‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

8.11.2011

משוואה טיפוחית

לכתוב על איפור וטיפוח לפנים, יוקרתיים יותר ופחות זה הכל טוב ויפה, אבל לפעמים צריך להקדיש כמה דקות גם למוצרי טיפוח מוכרים אחרים, אולי פחות זוהרים אבל לפעמים הרבה יותר הכרחיים.. 
למרות ההשתייכות שלנו לארגונים אירופאים כאלה ואחרים ובייחוד בליגות ספורט אירופאיות - אירופה אנחנו לא. אנחנו חיים במדינה קטנה במזרח התיכון אשר כמה שלא נתכחש לזה - נמצאת ביבשת אחרת לגמרי מאירופה הקרירה.
אז נכון שצרפתיות יכולות לחיות על כמה טיפות של שאנל 5 ולא להתקלח שבוע (ועדיין אם תרשו לי - איכס!!), אבל כאן כל יום מתחיל בצעד טיפוח אחד פשוט - הדיאורדורנט. 
בקיץ במיוחד כשהלחות עולה, מי לא מחפש אחר הדיאורדורנט שיספק הכי הרבה הגנה למקסימום זמן?
אני מאז ומתמיד העדפתי דיאורדורנטים בספריי וכרגע נמצאים אצלי בשימוש דיאורדורנט נושם של קרליין ודיאורדורנט Rexona.
שניהם מתהדרים בהגנה ל-24 שעות כשהאחד מקיים יותר מהשני. בכל מקרה מעולם לא ניסיתי את אף מהם ל-24 שעות כיוון שאין מצב שבעולם שאני מעבירה אפילו 12 שעות בלי להתקלח, בקיץ בטח ובטח...
דיאורדורנט רקסונה שיש לי כרגע הוא בניחוח Cotton, מגיע במיכל התזה ללא פקק אבל עם סגירה אוטומטית. הוא עולה בין 12 ל-20 ש"ח למיכל של 175 מ"ל, תלוי במבצעים והיכן רוכשים אותו. כעקרון זה הדיאורדורנט שאני משתמשת בו לקיץ. אני מוצאת שהוא מספק לי הגנה ארוכה יותר, אני פחות מזיעה איתו ליותר זמן והוא מונע ריחות באופן יעיל. יש לו ריח פרשי, נקי ולא משתלט שמזכיר לי מרכך כביסה. 
דיאורדורנט נושם של קרליין הוא מסוג Sensitive ומיועד לעור רגיש שדיאורדורנטים רגילים גורמים לו לגירוי. מגיע במיכל התזה עם פקק. הוא עולה בין 10 ל-16 ש"ח למיכל של 200  מ"ל, שוב תלוי היכן קונים. זה דיאורדורנט ששלפתי עכשיו מהמדף שם אוכסן במהלך כל תקופת הקיץ, פשוט כי אני מרגישה שהוא מספק פחות הגנה מהדיאורדורנט של רקסונה. זה דיאורדורנט שמתאים לי יותר לימים קרירים בהם אני מזיעה פחות עד בכלל לא. מניסיון שלי עם סדרת נושם של קרליין, יש לו את הריח הנעים ביותר מבין כל האחרים, גם הוא כמו הרקסונה מזכיר לי מרכך כביסה, אם כי הבושם בו דומיננטי יותר (יכול להיות חסרון למי שלא אוהבת דיאורדורנט עם ניחוח "שתלטן"). 
לא קרליין ולא רקסונה גרמו לי לגירויים או גירודים בעור וכן אינם משאירים סימנים על בגדים, גם אם מתלבשים מיד אחרי הריסוס.
שורה תחתונה - אף אחד מהם לא מספק הגנה אופטימלית, למרות שדיאורדורנט רקסונה עושה עבודה קצת יותר יעילה מזה של קרליין. בסופו של יום שום דבר לא ישתווה בעיני לדיאורדורנטים של Sure שאותם לא ניתן להשיג בארץ לצערי..
צעד טיפוח נוסף והכרחי לכל מי שמניחה לעצמה לק, זה הסרה באמצעות אצטון או מסיר לק.
אם יש דבר שאני שונאת - זה להסיר לק. מאז שלקחתי הפסקה מלעשות ציפורניים בג'ל, חזרתי לעולם הלקים והסרתם. אין לי בעיה להניח לעצמי לק, רק ההסרה היא שמציקה ואף פעם אין לי סבלנות לתהליך הזה. לכן לעולם לא תמצאו אותי עם לק גליטר או כל פורמולה אחרת שמסובכת להסרה - אני פשוט לא עומדת בזה!
לכן אני תמיד מחפשת את הכלים שיאפשרו לי להסיר לק במהירות וביעילות הרבה ביותר ומסיר לק טוב  במיוחד יכול לקצר מאד את משך התהליך.
את מסיר הלק של Best רכשתי במשביר תמורת 10 ש"ח לבקבוק של 295 מ"ל. לצערי, אני לא יכולה להמליץ עליו. הוא מהמסירים החלשים שנתקלתי בהם, למרות שהוא כן מכיל אצטון וכל הסרה של לק שוהנח ביותר משכבה אחת הופכת איתו לסיוטית למדי.
את מסיר הלק ללא אצטון בבקבוק משאבה לחיץ של לייף מיהרתי לרכוש אחרי שקראתי עליו המלצה אצל הבולשת. 
מדובר במסיר לק המאוכסן בבקבוק משאבה לחיץ, בדיוק כמו שתמצאו אצל כל מניקוריסטית. 
המשאבה הזאת היא פשוט דבר גאוני. לחיצה קטנה וזה מספיג את הצמר גפן בדיוק במידה הנכונה של חומר. 
הביצועים של המסיר לק עצמו הם בינוניים ומעלה (בניגוד לבסט שהם בינוניים ומטה...). זה לא מסיר הלק הטוב ביותר שנתקלתי בו אבל גם לא הגרוע ביותר. המלצה שלי - גם למי שממש אין סבלנות תמיד עדיף להניח את הצמר גפן ספוג במסיר לק על הציפורן, לספור עד 10 ולהסיר. הספירה מורטת עצבים (לי לפחות..) אבל חוסכת הרבה שפשופים אח"כ.
הדבר היחיד שמפריע לי במסיר של לייף - הריח, הו הריח! יש לו ניחוח דומיננטי של חומר ניקוי מבושם לשירותים, אין לי דרך אחרת לתאר זאת. כל פעם שאני משתמשת בו ממש קשה לי עם הריח הזה. 
המסיר מתהדר ברכיבים כמו שמן אבוקדו ושמן חוחובה אשר אמורים לשמור על בריאות הציפורן, והוא אכן מרגיש מעט שמנוני על הציפורניים.
הפלוס הכי גדול שלו - המיכל והמשאבה הם מאיכות טובה ואינם מתפרקים תוך שניה (כמו דומים להם של ביוטקייר). בנוסף, כשיסתיים לכן מסיר הלק של לייף, תוכלו לפתוח את המיכל ולשפוך לתוכו כל מסיר לק אחר שתרצו!
הוא עולה 23 ש"ח בסניפי סופר-פארם בלבד, אבל אני מצאתי אותו במבצע מצויין של 13 ש"ח.
שורה תחתונה - המסיר של Best הוא ממש לא בסט ולא הייתי ממליצה עליו. המסיר של לייף לעומת זאת גם מתהדר באריזת פטנט מצויינת, איכותית ורב שימושית וגם יש לו ביצועי הסרה לא רעים בכלל. רק הריח הוא בעייתי, אם כי יש כאלה שהוא בכלל לא מפריע להן. יצויין כי אף אחד מהמסירים לא גרם לי לציפורניים צהובות, חלשות או מתקלפות.

עד כאן סקירה של שני מוצרי טיפוח משעממים אך הכרחיים. אין מה לעשות, צריך לתת גם להם תשומת לב לפעמים ;-)
ומה אתכן? מהו הדיאורדורנט המועדף עליכן? ומסיר הלק היעיל ביותר? אשמח לשמוע המלצות!

18 תגובות:

  1. אחלה סקירה! אני מתה על הריח של הדאודורנט של רקסונה, פשוט ריח מושלם של תינוק אחרי מקלחת, בגלל זה ממש התבאסתי שהוא לא סיפק את הסחורה בקיץ. אחרי כמה שעות כבר הרגשתי צורך לחדש וזה די מעיק להתגנב פעמיים ביום לשירותים עם דאודורנט ביד, כי לא נעים להתמרח באמצע הכיתה... :/ אישית, עברתי לדאודורנט של גרנייה שמחזיק עליי ימים ארוכים ועמוסים בלי בעיה, שווה לך גם לנסות!

    השבמחק
  2. זה נורא מבאס שהדיאורדורנט לא מחזיק יום שלם, אני יכולה להבין אותך. הרקסונה אצלי דווקא מחזיק בקיץ במשך יום ממוצע בתנאי שאני לא מבצעת הרבה פעילויות בשמש...
    שמעתי הרבה המלצות על הדיאורדורנט של גרנייה. אנסה אותו בהזדמנות!

    השבמחק
  3. אני משתמשת בגרניה ויחסית לכל הדאודורנטים האחרים מאוד מרוצה. אני מאוד רוצה לרכוש את מסיר הלק של לייף במשאבה אבל בכל פעם שאני מגיעה אומרים לי שאין במלאי!!!

    השבמחק
  4. מה אין במלאי?? לא ייתכן שעל כל מוצר שאני כותבת פה יהיו בעיות אספקה בחלקים אחרים של הארץ! אוף באסה, תנסי אולי בסניפים אחרים...
    טוב, אחרי שתי המלצות פה אני לגמרי הולכת על גרנייה בפעם הבאה שאני קונה דיאורדורנט!

    השבמחק
  5. שמעתי על הרקסונה הרבה מחמאות, לא יודעת למה לא יצא לי לנסות אותו עד עכשיו.
    את המוצרים של קרליין אני לא אוהבת כידוע ולא מפתיע אותי שהדאודורנט שלהם לא בדיוק גולת הכותרת.
    אני מאוד אוהבת את מסיר הלק של אורלי הכחול למרות שהוא יקר מאוד יחסית לגודל.

    השבמחק
  6. רקסונה חביבים, אבל אם את מכירה במקרה את SURE, אין מה להשוות. הטובים ביותר שאי פעם ניסיתי והם זולים כמו לחם אבל כמובן לא זמינים בארץ...
    אף פעם לא ניסיתי את המסיר של אורלי אבל הוא בהחלט נכנס לרשימה. בינתיים הטובים שניסיתי היו CUTEX

    השבמחק
  7. אחלה פוסט :)
    אני לא חובבת דאודורנט ספריי, אני מעדיפה את הרול-און הוותיק שלי ;) גיליתי שיש לכיף דאודורנטים ממש טובים ובד"כ הם נמכרים במבצעים טובים.
    אני איתך בכל מה שקשור להסרת לק. היום יש לי קצת יותר סבלנות, פעם סבלתי מזה מאוד. יש לאורלי מסיר לק ללא אציטון טוב, החיסרון שהוא מסריח ברמות חריגות. אני ממש אוהבת את המסיר של קיוטקס- ראיתי אותו במספר מצומצם של מקומות אבל הוא מצוין ומומלץ בחום.
    אולי זה ישמע מוזר, אבל אני שוקלת לקנות את המסיר של לייף רק בשביל המשאבה! אין לי חיבה גדולה למסיר שלהם, ולמשאבה לעומת זאת... ;)

    השבמחק
  8. לקנות את המסיר של לייף רק בשביל המשאבה זה בהחלט שווה, כי אם את לא אוהבת את המסיר עצמו את פשוט יכולה לשפוך אותו ולהחליף אותו במקום עם המסיר האהוב עלייך! אם את מוצאת אותו במבצע כמו שאני קניתי (13 ש"ח) אז בכלל אין מה להתלבט!

    השבמחק
  9. פוסט חשוב בהחלט! אני נורא אוהבת את רקסונה בכללי. הריח האריזה העמידות הכל ביחד. עכשיו אני עם ליידי ספיד סטיק 24/7 והוא לא רע בכלל.

    לגבי המסירי לק את צודקת זו באמת עבודה לא ממש קלה אבל משום מה אני אוהבת לעשות את ואף נהנת לעשות כאילו זה כמו תרפייה וגם אני מרגישה טוב עם עצמי. שלא לדבר שאני עושה לעצמי מניקור ופדיקור והסרת לק ומריחת לק כל זה בפחות מחצי שעה(אני סופר זריזה ;)) . אני משתמשת במסיר לק של לייף והוא מעולה לא מייבש את העור ומסיר די טוב =)

    השבמחק
  10. אחד הפחדים שלי זה, שמישהו יריח ריח לא נעים ממני,ולכן לאורך חיי ניסיתי כבר כמה שיטות בהם אני לא יוטרד בנושא, לא שיש לי בעיות הזעה מיוחדת אבל עדין.. מדינה חמה.. ניסיתי הכל: דאדורנט ספריי, סטיק, רול און, גביש מינרלי.. ועכשיו נשארתי נאמנה ללמוצר אחד(יותר נכון חברה שגיליתי בצבא-חלאבלין).. בזמנו היה להם מסה סטיקית לבנה מאוד יעילי אבל לא נוחה לשימוש בקופסא וורודה.. היום יש להם ליין LAVLIN 72, שאותו לא החליף בשום הון.. גם בימי הקיץ החמים ולחים הוא משאיר אותי רעננה ומריחה נפלא!
    מוצר שני נפלא, שעכשיו בזכותי כל הדודות בגיל המעבר משתמשים זה גביש מינרלי(שאיתו אני לא הסתדרתי-לאחר מספר שימושים התבגש ופצע אותי:{{), אבל אבא +דודות לאורך השנים רק איתם...(4 עונות-שם החברה)..בקיצור אני בעד בריאות:} ללא אלמיניום ועדיפות למינראלים..
    סיבה נוספת מבחינתי זה נוחות: לא צריך להסחב עם דאודרנט בתיק כל היום.. פעם אחת בבוקר אחרי מקלחתמורחת סטיק ואת רעננה כל היום!
    בקשר לאצטון: מממש אבל ממממש מרוצה מהבקבוק של ביוטיקר אני כבר חצי שנה עם אותו הבקבוק... טפו טפו ללא תקלות..פשוט שמה שם מסיר לק.. וזהו.. בנתאים לצערי גיליתי.. שאצטון הפשוט עושה את העבודה הכי יעיל והכי מהר.. פשוט לאחר אצטון אני מרבה לשים הרבה מיץ למון וקרם ידים..באותו היום...ככה מונעת לעצמי יובש מיותר..
    אחלה פוסט,
    בנוסף: בתמונות את יפיפיה !!!!!!! סוף כל סוף ראיתי אותך (איפור של רוני).

    השבמחק
  11. וויקטוריה! איזה כיף שחזרת מירח הדבש ואת שוב איתנו :-)
    מכירה את חלאבין כבר שנים, תמיד אני רואה אותם תקועים באיזה פינה בסופר פארם. האמת בגלל שזה תמיד נראה לי כזה מותג מיושן אף פעם לא ניסיתי את המוצרים שלהם, אבל אולי אחרי ההמלצה שלך באמת כדאי לנסות.
    תודה על המחמאות :-) אי אפשר שלא לצאת יפה אם רונה מאפר אותך! :-)

    השבמחק
  12. בכל הליין של ליידי ספיד סטיק אני לא משתמשת כי אני אוהבת דיאורדורנט ספריי....
    חצי שעה זה באמת זריז! אני גם חושבת שלא לוקח לי יותר זמן מזה, אבל כל דקה מרגישה לי כמו נצח....

    השבמחק
  13. כן אבל חצי שעה גם רגליים וגם ידיים. ולא רק מריחת לק אלא ממש ניקיון יסודי! למרות שאין לי עור להסיר ברגליים אבל אני עושה מעט עם אבן בכדי להרגיש יותר טוב עם עצמי. ולק ברגליים ובידיים לוקח לי בין 3 ל5 דקות גג. קיצור אני נהנית מזה ואף מניקוריסטית לא תגע ברגליי או ידי! =)

    השבמחק
  14. אני כל הזמן הייתי איתכם, מאחורי הקלעים בשושו...עכשיו אוגרת הון, לביזבוזים בפרושופ:} שמתי עין על עופרה, מברשות.. בקיצור יש מציאות.. תודה על ברכות -כייף לחזור!

    השבמחק
  15. תדווחי מה קנית בסוף :-)

    השבמחק
  16. וואו אז את באמת זריזה! לי לוקח יותר זמן ואני בד"כ לא עושה גם רגליים וגם ידיים באותו יום. נגמרת לי הסבלנות...

    השבמחק
  17. אני לא אוהבת דיאודורנטים בספריי. נתתי להם צ'אנס מלא פעמים ובסוף ויתרתי סופית. נשאר לי בבית רק אחד, של רקסונה גם. משום מה כל פעם שאני שמה אותו יוצאת ממנו אבקה לבנה בשפריץ "עצבני" במיוחד ומלכלכת אותי.
    אני קונה בדרך כלל דיאודורנטים בסטיק או בג'ל. הכי אוהבת את LADY SPEDD STICK ולאחרונה ניסיתי גם של גרניה והוא היה מצויין.

    מסיר לק הכי טוב שניסיתי ואחד שאני קונה כבר שנתיים הוא של ORLY (הגרסה הירוקה ללא אציטון). הוא די יקר: 19 ש"ח ללא הנחה לבקבוק די קטן. בדרך כלל אני מוצאת אותו ב-14 ש"ח או ב-10 ש"ח אם יש מזל. אם עדיין לא ניסית אני ממליצה עליו בחום.

    השבמחק
  18. מוזר מה שאת אומר על הרקסונה! בדבר כזה עוד לא נתקלתי..
    לא ניסיתי את המסיר של אורלי. אכניס אותו לרשימה של מסירים שאני צריכה לבדוק לכשאסיים את זה של לייף :-)

    השבמחק