‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

1.11.2011

להכיר מקרוב את מאק Technique

רובכן וודאי מכירות את ערבי הלקוחות בסניפי מאק או סדנאות ה"טרנדים" במהלכן מציגות עובדות הסניף הקרוב אליכן את המוצרים בקולקציה חדשה שאך זה הושקה, או מדגימות תרגום בפועל של טרנדים שונים באיפור. יש כמובן גם את האופציה לקבוע איפור פרטי על ידי מאפר מאק לקראת אירוע חשוב או סתם אם מתחשק להתפנק.
לאחרונה השיקו במאק ישראל סוג חדש של "מפגשים" בשם MAC Technique
מדובר במפגש בן שעה וחצי אשר מתחלק לשניים - בחלק הראשון ידגים צוות מאפרים בכירים של מאק שני לוקים שונים על דוגמניות, כאשר לכל אורך עבודתם יסבירו בדיוק באיזה מוצרים הם משתמשים, באילו מברשות וישתפו בטיפים וטריקים אישיים להשגת המראה המושלם. 
אח"כ, במהלך 45 הדקות הבאות יעבור הצוות להדרכה אישית, אחד על אחד עם כל משתתפת בסדנא ובמהלך ההדרכה כל אחת תשחזר את המראה שיצרו המאפרים על הדוגמניות. השחזור נעשה הן על ידי איפור על ידי המאפר/ת והן על ידי איפור עצמי בליווי צמוד עם המאפר/ת שמדריכים לגבי כל פרט ופרט, החל מהגוון המחמיא ביותר ועד לאופן ההנחה ואפילו אופן אחיזה נכון במברשת. 

אז אחרי ששמעתן קצת פרטים מקדימים על הסדנא, כעת נעבור לתאכלס.
הוזמנתי להשתתף בסדנא אשר התקיימה בסניף מאק החדיש חדש בדיזינגוף סנטר בת"א. ראשית כמה מילים על הסניף - אהבתי! סניף גדול ומרווח, הסחורה פרוסה על פני מספר דוכנים וסטנדים ויש המון מראות ועמדות איפור בישיבה. למרות המיקום המרכזי שלו הוא פחות הומה אדם מסניפים אחרים בת"א כמו עזריאלי ורמת -אביב, אולי בגלל שהוא חדש ופחות מכירים אותו ואולי בגלל שדיזינגוף סנטר בכלל הוא קניון עם קצב אחר והרבה יותר רגוע (שאני מאד אוהבת!).

וכעת לסדנא עצמה (וחדל קשקשת...) - אלה ה-Face Charts של שני הלוקים שהודגמו על ידי המאפרות:
לוק שהוא כולו דגש על השפתיים האדומות והדרמטיות, הוליווד קלאסית במיטבה. 
המאפרת האחראית על הלוק הזה הייתה נטע סקלי המוכשרת, שהיא לא פחות ממנהלת ההדרכה של מאק.
כמו שכולנו יודעות כבר - שפתון אדום קלאסי זה שילוב עם עיניים נייטרליות. עם זאת, נטע הסבירה שלמרות ששאר האיפור צריך להשמר נייטרלי יחסית (כדי לתת לשפתיים את מלוא הבמה), כדאי מאד להשקיע בגבות דווקא.
טיפ שלקחתי מנטע - כדי להדגיש את הגבות וליצור מראה הרמוני עם גוון השיער, משתמשים בצללית בגוון נייטרלי בשילוב עם צללית בטון דומה לשיער. על הדוגמנית עם שיער בגוון סטרוברי בלונד, נטע ערבבה בגבות צללית חומה עכברית נייטרלית ביחד עם צללית כתומה (כן - כתומה!). לבנות עם שיער שחור, נטע ממליצה לערבב מעט צללית כחולה כהה במילוי הגבות כדי להדגיש ולתת להן מימד נוסף ומעניין.
השפתיים האדומות אדומות ומבריקות הן באדיבות ליפ גלוס Driven by Love מקולקציית Style Driven החדשה. 

וכעת ללוק השני:
איפור בסטייל בריג'יט ברדו האגדית.
על האיפור הייתה אמונה המאפרת הדס בינור מצוות ההדרכה של מאק. 
הדגש באיפור הזה הוא העיניים המעושנות והמודגשות עם אייליינר שחור/אפור עבה. 
מה שלקחתי מהטכניקה של הדס היה ליצור מראה מעושן ודרמטי עם צללית אחת בלבד!
הדס השתמשה בצללית אפורה אחת בלבד, אשר אותה היא הניחה בדרגות כהות שונות על העפעף וטשטשה כלפי חוץ עד לקבלת המראה המעושן הקלאסי. לסיום היא הוסיפה אייליינר שחור דרמטי ועבה. 
אהבתי את השימוש בצללית אחת כיוון שזה יוצר עין מעושנת פחות "עמוסה" והסיכון ליפול למצב של בלאגן צלליות ו"פנסים" בעיניים מופחת. 
השפתיים נותרו ניודיות, בהתאם למראה הקבוע של בריג'יט, והדס השתמשה באחד הגלוסים האהובים עליי של מאק - Pink Lemonade

אחרי שהמאפרות סיימו את עבודתן על הדוגמניות, הן וצוות החנות עברו להדרכה ואיפור אישי לכל אחת מהמשתתפות.
אני זכיתי (במלוא המובן!) להיות מצוותת לנטע אשר שמעה אותי מתלוננת על חוסר יכולת להתחבר לשפתון בולט וכהה ומיד התנדבה לקחת אותי תחת חסותה ולהראות לי בדיוק איך לגרום לזה "לעבוד" עבורי.
מה למדתי מנטע? שהסוד הוא בפיסול נכון של הפנים! מי שיש לה פנים מעט רחבות יותר, בייחוד עם לסת ריבועית ומעט "כבדה" כמו שלי, על מנת ששפתון דומיננטי לא ימשוך את כל תשומת הלב ויגרום לפנים להיראות עוד יותר רחבות  - פשוט צריך לפסל אותן!
נטע הדגישה צד אחד של הפנים - את שקע הלחי וקו הלסת, ואח"כ נתנה לי לעבוד על הצד שני. הפלא ופלא בהדרכתה - הפיסול יצא זהה גם בצד השני שעשיתי לבד ביד מקצועית הרבה פחות... הסוד הוא להרים את הפנים כלפי מעלה ולהדגיש את קו הלסת, וכך יש קווים "מנחים" מודגשים אחרים בפנים, מלבד השפתיים. אח"כ תחמנו את השפתיים והוספנו שפתון שזיפי כהה ומשגע - Plumful.
התמונה לצערי לא עושה לעבודה של נטע חסד כיוון שהיא צולמה רק אחרי שכבר הגעתי הביתה והשפתון הספיק לדהות ולהספג בעור וכבר לא נראה מדהים כמו בהתחלה. אבל העיקר הכוונה, ובעיקר חשוב שהרגשתי נוח איתו! 
אחרי שהפנים שלי קיבלו מסגרת ופיסול, השפתיים הכהות פתאום ניראו הרבה פחות בולטות ומושכות תשומת לב, אלא השתלבו עם המראה הכללי.
ממליצה בחום לכל מי שכמוני יש לה פנים רחבות ושפתיים קטנות ועגולות - לנסות את השיטה הזאת כשהיא מניחה שפתונים כהים. 

הפוסט יכול להתארך עוד ועוד בטיפים וטריקים שלמדתי מפה ומשם מצפייה במאפרות במהלך עבודתן על הדוגמניות, ובייחוד מהשיחה עם נטע בזמן שעבדה איתי אחת על אחת והתאימה לי איפור וטכניקה למבנה הפנים שלי והגוונים המתאימים לי.

עלות ההשתתפות בסדנא 200 ש"ח, כאשר ניתן לקחת הביתה מהחנות מוצרים באותו שווי (שווה!). ניתן להזמין את מאפרי מאק להעביר את הסדנא גם בלוקיישנים אחרים (מלבד בתים פרטיים), ואז עלות ההשתפות זהה, אולם ניתן לקבל החזר מוצרים רק עד שווי 100 ש"ח. 
את נושא הסדנאות ניתן להתאים אישית - טכניקות איפור דרמטי, איפור למתחילות, יישום טרנדים, איפור בהתאם לגיל ועוד ועוד. 
אני חושבת שסדנא כזאת היא פינוק מומלץ לכל חובבת איפור (שלא לדבר על מכורות...) שתהנה הן מההדגמה והן מההדרכה האישית. מלבד כל מי שכבר מכירה איפור - זאת סדנא שיכולה להיות שימושית מאד למתחילות, לנערות ונשים שרוצות לשדרג ולשפר את טכניקת האיפור שלהן, או רוצות להעז ולנסות סגנונות אחרים אבל לא יודעות מאיפה להתחיל.
מאפרי מאק ידועים במקצועיותם, המוצרים כמובן הם מוצרי מאק המצויינים ואת הסכום ששילמנו עבור הסדנא אפשר לקחת הביתה במוצרים - מה עוד ניתן לבקש? 
לפרטים והזמנות: 1599-5000-19

לתשומת לבכן - כהרגלי, אני מעלה את רוב התמונות מהאירוע באלבום נפרד בעמוד הפייסבוק של הבלוג (ומצפה לכן גם סוג של הפתעה שם...!). מי שטרם הצטרפה אליי בפייסבוק - זה הזמן לעשות זאת!

עד כאן חוויותי מהשקת סדנאות מאק טכניק. האם יצא לכן כבר להשתתף בסדנא? ואם לא - האם זה משהו שתשקלו ללכת אליו? ספרו לי :-)

גילוי נאות: הוזמנתי לסדנא על ידי החברה

27 תגובות:

  1. איזה כיף! בסדנא האחרונה שהייתי במאק רק צפינו במאפרות המוכשרות מאפשרות את הדוגמניות אבל עדיין היה מעשיר ואינפורמטיבי... אולי אנסה את זה בהזדמנות :)

    השבמחק
  2. נשמע יופי. מי שזקוקה לזה בהחלט יכולה להיעזר בהדרכה כזו.
    השאלה על איזה מאפר/ת נופלים...
    ומותק, איך אפשר לומר על דיזינגוף סנטר שהוא עם קצב רגוע??
    אנחנו מדברות על אותו הסנטר שוקק החיים שמוצף בקהל צעיר ומגניב כל הזמן?
    הקניונים האחרים רדומים לעומתו...LOL

    השבמחק
  3. אני מכירה את הסדנאות הרגילות שלהם ואני חושבת שזאת סדנאה לגמרי משופרת - כי יוצא לך לעבוד עם מאפרת אחת על אחת וזה ממש עושה את ההבדל! תספרי איך היה אם תלכי :-)

    השבמחק
  4. אז זהו - שלמרות שזה מקום הומה, בגלל המבנה שלו הוא אף פעם לא מרגיש לי עמוס, בטח לא כמו קניונים אחרים כמו עזריאלי (שאני שונאת) או אפילו רמת אביב. בדיזינגוף יש מלא פינות ואגפים נסתרים והאנשים שמסתובבים שם הם הרבה פעמים טיפוסים מעניינים ושונים מהנוף הקניוני הרגיל. מאז שאני קטנה אהבתי לבוא להסתובב בסנטר :-)

    השבמחק
  5. מאוד אהבתי את הרעיון של הסדנא. בחיפה עשו משהו דומה לאחרונה וכנראה זה היה סוג של פיילוט אצלם. טוב את כבר יודעת שאני התחברתי מאוד לרעיון ו"ניצלתי" את רוני!

    השבמחק
  6. למה לא, אם יש הזדמנות לשבת ככה אחד על אחד ויש לך את הזמן (וזה לא משהו לחוץ ומהיר כמו מאק מי אובר) אז למה לא לנצל את זה, תמיד לומדים משהו!

    השבמחק
  7. זריזה :) כל הכבוד!
    אני חושבת שזה רעיון נפלא של מאק וגם משתלם למי שצריכה סדנא.
    ואיפה התמונה שלך כאן? לא מוותרים על כאלו פנים בפוסט כזה :). נראית מעולה...

    השבמחק
  8. כמו שאני מכירה את עצמי אם אני לא אכתוב את זה עכשיו עד מחר כבר אשכח הכל...
    תמונות שלי בינתיים אני אשאיר חבויות באלבומים בפייסבוק - לפחות שם יש לי קצת יותר שליטה על מי שיכול לראות אותן... ;-)

    השבמחק
  9. אהבתי מאוד!
    בהחלט נראה יום כיף
    וזה השקעה שווה גם ללמוד וגם לקנות.
    התוצאה על הדוגמניות מהממת בעייני, וטריקים זה תמיד נחמד.
    כמובן שאני אוהבת שפתיים סגולות, אז בכלל!

    השבמחק
  10. היה כיף! אם נירשמים לסדנא אז אני ממליצה לעשות את זה עם חברות!
    חבל שיצא לי לצלם את השפתון בשלב כ"כ מאוחר, בשעות הראשונות הוא היה ממש יפה... :-/

    השבמחק
  11. רעיון מעולה!
    אהבתי את שני הלוקים, במיוחד את המעושן.
    נראה לי שהגעת לדיזנגוף סנטר בתזמון הלא נכון, יום שלישי בבוקר. לפני כשבועיים הייתי שם ביום שישי בצהריים והרגשתי שאין לי מקום לזוז גם בתוך הקניון וגם ברחוב עצמו. הייתי אז גם ב-MAC שהיה מפוצץ ואף מאפר אפילו לא ניגש אלי.

    השבמחק
  12. אני לא מתקרבת לקניונים בימי שישי!! אני מעדיפה ללכת בערב אחרי העבודה מתה מעייפות מאשר ללכת בסופ"ש... גם הקניון הנטוש והרגוע ביותר נהייה גן חיות! הסנטר באמצע השבוע הוא מלא חיים, אבל כמו שכתבתי לדנרה - יש בו כ"כ הרבה פינות וכוכים שלא מרגישים את זה. בסופ"ש לעומת זאת זה סיפור אחר..

    השבמחק
  13. בסנטר הייתי כמה פעמים בזמנים שונים ואף אחד לא ניגש אליי ! אני חושבת שיש שם התנהלות די אחרת כי כל הזמן נכנסים אנשים, שואלים על מבצעים ונוגעים בידיים (!) במוצרים. יש הרבה תנועה אז הם לא ממהרים להציע עזרה למי שלא מתעניין. מצד אחד, זה כיף להסתכל בלי שיושבים לך על הראש, מצד שני - בעייתי בייחוד כי אנשים נוגעים במוצרים כל הזמן בלי כל השגחה

    השבמחק
  14. פוסט משגע!

    אהבתי את הטיפים הקטנים ואת שני הלוקים אך במיוחד את של בריג'יט ברדו :-)

    שמחה שנהנתן!

    השבמחק
  15. תודה מעייני, שמחה מאד לשמוע שניהנת! :-)

    השבמחק
  16. סיון את צודקת לגבי ההתנהלות - כשיש יותר תנועה בסניפים הנציגים לא פונים ללקוחות עד שלא מבקשים עזרה, כדי לא להעמיס עוד יותר. אני דווקא אוהבת שלא מציקים, אם יש שאלה אני שואלת לבד!

    השבמחק
  17. איזה פינוק, יופי לך! ראיתי את התמונות בפייס, יצאת יפהפייה, והשפתון כל כך מתאים לך. אהבתי את שני הלוקים של מאק. הייתי באזור דיזינגוף לפני כשבוע בשיעור התנסות בסטודיו של המאסטרית לאיפור עדה לזורגן אך לא היה לי זמן להיכנס לקניון של דיזינגוף סנטר...אך יצא לי בחטף להיכנס לשור טבנציק מעבר לכביש לראות את הסטנד של בורז'ואה (כל מה שרציתי היה חסר...).היום יצא לי להיות במאק ראשל"צ וראיתי את הליינים החדשים "לפורים" (; אלה שצילמת והעלית לפייס :), רכשתי שם מסקרה ירוקה שהזמנתי כבר לפני כמעט חודש ובשעה טובה הגיעה :)

    השבמחק
  18. תודה לידיה!
    שיעור התנסות אצל עדה לזורגן? אחת הטובות! שיעור התנסות למה?
    תהני מהמסקרה הירוקה, על הריסים שלך זה ייראה משגע!

    השבמחק
  19. גם בעיניי זה סניף טוב להכנס אליו כשאת רוצה להתבונן ולבדוק. עשיתי את זה כבר פעמיים בלי שאף אחד לא ילחץ עליי. כשאני צריכה ייעוץ ושינסו עליי מוצרים שאני לא מכירה אז אני אלך לרמת אביב או עזריאלי(:

    השבמחק
  20. אני רוצה ללמוד איפור "ברצינות" להתמקצע :) זה חלום נעורים שלי...במהלך השנים ובמיוחד בשנה האחרונה איפרתי, שכנות, בנות משפחה וחברות לארועים ולא רק ואני מקבלת המון קומפלימנטים בנושא גם על האיפור האישי שלי :) כך שגמלתי בליבי לעשות שינוי בחיים או אולי לעסוק בזה כמקצוע צדדי...ימים יגידו....

    השבמחק
  21. איזה יופי! שיהיה רק בהצלחה :-)

    השבמחק
  22. תודה מותק :-) לילה טוב.

    השבמחק
  23. אני אבדוק עם חברות
    למרות שהן רחוקות מהתחום=\

    השבמחק
  24. נשמע טוב :) ו-plumful מהמם :) אני ממש אוהבת את השפתון הזה :) (האמת שבוא עליי כרגע :))

    השבמחק
  25. איכשהו הצלחתי לצאת מהסניף בלי לקנות את השפתון! אבל הוא לגמרי נכנס לוויש ליסט שלי :-)

    השבמחק
  26. אז איפה יש מאק בדיזנגוף??

    השבמחק
  27. בקומה התחתונה בבניין הראשי, מול לקה אם את מכירה והבר מיצים. ממך מתחת לפינה של אפריל

    השבמחק