‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

23.7.2012

מתחילים מאפס - חלק א' *ההגרלה נסגרה*

אני חושבת שכולנו כבר הספקנו לשים לב שחם ולח בחוץ מאד. אנחנו בעיצומה של עונת הקיץ וכולנו מרגישות את מזג האויר משפיע, ובד"כ משפיע לרעה.
כשזה מגיע לנושאים בהם עוסק הבלוג, אחת ההשפעות הישירות היא על שגרת האיפור והטיפוח שלי. כל מה שהורגלתי אליו במהלך חודשי הסתיו, החורף והאביב התהפך עכשיו ב-180 מעלות וכבר איננו רלוונטי. לכן גם ניתנה לפוסט כותרת "מתחילים מאפס", כי בכל הנוגע לטיפוח אני מתחילה מהמשבצת הראשונה.
החלטתי לכתוב סדרת פוסטים קצרה בת שני חלקים הסוקרת את השינויים בהרגלי הטיפוח והאיפור שלי. אאגד בתוך הפוסטים האלה את כל המוצרים בהם אני משתמשת בהם כרגע וכן הטיפים והעצות שלי להתמודדות יעילה עם קשיי הקיץ.
בחלק הראשון נדבר על 3 שלבי בסיס - לחות, הגנה מהשמש ופריימר. אם בחורף יכולתי להרשות לעצמי להשקיע בכל שלב בנפרד, בקיץ זה כבר בלתי אפשרי. אני לא יכולה לשאת את המחשבה של מריחת 3 מוצרים שונים על הפנים שלי, וזה עוד לפני שהגענו לשלב המייקאפ, הקונסילר, הפודרה וכו'. כשבחוץ הטמפרטורה היא 3,000 מעלות בצל בשילוב עם 980 אחוזי לחות האיפור מרגיש כמו 50 שכבות גיאולוגיות שנוזלות כעיסה דביקה מהפנים. זה לא נעים, זה לא נוח וזה לא פרקטי.
אז מה עושים כשההכרחי הופך לבלתי אפשרי? מוצאים קיצורי דרך.

קיצור הדרך הראשון והמשמעותי ביותר הוא BB קרם ודמי-מייקאפ. לשם ההבהרה - ההבדל בין bb קרם לדמי מייקאפ הוא זניח מבחינתי. bb טוען בד"כ לכל מיני תועלות טיפוחיות וטיפוליות שניראות לעין רק בטווח הרחוק ושאני לא כ"כ מאמינה בהן. התוצאה הסופית של שניהם זהה מבחינתי ואני משתמשת בהם לאותה מטרה.
הדמי מייקאפים שבתמונה, ונכון לעכשיו גם bb הזכור לטוב של גרנייה, סוגרים אצלי 3 מטרות שונות: לחות, הגנה ופריימר. איך וכיצד? לחות והגנה מהסיבה הפשוטה שכולם הם בעצם קרם לחות משולב עם מקדם הגנה וכיסוי קליל של מייקאפ. 
לגבי עניין הפריימר - למרות שבקיץ הכי מתבקש להשתמש רק בהם כמייקאפ ולסגור עניין, דווקא בעונה הזאת העור שלי בד"כ במצבו הגרוע ביותר והוא דורש כיסוי משודרג על פני כל מיני מרעין בישין המתעוררים עליו בגלל השמש, הזיעה ותחושת האיכס הכללית. דרך מצויינת לפתור שתי בעיות באבן אחת היא להשתמש בדמי-מייקאפ כבסיס. הוא מאחד את גוון העור ומעניק לי שכבת כיסוי ראשונית, שעליה אני מוסיפה את המייקאפ. כך אני לא צריכה לבנות שכבות של מייקאפ, אלא יכולה להסתפק בכיסוי המשולב של מייקאפ עם דמי-מייקאפ או bb. כל המייקאפים שאני משתמשת בהם על בסיס קבוע מסתדרים עם הסידור הזה מצויין וכך גם מתאפשר לי כיסוי מספק, וגם אני לא מעמיסה מוצרים על הפנים.
את ה-Sheer Moisture של המותג הבריטי 17 רכשתי בנסיעתי האחרונה. כיוון שזה לא הקיץ הראשון שלי עם כל בעיות העור הנלוות אליו, דאגתי להצטייד שם במוצר שעד לתקופה האחרונה לא היה קל להשיג בארץ, טרם החל טירוף ה-bb שהתחילו גרנייה. אבל אני כבר הייתי תקועה עם המוצר שקניתי בחו"ל ולא נותר אלא לנסות אותו. יש לו 12spf ובחרתי בגוון הבהיר ביותר שהסתבר ככהה למדי, אולם מעניק כיסוי קליל. הפורמולה אוורירית והגימור לחותי וחי. אין לי אלא לסכם שבסה"כ הוא נחמד, אך הקשר בינינו יסתיים כאן ובעיקר לאור ה-spf הנמוך. 
את ה-Soft & Sun Cover של ד"ר עור קיבלתי לסקירה אחרי שכבר הגענו לעיצומו של הקיץ הנוכחי. עם מוצרי ד"ר עור יש לי מערכת יחסים די פושרת עד עכשיו. כל המוצרים שניסיתי היו נחמדים וחביבים, אבל אף אחד מהם לא ממש הצליח לבלוט בצורה יוצאת דופן. היחס הזה משתנה כשזה מגיע לדמי-מייקאפ הזה שלהם. אני חושבת שהוא מצויין מכמה סיבות: הראשונה היא מקדם ההגנה הגבוה של 30spf, המותאם באופן מושלם לקיץ הישראלי (ולא 15spf כמו ב-bb של גרנייה). בנוסף, יש לו מרקם קליל ולא שומני, אם כי הכיסוי מעט נמוך יותר מה-bb של גרנייה אולם ניתן לבנייה. הוא נספג בנוחות ומותיר גימור טבעי ולא מבריק, ומסתדר טוב עם עור מעורב/שמן. סיבה אחרונה ולא פחות חשובה - הוא הבהיר והנייטרלי ביותר מבין שלושת הדמי מייקאפים, אין בו תת גוון כתום או צהוב ויתאים גם לבעלות עור בהיר במיוחד. מחירו 100 ש"ח בפארמים, אם כי לדעתי ניתן למצוא אותו במבצע. כשזה מגיע לביצועים ולנוחות השימוש בו אני חושבת שהוא שווה כל שקל. 
כפי שאתן יכולות לראות הבדלי הגוון די משמעותיים, למרות שכולם משווקים כגוונים הבהירים ביותר. המדליה הולכת מבחינתי לד"ר עור שגם מתאים לגוון העור שלי, גם מעניק הגנה גבוהה מקרינת השמש וגם מדובר במוצר ישראלי ציוני וחף מניסויים בבע"ח. 

נמשיך למוצרי לחות קצת יותר קונבניוצנאלים:
בימים בהם העור שלי קצת יותר משתף פעולה ואני לא זקוקה לכיסוי מוגבר, אני פונה אל קרם הלחות Sebium Mat של Bioderma. הקרם מיועד לשליטה בשומניות והברקות בעור מעורב-שומני. קרם הלחות הזה משמש עבורי גם לחות וגם פריימר, אם כי לצערי איננו מכיל מקדם הגנה כלשהו. מצד שני, הוא בהחלט מבצע את עבודתו נאמנה. אחרי שימוש בו העור איננו מבריק ובנוסף המרקם המעט סיליקוני שלו ממלא נקבוביות ומאפשר לעור להיראות במיטבו. בגלל שאין בו מקדם הגנה אני אוהבת להשתמש בו לאיפור ערב וכל המייקאפים שלי יושבים עליו בנוחות ומשלימים את הגימור החלק והמאט שהוא מכין עבורו את הקרקע.
ניתן להשיגו ברשתות הפארם ומחירו 140 ש"ח שזה אמנם לא זול, אך למי שמחפשת את הפתרון הספציפי הזה שווה להשקיע בו את הזוזים.
הבא בתור הוא רכישת טיפוח ראשונה מאתר iHerb. את הרכישה הראשונה שלי מהאתר עשיתי מזמן ממש עוד לפני שהתחיל טירוף ההזמנות משם, אך היה מדובר רק בסט מברשות ולא במוצרי טיפוח אורגנים/טבעיים שהאתר מתמחה בהם. לא הרגשתי שהמבחר שם מפתה מספיק כדי שאתנפל עליו באמוק רכישות בלתי נפסק של מוצרים שאני לאו דווקא זקוקה להם, ואולי יתגלו ברובם כמיותרים. כשהסתיים קרם הלחות שלי והתחלתי לחפש קרם לחות חדש וקייצי, החלטתי לנסות את מה שיש לאתר להציע, ובהמלצתה של הקוראת אנסטסיה הזמנתי את קרם הלחות התפוזי C Effect Pure Natural Lotion של Jason Natural.
לשמחתי ההזמנה לא אכזבה וגיליתי קרם קליל בניחוח תפוזים מתקתק, נספג מהר ומותיר את העור מלוחח אך לא דביק ומזיע. כרגע אני משתמשת בו בעיקר בלילה לפני השינה וביחד עם חמאת הגוף בריח קלמנטינות של בודי-שופ אני נכנסת למיטה מריחה כמו פרדס שלם. ניחוח של חורף בליל קיץ הביל - מה יכול להיות מושלם יותר? אני אוהבת גם את אריזת המשאבה הנוחה שלו ואת העבודה שהבקבוק אטום, כפי שצריך עבור פורמולה המכילה וויטמין C שמתפרק בחשיפה לאור.
הוא עולה כ-50 ש"ח באתר ולכל מי שמחפשת מוצר לחות פחות מתועש, עם ריח פירותי, ביצועים טובים וחף מניסויים בבע"ח, בהחלט כדאי לנסות אותו. אם זו קנייה ראשונה שלכן באתר, אל תשכחו להקליד את הקוד WIW422 כדי לקבל הנחה של 5$. 

אחרון חביב הוא מוצר לחות שהועבר אל נסיינית יקרה מאד לליבי:
אתן כבר יודעות שמוצרי אנטי-אייג'ינג וסרומים אני לא מנסה בעצמי, אלא מעבירה הלאה למועמדות ראויות יותר. הפעם הייתה זו אחותי היקרה בת ה-35 שקיבלה לניסיון את המוצר המשולב של גרנייה של קרם לחות וסרום Ultra Lift
אחותי היא ייצור סקפטי למדי כשזה מגיע לקוסמטיקה וטיפוח ובד"כ נאמנה למוצרים מסויימים. הצלחתי בכ"ז לשכנע אותה לנסות את הסרום הזה וכעבור כשבועיים קיבלתי טלפון נלהב בזו הלשון: "הקרם שנתת לי נפלא! אני משתמשת בו כל יום ויש לו ריח משגע, הוא עושה לי עור נעים ואני מאד אוהבת אותו". אחרי חקירה נוקבת מצידי גיליתי מידע קצת יותר קונקרטי - הקרם נספג מהר, לא מותיר תחושה שמנונית או דביקה ומלחח את העור שרגיל לחיות באקלים מיובש (אחותי לא מתגוררת באזור לח). לגבי טענות המתיחה - כמובן שלא היה ולא נברא אבל גם לא היו ציפיות. גם אחותי, טירונית בענייני טיפוח, יודעת לא לצפות לניסים ונפלאות מקרם פנים ומספיק שיהיה נעים ונוח לשימוש. יתרון נוסף הוא שלפי הצהרות המוצר זהו שילוב של סרום וקרם לחות, כך שאין צורך להעמיס על העור שכבות שונות ומכבידות של מוצרי טיפוח. 
את הגרנייה ניתן למצוא בכל הפארמים ומחירו 108 ש"ח.

לסיכום הטיפים הקיציים:
1. מצאו קיצורי דרך. אין דרך שפויה להשתמש בימים אלה בכל מאסת המוצרים שאנו מורגלות אליה בימים קרירים יותר.
2. אם הצלחתן להתחבר למוצר דמי-מייקאפ כלשהו מה טוב. גם אם העור שלכן איננו מושלם אל תפסלו את האפשרות הזו על הסף ותיקחו בחשבון שתוכלו לעשות בהם שימוש משולש: גם לחות, גם קרם הגנה וגם בסיס למייקאפ.
3. לא מתחברות בשום אופן לטרנד הדמי-מייקאפ? אז לפחות ביחרו מוצר לחות יום יומי עם בונוס כלשהו שיעזור לכן לשלוט בשומניות ובהברקות של העור. קרם הלחות של ביודרמה הוא רק אחד מהם, יש עוד כמוהו בשוק.
4. אם הגעתן לגיל בו שימוש בסרום הוא חיוני עבורכן, חפשו מוצרים משולבים כמו האולטרה ליפט של גרנייה. שוב, המטרה כאן היא לחסוך בשכבות ושלבים, במיוחד כשמדובר בסרומים שמרקמם בד"כ מעט כבד יותר ממוצרי לחות רגילים.
5. כשאתן בוחרות קרם לחות העדיפו מרקמים קלילים ונעימים יותר וותרו על קרמים כבדים ומשחתיים. ב-iHerb יש אופציות רבות מלבד ה-C אפקט, אולם גם ברשתות הפארם בארץ יש מגוון קרמים מלחחים קלילים מבוססי מים שייקלו עליכן לצלוח את העונה החמה.
6. והכי חשוב - אל תשכחו! זיעה ושומניות אינם מהווים תחליף ללחות. גם עור מזיע ומבריק זקוק לקרם לחות, רק צריך למצוא את המוצר שיתאים לו. כמו כן - מה שלא תעשו ובאיזה מוצר שלא תבחרו לעולם אל תצאו מהבית לשמש בלי שימוש במקדם הגנה כלשהו!

חשבתן שסיימתן? כמעט, נותר רק דבר אחד קטן:
מתחשק גם לכן תיק ים ובריכה ענקי ומשובח? תוכלו לקבל אחד כזה במתנה אם תקנו מוצר כלשהו של מותג ביודרמה ברשת ניו-פארם. בנוסף, תהנו מהנחה של 30% על כל הליין. שימו לב שהמבצע תקף רק עד ה-24 לחודש (כן, אני מאחרת בדיווח, בלוגרית רעה שכמותי!), כך שאם לא תמהר לא ישאר. 


אבל רגע, לא הגענו לסוף? ממש לא! בגלל שהפוסט הזה בהחלט היה ארוך יותר מהרגיל ובגלל שכאמור אנחנו עדיין ממשיכים לחגוג פה את יום הולדת שנה/שנתיים לבלוג, הפוסט הזה מסתיים עם צ'ופר קטן ממני אליכן:
רוצות לזכות במקדם הגנה 50spf של ביודרמה? עקבו אחר ההוראות הבאות והכנסו להגרלה:
1. עשו לייק לפוסט
2. הגיבו לי כאן מהי שגרת הלחות שלכן בקיץ? והאם אתן נעזרות בקיצורי דרך כמו דמי-מייקאפ או BB? אנא צרפו את האי-מייל שלכן על מנת שאוכל ליצור אתכן קשר במידה ותזכו.
3. עליכן להיות מנויות לבלוג באמצעות גוגל ("הצטרף לאתר זה/Join this Site" מצד שמאל למעלה).
וזהו, אתן בהגרלה! **ההגרלה פתוחה לתושבות ישראל בלבד ותיסגר ב-6.8**

עכשיו באמת ובתמים הגענו לסיומו של הפוסט! אני מקווה שמצאתן אותו מועיל ושתרמתי קצת בטיפים למתמודדות עם עור מרדני ודילמות טיפוח בעונה הקשה הזו. אנא אל תהססו לשתף אותי ואת הקוראות האחרות בטיפים שלכן ובהמלצות למוצרי טיפוח מוצלחים לקיץ ובהצלחה לכל המשתתפות בהגרלה! נתראה בחלק השני של הסדרה, בו נעסוק במוצרי ניקוי ועזרה ראשונה לעור במצוקה קייצית.

גילוי נאות: את מוצרי ד"ר עור, גרנייה וביודרמה קיבלתי לצורך סקירה

89 תגובות:

  1. יהה איזה כיףףף:) (אני ראשונה?:)
    עשיתי כמובן את כל הדברים ומזל טוב קודם כל..
    שגרת הלחות שלי מסתכמת בימים שאני רוב הזמן במקום סגור בטריפל בנפיט של אנה לוטן בלבד ועליון סומק וכו..
    ביימים שאני נמצאת כל היום בחוץ אז אני שמה גם קרם הגנה עם SPF50.. האמת אני בתקופה של מינימום ממש!:)
    רשומה כאן תחת LITALURI@GMAIL.COM
    המייל שלי LITALMAR@WALLA.CO.IL
    יום מקסים כמוך!:)

    השבמחק
  2. אויי זה היה פוסט ארוך אבל חשוב מאוד. נהניתי לקרוא כרגיל. כן יש לי שגרת טיפוח שמיועדת לקיץ זה בעיקר להניח את הקרם לחות בלילה ולא בבוקר כי זה פשוט בלתי נסבל עבורי גם בבוקר ובלילה מספיק לי בהחלט. איפור מאוד מינימליסטי עד כמעט לא בכלל... קרם הגנה האמת .. עד היום לא השתמשתי בו כי.. אני בקושי נחשפת לשמש זה אולי נשמע דבילי או לא נורמלי אבל אכן זה המצב. גם העבודה שלי בשעות מאוד מוקדמות בבוקר אז החשיפה מגיעה לבקושי אם בכלל .

    לגבי BB בהחלט BB עבורי זה מוצר גאוני אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיו הוא מציל אותי כשאני מחפשת כיסוי קליל עד אחידות גג. אני גם משתמשת בשל גרנייר(שזכיתי בהגרלה שלך ואני סופר מאושרת :P) וגם בכללי אני מאוד אוהבת BB למינהם וארכוש בקרוב את זה אסתי לאודר. נקווה שהוא יהיה טוב.

    זהו כמובן לייק שיתופים עוקבת מזמן (דהה...) אממ כן אז זהו ותמשיכי להיות "ככה" אני אוהבת אותך ואת הפוסטים הנהדרים שלך. ונ.ב אם במידה ואזכה זה יהיה פעם ראשונה בחיי שאנסה קרם הגנה.........[אייקון נבוך]

    השבמחק
  3. אויי שכחתי מייל :abcdefgh220@walla.com

    השבמחק
  4. חיכיתי לפוסט מאתמול ונהנתי מאוד לקרוא !
    אני אישית לא נעזרת בקיצורי דרך כי אני לא מתאפרת כל יום איפור מלא אבל שגרת הטיפוח שלי נשמרת כרגע באדיקות כדי לשמור על העור במצב טוב ויפה (לא עובד מושלם, אבל כרגע בשיפור) .. אני כרגע משתמשת יום וערב בסבון ומי פנים של קליניק ובקרם לחות של אנה לוטן שממש הפתיע אותי לטובה :) האמת כשאני מתאפרת אני כן משתמשת בלחות - פריימר - מייקאפ וכל חבריהם כי זה גם ככה לא שגרה יומית אז אני מפנה לזה זמן כשאני יודעת שארצה. כמובן שמגיע עם זה גם פריימר לצלליות .. שמחתי מאוד לקרוא את הביקורת על קרם הפנים של ג'ייסון, אני כנראה אזמין אותו פעם הבאה .. תודה על פוסט מקסים :)
    אני כבר כמה ימים בהתלבטות על איזה מקדם הגנה כדאי לקנות, ויהיה נחמד לקבל אחד בהגרלה :P האימייל שלי הוא galisz@gmail.com.
    שבוע טוב שיהיה :)

    השבמחק
  5. התהפך ב360 מעלות אומר שחזרת לאותה נקודה (;

    השבמחק
  6. כמה אני אוהבת פוסטים מפורטים כאלה! קרם הלחות של ביודרמה נשמע לי מעניין, אני אבדוק אותו. אני הזמנתי מ-IHERB את סבון הפנים ומי הפנים של ג'ייסון אבל טרם יצא לי להשתמש בהם. אני תוהה אם גם הם יהיו מוצלחים.
    שגרת הטיפוח שלי לימי הקיץ החמים באה לידי ביטוי בעיקר בסופי שבוע, היות שבעבודה לצערי הרבה יותר קר בקיץ מאשר בחורף (הזוי!). כשאני יוצאת לשמש לרוב אני משתמשת או בטריפל של אנה לוטן או בטריפל של סבוקלם, ומעליהם אני מניחה את הסטודיו פיקס פאודר של מאק. זה עובד דווקא די טוב.

    מחכה בקוצר רוח לחלק ב'!
    adaya18@hotmail.com

    השבמחק
  7. כשכתבת בפסקה הראשונה:"החורף והאביב התהפך עכשיו ב-360 מעלות וכבר איננו רלוונטי.", התכוונת ל-180 מעלות, כי סיבוב של 360 מעלות הוא סיבוב שלם ובעצם חוזרים לאותה נקודה.

    השבמחק
  8. העור שלי שומני מאד והלחות הנוראית הזאת... בקיצור, את רוב הקיץ אני מעבירה במצב של נזילה, ספיגה, ייבוש וכו... את צודקת שלחות לא קשורה לשומניות והעור שלנו זקוק לו בלי קשר (ללחות, כן?) בקיץ אני מורחת קרם לחות רק בלילה אחרי מקלחת. בבוקר זה פשוט לא נספג! אני רוחצת את הפנים עם סבון פנים איכותי שמה מקדם הגנה (לעור שמן) וסופגת את השאריות אח"כ עם צמר גפן.. לא מוותרת על מייקאפ אפילו שהוא יורד ממני בקיץ תוך חמש דקות (לפחות השתדלתי) ובגדול----- מחכה שהקיץ יעבוררר!!
    m930@walla.com

    השבמחק
  9. היה ממש כיף לקרוא את הפסוט , עשיתי לי חשק להתחדש בדמי מייקאפ של ד"ר עור. גם בעיר הקודש יש לחות בקיץ ואחרי שעה בחוץ כל האיפור נוזל. בימים שהלחות סבירה אני שמה קרם לחות של בובי בראון שמשמש למטרה כפולה גם לפריימר וגם ללחות ומעל מייקאפ קליל של פייס אנד בודע של מאק. בערב שכבר קר עוברים לתותחים הכבדים כמו ג'אנפיק של לנקום . בימים שהלחות מרקיעה שחקים אני עוברת לדמי מייקאפ של אנה לוטן .
    המייל שלי maya@telaway.com

    .

    השבמחק
  10. תודה על הפוסט המפורט!!
    אני שוטפת פנים בבוקר ובערב כשאני חוזרת מהעבודה. לפעמים אני שוטפת את הפנים שוב לפני השינה, אבל רק שטיפה קלילה. בנוסף אני שמה קרם לחות קליל נטול שומן בבוקר וקרם לחות קצת יותר עשיר בלילה.
    בדר"כ אני שמה שכבה ממש דקיקה של קולורסטיי בשביל מראה אחיד. בינתיים זה המייקאפ היחיד שאני מרגישה שאינו נוזל במהלך היום ואני רוצה לנסות את הסטודיו פיקס פלואיד שיש לו SPF קצת יותר גבוה.
    ניסיתי את הטינטד מויסטרייזר של קליניק אבל לצערי הדיילת התאימה לי גוון כהה מדי אז הוא לא ממש רלוונטי עבורי, למרות שלפעמים אני מערבבת אותו עם גוון קולורסטיי חורף שלי, אז בכל זאת אני מצליחה למצוא לו שימוש מדי פעם... אני חוששת לנסות את הבי.בי. של גרנייר, אני חושבת שהוא יהיה עלי מבריק מדי, מניחה שמתישהו אזמין את הגרסה לעור שמן כי המחשבה על חסכון בתהליכים מפתה.
    בסופי שבוע כשאני מסתובבת בחוץ אני שמה קרם הגנה מהשמש של ניוטרוג'ינה SPF 55 (אני לא חושבת שמוכרים אותו בארץ) ובדר"כ מוותרת על מייקאפ.
    lital.perach@gmail.com

    השבמחק
  11. טוב, את כבר יודעת את דעתי על הסקירות שלך, אז לא אחמיא לך שוב. רק אומר שהדמי מייקאפ של דר עור בהחלט נראה טוב, ומזכיר לי את הצבע שלי (מינוס הנמשים) אז אשמח לנסות אותו מתישהו. אחרי שאני שוטפת פנים+ מי פנים+ קרם לחות כבר אין לי כוח נפשי למייקאפ בבוקר, אז אולי באמת אנסה איזשהו קיצור דרך קטן. למרות שאני די מכורה לקרם הלחות של וישי ואני די בטוחה שאין אותו בגרסאת פלוס פיגמנט.

    השבמחק
  12. ואגב, ניסיתי את קרם הקלמנטינות המדובר של בודישופ ולמרות שאני שונאת פירות הדר, הוא נעים לי. זה אכן אוקסימורון.

    השבמחק
  13. איזה כיף שעשית את הפוסט כי אני לגמרי חדשה בנוגע ההגנה בשמש.. כמה עצוב שזה נשמע רק לפני חודשיים התחלתי להשתמש בקרם הגנה לפנים באופן קבוע ואני כבר בת 22! ככה זה כשלא רואים בעיה בעור מהשמש.....עד שרואים בעיה בעור מהשמש! אז ככה השגרה שלי היא אחרי ניקוי יסודי קרם פנים של קליניק שנועד לעור שנוטה לפצעים,במידה ויש פצעונים אז עליהם שמה תרחיף ייבוש של הולילנד ולאחר מכן קרם הגנה spf40 של קליניק ולאחר מכן נכון לעכשיו bbcream של lioele. מכיוון ולעור שלי יש נטייה לפצעונים ולכתמים בפנים אני לא מעיזה להסתמך על הbbcream בשביל לחות מכיוון והוא לא יתן לי לחות שמתאימה לסוג עור שלי וגם לא הגנה כי גם עד עכשיו הוא לא נתן אותה. מה שכן אני לא משתמשת בסרומים או פריימרים אז זה נחסך ממני.

    השבמחק
  14. פוסט מעניין...באמת חשוב להיזהר מהשמש.
    אחרי שאני שוטפת את הפנים עם מי פנים של קליניק אני משתמשת בקרם לחות ולפעמים גם בדמי מייקאפ(שיש לי כוח)
    vhen6@walla.com

    השבמחק
  15. 1 + 3 ברור שנעשו וחלקם מזמן)) אני מתה על הסקירות והפוסטים הארוכים שלך. כמה שיותר, יותר טוב))))
    שמחה שההמלצה שלי הועילה לך, כי את יודעת העור הוא שונה מאחת לאחת...
    שגרת טיפוח + איפור הצטמצמה למינימום של המינימום...
    מי פנים + קרם לחות של ג'ייסון (גם בערב). BB (של גרנייה וMUA ומישה לסרוגין)+ מקדם הגנה. או רק מקדם הגנה ביום עור טוב במיוחד או שזה עם מישה. פודרה שקופה להסתיר את ההברקות וליפבאלם עם SPF סיימנו.
    יש ימים שאפילו על המסקרה אני מוותרת בבוקר, החום הזה מתיש ואני מתגעגת לחורף ולשכבות שהייתי מעמיסה על הפנים ומרגישה עם זה מצויין ובעיית העור היחידה שהייתה לי זה יובש בלחיים ובשפתיים וחצ'קונים בודדים לפני השבוע ההורמונלי של החודש.

    יהיה נחמד לזכות בביודרמה כי אני בדיוק בשלבי סיום של המקדם האחרון שפתחתי... זה הזוי איך בקיץ אני גומרת טיובה של 50 מ"ל בפחות מחודשיים...
    מייל: n.dallas88@walla.com
    ומחכה בקצר רוח לחלק ב')))

    השבמחק
  16. אח... איזה פוסט ארוך ולא מחדש כלום...

    השבמחק
  17. אח... איזו תגובה קצרה, מעפנה, אימפוטנטית, בכיינית וקנאית ולא מחדשת כלום. ישראלה, פוסט הבא על קרמים נגד קמטים בבקשה לממורמרת פה. שלא תהפוך לשזיף מיובש.

    השבמחק
  18. אני מעריכה את זה שהשקעת מזמנך לקרוא פוסט שהוא לחלוטין כ"כ מיותר עבורך. כמו כן, אני מעריכה שטרחת והגבת כאן באנונימיות ובאופן בוגר כ"כ. כל תגובה חשובה לי, במיוחד תגובות ענייניות ממגיבות שלא מפחדות לעמוד בזהות מלאה מאחורי דבריהן. כיוון שהוכחת שאת אינך אחת כזו, את מוזמנת להתנפנף לי מהבלוג.

    השבמחק
  19. פוסט הבא יהיה מדריך לחסימת טרולים ;-)

    השבמחק
  20. ראשית כל אם אינך יודעת מה פירוש המילה טרול בשפה האינטרנטית, אנא אל תשתמשי בה.
    שנית, את באמת לא רואה את האבסורד, שאת "ישראלה" מטיפה נגד תגובות אנונימיות, את שאנונימית בעצמך....אממממ
    טוב\ לצורך העניין אני "מיכאלה" האם התגובה שלי עכשיו חשובה? או שחלק מהעניין הוא להסתתר תחת העניין "שוב תגובה אנונימית פחדנית" עכשיו אני אמיצה? או שמה רצית לשלוח לי מייל נו-נו-נו...
    יש לך תמיד 2 אפשרויות בחיים לנסות להבין מדוע קוראת (שלך, אגב, למרות שכנראה שכבר לא, אחרי שסילקת אותי באלגנטיות של בריון מועדונים) חשבה שהפוסט הוא בסה"כ דריכה במקום, משעמם, מלא יח"צ, מלא במידע שכבר קראנו בכל מקום.
    או להאשים אותה שהיא דפוקה, הרצפה עקומה בלה בלה בלה וא-ת מושלמת.
    אז שיהיה בהצלחה, אגב, אין טעם לקרוא לכל החמולה להשארת הודעות תומכות, אוהבות ולודא את הריגתי,
    אני לפה, כנראה לא אשוב....בהצלחה!

    השבמחק
  21. שגרת הקיץ שלי כמעט כמו זו של החורף (תודה לאלוהי המשרד הממוזג)... הפוסט היה נפלא וכיפי (וככל שתתייחסי פחות לגברת מרמריס האנונימית כך ייטב).
    יצאתי מארון הסמויות רק לחזק את ידייך!
    anatcharka@gmail.com

    השבמחק
  22. חבל שאת עונה לה.

    השבמחק
  23. ושוב אני שואלת את עצמי למה טרחת לקרוא פוסט ארוך ומפורט אם הוא לא מחדש לך כלום? ואם הקדשת את הזמן וקראת - אין לך אף אחד להאשים מלבד את עצמך. אני לא קוראת פוסטים שלא מעניינים אותי, גם אם הם נכתבו על ידי הבלוגריות האהובות עליי ביותר בעולם.
    אולי לך הוא לא חידש, אבל לקוראות אחרות כן? אולי מישהי אחרת כן נהנתה?
    אם את לא אוהבת פוסטים בהם משולבים מוצרי יח"צ ואינך סומכת על חוות דעתי לגביהם, אז צר לי אבל באמת שאין לך מה לחפש בבלוג הזה - ואני אומרת את זה בצורה הכי יפה שאפשר. אני אמשיך לשלב מוצרים שנקנו מכספי בד בבד עם מוצרים שאני מקבלת לסקירה ואני אמשיך לסקור את כולם באותה אמת מידה של הוגנות. אם את קוראת קבועה של הבלוג כמו שאת טוענת, את אמורה לדעת שבסקירות שלי אני לא מתביישת גם להעביר ביקורת ולפעמים אפילו ביקורת חריפה - בין אם זה מוצר יח"צ או לא.
    אם את לא מסוגלת לראות את הערך המוסף שאני מנסה להחדיר בכל פוסט ובכל נושא שאני כותבת עליו, ואם את לא יכולה להעריך את ההשקעה שלי בבלוג, אז לא - אני באמת לא מעוניינת שתמשיכי לקרוא כאן.
    אגב, מתי בפעם האחרונה השארת כאן תגובה תומכת או מילה טובה על פוסט שכן אהבת?

    השבמחק
  24. מיכאלה, אני לא חלק מאיזו ״חמולה״ אך כן הצלחת לעצבן אותי, נכון- זה לא קשה במיוחד, טיפשות נוטה לעשות לי את זה, למרות ובגלל זאת- הצלחת. אז ככה: יש עיקרון מאוד חשוב בכתיבה והוא נקרא ״משלב לשון״ המשמעות הפשוטה שלו היא שלא משתמשים במילה ״חמולה״ ובמילים כמו ״ראשית כל״ ו״וידוא הריגה״ באותו הטקסט. אם את מתכוונת לכתוב כמו האישה האינטילגנטית שאת מתיימרת להיות, אני מציעה כמה שיעורים בכתיבה ספרותית, זה יעשה נפלאות לאוצר המילים המדולדל שלך. אם אתחיל, כדאי שאסיים- המושג ״טרול״ מורכב ביותר, למען האמת חברה טובה כתבה עליו דוקטורט, אני בספק אם את מבינה אותו, אך אחת מהצורות של טרולינג היא בדיוק מה שאת עושה כרגע. אני מציעה שתקדישי פחות אנרגיה בביקורת בנאלית ואינפנטילית של טקסטים של אחרות, ותנסי לייצר משהו חיובי מהפוטנציאל הנמוך הטמון בך. שיהיה לילה נעים :)

    השבמחק
  25. 1.עשיתי
    2. שגרת הלחות שלי מסתכמת במעבר לקרם לחות יותר קליל, מעבר לזאת הכול כמו בחורף.ניסיתי בעבר דמי-מייקאפ והתוצאה הייתה איומה, לכן אני נשארת עם המוכר והידוע....
    מייל: miriamyoskovich@walla.co.il
    3. עשיתי
    ** תודה על הכול ועל ההשקעה בפוסטים וההנאה שנובעת מהקריאה בהם, בהצלחה לכולם והמשך יום קריר נעים ומטופח :)

    השבמחק
  26. פוסט מעולה, אני קוראת את כלללל הפוסטים שלך תמיד מהנים ותמיד מחדשים ועוזרים לי במשהו. תתעלמי מקנאים וממורמרים (:

    השבמחק
  27. תודה רבה מרים!!
    האמת שלא כולן מצליחות להתחבר לדמי-מייקאפים, לא תמיד המרקם שלהם מוצלח...

    השבמחק
  28. תודה ענת! מעריכה את זה ש"נחשפת" פה לשם הבעת תמיכה :-)

    השבמחק
  29. תודה! את לגמרי שיחקת אותה עם ההמלצה לקרם לחות, אני מאד אוהבת אותו והוא גם יספיק לי לה-מון זמן תוך כדי שהוא ארוז באריזת משאבה סטרילית - אז בכלל מעולה!

    השבמחק
  30. תודה! דמי-מייקאפ הוא בהחלט קיצור דרך מעולה כשעצלנים :-)

    השבמחק
  31. מצד אחד לא הגנת על עצמך מהשמש בעבר, אבל טוב שתפסת את עצמך בידיים עכשיו. את עדיין צעירה ועוד יש זמן לתקן לפחות חלק מנזקי העבר. נשמע שאת משתמשת במוצרים שמעניקים הגנה רבה - המשיכי כך!

    השבמחק
  32. גם אם אני יודעת מה את חושבת על הסקירות שלי, את מוזמנת להרגיש חופשיה להמשיך ולספר D-:
    ממליצה לפחות לנסות דמי-מייקאפ/BB כלשהו. הרבה בנות "מגלות" את הטריק הזה וזה חוסך הרבה זמן וכוח, במיוחד בקיץ. הלוואי והעור שלי היה מאפשר לי עכשיו להשתמש רק בכאלה...
    ולגבי הקרם גוף קלמנטינות - אני משוחדת לחלוטין, לדעתי הוא אלוהי...

    השבמחק
  33. לקולורסטיי יש עמידות מצויינת, הוא בהחלט אופציה טובה למי שמחפשת מייקאפ אמיד במיוחד.
    ובאסה עם הקרם של קליניק! לעולם אין לסמוך על דיילות......
    אגב, את יכולה לנסות את הדמי-מייקאפ של ד"ר עור. לדעתי הגימור שלו הרבה פחות מבריק מה-BB שנמכר עכשיו בארץ. אולי יתאים לך :-)

    השבמחק
  34. היי :)
    דווקא בקיץ התחילה לי סבוראה,זה פעם ראשונה שזה קורה לי (למרות העור הסופר יבש שלי),וזה ממש מגעיל.
    למזלי kiehls ultra faclal oil free lotion פה כדיי לעזור לי :)
    ממש קליל,ועזר לי עם הסבוראה בשניות :) ~חבל שהוא תכף נגמר~
    נכון לעכשוו,אני משתמשת בBB של נארס (יש לו שם ארוך בטירוף,אני לא אטרח ) שיש בו גם לחות,גם קצת צבע,וגם 30SPF :)
    השאלה עם כל זה שווה 42$ :P
    המייל הוא gagbeauty.gmail.com,אשמח להשתתף :)

    השבמחק
  35. איזה כיף!
    קודם כל נהנתי מהפוסט, שגרת קיץ בקטסטרופה הזו היא דבר חשוב, ואני שואבת המון ידע מפוסטים כאלו.
    דבר שני- הקיץ העור שלי התחרפן לגמרי, ועל אף שאני מנסה לא מעט מוצרים, עדיין לא גיליתי הרכב מנצח, לכן אנסה את המוצרים הללו!
    ודבר אחרון- מסר לבנות משועממות שאין להן מה לעשות בזמנן הפנוי: תקראו ספר, צאו להליכה, תאמצו חיה שתפיג את בדידותכן, אבל ראבק... למה לכתוב אסופה של מילים כתגובה לפוסט? אין לכן משהו יותר טוב לעשות?...

    השבמחק
  36. thereisbeautyinallofus25 ביולי 2012 בשעה 12:46

    הדמי מייקאפ הכהה דווקא היה מתאים לי עכשיו כי הדמי של ד"ר עור די בהיר לי כרגע ולכן אני גם משתמשת בו כתחליף לקרם לחות+מקדם. גיליתי שצריך לחכות שהוא יספג כי אחרת המייקאפ יושב עליו.
    המוצרים של ביודרמה נשמעים מעולה, במיוחד הקרם לעור מאט.
    את מי פנים האלו רכשתי עוד במרץ, ברכישה ראשונה שלי מאיהרב והם באמת מריחים נפלא!

    השבמחק
  37. בהחלט קשה יותר שיגרת הטיפוח בקיץ.
    אני מרגישה שאני מחפשת שהכל יהיה קליל יותר.
    אבל דווקא מצאתי שאני מוסיפה שכבה (פריימר) על הלחות שגם ככה מגיעה אצלי "בילט אין" עם SPF כי אין מצב שאני רוכשת שני מוצרים שונים.. בחורף או בקיץ.. (למרות שיתכן מאוד שהמרקם של הקרם ישתנה בין העונות)

    טרם ניסיתי להשתמש ב BB כפריימר. יש לי רק אחד שכזה (של גרנייה) וכיוון שהוא לא מאוד עמיד עלי קשה לי לחשוב על לשלב אותו ושזה יגרום לעליה בעמידות של מה שזה לא יהיה מעליו..
    אבל בשביל הספורט אפשר לנסות :)

    כידוע טרם הצלחתי להתחבר למוצרים של דר' עור אבל חייבת לציין שהדמי מייקאפ שלהם נראה מעניין (וגם הגוון נראה לי די רלוונטי כיוון שהגרנייר טיפ טיפה כהה לי) בטח כשיש לו SPF שכזה.
    אני מסוקרנת גם מזה של אנה לוטן שכולן מדברות עליו עכשיו.
    אבל בנתיים לא ממש מתחשק לי להחליף את מה שעובד.
    וזה בעצם הקטע, לאור הפוסט הקודם שלי בנוגע למייקאפים, לא מתחשק לי להתאכזב שוב ושוב כשאני יודעת שיש משהו שעובד לי.

    אין ספק שגם אצלי, בקיץ, יש חיפוש מתמיד אחרי קרם פנים כמה שיותר קליל.
    איך שמתחיל האביב אני מרגישה ש the less the better
    כרגע מבחינתי שלמות זה קרם הפנים של שאנל עם ה SPF
    ובלילה אני נותנת יותר לחות לעור (כרגע עם קרם פנים של לאוקסיטן שבחיי אני לא זוכרת מאיזה סיבה רכשתי.. היחיד שיש לי בבית ללא SPF)

    אני מאוד אוהבת ללכת לישון ריחנית. אם בריח פירותי ואם בריח קצת יותר כבד (כמו לדוג' חמאת הגוף של סבון בריח וניל [וקוקוס])
    כרגע אני בוחנת חמאת גוף נוספת שלא ברור איך נוספה לאוסף שלי דווקא עכשיו בקיץ.. :)
    אבל דווקא אני מופתעת לגלות שהיא נספגת די מהר..

    עבורי הגרנייה לא מוסיף שום דבר כי לא טרחו להוסיף לו SPF כמה חבל..

    איזה יופי של הגרלה! בדיוק מסוג המוצרים שאני "אובססיבית" לגביהם לאחרונה.
    מחפשת את המושלם שלי :) (וטרם מצאתי..)
    כך שאשמח מאוד להתנסות בקרם הזה!

    meital2go@gmail.com

    השבמחק
  38. פוסט נהדר. מעולם לא ניסיתי מוצרים של החברות הללו כי אני מדי סקפטית. טוב לשמוע פידבקים כאלה ו/או אחרים על מוצרים שלא ניסיתי מעולם. בתור שפן הנסיונות שלנו אני אוהבת את מגוון המוצרים החו"ליים שאת מתנסה בהם. לי קשה להעז להזמין מוצרים של חברות שאני לא מכירה ושלא נמכרים פה בארץ, כי אם זה לא טוב מה אני עושה..
    לגבי הBB..יש ביבי ויש ביבי. רוב החברות מוציאות גוון עם לחות וקוראות להן ביבי. שהן מיועדות בעצם לכאלה עם עור פחות או יותר מושלם והוא מהווה תחליף לברונזר וקרם לחות. לעומת זאת, חברות אחרות יותר רציניות השכילו להשאיר את המוצר הזה בגזרת הלחות עם גוון ולא קראו לו ביבי אלא לחות עם גוון והוציאו מוצר מנצח שלו כן קראו ביבי והוא מתפקד יותר כמוצר פלא שעונה על השילוש המקודש:לחות,גוון וכיסוי. סתם נקודה שהיה לי חשוב להזכיר. ואת נהדרת.

    השבמחק
  39. חם חם חם.....
    בבוקר לאחר שטיפת פנים וכו', אני שמה רק קרם הגנה (של ד"ר פישר מסדרת הספורט- מעולה!). נותן די והותר לחות... אני די אוהבת את העניין של דמי מייקאפ אך עורי המעורב ואפי השמנוני לא מאפשרים זאת. אני מעדיפה לשים קרם הגנה ומעליו שכבה דקיקה של קולורסטיי (עם הידיים)- עמיד יותר, מבריק פחות.
    בערב- מסירה את האיפור היטב היטב, ולאחר המקלחת אני שמה את קרם הלחות של סבוקלם ACTIVE- מעולה, קליל, לא שמנוני, ומונע את האדמומיות ה"מחמיאה" בפניי. יש לי חלק אחד פנים יבש בטירוף, עליו אני שמה את מסיכת לחות של אהבה שמונעת ממנו להתייבש (ברצינות, אם אני לא שמה יום אחד, זה נהיה יבש כמו המדבר. עור משוגע!)
    כיף לקרוא כתמיד (והאוכל שאת מצלמת באינסטגרם גורם לי רק להשמין בזמן שאת עושה דיאטה!)

    השבמחק
  40. סנילית שכמותי, האימייל שלי sapirturjeman@walla.com

    השבמחק
  41. את מרגישה שקרם הגנה מספיק לך גם כלחות? מעניין, אף פעם לא חשבתי על זה ככה. זה יכול להיות קיצור דרך משמעותי!
    והיי - האוכל שאני מצלמת עכשיו באינסטגראם הוא דיאטתי!

    השבמחק
  42. אנה לוטן זה שם שעולה לאחרונה שוב ושוב בהקשר של טיפוח קיץ - אני חייבת לבדוק את זה בעצמי!

    השבמחק
  43. לא, את נהדרת! :-)
    העניין עם ה-BB שמותגים רבים עלו על הטריק של שימוש במושג הזה, כי זה שם קליט וחמוד שקל לשווק. תודי שזה נשמע הרבה יותר קליל מ-"דמי מייקאפ" או "לחות עם גוון"...
    אבל המשתמשת באמת צריכה להבין את ההבדלים בין המוצרים השונים. מצד שני, משתמשת שמלכתחילה לא יודעת מה המשמעות של BB, מה זה משונה איך קוראים למוצר שהיא קונה. העיקר שתהיה מרוצה...

    השבמחק
  44. אני לא הבחנתי ש-BB או דמי מייקאפ פוגם בעמידות. זה לא מוסיף, אבל גם לא מוריד. העמידות היא זהה למייקאפ לבד. תנסי ותדווחי!
    ולגבי הגרנייה - גם סרום, גם קרם לחות וגם מקדם הגנה? דרישות מוגזמות P-:

    השבמחק
  45. אני לא הבחנתי בצורך להמתין לספיגה עם הדמי מייקאפים וה-BB שכאן. מה גם שאם אני מתשמשת בו כתחליף לחות גם ככה זה נספג באופן כמעט מיידי.
    את מי הפנים של ג'ייסון כמובן שלא יצא לי לנסות (וגם לא ייצא..), אבל מהקרם לחות אני מאד מרוצה! אם את רוצה להשלים את הסט אני ממליצה :-)

    השבמחק
  46. תודה רבה יקירתי! מאחלת לך הצלחה בהתמודדות עם העור שלך עכשיו, כולנו באותה סירה..... אם תגלי איזשהו פתרון פלא תדווחי!

    השבמחק
  47. אוי סבוריאה זה לא כיף :-/ קיבלת חוו"ד מקצועית מרופא שמדובר בסבוריאה? כי זו תסמונת כרונית.... ממליצה ללכת לרופאת עור ולשמוע המלצות על טיפול נכון בעור, דווקא מוצרים "מתועשים" לפעמים מחריפים את התסמינים.

    השבמחק
  48. תודה רבה! שמחה לשמוע שנהנת :-)
    וואו, אני לא מאמינה שאת יכולה להגיד את המשפט "בערב שכבר קר" באמצע הקיץ! איזה חיים יפים יש לגרים בירושלים....

    השבמחק
  49. גם לי יש עור מעורב/שמן ובקיץ זה סיוט....
    תודה על הטיפ של ספיגת שאריות קרם הגנה עם צמר גפן - בהחלט ינוסה. לפעמים אני מרגישה שמוצרים לא נספגים, צריך איכשהו להיפטר מהשאריות..

    השבמחק
  50. תודה מותק! שמחה לשמוע שלא עייפתי עם הפירוט המרובה ;-)
    בימים שאני ממהרת והעור שלי לא דורש כיסוי גבוה אני גם משתמשת בדמי-מייקאפ ומעל זה סטודיו פיקס - בהחלט פיתרון מהיר ונוח

    השבמחק
  51. תודה יקירתי! עיכבתי את הפוסט בשביל ההגרלה, כך שזה היה למטרה טובה ;-)
    כל הכבוד לך שאת נצמדת לשגרת טיפוח, זה מאד חשוב ועוזר לשמור על העור גם לטווח הארוך.
    אם תזמיני את הג'ייסון תדווחי מה חשבת עליו!

    השבמחק
  52. בהחלט ארוך! אבל אני מקווה שהיה שווה את זה ;-)
    עם העור היבש שלך את באמת זכית ו-BB זה מושלם עבורך כרגע. הלוואי עליי!

    השבמחק
  53. בהחלט הראשונה :-)
    אני חייבת לנסות את הטריפל בנפיט הזה של אנה לוטן שכולן מדברות עליו!

    השבמחק
  54. תודה וסופשבוע נעים :)

    השבמחק
  55. בימים של השקעה - חבילה מלאה (הכל כולל הכל). בימים שפחות מסתפקת בקרם עם גוון / BB, איליינר, מסקרה ושפתון. השינוי העיקרי מהחורף הוא שאני מורידה את הכל הרבה יותר מהר כשאני מגיעה הביתה, ובהרבה יותר יסודיות... וגם, בניגוד למקובל, דווקא מתאפרת יותר סולידי ומאופק ופחות צבעוני. דווקא באפרויות של החורף, בא לי יותר להתפרע עם כתומים וטורקיזים...

    השבמחק
  56. נכון אבל הוא מרעיב ואצלי האיש מבשל!! ועד שהוא מגיע הביתה אני אוכלת סתם דברים... (למרות שאצלנו לא קונים חטיפים ודברים משמינים מעיקרם, אבל סתם זה לא טוב לאכול לא מסודר)
    ובטח שמספיק כלחות! יותר מלחח מקרם רגיל, הרי זה כל בעיה עם מקדם הגנה, שהוא בדרך כלל "כבד" יותר מקרמים רגילים.

    השבמחק
  57. אז ככה שיגרת הטיפוח שלי בקיץ היא במקלחת של הבוקר מנקה את הפנים בסבון מקציף של קלרינס. אחכ יבוא בכבודו ובעצמו המי פנים שלהם כדי להשלים את התמונה . מחכה טיפה מניחה את הסרום של אסתי לאודר קרם עינים וקרם ליום עם SPF 15 וככה מכינה את פני לאיפור לכל היום...

    השבמחק
  58. אני כרגע בתקופה של הרבה ניסויים.. מתנהס בכל כך הרבה מוצרים כך שאני לא יודעת כבר אם יש לי קרם לחות קבוע. כרגע אני מאוד מרוצה מסרום של אנה לוטן ומה"קבוע" שלי של אסתי לאודר. אני כל כך שמחה שמתיחים להביא יותר מוצרים של ביודרמה לארץ..(:

    linnroytman@gmail.com

    השבמחק
  59. וואו, יפה לך על ההשקעה בפוסט :)

    איכשהו יצא שכל המייקאפים שלי הם כאלה עם כיסוי בינוני ועמידות בינונית, שזה אידיאלי מבחינתי לחורף אבל ממש קשה בקיץ :/ פריימר כנראה היה פותר את הבעיה, אבל רק המחשבה על קרם לחות +קרם הגנה+פריימר+מייקאפ עושה לי רע.
    לא חשבתי אף פעם על שילוב בין דמי מייקאפ/BB לבין מייקאפ. מעניין... בהחלט שווה ניסוי.

    השבמחק
  60. אני מורחת כל יום קרם לחות ללא שמנים, ועם מקדם הגנה על מנת למנוע קמטים בעתיד ופיגמנטציה בהווה.
    המייל שלי inbalelihav@walla.com

    השבמחק
  61. אני מורחת כל יום קרם לחות ללא שמנים, ועם מקדם הגנה על מנת למנוע קמטים בעתיד ופיגמנטציה בהווה.
    המייל שלי inbalelihav@walla.com

    השבמחק
  62. אני מאז שהתחיל הקיץ עברתי לbb קרם ומעליו מייקאפ מינראלי. אין הברקות כל היום:)

    השבמחק
  63. שגרת הלחות שלי בקיץ - אני שוטפת את הפנים עם תרחיץ קלין&קליר של גרנייה ואז שמה קרם לחות של דוקטור פישר.
    בנוגע למייקאפים לא ניסיתי לשים אבל יש לי BB קרם של גרנייה שאני מאוד אוהבת כי זה לא נראה כמו מסכה על הפנים (מה שמייקאפים עושים לדעתי) . חוץ מזה שהוא מאוד שומני לפנים שלי ומבריק אבל אני בקרוב ארכוש את הסוג השני -ללא שומן- ואני בטוחה שיהיה יותר טוב (אני שמה אותו רק ליציאות).
    וגם בגלל שהחום נהיה לא נורמלי משנה לשנה , יש איתי בתיק את המגבונים לספיחת שומן (אני חושבת שאת המלצת עליהם לא בטוחה) שגם עוזרים קצת. דבר אחרון שאני מאוד אוהבת זה ברונזר של ביוטיקר שאני שמה על כל הפנים ביום יום וזה מוסיף קצת צבע יפה לפנים וגם לא מכביד . מצפה לפוסט הבא שלך על ניקוי פנים ,זה בהחלט יוכל לעזור לי. וסליחה על החפירה =)

    עדי תשובה - adidoska0@walla.co.il
    ובפייסבוק - https://www.facebook.com/adi.tshuva.3?ref=tn_tnmn

    השבמחק
  64. בדרך כלל העור שלי די שומני בקיץ, אבל לאחרונה אני סובלת מיובש, ככה שאני משתדלת להשתמש בקרם לחות מזין שלרוב הייתי משתמשת בו רק בחורף.
    mayab_ilna2@walla.com

    השבמחק
  65. אני יכולה להבין איפור סולידי דווקא בקיץ - זה יותר קל ומהיר ומרגיש פחות עמוס. באיפור צבעוני צריך בד"כ להשקיע קצת יותר זמן ובקיץ אין את הכוחות לזה...

    השבמחק
  66. כל הכבוד שאת מקפידה על שגרת טיפוח מלאה גם בקיץ!

    השבמחק
  67. ואת מרגישה שהעור שלך בסדר עם הניסויים? אני דווקא לא אוהבת לנסות מיליון דברים במקביל, זה גורם לעור שלי "להשתגע". גם ככה בקיץ הוא משוגע....

    השבמחק
  68. תודה!
    בגלל שהמחשבה על מיליון שכבות עושה רע אני מחפשת את קיצורי הדרך, ו-BB/דמי מייקאפ זה בהחלט אחד הקיצורים המוצלחים שמצאתי. גם מעניק שכבת בסיס שכוללת לחות והגנה וגם כיסוי ראשוני. אם מתעקשים אפשר למרוח מעליו את הפריימר ורק אח"כ את המייקאפ הרגיל - ובכ"ז ייחסכו כאן 2 שכבות לפחות

    השבמחק
  69. כל הכבוד שאת מקפידה על שגרת טיפוח שכוללת מקדם הגנה! את בהחלט תודי לעצמך בעתיד :-)

    השבמחק
  70. כשהעור שלי "מתנהג יפה" אני גם מניחה מעל ה-BB רק מייקאפ פודרה או מייקאפ מינראלי. עובד יופי

    השבמחק
  71. מגבונים לספיחה זה חובה בכל תיק! מקווה לפרסם את פוסט ההמשך על ניקוי בקרוב :-)

    השבמחק
  72. העור של כולנו משתגע בקיץ..... אבל לפחות מצאת קרם שעוזר לך :-)

    השבמחק
  73. שגרת הטיפוח שלי בקיץ - אני מקפידה על מריחת קרם לחות של קליניק שמכיל בתוכו מקדם הגנה של 50 בכל בוקר לפני האיפור.
    בערב (למרות העייפות הכבדה ששורצת עליי לאחר העבודה) אני מקפידה להסיר את האיפור היטב ולמרוח קרם לחות לפני השינה.
    אני לא מתחברת ל-BB ולדמי מייק - אפ, ומאחר שאני עובדת במשרד רוב היום אני ממשיכה באיפור עם המייק-אפ הרגיל שלי.
    כתובת מייל - lirone9@gmail.com

    נ.ב - ממש אהבתי את הבלוג שלך :) אני אשמח לעקוב אחריו גם אחרי ההגרלה (:

    השבמחק
  74. עשיתי לייק ואני מנויה ממזמן !
    שגרת הטיפוח שלי בקיץ היא , להשים כול בוקר קרם לחות מחברה של ים המלח ,אחרי שאני שמה את קרם הלחות אני שמה קרם הגנה עם 30 SPF , לפי דעתי ממש חשוב להשים קרם הגנה עם מקדם גבוה במיוחד בארץ , שאצלינו ממש חם ! אחרי כול התהליך הזה אני שמה מייקאפ קליל לא כבד מדי , כי אם המייקאפ כבד מדי זה לא נוח במיוחד בקיץ שמזיעים . מפדרת את הפנים עם פודרה מאט , מניחה צללית עדינה ומסקרה , ואודם קליל בגוון שמתאים לקיץ . וזהו , זאת שגרת הטיפוח שלי בקיץ . ( :
    האיימל שלי : vika1610@walla.com

    השבמחק
  75. שגרת הלחות שלי בקיץ. לשים קרם הגנה עם מקדם גבוה.להתאפר באיפור עדין.לנקות פנים בחלב פנים עדין בערב כשאני חוזרת הביתה. ולשתות הרבה מים. yafiti3@walla.co.il

    השבמחק
  76. כל הכבוד על ההקפדה עם מקדם הגנה גבוה!
    שמחה לשמוע שתמשיכי לעקוב כאן :-)

    השבמחק
  77. כל הכבוד על ההקפדה על קרם הגנה ב-SPF גבוה! זה בהחלט צעד טיפוח הכרחי

    השבמחק
  78. אני עדה ממקור ראשון ששתיית מים מרובה משפרת את מראה העור, אכן טיפ חשוב :-)

    השבמחק
  79. היי , ברכות לרגל חגיגות יום ההולדת לבלוג ... שגרת הלחות שלי בקיץ -אני משתמשת במוצר טריפל המשלב בתוכו קרם לחות , קרם הגנה ודמי מייק-אפ ..Less is more בעיקר בתקופה דביקה זו של השנה :)
    בסופו של יום לאחר הסרת האיפור ,אני משתמשת בקרם לחות וממש מרגישה שבתקופה זו העור ממש שותה אותו בשקיקה .. :)
    בהצלחה בהמשך הבלוג ,
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com
    שיתפתי ,עשיתי לייק ואני עוקבת של הבלוג :)

    השבמחק
  80. ערב טוב ! אני משתדלת כל בוקר למרוח קרם הגנה לפנים,
    מחפשת משהו שפחות יגרום לי להזיע בפנים.
    אולי מקדם ההגנה הזה יהיה טוב עבורי?
    אשמח להשתתף בהגרלה , H972@WALLA,CO.IL

    השבמחק
  81. אני משתמשת בטריפל של אנה לוטן בבוקר...לפעמים בדמי מייק אפ של סאבוקאלם.

    השבמחק
  82. מזל טוב ליום הולדת!

    אני משתמשת בקרם הגנה של וישי ומייק אפ של וישי צללית חומה/ זהב וזהו. לא אוהבת להעמיס בקיץ

    haya84@gmail.com

    השבמחק
  83. לצערי אני מזיעה עם או בלי קשר לקרם לחות/קרם הגנה. מזג האויר הזה חזק יותר מכל קרם! בהצלחה בהגרלה :-)

    השבמחק
  84. נשמע כמו שגרה קלילה ונוחה, כיסוי קליל עם תועלת בצידו :-)

    השבמחק
  85. תודה רבה! קיץ זו באמת לא העונה להעמיס..

    השבמחק