‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

31.12.2011

2011 - סיכום שנה!

שנת 2011 מגיעה לסיומה ואנו עומדות בפתחה של שנת 2012, שנה שיש האומרים היא שנת האפוקליפסה. אבל עד קץ העולם אולי נספיק לעשות קודם סיכום של השנה החולפת - מה היה, מה ריגש, מה שימח, מה אכזב ומה עשה לי את השנה? כל התשובות לפניכן!

המהפיכה המפתיעה - קרליין

איך שלא תסתכלו על זה, נפל דבר בשוק האיפור והטיפוח הישראלי. אחד ממותגי האיפור הישראלים הוותיקים עשה מעשה ונרשם מיוזמתו לניתוח לב פתוח - האריזות השתנו, הלוגו עבר רענון, ליין המוצרים הוזרק בתוספות חדשות ומעניינות, פס הייצור הועבר לאיטליה וכל דוכני קרליין בפארמים לבשו חג עם מיתוג לבן, רענן, נקי וחדש.
מודה ומתוודה - בתחילת הדרך הסתכלתי על המהפך בעין מאד מפקפקת. אחרי ניסיון מר ונמהר עם פלטת צלליות של קרליין לפני כ-5 שנים, ירד לי מהמותג הזה לגמרי. לא רק זאת, מותגים ישראלים נתפסו אצלי ככבדים, ארכאיים ולא מעניינים. רק אחרי שהתנסיתי עם מספר מוצרים מהליין החדש, הבנתי שבאמת נעשה כאן מאמץ לשפר את המוצרים עצמם ולא רק את האריזות החיצוניות. 
אז נכון, וויכוחים יש מכאן ועד להודעה חדשה, מהאטרקטיביות של צבע האריזות החדש (לבן) ועד האם השפתונים אטומים או לא אטומים. מבחינתי זה לא משנה - בשורה התחתונה קרליין מיצבו את עצמם כמותג רלוונטי. ממצב שהייתי מדלגת מראש על המוצרים שלהם ולא משנה אם היה זה איפור או טיפוח, עברתי למצב שיש לי באוסף 9 מוצרי קרליין שאני ניהנת מהשימוש בהם מאד!
עוד מילה לשבח מגיעה לעמוד הפייסבוק שלהם שבד בבד עם שינוי התדמית תפס אף הוא תאוצה ואפשר למצוא בו הררים של מידע אודות מוצרי המותג, פעילויות, תחרויות ודו שיח ער עם מעריצי המותג. הקשר עם הלקוחה מעולם לא ניראה קרוב יותר!

בהמשך ישיר לסעיף הקודם, אין לי אלא להכתיר את המסקרה של קרליין כהפתעת השנה מבחינתי. אני לא יודעת למה היו לי ממש מתחת לאפס ציפיות מהמסקרה הזאת. אולי כי מסקרה זה מוצר בעייתי ממילא שרמת הציפיות ממנו תמיד גבוהה, אולי כי אני רגילה לביצועים של מסקרות יוקרתיות בהרבה (דיור, YSL), אבל המסקרה הזאת לחלוטין הפילה אותי מהכסא. מאריכה, מפרידה, מדגישה ועמידה - והכל נעשה עם פורמולה חלקה ולא גושית או סמיכה. הפתעה כבר אמרנו?

מישהו שם למעלה כנראה שמע את התפילות של כל מכורות האיפור הישראליות והחליט סופסוף לפנק גם אותנו קצת עם גשם של מותגים שעלו השנה לארץ, או יעלו בקרוב מאד במהלך 2012. מי היה לנו? בורז'ואה, אינגלוט, שירות קופסאות היופי, רימל ואפילו בובי בראון סופסוף סגרו על מיקום בקניון רמת אביב. החגיגה גדולה, הקופה רושמת וכבר לא צריך לרוץ לחו"ל או לאתרי און-ליין בשביל שפתון או צללית נכספת. כן יירבו!

הרכישה המוצלחת של השנה - סומק קרם של YSL, ברונזר Hoola של בנפיט
שני מוצרים שזכו כאן לציון 100 בסקירות אודותיהם, ולא בכדי. הסומק של YSL הפך לאחד מפריטי האיפור האהובים עלי ביותר בכל האוסף (הנכבד) שלי. המרקם, הגוון, קלות הטשטוש, הגימור הנפלא, הניחוח הפרחוני - הכל הכל משתלבים ביחד למוצר שהוא בעיני פשוט מושלם.
את ברונזר Hoola  של בנפיט רכשתי ברגע של עצבים אחרי שחזרתי מסיבוב סופר פארם במהלכו חיפשתי ברונזר טוב במחיר עממי משתלם. אחרי שהבנתי שגם עם כל מבצעי ההנחות "המפתים" אני לא אצא עם נזק של פחות מ-80 ש"ח גמלה ההחלטה בליבי לרכוש את הברונזר הזה און-ליין באותו מחיר, אבל לפחות להנות ממוצר שזוכה לשבחים מקיר לקיר. מאז אותו מועד, אני מנהלת רומן אהבה מתמשך עם Hoola. הגוון הנייטרלי שאין בו ולו שמץ כתום, הפיגמנטיות החמאתית, המרקם הנוח לטשטוש, גימור מאט למהדרין - בזכות כל אלה ועוד הוא הוכתר כברונזר המושלם. 

המוצרים שעשו לי את זה השנה

מלבד שני הכוכבים הזוהרים באופק הרכישות השנתיות שלי, הופיעו אצלי על שולחן האיפור לא מעט מוצרים נוספים שסיפקו לי הרבה הנאה מהשימוש בהם.
ביניהם היה מייקאפ הלת'י מיקס סרום החדש של בורז'ואה שהפך למייקאפ האהוב עלי בתקופה האחרונה. הגימור החי, טשטוש מושלם, גוון שהוא כמעט בול הגוון שלי (טיפונת צהוב), עמידות יפה - מה עוד אפשר לבקש? בעקבות ההצלחה של גרסת הסרום הזמנתי גם את גרסת ההלת'י מיקס המקורית ואני מחכה לחבילה שתגיע בימים אלה ממש!
שמפו וישי איגף אותי מפינה עיוורת של המגרש. באמת שלא ציפיתי לביצועים שהוא נתן - שיער נקי, רך, נעים, זוהר מבריאות - כל מה שתמיד מבטיחים בפרסומת ואיכשהו אף פעם לא מתקיים 100% במציאות. עם וישי התקיים גם התקיים, מוצר מעולה!
מתמצית ויזיונר של לנקום לא היו לי הרבה ציפיות. כבר למדתי שניסים ונפלאות יש רק באגדות, לעומת המציאות בשטח שהיא הרבה פחות פלאית. אולם אחרי שימוש של חודש בתמצית, הפלא ופלא, העור שלי ניראה נפלא! צלקות אקנה ישנות הלכו ודהו, התחושה של העור היתה נעימה וחלקה וכל בוקר קמתי עם פנים אחידות ובריאות יותר. יקר יקר אבל לפחות נותן עבודה!
מברשת F80 של סיגמה נחתה אצלי ממש כאשר הושק לראשונה הליין הסינטטי החדש שלהם. מאז היא ואני לא נפרדנו - אני מכורה למברשת הזאת ברמות קשות. אחת המברשות הרכות ביותר שאי פעם יצא לי להתקל בהן, אבל היא לא רק רכה ומלטפת אלא גם יודעת לטשטש מייקאפ בצורה הטבעית והיפה ביותר. זנחתי את כל שאר המברשות שלי ואני נאמנה כמעט בלעדיות רק אליה, חוץ מבימים בהם היא מתייבשת אחרי חפיפה נמרצת...
אייליינר ג'ל של מייבלין הוא אולי המוצר המשמח ביותר שהועיל בטובו סופסוף לנחות כאן. כמות השאלות שנשאלתי, מאז נפתח הבלוג, על המלצה לאייליינר ג'ל איכותי שיכול להוות תחליף לפלואידליין של מאק היא פשוט חסרת תחרות. מי שטוען שאין בארץ מודעות או שוק לאייליינרים במרקם ג'ל/קרם (קליניק אני מסתכלת עליכם!) פשוט לא יודע על מה הוא מדבר. ממש לאחרונה הוחדר לשוק הישראלי הגרסה המצליחה של מייבלין, ומאז אני לא מסתכלת אחורה. מוצר פשוט מנצח בכל קנה מידה - מרקם, עמידות, נוחות שימוש ומחיר. לא פלא שהוא ממש נחטף מהמדפים בכל גוון!

האכזבה של השנה
אני לא יודעת איזה כוחות התאחדו נגדי וגרמו לי לאכזבה כ"כ כואבת משפתון של גרלן. זה התחיל עם יחס מעליב ברשת בה רכשתי אותו וטרטורים עד שבכלל הגעתי למעמד הרכישה, המשיך באכזבה מהביצועים בפועל והסתיים בתקרית מצערת במהלכה נשבר השפתון מהבסיס ללא אפשרות תיקון (כן, ניסיתי את שיטת ההמסה והמקפיא...) עד שנאלצתי לדפט את השפתון המהולל לקופסת פלסטיק פשוטה. בשורה התחתונה - השפתון לא כ"כ נורא. עם הזמן דווקא התחלתי לחבב את הגוון ואת הגימור שלו על השפתיים, אפילו חיבבתי עד מאד. לאחרונה, דווקא אחרי שדופט, אני מוצאת את עצמי מושיטה אליו יד לעיתים קרובות יותר וניהנת מהשימוש בו. אולי יש מוצרים שצריך לתת להם קצת זמן למצוא את הפינה שלהם בלב שלנו, ואולי מרירות שנותרה מאז חווית הרכישה הבלתי נעימה העיבה על ההנאה ממנו והיה צריך לתת לזמן להשכיח את הזכרונות הרעים...

האירוע המעצבן של השנה -יחס של רשתות פארם
אחרי שהואשמתי שאני שקרנית מול סניף סופר-פארם הומה אדם ותקרית אומללה של בלאגן טוטאלי ברשת אפריל בעקבות השקת מבצע קופונים, נכנסתי לתהליך גמילה ארוך מרשתות פארם. מאז ירד לי החשק לחלוטין להכנס לסניפים ולשוטט להנאתי, להתרשם ממוצרים חדשים ולצאת עם רכישות בלתי מתוכננות. היום אני מבצעת את כל השיטוטים שלי אך ורק ברשת ונכנסת לרשת פארם רק כאשר ממש אין לי ברירה או כשיש מבצע שווה במיוחד.
ואתן יודעות מה? חיי יפים הרבה יותר. אין יותר מאבקים עם דיילות מעצבנות ובורות, אין עצבים מסטנדים מבולגנים ומלוכלכים, אין רכישות אימפולסיביות ובעיקר מיותרות. כל הקניות שלי מתוכננות ורובן המוחלט נערכות באתרי רכישה מקוונים, בזמן ובסבבה שלי.
רשתות הפארם מתייחסות אלינו הלקוחות כמו אל עדר שבוי? במקום להתלונן, הרבה יותר יעיל פשוט לא לרכוש שם יותר. כמעט לכל מוצר יש אלטרנטיבת רכישה און-ליין. אני לא אוהבת להיות תלויה באף אחד, בטח לא ברשתות שמזלזלות בי.


ההבטחות לשנה הבאה 
לא ארחיב בנושא בשלב זה (בשביל מה יש 365 ימים בשנה החדשה?) אלא רק אציין שעומדים אצלי עכשיו על שולחן ההתנסות 3 מוצרי גרלן שונים ומהממים כל אחד בדרכו, פודרה מבטיחה של רימל, צלליות של מותג ישראלי חדש, קופסת הפתעות מרגשת ועוד ועוד....

האירוע המשמח של השנה 
אתן - הקוראות! בכל פוסט ופוסט אתן משמחות ומשעשעות אותי, יוצרות דיונים מעניינים כאן ובדף הפייסבוק, משתפות, שואלות, מוציאות קיטור על המותגים/מוצרים שמעצבנים אתכן ובקיצור - עושות לי את החיים הרבה יותר מעניינים! אני רוצה להודות לכל אחת ואחת מכן על שאתן מבקרות כאן, קוראות ומשתתפות. אוהבת אתכן!

עד כאן סיכום אירועי הביוטי של שנת 2011! אני מאחלת לכולנו ששנת 2012 תהיה יפה, נעימה ומלאה בחדשות והתחדשויות ביוטי מוצלחות!

מהו סיכום השנה שלכן? ספרו לי! 

29 תגובות:

  1. סיכום מעניין, בהחלט סיכום אישי כי מן הסתם כל אחת הייתה בוחרת דברים אחרים.
    אם אצטרך לסכם גם אז כנראה לא אגמור... אז אתייחס לכמה נקודות מעניינות אצלך.
    שפתוני רוז' אוטומטיק שפורגנו אצל לא מעט נקטלו אצלי לגמרי, אבל כנראה יותר נחמד להתלהב משפתון של מותג שווה שיש לו איזה גימיק חביב אך לא פרקטי בעליל. כך שמסכימה איתך לגמרי לגבי האכזבה.
    קרליין חברה שמשקיעה מבחינתי יותר מדי בפרסום ובקד"מ מאשר באיכות המוצרים. יש להם עוד דרך ארוכה, חבל שהשינוי בנראות גורם להם לחשוב שהם עשו קפיצה מהותית. הם לא שם עדיין.
    מה שכתבת על היחס של הפארמים לצרכנים בגדול נכון ולצערי אני לא חוזה שינוי דרמטי בעניין. אני כל הזמן מנסה להחדיר למודעות להיות צרכניות חכמות יותר שמשתדלות להימנע מרכישות אימפולסיביות. לחלק זה עוזר ואצל חלק היצר עדיין שולט.
    מאחלת לך עוד הרבה פוסטים שישמחו וישעשעו אותך.

    השבמחק
  2. כ״כ מסכימה לגבי רשתות הפארם!! העדר הידע באיפור,הניסיון לדחוף מוצרים שבכלל לא מתאימים ללקוחה,חוסר הרצון לעזור אם זה לא הדוכן שבו את עובדת..וכמובן היחס המזלזל..גם אני הפסקתי להנות מגיחות לפארם,אלא מתנהלת בהם כמו בשדה קרב כשהמטרה העיקרית זה לרכוש את המוצר שרציתי בלי ש100 פאקצות ינסו לשכנע אותי לרכוש משהו אחר שלא מתאים לי..חבל שזה ככה..בכול מקרה רציתי להגיד שאני מאוד נהנת מהבלוג שלך ושבזכותך גיליתי את הטרו מאץ׳ וזה בול הגוון..לא עמיד במיוחד אבל ניסיתי הכול ואין הרבה אופציות ורדרדות בארץ..:) שנה אזרחית טובה ומוצלחת..:)

    השבמחק
  3. סכימה איתך מאוד מאוד מאוד לגבי המסקרה של קרליין, מתה אליה

    השבמחק
  4. סיכום אישי וטוב. אני החלטתי לא לעשות סיכום כזה כי יש לי בעיה אישית איתם.
    מקווה שמגמת עליית מותגים לארץ תמשיך.
    קרליין בדרך נכונה אבל עדיין לא שם מבחינת חידושים במוצרים. בהחלט משבחת את דף פייסבוק שלהם. לגבי אניגמה יש לי דעה אחרת...
    ורוז אוטומטיק - לא משנה מה כולם יגידו עדיין זוכים בליבי :)

    השבמחק
  5. היי, איזה כיף שעוד ועוד חברות עולות לארץ, כן ירבו!
    איזה אכזבה ועוד משפתון כזה יקר. מההתחלה משהו לאנראה לי עם הצורת שימוש הזו. ניסו לעשות משהו מיוחד ודי התפקשש להם.
    איך יתכן שהואשמת מול הסופרפארם, גם לי יצא החשק מלהסתובב שם ואני כ"כ אוהבת איפור, מה אסור סתם להסתובב ולהתרשם? תמיד אני בודקת אם יש מוצרים חדשים, אף אחת לא עומדת ליד הסטנד ואני מתחילה להסתכל בהנאה, ופתאום, משום מקום קופצת הדיילת, אפשר להציע לך?.....אפשר לעזור לך?...... לא תודה, אני מכירה הכל, והן מתחילות להרצות לך ולדחוף לך דברים, וכשהן קולטות שלא אקנה הן מחמיצות פנים, ורואות בך אויבת. לא מזמן הסתכלתי על צלליות של קליניק, והדיילת של ג'ייד קלטה אותי ומיד הציעה לי צלליות שלה, אמרתי תודה יש לי, והיא
    התחילה לנדנד עד שברחתי . כמה פעמים כבר רציתי להתלונן. הן כמו משחרות לטרף פשוט לא נעים. באמת איזה מזל שיש את הרשת לקנות בה. גם יותר זול .
    שנה טובה.

    השבמחק
  6. אחלה בחירות ואחלה של פוסט סוף שנה! אין ספק שקרליין היא אחת המהפכות של השנה :).
    אני מאחלת לנו שהשנה הקרובה תהיה מדהימה . ברוכה הבאה 2012!

    השבמחק
  7. בכלל משהו טוב עובר על החברות הישראליות. קרליין עשו את המהפך הכי מודגש, אבל גם לג'ייד ולשיק לא חסר. זה משמח אותי מאוד, כיף לי לקנות מוצרים של חברות ישראליות. באופן אישי יש לי הרבה מוצרים של קרליין, אני בעיקר מכורה לעפרונות העיניים שלהם, הם היחידים שממש עמידים עלי.
    אני כ"כ מתחברת למה שכתבת על רשתות הפארם. פשוט נמאס לי להרגיש שמזלזלים באינטיליגנציה שלי בצורה כ"כ ברורה. אין ספק שעסק צריך להרוויח, אבל יש דרכים לעשות את זה. אין שום סיבה לא לתת שירות טוב ובטח שאין סיבה לשקר לנו בפרצוף עם כל המחירים המונפצים שלהם, רק כדי שיוכלו לתת עוד איזו הנחה ולעשות עוד איזה תרגיל שיווקי זול

    השבמחק
  8. הי,
    אהבתי את ההתייחסות לקרליין ו בורז'ואה בסיכום. אני מסכימה עם דאנרה ומרינה בנוגע לשיווק של קרליין. מקווה שבחברת בורז'ואה לא 'יצנזרו' מהלקוחות הישראליות את מבחר הגוונים הרחב כי שמתי לב שחברות אחרות כן עושות את זה. אם יש 20 גוונים של מייקאפ וקונסילר אז משום מה לארץ הרבה פעמים מביאים רק 10 גוונים.
    צר לי לשמוע על החוויה עם גארלן. נראה שהצלחת להתגבר במקוריות!
    הסומק קרם של YSL נראה מדהים ובהחלט נכנס לרשימה שלי.
    שבוע טוב,
    הספרנית

    השבמחק
  9. בדיוק הרגע נרשמתי לגלוסי בוקס:)
    כיף לקרוא את הסיכום הזה ולהזכר במוצרים והחברות שבהחלט שינו כמה דברים השנה.
    גם למקרה שמישהי פספסה- היא תוכל להשלים פערי מידע כאן!!

    שתהיהי לך שנה מקסימה,
    עם עוד הרבה אירועים ומוצרים משובחים:):)

    השבמחק
  10. שתהיה שנה מהממת! עם המון מוצרים מוצלחים ;)

    השבמחק
  11. מסכימה איתך מאוד לגבי קרליין ובמיוחד לגבי האניגמה... לגמרי הפתעת השנה

    השבמחק
  12. כיף לקרוא! אחלה round-up ל2011:)
    שתהייה שנה נפלאה!

    השבמחק
  13. תודה רבה שמחה לשמוע שניהנת!
    שתהיה שנה נהדרת!! :-)

    השבמחק
  14. אני אוהבת הפתעות טובות כאלה! מאחלת לנו הרבה כאלה ב-2012 :-)

    השבמחק
  15. שנה יפה גם לך עם גשם של איפור שווה ;-)

    השבמחק
  16. אוי מחכה לך קופסא שנראה לי תהני ממנה, פרטים בקרוב ;-)
    ניהנתי לכתוב את הסיכום הזה, זה הצריך אותי באמת לחשוב ולהפריד בין הררי המידע והמוצרים שעברו אצלי השנה, נותן פרספקטיבה יפה לדעתי...

    שתהיה שנה מעולה ומהממת!

    השבמחק
  17. כיף שחזרת להשתתף כאן :-)
    אני מקווה שכל המותגים שנמכרים כאן יפסיקו "להסתיר" מאיתנו מוצרים שווים ויביאו לכאן הכללל! כי מגיע לנו!

    שתהיה שנה נהדרת עם רק בשורות טובות!

    השבמחק
  18. אני ניהנת לראות את המהפך הישראלי, כי בסופו של דבר אם אפשר אז למה לא לתמוך במותגים מקומיים? עד עכשיו לא היה אטרקטיביות מבחינתי אבל לאט לאט המפה בהחלט משתנה!
    רשתות הפארם יבינו את הטעות שלהם רק אם הלקוחות באמת יחפשו וימצאו אלטרנטיבות אחרות, רק ככה לומדים.

    השבמחק
  19. תודה!!
    רק בשביל המאמץ מגיע לקרליין שאפו, אז אם גם יש שיפור במוצרים אז בכלל צריך לפרגן!
    שתהיה שנה של הצלחות!

    השבמחק
  20. אויש היחס של הדיילות הוא כ"כ מוכר וכ"כ נוראי, הן פשוט מוציאות את כל החשק מחווית הקניה.. וחבל כי אני בטוחה שרובן נשים מקסימות, רק לא מבינות כלום במכירות!!
    מאחלת לכולנו שנת קניות מוצלחת יותר...

    השבמחק
  21. תודה! ניהנתי לסכם, זה גרם לי להסתכל אחורה ולחשוב מה באמת עשה לי את זה ומה פחות..

    השבמחק
  22. אני זוכרת - עושה לך עיניים מדהימות!

    השבמחק
  23. ברור שהסיכום אישי, הבלוג שלי אישי בסופו של דבר ;-)
    מעניין שאחרי שהוא דופט אני מצליחה להנות מהרוז' אוטומטיק הרבה יותר. ניראה לי ה"התפשטות" מהאריזה המפונפנת גרמה לסוג של תיאום ציפיות - עכשיו הוא סתם עוד שפתון אחד מיני רבים שאני מושיטה אליו יד מידי פעם...
    מסכימה איתך חלקית לגבי קרליין. חלק מהמוצרים החדשים באמת לא שם עדיין, אבל לעומת זאת יש רבים אחרים שהם באמת שיפור לעומת מה שהיה קודם וזה מבחינתי כבר ברכה...
    אני איתך - התפקיד שלנו כבלוגריות לפתוח צוהרים לאופציות רכישה אחרות ולעודד צרכניות להשתמש בהן.
    שתהיה שנת ביוטי זוהרת!

    השבמחק
  24. קרליין באמת עברו שינוי גדול ואני שמחה שיש מודעות לשיפור ועיצוב המוצרים ומקווה שהמגמה הזאת תמשיך. במקרה של קרליין, אף פעם לא התקרבתי לסטנדים של האיפור שלהם כי הכל היה נראה לי מיושן ולא אטרקטיבי בכלל. היום הסטנדים נראים מעולה וגם עיצוב המוצרים נראה טוב. כמובן שיש להם עוד דרך ארוכה, החל מהרחבת המגוון של המוצרים ועד לסידור טוב של הסטנדים עצמם (למרות שזאת נראה לי אחריות של הפארמים, הרבה פעמים הסטנדים פשוט חצי ריקים, בלי טסטרים, מבולגנים וכו').
    השנה באמת הרגשתי "התעוררות" בשוק האיפור וכל כך כיף שסוף סוף מגיעים אלינו מותגים חדשים. אני ממש מחכה לבובי בראון ולרימל. ביום ראשון הקרוב אני באינגלוט!!!
    לגמרי לא כיף להיכנס לפארמים. כאן אני דווקא פסימית ולא צופה שינוי, לכן גם הפתרון שלי הוא לרכוש ברשת את מה שאפשר. אני תמיד מרחמת על אותן הנשים שלא ממש מתעסקות עם האיפור/טיפוח על בסיס יומי כמונו ומגיעות לפארמים ומבקשות יעוץ מהדיילת. כשמוכרים להן משהו שבכלל לא מתאים להן (וגם אני עברתי את זה בעבר) או כדי למכור כי מקבלים עמלה או סתם מחוסר ידע, זה כבר גובל בהטיית הצרכן.

    השבמחק
  25. הסטנדים הם באמת באחריות הדיילות, חבל שרובן לא מודעות לכך שסטנד נקי וזוהר מושך הרבה יותר קונים... ובכלל קצרה היריעה להתחיל לציין את כל מגרעות הדיילות, לא רק של קרליין..
    אני ממש בהלם מכמות המותגים שנכנסו לכאן השנה!! מאד מאד משמח, מקווה שהמגמה תמשיך ככה!

    השבמחק
  26. כל איזה 5 שנים זאת שנת האפוקליפסה, לא?
    אני כבר לא מתרגשת..

    מסכימה איתך שהמיתוג החדש של קרליין יחד עם שינוי גישה ושינוי המוצרים הן הפתעה מצוינת
    בטח כשמדובר על מותג כחול לבן שמאפשר לנו, קרוב לבית, לרכוש מוצרים במחיר (כמעט ותלוי :P) שווה לכל נפש.
    נכון שזה אומר שצריך שיהיה מבצע 1+1 ו 40% אבל להרגשתי המבצע הזה קיים בערך כל השנה..
    לומר את האמת, לא נפלתי מהמסקרה אניגמה ואכן ניסיתי אותו במשך 3 חודשים והעפתי כאשר הפכה מתפוררת במעט.
    חבל, דווקא לאור התשבוחות עליה קיוותי שאוכל להשתמש בה באופן קבוע
    לאחרונה נחתה אצלי הדו צדדית של גרלן ואני חייבת לציין - ואו!
    אולי במסקרה אני צריכה את חברות היוקרה?

    מצד אחד כיף שהמותגים הגיעו לארץ, מצד שני אני כבר צופה את התמחור..
    גם אסתי לאודר יש לנו בארץ, אבל אין מצב שארכוש ב 200 ש"ח את המייקאפ שלי כשאני יכולה לרכוש ב 45 ש"ח כולל משלוחה מאיביי..
    דווקא במקרה של אינגלוט המחירים סבירים (גם אם טרם ביקרתי כידוע :P)
    אבל בכל זאת.. איכשהו אני נשערת סקפטית.. (אחרי הכל, אני לא מאמינה באפוקליפסה ;))

    דווקא בורז'ואה נכנסים אצלי לרשימת המאכזבים.
    גם המייקאפ שלא מכסה אצלי כלום.. גם הצלליות שלא עמידות עלי כל היום..
    כך שאין לי ממש חשק לנסות עוד מוצרים שלהם.. חבל.. עד שעשו עליה :P

    יש לי לא מעט מברשות של סיגמה ואני אוהבת את כולן!
    מה שכן, את F80 אין לי.. למה? כי אני מעדיפה מברשת שטוחה להנחה של מייקאפ במיוחד שאני משתמשת באחד די סמיך.. (קולורסטיי)

    כואב הלב על העניין עם השפתון של גרלן..
    אני חייבת לציין שאחרי כל הפוסטים שקראתי עליהן לגמרי עושה לי חשק לבדוק אותם יותר
    אבל התמחור מקשה עלי..
    קשה לי לרכוש משהו "סתם ככה" במחיר גבוה כשאני לא יודעת אם אתאכזב או לא..

    אני כ"כ מסכימה איתך לגבי הפארמים!!!
    ובדיוק בגלל זה אמרתי שעליה או לא עליה לארץ , לא כזה עושה לי חשק להכנס ולרכוש מוצרים בפארם
    במחירים מופקעים וביחס גרוע..
    גם אצלי לאחרונה הרכישות ברובן הן און-ליין וקהילת הבלוגריות הישראלית והחו"לניקית מספקים לנו את מה שאנחנו צריכות.
    מעולם לא הייתי מאילו שמסתובבות בפארם ורוכשות בכמויות. הייתי מגיעה במטרה לרכוש מוצר שעושה X אולי מתלבטת לגביו ובסוף קונה משהו..
    אין לי תחושה טובה בסופר פארם (ובטח שלא באפריל..) בדיוק בגלל זה אני נכנסת לקנות דברים מאוד ספציפיים ומיד יוצאת..

    תודה על סיכום השנה :)
    לאו דווקא הייתי כאן השנה (היתה לי שנה די דבילית ומיותרת אבל גם מאוד עמוסה..) אבל מבטיחה לשנות את העניין :)

    סיכום שנה אני כבר לא חושבת שאעשה.. אני בכזה פיגור בפוסטים שרציתי לכתוב
    שקשה לי לחשוב על אחד "לא קשור לכלום"..

    השבמחק
  27. אני אגיד לך למה אני שמחה שכן עולים לכאן מותגים - כי בשורה התחתונה זה בהחלט מעודד תחרות ואני רואה את זה משפיע על ההתנהלות של כולם. אני חושבת שהשנה היו מבצעים שווים במיוחד בתדירות שטרם נראתה כאן, במחירים אפילו פחות מה-40% 1+1 הרגילים (שהפכו עם הזמן למבצעים קבועים). אני שמה לב שהמותגים מתחילים להרגיש את הלחץ ומשנים מדיניות תמחור בהתאם ולדעתי זה צעד מבורך עד מאד. דבר נוסף - גם אם אני קונה ברשת (בגלל כל הבעיות ברשתות הפארם) אני מאד אוהבת להתרשם ממוצרים מיד ראשונה ורק אח"כ להזמין אותם, בייחוד כשזה מגיע למייקאפים, פודרות וכדומה.
    אני שמחה שאת ניהנת כאן, כל עוד את כאן! הקריאה צריכה להיות כיף ולא מטלה ואם עמוס לך זה לא נורא בכלל לפספס פוסטים פה ושם...

    השבמחק
  28. את צודקת בהחלט בנוגע לעניין של לדגום מוצרים בפארם.
    אני לא ממש מרגישה את הירידה במחירים וההנחות שאת מתארת. אבל יכול להיות שאני לא מספיק מעודכנת במה שקורה בפארמים :)
    אני קוראת כשיש לי זמן. לא כמטלה. בדיוק בגלל זה תמיד יש לי פוסטים "מזדנבים" כאלה. שפשוט לא מצאתי את הזמן עם הקפה לקרוא. וזה בסדר מבחינתי. ואני משוכנעת שזה מבסדר מבחינת הבלוגריות שהגעתי אליהן שבועיים-שלושה אחרי פרסום הפוסט חחח

    השבמחק
  29. ברור שלא אכפת שאת באיחור - העיקר שאת כאן! גם ככה רוב הפוסטים הם לא בנושאים דחופים שאם לא קוראים מפספסים, הכל כאן, המוצרים ממתינים בחנויות ושום דבר לא בורח לשום מקום :-)

    השבמחק