‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

17.11.2011

קצרים - Clarins, ביוטיקייר וג'ייד

פינת קצרים חוזרת אליכן עם סקירות של 3 מוצרים שנכנסו למעגל השימוש אצלי לאחרונה. בלי הרבה הקדמות, ניגש ישר לעניינים!

את צללית קרם Soft Cream Eye Color של קלארינס רכשתי במבצע Unboxed בסטרוברי לפני כחודש וחצי.  
למרות שבהתחלה הייתי די מאוכזבת ממנה, כעבור כמה שימושים וכמו עם הרבה מוצרים אחרים - כשלמדתי לתאם ציפיות ולזהות למה היא מתאימה ולמה פחות, פיתחתי חיבה כלפיה. 
אני בחרתי את גוון מס' 5 Lilac, לילך עם שימר מטאלי. למרות שאני לא מתה על צלליות מטאליות, הצללית הזאת היא בדיוק בגבול בין מטאלי למטאלי מבריק מידי. הפיגמנט שלה לא מאד חזק, אלא בינוני ואפשר לבנות אותה עד לרמה מסויימת. כלומר, אפשר להניח שכבה דקה למראה של פיגמנט נמוך, ואפשר להניח שכבה קצת יותר עבה למראה של פיגמנט בינוני, אבל בשביל צבע חזק ממש תצטרכו לשים חצי טיובה וזה כבר לא פרקטי. 
אפשר להשתמש בה לבד ואפשר גם להשתמש בה כבסיס לצלליות רגילות מאותה משפחת גוונים. כבסיס היא מתפקדת מצויין - היא עמידה ומתחזקת את הצלליות מעליה בצורה מרשימה. אני לא משתמשת בה בשילוב עם פריימר כי פשוט אין צורך. אחרי ההנחה שלה יש מרחב זמן של כדקה לטשטושים, לא יותר כי היא מתקבעת די מהר. 
הצלליות האלה עדיין קיימות בסטרוברי, אולם במחיר המקורי של 60 ש"ח ל-7 מ"ל. אני דווקא כן הייתי רוצה לרכוש עוד גוון או שניים מהסדרה הזאת, אולם רק אם יחזרו למחיר של 35 ש"ח במבצע Unboxed. 
אפשר להתרשם מאיפור סגול שעשיתי באמצעות הצללית הזו כאן.


הבאה בתור היא עוד צללית - אבל להבדיל אלף אלפי הבדלות מצללית קלארינס, מדובר בצללית אבקה של ביוטיקייר. 
כרגיל עם רכישות ביוטיקייר - גם את הצללית הזאת רכשתי בספונטניות כי הגוון שלה קרץ לי מדוכן הטסטרים. צלליות אבקה הן בד"כ ממש לא כוס התה שלי, אבל אני זקוקה לפעמים לצלליות עם ריכוז שימר גבוה לאיפור ערב, והצללית הזאת מושלמת. 
בחרתי את גוון מס' 17 - ברונזה מוזהב עם נטייה קצת לכתום. הצללית הזאת ממש ניראת כמו Rose Gold ויש לה פיגמנט עשיר ונוכח. המרקם שלה גם הוא מוצלח - היא לא מתפזרת ומתעופפת לכל עבר כשפותחים את הקופסא ואם עובדים איתה בזהירות גם לא תגרום לנשורת על העיניים. 
כפי שציינתי - זאת צללית שמתאימה לאיפור ערב (לדעתי), אין בינה ובין מרקם מאט ולו כלום. יש בה שימר בולט, אם כי לא בחתיכות נצנצים גסות, אלא השימר גרוס דק דק ומעניק לה נופח עמוק וחגיגי.
אני השתמשתי בה רק מעל פריימר כך שאינני יכולה להעיד על עמידות בפני עצמה. היא מיטשטשת נהדר ומשתלבת מאד יפה עם צלליות אחרות. 
מחירה - 7.90 ש"ח ל-3 גרם. מציאה אמיתית!


נסיים עם גלוס שרכשתי בכלל בקיץ אבל נשלף לשימוש רק לאחרונה, לאור מזג האויר החורפי והמעונן שפוקד אותנו.
מדובר בגלוס מס' 125 של ג'ייד מסדרת Crystal Glow. 
לגלוס יש גוון מאובי (Mauve) סגלגל כהה ושימרי. המרקם שלו הפתיע אותי מאד לטובה - נמרח בקלילות, לא סמיך ולא דביק בכלל, מרגיש מאד נעים על השפתיים ועמיד באופן ממוצע (אין גלוסים עמידים ממש..). כמו הצללית של ביוטיקייר - גם בגלוס הזה אני משתמשת לאיפור ערב, בגלל שהוא יחסית מאד שימרי ולדעתי הגוון שלו ניראה יפה יותר בלילה מאשר ביום (כמו שניתן לראות בתמונה על השפתיים שלי, אור יום מחוויר אותו).
בסה"כ, אני מרוצה ממנו מאד. כפי שאמרתי - יש לו מרקם מוצלח וגם הגוון שלו לטעמי. בעבר היה לי גלוס של ג'ייד שהכיל חתיכות נצנצים של ממש, אבל לשמחתי זה לא המצב בגלוס הזה. השימר בו גרוס מאד מאד דק ותורם למראה שימרי חגיגי.
את הגלוס הזה רכשתי במסגרת מבצע 70% הנחה שהיה עליו ברשת מגה, כך שהוא עלה לי גרושים (27 ש"ח), אולם מחירו בפועל 90 ש"ח, לפני הנחות 40% או 1+1 בפארמים. 

עד כאן מהדורת קצרים להפעם! מקווה שנהנתן מחזרתה של פינת הסקירות הזריזות :-)
איזה מהמוצרים כאן קרץ לכן במיוחד? שתפו אותי!
 

10 תגובות:

  1. איך הגלוס של ג'ייד מבחינת הריח ?

    השבמחק
  2. אין לו בושם. ריח של איפור כזה אם את ממש מסניפה

    השבמחק
  3. הצללית של ביוטיקייר היא היחידה שאי פעם סיימתי!
    הייתה לי אחת בגיל 17 וכל פעם הייתי משתמשת בה (לא ידעתי להתאפר אבל היא הייתה כוכבת!)
    עשית לי חשק אותה=]

    הצללית קרם של קלרינס ממש יפה! יש לה גוון מאוד מיוחד שממש אהבתי
    והשפתון חורפי ונראה לי בהחלט משתלב יפה עם הופעהץ
    המלצות מעולות. תודה:)

    השבמחק
  4. אני הכי אוהבת התרשמויות קצרות כאלו :)
    לא ידעתי בכלל שלביוטיקר יש צלליות אבקה! ייבדקו בהקדם האפשרי...

    השבמחק
  5. אני זוכרת את הצלליות ולבסוף ויתרתי עליהן כי לא היה שם גוון מרגש במיוחד בשבילי.

    השבמחק
  6. שמחה שנהנת ושנתתי לך רעיונות לרכישות :-)

    השבמחק
  7. בהחלט יש להם ובמחיר מצויין! :-)

    השבמחק
  8. המגוון הוא בהחלט גוונים "רגועים". אני זוממת על עוד אחת בגוון ברונזה

    השבמחק
  9. אוף, אני צריכה להגיע לביוטיקייר! אני עוברת ליד סניף של וואו לפחות פעם בשבוע וכבר מיציתי את המוצרים שלהם לגמרי. לעומת זאת אין אף סניף של ביוטיקייר שנמצא במסלול שלי או לפחות באזור, ויש לי כבר רשימה רצינית של מוצרים שלהם שאני רוצה לבדוק :/

    השבמחק
  10. את גרה בת"א? בת"א אין אפילו סניף ביוטיקייר אחד... :-( באמת הגיע הזמן שיפתחו שם, אני לא מבינה איך הם לא עשו את זה עדיין..

    השבמחק