‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

4.12.2011

זול או זול יותר? - איפור סגול לכל גיל + מסתננת יוקרתית!

זה לא סוד שסגול הוא אחד הגוונים האהובים לאיפור באופן אוניברסאלי. סגול הוא גוון שמחמיא לעיניים בכל צבע - מתכתב עם עיניים כחולות, מדגיש עיניים חומות ונראה מאד מיוחד על עיניים ירוקות. לצבע סגול יש המוני תתי גוונים שונים; סגול לילך, סגול בתת גוון כחול או וורוד, סגול עינב, סגול מעושן ועוד רבים ויפים.
לאחרונה הצטברו על שולחן האיפור שלי 3 פלטות סגולות שונות, כאשר שתיים מהן יככבו כאן בפינה החוזרת "זול או זול יותר" במסגרתה אשווה פלטת LOW COST מול פלטה של מותג עממי, ובסוף הפוסט תסתנן לה פלטה יוקרתית ובובתית במיוחד.

סגול לנערה המתבגרת

שלישיית צלליות מס' 01 של ביוטיקייר. 
השלישיה מתהדרת בשלוש צלליות בגווני סגול עינב, סגול לילך וסגול "נקי". לכל הצלליות תת גוון וורוד מובהק, שבא לידי ביטוי יותר בהנחה על העין מאשר בסוואטצ'ים.
הצלליות האלה הרשימו אותי עם הפיגמנט שלהן, אולם פחות עם הביצועים. הפיגמנט אומנם באמת מוצלח, אולם הן סובלות משתי בעיות מרכזיות: עמידות ותת גוון וורוד חזק מידי.
על היד שלי פחות רואים את זה, אבל בהנחה על העיניים ובשילוב עם הניגודיות מול העיניים החומות שלי, למרות שימוש בשלושת הצלליות השונות התקבל אצלי איפור וורוד עם נטיה לסגול, במקום שיהיה ההיפך. איפור וורוד מידי יכול לגרום לעיניים להיראות אדומות וחולניות, וזה לא מראה שאף אחת מאיתנו מנסה להשיג.
בעיה נוספת היא עמידות. ללא פריימר הצלליות האלה לא עמידות בכלל - דוהות ונעלמות לבלי שוב (אפילו לא מצטברות בקפלים...). אבל הבעיה החמורה באמת היא שגם עם פריימר הן לא החזיקו לי מעמד יום שלם והתגלו סימני דהיה, אמנם קלים יותר ואמנם אחרי זמן יותר ארוך, אבל עדיין אלה הצלליות היחידות ברשותי שהפריימר לא יכל להן.
מבחינת מרקם - הן רכות ונמרחות בקלות, אם כי יש להן מרקם קימחי מעט, יש להזהר לא לחפור בהן מידי עם המברשת כי תיווצר התפוררות. 
שורה תחתונה - גוונים יפים ולמי שלא מפריע תת גוון ורוד מובהק תוכל להנות מהן. בעיית העמידות מעיבה על ההנאה שלי מהן ואני חושבת שבהחלט יש מקום לשיפור בגזרה הזאת. 
למי הן יתאימו? לבנות צעירות, מתחילות באיפור. מחירן האטרקטיבי והצבעים הצעירים והשמחים ידברו אל ליבן של בנות שמחפשות להתנסות עם צבע. מעל פריימר הן יוכלו להחזיק מעמד למשך יום לימודים לא ארוך מידי. 
את הצלליות ניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקייר תמורת 9.90 ש"ח.

סגול לסטודנטית הממהרת

רביעיית צלליות EyeStudio Intense Chic של מייבילין בגווני וורוד וסגול (אין מספר או שם לפלטה).
את הרביעיה הזאת רכשתי די מזמן במשביר. מאז השתמשתי בה המון וכבר מההצהרה הזאת אתן יכולות ללמוד מה אני חושבת עליה.
 הרביעייה מורכבת משתי צלליות שימר בהירות שיכולות לשמש כבסיס וכן כהיילייטר ושתי צלליות כהות להוספת דרמה ומראה מעושן. 
הצלליות הבהירות הן בגוון וורוד מלוכלך (מצד שמאל) וורוד פרוסטי בהיר - שתיהן נפלאות להשתמש גם לבד, בייחוד הוורודה הפרוסטית שלא נעלמת על העין. השימר בהן עדין מאד ולא מוגזם, כמו שאני אוהבת!
אחת מהצלליות הכהות היא בגוון מעניין של סגול ברונזה עם נגיעות של שימר מוזהב - גוון מאד שונה וייחודי שאהבתי את השילוב שלו עם שאר הגוונים בפלטה. הגוון הכהה השני הוא סגול מעושן כהה מאט, נהדר לעישונים קלאסיים.
בחיי שאין לי תלונות כלפי הפלטה הזאת. לא מדובר בגוונים פורצי דרך (אולי חוץ מהסגול ברונזה המעניין), אלא בצבעים שיחמיאו לכל אחת, אין תתי גוון חזקים מידי שמשנים את המראה שלהן בהנחה על העין, הצלליות רכות אבל לא מתפוררות, עמידות למשך כל היום (מעל פריימר) וגם בלי פריימר הן לא נעלמות (גילוי נאות: אין לי עפעפיים שומניים כ"כ).
נורא קל ליצור איתן מראה סגול מעושן עדין, וגם מודגש יותר. 
שורה תחתונה - פלטה נהדרת לשימוש יום יומי, גוונים נעימים ושימושיים ואיכות הצלליות טובה. גם המחיר במבצע אטרקטיבי!
למי היא מתאימה? לא סתם נתתי את הכותרת "לסטודנטית הממהרת". זאת פלטה נהדרת לשלוף כשממהרים ולעשות איתה איפור יום יומי זריז ומוצלח. אפשר להשתמש רק בצלליות הבהירות למראה עדין אבל עם זאת מסודר, או להוסיף נגיעות של צלליות כהות יותר למראה דרמטי - מושלם לימים של חורף!
מחירה של הרביעייה הזאת עומד על 70 ש"ח אבל אני רואה את הסדרה הזאת כמעט תמיד במשביר במבצע של 25 ש"ח או במבצע 40%/1+1 בסופר פארם.

לסיכום זול או זול יותר? הפעם אני חייבת לבחור באופציה של "זול" - משמע הפלטה של מייבילין, על פני זאת של ביוטיקייר. הפלטה של מייבילין נותנת תמורה טובה יותר, נוחה יותר לשימוש ועם הרבה פחות תופעות לוואי מטרידות (חוסר עמידות, תת גוון בולט מידי וכו'). הפלטה של ביוטיקייר לא נוראית, אולם בהחלט יש הרבה מקום לשיפור.

וכעת לפלטה היוקרתית המסתננת לפינה! ;-)
סגול לאשת הקריירה הבוגרת

רביעיית צלליות של לנקום Ombre Absolue Palette בגוון A85 Baby Glam
רביעיית הצלליות הזו של לנקום מושקת במקביל להשקת מסקרה היפנוז Doll Eyes החדשה. הרעיון העומד מאחורי הגוונים בפלטה הוא מראה איפור בובתי בגווני סגול/ורוד, עדין וקלאסי.
בפלטה יש 2 גוונים סגולים - לילך וסגול מעושן בצירוף צללית וורודה בהירה וצללית שימר שמפניה. 
הצלליות עצמן נמרחות כמו חמאה, הפיגמנט מועבר כמו שהוא ניראה בפלטה על העור והגוונים מחמיאים באופן אוניברסלי. 
אם נדבר רגע במונחי כריסמס - זאת פלטה מושלמת לקנות כמתנה לאמא או לחברה בוגרת, בזכות המרקם הידידותי לאיפור של נשים מבוגרות יותר. אין כאן שימר מטורף או גליטר, הגוונים רגועים ויתאימו לכל אחת, גם כאלה שמפחדות מצבע וכמובן שהאריזה עצמה בוגרת עם קריצה נשית של וורדים חרוטות על המכסה.
שורה תחתונה - פלטה מוצלחת מבית היוצר של לנקום, מתכתבת באופן מושלם עם הקונספט מאחורי השקת מסקרה "עיניי בובה" בזכות הגוונים העדינים והמחמיאים. תתאים לכל אישה וקל מאד להתאפר איתה למראה נשי קלאסי.
למי היא מתאימה? לנשים עובדות שחשוב להן לצאת מהבית עם מראה מוקפד ומכובד, אך עם זאת נשי. היוקרתיות של הפלטה מוסיפה לתחושת הפינוק שבשימוש בה, והרי כולנו מחפשות לעצמנו פינוק קטן במהלך היום העמוס שלנו, לא? כמו כן, פלטה מושלמת לנשים מבוגרות שנרתעות מכל מרקמי השימר והגליטר המציפים את השוק.
את הפלטה וכן 3 פלטות נוספות בקולקציית Doll Eyes (כולן בגווני סגול/ורוד שונים) ניתן להשיג בדוכני לנקום בכל רשתות הפארם תמורת 268 ש"ח לפני הנחות.

עד כאן פוסט בסימן הצבע הסגול. אני אישית מאד אוהבת להתאפר בגוונים סגולים ומוצאת שזה מאד מחמיא הן לעיניים החומות שלי והן משתלב נהדר עם גוון העור הכללי. בניגוד לגוונים צבעוניים אחרים (ירוק/כחול), סגול הוא צבע שיותר נשים מתחברות אליו ולא מפחדות להתאפר איתו, גם אם בכלליות הן מעדיפות גוונים נייטרלים ולא צבעוניים. 
כפי שניתן לראות - צלליות סגולות יש מכל מין וסוג, לכל מותג ובכל מחיר ומבחינתי תמיד יש באוסף שלי מקום לעוד צללית סגולה - כולן מתקבלות אצלי בברכה :-)

האם גם אתן אוהבות איפור סגול כמוני? ומה דעתכן על הפלטות שהצגתי כאן? ספרו לי!

גילוי נאות: את הפלטה של לנקום קיבלתי לסקירה 

18 תגובות:

  1. סגול צבע נפלא ופופולרי.
    לא מכירה את הפלטות הראשונות. המייבילין נראית נחמד.
    בנוגע לזו של לנקום אני יכולה רק להסכים עם העובדה שהן רכות ואיכותיות.
    עם כל השאר לא ממש. אשת קריירה בוגרת זו הפלטה האחרונה שהייתי משדכת לה, לא מראה מוקפד ובטח לא נשי.
    הגוונים כל כך בהירים וטבעיים (בסווטצ' הם נראים עזים אבל במציאות זה נראה יותר כמו הצילום של הפלטה פה).
    זו לטעמי פלטה לצעירות או לכאלו שלא רגילות להתאפר.

    השבמחק
  2. אני חייבת לומר שבאופן אישי אני תמיד אומרת שלא אשים על עצמי צלליות סגולות ובסופו של יום זה נורא מחמיא לי. הפלטה של מייבלין מאוד יפה ומעניינת ואפילו לא ידעתי שלמייבלין יש בכלל פלטות! :-D , חידשת לי. את הפלטה של לנקום אני מאוד אוהבת ואני דווקא לא מסכימה עם דנרה , לדעתי הפיגמנט הוא אחלה ומי שיודעת לעבוד עם קוואדים תוכל להוציא מהם אחלה תוצאה .

    השבמחק
  3. הבולשת, פיגמנט מוצלח יכול להיות גם בצלליות בהירות ולכן לא התייחסתי פה לפיגמנט אלא לגוונים החיוורים שגם אם תעמיסי מהם לא ממש יהיו לך צלליות מודגשות. התוצאה היחידה איתם זה מראה עדין מאוד.

    השבמחק
  4. אני דווקא חושבת שהפלטה של לנקום יוצרת מראה מאד נשי (מה יותר נשי מורוד וסגול..?) ובגלל שהיא עדינה אפשר להגיע איתה לתוצאות מסודרות ומוקפדות בקלות רבה יותר. אישית כשאני יוצאת לעבודה אני תמיד מתאפרת באופן סולידי יותר מליציאת ערב או לסוף שבוע, אז פלטה כזאת מושלמת עבורי, ועבור נשים רבות כמוני שהולכות על מראה עדין יותר לעבודה יום יומית.

    השבמחק
  5. אוהבת לחדש! גם אני במקרה מצאתי את הפלטה הזאת, כרגיל השלט על מחיר המבצע תפס לי את העין יותר מאשר המוצר עצמו P-:
    אני נהנת מהפלטה של לנקום, מאד קל לעבוד איתה ולהגיע לתוצאות יפות.

    השבמחק
  6. אהבתי את הפלטה של לנקום, דווקא בגלל שאין בה שימר מטורף היא הרבה יותר שימושית.

    השבמחק
  7. אני גם חושבת! יותר מידי צלליות בשוק מפוצצות בשימרים וחבל, יש כאלה שזה ממש לא מתאים להן.

    השבמחק
  8. לא אמרתי מעולם שפיגמנט מודגש , הצלליות חיוורות אבל מצד שני , יש נשים שזה מאוד מתאים להם , לא כולן אוהבות את המראה העמוס והמודגש ממילא.

    השבמחק
  9. כל הפלטות נראות מוצלחות מבחינת גוונים. מניסיון פלטה של לנקום מאוד שימושית ויש נשים שזה מספיק בשבילן. פלטה של מיבילין נראת מוצלחת בגלל הגוונים שבה. הגוונים הכהים בה מעלפים!

    השבמחק
  10. פלטה של לנקום נהדרת במיוחד בימים שאין לי כוח להשקיע - איפור מוקפד ומושלם תוך שניות ולא צריך להזהר עם גוונים חזקים מידי!
    הגוון הסגול ברונזה בפלטה של מייבילין הוא ממש שיחוק! לא הייתי חושבת בכלל לכלול אותו בפלטה כזו

    השבמחק
  11. אני אוהבת איפור עיניים סגול, אבל לרוב בעיקר מתלהבת מצלליות סגולות וחוזרת לגוונים הנייטרליים. אני צריכה מוזה לסגול.
    קשה לי עם האיפור של ביוטיקר ואני מסכימה לגמרי שהצלליות (ותכלס גם מוצרי האיפור שלהם בכלל) יתאימו למתחילות או לבנות שרק מתחילות להתאפר, כלומר למי שמחפשת איכות סבירה במחיר זול. הצבעים נראים יפים בפלטה, אבל עזים מידי לטעמי.
    אהבתי את הפלטה של מייבלין, הצבעים מאוד לטעמי ונראה גם שהפיגמנט מעולה.
    הפלטה של לנקום מהממת, אין מה לעשות :)

    השבמחק
  12. דווקא עליך עם העיניים שלך איפור סגול יכול להיות מפיל!!
    האיפור של ביוטיקייר הוא HIT AND MISS. בינתיים הדברים היחידים שלדעתי לא נופלים באיכותם ממוצרים של חברות עממיות יקרות יותר הם סמקים, היילייטרים, צלליות אבקה, גלוסים ועפרונות. כל השאר בין זוועה לבין לא להיט

    השבמחק
  13. ביוטיקייר - אני מוצאת שתמיד נותן תמורה למחיר - תמורת 9.90 שקלים, אפשר לשאת בתיק ולתקן במשך היום.

    מסכימה איתך ומוסיפה על הפלטה של מייבלין - אני חובבת מאוד את מותג מייבלין, קשת רחבה של מוצרים ותמורה נאה לאגרה. נשאלת השאלה למה תיוג של מספר/שם/משהו שיסמן את המוצר?

    הפלטה של לנקום - עדינה וקלאסית לדעתי תתאים לנערות צעירותנשים סולידיות אשר אוהבות להתאפר עדין וקלאסי. אין כל קשר לגיל.

    סגול - אהוב עלי בכל התחומים ויש לי פריטים רבים בגוון (עד קערת פירות, שפרחה נשמתי עד שמצאתי...)

    עדיין לא ראיתי אות וסימן חיים ממך בבלוג שלי - ?

    השבמחק
  14. הביוטיקר לא לטעמי, אבל הלנקום וזו של מייבילין נראות נפלא :) הן גם קצת (ממש טיפה) מזכירות אחת את השניה בסווצ'ים :)

    השבמחק
  15. באמת מוזר שאין מס' צבע או שם לפלטה של מייבילין. יש בסדרה הזאת עוד מס' פלטות נוספות בגוונים שונים - כחול, ירוק, חום.
    לגבי הפלטה של לנקום - כמובן שאלה רק ההתרשמויות שלי מהפלטה ולמי אני חושבת שהיא תתאים במיוחד, אין מניעה שנשים אחרות גם יוכלו להנות ממנה, ואני בטוחה שהן יהנו! :-)

    השבמחק
  16. צודקת! באמת יש דימיון ביניהן, למרות שאצל מייבילין הגוון המנצח לדעתי הוא הסגול ברונזה המיוחד.

    השבמחק
  17. משום מה יש לי אנטי לסגול, גם בבגדים וגם באיפור. בשבועות האחרונים אני לאט לאט מתגברת עליו, אבל הפלטה הזאת של ביוטיקייר עשתה לי רגרסיה. לא הייתי מתקרבת אליה בשום אופן. הפלטה של מייבלין לעומת זאת נראית מאוד מפתה, אפילו יותר מהפלטה של לנקום. וב 25 ש"ח אני בכלל ארצה לרכוש אותה! שמת לב אם יש עוד פלטות כמוה בגוונים אחרים?

    השבמחק
  18. הבעיה בפלטה של ביוטיקייר זה התת גוון הוורוד שהורס את הסגול. לדעתי הסגולים היפים באמת הם אלה עם תת גוון כחול.
    הפלטה של מייבילין באמת נהדרת - בטח בשביל המחיר הזה! יש עוד פלטות בליין הזה, בגוונים של כחול, חום וירוק - רוצי!

    השבמחק