‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

30.8.2011

עומד למבחן - מסקרה Hypnose Drama של Lancome

מה? מסקרה Hypnose Drama
מי? Lancome
כמה? 180 ש"ח מחיר מקורי. בד"כ יש עליהן מבצעים של בין 15% ל-40% הנחה. את שלי קניתי במבצע 50% שהיה במשביר לפני כמה חודשים ב-90 ש"ח בלבד. 
איך? מסקרות לנקום הן המסקרות הראשונות שהכרתי, לאור העובדה שאמא שלי נאמנה למותג כבר עשרות שנים וטוענת שאלה המסקרות היחידות שלא גורמות לה לבעיות בעיניים (לאמא יש עיניים רגישות). לכן כשהתחלתי לרכוש לעצמי איפור, הבחירה הטבעית והאוטומטית שלי הייתה מסקרות של לנקום וניסיתי את מגוון הליינים שלהם בתחום. מאז חלפו כמה שנים ולמדתי להכיר מותגים אחרים, והיום אני כבר חושבת שיש מסקרות טובות יותר בשוק מאלה של לנקום ואני קונה אותן רק לעיתים נדירות. באותה הזדמנות היה מבצע 50% במשביר, אז החלטתי לקחת שתי מסקרות מסדרת היפנוז שלהם - האחת בגוון שחור והשנייה בגוון חום. המסקרה הצבעונית היחידה שאני מסוגלת ללבוש בלי להרגיש פליטת שנת 85 היא מסקרה חומה, וגם זה לעיתים נדירות בלבד - כי בתאכלס ההבדל בין חום לשחור לא מאד גדול ואני מעדיפה את ההדגש שנותן הגוון השחור לריסים שלי. 
סדרת היפנוז היא סדרת מסקרות רחבה בעלת מספר "תתי סדרות" שונות שאני לא אכנס אל כולן עכשיו, אחרת הפוסט הזה יתארך ייתר על המידה. אציין רק שהמסקרות שלי הן מסדרת Drama אשר המסקרות בה אמורות להעניק נפח ו"גוף" לריסים. 
אלה הריסים שלי בלי מסקרה. כפי שניתן לראות - אין לי ריסים ארוכים, עבים או מעוגלים במיוחד, אלא סטנדרטים לגמרי ואפילו הייתי אומרת מעט דלילים. חשוב לי שמסקרה תעניק לי נפח ואורך. שימו לב שמסקרה שמעניקה נפח לעולם לא תצטיין בהפרדה וההפך -כיוון שאלה שתי פעולות שונות במהותן. 
אני בכוונה לא מציינת שאני מחפשת תכונות מעגלות במסקרה, כיוון שאת פעולת העיגול אני עושה באמצעות מכשיר מעגל ריסים:
את המעגל ריסים הספציפי הזה רכשתי בביוטי קייר עבור 3.20 ש"ח והוא כולל גם גומייה נוספת להחלפה. מי שטרם התנסתה בשימוש במעגל, אני ממליצה לה לא לפחד מהמראה שמזכיר קצת מכשיר עינויים מימיי הביניים ולרכוש לעצמה אחד כזה. שימוש במעגל משפר משמעותית את ביצועי המסקרה, בייחוד לכאלה שמחפשות עיגול "חזק" לריסים. טרם נתקלתי במסקרה שבאמת עיגלה לי את הריסים כמו המעגל והוא צעד הכרחי וקבוע מבחינתי לפני מריחת מסקרה. 
בתמונה הזאת אין על הריסים שלי אפילו שכבה אחת של מסקרה - אלא רק עיגלתי אותם באמצעות המכשיר. כפי שניתן להווכח - הריסים מתרוממים ומתעגלים יפה כלפי מעלה. 

ככה ניראים הריסים אחרי מריחת שכבה ראשונה של מסקרה. בעין הזאת השתמשתי במסקרה החומה. הריסים ניראים מודגשים יותר ונוסף להם אורך. נפח, לעומת זאת, לא כ"כ נראה באופק.


וכעת לעין השנייה עליה מרחתי את המסקרה השחורה. כאן כבר מדובר בשכבה שנייה של המסקרה, ופה לדעתי היא נופלת. המראה שמתקבל או של ריסים דבוקים וגושיים מידי שמכונה גם - מראה "רגלי עכביש". מסקרה שמעניקה נפח מטבעה אמורה לבנות את הריסים, אבל מסקרה שעושה עבודת נפח טובה לא אמורה לגרום למראה דבוק. ניתן לפתור את הבעיה הזאת באמצעות שימוש במסרק ריסים על מנת להפריד בין הגושים, אבל זה ממש לא משהו שאני אתחיל להשקיע בו את הזמן באופן קבוע ואני מצפה שהמסקרה שלי תחסוך ממני את ההתעסקות הזאת. 
חסרון נוסף הוא העמידות שלה. המסקרה הזאת במשך הזמן אמנם לא נמרחת, אבל מתחילה להתפרק לפירורים אשר מתאספים מתחת לעין, ואפילו נכנסים לתוך העין עצמה ומפריעים ממש (ככל שלובשים אותה יותר שעות). מבחינתי זה חסרון ענק, שלא לדבר על חוסר הנוחות שברסיסי מסקרה תקועים בתוך העין!

המברשת של המסקרה לא מאד מסיבית והיא די "רזה", אבל היא בהחלט ארוכה למדי - תתאים מאד לבעלות עיניים גדולות/ארוכות אבל פחות למי שיש עיניים קטנות/קצרות. כפי שניתן לראות למברשת צורה קמורה ייחודית - אני משתמשת בצד הקעור (השקע) על מנת לעגל ובצד הקמור (ה"בטן") לאורך ונפח. 
הפורמולה עצמה לא מאד סמיכה ויש לה ריח כימי דומיננטי למדי. יש כאלה שמאד רגישות לניחוח הזה. 
לגבי צבעים - השחורה היא שחורה סטנדרטית. יש בסדרת היפנוז מסקרה אחרת עם חלקיקי זהב, ומסקרה בצבע שחור חזק במיוחד - אבל השחורה שלי היא רגילה לגמרי. 
החומה היא גוון חום כהה מאד. למי שיש ריסים בהירים זה יכהה לה אותם ויוכלו להבחין בצבע. כיוון שלי יש ריסים חומים כהים גם ככה - זה לא מוסיף לכאן ולכאן והתוצאה הסופית די ניראת כמו מסקרה שחורה עם פיגמנט נמוך.
ציון? 80
נימוק? מסקרה מבית טוב שמבטיחה ניסים ונפלאות, אבל מקיימת את ההבטחות רק חלקית. היא כן מעניקה אורך ונפח, אבל הנפח שהיא נותנת לא לטעמי ואני מכירה מסקרות שנותנות ביצועים טובים יותר ולא גורמים לריסים דבוקים. בנוסף אני מורידה נקודות בגלל הריח הדומיננטי שיכול לגרום לרגישות וכן העובדה שהיא מתפוררת אחרי כמה שעות.  
כמו כן, יצויין שלנקום מבצעים ניסויים בבעלי חיים. 
אני לא חושבת שארכוש את המסקרה הזאת שוב. מאז ניסיתי את היפנוז לראשונה כבר עברו אצלי מסקרות טובות הרבה יותר. את אלה קניתי כי היו במבצע וכבר הספקתי לשכוח איך הן באמת, אבל הפעם אני כבר אזכור את טיבן לזמן ארוך יותר.. מסדרת המסקרות של לנקום אני אישית מעדיפה את סדרת Virtuose על פני היפנוז, אבל חוץ משתי ההיפנוז שהופיעו בסקירה אין לי כרגע בבעלותי מסקרות אחרות של לנקום, לכן אולי אכתוב על סדרת ווירטואוז בהזדמנות אחרת. 

 ומילה לגבי התמונות - אני מקווה שמצאתן את הקלוז-אפים שימושיים. התמונות צולמו בשעה שהייתי בלי מייקאפ/קונסילר/איפור כלשהו בכלל, כך שאני מתנצלת על שחשפתי אתכן לנקבוביות, נמשים ועיגולים כהים מתחת לעיניים... לפחות עכשיו תוכלו להבין על מה דיברתי בפוסט קונסילרים לכיסוי כהויות!

ספרו לי האם ניסיתם מסקרות של לנקום, ואת סדרת היפנוז? מהי המסקרה האהובה עליכן - גם של חברות אחרות? 
  





24 תגובות:

  1. דווקא אצלי היא לא מדביקה ככה את הריסים וגם לא מתפוררת. אני לחלוטין מרוצה ממנה.
    כרגע אני מאוד אוהבת את high definition של קליניק. נותנת תוצאות יפות :)
    ולגבי העיגולים השחורים - העיגולים שלך לא נראים לי שחורים בכלל - לא רואים אותם כמעט!

    השבמחק
  2. איזו סבלנות, אני כל כך מתעייפת מהצילום של הפריטים - זה עבורי החלק הקשה.

    היפנוז של לנקום אחת המסקרות הטובות שהיו לי, למרות הריח שלה. את דרמה לא ניסיתי כי לא פירגנו לה כלכך בנט, מה גם שלאחרונה אני "מסתפקת" בלוריאל ומייבלין שנותנות לדעתי תמורה נאה למחירןץ

    אשמח שתבקרי אצלי בבלוג לפעמים :)

    השבמחק
  3. תודה אפרת, צילומים זה אולי לוקח הרבה זמן אבל בלוג יופי טוב צריך להסתמך גם על צילומים טובים, אז אני משתדלת להשקיע כמה שיותר.
    דרמה היא אכן חוליה חלשה בסדרת היפנוז, לא אחזור אליה שוב.
    מבקרת וקוראת בבלוג, אל דאגה :-)

    השבמחק
  4. אני חושבת שהיפנוז מתאימה למי שהריסים שלה ארוכים ממילא כי אז היא נותנת להם אשליה של אורך נוסף . לריסים קצרים אני לא חושבת שהיא תעזור . בגדול אני פחות מחבבת מסקרות של חברות יוקרה, איכשהו תמיד מרגיש לי שהן לא עושות את העבודה אבל כן לוקחות במחיר. דווקא המסקרות העממיות מכניסות את אותן חברות יוקרה לכיס הקטן. הפייבוריטית שלי בחודשים האחרונים היא המסקרה הירוקה של רבלון באופן ממש מפתיע ובין לבין גם זו של קרליין שאני מאוד אוהבת.

    :)

    השבמחק
  5. דרמה. ואני לא יודעת עד כמה הם צפופים. עכשיו להסתכל לא יהיה מדד כי הם מרוחים במסקרה.
    ואני לא רואה אותם :) מבחינתי זה לא עיגולים כהים ;)

    השבמחק
  6. אם הייתי משלמת עליה מחיר מלא (180 שח) אין ספק שהייתי מתעצבנת לאור הביצועים. מסקרות של מותגים עממיים גם טובות, אבל אני מוצאת שהן תמיד איכשהו קצת מפשלות באיזשהי פינה - מסקרה שמעבה עושה כתמים, מסקרה מפרידה לא מאריכה - סוג של את מקבלת בונוס ומינוס באותו מוצר. לעומת זאת במסקרות יוקרתיות - את רובן אהבתי ומלנקום אני חושבת שווירטואוז היא מסקרה מצויינת.
    קרליין את אומרת? האניגמה החדשה?

    השבמחק
  7. כן , האניגמה מצויינת בעיניי. יש לה מברשת דו צדדית כך שהיא יוצר אפקט של עיבוי והארכה. אולי היא תהיה טובה לך. במסקרות אני לא אוהבת להשקיע בד"כ.

    השבמחק
  8. אני לא מכירה את המסקרה הזו, אלרגית לרוב המסקרות של לנקום, כמו שכתבת על הריח - יש להן ריח חריף מאוד בשבילי. בכל מקרה, וחוץ משאר הבעיות שציינת, מהתמונות נראה שהמסקרה ממש מדביקה את הריסים שזה אחד הדברים היותר מחרידים. ממליצה להשתמש במקרה כזה במסרק ריסים שיוריד מהעומס ויפריד.

    השבמחק
  9. זוכרת את הרגישות שלך למסקרות שלהן ובאמת יש להן ריח מאד כימי דומיננטי, אפשר להבין. בעיית הדביקות היא ה-בעיה שציינתי גם בפוסט לגבי המסקרה הזאת, ממש לא לטעמי וכמו שכתבתי - מסרק ריסים אמנם יפתור את הבעיה אבל זה ממש לא צעד שאני מחפשת להוסיף לשגרת האיפור שלי אחרי כל שימוש במסקרה. בואי נגיד שאם אני צריכה להשתמש במסרק ריסים זה מעיד על ביצועים גרועים של המסקרה... לא יודעת מה עבר עליי כשקניתי את שתי אלה במקום מסדרת ווירטואוז המוצלחת הרבה יותר

    השבמחק
  10. באמת? יש לך את היפנוז דרמה או הרגילה? אולי יש לך ריסים צפופים יותר משלי אז זה לא "תופס" אותם בקבוצות.
    ולגבי עיגולים כהים - רואים גם רואים! אבל יש ימים שהם יותר בולטים.

    השבמחק
  11. אני מכורה למעגל ריסים כבר משנות ה- 90 המאוחרות. לדעתי הוא כלי חיוני ביותר וכדאי להשקיע בו אך גם צריך להיזהר עימו. יש לי חברה שנתלשו לה ריסים עד כדי כך שזה נראה כמו חור באמצע העין...לא עלינו. מעגלי הריסים של רבלון מצויינים וגם של raquel (זה השם אם זכרוני אינו מטעני, רכשתי פעם באפריל). אני משתמשת במעגל גם בלי להוסיף מסקרה וזה משפר את מראה העין כל כך, יש לי ריסים מאוד ארוכים כך שאני יכולה להרשות לעצמי להסתובב גם בלי מסקרה לעיתים קרובות:-) מהמסקרות של לנקום אני לא מתלהבת, לדעתי הן ברמה בינונית ביותר...המסקרות העממיות של מייבלין עושות את העבודה טוב יותר- הן נהדרות. המסקרה הפייבוריטית שלי היא של ג'יבנשי EFFET EXTENSION מאריכה ברמות על, מעבה, מפרידה- פשוט מדהימה דוז פואה (מושג מהאירוויזיון למי שזה זוכר...;-)). המסקרה של לנקום מדביקה לך את הריסים אחד לשני בצורה מוגזמת וחבל...אולי בינתיים כשיש לך אותה תנסי להשתמש במסרק ריסים למרות שאת לא מתלהבת מהעניין...או שתשליכי אותה לכל הרוחות ;-) (כמו שאת רשמת שאינך חושבת שתרכשי אותה שוב... תומכת באמירה הזאת:-)- לא כדאי! )

    השבמחק
  12. לידיה -כיף לראות אותך פה! :-)
    מסכימה לגמרי שמעגל ריסים זה כלי חובה - לא שמה מסקרה בלעדיו! הסיפור של חברה שלך נשמע מפחיד... אני נזהרת שלא למשוך איתו את הריסים ואף פעם לא לעגל אחרי שכבר שמתי מסקרה כי זה שובר אותם לגמרי.
    בינתיים נתתי לאמא להשתמש במסקרות האלה - היא אוהבת מסקרות לנקום ואצלה מתקבל מראה קצת אחר - יש לה ריסים שונים משלי אז זה עובד אחרת (למרות שעדיין גושי מידי לדעתי).
    יש לי כמובן עוד מסקרות הרבה יותר מוצלחות בשימוש כרגע - אבל עליהן בסקירה נפרדת ;-)

    השבמחק
  13. שמעתי ניסים ונפלאות על המסקרה הזו... אבל עם כל הכבוד ללנקום, הייתי מצפה להרבה יותר ממסקרה שעולה 180 ש"ח ברגיל [אני מודעת לעובדה שבחו"ל היא זולה יותר].
    גם אחרי מבצעים- ב90 ש"ח אני חושבת שאפשר למצוא מסקרות שיתנו תוצאה טובה יותר.

    השבמחק
  14. בדיוק, אם כבר מסקרה "יוקרתית" אפשר לצפות לביצועים הרבה יותר טובים!

    השבמחק
  15. יש לי את היפנוז דרמה השחורה, גם אני קניתי אותה בהנחה שווה בזמנו (עלתה בסביבות 100 ש"ח).
    מסכימה איתך לגמרי לגבי הריח, לא התחברתי בכלל. אצלי הוא נהיה עדין יותר עם הזמן.
    אני לא משתמשת במעגל ריסים ורוב המסקרות שניסיתי עושות את זה ללא בעיה אצלי.
    לא ממש התחברתי למברשת ולדעתי היא באמת לא מתאימה לעיניים קטנות כי גם אצלי כל מריחה לא זהירה נגמרת בכתמים מסביב לעיניים. המברשת מוציאה די הרבה חומר, לכן צריך להיזהר כדי לא לקבל מראה כבד מידי.
    לא נתקלתי בהתפוררות שלה, גם כשהייתה כבר לקראת הסוף.

    השבמחק
  16. את די סלחנית בציןנים חח
    הייתי נותנת לה 60 אולי.. גם עכבישית וגם לא עמידה..
    צורת המברשת היא הדבר היחיד שמנע ממני לתת לה נכשל חחחח

    השבמחק
  17. אצלי כל (אבל כל!) מסקרות לנקום מתפוררות עליי וגם על אמא שלי. אולי זה תלוי בסוג הריסים או משהו...
    אני לא יוצאת מהבית בלי לעגל ריסים, אף מסקרה לא מגיעה אצלי לאותו אפקט. אבל מה יש להשוות - לך יש עיניים מהממות!!

    השבמחק
  18. 60 אני אתן למוצר שהוא באמת כשלון, כמו שנתתי לסרום של לנקום 50 (הוא עשה לי פצעונים!).
    לעומת זאת עם המסקרה הזאת עוד יש מקום "לשחק" ולשפר מראה - להסתפק בשכבה ראשונה או להשתמש במסרק ריסים או להוריד קצת מהחומר שיוצא עם המברשת. אני גם חושבת שהיא תהייה יותר סלחנית כלפי מישהי על ריסים יותר צפופים/מלאים משלי -כך שאני עוד נותנת לך את מרחב הספק!

    השבמחק
  19. מוזר הקטע עם ההתפוררות... אצלי זה קורה רק עם מסקרות שהגיעו לסוף שלהן.
    תודה על המחמאות, אבל לך יש עיניים לא פחות יפות :)

    השבמחק
  20. Hі, all the tіme i used to сheck
    weblog posts hеrе in the еarly hοurs in thе daylight,
    since i lovе tο gaіn knowledge of
    mοгe and more.
    My web page > simply click the Following Article

    השבמחק
  21. each timе і used to read smаller posts that also clеar theіr motive, аnd that is also happеning with
    thіs artiсle whiсh I am rеading at this tіme.


    Here is my blοg - V2 Cigs Reviews

    השבמחק
  22. I believe this is one of the such a lot significant
    info for me. And i'm glad reading your article. However want to observation on some general issues, The web site style is great, the articles is really excellent : D. Excellent process, cheers

    Feel free to visit my blog - www.facebook.giaynu.net

    השבמחק
  23. Hello colleagues, how is the whole thing, and what you would like to say regarding this
    paragraph, in my view its truly awesome designed for me.



    Have a look at my web site: "irreversible"

    השבמחק
  24. I luv these e cigs

    Mу web-site - www.discovermyflow.com

    השבמחק