‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.10.2011

הפתעות טובות מקרליין

בטח שמתן לב שלאחרונה הפציעו כאן בבלוג כמה וכמה מוצרים של קרליין. זה התחיל מסנוניות ראשונות של ליפגלוסים , לקים, מסיר האיפור שלהם שמאד אהבתי ועכשיו ממשיך עם מוצרים שנשלחו אלי לסקירה על ידי החברה - מתוכם פגשתם כבר שני שפתונים מסדרת Color Code
אבל את הדברים שאהבתי יותר מכולם והרשימו אותי מאד שמרתי לפוסט נפרד ואציג לכן אותם כאן. 
אז מה היה לנו כאן? מסקרה שהיו לי אפס ציפיות ממנה והפתיעה בגדול, שפתון שאם זה היה תלוי בי לא הייתי מסתכלת לכיוונו אבל הפתיע אף הוא, ועיפרון שיחליף מעתה עיפרון של חברה אחרת שהייתי נאמנה לו שנים ארוכות.

נתחיל מהמסקרה (השבוע הבלוג עומד בסימן מסקרות..):


מסקרה Enigma החדשה היא ככל הנראה ההפתעה הטובה ביותר שהיו לי מהמוצרים של קרליין. 
המסקרה הזאת נותנת ביצועים. כפי שבטח שמתן לב יש לה מברשת בעיצוב קצת שונה - זיפים קצרים מצד אחד וארוכים מהקצה השני. פעולת ההנחה שלה צריכה להיעשות בשלבים - ראשית "מסרקים" את הריסים עם הצד הקצר של המברשת - מה שבאמת מאפשר להגיע ממש עד שורש הריסים בלי לתפוס את העור בעפעפיים, להפריד ביניהם ולתת את הצורה הראשונית. אח"כ מחליפים צד ומשתמשים בצד הארוך של המברשת על מנת להשלים למראה הסופי שמתקבל כפי שאתן יכולות לראות בתמונה. 
מסקרה אניגמה נהדרת כמסקרה מפרידה, מאריכה ומדגישה. פעולת נפח ועיבוי ממש - אין כאן. אבל אין בכך שום דבר רע, כי מסקרה לעולם לא יכולה גם לעבות וגם להפריד - אלה שתי פעולות מנוגדות האחת מהשניה. מסקרה טובה תעשה אחת מהשניים בצורה טובה - והאניגמה של קרליין עושה עבודה מאד מאד יפה בהארכה והפרדה.
אני אוהבת אותה למראה יום יומי, היא מעניקה גימור מוקפד לאיפור, הגוון שלה שחור מספיק להעניק הדגשה והיא עמידה בצורה נהדרת - לא נוזלת, נמרחת או מתפוררת עד לסוף היום וגם בתנאי מזג אויר קשים. פלוס נוסף - הצד הקצר של המברשת מעולה לריסים התחתונים! 
המסקרה קיימת גם בגוונים מושחרים של כחול וחום ומחירה עומד על 110 ש"ח, אולם כרגע נמכרת במחיר השקה של 60 ש"ח. כמובן שבכל מקרה תמיד קיימים עליה מבצעי 1+1 או 40% הנחה.

הבא בתור הוא העיפרון:


"מבחן המריחה" - מלמעלה: עיפרון של קרליין, למטה: עיפרון של סופטאץ'
מה הדרישות מעיפרון עיניים שחור? שיהיה בעל פיגמנט טוב, נוח למריחה והכי חשוב - עמיד. 
בעיפרון Super Long Lasting Eye Liner הרשימה אותי במיוחד העמידות. העיפרון הזה החזיק עליי מעמד במשך יום ארוך מאד במהלכו ביליתי כמה שעות טובות באויר הפתוח ואפילו עמד בגבורה במבחן הדמעות (ביקור בכותל הכריע אותי..). לא נמרח, לא נזל ולא זז לשום מקום.
כבר ציינתי כאן בעבר שאני נאמנה לעיפרון שחור של סופטאץ' כבר שנים, אבל מעכשיו אני לחלוטין עוברת לעיפרון של קרליין, אין מה להשוות. תסתכלו בסווטצ' השוואה שעשיתי - מרחתי את שני העפרונות על גבי היד ונתתי להם כמה דקות להתקבע. אח"כ עשיתי את מבחן האצבע - ניסיתי לטשטש את שניהם עם האצבעות והעיפרון של קרליין לא זז לשום מקום בעוד העיפרון של סופטאץ' נמרח לכל עבר!
אני כן מרגישה שהוא היה יכול להיות שחור טיפה יותר, אבל זה כבר ממש ירידה לפרטים כי זה לא שחסר שם פיגמנט. העיפרון שחור למופת, אבל תמיד יש את השאיפה הזאת לשחור עמוק ודרמטי יותר... 
נוח וקל למרוח אותו וגם לטשטש. על קווי המים הוא מחזיק לי למשך מספר שעות ספורות, אבל גם כשהוא נעלם משם זה לא נעשה בצורה נמרחת ומגעילה, אלא הוא פשוט דוהה ונסוג לקווי הריסים עצמם. שום דבר לעולם לא מחזיק לי מעמד על קווי המים (אולי אני ממצמצת יותר מידי..?), אז ככה שאני לא מופתעת..
החסרון היחיד שבאמת הפריע לי - האריזה. רבות דובר על המיתוג הלבן והמחודש של מוצרי קרליין וכעקרון אני חושבת שזה ממש עניין של טעם, יש שיתחברו ויש שלא. במוצר כמו עיפרון שחור לעומת זאת, הלבן כבר הופך לסוג של חסרון כיוון שהוא מתלכלך נורא מהר ולי זה קצת מפריע בעין. למי שזה לא - אשריה!
את העפרונות ניתן להשיג בשלל גונים ועלותם 55 ש"ח (לפני ההנחות הרגילות).

ונקנח בשפתון:


זה מסוג המוצרים שאם לא הייתי מקבלת לניסיון לעולם לא הייתי מסתכלת לכיוון שלהם בכלל. 
מדובר בשפתון עמיד Everlast דו צדדי - הצד של הצבע וצד של גלוס מבריק שקוף.
בעבר התנסיתי בשפתון מהסוג הזה של מותג אחר והוא היה כ"כ איום ונורא שמאז אני קצת בטראומה מהניסוי הזה. גם בתור חולת גלוסים שמסתובבת עם בערך 5 מהם בתיק שנמצאים בתחלופה קבועה, הרעיון של גוון קבוע על השפתיים פשוט לא מדבר אליי.
ואז ניסיתי את השפתון הזה של קרליין והתאהבתי. זה לא זז! לשום מקום! גם אם אכלתי ושתיתי.
ראשית צריך למרוח את הצבע על השפתיים ולהמתין לייבוש מוחלט. השפתון מתקבע לגימור מאט אטום. מי שאוהבת, יכולה להמשיך את היום ככה. מי שמכורה למראה הגלוסי כמוני, תמשיך לשלב הבא של הנחת הגלוס השקוף. כמובן שאפשר להניח מעל כל גלוס שרוצים ולערבב גוונים. חשוב רק להמתין עד שהשפתון יתקבע לגמרי על השפתיים ולא מרגישים תחושת לחות או רטיבות בכלל, לפני שממשיכים לשלב הגלוס.
מכאן והלאה - אתן תמשיכו את היום עם הגוון דבוק לכן על השפתיים לא משנה מה תעשו. ככל שהיום יתארך ולקראת תום 12 השעות שהשפתון אמור להיות עמיד, תבחינו בדהייה מסויימת, אבל הגוון עדיין יהיה שם. 
ה-Everlast של קרליין לא עושה מהשפתיים שלי מידבר חרב וצמא למים. השפתיים לא מתייבשות, מתקלפות או נסדקות וזה פלוס נהדר.
הגוון שקיבלתי להתנסות הוא מספר 704 - וורוד מאובק שמאד אהבתי. כשהסתכלתי על הגוונים האחרים בסטנד  התרשמתי שהם קצת משעממים וחבל. לקרליין יש כאן מוצר מנצח ושווה להשקיע בטווח גוונים רחב שיקרוץ לקהל צעיר יותר.
מחירו של השפתון 60 ש"ח. נשמט בטעות מהמידע שקיבלתי אודות המוצרים, אולם אני מבטיחה לעדכן לכשיהיה לי סכום מדוייק. אני מניחה שהמחיר עומד על משהו כמו 100 ש"ח לפני ההנחות הרגילות. 

לסיכום - קרליין הפתיעו בגדול. אני חושבת שהיחס ל"מהפך" שלהם לא צריך להתמקד דווקא באריזות, בצבען או בסגנון מיתוג כזה או אחר, אלא להתמקד באיכות המוצרים עצמם. מחברה שהייתי מדלגת עליה בעבר באופן אוטומטי, היא הפכה למותג רלוונטי מבחינתי בביקורי ברשתות הפארם. 

עד כאן להפעם. ספרו לי מה דעתכן על המהפך של קרליין והאם מצא חן בעיניכן מה שראיתן בפוסט כאן?

והערת מערכת קטנה: הפוסט הזה נכתב "by hook and by crook" אחרי יום ארוך וקשה במיוחד, אבל אני שמחה שכתבתי אותו בסופו של דבר. גם הביקורת החיובית שהייתה לי על המוצרים הצליחה לשפר את מצב רוחי (אני אוהבת לפרגן!) וגם בסופו של יום הבלוג הוא ההנאה שלי ואני ניהנת לכתוב בו ובייחוד אני ניהנת מהאינטראקציה אתכן - הקוראות הנהדרות שלי! :-)

בהזדמנות זו אני מאחלת לכולכן גמר חתימה טובה, ולכל הצמות - צום קל!

17 תגובות:

  1. וואו מעולה! אני מקווה שעד שאצליח להגיע לסופר פארם עדיין יהיה המבצע הזה. אני רוצה את העיפרון הזה גם באפור ובחום!

    השבמחק
  2. איפה מצאת אותו ב20? האם זה מבצע בסופר פארם?

    השבמחק
  3. המחיר של העיפרון עכשיו 20 שקל !! אני בשוק וישר קניתי. אנסה אותו בטח מחר. מחיר מדהים ביותר, זה כמעט כמו לקנות משהו בביוטיקר..

    (:

    השבמחק
  4. אני דיברתי על מסקרה שלהם שסקרתי לאחרונה

    השבמחק
  5. שפתון עמיד של קאבר גירל היה זוועות עולם. התקלף והתפורר ועשה מהשפתיים שלי מידבר יבש

    השבמחק
  6. לא ניסיתי אותם-התכוונתי ששפתונים אחרים פחות התחבבו אלי ליוםיום
    דיברת על שפתון או מסקרה של קאבר גירל?

    השבמחק
  7. השפתונים העמידים של קרליין נכשלו עלייך בביצוע? כי שפתון כזה דווקא של קאבר גירל היה לגמרי מחריד. הייתי בטוחה שגם זה של קרליין יהיה כזה, אבל הוא ממש הפתיע

    השבמחק
  8. המסקרה בהחלט תיבחן! אני בינתיים על מסקרה של קאבר גירל ומתפעלת ממנה כל פעם מחדש. עיפרונות של פופה מאוד מומלצים ואני מתה עליהם! השפתונים עמידים מעולים כרעיון אבל בביצוע עליי מעט נכשלים

    השבמחק
  9. אני מאד אוהבת עפרונות! את לא הראשונה שממליצה על העפרונות של פופה ונראה לי שבפעם הבאה שאחפש עפרון באמת אתגבר על ההירתעות שלי מהמותג ואקנה אחד שלהם. אבדוק גם את השחור של קולורסטיי, אני תמיד מחפשת את העיפרון השחור המושלם..

    השבמחק
  10. הרמוני רוט שבתאי28 באוקטובר 2011 בשעה 0:07

    אם את אוהבת עפרונות אז פופה מצויינים אם כי יש כאלו שאלרגיות אליהם אבל יש להם מבחר אדיר של גוונים.,
    בקטגוריית החברות העממיות העיפרון השחור קולורסטיי של רבלון הוא הבחירה שלי- אין שחור כמותו באף חברה ככל שיצא לי לראות

    השבמחק
  11. אני מתה על עפרונות! בכל צורה וצבע. אבל חוץ מזה אני גם אוהבת לטשטש צלליות כמוך בתור תיחום, לפעמים זה באמת נותן מראה יותר רך ומחמיא. אבל העמידות של העיפרון - מצויינת!
    על הדוכנים של קרליין לא הייתי מעיפה אפילו מבט עד לאחרונה, כך שאפילו לא ידעתי שהשפתון הזה היה קיים פעם... אולי הם גם שיפרו את המרקם שלו ולכן הוא נעלם מהמדפים. אני באופן אישי מאד הופתעתי. לא חייבים לשים מעליו את הגלוס, אפשר להשאיר אותו בגימור הטבעי שלו - אבל הוא מתקבע מאד מאד מאט, רק לאוהבות הז'אנר..

    השבמחק
  12. המוצרים נראים נפלא :)
    בעפרונות אני לא משתמשת כבר - יש לי כמה מיותמים במגירה. הגעתי למסקנה שתיחום באמצעות צללית מתחת לקו הריסים התחתון אפקטיבי ומחמיא יותר לעיניים שלי. עם זאת - אני חייבת לציין שהעמידות של העפרון של קרליין נראית מרשימה מאוד.
    המסקרה גם היא נראית נפלא :) אולי אשקול בעתיד לקנות אותה, למרות שאני אוהבת יותר מסקרות דרמטיות.
    על השפתון הזה שלהם הסתכלתי די מזמן, ואז הורידו אותו מהמדפים (בגרסה הקודמת). כנראה שעכשיו החזירו. נראה מבטיח, אבל בזמן הזה ירדתי מהרעיון של שפתון גלוסי :\

    השבמחק
  13. שלום, בהחלט עזרת לי נורא עם הפוסט הזה גם בגלל העיפרון השחור שאני מחפשת הרבה זמן משהו טוב ועמיד ולא ממש מוצאת(וגם מפחדת לקנות ולהצטער) עכשיו אני רצה יום ראשון לרכוש אותו,
    לגבי השפתון יש לי שאלה בבקשה אני קניתי שני שפתונים עמידים של מייבילין ניו יורק הסופר סטיי 24, והם היו פשוט לא נעימים כלל על השפתיים וגרמו ליובש זוועתי קיצור לא נוחים בעליל, לגבי זה של קרליין האם הוא באמת היה נוח לל על השפתיים לא קרם לתחושת כבדה או יבשה ולא יתייבש לך אחרי כמה שעות? ולגבי קילוף הוא לא יתקלף לך? למה כל מה שאני מציינת כאן קרה לי עם הסופר טיי של מייבילין ,
    שיהיה לך צום קל וגמר חתימה טובה, =)

    השבמחק
  14. תודה, גם אהבתי נורא את הגון של השפתון ונראה לי שארכוש אותו, =)

    השבמחק
  15. זאת בדיוק החוויה שהייתה לי עם שפתון עמיד אחר שניסיתי - אבל של קרליין הוא בכלל לא כזה! לא מרגיש כבד או יבש על השפתיים, לא מתקלף או מתפורר. ממש הופתעתי לטובה.
    תהני מהעיפרון! :-)

    השבמחק
  16. המסקרה בהחלט תיבחן! אני בינתיים על מסקרה של קאבר גירל ומתפעלת ממנה כל פעם מחדש. עיפרונות של פופה מאוד מומלצים ואני מתה עליהם! השפתונים עמידים מעולים כרעיון אבל בביצוע עליי מעט נכשלים

    השבמחק