‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

30.11.2011

תמצית ג'ניפיק של לנקום - Limited Edition יכולה להיות שלכן!! *ההגרלה סגורה*

תמצית ג'ניפיק של לנקום היא אחת ממוצרי הדגל של המותג הותיק. התמצית, אשר הושקה לפני מס' שנים, זכתה במהלך השנים לקהל משתמשות נאמן ומעריץ, אין ספור המלצות במגזינים ובעיתונים ופרסים בתחום הטיפוח.
התמצית מיועדת לשימוש על ידי נשים בנות 30 ומעלה ומעודדת מראה עור צעיר וחלק יותר. החומרים הפעילים בתמצית מבוססים על מחקר גנטי ארוך שנים ו-7 פטנטנים רשומים, כאשר ההשפעה שלה מתמקדת בעידוד ייצור חלבונים בעור התורמים למראה עור צעיר וחלק יותר.  
על יתרונותיה של התמצית וחווית השימוש בה תוכלו לקרוא אצל הבולשת, בבלוג של דנרה ובסקירה מקיפה של קורין. 
כעת משווקת התמצית בבקבוק בעיצוב פלאטיניום יוקרתי במהדורה מוגבלת:
את הבקבוק בעיצוב המהודר ניתן להשיג ברשת סופר-פארם בלבד לתקופה מוגבלת. 
30 מ"ל עולה 435 ש"ח
50 מ"ל עולה 565 ש"ח

וכעת מגיע השלב המשמח בפוסט - אחת מכן יכולה לזכות בתמצית במסגרת הגרלה שנערכת ממש כאן בבלוג באדיבות לנקום ישראל!
אז איך עובדת ההגרלה? זה הולך להיות פשוט מאד!
שני תנאים בסיסיים ראשונים להשתתפות בהגרלה - 
1. להירשם כקוראות של הבלוג מצד שמאל למעלה ("הצטרף לאתר זה")
2. להגיב לפוסט זה ולספר לי איך אתן מתמודדות עם הזדקנות העור ואיזה טיפים יש לכן למראה עור צעיר יותר? 

וכעת לנקודות בונוס שאפשר לצבור - כל פעולה כזאת תקנה נקודת בונוס אחת אשר תכפיל את סיכוייכן לזכות:
3. לשתף בפייסבוק/בבלוג/בטוויטר - ספרו לחברים ו/או לקוראים על ההגרלה! אל תשכחו לתייג אותי ו/או לשלוח לי קישור לפוסט כדי שאדע להוסיף לכן את הנקודה!
4. להצטרף לקבלת עדכונים במייל (מצד שמאל למעלה Follow by email). 
5. להצטרף כקוראות גם דרך Networked Blogs (מצד שמאל מתחת ל-"הצטרף לאתר זה")

הצטרפתן? הגבתן? נפלא - אתן בהגרלה!! 
ההגרלה תימשך שבועיים, כלומר עד יום שלישי 13.12.11 בחצות. ביום רביעי אפרסם את שם הזוכה בהגרלה ואצור איתה קשר על מנת לתאם את שליחת הפרס. 
אני מאחלת לכולן הצלחה בהגרלה!! 

78 תגובות:

  1. איזו הגרלה כייפית. מעולה לחורף כשהפנים יבשים.... הטיפים שלי? הרבה הרבה קרם, תה ירוק, ובאוטו, להפעיל את החימום רק לכיוון הרגליים. (החום במילא עולה כלפי מעלה, והאוויר החם והמייבש לא מצליף בפנים).
    בהצלחה לכולם!

    השבמחק
  2. איזה כייף. טוב אני נרשמתי כעוקבת. נרשמתי גם לזה מתחת לעוקבים(סורי שאני לא יודעת את השם המלא של זה) שיתפתי בפייסבוק הנה הלינק לשיתוףhttp://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fisraelmakeup.blogspot.com%2F2011%2F11%2Flimited-edition.html%3Fspref%3Dfb&h=hAQFUZuP8AQFgVaGklMQroBuDUUlVvVlZJ88NIhiFf08dAg מקווה שזה זה.. והנה לינק לשיתוף בטוויטר

    http://t.co/Xjo9Txytאני רשומה מזמן לעידכונים במייל.

    טוב קודם כל אומר שאני מכורה לבלוג שלך(שלך פלוס מרינה =)) אני נורא אוהבת את הגישה שלך ואת הצורה בה את מבטאת את הדברים שאת מציגה.

    טוב הטיפים שלי להתמודדות עם הזדקנות העור-חייבת לציין שאני די צעירה(20) ככה שאין לי הרבה מה לשפוך בנושא אבל אני יכולה לומר מצד אימי(שהעור שלה בגיל 52 פשוט חלומי) ששמירה על איזון נכון בעור ושמירה על טיפול נכון לעור יכולה למנוע ואף לעזור בהזדקנות העור(אני לא מאמינה שאפשרי למנוע לגמרי) אבל אפשרי לשפר את עמידות העור מפני נזקי הסביבה . פשוט תדאגי לעור לא להזניח אותו כמו שאת מטפלת בכל איבר אחר אז הפנים ועור הפנים הם דבר ראשון.

    זהו הגרלה סופר שווה והמון תודה לך את מקסימה. יש לציין שבחיים אבל באמת(ברצינות!) בחיים כמה שאני משתתפת לא זכיתי בשום הגרלה ומקווה שאולי הפעם מישהו מלמעלה יסתכל עליי .

    אגב ניסיתי דוגמית של הג'ניפיק וזה תרם פלאים לי לא הרגשתי שאני חייבת להניח מייק אפ אחרי השימוש בו והוא עשה לי לעור תחושה זה עור נטול פגמים לגמרי ממש עור חרסינה וזה משך אותי לחשוב לרכוש אותו אבל עדיין לא רכשתי אני מחכה קצת . זהו בהצלחה לכולן =)

    השבמחק
  3. הטיפ שלי למראה עור צעיר הוא להקפיד על סומק, שכן ככל שאנחנו מתבגרות העור מאבד מהפיגמנטים הטבעיים שלו (זה ובלט גם בשפתיים ובגבות), ועל כן סומק שמונח כהלכה משווה לנו נעורים מיידים

    השבמחק
  4. הטיפ שלי למראה עור צעיר .. כול יום לסבן את הפנים טוב טוב זה מטהר ונהדר תביטו בי אני כבר סבתה לנכדה .. נכון שלו רואים אז זה הסוד.. ביייי

    השבמחק
  5. טיפים שלי: קרם הגנה, גם בחורף! ובנוסף חשוב לנקות את הפנים כל ערב, גם עם עייפים.

    השבמחק
  6. הטיפים הכי חשוב שלי: לאכול אוכל בריא - הרבה פרות וירקות וכמובן לשתות המון המון מים!
    בעבר היו לי פצעים בעור כתוצאה מאוכל כמו פיצוחים ושוקולד והיום כשאני שותה רק מים ולא שטויות וקיצצתי הרבה בשוקולד (כי הרי אי אפר בלי בכלל...) הכל נעלם ולא חזר כבר שנים!

    השבמחק
  7. איזו הגרלה מצוינת, כבר הרבה זמן בא לי לנסות את ג'ניפיק...
    יום ההולדת שלי חל בדיוק ביום ההגרלה, אז אני מקווה שמישהו למעלה יסדר לי זכייה בהגרלה כמתנת יום הולדת 

    אני מתמודדת עם הזדקנות העור בעיקר באמצעות טיפול עדין בעור – ניקוי עדין שלא מפשיט מהעור את הלחות והחיוניות שלו, מי פנים נטולי אלכוהול, ולחות איכותית.
    בנוסף, אני מקפידה על שתייה מרובה של מים ותה ירוק.

    נרשמתי כקוראת של הבלוג, הצטרפתי לקבלת עדכונים במייל וכקוראת דרך Networked Blogs.

    השבמחק
  8. מכיון שיש לי אותה , כל מה שנותר לי לומר הוא שזו הגרלה שווה ביותר! לכו על זה!

    השבמחק
  9. הי, הגרלה שווה ביותר! אוהבת להשתמש בג'ניפיק, גם כתבתי עליו בבלוג שלי.
    הטיפ שלי למראה עור צעיר יותר-לא טיפ למעשה, פשוט עניין של גנים כמו אצלי.. אבל גם לשמור עליו היטב ע"י סרומים וקרם לחות מותאמים לעור ולהסיר איפור לפני השינה.
    עשיתי הכל. קישור לפייסבוק- https://www.facebook.com/
    קישור לבלוג שלי-http://off-na.blogspot.com/2011/11/2-prague-2-shopping.html
    תודה!

    השבמחק
  10. עשיתי את 1-4:)
    אני עוד צעירה יחסית אז הטיפ העיקרי הוא לשמור על העור צעיר, לא להזניח והכי חשוב- לא לייבש!!!
    :)

    השבמחק
  11. אההה והמייל שלי הוא LITALMAR@WALLA.CO.IL
    ובחלק מהדברים כי היה חייב השתמשתי ב LITALURI@GMAIL.COM

    השבמחק
  12. היי!
    אני משתדלת (לפעמים העצלנות מתגברת) למרוח בלילה קרם לחות, בבוקר סרום, וכמובן לרחוץ את הפנים עם סבון טוב, ולפעמים טיפה פילינג, שגורם לעור להרגיש נעים :)
    (ופרסמתי בפייסבוק והצטרפתי במייל ואני עוקבת אחרי הבלוג :) )

    השבמחק
  13. שותה המון מיים, ומשתמשת בקביעות במקדם הגנה לעור הייחודי שלי :) חוץ מזה קרם לחות שאני שמה באמת כל פעם שאני נזכרת- יש לי בתיק, ויש לי בעבודה..זה נעים לי :) וגם לבעלי.. :)

    השבמחק
  14. מים, לשתות הרבה מים, זה עושה עבודה פנימית ומלחח את העור מהעומק, לא פחות חשוב המרובד החיצנוי אליו קרם הלחות מתייחס.

    השבמחק
  15. אוקיי \ אחרי התייעצות עם המון רופאי עוד מים לא באמת עוזרים לעור!!! כדאי לנפץ את המיתוס הזה!! אין שום דרך שהמים יעברו לעור...אני משתמש בקרמים נגד הזדקנות זה קצת עוזר, אבל אני גם רק בת 30 חחח
    מקווה לזכות :)

    השבמחק
  16. *לא להכניס אותי להגרלה*
    אני עדיין לקראת אמצע שנות ה20 אז זה פחות רלוונטי אליי אז אני לא רוצה להרוס את הסיכויים לשאר הבנות.
    רק אציין שאני כרגע משתמשת בקרם לחות גם ליום וגם ללילה (של נוטרוג'ינה) ואפילו היה לי איזה סרום לעיניים של קרליין שאני מתעצלת להשתמש בו.

    למזלי כשאני מסתכלת על בנות המשפחה שלי, לא נראה שהקמטים מגיעים מהר מדיי (אמא שלי עוד חודש בת 59 וטפו טפו העור שלה עדיין נהדר) אבל מצד שני אני מעשנת כמו קטר ולא מקפידה עם קרם הגנה (פרט לקרם לחות+מייקאפ עם SPF) אז יש מצב שאני אתקמט מוקדם מדיי.
    אני מאשרת לעצמי לא לדאוג לזה ב3-4 שנים הקרובות לפחות... :)

    השבמחק
  17. נרשמתי כקוראת של הבלוג, עשיתי את 4 ו-5 ואני רוצה להשתתף בהגרלה :)
    הטיפים שלי ומה שאני עושה בשביל להתמודד עם הזדקנות העור: להשתמש על בסיס יומי בקרם לחות מועשר בויטמינים, לשתות המון מים, בחיים לא לישון עם איפור לא משנה כמה מאוחר וכמה עייפה אני, לעשות כל כמה זמן טיפול פנים אצל קוסמטיאית, פעילות גופנית, לישון לפחות 8 שעות כל יום (כן, כן), להתאפר רק על פנים נקיות ולפני שאני מתאפרת לשים שכבה של קרם הגנה .. זהו בערך :)

    השבמחק
  18. הטיפ שלי למראה עור צעיר ,הוא קודם כל לשתות הרבה מים .דבר שני פינוק שבועי ולא מוותרת אף פעם-טיפול פנים בשבת בד"כ ,כי אז יש זמן הכולל : פילינג ,סבון פנים מפנק וקרם פנים עשיר.... כמובן שהימנעות מעישון היא מאסט !!

    עוקבת,מללייקת ומשתפת ....

    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  19. וואו בהחלט הגרלה שווה!
    מכיוון שאני בת 21 אין לי הרבה טיפים..מה שכן, מאז ששמתי לב שיש לי קצת "קמטוטים" באיזור שבין הגבות (frown wrinkles) התחלתי לעשות מעיין מסאג' ולמתוח את האיזור הזה בכך שאני מותחת את הגבות לצדדים עם האצבעות (גבה ימין ימינה והשמאלית שמאלה) ואני שמה שם מידי פעם מעט קרם עיניים.אני רואה שזה עושה מעט הבדל
    מעבר לזה, כשאני עושה את ה"מסיכת אצות" שמישל פאן פירסמה מזמן אני ממש מרגישה שהפנים שלי מתוחות וקורנות! ממליצה (לינק- http://www.youtube.com/user/MichellePhan#p/u/85/6Va5-T5hR90)

    השבמחק
  20. הסוד למראה עור צעיר מלבד כל מה שכבר נכתב כאן למעלה הוא עור מעורב עד שמן ,הקמטים מגיעים מאוחר יותר אם בכלל וזה כיף לקבל מחמאות על איך את נראית וכו',כמובן שצריך לשמור כל הזמן לא להבריק אבל היי אין הכל מושלם נכון?

    השבמחק
  21. בהחלט אין (כמעט!) חיה כזאת עור מושלם. בהצלחה!

    השבמחק
  22. תודה! תודה על הקישור לסרטון, בהחלט אבדוק זאת. בהצלחה!

    השבמחק
  23. לעשות "יום פינוק" לעור פעם בשבוע זה בהחלט רעיון טוב! בהצלחה :-)

    השבמחק
  24. מסכימה איתך שלעולם אסור לישון עם איפור, זה רע מאד! בהצלחה :-)

    השבמחק
  25. את מוזמנת לעדכן אותי בהמשך אם תתחרטי ותרצי להכנס בכל זאת להגרלה :-) גנים טובים בהחלט יכולים לעזור לעור להזדקן לאט יותר, הלוואי על כולנו!

    השבמחק
  26. את לגמרי שוברת פה מיתוס לגבי מים!! בהחלט עניין שדורש בדיקה! בהצלחה :-)

    השבמחק
  27. חוץ מלעור, שתיה מרובה בגלל בריאה לגוף, אז כדאי מכל הבחינות. בהצלחה!

    השבמחק
  28. מעריצה אותך על שימוש קבוע במקדם הגנה, אני לפעמים "מזייפת".... בהצלחה!

    השבמחק
  29. אני גם אוהבת פילינג לרענון העור. בהצלחה!

    השבמחק
  30. צודקת, עור יבש נוטה יותר לקמטוטים! בהצלחה :-)

    השבמחק
  31. תודה! ג'ניפיק זוכה למחמאות מקיר לקיר! בהצלחה :-)

    השבמחק
  32. תודה! אני גם חושבת ;-)

    השבמחק
  33. תודה! מזל טוב ליום ההולדת ובהצלחה :-)

    השבמחק
  34. אכילה בריאה זה מהותי! אני ממש מרגישה זאת ומסכימה איתך (לצערי) לגבי השוקולד... בהצלחה!

    השבמחק
  35. אני גם מקפידה תמיד לנקות פנים פעמיים ביום. על קרם הגנה אני מקפידה קצת פחות... :-/ בהצלחה!

    השבמחק
  36. עור נקי נראה הכי טוב ובריא! בהצלחה :-)

    השבמחק
  37. טיפ מעניין, אם חושבים על זה עור מבוגר באמת ניראה "דהוי" יותר. בהצלחה!

    השבמחק
  38. תודה רבה על כל המחמאות! כ"כ כיף לשמוע :-) בהצלחה!

    השבמחק
  39. תודה! גם אני מפעילה חימום תמיד ברגלים, לכיוון הפנים תמיד מרגיש לי מייבש מידי! בהצלחה :-)

    השבמחק
  40. שלום, בלוג מקסים! נרשמתי כקוראת של הבלוג, הצטרפתי לקבלת עדכונים במייל, והצטרפת כקוראת גם דרך Networked Blogs. אם כן, הטיפ שלי הנו: מים מים בששון, לשמירה על עור הפנים ועל הפאסון, כמה בסיסי, ככה נכון!

    השבמחק
  41. היי,
    אני בת 34 אוטוטו ואני משתמשת בסרום של לנקסטר למראה עוד צעיר כבר כמה שנים,
    הייתי רוצה לנסות סרום אחר,חוץ מכך אני מקפידה על ניקוי פנים עם מי פנים של ניטרוג'ינה ומסכות שונות,
    יש לי הרבה,מסכת לחות של לנקסטר,מסיכת הבהרה של ג'ייד,מסיבת בוץ של ים המלח,מסיכה מתקלפת של ים המלח ומסיכת פנינה של אנה לוטון,אני מגוונת בין ובין אני מאוד אוהבת ומקפידה לטפח את העור שלי,זה ההנאה הכי גדולה שלי.

    השבמחק
  42. תודה! אני חייבת לשפר את תדירות שתיית המים של, במיוחד עכשיו בחורף.... בהצלחה!

    השבמחק
  43. שימוש קבוע במוצרי טיפוח לעור זה צעד מאד חשוב ועוזר! בהצלחה :-)

    השבמחק
  44. איזה הגרלה שווה!
    הטיפ הכי טוב שלי הוא להשתמש במסנן קרינה גבוה.. כל יום, קיץ וחורף..
    ואני כמובן עוקבת... sapir_i@walla.com

    השבמחק
  45. האמת שלמרות גילי המופלג...42 אין לי ממש סימני הזדקנות והעור שלי די חלק למעט קמטוטים ממש זעירים שאפשר לקרוא להם קמטוטי הבעה והם לא מפריעים לי במיוחד. מה שכן מפריע לי זה הנקבוביות שהן נראות לעין (לעין שלי לפחות :) מס' צלקות עדינות מאוד מפצעונים ועור שמבריק יחסית די מהר...(מצד שני זה גם יתרון כי זה העור שמזדקן הכי לאט...) בעבר גם היו כתמי פיגמנטציה אבל אלה תוקנו בעזרת סרום מבהיר של שיסיידו שאני צמודה אליו כבר 7 שנים. אני מניחה שגנטיקה טובה ושגרת טיפוח הם הסוד שלי :) מקפידה לנקות פנים בוקר וערב בג'ל קרם ובסבון עדין לסרוגין. מקפידה למרוח קרם עיניים פעמיים ביום, סרום וקרם לחות, משתמשת גם במסיכת לחות לפעמים, ומסיכה לספיחת שומנים לעתים רחוקות יותר. לא נאמנה לאף חברה, משתמשת מכל וכל ואוהבת לגוון במוצרים. האהובים עלי במיוחד בתחום הטיפוח הם שיסיידו, קלרינס, Nature's Gate , La Roche-Posay לאוקסיטאן ועוד...כמו שרשמתי בפייס קיבלתי אתמול דוגמית של ויזיונר (בקופסית שהבאתי מהבית שמו לי קצת) ודוגמית (אמיתית לשם שינוי) של ג'ניפיק. כבר הספקתי לשים מעט מהויזיונר אתמול בלילה, לא נרשמו בינתיים סימני רגישות כלשהם והעור נראה נינוח... בהצלחה לכולן בהגרלה השווה :) הלוואי ואזכה :)

    השבמחק
  46. אין מצב שאת בת 42!!! שגרת הטיפוח שלך לחלוטין מראה תוצאות! בהצלחה :-)

    השבמחק
  47. את לחלוטין צודקת, השמש עושה את רוב הנזק לעור שלנו! בהצלחה :-)

    השבמחק
  48. היי,
    הטיפ המנצח שלי כמו תמיד הוא לשתות הרבה מים, זה יותר טוב מכל קרם לחות שקים! (ובחינם...)

    השבמחק
  49. שמעתי ניסים ונפלאות על המוצר הזה. אני אשמח מאד להתנסות בו ומקווה שהוא יהיה "הסוד" שלי לעור צעיר :-)

    השבמחק
  50. היי.. הטיפ שלי למניעת הזדקנות העור הוא להגן על הפנים מפני השמש באמצעות מקדם הגנה גבוה (בעיקר בקיץ) ולהשתדל לא להיחשף הרבה לשמש..לשים קרם לחות כל יום ולא להשתמש במוצרים שהעור מרגיש מיובש לאחר השימוש בהם..לנקות היטב את הפנים ולעשות פילינג מידי שבוע. אני גם ממליצה על הסרום של שיסיידו ולמראה עור צעיר לא להשתמש במוצרים אגרסיביים מידי או משייפים למיניהם.. בקיצור להתנהג בעדינות מירבית עם עור הפנים..בדיוק התחלתי להשתמש בדוגמית של ג'ניפיק והתרשמתי לטובה ממנה.. בהצלחה לכולן בהגרלה.. עוקבת אחרי הבלוג ושיתפתי בפייסבוק וגם את 4 ו- 5 ו.. מקווה לזכות..

    השבמחק
  51. וואו, איזו הגרלה שווה! הממ, הזדקנות העור. אני מניחה שהדבר שאני באמת עושה זה פשוט ניקוי ולחות. ורצוי לשתות הרבה מים, זה ממש עוזר :-)

    השבמחק
  52. אגב, אני עוקבת אבל במייל אחר:
    miriti@gmail.com

    השבמחק
  53. הי. עם הזדקנות העור (אני בת 46) אני משתמשת בהמון קרם לחות לצוואר ולפנים. שותה המון מים גם בחורף וישנה טוב. לא לשכוח לאכול הרבה פירות וירקות טריים ולהקפיד כמובן על ויטמין סי.

    השבמחק
  54. בעיקרון אני לא עושה כלום
    בת 31.5 ולמזלי גנטיקה טובה יש במשפחה אז אני נראית אפילו טיפה צעירה מגילי.
    מבחינת טיפוחמבאופן כללי לא רק נגד הזדקנות אני משתמשת במסיכה של קליניק שמייבשת לי את העור טיפה וקרם פילינג גם של קליניק

    השבמחק
  55. אני ממש מרגישה במלחמת התשה נגד סימני ההזדקנות שבעור.
    אוח... כמה שאני מלקה עצמי על השטויות שעשיתי כנערה. לשכב בשמש ללא חשבון, קרם או אפילו עם שמן תינוקות!...
    היום, גם אחרי 3 הריונות, בת 37 שנים ועם כתמים לרוב, אני מטיפה לכל נערה שעוברת בדרכי - קרם הגנה כשיוצאים לשמש!!! או לפחות קרם לחות עם מסנן. ובוקר וערב לשים קרם לחות מותאם לעור.

    השבמחק
  56. היי,
    הטיפ שלי למראה עור צעיר הוא קודם כל להקפיד על שתיית מים מרובה
    ושנית כל- להשתמש בתכשירים שמתאימים לסוג העור בלבד!(:
    אשמח להשתתף בהגרלה וכמובן שאני רשומה לבלוג

    השבמחק
  57. אני משתדלת להשתמש בקרמים טובים לפנים נגד התקמטות למשל של דיור כרגע והוא פשוט נהדר..מלבד זאת אני משתדלת מאוד לאכול סלק, בסלק (ובמזונות סגולים נוספים) קיים נוגד חמצון טבעי. מדובר בפיגמנט מיוחד התומך בייצור של קולגן (אותו חומר המוזרק לעור באופן מלאכותי על מנת לקבל אפקט מתיחה) ובכך מסייע להצערת העור ומתיחה שלו. אני מרגישה שהוא עוזר וממש רואה את זה על העור.. אני מאמינה שכאשר יהיו קמטים רציניים הבוטוקס יהפוך לחבר הכי טוב שלי :)

    השבמחק
  58. כמה דברים:
    1. טיפול פנים אצל קוסמטיקאית מעולה פעם בחודשיים
    2. שימוש בסרום "נייט ריפייר" של אסתי לאודר
    3. ניקוי פנים יומיומי, וכמובן לא ללכת לישון עם איפור
    4. לשתות הרבה מים!!!!!
    5. לא לאכול הרבה דברים מלוחים

    השבמחק
  59. ישראלה, זה גם הגנטיקה...לא רק הטיפוח:) אמא שלי בת 70 פלוס ובקושי רואים קמט עליה...

    השבמחק
  60. הדבר הכי חשוב בשמירה על עור הפנים, זה ניקוי כל ערב לפני השינה עם סבון מתאים ולאחריו קרם לילה מתאים, ובבוקר שוב שטיפה של הפנים וקרם פנים, חשוב שכל מוצרי הטיפוח יהיו מתואמים לעור הפנים. פעם בשבוע ניקוי יסודי יותר עם מסיכה אני מגוונת עם המסיכות - פעם מסיכת בוץ, פעם מסיכה מתקלפת ועוד.
    את התמצית של לנקום עדיין לא ניסיתי ואני אשמח להוסיף אותה לשגרת הטיפוח שלי.

    נרשמתי לכל השלבים - קוראות באתר, עדכונים וnetworked blogs וגם שיתפתי בפייסבוק
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100001475734769

    השבמחק
  61. אני משתמשת בקרמים עשירים יותר ליום ולילה יחד עם בסיס של סרום ושותה הרבה מים, ותמיד מורחת קרם הגנה לפחות 30SPF ולמראה עור צעיר יותר אני משתמשת בכמות יותר קטנה של פודרה ומייק אפ קלילים כדי שלא ידגישו את הקמטוטים
    עשיתי את 1+3 בפייסבוק וטוויטר+4+5 בהצלחה לכולן :)

    השבמחק
  62. הטיפ הכי טוב שאוכל לתת בנושא ההזדקנות הוא - לא להפריז עם פודרה באזור הקמטים, זה רק מדגיש אותם יותר...
    מעבר לזה, שווה לקבל את המראה הבוגר יותר, באהבה...

    השבמחק
  63. נרשמתי בטוויטר שלי לבלוג ופרסמתי שם את הפוסט של ההגרלה http://twitter.com/#!/1shayy0 והצטרפתי לקבלת העדכונים במייל
    ואיך מתמודדים עם השפעות הגיל על העור: מסתמכים על הגנטיקה המשפחתית הטובה ;) [וברצינות: מנסים להימנע משמש ככל האפשר, ע"י שימוש במסנן קרינה גבוה וחידושו כל שעתיים, שפתון עם מסנן הגנה תואם, כובע גדול ורחב שוליים ביציאה לשמש ושרוולים ארוכים ככל האפשר; כמו-כן שגרת ניקוי לפני השינה ללא תירוצים וקרם תואם לסוג העור וגילו, ושמירה על שינה טובה ככל האפשר].

    השבמחק
  64. גנטיקה טובה זה מרכיב מאד חשוב, אבל אני מסכימה שצריך לעזור לגנטיקה ולא לסמוך רק עליה!

    השבמחק
  65. מראה מפודר מידי בהחלט יכול לתרום למראה "זקן" יותר. צודקת שצריך לדעת להשלים עם תופעות הגיל - כולנו בני אנוש!

    השבמחק
  66. חשוב להשתמש בסרומים ככל שמתקדמים בגיל, החומרים בהם יותר פעילים והם נספגים יותר בעור מקרם רגיל - את עושה בחכמה!

    השבמחק
  67. אני איתך, מנקה בקפדנות פעמיים ביום ופעם בשבוע פילינג

    השבמחק
  68. אני כבר הרבה זמן רוצה לנסות את סדרת נייט ריפר של אסתי!

    השבמחק
  69. אוי הקרמים של דיור פשוט נהדרים, היו לי שניים שלהם פעם שהצטערתי מאד כשנגמרו... הטיפ על סלק ממש מעניין!

    השבמחק
  70. מסכימה שצריך להתאים את הטיפוח לסוג העור ולא להתעקש דווקא על מוצרים שלא מתאימים

    השבמחק
  71. שמן תינוקות זה בהחלט לא מומלץ.... אבל זה לימד אותך לשנים הבאות ועכשיו את יודעת להקפיד על הגנה!

    השבמחק
  72. צריך להגיד תודה על גנטיקה טובה ולשמר אותה!

    השבמחק
  73. כל הכבוד שאת מקפידה לטפח את אזור הצואר, יש הרבה ששוכחות שצריך לתת גם לאזור הזה תשומת לב!

    השבמחק
  74. אני מוצאת שמים עוזרים לעור להתרפא יותר מהר (מפצעונים וכו'), כך שבהחלט הגיוני שהם יעזרו במניעת הזדקנות

    השבמחק
  75. מקווה שתאהבי את ג'ניפיק בגודל המלא ;-)

    השבמחק
  76. LOL אהבתי את הטיפ!!

    השבמחק
  77. מים מסתמן בתור המנצח הגדול באוסף הטיפים כאן - כנראה שבאמת יש בזה משהו..

    השבמחק