‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

24.11.2011

היפים והמפורסמים

אחרי הפסקה ארוווכה, הפינה של איפור סלבס חוזרת והפעם בחרתי את אחת הכוכבות החמות ביותר כרגע - השחקנית אמבר הרד.
אמבר היא שחקנית/דוגמנית בת 25 (בגיל שלי!) שאני בכלל לא הכרתי עד שלא התחלתי לצפות בסדרה "The Playboy Club". למרות שמה הסקסי והמבטיח של הסדרה, היא בוטלה אחרי שידורם של 3 פרקים בלבד בארה"ב. אבל אל תדאגו לאמבר, הקריירה שלה רק המשיכה לנסוק מאז ולאחרונה יצא לאקרנים סרט בו היא משחקת לצד ג'וני דפ. 
מאז שצפיתי בשלושת הפרקים הראשונים והאחרונים בסדרה ונחשפתי אליה כשחקנית לראשונה, התחלתי לראות תמונות שלה בכל מקום ואני מתמלאת בהערצה והתפעמות כל פעם מחדש מיופיה הבלונדיני המושלם.
מקור
לאמבר יש נתונים התחלתיים טובים של מראה הבחורה האמריקאית הבלונדינית והיפה. נכון שבמראה הטבעי היא עדיין מרשימה, אבל היא גם אחת מאותן בחורות שאיפור בסגנון "כבד" מוסיף המון גלאמור ומיוחדות ללוק שלהן וממש הופך אותן לבולטות בשטח. 
דוגמאות? בבקשה!
מקור
 הלוק הזה הוא פשוט מושלם מכל הבחינות. השיער המבריק והבריא, הסקין שנראה ממש כאילו עבר פוטושופ, העיניים שמודגשות בקו ריסים שחור עמוק והשפתון הטבעי. קלוז אפ על איפור העיניים בתמונה הבאה:
מקור
 זה ניראה כאילו השתמשו בצללית אחת בלבד על כל העין (למרות שאני די בטוחה שהשתמשו שם ביותר..), בגוון סגול שימרי משגע. ההנחה מדוייקת ומטושטשת ביד אמן, האיפור מתקבל סמי-מעושן מאד קלאסי עם דגש על ריסים שחורים וארוכים. מושלם!
כאן אמבר שוב במראה טבעי יותר, אבל בניגוד לתמונה הראשונה, זו תמונה שממחישה היטב את דעתי שאיפור "כבד" לוקח את הלוק שלה לכיוון אחר. העור נראה מלוטש, העיניים מודגשות אבל בטבעיות כאשר שוב הריסים הארוכים והשחורים בולטים (מלאכותיים כמובן) והשפתיים משוחות בשפתון קורלי עדין. אמבר היא כנראה אחת מאותן נשים בנות מזל שלא סובלות מעור מבריק, לכן באיפור היא יכולה "להשתולל" עם היילייטרים ומייקאפ בגימור שיין.
גם הלוק של עיניים ממוסגרות בשחור דרמטי מחמיא לה, וכאן אפשר לראות את הסומק והמפסלים שהונחו בצדדי הפנים - שוב, לא ביד עדינה, אלא הנוכחות שלהם ברורה ועדיין מצליחה להשתלב במראה הכללי וליצור מראה הרמוני ולא "עשוי מידי".
האם הכל מושלם בעולם של אמבר? לא תמיד. דוגמה לאיפור שלדעתי הוא פחות ממוצלח תראו כאן:
מקור
משהו במראה הזה פשוט לא עובד לי. הריסים ניראים דבוקים (למרות שהם לא הטבעיים שלה), הצלליות הכסופות בעיניים פחות מחמיאות לה לדעתי מהגוונים החמים שהיא בד"כ משתמשת בהם והשפתון ניראה תלוש ולא מתחבר לי למראה הכללי.
יצויין שלמרות שמאד השתדלתי לחפש, זאת אחת התמונות היחידות שהצלחתי למצוא של אמבר באיפור פחות ממושלם...

לוק נוסף שמאד חביב על אמבר הוא השפתון האדום והבולט, כאשר היא לא מפחדת ללכת על הגוונים העמוקים ביותר:
 כאן המראה הקלאסי של שפתון אדום נטו - העיניים נקיות, הסקין יחסית נייטרלי ורק השפתון המאד אדום מהווה את מקור הפוקוס של הלוק.
שוב - כשהיא הולכת על שפתון כהה ודרמטי, היא שומרת על איזון בשאר הפנים שנותרות נייטרליות יחסית. 

וכעת למראה האהוב עלי ביותר שלה:
מקור
השפתון הזה פשוט מחמיא לה בטירוף! וורוד פוקסיה בהיר שלוקח את כל הבמה וניראה עליה מצויין. אז נכון שיש שם בעיה קלה עם התוחם והשפתון מעט נסוג מהקשת העליונה של השפתיים, אבל הלוק הזה הוא עדיין לגמרי מנצח מבחינתי. הריסים המלאכותיים המאורכים שמדגישים את העיניים, הסקין המלוטש והגוון הזה של השפתון שמתכתב באופן מושלם עם מראה בובת הבארבי הכללי שלה (הבלונד, הגוף המושלם...). 

אמבר עבורי היא סוג של השראה, כיוון שגם אני מחבבת כמוה איפור במראה כבד (נייטרלי זה לא בשבילי...). נכון שזה קצת מבגר ונכון שצריך מאד להזהר בהנחה של המוצרים כדי לא ליצור מראה עמוס מידי, אבל אפשר להפיק מהשיטה הזאת לוקים מלוטשים בסגנון הוליווד גלאמור אמיתי.
כמובן שהמראה שלי רחוק שנות אור מהיופי המושלם של אמבר, אבל לכולנו צריכה להיות נקודה לשאוף אליה.... 

אני מקווה שנהנתן מהבלחתה של הפינה הוותיקה הזאת :-)
מה דעתכן על אמבר? אוהבות? מעדיפות כוכבות במראה פחות מלוטש ומושלם? ספרו לי!

כל התמונות מכאן אלא אם צויין אחרת

16 תגובות:

  1. הבחורה הזאת פשוט מושלמת! גם כשהיא מאופרת "לא משהו" היא עדיין מושלמת.
    כל התמונות כאן מוכיחות דבר אחד פשוט: סקין טוב הוא המפתח למראה בריא וזוהר. עם עור כזה איזה איפור שלא תשימי עליה יראה נהדר.
    מסכימה איתך שאפשר לשאוף כאן הרבה השראה מהלוקים שלה, ואני גם מאוד אוהבת שהיא מגוונת עם כל מיני סגנונות ולא מקובעת על אחד מסויים.
    הכי אהבתי את הלוק האחרון עם שפתון ורוד וצללית זהובה. אני ממש יכולה לראות את עצמי מאופרת ככה. (אני רק מחכה להזדמנות לעשות לוק כזה כי לעבודה אני בדרך כלל לא שמה שפתון בולט).

    השבמחק
  2. מסכימה לגמרי שהבחורה הזו פשוט מושלמת מכל בחינה.
    באמת שאני חושבת שהפנים שלה פשוט חפות מכל פגם אפשרי!
    עור מדהים, עיניים ושפתיים יפות, הכל אצלה פשוט נראה טוב!
    וגם אני אוהבת את זה שהיא לא מקובעת על סגנון איפור אחד כמו סלבס אחרות, זה כיף לראות אותה קצת שונה כל פעם מחדש.

    בקיצור אין לי מושג מי היא, בחיים לא ראיתי אותה בסרט/טלויזיה ולא היה לי מושג על קיומה לפני השרשור האהוב של הפורום בתפוז, אבל עכשיו אני פשוט מאוהבת בה!

    השבמחק
  3. מתה עליה! לדעתי העובדה שהיא בלונדינית מאפשר למאפר שלה להכביד עם איפור שלה. זה לא נראה טו מאצ' כל כך.

    השבמחק
  4. מבחינתי היא מדהימה בכל מצב.
    הדבר היחיד ששכחת לציין לגביה זה העובדה שהיצורה המושלמת הזו היא לסבית ואני מבחינתי מוכנה לעבור צד בשבילה ברגע שהיא רק תקרא לי....

    השבמחק
  5. מושלמת לחלוטין!! גם אני פשוט מתה על הלוק עם השפתון הוורוד, זה כ"כ עובד עליה יפה עם כל הבלונד והזוהר הזה. חייבת לנסות את זה פעם בעצמי...

    השבמחק
  6. אין כמו פוסט איפור מפורסמים בתפוז כדי להכיר שחקניות יפות חדשות D-:
    אני ממש אוהבת את סגנון האיפור שלה, תמיד מושלם ומלוטש וכל פעם היא זורקת איזשהו שינוי/צבע חדש. מהממת!

    השבמחק
  7. מסכימה איתך, בגלל שהיא בהירה כל צבע ממש בולט עליה והיא יכולה להחזיק איפור כבד בלי שזה יראה עמוס

    השבמחק
  8. LOL היא לא לסבית לגמרי אלא בי, ככה שגם לגברים שבחבורה אין סיבה להתייאש ;-)

    השבמחק
  9. שיחקת אותה עם סלב השבוע. לא מכירה אותה אבל מגיע לה להיכלל ברשימות שלך. את ,את, את גורמת לי להתעצבן כל פעם מחדש למראה העורות המושלמים האלה, מה זהזה! הכל יפה לה למכוערת הזאת : ), אהבתי את השינויים בלוק.
    חיפשתי לוק שאפשר לשלב בו שפתון ורוד ובאת לי בזמן. צריכה לנסות את זה מתישהו.

    השבמחק
  10. היא שחקנית חדשה יחסית בשטח, אבל היא תפסה לי את העין מהרגע הראשון שראיתי אותה, היא פשוט מהממת!! הלוק של השפתון הוורוד מפיל!

    השבמחק
  11. מדהימה בכל קנה מידה! הלוואי שהייתה רשימת מוצרי איפור לכל אחת מהתמונות.

    Bijoula

    השבמחק
  12. לחלוטין - היא תמיד מושלמת!! בכל התמונות האלה (מלבד הראשונה) היא מאופרת במוצרי המותג .mark שהוא מותג בת של חברת AVON

    השבמחק
  13. לא היה לי מושג מי זאת אבל היא מדהימה ומעצבנת כאחד - איך כל מראות האיפור נראים עליה מושלם?!

    השבמחק
  14. זה מדהים איך היא לא כ"כ מוכרת אבל כל מי שרואה תמונות שלה לגמרי נופל בקסמה! אין מה לעשות, ככה זה כשמושלמים...

    השבמחק
  15. היא מהממת, בלונדינית קלאסית כמו גרייס קלי של פעם. מקרינה איכות וסטייל. אני חושבת שראיתי סרט איתה לצפיה ישירה ונדהמתי. לדעתי, האיפור הטבעי בתמונה הראשונה הכי מחמיא לה ולא גורם לה להראות כמו איזו דוגמנית מהאייטיז.

    השבמחק
  16. מסכימה, היא מהממת! אבל אני אוהבת עליה כמעט כל איפור ולא רק את המראה הטיבעי.

    השבמחק