‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

29.11.2011

Jingle Bells Jingle Bells קפיצה קטנה לחו"ל!

כל מי שהתגוררה בחו"ל או יצא לה ליסוע לטיול באירופה או ארה"ב בתקופה הזו של השנה מכירה את טרפת הכריסמס שמתחוללת בחנויות, ברחובות ובשווקים. הכל הכל מקושט לכבוד החג החשוב ביותר בלוח החגים הנוצריים וברוח התקופה עם הרבה מוטיבים של שלג וקרח וכמובן גם קישוטים על כל סקאלת הגוונים של ירוק, אדום וזהב. עץ האשוח הירוק-עד והקישוטים שתולים עליו בד"כ מתכתבים עם גוונים אדומים וזהובים.
אז נכון שבישראל אנחנו חיים, וכאן בקושי חוגגים את כריסמס אלא חנוכה הוא חג החורף שלנו (אני אוהבת את חנוכה!), אבל כיוון שאני עוקבת אחרי המון בלוגים ואתרים חו"ליים גם אני מושפעת קצת מרוח הכריסמס המנשבת בעולם הביוטי.
אז כמו שאמרתי - מה יותר כריסמסי משילובים של ירוק ואדום?

צללית ירוקה חדשה מוצלחת מאד היא Fresh Flare מליין Pro Longwear של מאק. הצללית הזאת יצאה במסגרת קולקציית Style Driven אשר כל המוצרים בה נכנסו לליין הקבוע (הידד!). 
הצלליות בקולקציה הן גדולות יותר מצלליות רגילות של מאק ואמורות להתהדר בעמידות משופרת (כיאה לסדרת פרו לונגוור).
כשראיתי את הצללית הזאת בפעם הראשונה הייתי לגמרי סקפטית והנחתי שלעולם לא אמצא מה לעשות איתה. ממתי אני מתאפרת עם גוונים ירוקים בהירים ובולטים? צלליות ירוקות ככלל מאד מוזנחות אצלי ואני מוצאת שאני כמעט ולא עושה איפור ירוק.
בכל זאת החלטתי לתת לה צ'אנס ואני לא מצטערת. קודם כל - תתרשמו מהפיגמנט:
 לצללית יש גוון ירוק דשא אמיתי - נקי ומאד פרשי. אלה לא הירוקים המעושנים, ירוקים זית, חאקי וכדומה אלא ירוק ירוק אמיתי ובהיר. הצללית היא במרקם פרוסט, רכה, לא מתפוררת בכלל ויש לה פיגמנט אמיתי וחזק. 
החלטתי להעמיד אותה למבחן העמידות והנחתי אותה כבסיס בלי פריימר מתחת. מעל עשיתי ליירינג עם צללית ירוקה מושחרת של בורז'ואה (מס' 07) כדי להגיע למראה ערב מעושן. אז אמנם בסוף הערב האיפור איתה לא דהה או היטשטש, אבל בהחלט הבחנתי בהצטברות קלה בקפלים, כך שעדיין הייתי ממליצה כן להשתמש איתה מעל פריימר. 
באותו איפור, השתמשתי בצללית הזאת לתיחום תחתון מודגש ומאד אהבתי את התוצאה. הירוק בולט ומיטשטש בקלות ומעל עיפרון שחור בקו המים בכלל התקבל מראה מאד רווי בצבע ומחמיא. 
לסיכום - הגוון התגלה כהפתעה נעימה ולא צפויה שלגמרי פתח לי את עולם האיפור הירוק. הצללית נוחה לעבודה וכל חובבות הירוק חייבות להניח עליה את ידיהן. העמידות של הצבע יפה, אבל היא כן שוקעת בקפלים ולכן אמשיך להשתמש בה רק מעל פריימר.
הצללית עולה 115 ש"ח בכל סניפי מאק.

שילוב של צללית ירוקה עם שפתון אדום אמור להיות השלב הטבעי הבא, נכון? ממש לא. נראה לי ששילוב של ירוק ואדום על הפנים יוצר מראה של עץ אשוח ולכן עם איפור עיניים ירוק דומיננטי אני הלכתי על שפתיים ניודיות ורגועות יחסית.
מוצר נוסף מקולקציית סטייל דריבן הוא ליפ גלאס, גם הוא חלק מסדרת Pro Longwear. 
הגוון נקרא Patience, Please והוא וורוד ניודי חלבי עם טונים ביז'יים.
גם גלוס זה אמור להיות עמיד במיוחד ועל כן יש לו מרקם ייחודי שלדעתי מי שאיננה מכורת גלוסים תתקשה להסתדר איתו. המרקם שלו סמיך ומאד דביק, מה שאמנם תורם מאד לעמידות שלו אבל גם מקשה על ההנחה. צריך מינימום התעסקות איתו - להניח במשיחה אחת רציפה ואסור בשום אופן לעשות את התנועה שאנחנו כ"כ רגילות אליה - למשוך את השפתיים פנימה כדי לפזר באחידות את המוצר. זה יהרוס לחלוטין את "הישיבה" שלו על השפתיים ותצטרכו להוריד ולהתחיל הכל מחדש.
מי שתצליח להניח אותו כמו שצריך ולא תפריע לה תחושת דביקות, תהנה ממראה מאד חלק וגלוסי והוא אכן אחד הגלוסים העמידים שניסיתי - עמד בגבורה גם בשתיה ואכילה קלה. 
לסיכום - מוצר שהוא לא בשביל כל אחת. אתן כבר יודעות שאני חולת גלוסים לא קטנה, כך שאני מצליחה להסתדר איתו  וגם הגוון שלו מושלם עבורי, אבל מי שלא רגילה להתעסקות הזאת תתקשה איתו ועדיף שתוותר.
מחירו 139 ש"ח בכל סניפי מאק.

אז אחרי שבתחילת הפוסט אמרתי ירוק עם אדום ובסוף קיבלתן ירוק עם ורוד, איפה האדום אתן שואלות?? על הציפורניים כמובן!
מס' 355 של קרליין - מהמם!

מס' L347 של פופה. וסליחה על התמונה המעט מעפנה, נזכרתי לצלם אותו רק אחרי 3 ימים בערך...
 לק אדום הוא קלאסה בפני עצמה, ובעונת הכריסמס הוא בכלל נכנס לכל קולקציית חגים של מותג לק שמכבד את עצמו.
כאן יש לנו שני לקים אדומים אבל מאד שונים האחד מהשני. 
הראשון הוא לק מס' 355 של קרליין בגוון אדום תפוח/סוכריה. יש לו גם תת גוון סגלגל משגע וגם שימר זהבהב עדין מאד ושילובם של הגוונים האלה ביחד נותן גוון אדום יחודי וממש "טעים". אין ספק שזה אחד הגוונים האדומים היפים שנתקלתי בהם לאחרונה ובשמחה היה נכנס לכל קולקציית חגים בחו"ל. המריחה שלו מאד קלה ואטימות כבר מהשכבה הראשונה. אני כמובן הוספתי טופ גלוסי (סשה ויט כמובן) שהקפיץ את כל המראה ונתן לו גימור של סוכרייה ממש. העמידות שלו קצת פחות טובה מלקים אחרים של קרליין, אצלי הוא החזיק מעמד בקושי יומיים. מצד שני אני בהחלט מוכנה לסבול את זה בשביל להנות מהצבע המשגע!
הלק הבא הוא מס' 347L של פופה, לק אדום גלוסי קלאסי, מאד שנות ה-50. יש לו מרקם סמי-ג'לי, אטימות משכבה ראשונה והוא יחסית עמיד. עלי התגלו סימני התקלפות רק מסוף היום השלישי בערך. גם אותו תחזקתי עם טופ סשה ויט שלי, אבל על אמא שלי שהניחה אותו בלי טופ הוא התייבש עם גימור גלוסי לא פחות.
את הלקים של קרליין ופופה אפשר למצוא בכל הפארמים כאשר הלק של פופה עולה 20 ש"ח והלק של קרליין 35 ש"ח, אבל תמיד נמצא במבצעים (אני רכשתי ב-10 שקלים).

אז ירוק ואדום יש ואפילו וורוד ניודי לאיזון האווירה, עכשיו נותר רק למצוא מישהו שיקנה לנו מתנות למרות שאנחנו לא חוגגות כריסמס   ;-) 
בהזדמנות זאת אני רוצה לאחל לקוראות שלי שכן חוגגות כריסמס חג שמח ומאושר. ולכל האחרות - חנוכה בפתח עם המון רעיונות לפוסטים על איפור מוזהב ומלא באור, אשר איתו נגרש את החושך :-)

מה דעתכן על שילובים של ירוק עם אדום? האם גם אתן חושבות שאיפור ירוק עם שפתיים אדומות זה קצת מוגזם ועדיף לשלב את האדום באופן שונה, כמו לק? ספרו לי!

גילוי נאות: את מוצרי מאק ופופה קיבלתי מהחברה לצורך סקירה

28 תגובות:

  1. אני באמת לא סובלת לקים אדומים, אבל התמונות יצאו לך מצוינות! תמונות לקים הן טריקיות הרבה פעמים, אבל שלך חדות ונהדרות.

    השבמחק
  2. תודה!! זה אחרי שצילמתי בערך 200 תמונות מכל לק...

    השבמחק
  3. אני ממש אוהבת את הצללית ואת הלק של קרליין , הגוון שלו באמת הורס והתמונה כמו שאמרה הבקבוקית מתחתיי - הורסת!
    אני חייבת לראות איך הצללית הזו מונחת על העין [אודה לטיפולך בהקדם] . ירוק דשא זה אני.
    לגבי ה-Lipglass , היה לי אחד , נדמה לי שאפילו בגוון הזה אבל הוא התקבל עליי איום ונורא וויתרתי עליו.

    השבמחק
  4. אהבתי את הלקים - זה של פופה מאוד נקי וקלאסי ושל קרליין יותר דרמטי.
    צללית ירוקה כזאת-לא אני!!!
    את הגלוס שלי לא ניסיתי עדיין אבל אם הוא דביק כפי שתיארת אתאכזב

    השבמחק
  5. בינתיים יצא לי להשתמש בצללית פעם אחת ויצאו תמונות מעפנות, מבטיחה לנסות שוב ולתעד, או פשוט להגיע איתה לאחד המפגשים הבאים שלנו D-:

    השבמחק
  6. גם אני חשבתי ככה על הירוקה עד שניסיתי! אבל אין ספק שזה לא משהו שאני אלך איתו כל יום, רק כשממש יבוא לי...

    השבמחק
  7. אם הייתי צריכה לבחור צללית אחת בקולקציה הזו של מאק סביר להניח שזו היתה הצללית הזו.
    יש לה גוון מדליק ומרענן, אני בכלל אוהבת ירוקים מכל הסוגים.
    הלקים של קרליין לא יגעו לי בציפורנים גם אם הם יהיו הלקים האחרונים ביקום. סורי.
    את הלקים של פופה לא ניסיתי.

    השבמחק
  8. הצללית הזאת לגמרי פתחה לי את העיניים לגבי גוונים ירוקים - כ"כ מרעננת ויצא לי איתה איפור מהמם!! זה לגמרי הזכיר לי את פוסט האיפור הירוק שלך :-)

    השבמחק
  9. טוב אני מזמינה ממך תמונה ממחישה איתה, בכל זאת כבר עשית אאוטינג....;)

    השבמחק
  10. גם הבולשת הזמינה, אני רואה שיש פה דרישת קהל. I'm On It !

    השבמחק
  11. החג האהוב עלי ביותר הוא NEW YEAR (אצלנו לא חוגגים את חג המולד כמו שקטוליים חוגגים). כל האוירה מסביב, עץ אשוח, קישוטים, מתנות וכו' כל כך חסרים לי כאן. כבר כמה שנים אני חולמת לחגוג בחו"ל, וגם השנה לצערי זה לא הסתדר. לחנוכה אני לא מתחברת, רק לסופגניות של רולדין :)

    הצללית הירוקה יפה, לא הבחירה הטבעית שלי, אבל הייתי משלבת אותה בנגיעות קלות בתיחום תחתון כמו שעשית או בתור נגיעה של צבע במרכז העפעף העליון. קניתי עכשיו צללית אפרסקית כתמתמה מהקולקציה הזאת ("One to watch") ואני חורשת עליה. בנוסף, מקבלים כמות כל כך גדולה שנראה לי זה יספיק לכל החיים!
    הגלוס מאוד לטעמי, אוהבת צבעים כאלה ליומיום. אין לי בעיה עם מרקם דביק.
    הלק של קרליין משגע!

    השבמחק
  12. שמעתי שהכריסמס הרוסי קצת שונה מהרגיל, גם בתאריכים שונים. אבל כמו שזה נשמע אוירת החג זהה!
    הצללית שקנית מהממת, ראיתי אותה גם ומיד התחברתי! היא גם היתה הבחירה הטבעית שלי אבל אני שמחה שיצא לי להתנסות עם הירוק, אני אוהבת להיות מופתעת מגוונים חדשים שלא הייתי חושבת לנסות קודם.
    הלק של קרליין באמת מוצלח, שיחקו אותה עם הצבע, אחד המוצלחים!

    השבמחק
  13. אוהבת אוהבת את הצללית הירוקה והלק של קרליין צבעו משגע. שילוב מעלף.
    בעניין תמונות, אני יודעת על מה את מדברת כשאת מזכירה איזה 200 טייקים אפילו על ציפורניים. הבטחון שלי ממש התערער בעקבות הבלוג הזה, התמונות יוצאות מזוויעות. היום רציתי להעלות תמונה עם איפור מאוד מעניין אך הרעיון נגדע באיבו אחרי איזה 5 נסיונות. יצאתי מהבית מבואסת ומי שהצליח לרומם את מצב רוחי הוא השומר (המבוגר) ב"אפריל"! שהחמיא.אז כנראה משהו היה בסדר.

    השבמחק
  14. אין מה לעשות אני פשוט התרגלתי לצלם מלא תמונות אחת אחרי השניה מזוויות שונות ובודקת ועורכת הכל אח"כ על המחשב. מתוך כולן אני תמיד מוצאת אחת או שתיים טובות.
    ושומרים קשישים של אפריל יודעים מה טוב!!

    השבמחק
  15. הצבע של הצללית הירוקה ממש יפה!
    אבל מוזר לי בתור צללית, הוא ירוק מדי! (הוא שתוכיחי לי באיפור אחרת!):)
    הליפ גלוס מקסים, אבל אני מאלה שלא מתות על התחושה.

    הלק שלך סקסי ממש לדעתי:)
    ולא, לא מתלהבת מהרעיון של שפתון אדום וצללית ירוקה (אני היחידה שזה מזכיר לה דיילות בסופר פארם?)

    השבמחק
  16. מבטיחה להדגים בקרוב איך אפשר להשתמש בצללית הזאת!
    לק אדום זה סקסי תמיד, מאד נשי וקלאסי. צללית ירוקה ושפתון אדום זה בהחלט איפור דיילות זקנות רע... או עץ כריסמס...

    השבמחק
  17. גם אני לא עמדתי בפיתוי וקניתי את הצללית הזו, אבל זו לא חכמה - אני מתה על ירוק!
    היום בהשראה שלך השתמשתי בה על עיפרון שחור והיא בהחלט החזיקה הרבה מאוד זמן.

    השבמחק
  18. אהה סופסוף אמיצה שקנתה אותה ביוזמה עצמית! הבסיס השחור ממש מוציא ממנו את הירוק ומדגיש אותו וגם עוזר לה להיות יותר עמידה, בייחוד כתיחום. תהני ממנה! :-)

    השבמחק
  19. אני בהחלט נהנית ממנה:-P יש לי אותה כבר איזה שבועיים או אולי שלושה ואני אוהבת אותה.
    קניתי גם את keep your cook (אם אני זוכרת נכון את השם) שהיא טבעית יותר וגם יפה לדעתי.

    השבמחק
  20. keep your cool היא צללית טאופית מוצלחת מאד. בחרת יפות מתוך הקולקציה!

    השבמחק
  21. וואו! ה-355 של קרליין מ-ה-מ-ם! קצת מרתיע אותי עניין העמידות :/

    השבמחק
  22. הממ כן זה בהחלט די מבאס... אבל אני ידועה כמישהי שלקים לא כ"כ מחזיקים עליה מעמד, אולי על אחרות זה יותר טוב

    השבמחק
  23. איזה שילוב שמח :):)
    לי אין אומץ לירוק כזה. הכי רחוק מבחינתי זה ירוק זית...
    הליפגלוס לא בשבילי בכלל. לא אוהבת גלוסים ואפילו פחות אוהבת אותם כשהם דביקים.
    ואהבתי ממש את הלק של קרליין, אבל חוסר העמידות מרתיע אותי. אין לי סבלנות להחליף לק כל יומיים... :(

    השבמחק
  24. אני באמת צריכה להעלות בקרוב תמונה עם הצללית כדי שתראו שהיא לא כזאת מפחידה!
    אולי עם טופ אחר מסשה ויט הלק יותר עמיד, אני מוצאת שלפעמים הסשה ויט מעודד חוסר עמידות אצל לקים

    השבמחק
  25. וואו הלק של קרליין מהמם :-) וגם הצללית הירוקה.. יאמי (למרות שאני לא רואה את עצמי מתאפרת עם זה בעצמי)...תודה!

    השבמחק
  26. נכון צבעים משגעים! זה מוכיח שחורף ממש לא חייב להיות עגום ומשעמם :-)

    השבמחק
  27. הלק של קרליין מהמם!!!

    השבמחק