‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

27.11.2011

סליחה, זה WOW פה?? לא, זה מאק!!

כותרת הפוסט בוודאי הותירה אתכן בתמיהה רבה ובצדק, אולם ההקשר תיכף יתבהר.
מעשה שהיה כך היה: לפני כשבועיים הוזמנתי לאירוע השקת סניף מאק החדש בדיזינגוף סנטר. בעודי עומדת בכניסה לחנות ומקשקשת קצת על דא ועל הא עם Peacha, ניגשת אלינו אישה חביבה ושואלת "סליחה, זה WOW פה? אני אוהבת את WOW!". אחרי שסיימנו להרים את הלסת מהרצפה הסברנו לה שזו חנות מאק שבפתחה היא עומדת עכשיו. 
בא הסיפור ללמדך כי בכל פתיחה של סניף מאק באזור קניות הומה אדם תמיד תהייה האשה שתתאכזב ותרצה שיהיה שם סניף WOW במקום. לא שאני חלילה מזלזלת ב-WOW (אוהבת איפור עממי זול אנוכי!), להיפך, זה רק המחיש עבורי את העובדה שבשוק האיפור והטיפוח יש מקום לכל כך הרבה מותגים שונים ולכל אחד קהל היעד הנאמן והאוהב שלו. 
וכעת לעניינינו.
זאת לא הייתה הפעם הראשונה שלי בסניף דיזינגוף החדש, אולם הפעם הייתה זאת ההשקה הרישמית בצירוף השקת קולקציית החגים של מאק - Glitter and Ice. 
ואם חשבתם שדוגמנים עטופים בבגדי גוף לבנים ונעולים במחליקי קרח הם נחלת כרזת הפרסומת בלבד, חשבו שוב. את פנינו קיבלו שלושה דוגמנים עטויים בלבן ששייטו להם בין הבאים להשקה (אמנם ברולרבליידס במקום מחליקי קרח אבל מי סופר..):
אז מה יש בקולקציה עצמה? כשמה כן היא, קולקציה עמוסה במרקמי פרוסט וגליטר, כיאה לעונת החגים הנוצריים (כריסמס, סילבסטר) הקרבים. מי שאוהבת קיטים - זאת הקולקציה עבורה שעמוסה בצירופי מוצרים שונים לקיטים קטנים וחמודים, כולל קיט מברשות דו פייבריות. 
חלק קטן מקולקציית Glitter & Ice
 המברשות בקולקציה ובין השאר קיט המברשות הדו-פייבריות
סטים של צלליות+סמקים , שפתונים, גלוסים והכל בלבן צחור!
הקיטים מסדרת Ice Parade - דואו צלליות, מסקרה, מברשת מוקטנת ועיפרון עיניים
הקולקציה גדולה ומקיפה ומכילה הכל מכל כל - צלליות, שפתונים, גלוסים, עפרונות, לקים, פיינט פוטס, מברשות, קוואדים, ביוטי פאודרס ועוד. מי שמעוניינת יכולה לקרוא על הקולקציה כאן או לגשת לסניף מאק הקרוב אליה ולהתרשם מיד ראשונה.
לכבוד הקולקציה ולכבוד החגים, מאק התהדרו באריזות לבנות וצחורות, ההיפך הגמור מהאריזות השחורות והסטנדרטיות שלהם. אין ספק שזה מאד שונה ואני אפילו די אהבתי.
המחירים של כל המוצרים בקולקציה רגילים ואינם שונים מהתמחור של המוצרים בליין הקבוע. 

במהלך האירוע, זכיתי לעבור תחת ידיו המוכשרות (מאד!) של המאפר רוני מתס. הוריתו לו לעשות איתי מה שמתחשק לו ונתתי לו חופש מוחלט להחליט באיזה מוצרים להשתמש ואיזה לוק ליצור. (זה בד"כ מה שאני עושה כשמזדמן לי להיות מאופרת ע"י מאפר מקצועי, אחרת מה הטעם אם אני אכתיב את הסגנון הרגיל והמשעמם שאני כבר מכירה? באנו ללמוד!).
רוני יצר מראה עיניים דרמטי אבל עם זאת סולידי בעזרתו של דואו צלליות המורכב מ- Baby It's Cold ו-Woodsmoke, שתיהן במרקם פרוסט. 
האפקט שיוצרת צללית Woodsmoke מאד מזכיר צלליות דואו-כרומיות (למרות שהיא איננה מוגדרת כצללית דואו-כרום). היא שימשה הן להדגשת העפעף והן כתיחום תחתון. לטשטוש ואיחוד כל הגוונים רוני הוסיף את צללית Moleskin הנייטרלית. כבסיס לצלליות תיפקד הפיינט Sublime Nature וכשימר ה-Lustre Drops בגוון Sun Rush. 
כקונסילר והיילייטר מתחת לעיניים השתמש בסדרת הקונסילרים/היי-לייטרים עט של מאק Prep + Prime וערבב בין הגוונים Bright Forecast ו- Radiant Rose. 
מסקרה Dazzlelash סיימה את הלוק המרשים הזה שקיבלתי עליו אח"כ אין סוף מחמאות. מבין כל המוצרים שרוני השתמש עלי, צמד הצלליות Baby it's Cold ו-Woodsmoke המוצלחת הן היחידות שנמצאות במהדורה מוגבלת, כך שמי שמעוניינת זה הזמן לרוץ ולקנות. 
מה למדתי מרוני? שני דברים חשובים:
1. למשוך את הטשטוש של הצלליות כלפי חוץ אפילו עד הרקות (בטשטוש כן?), כדי ליצור קו אחיד ולהדגיש את אזור העיניים.
2. לטשטש בעדינות! רוני הוא המאפר בעל הידיים העדינות ביותר שאי פעם נתקלתי בו (כולל מאפרות). בקושי הרגשתי את עבודת הטשטוש שלו והמברשות ממש ליטפו את העור - לא משכו, עקצו, שרטו או שרפו. הכל נעשה בזריזות ובשיא העדינות. מאז אני מרגילה את עצמי לטשטש גם כן בעדינות רבה, ולא למשוך ולשרוט את העור שלי עד אין קץ. 
אני ממליצה גם לכן לאמץ את הטיפ הזה - עדינות מובילה לתוצאות הרבה יותר מרשימות וטובות מאגרסיביות, וככה גם המברשות לא נהרסות. 
כתמיד - אלבום נרחב יותר יועלה בפייסבוק של הבלוג בד בבד עם פרסום פוסט זה. שם תוכלו להתרשם מתמונות של חלקים נוספים בקולקציה, וכן תמונה פנים מלאה שלי עם האיפור של רוני.

עד כאן סקירת אירוע הפתיחה של סניף מאק דיזינגוף סנטר בצירוף ההשקה של קולקציית Glitter & Ice! 
מה דעתכן על הקולקציה? האם יצא לכן לבקר בסניף החדש? ספרו לי :-)

נ.ב.: הערת מערכת קטנה - בימים הקרובים יפורסם פוסט הגרלה יוקרתית ושווה במיוחד, כך שאם טרם נרשמתן, זה הזמן להירשם לקבלת עדכונים במייל על מנת שלא תפספסו!





16 תגובות:

  1. הפלת אותי עם הכותרת :)
    בהחלט יש מקום בשוק לכל החברות (אני צריכה עוד קצת מקום במגירות!)
    ובגלל כל הלימודים האלה עוד לא הספקתי באמת לעבור בסנטר- ואני חומדת את זוג הצלליות האלו.
    האיפור יצא כל כך מהמם! חבל שהפסדתי אותו במציאות!

    השבמחק
  2. זה היה אחד הקטעים המצחיקים!!
    לא נורא שלא ראית את התוצאה הסופית, בשביל זה יש תמונות :-)

    השבמחק
  3. ירד לי הלב עם הכותרת הזאת. את יכולה להבין מה עבר לי בראש...???
    אוהבת אוהבת אוהבת את הצלליות. אהבתי במיוחד שזה באמת במראה כרום!!
    מאמם עלייך.

    השבמחק
  4. LOL שלא תגידי שאני לא מפתיעה ;-)
    תודה על המחמאות, הפרחים למאפר רוני!

    השבמחק
  5. אהבתי מאוד את הצלליות הבודדות, נראות מאוד שימריות.
    עדיין לא ביקרתי בסניף בסנטר למרות שהוא ממוקם ממש חמש דקות ליד הבית שלי,
    עברתי לידו כמה פעמים אבל לא היה לי זמן להתעכב, מקווה שיהיה לי זמן השבוע.

    השבמחק
  6. אני מאד אוהבת את הסנטר, אם הייתי גרה שתי דקות משם הייתי כנראה שורצת שם ימים שלמים P-:

    השבמחק
  7. איזה איפור יפה! ממש מחמיא לך...
    הצלליות האלו פשוט מעלפות בעיני. חבל שאי אפשר להשיג אותן לא בקיט הזה :)

    השבמחק
  8. תודה! אני גם חושבת שמאד חבל שאי אפשר להשיג את הצלליות בליין הקבוע, לא כל אחת רוצה להשקיע בקיט שלם רק בשביל 2 צלליות... :-/

    השבמחק
  9. מהממת! הבחור במכנסונים לא עושה לי את זה וכל הקולקציה פשוט ענקית מדי אבל תמיד כיף שמאפרים ורוני מעולה בזה (דההה).

    השבמחק
  10. תודה! LOL גם לי הוא לא בדיוק עשה את זה. בכלל כל האימג'ים של הקולקציה לא כ"כ לטעמי, אבל היו הרבה שכן התלהבו. כל אחד ומה שמתאים לו :-)

    השבמחק
  11. איזה יופי של איפור! הוודסמוק הזו מעלפת, נראה לי שאתחיל בציד של דיופ..

    השבמחק
  12. תודה זה בזכות המאפר המוכשר! כשתצליחי למצוא דיופ תודיעי :-)

    השבמחק
  13. אהבתי את המסקנה בפתיחה של הבלוג ;) זה מוטו שאני חוזרת עליו שוב ושוב- אין מוצר אחד שמתאים לכולן, כל אחת צריכה למצוא את מה שמתאים לה בטווח המחירים שהיא יכולה להרשות לעצמה.
    הקולקציה עצמה חביבה, לא התחברתי במיוחד למשהו ספציפי, ולמען האמת אני עדיין לא בטוחה מה דעתי על האריזות הלבנות.
    האיפור מקסים, הולם אותך מאוד :) כל הכיף זה לתת למאפר לעשות מה שהוא רוצה כדי להתנסות בדברים חדשים :) אחלה טיפים לטשטוש, אני אנסה בפעם הבאה :)

    השבמחק
  14. גם אני פחות התחברתי לקולקציה בגלל המרקמים הפרוסטיים שאני פחות אוהבת, אבל הצללית שאיפרו אותי בה דווקא מאד יפה!

    השבמחק
  15. הייתי בסניף מאק בדיזנגוף פעמיים ולא התחברתי לא לאוירה ולא למאפרים. הסניף גם היה מלא באנשים, אפילו יותר מסניף עזריאלי (לשם אני לא מתקרבת). אני טיפוס שצריך את השקט שלו כדי להסתכל, להתרשם ולנסות מוצרים. אני לא סובלת כשמתחילים להידחף.
    הקולקציה של החגים גדולה ומרשימה. מכל המוצרים שראיתי הגלוס האדום עם שימר (לא זוכרת את שמו) עשה לי את זה לגמרי. הקיטים גם שווים והמחיר שלהם מתשלם.
    נכון להיום ויתרתי ולא קניתי שום דבר מהקולקציה הזאת, כי הרגשתי שאני לא באמת צריכה משם כלום.

    מקווה שסוף סוף גם אנחנו נתראה מתישהו!

    השבמחק
  16. גם אני וויתרתי על רכישה מהקולקציה, מרקמי פרוסט וגליטר לא כ"כ עושים לי את זה.
    מקווה שנתראה בקרוב מאד! :-)

    השבמחק