‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

28.7.2011

סדרת Hydra Zen של Lancome

כתבתי כאן כבר בעבר על קרם הלחות הקבוע שלי שאני משתמשת בו באופן יום-יומי, אולם כפי שציינתי גם בפוסט, לפעמים אני מגוונת עם קרם לחות של חברות אחרות, כשזה מאד תלוי בגזרת המבצעים ברשתות הפארם. 
לפני כחצי שנה רכשתי במבצע בסופר-פארם שני מוצרים מסדרת Hydra Zen של לנקום. שמה של הסדרה מרמז על תכונות המוצרים שלה - Hydra מלשון Hydration, כלומר לחות ו-Zen מלשון תורת הזן המוכרת המעניקה רוגע ואיזון. מוצרי הסדרה מיודעים למטרות אלה בדיוק - להעניק לחות ואיזון לעור ולשמר את הגמישות והרכות שלו. בעקרון, מדובר בסדרה לעור "צעיר" יחסית - המוצרים אינם מתהדרים בתכונות כגון החלקת קמטים או טשטוש פיגמנטציה. עם זאת, כמובן שאין מניעה מנשים מבוגרות יותר להשתמש גם הן במוצרי הסדרה, במיוחד לאור העובדה שניתן לבצע היום טיפולים משלימים באמצעות סרומים שונים, קרם לילה וכו'.

קרם לחות  Hydra Zen Neurocalm extreme soothing moisturizing Cream-Gel הוא קרם לחות במרקם ג'ל בעל תכונות של טיפול לחות עמוק לעור וכן הרגעת העור (הרגעת אדמומיות). מרקמו כשמו כן הוא - קרם ג'ל שרוכב על קו האמצע בין דליל לסמיך - בשביל קרם הוא דליל אבל בתור ג'ל יש לו מרקם סמיך (אם זה נשמע הגיוני..).
הקרם-ג'ל עצמו הוא בעל גוון וורוד עדין וניחוח לנקום טיפוסי - דומיננטי אם כי אני מוצאת שהוא נעים. נדרשת ממנו כמות ממש ממש מעטה לכיסוי כל הפנים. הכמות שיש לי על הסוואטצ' בתמונה מספיקה לי לכל הפנים כולל צוואר - הוא נמרח על העור כמו מים - העור "שותה" אותו בצימאון והוא נספג מיידית. התחושה שהוא נותן היא מעין קרירות כזאת בדקות שאחרי המריחה (מטבעו כג'ל).
לגבי הלחות שהוא מעניק ותכונת ההרגעה - העור שלי אוהב את המוצר הזה. הוא אינו שמנוני בכלל ואין לו תופעות לוואי של יצירת הברקות  ולדעתי זהו קרם לחות מצויין לבעלות עור שמן-מעורב/שמן. הרגשתי שהקרם הזה מרגיע לי את העור באופן מינורי, כלומר הוא מפחית אדמומיות קלה אולם לא מעלים אותה לגמרי ולא מצמצם נקבוביות. מצד שני - הוא גם לא מגרה אדמומיות (כמו קרמים אחרים שניסיתי) ולא גרם לי להופעת פצעונים או כל תגובה אלרגית אחרת. כמו כן, הוא נהדר לשימוש בעונת הקיץ - הוא קליל, נעים, בעל מרקם "קריר", נספג במהירות ולא מרגיש כבד או מזיע על העור. אמנם אין בו מקדם הגנה, אולם מבחינתי זה לא חסרון כיוון שמקדמי ההגנה במוצרים מעין אלה גם ככה נמוכים ואני תמיד מוסיפה מעל קרם הלחות מקדם הגנה נפרד בעל חסימה גבוהה (45 לפחות).
הקרם מתואר כמתאים לכל סוגי העור - אפילו עור רגיש. אני כמובן לא יכולה להעיד לגבי התאמתו לכל סוג, אלא רק לסוג עור שלי שהוא מעורב/שמן עם רגישות למוצרים שמוציאים לי פצעונים (כמו מוצר אחר של לנקום שסקרתי כאן - סרום ג'ניפיק). בשביל העור שלי הקרם הזה מצויין- בעל מרקם מדוייק, לא שמנוני, מעניק לחות מספיקה והכי חשוב - לא מגרה אצלי הופעה של שום פצעון.
ומילה קטנה ללנקום ישראל - באתר לנקום הבריטי הקרם מתואר כמעניק לחות לתקופה של עד 12 שעות, ואילו בתיאור המוצר בעמוד הפייסבוק הישראלי נכתב עד 24 שעות. הייתי מציעה שתיסגרו על הפרט הזה... בכל מקרה - אני לא יכולה לבדוק את אילו מהטענות האלה כיוון שקרם לחות לעולם לא נשאר על העור שלי לזמן ארוך מ-10 שעות בד"כ.
עלות: 294 ש"ח עבור 50 מ"ל. קיים בסטרוברי תמורת 210 ש"ח.
האם יירכש שוב? כן, אולם רק בתנאי שיהיה במבצע משתלם (גם מחיר סטרוברי גבוה מידי מבחינתי). אני רכשתי אותו לפני כחצי שנה במחיר פיצוץ של 175 ש"ח.

המוצר השני מהסדרה שרכשתי הוא Hydra Zen Yeux Neurocalm eye contour Gel-Cream anti Puffiness, anti Fatigue. מדובר בקרם לעיניים "צעירות" (סדרת Yeux) אשר מבטיח לצמצם נפיחות וסימני עייפות (כהויות). גם מוצר זה הוא במרקם קרם-ג'ל אשר יוצא מהמיכל באמצעות משאבה.
עם כל אהבתי לקרם הלחות מהסדרה, אני לא מתלהבת בצורה זהה מקרם העיניים הזה. מבחינתי מדובר במוצר מיותר לחלוטין כיוון שהוא לא מועיל בכלום במלחמה שלי נגד עיגולים כהים מתחת לעיניים. הוא לא מעלים/מטשטש/מקל על התופעה ולו במעט. אינני יכולה להעיד לגבי יכולותיו בצמצום נפיחויות כיוון שאני לא סובלת מהתופעה הזאת.
לתכשיר יש מרקם ג'ל-קרם דומה מאד לזה של קרם הלחות, אולם הוא בגוון פנינתי-שקוף ומעט יותר דליל. נדרשת ממנו כמות בינונית לכיסוי אזור העיניים - הכמות שבסוואטצ' שבתמונה מספיקה לי לעין אחת. היו לי כבר קרמים לעיניים שנדרשה כמות קטנה יותר. ההנחה שלו מאד נעימה והוא באמת מעניק תחושה של קרירות והרגעה לאזור העיניים, אולם כפי שציינתי, אינו מועיל כשזה מגיע לטשטוש כהויות. הוא מספק לחות סטנדרטית אולם לא נספג באופן מיידי ומותיר מעט תחושת דביקות על האזור עד כרבע שעה אחרי ההנחה. לכן לפני איפור תמיד מומלץ להניח אותו בתחיל התהליך ולהמתין לספיגה מוחלטת ולא לשים מעליו מייד מוצרים כגון קונסילר כיוון שהוא יימנע מהם להתקבע כמו שצריך.
המשאבה שמוציאה את הקרם מצויינת - מספקת שליטה מלאה על הכמות שרוצים להוציא ומגיבה יפה גם ללחיצות עדינות כשרוצים כמות מעטה. מצד אחד פטנט המשאבה נהדר בכל הנוגע להגיינה אבל מצד שני, המיכל עצמו אטום כך שלעולם לא אוכל לדעת מתי המוצר קרוב לסיום ושהגיע הזמן לקנות קרם חדש. בניגוד לאיפור - אני לא נוהגת לאגור מוצרי טיפוח אלא קונה רק בהתאם לצורך וזאת כיוון שאני לא מעוניינת להתעסק עם תאריכי תפוגה של מוצרים מסוג זה (כשזה מגיע לאיפור איכשהו פחות אכפת לי...). לכן גם אם יש מבצע אני לא אקנה סתם לשמור בארון למקרה הצורך, אלא רק כשנגמר לי מוצר מסויים ואני צריכה לחדש מלאי. לכן האריזה של קרם העיניים הזה מהווה חסרון מבחינתי, כיוון שאני יכולה רק לנחש אם הוא מסתיים ואם אני צריכה להתחיל לחפש לו מחליף. בעיה נוספת - משאבות  נוטות להשאיר שכבה מכובדת של מוצר בתחתית המיכל שכבר לא ניתן לשאוב, כך שלא משתשמים ב-100% מהכמות.
עלות: 285 ש"ח עבור 15 מ"ל. קיים בסטרוברי תמורת 201 ש"ח.
האם יירכש שוב? לא ולא. מוצר נחמד ונעים אבל לא מועיל לי בכל הנוגע לבעיה העיקרית שלי באזור העיניים - עיגולים כהים.

כעת אני אכתוב כמה מילים על מוצר נוסף של לנקום שנתקלתי בו לאחרונה ואשר הזכרתי בדף הפייסבוק של הבלוג.
 מדובר בפריימר Sensation Totale Continuous C Perfecting Complex. אפתח ואומר שלא רק הניסיון שלי איתו מצומצם ויש לי רק דוגמית שלו, אלא גם מדובר במוצר שייצורו הופסק על ידי החברה (discontinued). אני כן כותבת עליו בכ"ז משתי סיבות:
1. השימוש בו הותיר בי רושם כה עז שאני חייבת לשתף...
2. עדיין ניתן להשיג אותו ברשת, אם כי באופן מצומצם מאד.
כמה מילים על המוצר - מדובר בפריימר ממשפחת המוצרים המכילים וויטמין C, אשר מניחים אותו מתחת לקרם הלחות והוא אמור לאזן את מראה העור מבחינת גוון, צמצום נקבוביות, טשטוש אדמומיות וכתמים והענקת "קנווס" נקי לאיפור שיבוא מעליו. אין לי אלא לומר - שהוא קיים את כל ההבטחות!!

לפריימר יש מרקם פנינתי עם גוון מעט וורדרד והוא בעל ניחוח הדרים (משכר!). הנחה שלו על העור (בינתיים השתמשתי -3 פעמים) גרמה אצלי לתופעות הבאות: איחוד מוחלט של גוון הפנים, טשטוש אדמומיות שמופיעה אצלי כתוצאה מרחיצת הפנים עם סבון, טשטוש כתמים אדומים שיש לי מפצעונים ישנים נושנים, צמצום נקבוביות (בייחוד ניכר באזור הלחיים הבעייתיות משהו), תחושה חלקה ורכה לגמרי של העור ובכלליות - הפנים שלי נראו כאילו עברו טיפול טוב אצל קוסמטיקאית צמרת. הכל היה מאוזן וחלק. קרם הלחות נספג מעליו אפילו יותר טוב מהרגיל והנחת המייק-אפ חלומית - הוא מכין את העור בצורה האופטימלית לכל מוצר שיבוא אחריו.
את המוצר הזה יש לי בצורת דוגמית שקיבלתי לפני זמן רב ושכחתי ממנה לגמרי, עד שמצאתי אותה לאחרונה והחלטתי לתת לפריימר הזה צ'אנס. מה רבה הייתה שמחתי כשגיליתי שהביצועים בפועל עלו בהרבה על הציפיות שלי ממנו. התכוונתי לרכוש ממנו מיידית גודל מלא, להשתמש בו לתקופה מסויימת ואז להציג אותו בסקירה מקיפה בבלוג. לאכזבתי הרבה מאד, כשחיפשתי לרכוש את הגודל המלא נתגלה לי שהמוצר אינו מיוצר עוד ואינו בר השגה. בכנות - אני לא מבינה למה לנקום הפסיקו את הייצור שלו, מדובר במוצר מנצח מכל הבחינות. מצד שני, השימוש שלי בו מצומצם ומוגבל למספר פעמים מועטות, כך שאולי אינני מודעת עדיין לתופעות לוואי שהוא גורם (למרות שבד"כ מוצרים שמעוררים אצלי רגישות אפשר להבחין בזה מייד). יכול להיות שהמכירות היו עלובות, שיווק לא נכון - מיליון סיבות. אני חושבת שזה חבל גדול כיוון שגם ככה כ"כ קשה ליפול על מוצרים שבאמת עושים כל מה שהם מבטיחים - שעד שאת מוצאת אחד כזה הוא בדיוק משהו שלא מייצרים יותר..
מי שבכל זאת מאד רוצה לנסות יכולה לקנות דרך אי-ביי את הגודל המלא או מאגר של מספר דוגמיות (כל דוגמית מכילה 10 מ"ל). כמו כן, הוא קיים גם באתרים נוספים ברשת אולם אף אחד מאלה שבדקתי לא מציע משלוח לארץ.
האם יירכש שוב? כמובן שלא.. עם כל אהבתי למוצר אני לא מתכוונת להוציא עליו עכשיו 75 דולר (לגודל המלא באי-ביי) או להתחיל לקנות סטוקים של דוגמיות... אין לי אלא לסכם שחבל מאד ומבחינתי זאת אחת ההחמצות הגדולות שנתקלתי בהן. אני פונה בפנייה נרגשת ללנקום - חדשו את ייצורו של הפריימר הזה!! לקוחה בטוחה אחת כבר יש לכם..
אני מצטערת אם גרמתי לכן חשק למוצר בלתי ניתן להשגה, אבל כן רמזתי על נפלאותיו בפייסבוק והתבקשתי לתת סקירה אודותיו - ומי אני אם לא בלוגרית קשובה לרצונות הקוראים :-)

האם יש לכם פריימר נפלא אחר להמליץ לי עליו, בעל תכונות דומות? האם התנסתם במוצרים מסדרת Hydra Zen של לנקום? ספרו לי! 

9 תגובות:

  1. כמו תמיד, פוסט מפורט ביותר!
    אם את זוכרת כתבתי על קרם אחר בסדרה עם SPF. לדעתי אין טעם להשקיע כל כך הרבה כספים בקרם כזה והוא ללא SPF. לקיץ אני מאוד אוהבת ג'ל לחות של הולילנד. מעולה, מעולה ועוד פעם מעולה.
    כנ"ל לגבי ג'ל לעיניים. יש כל כך הרבה אפשרויות אחרות בחברות אחרות הרבה יותר זולות כולל משאבה. בדרך כלל קרמים במרקם ג'ל לא עושים שום דבר מעבר לליחוח אזור.
    באסה לגבי פריימר אבל אני בטוחה שאפשר למצוא משהו דומה אם רק לחפש.

    השבמחק
  2. אני הורגת אותך!! כלכך עשית לי חשק לפריימר הזה , במיוחד שאני בתהליכי חיפוש פריימר בטירוף!

    השבמחק
  3. מרינה - תודה! משתדלת :-)
    מאז שקראתי את הפוסט אצלך הולילנד נמצא אצלי ברשימה. נראה לי אני אקנה מהם אחרי שאסיים את זה של לנקום.

    קני - מצטערת!! לא יכלתי לשאת לבד את האכזבה, הייתי חייבת גם קצת תמיכה מכן... אבל אני בטוחה שאם נמשיך לחפש נמצא את הפריימר המושלם (שגם זמין לרכישה...)

    השבמחק
  4. פעם ניסיתי דוגמית של HYDRA ZEN קרם לחות וקרם עיניים. הייתה לי חוויה טובה איתם, אבל כמו שמרינה כתבה, יש כל כך הרבה אופציות אחרות וגם במחירים זהים ואפילו יותר נמוכים.
    אני כנראה הולכת לעבור לטיפוח של חברות מקצועיות שקונים אצל קוסמטיקאיות (אנה לוטן, ד"ר כדיר וכו'). כרגע אני עם קרם יום לעור מעורב של אסתי לאודר HYDRATIONIST שאמנם מלחח ונעים על הפנים, אבל לא מרגיש לי מטפח במיוחד (המחיר המלא שלו 320 לפני ההנחות, בפעם האחרונה קניתי ב-200).

    השבמחק
  5. אני די עצלנית רוצה מוצר 2 ב 1 במה שנוגע ללחות והגנה. אנסה בקרוב את הסיטי בלוק. מקווה שיענה על הדרישות..
    לגבי הפריימר אתחיל מ- ממש מבאס!!!
    אני לא קונה מוצרים מוגבלים מהעצבים שהן יגמרו ולא ניתן יהיה להשיג בשנית!
    ודבר שני - סורי לא משתמשת בפריימר כלל. הקולורסטי מספיק עמיד ;)

    השבמחק
  6. אלכס - ביום יום אני משתמשת בקרם לחות מאד מאד זול (של פונדס שכתבתי עליו). בקרם לחות היוקרתיים יותר אני משתמשת בתור פינוק ולא נורא אכפת לי להשקיע בהם פעם בשנה-שנה וחצי, גם אם הם קצת יקרים.

    מיטל - הסיפור עם הפריימר עצוב מאד... אני לא משתמשת בפריימר בשביל עמידות, אלא כדי לאחד את גוון הפנים, או ליצור מראה מאט/שימר. הפריימר הזה עושה עבודה פנומנאלית באיחוד הגוון וצמצום נקבוביות. אבל עזבי, חבל להכביר עליו מילים לאור העובדה שהוא בלתי ניתן להשגה יותר... :-(

    השבמחק
  7. את יודעת מה? שקלת לפנות אליהם ולשאול אותם מדוע הסירו את המוצר מהמדפים? יכול להיות שבגלל שינוי מיתוג הם פשוט החליפו לו את השם או משהו כזה.. לכי תדעי..

    השבמחק
  8. מיטל - פניתי אל לנקום ישראל והם השיבו לי שהמוצר כבר לא משווק בארץ בכלל, גם לא חלק מסדרה אחרת. מלנקום חו"ל בכלל לא הגיבו לפנייה שלי... ששירות הלקוחות הישראלי יהיה יעיל יותר מזה שבארצות ניכר - תקדים אמיתי!

    השבמחק
  9. ואי מבאס לגמרי!
    (שאפו לשירות לקוחות הישראלי...)

    השבמחק