‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.8.2011

לקט קניות אחרונות


בתקופה האחרונה אני מנסה לחסוך קצת בקניות איפור (אחרי הגזמה קלה בחודשים האחרונים..), אז אין לי באמת אוסף ממש גדול של רכישות חדשות. ובכל זאת, הצטברו אצלי מס' דברים כשאחד מהם זה רכישה מהסטרוברי, כמה רכישות מהביוטיקייר (אתם כבר יודעים שאין אצלי פוסט רכישות בלי כמה דברים משם..) וכמה דברים שאספתי במסגרת המבצע 50% שהיה על איפור עממי ברשת מגה בול. 
פלטה Petite Orchid 
רכישת הרשת שלי היא פלטה של Pixi, מותג שאני נתקלת בו הרבה בבלוגים ובסרטונים של יו-טיוב גורוס, אבל מעולם לא ניסיתי את המוצרים שלהם בעצמי. מצאתי בסטרוברי את הפלטה הזאת תמורת 45 ש"ח והחלטתי שזאת תהייה הזדמנות לנסות מבחר של כמה מוצרים בלי לקנות כל דבר בנפרד.

 הפלטה מכילה 4 צלליות בצבעוניות של גוונים סגולים וזהובים נייטרלים יחסית, סומק וורוד, היי-לייטר, גלוס וליפ-טינט. 
מה שהפתיע אותי קצת לרעה היה הגודל של הפלטה - היא מאד קטנה. בהשוואה לגלוס של ביוטי-קייר, היא יותר קטנה ממנו ואני לא בטוחה עד כמה זה באמת היה שווה את ה-45 ש"ח:
בסה"כ אני חושבת שזו פלטה נחמדה לקחת לנסיעות אם כבר יש לי אותה, כיוון שהיא מספקת פתרון למס' שימושים - גם איפור עיניים, גם פנים וגם שפתיים. כבר פירטתי כאן בעבר את המוצרים שהולכים איתי לנסיעות, וביניהם קוואד צלליות של דיור וסמקים באריזות קטנות ובמרקם קרם, אבל בהחלט יכול להיות שבעתיד אני אוותר על חלק מהמוצרים ואעדיף לקחת במקום את הפלטה הזאת. מבחינת איכות המוצרים - הצלליות רכות מאד, כולן במרקם שימר ועם פיגמנט רווי באופן ממוצע-נמוך, הסומק ממש מקסים אבל לדעתי הצבע בהיר מידי לכהות עור, ההיי-לייטר חסר גליטר לחלוטין אלא שימרי באופן עדין והגלוס והליפ טינט דווקא הפתיעו לטובה - לגלוס יש גוון וורוד בייבי ללא גליטר והליפ טינט לא אדום כמו באריזה אלא מתקבל כצבע BERRY מאד עדין ויפה. נקודת החולשה של הפלטה היא לדעתי הצלליות המעט מאכזבות מבחינת פיגמנט וגם יחסית לגודל שלה המחיר גבוה. אם היא תוצע בסטרוברי בפחות מ-40 ש"ח זה יהיה משתלם יותר.



הרכישות הבאות הן מהביוטי קייר.

ניסיתי לראשונה את קרם הגוף שלהם שמגיע במגוון ניחוחות ועלותו 8.50 ש"ח. בינתיים אני נהנת מהשימוש בו, למרות שאני חושבת שהאריזה שלהם מאד קטנה (250 מ"ל) ולא תחזיק מעמד להרבה שימושים. אני בד"כ משתמשת בקרם גוף של ווזלין באריזת ענק של 750 מ"ל, והבקבוקים הקטנים האלה של הביוטיקייר נראים ננסיים לידו. הייתי שמחה לראות את הביוטי קייר מציעים את הקרם גוף הזה גם בגדלים גדולים יותר. 
מלמעלה: גלוס מס' 2, גלוס מס' 03, גלוס מס' 6
קניתי גם 3 גלוסים נוספים מסדרת הגלוסים של ביוטי-קייר בעלות של 7 שקלים כל אחד. כבר ציינתי בעבר שאני מאד אוהבת את הגלוסים שלהם ועם שלושת החדשים האלה אני משלימה את כל הסדרה. מכל השלושה האלה, מס' 2 הוא הכי מאכזב מבחינתי. שום דבר מהגוון שנראה באריזה לא מתקבל בהנחה, אלא הוא שקוף כמעט לגמרי עם ממש מעט פיגמנט (סוואטצ'ים למטה). אכתוב בקרוב פוסט +סוואטצ'ים של כל הגלוסים ביוטיקייר שיש לי. 

ברשת מגה בול יש כרגע מבצע של 50% על איפור וטיפוח עממי (תקף עד מחר!), אז כמובן הלכתי לבדוק במה מדובר. כפי שעדכנתי בפייסבוק - המבצע שווה ביותר ומוריד את המחירים לרמה יחסית נורמלית לסוג המותגים האלה. טווח המחירים היה בין 30 ל-80 ש"ח על מותגים כגון רבלון, לוריאל, מייבילין, סופטאץ', קרליין. כמו כן, בסניף שבו הייתי (ולפי מה שהבנתי גם בסניפים אחרים), היה הנחה של 70%(!) על כל מוצרי ג'ייד.
דוכן ג'ייד בסניף שלי היה במצב די מחפיר ומרבית המוצרים היו חסרים אז הסתפקתי בגלוס שלהם מסדרת CRYSTAL GLOW בגוון מס' 125. הגלוס עלה לי אחרי הנחה 27.21 ש"ח במקום המחיר המקורי שעמד על 90.70 ש"ח (הזוי). 
מימין: גלוס 125 ג'ייד, גלוס מס' 06 של ביוטיקייר, מס'03 ומס' 02
במבצע במגה רכשתי גם שפתון של מייבילין מסדרת WaterShine בגוון מס' 02/207 Beige Glace והוא עלה לי 40 ש"ח במקום 79.99 ש"ח.

השפתון הוא ממשפחת הניודים ומתקבל מאד יפה על השפתיים שלי. סדרת WaterShine, בניגוד לסדרת Color Sensational שלהם, היא סדרה של שפתונים שמתכתבים יותר עם משפחת הגלוסים - מאד מאד קרמיים, בעלי גימור שין ולא מצטיינים בעמידות גבוהה. 

מסופטאץ' לקחתי עיפרון מסדרת Matic Eyeliner בצבע ירוק מס' 04. מדובר בעיפרון אוטומטי והגוון הוא ירוק ממשפחת המעט Teal כהה, מאט וללא גליטר או מטאליות. העיפרון עולה במסגרת המבצע 29.99 ש"ח במקו 59.90 ש"ח, אבל אני קניתי אותו ב-19.99 ש"ח באמצעות קופון שגזרתי ממודעת המבצע בעיתונות.


ואחרון חביב- לק של קרליין מסדרת Everlast בגוון מס' 356:
במציאות הלק הזה מתקבל וורוד ניאון - כך שראו הוזהרתן. אם הייתי יודעת מלכתחילה שזה גוון ניאון לא הייתי לוקחת אותו בכלל, אבל בדיעבד אחרי הנחה שלו אני מרוצה מהגוון והעמידות שלו גם מאד הפתיעה אותי לטובה. הוא עלה לי אחרי הנחה 10.90 ש"ח במקום 34.99 ש"ח.

עד כאן קולקציית הרכישות הקטנה שלי! 
שמתן לב לשינוי קטן במראה של הבלוג? הרחבתי קצת את השוליים וגם התמונות גדולות יותר, מקווה שאתן אוהבות :-)




13 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל!
    דווקא אני אוהבת שקרמים של ביוטיקייר לא גדולים מדי. גם ככה לוקח לי מלא זמן לסיים אותם...הייתי שמחה שיהיה להם ריח אחר כמו אשכוליות, למון גראס או אפרסק.
    לא מתחברת לפלטות כאלו כי מוצרים של שפתיים ועיניים/לחיים נמצאים אחד ליד השני ובמקרה מתערבבים.
    גם בגלוסים יש לנו טעמים מעט אחרים - אני מעדיפה יותר גלוסים קרמיים ונקיים בעוד שאת אוהבת יותר את השימריים :)

    השבמחק
  2. תתחדשי!
    הפלטה באמת ככה ככה. שמה די הסגיר אותה - פטיט = קטנה..
    העפרון של סופט טאץ מהמם!
    והקרם של ביוטיקר אם הוא טוב דווקא בקבוק קטן מאפשר לקנות כמה - כל אחד בריח אחר ;)

    השבמחק
  3. מרינה - תודה! :-) אני מחסלת קרם גוף סדרתית, משתמשת בזה על בסיס יום יומי כמעט על כל הגוף. את אלה של הביוטי קניתי רק לפני כמה ימים וכבר נגמר ממנו חצי! אני אצטרך כל פעם לקנות סטוקים שלמים כדי לעמוד בקצב... שישמרו על הגודל הקטן, אבל יהיה נחמד אם יציעו אותו גם בגדלים כמו 750 מ"ל.
    ואני אוהבת כל סוג של גלוס! בתור פריקית גלוסים אני מתחברת לכל הסוגים והמינים. פשוט לאחרונה השלמתי את הסדרה של ביוטי (ואת אלה ראו בבלוג יותר) ולהם באמת יש הרבה שימריים.

    מיטל - פטיט פטיט אבל עדיין הופתעתי מהגודל. למרות שיש את המידות בסטרוברי, אני גרועה בהשערת גודל כך שלא לזה ציפיתי.. לא נורא, לפחות הייתה הנחת נאמנות בסטרוברי כך שהנזק לא נורא כ"כ..

    השבמחק
  4. דווקא לדעתי הקרמים של ביוטיקר בדיוק בגודל הנכון. אני בקושי משתמשת בקרמים ואם רוצים רקמים במגוון ריחות אז כמה שיותר קטן- יותר טוב. ככה מצליחים לסיים הכל ושום דבר לא מתקלקל.
    וגם בסניף של מגה בעיר שלי הייה 70% הנחה על ג'ייד אבל לא נשאר כמעט כלום בסטנד =( לא קניתי כלום בסוף.

    השבמחק
  5. תתחדשי על כל הקניות!

    יש לי בעיה עם פלטות שיש בהן מוצרי שפתיים, אולי בגלל החשש מהתפוגה, אבל הפלטה בהחלט נראית נהדרת לנסיעות או לתיק.

    אאל"ט היה לי פעם את הגלוס הזה בדיוק, בצבע הזה בדיוק, של ג'ייד - ומאוד אהבתי אותו. לאחרונה אני מוצאת את עצמי חושבת עליו לא מעט ואולי אקנה אותו שוב.

    השבמחק
  6. איזה כיף! איך אני אוהבת את התחושה של לחזור הביתה עם שקיות איפור וקוסמטיקה הביתה.
    הפלטה סה"כ נחמדה. צבעים יומיומיים רגועים.
    את הליפגלוסים של ביוטי קייר אני לא מכירה אך אם את ממליצה אבדוק את הנושא. יש לנו חנות אחת שלהם בחיפה (רק אחת? כן, רק אחת... חיפה אחרי הכול:0)
    עם הגלוסים של ג'ייד היה לי ניסיון דביק ולא אהבתי אך זה היה לפני שנים כך שאולי חל שיפור.
    הלק דווקא נראה בסדר גמור. קייצי ומרענן.
    אבל הכי חשוב,
    תתחדשי!!!

    השבמחק
  7. יש בחיפה חנות אחת של ביוטיקר, אבל פתחו עוד אחת חדשה בביג קרית אתא, במתחם האחורי, איפה שהיה פעם שוק רמלה-לוד.

    השבמחק
  8. תתחדשי על הכל. אפילו לא ידעתי שלביוטיקר יש קרמי גוף. מעניין לרחרח. דווקא מבחינת המוצרים של PIXI הייתי בוחרת סמקים ולא פלטות. אני יודעת שמהללים דווקא את המוצרים שלהם ברשת ובאסה שהפלטה כ"כ קטנה .
    הלק נראה מאוד יפה ורגוע , מצחיק שאת אומרת שמתקבל נאוני [האמת שלעולם אי אפשר לדעת איך הלק יתקבל עלינו].

    :)

    השבמחק
  9. נתי - הסטנד של ג'ייד בסניף שקניתי בו היה במצב פשוט מביש - בלאגן ענקי, רוב המוצרים היו פתוחים (לא טסטרים) ולא נשאר מבחר כמעט מכלום.

    עינב - גם אני לא כ"כ מתה על מוצרי שפתיים פתוחים בפלטות, אבל אני מתנחמת בזה שהפעם לפחות הכמות קטנה כך שייקח לי הרבה פחות זמן לסיים אותה..

    הספרנית - גם אצלי יש רק סניף אחד של ביוטיקייר והוא אחד הישנים והקטנים יותר שלהם :-( הלוואי והם היו משפצים/מרחיבים אותו. חסרים אצלנו כל מיני מוצרים שאני רואה קיימים בסניפים אחרים.

    הבולשת - לקרם גוף של ביוטי יש ריח מאד דומיננטי, הם אמורים להיות מעין "לא חיקוי" של קרם גוף ויקטוריה סיקרט. מפיקסי לא התייאשתי, פעם הבאה אזמין מהם משהו קצת יותר נורמלי! ;-)

    השבמחק
  10. תתחדשי :)

    יש לי שפתון אחד מהסדרה הזו של מייבלין, ועלי הוא מחזיק הרבה, אני ממש מרוצה מהעמידות שלו.

    העיפרון של סופט טאץ' מהמם! הצבע שלו ממש ממש יפה!

    יש לי את אחד הלקים של קרליין מהסדרה החדשה ואני ממש מרוצה, המריחה שלו מצוינת והוא ממש עמיד. אבל המגוון של הצבעים שלהם לא משהו :/

    השבמחק
  11. תתחדשי! :)
    הפלטה נראית יפה, באמת מבאס שהיא כזו קטנטנה, אבל באמת לפחות לנסיעות/תיק היא תתאים :)
    הקניות שלך במגה הן ממש מציאה :) תתחדשי. והעפרון של סופטאץ' הוא בגוון ממש יפה! :)
    הגלוסים של ביוטיקר נראים ממש חמודים, אבל שימריים לי מדי. יש לי גלוס אחד (עתיק ממש, בקושי השתמשתי בו) של ביוטיקייר, נמחק ממנו כבר המספר והכל. לא יודעת למה אני עדיין שומרת אותו..
    הקרמים שלהם נראים ממש חמודים :)
    בשורה התחתונה: עשית לי חשק לשופינג ;)

    השבמחק
  12. אהבתי את הפלטה, קטנה אבל גוונים נאים. הייתי שמחה לפלטה שכזו. גם אני הייתי במגה ולא רכשתי מג'ייד כי הייתה לי תחושה שהמצורים עמדו שם זמן רב והם ישנים.
    ת ת ח ד ש י !

    השבמחק
  13. אלטר אגו - אני גם מאד אוהבת את השפתון החדש של קרליין. ניוד מאט או אפילו חצי מאט נראים עליי איום ונורא, אבל בגלל הגימור הגלוסי של השפתון הזה הוא נראה עליי מעולה. לצערי עליי העמידות דווקא לא משהו..

    אירנה - שופינג זה תמיד כיף, בטח כשזה במחירי מציאה :-)

    אפרת - את תמיד יוכל להזמין את הפלטה מהסטרוברי בעלות 48 שח בלבד ;-)

    השבמחק