכירות.

    השבמחק
  7. שרית לא כ"כ הצלחתי להבין לאיזה מוצר את מתייחסת. מה בדיוק רצית לקנות ולא הצלחת בסוף?

    השבמחק
  8. תודה!
    כדאי לבדוק הן את הערכה של קליניק שהיא באמת מוצלחת לנסיעות והן את הצלליות של לוריאל - פיגמנט מדהים!

    השבמחק
  9. ובצדק. התכוונתי לסומק של בקרם של YSL. הגבתי במקום הלא נכון. זה רק מוכיח שאני קוראת אותך ;)

    השבמחק
  10. חחח קטעים איתך. אבל מסכימה איתך לגמרי, הסמקים בקרם של YSL מעלפים! חבל שלא יצא לך לרכוש אותו בסוף. אל תתייאשי, תנסי שוב בסניף אחר..

    השבמחק
  11. סניפים אחרים כבר ממש רחוקים ממני. תראי למה גורמות הדיילות האלה!

    השבמחק
  12. תתחדשי על הכל!! :)
    גם אני קניתי את הערכה הזו (גם לעור מעורב/שמן) לכבוד נסיעה שבאה עליי לטובה :) ראיתי האמת גם לעור מעורב יבש עם קרם במקום ג'ל לחות.
    לגבי גלוס כתחליף לשפתון - אני דווקא אוהבת יותר את הרעיון של שפתון כתחליף לגלוס. דביק לי מדי כל הסיפור של הגלוסים, וברגע שהבנתי שאני סתם קונה גלוסים ולא משתמשת בהם הפסקתי לבזבז על זה כסף ;)
    את הצללית החומה של לוריאל בחנתי ושקלתי לקנות, אבל אין לי לייףסטייל אז פחות משתלם לי. אולי בחו"ל או בדיוטי המחיר יהיה ידידותי יותר :)

    השבמחק
  13. בשנתיים האחרונות זנחתי את הגלוסים. לא אוהבת את המרקם והדביקות, מעדיפה שפתון מלא. הגוון הכתום נראה נפלא!
    גם אני לאחרונה רוכשת בעיקר בסופר פארם, בד"כ בית המרקחת קרוב למחלקת האיפור ואני מבלה שם הרבה LOL

    הצללית נראתי מאוד יפה, אני אוהבת שילוב של זהב ויום אך היא כהה מאוד, לא הייתי יודעת איך לעבוד איתה. רכשתי 2 צלליות כאלה במבצע, ורודה - מאוד יפה וירוקה שטרם ניסיתי.

    תתחדשי!

    השבמחק
  14. ברכות על הרכישות. הגלוסים נחמדים, אבל מה לעשות, אני לא מחובבות הגלוסים, פשוט כי הם יורדים מהר מדי מהשפתיים.
    הצללית נראית לי יפה מאוד, כבר כמה פעמים בדקתי את הצלליות האלו של לוריאל בפארמים, עדיין לא קניתי. מה שכן אני בדיוק מחפשת חלב פנים ומי פנים, והמבצע נראה נחמד וזול, למרות הבקבוקים המוקטנים. הבנתי שיש גם איזו הנחה על אותם מוצרים, אבל בגודל רגיל. שאלתי דיילת בסופרפארם אם זה מיועד להסרת איפור, היא ענתה שלא, והסבירה לי מה לעשות, ושזה מיועד להסרת תאים מתים. באפריל אמרה לי דיילת שזה כן להסרת איפור. נראה לי שאת מבינה יותר משתיהן, מה דעתך?

    השבמחק
  15. אם תנסי להסיר עם זה איפור זה ישרוף לך את הפנים. מי הפנים האלה נשארים לסוף אחרי המסיר איפור ואחרי הסבון הוא מסיר תאים מתים ועוזר לעור לנשום וליהראות טוב יותר. בדיוק לפניו יומיים עשיתי השוואה בין מי פנים של שיסיידו לבין אלה של קליניק לגבי היעילות.

    השבמחק
  16. איזה כיף, מקווה שאת נוסעת למקום עם ספורה/איפור במחירים משתלמים :-)
    גלוסים זה תחביב שלי, אבל אני בהחלט מבינה למה הרבה בנות לא אוהבות כ"כ להתעסק איתם. אין מה לעשות, אני כנראה נמשכת לכל מיני דברים מבריקים ;-)

    השבמחק
  17. כל כניסה לסופר-פארם אצלי כרוכה ברכישה של לפחות דבר או שניים... זה נהייה ממש מכה.. אבל מצד שני זה כיף :-)
    הצללית מיועדת להצללות בעיקר, היא באמת מאד מאד כהה ופיגמנטית. A little bit goes a long way...

    השבמחק
  18. ממליצה בחום לנסות את הצלליות של לוריאל - יש לי עכשיו כבר 3 כאלה באוסף ואני נהנת מהן מאד.
    לגבי מי פנים - זה בפירוש לא מיועד להסרת איפור. מה שהדיילת באפריל אולי התכוונה זה שמי פנים מסירים שאריות של איפור שלפעמים נותרים על הפנים גם אחרי ששוטפים אותם עם תרחיץ/תחליב או מסירים עם מוצר יעודי.
    מי פנים מיועדים להסרת תאים מתים, שאריות לכלוך ולאיזון רמות היובש/שומן בפנים. אישית אני לא משתמשת במי פנים בכלל כי אני לא מרגישה שזה מועיל לי (להפך..) אבל זה מאד תלוי בסוג העור.
    לכן הערכה של קליניק באמת משתלמת - יש לך הזדמנות לנסות את המוצרים בלי להוציא עליהם המון כסף. אהבת - נהדר, תקני את הגודל המלא. לא אהבת - לפחות זה היה בסה"כ 40 שח ולא 300..

    השבמחק
  19. ספורה יש, לגבי איפור במחירים משתלמים - אין לי מושג... אני כנראה אגלה ביום ראשון-שני (או כשבן הזוג יאפשר לי להיכנס לחנות איפור. אני לא רוצה שהוא יסבול בחופשה).

    השבמחק
  20. תתחדשי על הרכישות המדליקות! הגלוסים נראים יפים לאללה וגם הצללית. גם אני רכשתי צללית מהסדרה הזאת בצבע ירוק חאקי ואני מאוד מרוצה מהפיגמנט, המרקם והעמידות המצויינים- צלליות מאוד איכותיות לדעתי. ראיתי את התמונה שלך ושל מרינה יחד עם עדי בפייסבוק ואת נראית מקסים. זה מדהים איך שרואים את כל הפנים, אנשים מצטיירים אחרת, מאשר תמונת עיניים לחוד או שפתיים...לילה טוב :-)

    השבמחק
  21. אה..שכחתי...ממליצה לך להיזהר עם מי הפנים של קליניק הם מפרים את רמת הלחות הטבעית של העור וגורמים ליובש בשימוש קבוע...וזאת אני אומרת מניסיון (בעבר השתמשתי בהם לאורך זמן עד שירד לי האסימון...). יש לי חברות שמרגישות את אותה ההרגשה לגבי המוצר הזה. אם כבר מי פנים אז ללא אלכוהול, האלכוהול מייבש..ועור שמתייבש סופו שיתקמט מהר...(למזלי הפסקתי בזמן...:-) ) מי הפנים לעור שמן של קליניק מלאים באלכוהול. הלחות הצהובה שלהם בסדר ותו לא...אך לנסיעות היא בהחלט מספקת, לא נורא ליומיים שלושה :-)

    השבמחק
  22. אפרופו התגובה הראשונה שלי, גם העיניים שלך לחוד והשפתיים לחוד נראים מצוין בתמונות אך המכלול השלם עולה על התמונות שראינו בעבר, מתוקה אמיתית ! יאללה לילה טוב, כבר מאוחר ואני עדיין גולשת....

    השבמחק
  23. תודה על כל המחמאות! :-)
    לגבי מי פנים - אני לא משתמשת במי פנים בכלל כבר המון שנים - יש בהם חומרים (גם אלה בלי אלכוהול) שמגרים לי את העור ומחמירים לי פצעונים ואפילו גורמים להופעה של פצעונים חדשים. המי פנים מהסדרה של קליניק כנראה יעברו לחברה שכן משתמשת..

    השבמחק
  24. הצללית החומה הורסת. אני מתה על הקיטים האלה של קליניק , הם נורא כיפיים. הגלוס הכתמתם מצא חן בעיניי , מעניין איך הוא על השפתיים . תתחדשי על ה-כ-ל!

    השבמחק