‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

25.12.2011

מאופרות ומעושרות

החורף מכה בנו במלוא עוצמתו בימים האחרונים ואין זמן מושלם מזה להציג לכן את מראה חורף 2011/12 על פי Guerlain
מה אפשר להבין מהאימג' הזה? שעל פי גרלן, החורף הזה הוא כולו חזרה למקורות - עיניים מעושנות קלאסיות באפור/שחור ושפתיים אדומות ונשיות. כאן מתחיל ונגמר הדגש, בתמונה הזאת אני לא רואה ולו רמז אפילו לסומק, מחטב או כל צבע אחר על הפנים, מלבד על העיניים והשפתיים. נקי וקלאסי כבר אמרנו?
כיוון שאין טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים, הוזמנתי על ידי גרלן להשתתף באירוע בניצוחו של מאפר הבית בשם מקסים פולין. אז דווקא פולני הוא לא, אלא בכלל צרפתי קנדי אבל מקסים הוא בהחלט כן - מקסים לעין בעיקר. מקסים פולין (יש להגות את השם במבטא צרפתי מפונפן ואז הוא נשמע יותר טוב), התחיל את דרכו בכלל כדוגמן (באופן לא מפתיע) ורק אחרי שהשתתף בעצמו בכמה וכמה תצוגות והפקות אופנה, נחשף לעולם העומד מאחורי מברשת האיפור והחליט לנסות את ידו במקצוע.
צילום: אוקסנה
נכון מקסים? מקסים (אני חייבת להפסיק לכתוב מקסים....) עובד צמוד צמוד עם אוליבייה אושמזו, שהוא לא פחות מאשר המנהל האומנותי של גרלן.
עם מבטא אנגלו-צרפתי והגשה שלא לוקחת את עצמה יותר מידי ברצינות, הנחה מקסים את המפגש בכשרון ובקלילות ולקח אותנו למסע אל נבכי קולקציית האיפור הרחבה של המותג, כולל כמה אנקדוטות היסטוריות שאיתן תיבל את העובדות היבשות על המוצרים עצמם.
מקור
מסתבר שלא סתם יש לי חיבה למותג והרגשת שייכות אליו, ממקסים למדתי שסמל המותג - הדבורה, הוא בכלל זכר לימים רחוקים בהם שירתו את בית המלוכה הצרפתי בתקופת נפוליאון כפרפיומרים ("בושמולגים"?) הראשיים של הקיסר נפוליאון ואשתו, הקיסרית יוג'ין. מאותה עת והלאה, המשיך המותג גרלן לספק בשמים לחצרות מלוכה אחרות באירופה, בין היתר למלכה ויקטוריה באנגליה. 
כיוון ש"נסיכה מפונקת" הם אחד משמות התואר שאוהבים להצמיד אלי (ולאו דווקא תמיד לחיוב...), אתן יכולות להבין איפה אני רואה את הקשר שלי אל המותג גרלן ששירת נסיכות מפונקות רבות לפני...
אבל עם כל הכבוד לקיסרים ונסיכות, המותג גרלן נוסד הרבה לפני שנפוליאון אפילו חלם לכבוש את כל אירופה. גרלן קיימים מאז 1828 והתחילו את דרכם בכלל בתחום הבישום ועד היום המותג הוא בין היחידים והמובילים בענף שאינו תת יחידה של בית אופנה (כגון שאנל, דיור וכדומה). בגרלן מתעסקים באיפור, טיפוח ובישום בלבד, ויודעים את העבודה היטב.
על מה מבוססת היוקרתיות של גרלן? על העובדה שכל מוצרי המותג מיוצרים בלעדית בצרפת (כאן לא תמצאו made in china) וכי חלקם מיוצרים בעבודת יד. לדוגמה -  ברונזר הטרקוטה המפורסם, אשר היה הראשון מסוגו בעולם כאשר הושק בשנת 1984, מיוצר ידנית על ידי דחיסת פיגמנטים בתהליך ארוך שמבוצע בידי בני אנוש ולא על ידי מכונה.
בהקשר של הברונזר, המאפר מקסים פולין זרק לחלל החדר אמירה שמתכתבת עם סקאלת הגוונים של הברונזר ולדעתי צריכה להיות נר לרגלה של כל מתאפרת ומשתזפת: "!Light-Medium-Dark, if you're not one them, you're orange" ובתרגום חופשי - אם את לא מצליחה למצוא ברונזר של גרלן המתאים לגוון עורך, סימן שאת כתומה מידי...
אז אחרי שקצת החכמנו ולמדנו קצת על ההיסטוריה של המותג, ניגש מקסים לאיפור בפועל.
צילום: אוקסנה
הכל נעשה בזריזות וביעילות תוך התכתבות עם מראה האיפור של גרלן לחורף הנוכחי - הדגש הוא על עיניים ושפתיים.
אז את העיניים הוא דווקא בחר לאפר בגוונים נייטרלים ורגועים יותר (לעומת האפור/שחור של מודעת הפרסומת), ואני חושבת שזה בעיקר החלטה שנבעה מהדוגמנית שהתהדרה בשיער אדמדם מבריק ומשגע. באופן מעניין מקסים בחר להשתמש דווקא בעיפרון חום לתיחום, במקום השחור הקלאסי. לפיו זה ה-גוון הטרנדי כעת, למראה מרוכך יותר מהשחור הדומיננטי. על השפתון האדום אדום לעומת זאת, הוא ממש לא וויתר והקפיד להניח עיפרון תוחם, מעליו השפתון ובסוף נגיעה של גלוס- למראה מודגש לעילא. 

וכעת לקצת Eye Candy - במהלך ההדגמה הסתובבו על השולחן כל מיני אוצרות שונים שרק חיכו שנתרשם מהם ונצלם אותם:
פריימר המכיל חלקיקי זהב(!) על רקע הקשקושים שלי. חשבתן שהשקות זה רק פאן פאן פאן? צריך גם להתרכז ולכתוב לפעמים!
פריימר פנינים, אייליינר/צללית, ברונזר קרם
פלטת צלליות באריזה משגעת - חריטה אוריינטלית על המכסה
שפתון באריזת פטנט עם מראה נשלפת (ועל זה נאמר - איך לא חשבו על זה קודם?!)
פלטה של רביעיית צלליות 

לסיכום, מה עוד אפשר להוסיף על המותג שלא כבר נאמר? יוקרה, וותק, קלאסיות על זמנית - הכל תמצאו שם. אני יכולה להגיד שאחרי שלדמתי קצת על המותג ועל מה שעומד מאחורי כל מוצר ומוצר אני יכולה עוד איכשהו להצדיק את תג המחיר המאד גבוה המוצמד למוצרים. אני יודעת שעומד מאחורי זה ניסיון של כמעט מאתיים שנה, ייצור בלעדי בצרפת ואפילו עבודת יד של ממש. 
לפעמים צריך לקבל את זה שעל איכות ללא פשרות צריך לשלם את המחיר. אם מקבלים תמורת כספנו מוצרים מעולים באריזות מעוצבות לעילא ומריחות מיוקרה - אז מבחינתי אפשר לומר שעשינו דיל טוב כיאה למעושרות.
את כל המוצרים שהופיעו כאן ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות. מחירים התחלתיים (לפני הנחות) לדוגמה: שפתון 268 ש"ח, פלטת רביעייה 346 ש"ח, פריימר פנינים 395 ש"ח.   

עד כאן סקירת אירוע ההשקה של מראה חורף על פי גרלן. כהרגלי בקודש - תמונות נוספות יועלו לאלבום בפייסבוק.
אך כאן לא תמה הסאגה אודות גרלן, בקרוב יפציעו בבלוג 3 מוצרים שונים של המותג אשר עוברים אצלי התנסות מדוקדקת בימים אלה ממש. רשמים וחוויות Soon... 

מקווה שנהנתן כמוני מהצצה להיסטוריה המפוארת של גרלן! האם התנסיתן עם המוצרים שלהם? שתפו אותי!

22 תגובות:

  1. כל מה שנאמר במבטא צרפתי (-קנדי) נשמע טוב יותר

    השבמחק
  2. וגם ניראה טוב יותר!

    השבמחק
  3. נראה טוב ועושה חשק. חבל שזה הרבה מעבר לתקציב שלי :))

    השבמחק
  4. ובד"כ גם שלי, אבל אני מתנפלת על הסטדנים ברגע שיש מבצעי 50% הנחה! (מידי כמה חודשים יש במשביר/אפריל)

    השבמחק
  5. גרלן זה גרלן, אין מה לעשות וכפי שציינת על איכות משלמים (או במקרים מעטים 50% גם פחות)

    השבמחק
  6. ועדיין בארץ זה יקר אפילו יותר מאשר בחו"ל.... :-/

    השבמחק
  7. את מאמינה לי שאין לי אף מוצר של גרלן בבית? תמיד בא לי לנסות, אבל איכשהו אני לא מוצאת את עצמי שם.

    השבמחק
  8. למרות שנכחתי בעצמי בפרזנטציה, נהנתי לקרוא את רשמייך מהאירוע! אני כבר חנכתי אמש את השפתון והצבע שלו משגע!

    השבמחק
  9. אני משערת שחשבון הבנק שלך מעדיף שתמשיכי לא להתחבר D-:

    השבמחק
  10. תודה! שמחה לשמוע :-)

    השבמחק
  11. want! :)
    אני כבר הרבה זמן רוצה לנסות את השפתונים של גרלן אבל (!!) מעדיפה לנתב את התקציבים שלי לכיוונים אחרים..

    המקסים הזה לחלוטין מקסים ;) ונראה שההשקה הייתה מהנה במיוחד :)

    השבמחק
  12. היה בהחלט מקסים! ;-) אני גם הייתי שמחה לאמץ את כל דוכן גרלן לחיקי....

    השבמחק
  13. הכל נשמע טוב יותר במבטא צרפתי :)
    תמונות מקסימות!

    השבמחק
  14. התמונה של הלוגו המוזהב מדהימה.
    מחכה לסקירת המוצרים!

    השבמחק
  15. תודה! זה גם נראה טוב יותר בצרפתית ;-)

    השבמחק
  16. לצערי אני לא יכולה לטעון זכויות יוצרים על הלוגו הזה P-:
    יסוקרו בקרוב!

    השבמחק
  17. אוח ! הייתי לוקחת את מקסים ואת כל הסטנד שהיה שם הביתה. היה נורא כיף [במיוחד עם המופרעות מאחור] . סוף סוף הרגשתי בנוח לאכול סופגניה בנחת [בקערת מרק , אבל למי איכפת!?]

    :)

    השבמחק
  18. מקסים יכול להיות פריט דקורטיבי יפה בסלון שלכם, לצידו של הסטנד ;-)
    קערת מרק לא קערת מרק, מוכנה לאכול סופגניות גם מתוך מחבת שקשוקה!

    השבמחק
  19. המוצר שהכי מעניין אותי לנסות זה הצלליות דווקא, נראות מעולה!
    רק אני לא אהבתי את האיפור של הדוגמנית? אולי בצילום זה משתקף ככה, אבל איזור הקונסילר לא מסתדר לי, השפתון ובכללי דיי ככה...
    הסטנד שלהם נראה יאמי יאמי, אשמח לקבל אחד מכל דבר, תודה (-:

    השבמחק
  20. התאורה שם הייתה די גרועה והתמונה צולמה עם פלאש, שזה תמיד מחריב איפור ידוע.... לגבי הקונסילר מתחת לעין - הוא השתמש שם בטוש אקלה שהוא כידוע מחזיר אור ולכן ניראה זוועה בצילום פלאש. השפתון האדום אדום הזה הוא בהחלט בולט ולא עבור כל אחת, אבל לזכותו יאמר שהוא הניח אותו בדיוק רב!

    השבמחק
  21. אני ממש מאוכזבת מעצמי לאחרונה, הנה עוד אימג' שאני אוהבת!
    ממש התקלקלתי..
    איפה היו הימים שחשבתי שכל האימג'ים מבחילים חחח

    אני מבינה שנהנתן מאוד באירוע :)
    אז רגע, גם הקשבתן לו או רק בהיתן חחח
    כי לי לפחות לא ברור מה מהשניים אני הייתי עושה :P

    אני תוהה מתי אני אזכה לכזאת הערכה כמו הטרקוטה על כל עבודת דחיסת הצלליות שלי :)
    בנתיים אף אחד לא תופס אותי ברצינות, אבל חכי חכי!!

    את יודעת באיזה שפתון הוא השתמש למראה של הג'ינגינקה?
    הגוון פשוט מעלף!!

    השפתון פטנט מגניב לגמרי!
    לא ברור איך לא חשבו על זה קודם
    ואין ספק שכזה שפתון אני בהחלט מוכנה להוציא ולחדש..
    או רק לבדוק שלא צריך לחדש.. ;)

    לי בכל זאת קשה עם התמחור הגבוה, עם זה שאני מבינה שעבודת יד וההשקעה במוצר היא גדולה.

    את יודעת מה, אולי מוצר פה מוצר שם, בשביל הפינוק.
    אבל לא יכולה לראות את את עצמי חותמת על מוצר מסוים באופן קבוע..

    השבמחק
  22. אין ספק התמחור כבד על הכיס, אבל אין מה לעשות מותגי יוקרה לעולם יהיו כאלה... בסופו של דברים משלמים על איכות וגם על אריזה יפה ושם יקר..
    אני אבדוק את עניין השפתון ואחזור אליך!

    השבמחק