‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

22.9.2011

מברשות עממיות מוצלחות

היום נעסוק במברשות, עם דגש על מברשות עממיות מוצלחות. 
מברשות איפור יקרות וטובות לא קשה למצוא, מספיק להכנס לכל סניף מאק ולהרכיב ערכת מברשות בסכום של כמה אלפי שקלים. מברשות מאק כעיקרון אינן נחשבות למברשות יוקרה כלל וכלל, רק בארץ יצא להן שם כזה בגין התמחור המופרז והמשולש מזה שבארה"ב לדוגמה. לכן אני יכולה להבין את מי שלא רוצה להוציא אלפי שקלים על קיט מברשות בסיסי, אין לה את האפשרות לרכוש את המברשות בחו"ל אולם בכ"ז מחפשת מברשות טובות להנחת איפור בצורה מדוייקת ונכונה. 
ישנו כלל הקובע שאפשר לעשות הרבה יותר נזק עם איפור טוב ומברשות גרועות, מאשר עם איפור גרוע ומברשות טובות. מברשת היא הכלי אשר מתרגם את האיפור על גבי הפנים שלנו. גם צלליות שאנל היוקרתיות ביותר ייראו לא טוב אם יונחו באמצעות מברשת לא טובה וביד חובבנית. 
שימוש נכון במברשות מקביל אצלי לשימוש בצ'ופסטיקס - אף אחד לא יודע איך משתמשים בזה נכון בהתחלה, אבל עם הזמן בא הניסיון ולאט לאט לומדים טכניקות, איך להתאים את השימוש במברשת למבנה הפנים שלך, איזה מברשות מתאימות לאילו סגנונות איפור וכו'.
אני רואה אתגר בלמצוא מברשות טובות עממיות - כיוון שזהו המקום בו נופלים הרבה מותגים עממיים שמוציאים ליינים של מברשות. טרם מצאתי מותג כזה שכל ליין המברשות שלו מוצלח. לכולם יש נפילות בתחום זה או אחר, אולם הצד החיובי הוא שבפירוש כן אפשר למצוא מבין הלא מוצלחות - כמה מברשות מוצלחות מאד. צריך פשוט לדעת לחפש ולהיות מוכנים להתקל בכמה וכמה אכזבות עד שמוצאים את האחת. 
למזלכן, אני כאן כדי לקצר את החיפושים לגבי לפחות חלק מהמברשות הנחוצות לכל מתאפרת חסכנית (ובייחוד למתחילות) ;-)
Flat Top Synthetic Kabuki - F80
נתחיל בסדר יורד - מהמברשת ה"יקרה" ביותר אל עבר הזולות ביותר. 
כל אחת חייבת שתהייה באוסף שלה מברשת טובה להנחת וטשטוש מייקאפ. אפילו אני שנוהגת להניח את כל המייקאפים שלי באמצעות האצבעות, משתמשת במברשת על מנת לטשטש אותו כמו שצריך אל תוך העור ולגרום לו להיראות הכי טבעי שאפשר. 
מי שלא מכירה, סיגמה היא חברה המייצרת מברשות ואשר ניתן לרכוש את מוצריה באמצעות אתר האינטרנט שלה (מבצעים משלוחים לישראל). ככלל - מי שמחפשת תחלופות פחות יקרות למברשות מאק ולא רוצה להתחיל לחפש אצל כל מיני מותגים אחרים - סיגמה הוא המקום אליו עליה לפנות. המברשות שלהם טובות, איכותיות ועושות את העבודה בפחות מהמחיר שתשלמו עבור מברשת דומה במאק. 
כזאת היא מברשת F80 מליין המברשות הסינטטיות. מדובר במברשת קבוקי שטוחה ודחוסה, מושלמת להנחה וטשטוש בעיקר של איפור נוזלי - מייקאפ. מאז שהתחלתי להשתמש במברשת הזאת לפני כחודשיים, אני לא משתמשת באף מברשת אחרת לטשטוש המייקאפ שלי. היא מאד מאד נעימה על הפנים, רכה במיוחד והתוצאות המתקבלות איתה הן מהטבעיות והטובות שנתקלתי בהן עלי. 
אופן השימוש שלי בה הוא הנחת המייקאפ על הפנים באמצעות האצבעות, ואז היא נכנסת לפעולה לטשטוש ואיחוד. מאז שהתחלתי להשתמש בה אני כבר לא מקפידה אפילו להניח את המייקאפ בצורה אחידה באמצעות האצבעות אלא מורחת  אותו די ברישול על כמה אזורים כלליים בפנים ואז נותנת למברשת לעשות את העבודה. 
אני מוצאת שעדיף לעבוד איתה ככה מאשר להניח ישירות באמצעותה את המייקאפ כיוון שבגלל הדחיסות שלה היא "בולעת" מייקאפים מהסוג הנוזלי יותר וזה קצת בזבזני. 
היא נשטפת ונחפפת בקלות, לא משירה שיער/צבע ולא מאבדת מצורתה בכלל (המברשת בתמונה עברה כבר כמה וכמה חפיפות).
המברשת הזאת תעלה לכן 79 ש"ח באתר של סיגמה (כולל משלוח). 
Professional No. 2
המברשת הבאה היא של מותג ישראלי למהדרין - ג'ייד.
את המברשות האלה מצאתי ממש במקרה כיוון שבכל מקום שבו יש דוכן ג'ייד המברשות האלה מוחבאות עמוק עמוק בתוך מגירות הדוכן ועד שלא תשאלו את הדיילת עליהן, לא תדעו אודותן. כיוון שאני לא כ"כ מחבבת את המותג ג'ייד ולעיתים נדירות אני עושה לדוכן שלהם חיפוש עומק, לא ידעתי בכלל על קיומן של המברשות האלה עד לפני כמה חודשים. 
מכל קולקצית המברשות שלהם (המצומצמת למדי) המברשת הזוויתית מס' 2 הזאת תפסה לי את העין ואותה קניתי. 
אני לא מצטערת. זאת מברשת מצויינת להנחת ברונזר וסומק וכמו במברשת סיגמה - גם בה אני משתמשת באופן קבוע מאז שרכשתי אותה. 
המברשת עשויה משיער טבעי, רכה, דחוסה ושמנמנה. להנחת סומק/ברונזר אני אוהבת מברשות דחוסות ושמנות יותר מאשר רכות ודלילות מידי, כיוון שזה מאפשר שליטה יותר טובה בהנחה ובטשטוש. אלה שני מוצרים שאנחנו רוצים שישבו לנו על אזורים מאד ספציפיים בפנים ולא יתפזרו על פני שטחים שלמים ויגרמו לנו להיראות כמו ליצן מאופר רע. 
כמו כן, מברשות זוויתיות עדיפות מבחינתי להנחת סומק/ברונזר מאשר מברשות סומק עגולות. תנועת ההנחה גם ככה אמורה להיות בזווית כלפי חוץ, כך ששימוש במברשת עגולה נראה לי מחטיא את המטרה וגורם הרבה פעמים למראה העגול והבובתי הלא מומלץ. 
מי שמחשפת מקבילה למברשת מאק היא דומה למס' 168, אם כי היא מעט רחבה ממנה, עבה יותר והזווית שלה פחות חדה. 
בשטיפה ראשונה היא "דיממה" קצת צבע, אבל מאז זה לא חזר על עצמו. היא אינה משילה שיער לא בשטיפה ולא בשימוש ולא מאבדת מהצורה. 
את המברשת ניתן למצוא בכל סטנד ג'ייד אם תבקשו יפה מהדיילת והיא עולה 90 ש"ח, אולם כתמיד יש עליה מבצעי 40% שאז המחיר יורד ל-54 ש"ח או 1+1.
C153 Deluxe Large Chisel Fluff
כאן אני נכנסת לזירת המברשות הזולות ביותר. מדובר כמובן במברשות ביוטיקייר, עליהן יש פולמוס שלם כאשר יש כאלה מצדדות ויש כאלה מתנגדות בחריפות. הגישה שלי היא כזאת - מברשות הפנים שלהם לא מוצלחות לדעתי ויש שם הרבה מקום לשיפורים. מלבד אלה יש להם קולקציה שלימה של מברשות יעודייות לעיניים, חלקן מוצלחות יותר ופחות כאשר כאן אני אציג את 3 המברשות המוצלחות ביותר מכל החבורה שאינן נופלות באיכותן ממברשות יקרות מהן.
הראשונה היא מברשת C153 שטוחה להנחת צללית על העפעף (סוג של שילוב בין 227 ו-213 של מאק). 
מדובר לדעתי במברשת מעולה לפעולה הפשוטה של הנחת צלליות על העפעפיים, נקודה. היא עשויה משיער טבעי, רכה ונעימה, מעוגלת בעדינות ומתאימה מאד למי שאין עפעפיים ענקיות (רובנו..). היא נכנסת לי בדיוק לרווח שבין קן הריסים והשקע ומניחה צלליות בצורה אחידה וחלקה.
כיוון שהיא לא מאד עבה אני משתמשת בקצה שלה גם "לרמות" ולהניח צלליות כהות יותר מעל שקע העפעף (יש לי עיניים שקועות, כך שאני חייבת להרים את כל סיפור ההצללות למעלה מהשקע האמיתי..), ואח"כ אני נכנסת עם מברשת טשטוש כדי לעשות את המעברים.
המברשת הזאת עברה אצלי אין ספור חפיפות ושטיפות ומעולם לא הורידה צבע/השירה שיער/איבדה צורה. מציאה אמיתית. 
המברשת מגיעה בסט עם מברשת שטוחה קטנה יותר והן עולות ביחד 7.90 ש"ח (!!). 
מלמעלה: S217 Deluxe Round Crease
K21 Deluxe Crease
הבאות הן מברשות הטשטוש של ביוטיקייר. יש מצב שאלה המברשות השנויות ביותר במחלוקת שלהם.
אני בכנות חושבת שאלה מברשות טובות. למי שאיננה מאפרת מקצועית ואינה יוצאת מהבית מידי יום עם יצירות של טשטוש 7 צלליות בצורה חתולית - אין סיבה שלא תהנה מהשימוש במברשות האלה. הן עושות את העבודה שהיא טשטוש מעברים בין צלליות, בצורה טובה. 
מס' K21 הגדולה יותר אמורה להיות מקבילה ל-217 של מאק, מברשת טשטוש מהסוג המעט קצר ושמנמן יותר (ולא המאורכות וצרות כמו 222). היא רכה, דחוסה לדעתי במידה הנכונה ואני מרגישה שמעניקה תחושת שליטה טובה בטשטושים. 
מס' S217 הקטנה אמורה להיות מברשת עיפרון מקבילה ל-219 של מאק, אולם היא לא כזאת. היא לא מספיק מחודדת ודחוסה כדי להיות מברשת עיפרון לטשטושים קרובים לקו הריסים, בפינות או מתחת לעין. היא כן טובה לטשטושים ממוקדים באזורים שדורשים קצת יותר עבודה, לטשטושים "צורניים" יותר (מהסוג שמשנה את צורת העין), או להוספת צבע וטשטוש (במקום להשתמש במברשת שטוחה להנחת צללית) ובשביל עיניים קטנות כמו שלי היא מצויינת. 
שתיהן רכות, עברו אף הן הרבה חפיפות ולא השירו צבע/שיער ולא איבדו צורה. 
גם הצמד הזה יעלה לכן 7.90 ש"ח. 

עד כאן סקירת כמה מהמברשות העממיות והזולות הטובות שנתקלתי בהן ושאני עומדת מאחורי ההמלצה שלי להשתמש בהן. מי שעדיין מתעקשת לא להתפשר על פחות ממאק ומוכנה לשלם עבורן, מוזמנת להציץ בסרטון של מרינה בו היא מסבירה ומציגה את מברשות מאק האהובות וההכרחיות שלה. 

מקווה שהצלחתי לעזור עם הסקירה הזאת לפחות למישהי שמרגישה קצת אבודה בעולם הענק והנרחב של המברשות ושמחפשת מברשות טובות שיעשו את העבודה בקצת פחות כסף. 
שתפו אותי במברשות האהובות עליכן (וכן כן, כבר מעכשיו אני יודעת שאני הולכת לראות הרבה אזכורים למאק בתגובות..) :-)

גילוי נאות: את מברשת סיגמה קיבלתי מהחברה לצורך סקירה

32 תגובות:

  1. נהנתי לקרוא ! :-)

    את המברשות של ביוטיקייר אני מאד אוהבת, בטח ניתן לשים לב לכך מהפוסטים בבלוג. ;-)

    וה- F80 מעניינת אותי כבר כמה זמן, אולי באמת ארכוש ואתנסה בה... עשית לי עוד יותר חשק.

    תודה! ושיהיה סופ"ש מקסים :-)

    השבמחק
  2. שימחת אותי מאד עם התגובה הזאת! אני נהנת לשמוע שהקוראות הולכות ורוכשות את המוצרים שאני מזכירה כאן ונהנות מהם גם.
    שתמשיכי להנות ממנה עוד פעמים רבות! :-)

    השבמחק
  3. היי ישראלה, בעקבות ההמלצות שלך למברשת C153 של ביוטיקייר, הגעתי היום לביוטיקייר בקניון הזהב בראשל"צ. חצי שעה לפני כן ביקרתי באפריל ושם ראיתי מברשת של סמאשבוקס מאוד דומה לזאת של ביוטי קייר, רק שההיא של סמאשבוקס עלתה בסביבות 110 (או 120 ש"ח). החלטתי לנסות את האופציה הזולה וזאת עם חששות שהיא לא תצלח...לאחר מכן כשחשבתי על המחיר המצחיק כמובן שהחששות נעלמו להם. הערב כבר הספקתי לחנוך אותה באיפור ערב שעשיתי לאחת מהשכנות שלי לארוע והיא לדעתי בהחלט מברשת מוצלחת ושווה. לא יאמן, מוצר כה זול ועושה עבודה נהדרת. תודה רבה על ההמלצה :-) וגמר חתימה טובה.

    השבמחק
  4. אני לא יודעת עד כמה הליין הרגיל של מברשות סיגמא הוא מוצלח, יותר מדי בלוגריות בחו"ל מקבלות אותן בחינם וכבר אי אפשר לדעת מה נכון לגביהן ומה לא, אבל ליין ה-HD מעולה. יש לי כמה מברשות יקרות יותר של מאק שיכולות להתאים להנחת מייקאפ, כמו ה- 187, 188, 190 ו-109 אבל אף אחת מהן לא מתקרבת בכלל לרמת הביצועים של סיגמא (לי ספציפית יש את הזוויתית, ה-84, לדעתי הביקורות שלה במייקאפאלי הן לא פחות ממושלמות). זה לא בהכרח רע, כי זה גרם לי למצוא שימושים אחרים וטובים ליתר המברשת, ובינתיים רק ה-109 מיותמת משימוש, על אף שבסך הכל היא מברשת טובה להנחת איפור. יש לי שתי מברשות של ביוטיקייר שמיועדות לפנים, אחת להנחת ברונזר ואחת רב תכליתית, והן אחלה מבחינת הביצועים רק שהן נוטות להתפרק, ובכל זאת, הן ממש לא עושות לי את זה ואני כמעט לא נוגעת בהן. ביץ' אמיתית.

    השבמחק
  5. אוי הרבה זמן לא צפיתי בוידאו שלי (האחד והיחיד בנתיים)!תודה על איזכור :)
    איזה מברשות של מאק אני אוהבת זאת כבר לא חידה אז אני אמליץ דווקא על עממיות יותר שגיליתי ואהבתי:
    - לג'ייד יש מברשת להנחת צלליות. נחמדה, לא דחוסה כמו 239 אך מאוד טובה.
    - לרבלון יש ליין שלם של מברשות (לא הרבה) שאת וודאי מכירה (ואיך לא הכנסת את מברשת לצללית שקנית?!) שהוא מאוד טוב.
    - בביוטיקייר אני אוהבת לאחרונה את מברשת זויתית החדשה שלהם. מאוד רכה ביחס ל-13
    - אני מסכימה עם לובה. לא ניסיתי ליין רגיל של סיגמה אך F80 גורמת לי לרצות לנסות את שאר המברשות שם אם כי אני ממש לא זקוקה לעוד!

    השבמחק
  6. נהנתי לקרוא ! :-)

    את המברשות של ביוטיקייר אני מאד אוהבת, בטח ניתן לשים לב לכך מהפוסטים בבלוג. ;-)

    וה- F80 מעניינת אותי כבר כמה זמן, אולי באמת ארכוש ואתנסה בה... עשית לי עוד יותר חשק.

    תודה! ושיהיה סופ"ש מקסים :-)

    השבמחק
  7. בקשר למברשת המייק אפ: עש לפני כמה חודשים הייתי מניחה מייק אפ עם האצבעות. רק כשהתחלתי להשתמש במברשת הבנתי את ההבדל! אהבתי את ההשוואה לצ'ופסטיקס :)
    יש לי כרגע מברשת מייק אפ של סיגמה (בצורה הרגילה) F60 והיא מעולה. שלשום קניתי גם מברשת מייק אפ של ביוטיקר שהתגלתה כהצלחה וכרגע עובדת לי מעולה עם המייק אפ של בורז'ואה.
    אם מברשת "עממית" עולה בארץ 54 ש"ח אחרי ההנחה, לדעתי עדיף כבר להזמין סט של סיגמה של מברשות פנים. אני שילמתי בסביבות 150 ש"ח על סט של 5 מברשות וגם קיבלתי את E25 מוקטנת מתנה.
    לביוטיקר יש בהחלט כמה מברשות מוצלחות. את השטוחה שהצגת לא ניסיתי, אבל יש לי את הצמד לטישטוש שאני פחות מתחברת אליו.
    ואני מכורה למברשת הזויתית השחורה שלהם!

    השבמחק
  8. פוסט מצויין!! אני בהחלט הולכת לקנות כמה מברשות מכאן :)

    השבמחק
  9. מברשות סיגמה לגמרי מציפות את הבלוגספירה. מצד שני אפשר להגיד את זה גם על מברשות מאק שכל בלוגרית שמכבדת את עצמה משבחת ומהללת עד אין סוף. אני תמיד מאמינה בהתנסות אישית, וכמובן מקריאת ביקורות בבלוג שאת סומכת על הדיעה של הכותבת.
    המברשת F80 גורמת לי לפעמים לעשות אובר-טשטוש למייקאפ מרוב שאני נהנת להתלטף בה!
    LOL את לגמרי סנובית. מברשות ביוטיקייר שלי נמצאות ברוטציה הקבועה של מברשות טשטוש שאני משתמשת בהן (יש לי כמה מכל מיני חברות שאני עוברת מאחת לשניה עד שכולן מתלכלכות ואז כולן הולכות ליום שטיפה מרוכז..).

    השבמחק
  10. תצפי ותעשי עוד! ;-)
    לא הזכרתי את המברשת של רבלון כיוון שיש לי אותה תקופה קצרה מידי ועוד לא הספקתי להשתמש בה מספיק פעמים ולגבש לגביה דיעה..

    השבמחק
  11. ממליצה בחום על ה-F80 היא כ"כ רכה ונעימה ועושה עבודת טשטוש יוצאת מן הכלל!
    תמיד כיף לראות אותך כאן, ובמיוחד במערכת תגובות הנכונה :-)

    השבמחק
  12. תודה רבה! כיף לשמוע :-)

    השבמחק
  13. אני מאז ומתמיד מניחה מייקאפ עם האצבעות אבל אני תמיד עוברת עם מברשת אח"כ כדי לעשות טשטוש טוב. אני חושבת שסיגמה הם אופציה טובה למי שמחפשת מקום לבנות ממנו קיט מברשות בלי נפילות. המברשות שלהם טובות ולא יקרות - אמנם יותר מביוטיקייר, אבל זאת לא השוואה....

    השבמחק
  14. תודה! תהני מהרכישות :-)

    השבמחק
  15. פוסט נהדר ישראלה! לי יש את המברשת של ג'ייד והיא מעולה, אני מניחה איתה סומק וברונזר והיא עושה את העבודה נהדר. לגבי מברשות להנחת מייקאפ, עדיין לא ניסיתי קבוקי למרות שאני כל הזמן רואה בסרטונים ביוטוב שיוצאת תוצאה מדהימה עם מברשות כאלו...יש לי כרגע מברשת מייקאפ שטוחה מאיכות טובה מאוד של nvey eco (חברה שמייצרת איפור אורגני) משיער סינתטי, מברשת מאוד יקרה שקצת הצטערתי שרכשתי מכיוון שספוגית משולשת (של ג'ייד) מעט לחה עושה את העבודה לעניות דעתי טוב יותר מכל מברשת מייק אפ שניסיתי עד כה....(קבוקי עדיין לא ניסיתי ועשית לי חשק לנסות). לגבי המברשת של ביוטי קייר להנחת צלליות, נראה לי שהמברשות שלהן הן משיער סינתטי ולא טבעי כפי שרשמת....ובמחיר כזה תמוה שזה יהיה שיער טבעי....(אפרופו שיער טבעי, כיום יש חיקויים בכלל לא רעים לשיער טבעי...שעושים את העבודה לא פחות טוב) נראית מברשת לא רעה, אולי ארכוש אחת כזו.

    השבמחק
  16. ממליצה גם כאן על מותג המברשות הגרמני Barbara Hofmann
    מעבר לכך שהן לא יקרות הן פשוט המברשות הכי טובות שיש לי. מברשת המולטי שלהם להנחת מייקאפ נוזלי מופלאה ממש, וכך גם מברשת הנחת הצללית והסומק. פשוט מותג איכותי להפליא במחיר נוח להפליא

    השבמחק
  17. אני לא אוהבת להשתמש בספוגית להנחת מייקאפ, זה מבזבז לדעתי המון חומר ולוקח יותר זמן. מברשת קבוקי נותנת תוצאות הרבה יותר טובות בחצי מהזמן!
    לביוטיקייר יש בהחלט ליין מברשות משיער אמיתי וביניהן המברשות שהוזכרו בפוסט. את יכולה להסתכל אצלהם באתר ולקרוא את פרטי המברשות או להסתכל בחנות.
    מברשות אינן יקרות בגלל שיער אמיתי או סינטטי, אלא בעיקר בגלל סוג השיער (החיה ממנה נלקח), אופן הייצור (מכונה או ידני) וכמובן המותג אותו נושאת המברשת.

    השבמחק
  18. תודה על ההמלצה, ייבדק! :-)

    השבמחק
  19. איזה פוסט מקסים!
    יש לי גם את ה-K21 של ביוטיקר ואני משתמשת בה להנחת קונסילר בלבד כי היא מצויינת לזה - מטשטשת אותו בדיוק במידה הנכונה לטעמי. יש לי גם את המברשת ה-Dual Fiber שלהם שהיא המברשת היחידה שאיתה אני מניחה ברונזר/סומר והיא פשוט מעולה לזה.
    איך מברשות העיניים של סיגמא? רואים אותן בכל חור ביוטיוב ומכיוון שרוב האיפור שלי מתרכז בעיניים מסקרן אותי לדעת אם הן באמת טובות או שבאמת בגלל שנותנים אותן לכולן הן סתם הייפ לא מוצדק...

    השבמחק
  20. ספוגית בהחלט מבזבזת חומר (אני משתמשת עם ספוגית לחה, זה טיפה חסכוני יותר מיבשה והתוצאה היא מראה טבעי יותר) והשימוש בה הוא מאוד נוח לי לפחות...ולא לוקח לי הרבה זמן להתאפר באופן הזה (עניין של מיומנות וניסיון). למרות זאת מסקרן אותי לנסות על פי המלצתך להתאפר עם מברשת קבוקי ולראות אם זה עובד טוב גם עלי... בפסקה האחרונה שרשמת יש הגיון רב, אני מניחה שזה כמו עם פאות למשל....ששיער מארץ מסויימת יקר יותר משיער מארץ אחרת (שמעתי פעם ששיער הודי הוא איכותי...)...:-), מותגים שונים ותמחור וכו'... תודה רבה על כך שחלקת עימנו את הידע שיש לך בנושא :-)

    השבמחק
  21. אף פעם לא ניסיתי אותה להנחת קונסילר, אבל עכשיו נתת לי רעיון.
    מברשות העיניים של סיגמה טובות. חלקן מעט פחות דחוסות משהייתי רוצה, אבל זה לא באמת מפריע להן לתפקד כמו שצריך. אעשה עליהן פוסט נפרד מתישהו :-)

    השבמחק
  22. שמעתי על המברשת הזוויתית של ג'ייד אבל תרם יצא לי לראות אותה מקרוב [בחיי שאני לא מבינה למה להסתיר מברשות באיזו מגירה נידחת ולא להציג אותן בגאווה כדי שבנות ידעו שהן קיימות ויוכלו לקנות אותן]

    לגבי מברשות הטשטושים של ביוטיקייר- אני משתמשת במברשת הקטנה יותר על בסיס קבוע ואני מרוצה ממנה. יש לי בעיה קטנה איתה, בגלל שיש לי עיניים קטנות המברשת טיפה גדולה מדי בשבילי וקצת יותר קשה לי להגיע איתה לתוצאה מדויקת. בהזדמנות אני אחפש אלטרנטיבה.
    המברשת השנייה, הגדולה יותר כמעט ולא נמצאת אצלי בשימוש. היא נוחה להנחת קונסילר ונותנת תוצאה טובה, אבל בד"כ אין לי כוח לעבוד עם מברשת אז אני מדלגת עליה ומשתמשת באצבעות

    השבמחק
  23. :D גם לי יש את אותה אחת של ג'ייד, כבר שנים! באמת אחלה מברשת, מחזיקה מעמד אצלי ורכשתי אותה ממש מזמן. מלבד העובדה שנאלצתי להדביק אותה עם סלוטייפ בשנה האחרונה היא עדיין עובדת מעולה. (2 החלקים - ידית האחיזה והמברשת עצמה נפרדו כנראה בגלל הדבק שכבר לא חזק או בגלל נגיעה של מים בחפיפות.
    את הקבוקי של סגמא הזמנתי לפני כמה חודשים ואני מאוהבת בה מהשימוש הראשון.

    השבמחק
  24. דיילת יופי לשעבר בסופר פארם הסבירה לי שמחביאים את המברשות של ג'ייד כדי שהדיילות האחרות לא יתכבדו מהן על דעתן ויעשו בהן שימוש אישי/על לקוחות. בושה וחרפה....
    את משתמתש עם הקטנה של ביוטיקייר ועדיין את מרגישה שהיא גדולה לך? גם לי יש עיניים לא גדולות ואני מרגישה שהיא דווקא טובה לי. אני לא מאמינה שתצליחי למצוא מברשת טשטושים קטנה ממנה, גודל יותר קטן זה כבר מברשות עפרון והשימוש בהן שונה..

    השבמחק
  25. הלו שרית תקני מברשת ג'ייד חדשה! ברגע שמברשת מתפרקת ואם היא לא מהסוג שעולה מאות שקלים, מחדשים...
    הקבוקי של סיגמה מושלמת, פשוט כך!

    השבמחק
  26. את יכולה לנשום מה נבהלת, מהסלוטייפ? זה לא שהדבקתי את השערות : ) אלא את החלק המוזהב שמחובר לידית. אני כן מתכוונת לקנות מברשת סומק חדשה אבל מהסוג החדש אלה שמחודדות בחלק העליון שלהם, נראית לי מברשת מצוינת. חוץ מזה שיש לי אחת קבוקי של גרלן (מלבד עוד מברשות בגדלים שונים שיש לי) אז אני די מסודרת.

    השבמחק
  27. השתמשתי במברשת הזו של ג'ייד במשך שנים. היא החזיקה מעמד מצויין. החלפתי מברשת רק כשהיא התפרקה לשניים. אחת המברשות העממיות המוצלחות בעיניי.

    גם את ה-F80 אני מאוד אוהבת, למייקאפים מסויימים ומוצרים קרמיים. דווקא 2 האחרות שמגיעות בקיט הזה פחות מוצלחות מזו.

    ולרבלון יש גם מברשות טובות. את הסדרה הישנה של המברשות עם הידית הארוכה ראיתי שכבר לא מוכרים אבל יש להם עכשיו סדרה עם ידיות אדומות קצרות, די מוצלחת...

    במברשות של הבוטיקר אני משתמשת רק בזוויתית, מדי פעם לגבות. עוד לא ניסיתי אחרות...

    השבמחק
  28. עדיין אין מצב שהייתי ממשיכה להשתמש במברשת שהתפרקה. זורקים/מוסרים הלאה וקונים חדשה..
    מכירה את מברשת סומק המחודדת שאת מתכוונת אליה. אני טרם התניסיתי עם אחת כזו למרות שאתמול הסתכלתי בדיוק על אחת כזאת באתר של סיגמה ;-)

    השבמחק
  29. לי אין את כל הקיט מברשות האלה של סיגמה, רק את ה-F80 ואני לא חושבת שאני רואה צורך לקנות גם את האחרות.
    קניתי ממש לא מזמן מברשת מהליין החדש של רבלון אבל היא לא נכנסה לסקירה כיוון שלא השתמשתי בה מספיק זמן לגבש עליה דיעה..

    השבמחק
  30. לא רוצה לקנות חדשה ואל תצעקי עליי! לא רואים אפילו את הסלוטייפ |:
    היא תישאר לסמקים קרמים ואקנה לי חדשה מהסוג החדש אם כבר, לא את אותה אחת של ג'ייד!

    השבמחק