‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

15.7.2011

אורזים ונוסעים

לפני יומיים יצאתי לחופשת בזק (קצרה מידי..) בת יומיים, ומשחזרתי והתחלתי לפרוק את התיק שנסע איתי חשבתי לעצמי שזאת הזדמנות מצויינת לשתף אתכן במוצרי האיפור והטיפוח שנוסעים ביחד איתי לשהות מחוץ לבית. 
אחרי שנים שהייתי סוחבת איתי מינימום של 3 תיקי איפור עמוסים לעייפה במוצרים שהיו תופסים לי יותר מקום באריזה מבגדים ונעליים, החלטתי באיזשהו שלב לשים לזה סוף. הסיכויים שאני אשתמש אפילו ברבע מהדברים שהייתי מטלטלת איתי היה אפסי וכל המקום שזה היה תופס והבלאגן בחדרי האמבטיה כשהייתי מתחילה לפרוס את ה"סחורה" היה פשוט מיותר. מה גם שכשאני יוצאת לחופש, זה גם סוג של חופש מהאיפור היום יומי הרגיל ואני נוטה להשתמש במינימום ההכרחי, בטח מסוג החופשות שכוללות בריכה/ים שאז באמת אין טעם לאיפור בכלל במשך היום.. 
לכן כיום, בכל נסיעה שהיא למשך פחות משבוע אני לוקחת רק שני תיקים - אחד המכיל את מוצרי הטיפוח ההכרחיים והשני הוא תיק איפור שנמצא אצלי בתיק היום יומי כל הזמן אשר פשוט הוספתי לו כמה מוצרים "אקסטרה" שהוא לא מכיל בד"כ.

נתחיל עם תיק הטיפוח:
התיק עצמו הוא תיק רשת פלסטי שקוף שהגיע בזמנו עם איזשהו סט טיפוח לפנים של לוריאל. התיק הזה נמצא ברשותי כבר כ-6 שנים (אפשר לראות קצת קרחות צבע בחלק העליון...) והוא אחד החביבים עליי לאריזת מוצרי טיפוח, בעיקר תודות למבנה הארוך שלו שמאפשר לי להעמיד את הכל בצורה מסודרת ולדחוס בפנים כמה שיותר מוצרים. 
התיק עצמו צר, אבל כפי שניתן לראות כיוון שאני מכניסה הכל בעמידה אין לי בעיה של מקום. הוא נסגר באמצעות שני תיק-תקים בצדדים כאשר כל החלק העליון שלו מאד קשיח והסגירה אמנם לא הרמטית אבל גם לא נפתחת כל הזמן. כפי שציינתי אני מטיילת איתו כבר 6 שנים וגם אחרי כל הזמן הזה והשימוש הרב שעשיתי בו התיק-תקים לא נחלשו והפתח לא התרחב. 
וזוהי תכולת התיק! כפי שאמרתי בתחילת הפוסט - רק ההכרחי נכנס! שזה אומר מוצרים לניקוי, מוצרי הגיינה אישית, קרמים הכרחיים ואביזרים. 
בגזרת המוצרים לפנים אני כמובן לוקחת איתי את התרחיץ לפנים שלי של  Dove, קרם הלחות הסטנדרטי שלי של Pond's וקרם ההגנה לפנים שנמצא אצלי עכשיו בשימוש (מתחלף בתדירות גבוהה). בד"כ אני אפילו לא סוחבת איתי קופסא מלאה של קרם לחות לפנים, אלא טסטרים של קרם לחות שאני אוגרת למטרות כאלה בדיוק. לצערי כרגע נגמרו לי כל הדוגמיות מהסוג הזה ולכן לקחתי את הגודל המלא הרגיל שנמצא אצלי בשימוש יום יומי.
מוצרים לגוף אני לוקחת רק שניים - דיאורדורנט, עם העדפה למיכלים ללא מכסה ושניתן לסגור את מנגנון ההתזה ידנית (כמו רקסונה בתמונה), וכן קרם גוף כשהפעם לקחתי אריזה מוקטנת של קרם גוף ללין (בניחוח אושן). לפעמים אם אין לי אריזה מוקטנת של קרם גוף, אני פשוט משתמשת במקום בקרם הידיים הרגיל שנמצא אצלי בתיק (בסה"כ זה אותו דבר...).
לצורך הסרת איפור אני לוקחת תמיד רק מגבונים. אחרי כמה תאונות לא נעימות עם בקבוקים של נוזל להסרת איפור (שיש להם נטייה מרגיזה לדלוף לכל עבר, בייחוד בטיסות), פשוט עברתי לפתרון של מגבונים, שגם חוסכים לי לסחוב פריט נוסף - פדיות צמר גפן. כל מה שחוסך והופך את פעולת האריזה ליעילה וחסכונית יותר, מתקבל בחום מבחינתי. אז נכון שמגבונים לפעמים קצת מייבשים, אבל אני אצליח לשרוד איתם לתקופה קצרה.... אגב, אם כבר אנחנו בנושא מגבונים, את אלה של גרנייה שבתמונה אני ממש אוהבת - לא מייבשים ולא מעקצצים ועושים את העבודה בלי שצריך לחזור ולשפשף את העין עשרות פעמים. מומלץ! נמכרים תמיד בהנחה בסופר-פארם. 
אחרונים חביבים הם פיצ'פקעס לשיער. הפעם לקחתי איתי קשת פלסטיק עם גומי ושתי סיכות - הכי בסיסי שמתאים לכל דבר ושאפשר לעשות איתם כל מיני תסרוקות. אני תמיד צריכה לדעת שיש איתי סיכות/קשת לשיער, אחרת אני נכנסת לחרדה... אין לדעת מתי ייפול עליי יום שיער רע, גם כשאני בחופשה... 
עד כאן תיק הטיפוח. נכון שהוא ממש לא עמוס? שמפו וקונדישינר אני לא סוחבת איתי אף פעם - אם אני במלון אז אני פשוט משתמשת במה שהמלון מספק, השיער שלי לא באמת דורש תחזוקה שוטפת של מוצרים יעודיים והוא מחזיק מעמד לכמה ימים עם הסבונים שהמלון מספק. מה שכן, אם אני שוהה תקופה ממושכת במלון ובעיקר בחו"ל אני פשוט אקנה במקום שמפו וקונדישינר, אין טעם לסחוב את זה איתי מהארץ. 
אותו דבר לגבי תחליבי רחצה לגוף - מיותר לסחוב את זה איתי, זה קיים ונגיש בכל מקום ותמיד יש יותר ממספיק בחדרי מלון.

כעת נעבור לתיק האיפור, שהוא טיפה יותר עמוס, כצפוי:
התיק עצמו הוא פאוץ' האיפור הקבוע שנמצא איתי בתיק היום יומי שלי. הפאוץ' נרכש בארה"ב והגודל שלו מושלם לנשיאה בתיקי יום בגודל סטנדרטי. בד"כ הוא מכיל בעיקר המון ליפגלוסים, מוצרים מסוג Stain ללחיים ולשפתיים, שלוש מברשות הכרחיות, בושם מוקטן ועוד כהנה וכהנה. לצורך הנסיעה רוקנתי אותו מהצטברות הליפגלוסים שהייתה בו כדי לפנות מקום לכמה דברים אחרים שתיכף אני אציג.
זו תכולת הפאוץ' במלואה. נכון שזה נראה המון? אני מבטיחה לכן שלא רימיתי והכל באמת נכנס והרוכסן אפילו נסגר... 
הפאוץ' נראה קטן, אבל הגודל שלו מטעה - נכנס בו המון! בנסיעות אני משתדלת להכניס אליו רק מוצרים בגודל מוקטן - דוגמיות וכו' ולשם המטרה הזאת אני שומרת את רוב הטסטרים שלי. 
מבחינת כלים לקחתי איתי שתי מברשות שתמיד נמצאות בפואץ' - מברשת צלליות שטוחה בגודל מוקטן של Sephora וכן מברשת סומק/פודרה קטנה ו"מתקפלת" ישנה נושנה של קליניק. כמו כן תמיד אני נושאת איתי פצירה מהסוג שמקבלים חינם בבתי מלון - ציפורניים שבורות זה סיוט ובשדות תעופה אוהבים להחרים פצירות ממתכת כך שעם הפצירה הזאת אני יכולה להיות רגועה. זה לא מסוג הפצירות שאפשר לבנות איתן ציפורניים לתפארת, אבל למקרי חירום זה מספיק בהחלט. 
אותו דבר לגבי המברשות. המברשת של ספורה מיועדת להנחה של צלליות על העין, אבל תודות למבנה השמנמן שלה יש לה מספיק "גוף" לבצע גם עבודות טשטוש בסיסיות. המברשת של קליניק לפודרה גם היא מבצעת עבודות פשוטות בנאמנות, אבל לגמרי לא מתאימה לפיסולים ועבודה רצינית עם ברונזר, לכן כפי שתראו לא לקחתי איתי בכלל ברונזר. אפילו לסומק אני לא משתמשת איתה, אלא לוקחת מוצרים שאפשר להניח עם האצבעות. 
אלה 3 הסמקים שלקחתי איתי - 2 מוצרים מסוג Tint של בנפיט ואחד סומק משחה של e.l.f מהסדרה שחביבה עליי מאד. הטינטים של בנפיט מתאימים גם לשימוש כפול על השפתיים אבל אני ממש שונאת להשתמש בהם כשפתונים והם מתפקדים אצלי כסומק בלבד. ההנחה שלהם קלה ופשוטה ואין לי צורך במברשת עבורם. 
מוצרי השפתיים שלקחתי איתי הם כולם מהביוטי-קייר. מתוך כל קולקצית הגלוסים שהצטברה בפאוץ' (איכשהו בשלב מסויים כל הגלוסים שלי מוצאים את דרכם לשם..) השארתי רק 2 של ביוטי-קייר: גלוס עט החדש בצבע ענברי טבעי (מס' 4) והגלוס האהוב עליי ביותר אי פעם (כן, כולל גלוסים יוקרתיים) - גלוס מס' 5 שלהם בצבע אבטיח שנראה עליי פשוט מעולה. השילוב שלו עם Posietint כסומק הוא שילוב מנצח וסוגר מצויין את הפינה של איפור טבעי. בנוסף לקחתי איתי גם את שפתון הלחות של הביוטי-קייר שרכשתי לא מזמן. למרות שאני לא משתמשת בשפתוני לחות באופן קבוע, תמיד יש אחד אצלי בתיק. 
בגזרת מוצרי בסיס לפנים - לקחתי איתי רק את המאסט של המאסט: דוגמית מייק-אפ של YSL, קונסילר Double Wear של אסתי לאודר ופודרה סטודיו פיקס של מאק. זה כעקרון "השילוש הקדוש" כשזה מגיע לבסיס שלי, פריימרים ברונזרים וכו' הם אקסטרה. כיוון שנסעתי רק ליומיים לא הרגשתי צורך לסחוב איתי ברונזרים, פריימרים ועוד, אבל אם אני נוסעת לתקופה קצת יותר ארוכה (נגיד שבוע) אני בד"כ מוסיפה עוד מוצר אקסטרה אחד או שניים. ליומיים שנסעתי בהחלט הספיק לי מייק-אפ נורמלי, קונסילר טוב והפודרה הקבועה שלי. 
באיפור עיניים שוב זה רק הבסיס של הבסיס - רביעיית צלליות של דיור בגודל מוקטן בגוונים חומים (נמצא אצלי תמיד בתיק), מסקרה היפנוז של לנקום בגודל מוקטן וכן עיפרון שחור של סופטאץ' שבעקבות חידודים הגיע לגודל מוקטן... את איפור העיניים המושקע, העישונים וההצללות אני משאירה בבית - גם כיוון שזה דורש ממני לסחוב יותר מוצרים (עוד צלליות, עוד מברשות וכו') אבל גם בגלל שעל שפת הבריכה באמת שאין צורך לדפוק הופעה עם עין מעושנת בגווני סגול חציל וליינר חתולי...  בתאכלס לבריכה אני לא הולכת עם איפור בכלל (וחדות העין ביניכן בוודאי הבחינו כבר בחסרונם של מוצרים עמידים למים), אלא כל האיפור נועד ליציאות סולידיות אחרות במהלך הנופש.
בושם תמיד יש לי בתיק ואף פעם אין לי ריח "קבוע" (Signature scent) כך שתמיד מסתובבים אצלי מלא בשמים שונים ולתוך התיק נכנסים בשמים מיניאוטרים, מהם יש לי אוסף שלם (אבל זה כבר נושא לפוסט אחר!). כרגע נמצא אצלי בתיק מיניאטורה של בושם Attraction מבית לנקום.
הגענו לפריטים האחרונים שנכנסו לתיק האיפור שלי - מברשת שיער מתקפלת ושימושית ביותר ותמיד תמיד יש לי כעזרה ראשונה משכך כאבים "נרוסין" - מעביר ל-6 שעות לפחות כאבי ראש ומחזור קשים. לא יוצאת מהבית בלי זה! 

עד כאן קולקציית הנסיעות שלי, מקווה שנהנתן מהשיתוף הספונטני! כפי שאתן רואות - אני באמת מנסה לשמור את כמות הפריטים למינמום ההכרחי. כמובן שלנסיעות ארוכות יותר אני לוקחת מבחר גדול יותר של פריטים, בעיקר תוספת של פריימרים, צלליות, ברונזר ומברשות מתאימות. ליומיים שנסעתי הפעם - זה היה בהחלט מספיק, ואפילו מעבר. 

שתפו אותי במה אתן אורזות איתכן לחופשות ונסיעות :-)


5 תגובות:

  1. גם אני אותו הדבר, אחרי שנים שהייתי סוחברת את כל הבית, התחלתי ממש לצמצם במוצרים שאני לוקחת איתי.
    עד כדי כך לצמצם שבפעם האחרונה שנסעתי לא היה לי כמעט כלום מבחינת איפור רק מייק אפ, עפרון, מסקרה, ברונזר ושני שפתונים. זהו... גם מוגזם. ממש התבאסתי כשרציתי להתאפר וקלטתי שאין לי ממש עם מה להיות יצירתית.

    השבמחק
  2. לצערי מזמן לא נסעתי לחופשה,
    בד"כ אנחנו נוסעים לבית מלון 5 ימים עד שבוע
    אני לוקחת בתיק בגודל מזוודה קטנה שמפו, מרכך, חלב פנים, מי פנים קרם לחות, קרם עיניים,קרם גוף, שמן גוף, וזלין לשפתיים, קרם ידיים, מסיר איפור מהעיניים, סבון מוצק(שונאת את אלה של המלונות), כמובן צמר גפן לניקוי,
    עוד תיק קטן למייק-אפ, פודרה, צלליות, שפתונים סמקים מברשות, (בד"כ לכל ערב אני מתכננת איפור שונה) ועוד נרתיק איפור הקבוע שלי מהמגירה שבו כל העפרונות והמסקרות.
    אהבתי את הסט צלליות המוקטן של דיור את המברשת עם המראה החמודה את הסמקים המוקטנים, ועשית לי חשק לבדוק בביוטי קר את הגלוסים, מה את אומרת על האיכות שלהם?
    אם אסע לחו"ל - לא אקח איתי איפור, אקנה הכל שם.

    השבמחק
  3. איזה רעיון טוב נתת לי לגבי מגבוני איפור. מעולה! תמיד ידעתי שהם קיימים אבל משום מה לא לקחתי אותם אף פעם.
    אני תמיד מתכננת מראש איזה לוקים אני רוצה לעשות ולוקחת לפי זה. מנסה לחסוך בכמות מברשות אבל עדיין לא מוותרת על חלקן...

    השבמחק
  4. דנרה - מכירה את זה שאחרי שאת רגילה לארוז כמויות אדירות את פתאום מחליטה שנמאס וחותכת הכל. גם לי היו כמה פעמים שלקחתי פחות מידי דברים. עכשיו אני פשוט משתדלת להתאים את זה לאורך הנסיעה, בנסיעות ארוכות אני הרבה פחות חוסכת..
    מיכל - הגלוסים של הביוטי נהדרים!! אני ממש אוהבת אותם. יש להם קצת דביקות אבל אני לא מאלה שזה מפריע להן כך שלא אכפת לי. יש להם כמה גוונים בשימוש תמידי אצלי.
    מרינה - מגבונים זה הצלה!! כמה פעמים נזלו לי מסירי איפור בתיק.... :-(

    השבמחק
  5. המגבונים נראים ממש אדירים! :) באמת יכול לחסוך את החשש שכל מסיר האיפור יהרוס את כל מה שבתיק (עוד לא קרה, אבל הכל עוד לפני P:).
    גם תיק האיפור נראה נפלא. אני כבר די הרבה זמן מחפשת תיק איפור שיכיל את כל מה שאני רוצה לקחת איתי ביום יום.
    והמברשת הזו של קליניק - גם לי יש אותה והיא לא נראית לי שמישה בשום צורה שהיא :( היא סנתיים סתם שוכבת במגירת האיפור.

    השבמחק