‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.11.2011

צבעוניות מתערבבת

את ה-Pout Paint של Sleek כבר הספקתן לפגוש פה פעמיים. אחרי שחשקתי בהם, עשיתי מעשה ורכשתי אותם ועכשיו, אחרי שנרכשו גם קופסיות מהביוטיקייר, אני יכולה לעשות בהם שימוש!
משמאל: Rosette, Minx, Cloud 9
הטלתי את המשימה לרכוש את שלושת הפאוט פיינטס האלה על חברה שחזרה מביקור באנגליה. הם עולים 5 פאונד בסטנדים של סליק וקיימים עליהם בד"כ מבצעי הנחה נוספים - שלושת אלה נרכשו במבצע קנה 2 קבל 1 חינם, כך שבסה"כ שלושתם עלו לי 10 פאונד בלבד (כ-55 ש"ח).
אני החלטתי להתחיל בקטן ולנסות רק 3 מתוך הקולקציה והלכתי על גוון וורוד פוקסיה עז (Rosette), גוון אפרסקי (Minx) וגוון לבן לערבוב (Cloud 9). סה"כ יש 11 גוונים ש-9 מתוכם אפשר ללבוש לבד כפי שהם והשניים האחרים הם בגוון לבן (מה שאני קניתי) וגוון כחול לערבוב ושינוי הטונים של צבעי הבסיס האחרים.
הפיינטים מגיעים בטיובה קטנה ולחיצה המכילה 8 מ"ל של מוצר. הפתח הקטן מאפשר שליטה אופטימלית בכמות המוצר שרוצים להשתמש בו, מה שעוזר לשלוט על הכמויות שמערבבים (כיוון שהגוונים מאד חזקים).

משמאל: Minx, Rosette, Cloud 9
הגוונים במצב המקורי שלהם מאד מרוכזים ופיגמנטיים. עם זאת, אני הבחנתי בהבדל במרקם בין ה-3 שיש לי. הגוון הלבן הוא הסמיך ביותר, אחריו הגוון הפוקסיה שמזכיר גלוס סמיך ואחרון הוא הגוון האפרסקי שהוא הדליל והמיימי שבחבורה. 
כדי להשתמש בהם "על נקי" צריך להניח ממש טיפה קטנטונת על מברשת ולפזר אותה על השפתיים.
לעומת זאת, על מנת ליצור ערבובים וגוונים חדשים יש צורך בקופסיות ריקות ובמברשת שפתיים נקייה, וגם בהרבה סבלנות!
אלה הערבובים שאני עשיתי - וורוד+לבן, אפרסק+לבן, וורוד+אפרסק+לבן.
כיוון שיש לי רק 3 גוונים טווח היצירתיות שמתאפשר כאן קצת מוגבל ויתרחב רק אם ארכוש עוד פיינטים כאלה.

ואלה הגוונים שיצאו:
משמאל: Minx+Rosette+Cloud 9, Minx+Cloud 9, Rosette+Cloud 9
 הוורוד פוקסיה הפך לוורוד בזוקה בהיר בערבוב עם הלבן, האפרסק הפך לבייז' ניודי והוורוד עם האפרסק והלבן הפכו למעין וורוד חם ומאובק כזה.
והרי הסוואטצ'ים:
משמאל: Rosette+Cloud 9, Minx+Cloud 9, Rosette+Minx+Cloud 9
מה למדתי?
שהגוון הורוד פוקסיה מאד דומיננטי ומאד משתלט וצריך ממש טיפונת הכי קטנה אם רוצים לתת במה לגוונים אחרים (כמו שניתן לראות הוא לגמרי השתלט על השילוב של הוורוד/אפרסק). כמו כן, הפיינט הלבן משנה את המרקם של הפיינטים האחרים ובערבוב איתם הופך אותם להרבה יותר סמיכים.
ואיך זה נראה על השפתיים?
בחרתי להסוויטצ' את הוורוד בזוקה דווקא, שזה גוון שלא ממש הייתי רוכשת מלכתחילה, אלמלא הייתי מגיעה אליו באמצעות מעבדת הערבובים שפתחתי.
גם אחרי שמערבבים אותם - צריך להזהר ולהניח כמות מאד קטנה ולפזר באחידות על השפתיים. הפיינט הלבן גרם לשינוי בתחושה שלהם על השפתיים, והגוון המעורבב הרגיש לי הרבה יותר יבש.
הם מתקבעים תוך מספר דקות למראה מאט אטום למדי (ככל ששמים יותר חומר, כך זה ייצא אטום יותר). אני לא אוהבת את הגימור שלהם על השפתיים ותמיד מוסיפה מעל גלוס שקוף או סמי-שקוף, פשוט כי מאט זה הגימור הפחות מועדף עליי (זה נורא מדגיש אצלי כל קמט ויבשושיות בשפתיים).
העמידות שלהם ממוצעת ולא מעבר - אכילה ושתיה משמעותיים ימחקו אותם מהשפתיים.

אז למי כל הסיפור הזה מתאים? למי שיש זמן פנוי על הידיים, למי שמתחשק להתעסק עם גוונים ומרקמים, למי שממש בא ליצור גוון שפתון ייחודי רק לה וכמובן - למאפרות ולעוסקים מקצועיים בתחום.
למי זה לא מתאים? בעיקר למי שאין סבלנות להתעסק עם מיליון שלבים עד שתוכל להניח שפתון. זה לא המוצר לשלוף בבוקר כשממהרים לעבודה. להגיד לכן שמעכשיו אלה ברירת המחדל שלי כשאני מחפשת שפתון? ממש לא! זה בעצם מוצר נישה כזה, שקונים יותר בשביל הכיף והחידוש מאשר השימושיות שבו.
כמו כן, סליק הם ממש לא היחידים שיש להם ליין של פיינטים מסוג זה. חברת OCC ומאק (בליין הפרו) היו שם הרבה לפניהם ואני בטוחה שעוד רבים אחרים. עם זאת, סליק הם אופציה זולה וכיפית וניתן להזמין את הפיינטים גם דרך האתר הרישמי, או עדיף מאי-ביי (שם עלויות המשלוח נמוכות משמעותית).

עד כאן מעבדת הצבעים והערבובים! מבטיחה לעדכן אם וכאשר אשיג צבעים נוספים ואצור גוונים חדשים.
מה דעתכן על הפאוט פיינטס? מוצר כייפי, או מיותר לגמרי? ספרו לי :-)

27 תגובות:

  1. מגניב לגמרי! עשית לי חשק עם העירבובים והקופסיות הקטנות :)
    הצבעים שבחרת ממש יפים בעיני.
    גם אני לא ממש אוהבת גימור מאט, אבל נראה לי שעם גלוס שקוף מעל זה באמת לא בעיה.
    לדעתי עבור מאפרות מקצועיות זה מוצר מעולה במחיר משתלם מאוד.
    עבורי הבעיה איתם היא שלא נוח לקחת את הקופסיות והמברשת בתוך התיק.
    בקיצור, יש סיכוי סביר שאנסה את המוצר הזה :)

    השבמחק
  2. אני חושבת כמוך שזאת התעסקות כיפית כזאת, למי שבאמת אוהבת את התחום ומתחברת לזה. ולמאפרות לדעתי זה ייצא הרבה יותר משתלם ממאק!
    שמחה שלפחות למישהי כאן עשיתי חשק לפיינטים האלה, יש לי הרגשה שהרוב יגידו שזה משהו מיותר לגמרי...

    השבמחק
  3. זה ממש מגניב!
    באמת אחלה של דרך להיות מקורית- אני ממש רוצה לראות את הגוון האפרסקי יותר.
    אבל לא נראה לי שאני יאהב את כל ההתעסקות הזו=]

    השבמחק
  4. זה לא בשבילי הדבר הזה. הגוונים ממש יפים והרעיון מדליק אבל אני לא רואה את עצמי יושבת ומערבבת. בקושי אני מצליחה להשתלט על האוסף הנוכחי אז ליצור לי עוד ? השתגעת ? :-D
    מה שכן היית מאוד יצירתית , הגוון האמצעי יצא מדליק לחלוטין :) [הקופסיות שלי עוד מחכות לך].

    השבמחק
  5. אהבתי את הפוקסיה הזה שיצרת לך! ריפוי בעיסוק זה תמיד נחמד וכיף.

    השבמחק
  6. או יופי, חיכיתי לראות את הביצועים של הלבן.
    יצא ממש ממש מדליק, צבעים מהממים.
    בהתאם למה שכתבת אני כנראה שייכת לאלו שלא מתאים להם המשחקים האלו. אין לי סבלנות, זמן ועצבים לזה.
    גם צריכה משהו שנוח למרוח, לא בקופסית כזו.

    השבמחק
  7. איזה מוצר מגניב! הגוונים שיצאו לך ממש יפים! מעניין אם יש דרך שהם יהיו יותר שקפקפים ופחות אטומים...

    השבמחק
  8. אני הייתי רוצה להעמיק את האפרסק עם טונים חומים - אולי הבאים שארכוש יהיו גוונים אדומים ואז אוכל לעשות ערבוב חדש!

    השבמחק
  9. גברת את עם סטוק הקופסיות שלך אמורה להיות אלופת הערבובים! אבל אני מסכימה איתך, זה משהו שרק מי שיש לה סבלנות לזה תהנה מהתהליך..

    השבמחק
  10. לגמרי ריפוי בעיסוק! ממש הרגשתי שעת יצירה בגן כשהתעסקתי עם זה ;-)

    השבמחק
  11. הלבן מאד אטום ומאד סמיך, הוא ממש משנה את המרקם של הגוונים האחרים.
    יכולה להבין שאת לא מתחברת להתעסקות עם זה, גם אני דחיתי את זה עד שבאמת היה לי זמן סבלנות וכוח להתתחיל לערבב שפתונים..

    השבמחק
  12. הדרך היחידה שאני מוצאת להניח אותם בצורה יותר עדינה זה באמצעות טפיחות עם האצבע (ולא מברשת) ואז מתקבלת תוצאה רגועה יותר. עם גלוס שקוף מעל זה לגמרי נראה כמו שפתון שקוף עדין.
    תדווחי חוויות אם תחליטי לפעול על פי החשק ולקנות אותם בסוף :-)

    השבמחק
  13. איזה באסה שהם לא עמידים.. כל כך חשקתי בהם.. נשמע אחלה רעיון..למה אצלי כל יציאה מתחילה מערבוב של כמה שפתונים +גלוס..

    השבמחק
  14. אז לכי על זה יקירתי, גם ככה שפתונים/גלוסים לא מחזיקים מעמד יותר מהם - יש להם עמידות ממוצעת כמו לשפתונים רגילים אחרים.

    השבמחק
  15. אמרתי כבר בעבר שאין לי סבלנות לערבובים, ועכשיו - כשאמרת שהם מדגישים יובש וקמטוטים בכלל ירד לי מהם.
    ובלי קשר - אחלה סקירה ופוסט מהנה לקריאה ואינפורמטיבי, כרגיל :)

    השבמחק
  16. תודה יקירתי! אני מבינה לגמרי את מי שלא מתחברת אליהם - זאת גם התעסקות וגם הגימור רחוק ממושלם..

    השבמחק
  17. הגוונים שיצרת מוצלחים בעיניי, והרעיון מקסים, אבל לא נראה לי שהערבובים הם בשבילי. :-)

    השבמחק
  18. אני חושבת שגם לי הספיק ערבובים לזמן הקרוב... אין ספק שזה מוצר שצריך את הסבלנות בשבילו

    השבמחק
  19. אני גם חושבת! אני מחכה להוסיף עוד צבעים לאוסף כדי שאוכל להגיע לעוד צבעים מעניינים :-)

    השבמחק
  20. אהבתי את הגוון המרכזי וימני. גימור מאט לא מועדף עליי בכלל ולכן אני אוותר!

    השבמחק
  21. גם אני אהבתי את השילוב של הוורוד עם האפרסק. מאט זה גימור שגם אני לא מחבבת בכלל, לכן תמיד אני שמה מעל גלוס.

    השבמחק
  22. איזה פוסט כייפי וצבעוני!
    אע"פ שאחרי הסקירה שלך ירד לי מהם :)
    סקירה מצויינת!

    השבמחק
  23. תודה יקירתי! אחרי ההתעסקות איתם, גם לי ירד מהם לתקופה הקרובה.... בהחלט צריך עבורם סבלנות..

    השבמחק
  24. איזה מגניב! בת'כלס זה נשמע לי ממש ממש כיף, לערבב וליצור לעצמך את הגוון שאת רוצה :)
    יכול להיות שזה הפיתרון בשבילי, בגלל שאני ממש מתקשה למצוא שפתונים שאני אוהבת וכל פעם מרגישה שפספסתי בטון אחד לכיוון הבהיר או בטון אחד לכיוון הכהה

    השבמחק
  25. שווה ליסוע ללונדון בשביל להשיג אותם ;-)

    השבמחק