‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

16.8.2011

קצרים - ביוטיקייר, לוריאל ו-YSL

היום אני רוצה לפתוח פינה חדשה בבלוג - "קצרים". מכירות את זה שאתן תופסות את עצמכן משתמשות באותם מוצרים לתקופה ארוכה למרות שיש לכם מבחר גדול של דברים אחרים? תמיד יש את הצללית שפתאום כל הזמן בא לנו עליה, או המוצר ששיפר את חווית השימוש באותה קטגוריה של מוצרים או סתם נתקלנו במשהו מוצלח במיוחד ואנחנו דבקות בו. אז הפינה הזאת תהייה בעיקר סקירה של כל מיני מוצרים שנמצאים אצלי "על השולחן" - כלומר כאלה שאני לא מחזירה אחרי שימוש חזרה לאכסון (מגירות, מעמדים וכו') אלא מרוב שהם נמצאים בשימוש תמידי הם נשארים על גבי שולחן האיפור שלי (שהוא די קטן, לכן אם מוצר נמצא עליו באופן קבוע זה אומר שאני באמת משתמשת בו הרבה). כמו כן, אני אכלול בפינה סקירות של מוצרים שהופיעו כאן בפוסטים של קניות ולא מצדיקים סקירות מקיפות ומלאות משל עצמם (כמו סדרת "עומד למבחן" או "ראש בראש")
שנתחיל? 

זוהי ללא ספק אחת הקניות המוצלחות מביוטיקייר של התקופה האחרונה. מדובר בדואו צלליות המיועדות לגבות שעלותו 6 ש"ח לכמות של 3.8 גרם. באופן אישי, לצורך מילוי הגבות שלי אני לא אוהבת להשתמש בעפרונות (לדעתי יוצר קו "קשה" מידי), אלא תמיד רק בצלליות. אני מודה שעד עכשיו מעולם לא הייתה לי צללית המיועדת רק לגבות אלא השתמשתי במגוון צלליות חומו שונות במרקם מאט שבעקרון מיועדות לעיניים. הבעיה שדווקא הצלליות האלה תמיד היו חלק מפלטות (אין לי כמעט צלליות יחידות, ובטח לא בגוונים האלה) והגעתי למסקנה שלשלוף כל פעם פלטה שלמה בשביל צללית אחת מסכנה לגבות זה לא עסק. החלטתי לנסות את המוצר הזה בביוטיקייר ששמעתי עליו כבר מזמן אבל משום מה עד לאחרונה לא ניסיתי אותו בעצמי - ואני מאד שמחה שסופסוף הגעתי אליו!

הדואו מגיע עם צללית בהירה וצללית כהה, שתיהן במרקם מאט.  הצלליות עצמן מאד מאד דחוסות ולא מתפוררות בכלל - שזה מרקם מצויין לגבות (באזור הזה אף פעם לא מומלץ שיהיה fallout). הפיגמנט של שתיהן חזק ולא הולך לאיבוד על הגבה ועמיד לאורך כל היום עד להסרה. זה נראה כאילו צללית אחת מיועדת לבעלות גבות כהות והשניה לבהירות - אבל אני מוצאת שמי שיש לה גוון אמצע (לא בהיר או כהה מידי) יכולה להשתמש בשתיהן - כשהכל תלוי בעד כמה את רוצה להדגיש את הגבות. לפעמים אני מערבבת בין שתיהן ומשתמשת בבהירה לחלק הדק של הגבה ובכהה בחלק העבה כדי להדגיש את הצורה שלהן. 
מוצר מומלץ מאד לכל מי שמחפשת פתרון נוח ויעיל למילוי גבות. 

לצורך הנחת הצלליות על הגבות אני משתמשת במברשת הזאת, גם מהביוטיקייר. מדובר במברשת סינטטית דקה, דחוסה וזוויתית בעלת ידית עץ ארוכה ודקה. לצערי אין על המברשת מספר דגם או כל אינדיקציה אחרת, לכן אני לא יכולה למסור לכן כאן את המידע הזה, אבל אני כן יודעת שהיא נמצאת באופן קבוע בחנויות. שימו לב שלא מדובר במברשת FW# שהיא מברשת מאד דומה לה אולם פחות דחוסה ממנה ומתאימה יותר להנחת אייליינר נוזלי. המברשת הזאת עושה עבודה מצויינת במילוי הגבות באופן מדוייק וגם בזכות הדחיסות שלה ניתן לבצע איתה טשטוש כדי שהגבה לא תיראה "מצויירת" מידי. כמו כן אני משתמשת בה להנחת צללית בקו התחתון של העין (מתחת לקו המים). 

צללית לוריאל Color Infailible בגוון מס' 04 Forever pink
 המוצר הבא הוא צללית מסדרת Color Infailible החדשה של לוריאל. את הצללית הזאת תיארתי כבר בפוסט קודם לאחר רכישתה, אולם כעת, אחרי ניסיון של כמה זמן איתה, אני רוצה להוסיף המלצה חמה לשימוש בה בעונת הקיץ. הצללית הזאת, כמובטח ע"י החברה, לא זזה לשום מקום! אני מוצאת את עצמי משתמשת בה שוב ושוב בתקופה האחרונה גם בגלל שהגוון שלה בהיר וקייצי וגם כי כ"כ קל להגיע איתה למראה מלא פיגמנט שלא "נבלע" בעפעף, גם אם אני לא שמה אותה מעל פריימר.


 המרקם קל להתמודדות, הטשטוש נוח והתוצאה המתקבלת היא שימר אך לא "גליטר" מודגש ומוגזם מידי. מחירה 75 ש"ח ברשתות הפארם (כמות של 3.5 גרם) אולם היא נמצאת באופן קבוע בהנחות של 40% כך שבפועל היא עולה 45 ש"ח (שזה ב-10 שקלים יותר יקר ממחיר השקה שאני שילמתי). בתקופה האחרונה הגיעו לארץ גוונים נוספים מהסדרה' שלדעתי יתאימו מאד למעבר הקרב לעונת הסתיו ואני בהחלט מתכוונת לרכוש לפחות עוד שניים (בחום ואפור).
YSL Top Secrets Re-Plumping Concentrate, Lip and Contour Shaper
המוצר האחרון שאני רוצה להזכיר הוא ממשפחת הטיפוח, ומדובר בסרום לשפתיים מבית YSL. את המוצר הזה רכשתי במבצע 50% שהיה במשביר ב-120 ש"ח כשמחיר המקורי שלו עומד על 240 ש"ח (עבור 15 מ"ל). כאן הייתי רוצה לסייג את הדברים ולהגיד שאני לא בהכרח ממליצה על רכישת המוצר הזה. יש מוצרים רבים אחרים זולים הרבה יותר בשוק שעושים עבודה דומה, ובכנות - אפילו שפתון לחות הכי פשוט מתאים לאותה מטרה. אז למה לקנות אותו בכ"ז? כי זה סוג של מוצר טיפוח "פינוקי" שלא בהכרח באמת זקוקים לו אבל מאד כיף להשתמש בו. 
המוצר מבטיח ליצור שפתיים מלאות וחלקות יותר ולטשטש קמטים באזור השפתיים. אפשר להניח אותו רק על השפתיים או גם על האיזור מסביב (למי שכבר יש קמטים שם). 


המוצר מגיע באריזת טיובה שמוציאה כמות מדודה של חומר בכל לחיצה. הפורמולה עצמה סמיכה, מבריקה ובבעלת גוון וורוד חלבי שניתן לראות על השפתיים. אצלי זה יוצר סוג של מראה ניוד גלוס.

 ההיילייט של השימוש במוצר הזה הוא הניחוח - ריח הדרים/אשכוליות פשוט משכר, וזה אחד המוצרים לפנים היחידים שאני ממשיכה להריח גם אחרי ההנחה. למרות שהמרקם שלו סמיך, הוא לא מרגיש דביק בכלל על השפתיים. העמידות שלו גבוהה ועדיין מרגישים אותו על השפתיים, גם אחרי שאוכלים או שותים דברים קלים (אחרי ארוחה שלימה פחות...). מוצר פינוק כבר אמרתי?
לגבי ההשפעה שלו - הוא אכן עושה עבודה טובה בטיפול ביובש (התחלתי את השימוש בו בעקבות יובש קיצוני שנוצר לי בזמן עונת מעבר. אחרי שהשתמשתי בטסטר, לפני שרכשתי את הגודל המלא, נוכחתי לראות שמצב השפתיים ממש השתפר). לעניין המראה ה"מלא" יותר - בכנות, אני לא יודעת עד כמה זה באמת מממלא את השפתיים כפי שזה טוען. השפתיים כן ניראות חלקות ומעט מלאות יותר, אבל להערכתי זה קשור לחלקיקים השימריים הזעירים שיש בפורמולה שיוצרים אפקט מחזיר אור על השפתיים ותורמים לאשלייה של מראה מלא יותר. בשלב זה אין לי קמטים באיזור הזה, כך שאינני יכולה להעיד לגבי יכולותיו בטשטושם. 
למי שמעוניינת - בסטרוברי לצערי הוא לא נמצא, אולם ניתן להמתין למבצע 50% נוסף במשביר או לרכוש אותו במבצעים הנוכחיים ברשתות הפארם של הנחות בטווח של בין 15 ל-25%. 

עד כאן המהדורה הראשונה של פינת קצרים. מקווה שאהבתן את הקונספט של הפינה הזאת - אשמח לשמוע פידבקים. כמו כן, אם ראיתן מוצר באחד מהפוסטים של קניות שאני מפרסמת ושעדיין לא סקרתי - אנא הודיעו לי שאתן מעוניינות בסקירה אודותיו כדי שאדע על מה אתן מעוניינות שאכתוב :-)
כמו כן - כפי שבטח כבר שמתן לב, שדרגתי את מערכת התגובות בבלוג ומעכשיו ניתן יהיה להגיב בצורה נוחה, משורשרת ומסודרת יותר :-)

14 תגובות:

  1. תודה על העדכון! אבל אני עדיין חושבת שאני לא אוציא שוב סכומים כאלה על מוצר לחות לשפתיים..

    השבמחק
  2. זה הגיע לסטרוברי עולה 170 שח

    השבמחק
  3. אין ספק שהצלליות של לוריאל הן המוצלחות ביותר במסגרת המיתוג החדש של החברה.
    בנוגע לצללית הגבות, לא מכירה את זה של ביוטיקר אבל מכירה את זה של WOW והוא ממש מוצלח. הפתיע אותי.

    השבמחק
  4. אלו בדיוק הגוונים שאני רכשתי.מחר הפוסט

    השבמחק
  5. אין ספק - צלליות במיוחד היו תמיד הצד החלש של לוריאל (מהניסיון שלי), כך שזה שהם יצאו עם הסדרה הזאת ממש שיפר את הדירוג שלהם.
    אין אצלי אף WOW באזור, לכן כל ה"באדג'ט מייקאפ" שלי זה תמיד מהביוטי

    השבמחק
  6. ראיתי גם אני לפני יומיים את הצבעים החדשים. חשבתי שאני אלך על האפורה אבל היא בהירה מידי לטעמי (אני אוהבת אפור יותר כהה). עם זאת, על החומה אני בהחלט מתכננת. אני מאד אהבתי את הוורודה הזאת - היא מושלמת לאיפור יום יומי כשאין לי זמן להתעסק עם טשטושים ויותר מצללית אחת - אני פשוט שמה אותה והיא מספיק פיגמנטית וגם שימרית להופיע על העפעף. קצת ליינר, מסקרה - וסגרתי את הפינה של איפור עיניים. נדיר שיש לי זמן בבקרים להשקיע באיפור מסובך יותר, כך שאני תמיד מחפשת את האופציות הכי מהירות לאיפור יום יומי..

    השבמחק
  7. יש לי את הסגולה (נראה לי שיש רק סגולה אחת בסדרה, בארץ לפחות). אם את מחפשת צללית סגולה עם טונים כחולים כהים - לכי על זה. אני אעשה עליה פוסט בהזדמנות עם סוואטצ'ים.

    השבמחק
  8. שמחה לשמוע שאהבת את הפינה! הצללית של ביוטיקייר מייתרת בעיניי כל מוצר אחר לגבות. אולי בהזדמנות אני אקנה את הג'ל של מאק בשביל לשים בפואץ' איפור שאני לוקחת איתי בתיק - למקרי חירום או לנסיעות.
    הסרום הפינוקי של YSL לא יירכש שנית - למרות שאני משתמשת בו לאחרונה קבוע, אבל זה בעיקר בגלל שאני נורא אוהבת את הריח שלו...
    צלליות לוריאל לעומת זאת יירכשו גם יירכשו. זוממת על החומה והאפורה :-)

    השבמחק
  9. אני רואה שגם את עם מערכת ההודעות של דיסקס.. תתחדשי!

    אני משתמשת בג'ל של מאק לקיבוע הגבות גם מקבע וגם מוסיף להן עוד קצת מהגוון שלהן. אני די מבסוטה.
    המברשת עושה לי חשק לבדוק אם יש להן מברשות זוויתיות סבביות לג'ל ליינר אני אף פעם לא שבעה מהמברשות הקטנות האלה :)
    אהבתי את הצללית של לוריאל ואכן קראתי עליה כבר בעבר אבל היא תאלץ להשאר בחנות (עם הזמן תכירי כבר את החברות שאני מחרימה ;))
    ה YSL הוא הפינוק שלך לגמרי! אני חושבת שאני אמצא פינוקים אחרים ולמזלנו יש מבחר שווה של דברים כיפיים בתחום האיפור והטיפוח (וכן גם את YSL אני מחרימה :P)
    לגבי הפוסט הוא אחלה! יותר קצר שזה מצוין.
    העניין עם פוסטים ארוכים הוא שאין זמן להקדיש להם באמצע שבוע ואז הם "מתפספסים" או שמקדישים להם פחות תשומת לב. בגלל זה אני כותבת פוסט שניים בשבוע ומשתדלת לא להעמיס בהם (כן, לא תמיד יוצא לי ;))

    השבמחק
  10. תודה! אחרי שראיתי איך המערכת פועלת אצל מרינה, החלטתי שגם אני אעבור אליה.
    כעקרון אין לביוטי מברשות מעלפות לליינרים - שום דבר שלא ראית מקודם ושבטח יש לך כבר מיליון כאלה. בתור מישהי עם ניסיון ארוך שנים עם הנחת ליינרים - מברשות אצלי כבר בקושי משחקות תפקיד (אלא אם כן זה משהו גרוע ממש..), למרות שאני כן מסוקרנת לנסות את זאת שמגיעה עם הליינר של מייבילין (שכמובן לא ניתן להשיג בארץ) כי קראתי עליה ביקורות שהיא מושלמת(!).
    אני מבינה שאת מחרימה את לוריאל YSL וכו' (גם מייבילין, לא?) בגלל ניסויים בבעלי חיים. כל הכבוד לך - אני לא מצליחה לעמוד בפיתויים!!
    שמחה לשמוע שאהבת את הסגנון החדש של הפוסטים :-)

    השבמחק
  11. כן, באמת יותר נוח לי :)
    אצלי אני לא רואה מטרה לעשות את זה אבל מילא, ימים עוד יגידו.
    מברשת לאייליינר צריכה בגדול להיות דקה ונוחה לעבודה, לא נראה לי שצריך עד כדי כך דרישות קדם. אני מאוד אוהבת את ה 263 של מאק. מבחינתי אין לה תחליף! ותהיתי אם יש משהו דומה וזול גם לביוטיקר.. אם לא, גם מברשות רגילות פושטיות עובדות לי לגמרי!
    אכן מחרימה בגלל הניסויים. בינינו, חוסך לי מלא כסף :P
    ואכן גם מייבלין. אם יש לך תהיות לגבי חברה מסוימת, זריקה לי עצם, אני אתן לך תשובה :) עשיתי על זה מחקרים מקיפים. נכון שאני לא תמיד זוכרת הכל, אבל לא בעיה למצוא את המידע שוב.

    השבמחק
  12. הצלליות של לוריאל נהדרות. אני כל פעם באה לקנות צללית ואז מתקשה לבחור. כנראה שהחום יהיה לי הכי שמיש. אולי הסגול חציל (או שאני מדמיינת?).

    השבמחק
  13. יש לי את הצללית לגבות של ביוטיקר, אבל לצערי הגוונים לא התאימו לי, הכהה כהה מידי והבהיר צהוב מידי. אני משתמשת בעיפרון גבות כל יום, יש לי אחד קבוע שאני מביאה מחו"ל. הוא לא ממש רך ואפשר בקלות לשלוט בכמות החומר ולא להגיע למראה "מצוייר" מידי. אחרי זה אני מעבירה מברשת נקיה (כמו של מסקרה) על הגבות כדי לעדן את המראה. הכל עניין של הרגל.
    ראיתי היום את הצבעים החדשים של לוריאל, מה אני אגיד, הם עדיין לא עושים לי את זה. אם הייתי צריכה לבחור אולי הייתי הולכת על החום הכהה (שוקולד) והסגול הכהה.

    השבמחק
  14. אהבתי. את צללית של ביוטיקייר גיליתי לפני כשנה והייתה תקופה שהשתמשתי בה מלא כל הזמן. הזנחתי אותה למען ג'ל עם גוון של מאק אבל אני עדיין חושבת שהיא מעולה ללא קשר.
    לגבי צלליות את כבר יודעת מה אני חושבת- יש לי 4 מהן, כולל הורודה, ולפני כמה ימים קניתי עוד 2.
    השפתון של YSL נשמע בהחלט כמו פינוק ולא יותר מכך. אני מעדיפה את גלוסים/באלמים של קלרינס. גם יש גוון, גם ריח מאוד נעים וגם נותן לשפתיים מראה טוב.

    השבמחק