‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

14.11.2011

כוננות מבצע

בכל סוף שבוע כשאני מתפנה לשבת ולקרוא את עיתוני השבת, הדבר הראשון שאני מחפשת הם מוספי המבצעים של רשתות הפארמים. במהלך דפדוף במוספי המבצעים של הסופ"ש האחרון שמתי לב לגל של מבצעים שונים שווים בהחלט, מה שנראה לי קצת מוזר לאור העובדה שהחגים, על כל המבצעים המטורפים לכבודם, היו רק לא מזמן!
אבל מי אני אם לא חולת סיילים, וכיוון שההיצע באמת מגוון ורחב החלטתי לעדכן אתכן כאן בפוסט מרוכז בכל הדברים המעניינים שנתקלתי בהם.
שלפתן ארנקים? חידדתן כרטיסי אשראי? מתחילים!

מבצעי שני מוצרים במחיר פיקס:
זוכרים את מבצע מייקאפ טרומאץ' ושפתון קולור ריש ב-100 ש"ח של לוריאל? מותגי האיפור העממיים האחרים ראו את ההצלחה של המבצע ההוא והחליטו כי טוב וכעת השוק פשוט מוצף במבצעים זהים של קניית שני מוצרים במחיר קבוע. אני ראיתי מבצעים שונים מפורסמים ברשתות שונות לכן אני הולכת לפרסם אותם כאן באותה צורה, על מנת למנוע בלבול. 
מייבילין: 
מבצע על מסקרה ועיפרון עיניים ב-100 ש"ח בניו פארם

קרליין:
מבצע על מסקרה ועיפרון עיניים ב-70 ש"ח (שווה! אני רואה את זה כ-50 ש"ח עבור המסקרה ו-20 לעיפרון שזה מחירים הגיוניים לחלוטין) בניו פארם ובסופר פארם
מבצע על מייקאפ ושפתון ב-100 ש"ח במשביר לצרכן

ג'ייד
מבצע על מייקאפ וסומק מסדרת Icon Concept ב-110 ש"ח במשביר לצרכן ובסופר פארם.

סופטאץ' 
מבצע על מייקאפ טיים פריז ומסקרה ב-110 ש"ח במשביר לצרכן.

לוריאל:
מבצע על מסקרה וסופר ליינר מסדרת Luminizer (צבעוניות מושחרת) ב-100 ש"ח בסופר פארם.

בנוסף ישנם מבצעים נוספים (מלבד מבצעי הפיקס פרייס):

סופר-פארם:
מוצרי ניקוי ומסכות של לנקסטר ב-100 ש"ח ליחידה
מבצע 1+1 על קניית סרום איבן בטר של קליניק מקבלים מייקאפ מסדרת איבן בטר בגודל מלא מתנה
כל המסקרות של גרלן ב-129 ש"ח (שווה!!!)

מבצעים למחזיקי כרטיס לייףסטייל בלבד:
ג'לים לניקוי של ג'ייד ב-30 ש"ח
קרם ידיים של ניוטרוג'ינה (מומלץ!) ב-20 ש"ח

המשביר לצרכן:
כל המייקאפים של מייבילין ב-65 ש"ח
סמקים של אנדריאה ב-30 ש"ח

אפריל:
מבצע קנו ב-200 שלמו 100 חוזר, והפעם לא רק על מייקאפים מסקרות ושפתונים אלא על כל מגוון המוצרים של המותגים היוקרתיים.
בקניית מוצר איפור מהמותגים היוקרתיים, ניתן לקנות מייקאפ ב-50% הנחה.
שימו לב - אין כפל מבצעים!

רשת מגה:
45% הנחה על כל מותגי האיפור העממי

וכעת גם לכמה מבצעים מקוונים:

מבצעים שונים על מוצרי עפרה כגון צלליות קרם המוצלחות שלהם ב-105 ש"ח במקום 126 ש"ח, גלגל קונסילרים ב-108 ש"ח במקום 128 ש"ח, שני עפרונות עיניים/שפתיים ב-99 ש"ח ועוד.

מייקאפ דאבל וור של אסתי לאודר ב-189 ש"ח
סט 5 עפרונות שפתיים ב-66 ש"ח
בנוסף, מקימת האתר (שהיא במקרה גם בלוגרית איפור בעצמה!) החליטה לפנק אתכן בקופון הנחה בגובה 10% לרכישה ראשונה באתר:
אני הייתי ממליצה לבחון את מגוון המברשות של מותג הבית של האתר (Proshop) שלפי התרשמות שלי מתומחרות בהגינות (כל מברשות העיניים ב-38 ש"ח!) ועם קופון ההנחה יהפכו להיות משתלמות ממש. גילוי נאות - טרם ניסיתי את המוצרים בעצמי, כך שאני ממליצה רק מהתרשמות מהאתר, בדיוק כמוכן. 

נראה לי בזאת סיימתי את דיווח המבצעים. נכון שיש הרבה מבצעים שווים עכשיו? שימו לב שחוץ מהמבצעים שציינתי יש את מבצעי ההנחות הרגילים ועוד מיני דילים ברשתות הפארם, שפשוט לא מצאתי צורך להכליל כאן כיוון שהם לא עד כדי כך אטרקטיביים.
ככל שיש לכן עדכונים על מבצעים טובים נוספים שלא ציינתי כאן - ספרו לכולנו עליהם בתגובות!

הבהרה: אינני מקושרת עם אף אחד מהמשווקים שציינתי לעיל ואינני מרוויחה אחוזים מרכישות שיבוצעו דרך הלינקים לאתרי הקניות שפורסמו כאן!


2 comments:

  1. האמת היום ביליתי בסופר פארם בירקונים בפתח תקווה, כל האיפור העממי , לוריאל, גייד, סופטאץ', מייבלין, עכשיו במצבע של 1+1 או 40% הנחה... היו מלייין חוסרים בעפרונות או שפתונים.... אבל עדין שווה בדיקה..
    אני כרגע מחכה למשכורות.. לנסות את המכחולים של פרושופ וצלליות של עופרה...
    תודה על מאמץ למעניינו

    השבמחק
  2. יקירתי מבצעי 40% או 1+1 יש באופן קבוע ותמידי על איפור עממי....
    בכיף מתאמצת עבורכן, אני מתעדכנת דרך כ"כ הרבה ערוצים על מבצעים ומוצרים חדשים שחבל לא לחלוק את המידע :-)

    השבמחק