‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

25.10.2011

זכרונות אחרונים מהקיץ

עם כל הפוסטים שעולים פה לאחרונה על איפור סתווי, שינוי גוונים בהתאם למזג האויר וכו' וכו' כמעט פספסתי את ההזדמנות לסקור כאן בפעם האחרונה בהחלט כמה מוצרי קיץ מובהקים שהמתינו בסבלנות לתורם להופיע כאן.
כיוון שהזמן מועט (כבר ממש קריר בחוץ בלילה!) והמלאכה מרובה - ניגש ישר לעניינים.

אז אחרי שסקרתי כאן את הברונזר HOOLA הנפלא של בנפיט, עברו אצלי 3 ברונזרים אחרים שאני רוצה להספיק לתת את חוות דעתי עליהם לפני שהקיץ מסתיים רשמית:
שניים ראשונים הם שני ברונזרים של ביוטי-קייר. אחד מהם מוגדר באופן רישמי כסומק, אולם עליי הוא מתפקד רק כברונזר בגלל הכהות שלו ובגלל הטונים החומים/ברונזיים שבו.
נתחיל עם הברונזר פרופר - One Touch Bronzer בגוון מס' 01. לביוטי קייר יש היצע של שני ברונזרים בלבד - אחד במרקם מאט והשני במרקם שימר/גליטר. אני כמובן העדפתי את הברונזר במרקם מאט.
הברונזר מורכב מנוסחה מינרלית ללא טלק ולפיכך יש לו מרקם מאד רך ולא פודרתי. יש לו פיגמנט די חזק כך שצריך להזהר ולהניח אותו ביד עדינה בטכניקת בנייה במקום לשים יותר מידי ואז להתעסק עם טשטושים ומחיקות. 
אני מוצאת שבהשוואה ל-HOOLA הוא כתום ממנו ופחות נייטרלי וגם פחות נוח לטשטוש. חוץ מזה - מדובר בברונזר לא רע. כהות ממני ימצאו אותו פחות כתום. לבהירות כמוני או יותר אולי זה יפריע. אני משתמשת בו בעדינות ומקפידה לטשטש היטב ואני מרוצה מהמראה שלו על העור ומהעמידות שלו.
בסה"כ ברונזר לא רע, בייחוד ביחס למחיר - 8.5 ש"ח!
הבא בתור הוא ברונזר שהוא בעצם סומק - Mosaic Mineral Powder
למה אני מכנה אותו ברונזר ולא סומק? כי הוא פשוט כהה וחום לי מידי מכדי להיות סומק.. מדובר בשילוב של גוונים חומרים/ברונזיים בדרגות כהות שונות. הגימור שלו אינו מאט אלא שימר.
לצערי מהברונזר/סומק הזה אני הרבה פחות ניהנת. אני לא אוהבת את פיזור הגוונים באריזה שמקשה עליי להגיע לתוצאות אחידות בשני הצדדים של הפנים - במוצרים דומים בעלי מרקם לא אחיד זה לא נורא אם מדובר בגוונים בהירים או בהיילייטר. אבל כשזה מגיע למשהו בדרגת כהות כזאת אני רוצה להגיע לתוצאה מדוייקת בשני הצדדים של הפנים ולא לצאת עם לחי אחת חומה בהירה ולחי שניה כהה. 
גם מבחינת המרקם מצאתי שהוא קשה, לא רך כמו הברונזר הרגיל שלהם וקשה מאד לטשטוש. הגימור שלו לא מאט אבל גם לא אובר מבריק, שאני מניחה שזאת נקודה לזכותו.
מחירו 14.90 ש"ח וניתן למצוא אותו גם בגרסה וורודה. 
וכעת לסוואטצ'ים:
מימים: ברונזר, סומק מוזאיקה
כפי שניתן לראות - לשניהם פיגמנט מכובד. בהשוואה לסומק - הברונזר הרבה יותר חום ממנו. בסומק עשיתי סוואטצ' של איחוד כל הגוונים ביחד - וכך יצא הגוון החום/ אפרסקי/כתמתם הזה.

וכעת לברונזר האחרון שהוא גם רכישה יחסית חדשה:
ברונזר שוקולד של בורז'ואה! או בשמו הרשמי - Delice de Poudre
על הברונזר הזה אני מפנטזת עוד מאז הפעם הראשונה שראיתי את ניקולה מ-Pixiwoo משתמשת בו. המראה של השוקולד והריח המובטח - נשמע כמו חלום! כשסופסוף נחת המותג בארץ ניצלתי את ההזדמנות לרכוש אותו. 
הברונזר מגיע באריזת ספר ממוגנטת והוא באמת נראה כמו שוקולד! וגם יש לו ריח מתוק מטריף!
לעניין הפיגמנט - מזלי שקראתי עליו ביקורות ברשת לפני הרכישה כך שידעתי מראש שזה לא מהברונזרים עם הפיגמנט הכי חזק ביקום.
אומר זאת שוב - מי שמחפשת ברונזר "חזק" ומי שכהת עור - להתרחק. מי שבהירה כמוני או מחפשת ברונזר ממש עדין עם עיצוב וניחוח משגעים - להתקרב ומהר!
אני מאד ניהנת ממנו, אני מניחה אותו עם מברשת סומק מעוגלת על כל האזורים בפנים שאני רוצה לתת להם טיפה צבע, קצת "מחממת" בעזרתו את עצמות הלחיים ואין צורך לפחד לקבל איתו תוצאות בלתי אחידות או מוגזמות. אמנם הפודרה באריזה מאד דחוסה וקשה, אבל המברשת אוספת ממנו יפה חומר ואין בעיה לטשטש אותו בכלל.
יש לו גוון חום עדין מעט כתמתם. בגלל שהוא כ"כ עדין הכתום שבו לא מפריע לי בכלל אלא מצליח להתאחד עם הגוון הטבעי שלי. הגימור שלו לא מאט, אלא יש בו חלקיקי שימר זהובים זעירים. מצד שני, אחרי שמניחים אותו על העור אני לא ראיתי שום אפקט שימר או ברק. אולי רק בתמונות פלאש זה יבוא לידי ביטוי.
למי הייתי ממליצה? לבהירות עור, למי שמפחדת מברונזרים כהים ופיגמנטיים, למי שמחפשת מוצר גימיק עם עיצוב וניחוח מיוחד ובכלל - אני חושבת שכל אחת צריכה באוסף ברונזר אחד "עדין", ואם זה מגיע עם בונוסים של עיצוב חמוד וריח נעים - אז למה לא?
למי זה לא מתאים? לכהות עור (הוא ייעלם עליהן) ולמי שמחפשת ברונזר חזק שישמש אותה גם להצללות.
מחירו 150 ש"ח לפני כל ההנחות הרגילות. 

ועכשיו סוואטצ'ים של כולם ביחד, כולל ברונזר HOOLA המהולל:
מימין: ברונזר שוקולד בורז'ואה, סומק מוזאיקה ביוטיקייר, ברונזר ביוטיקייר, ברונזר HOOLA בנפיט
אין ספק ש-HOOLA הוא הנייטרלי ובעל המרקם המוצלח שבחבורה והוא ממשיך להיות אחד המוצרים האהובים עליי. 
דווקא לברונזר שוקולד ולברונזר של ביוטי-קייר יש גוון די דומה, אם כי הברונזר של ביוטי קייר חזק יותר בפיגמנט.

וכעת לשני המוצרים האחרונים בסקירה ואיתם גם אסגור את סקירות מוצרי הקיץ:

מימין: קרם לפנים, תחליב הגנה לגוף
תחליבי הגנה!
את שניהם רכשתי במבצע באחד הפארמים, שניהם ברמת הגנה של 45 ושניהם שייכים למותג אולטרה-סול של ד"ר פישר. 
לצערי, אני לא יכולה להגיד שאני ממליצה עליהם.
מקדם ההגנה לפנים הוא אחד הגרועים שנתקלתי בו - המרקם שלו כבד, שמנוני ובלתי נספג ויש לו ריח חזק שאינו מרפה גם אחרי ספיגה מלאה. הוא יגרום לעור עם הנטייה הקלה ביותר לשמנוניות להפריש פי שתיים שומן ולהיות חלקלק ומבריק אפילו יותר מהרגיל. 
במילה אחת -גרוע! לדלג ומהר ולא משנה עד כמה המבצעים עליו מפתים.
הקרם הגנה לגוף הוא אותו קרם הגנה מוכר - כבד ושמנוני עם הניחוח החריף. אני משתמשת בשניהם רק בים/בבריכה, ואת הקרם לפנים העברתי לתפקוד כקרם הגנה לידיים כשאני מרגישה שאני חושפת אותן ליותר מידי שמש.
לסיכום - יש מוצרים טובים הרבה יותר עם מרקמים יותר נעימים ומוצלחים. אפילו בגזרה העממית, אני חושבת שסקין גארד ככלל יותר טובים מסדרת אולטרה-סול. 

ובזאת חתמתי את סקירת מוצרי הקיץ האחרונה!
האם אתן כמוני מתרגשות ומצפות לבוא החורף? והאם אתן ממשיכות להשתמש בברונזרים ותחליבי הגנה באותה תדירות בחורף כמו בקיץ? שתפו אותי :-)

12 תגובות:

  1. מתה על HOOLA, פשוט מוצר מנצח! אני דווקא אוהבת את הסמקים של ביוטיקייר! בינתיים הספקתי לנסות שניים ועליי הם דווקא עמידים (גם הברונזר). מתי ניסית את הסומק שלהם? הם כל הזמן משנים/משפרים פורמולות, אולי מאז שיפרו אותם

    השבמחק
  2. הברונזר שוקולד נראה ממש כתמתם...
    ה HOOLA הכי יפה כאן לדעתי :) והפיגמנט של המוצרים של ביוטי קר מפתיע... ניסיתי פעם סומק שלהם שיש לאחותי והעמידות לא היתה לי טובה. איך העמידות של הברונזרים?

    השבמחק
  3. אני גם חושבת שהוא קשה באריזה אבל איכשהו מברשות כן מוציאות ממנו חומר. זה מצחיק שבאריזה ובסוואטצ' יש לו חלקיקי שימר זהובים זעירים אבל על העור זה בכלל לא בא לידי ביטוי.
    לגבי קרם הגנה בחורף - אני חוששת שאני לא מקפידה כ"כ... :-/

    השבמחק
  4. צריך לשים מקדם הגנה גפ בחורף הקאטצ' הוא למצוא מקדם קליל שלא "מרגישים" אותו על העור. ניסיתי גם את המקדמים האלו של אולטרסול והם יותר מדי כבדים.
    בברוזנר שוקולד אני משתשמת לקונטור והולך בלי בעיה. היום דחפתי את 201 של פרו ביוטי והיא אספה נהדר את החומר. הוא כן מעט מבריק אבל לא רואים את זה על העור.

    השבמחק
  5. באמת? אני מוצאת שהוא חלש מידי לקונטור רציני, אפילו עליי שאני בהירה. אבל אם זה עובד לך - מעולה! :-)

    השבמחק
  6. פוסט יפה לפרידה מהקיץ... בדיוק ירדו פה כמה טיפות קודם. אני דווקא משתמשת בברונזר של בורז'ואה לקונטור, ואוהבת אותו מאוד לזה! עם מברשת F05 של סיגמא (תאומה של 109 של מאק). ודווקא כברונזר אני לא מתה עליו, יש לי ברונזר אחר עם תת גוון אדמדם- ממש נראה כמו שיזוף טבעי.

    השבמחק
  7. גם אני חוטאת בחורף ובקושי שמה קרם הגנה...
    אולי כדי למנוע את ההרגשה הזאת של יותר מידי סומק/ברונזר תוותרי על השיטה של לשים את הסומק על התפוחים? יכול להיות שזה מה שמדגיש לך את זה. נסי למשוך את הסומק כלפי הרקות ולהניח רק בחלק העליון של עצמות הלחיים וכמובן לטשטש היטב עם הברונזר :-)

    השבמחק
  8. אני יודעת שקרם הגנה צריך לשים גם בחורף, יש שמש כמעם כל יום, (אבל ביננו, מי שם?)
    ברונזרים אני אוהבת מאוד. קניתי את השוקולדי, עדיין לא השתמשתי. יש לי את המוזאיקה מביוטי, איכשהוא בגלל כנראה שהוא זול אני נמנעת להשתמש בו. אני גם כנראה לא יודעת להשתמש כ"כ, צריכה ללמוד. יש לי פנים די רחבים, ולחי ענקית. כשאני עושה את ההצללה, ואח"כ מטפיחה עם מעט סומק על תפוחי הלחיים, זה נראה לי כמו כדור חום אחד גדול. ואז אני מפחדת שזה נראה כמו ליצן. כן אני מאוד אוהבת חורף, ומחכה לו, שונאת להזיע, ובכלל, לא כיף להתאפר בקיץ.
    מיכל ב.

    השבמחק
  9. נו מצחיקה את מתכוונת לסומק בפוסט הזה? שיש ממנו גם בגרסה וורודה? כמו שכתבתי - לא אוהבת אותו. עדיף לנסות את הסמקים הרגילים שלהם.

    השבמחק
  10. לפני כמה חודשים אני חושבת. הוא מרובע עם בליטות כאלו קטנות (כמו במוצרים של ג'יבנשי אבל קטנות יותר :)

    השבמחק
  11. את אולטראסול אני לא אוהבת. הריח של קרם ההגנה צורם לי אם אני משתמשת בו כשאני לא הולכת לים.
    הברונזרים מגניבים. זה מצחיק, בדיוק פרסמתי פוסט שכולל בתוכו את הברונזר של ביוטיקר ולא הרגשתי שהוא כתום או כהה עליי. מצד שני אני מניחה ממש טיפונת.
    ה-HOOLA נראה מהמם, אבל אני לא מרגישה צורך בנבחרת ברונזרים :) כרגע יש לי את זה של ביוטיקר ואחד של סמאשבוקס שלא עושה יותר מדי (הוא גם מעט שימרי, אז בכלל). עד שאחד לא נגמר אני לא מוסיפה עוד ברונזר, למרות שממש רציתי את ברונזר שוקולד של בורז'ואה (ובגללך אני רוצה אותו עוד יותר).

    השבמחק
  12. אני גם מחבבת את הברונזר של ביוטיקייר, אבל כן יש בו קצת כתימות. מי שרגילה לנייטרליות המוחלטת של HOOLA תרגיש כתום גם כשזה ממש טיפה... אבל זה לא מפריע לי להשתמש בו. גם השוקולד טיפונת כתום אבל שוב - אם כתום זה לא הצבע העיקרי זה לא נורא, פשוט לא מגזימים.
    אני קניתי את השוקולד במבצע ב-40 ש"ח כך שאני אפילו לא מרגישה רגשות אשמה על זה שהוספתי עוד ברונזר לאוסף ;-)

    השבמחק