‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

29.12.2011

הלחות הנכונה

לפעמים, ובטח עכשיו בעונת היובש הגדולה, אנחנו נזקקות למוצר לחות לאזור ספציפי בגוף - בין אם זה שפתיים, עיניים, ידיים או רגליים. היום נעסוק בדיוק במצב הזה ואציג לכן כאן מספר מוצרים שמשמשים אותי לאחרונה במאבק המתמיד לשמור על עור לחותי ונעים. 
אז מה היה לנו כאן? מוצרי לחות יעודיים לאזור הצוואר והחזה, קרם עיניים ובאלם שפתיים מציל נפשות. מעוניינות בהרחבה על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? כיוון שאני לא באמת שואלת אתכן ואתן כבר יודעות שאני אמשיך לקשקש כאן בין אם תמשיכו לקרוא או לא, ניגש ישר לעניינים ;-)

נתחיל עם קרם עיניים של קרליין. מדובר ב-Triple Omega Lip&Eye Cream. מצאתי עבורו קופון באחד מעלוני סוף השבוע והחלטתי לתת לו צ'אנס. הקרם מוגדר כקרם המיועד לעור צעיר לעיניים ושפתיים, למניעת הזדקנות ופגעי מזג האויר. הוא מכיל שלושה סוגי אומגה (אומגה 3, 6 ו-9) ופותח במיוחד תוך היכרות עם תנאי מזג האויר הישראלי.
אז בואו נתחיל ונאמר שקרם שפתיים הוא לא ועדיף לו שלא יתיימר להיות כזה. הוא מרגיש וטועם כמו קרם פנים לכל דבר ועניין - ריח קוסמטי עדין וטעם עדין פחות של סבון... זאת לא תחושה נעימה לשים אותו על השפתיים. חבל לייעד אותו כקרם כזה כי לקוחה שתקנה אותו לטיפול בשפתיים ותירתע מהחוויה הבלתי נעימה תשפוט אותו לחומרה וחבל שכך.
כי כקרם עיניים הוא נהדר. כשמו כן הוא - לעיניים צעירות וחפות מקמטים (רציניים מידי לפחות..). הוא מותיר עור מלוחח וגמיש, נספג בזריזות (תוך כ-5 דקות), לא מפריע לעמידות האיפור מעליו, לא מכביד על האזור העדין מסביב לעיניים ולא יוצר רגישות. הוא משפר ממש במעט מראה של כהויות או סימני עייפות, אחרי ההנחה העיניים ניראות מעט חיות ובהירות יותר. 
משהו שמציק לי לגביו - העיצוב. אני לא מבינה למה הפקק של הטיובה צריך להיות כ"כ ארוך ובולט. זה עושה לי אסוציאציה של מזרק (אולי לזה התכוון המשורר..?) וזה פשוט לא נעים בעין. להחליף עיצוב ומהר!
על המוצר החביב הזה תשלמו 110 ש"ח ל-30 מ"ל לפני מבצעים. אישית רכשתי אותו ב-50 ש"ח עם קופון הנחה.  
האם ארכוש שוב? אם אמצא עליו קופון הנחה דומה, למה לא? 
כפי שציינתי כבר בהקדמה, הבאלם הזה הוא פשוט מציל נפשות. מדובר בליפ באלם המגיע בצנצנת קטנה של חברת Carmex. למותג הזה יש מגוון מוצרי לחות טיפוליים לשפתיים, אבל אני מוצאת שלתוצאות נטו גרסת ה-Classic היא הטובה ביותר.
על מה כל המהומה? מרקם ווזלין בגוון צהוב חמאתי עם ריח מנטה-וניל מתקתק (ללא טעם). אבל שלא תטעו, לא מדובר בסתם עוד ווזלין, המוצר הזה מועשר בחמאות שיאה ושמנים אשר מזינים ומטפלים בשפתיים סדוקות ויבשות. 
כבר כשמניחים אותו על השפתיים מרגישים תחושת הקלה קרירה (בזכות המנטול). לאט לאט הוא נספג בשפתיים ובדרך מסכך ומגן עליהן מפני יובש נוסף. 
אני לא יודעת עד כמה הוא יעזור למי שיש מצב של יובש חמור מאד שמצריך מוצרים רפואיים כיוון שמעולם לא הגעתי למצב כזה, אבל אישית כל חורף אני סובלת משפתיים יבשות מתקלפות ושורפות והבאלם הזה מציל אותי. בהתחלה אני צריכה לשים אותו כפעמיים-שלוש ביום, אבל כיוון שהוא לא רק מוצר מונע אלא גם טיפולי, המצב משתפר תוך יום-יומיים ואפשר לרדת למינון של לשים רק לפני השינה בלילה. 
מי שלא מוותרת על מוצרי שפתיים יכולה להניח מעליו גם שפתון וזה לא יפריע, רק להשתדל לשים שכבה דקה יותר של הבאלם. 
את הדבר הנפלא הזה רכשתי תמורת סכום עתק של 16 ש"ח ב-ASOS (המשלוח כמובן חינם).
האם ארכוש שוב? כן כן וכן!
יש לי וידוי - אני מאד מודאגת לגבי עתיד עור הצוואר והמחשוף שלי. הכל התחיל לפני 15 שנה, כשהייתי אך ילדה צעירה בת 10 שנים. קראתי בעיתון ראיון עם כוהנת היופי והסטייל, האישה הבלונד והוורוד - פנינה רוזנבלום. אחת השאלות ששאלו אותה הייתה מהי שגרת הטיפוח שרוב הנשים מתעלמות ממנה ותשובתה היתה - טיפוח הצואר והמחשוף, ושחשוב להשקיע במוצרים יעודיים לאזורים אלה כדי לא להגיע למצב שנהיה עם פנים יפות חלקות ומטופחות, אך עם חזה וצואר מקומטים ונפולים.
אז בכל הכנות, אני לא יודעת עד כמה פנינה יכולה להוות דוגמה חיה לכלל הטיפוח הזה, אבל מאז שקראתי את זה הרעיון נשאר חרוט לי בזכרון וכל פעם שאני רואה אישה עם חזה שניראה כמו ארנק עור ישן במיוחד אני נזכרת בפנינים של פנינה בנושא זה.
אז נכון שאולי זהו טיפ הטיפוח היחיד אי פעם שלמדתי מפנינה רוזנבלום, אבל עובדה שהמודעות נותרה איתי עד היום ומאז תמיד כשאני משתמשת בקרם לחות אני מקפידה למשוך אותו לצוואר ולמחשוף וכך גם לגבי מקדמי הגנה וסרומים שונים. 
לכן כאשר נחת אצלי הצמד הזה מבית Pevonia Botanica לא היתה מאושרת ממני - אלה בדיוק המוצרים שנועדו עבורי! 
 המדובר בסט של סרום וקרם לחות מסדרת Ligne Esthebuste, מיועדים בבלעדיות להנחה על אזור הצואר והמחשוף. פבוניה בוטניקה הם מותג אשר נמכר אך ורק במכוני קוסמטיקה וספא ומתהדר בייצור מחומרים טבעיים ואורגניים ושימוש בחומר גלם ממוחזר לייצור האריזות.
הקופסאות החיצוניות אכן מרגישות כמו קרטון ממוחזר, בעיצוב לבן ונקי בלי הרבה קשקושים או עיטורים. אני מאד אהבתי את זה, איכשהו זה שידר לי "מוצר-ספא-מן-הטבע" יוקרתי בדרכו שלו.
הסרום מגיע באריזת משאבה נוחה. ההמלצה היא להניח 10 טיפות, אבל אני מוצאת שדי והותר להשתמש במקסימום 3-4 לכל אזור המחשוף והצוואר. תמוהה לי קצת ההמלצה לשים 10 טיפות בכל הנחה, נשמע כאילו המוצר יסתיים ככה תוך יומיים. לסרום עצמו אין בושם מכל סוג שהוא אלא הוא מריח באופן קלוש ממרכיבים צמחיים. הוא נספג מהר בעור ולא משאיר תחושת שמנוניות או דביקות.
קרם הלחות מגיע באריזת טיובה לחיצה. האמת שהייתי מעדיפה שגם הוא יגיע באריזת משאבה פשוט מתאמי נוחות, אבל אני מניחה שכך אפשר לנצל אותו ממש עד 100%.
המרקם של הקרם "נקי". אין לי דרך אחרת להסביר זאת. מרגישים שאין בו סיליקונים או חומרים "מחליקים" אחרים, הוא אינו מבושם, אינו שמנוני, נספג מאד מהר בעור ולא מותיר אחריו עקבות.
כפי שניתן לראות מרשימת המרכיבים של הסרום - הרשימה קצרה מאלה שאנחנו רגילות אליהן במוצרים קוסמטיים מקבילים "לא טבעיים". מאד מאד אהבתי לראות שהמרכיב השני הוא תמצית פרי קיגליה אפריקני, כלומר זה המרכיב הפעיל באחוזים הגבוהים ביותר אחרי המים. 
שני המוצרים מרגישים כמו מוצרים שבאו לעשות את העבודה נטו - לא מדיפים ניחוחות, לא מבטיחים הרים וגבעות, לא מפונפנים או ממותגים. המטרה כאן היא טיפול, וטיפול הם אכן נותנים. 
אז נכון שקמטים עדיין אין לי ואני לא יכולה להעיד לגבי רמת היעילות שלהם במלחמה נגדם, אבל בהחלט הרגשתי שהעור מרגיש יותר מלוחח, יותר גמיש ויותר חלק. 
אני לא מרגישה צורך להשתמש בהם יום יום אלה רק פעמיים -שלוש בשבוע, וגם אז לפעמים אני אשתמש רק בקרם לחות או רק בסרום. אני מרגישה נוח עם התדירות הזאת, ובכל מקרה ממשיכה כמובן למרוח קרם לחות רגיל בימים שאני לא משתמשת בצמד הזה. 
עכשיו אני יכולה לישון בשקט שאיך שלא איראה בגיל 60, אוכל לדעת שעשיתי את מירב המאמצים כדי לשמור על דקולטה צעיר וחלק.... 
האם ארכוש שוב? כיוון שאלה לא מוצרים זולים, ארכוש בשמחה אם התקציב יאפשר. אם לא, אני חושבת שאסתפק בסרום שניראה לי מרוכז יותר ומעליו אמשיך לשים קרם לחות רגיל. לו הייתי רוטשילד....
את מוצרי פבוניה בוטניקה ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות, בתי מלון, מכוני כושר וספא ברחבי הארץ. פרטים נוספים אפשר לברר בטלפון 03-6919390 או באתר www.pevonia.co.il
הסרום יעלה לכן 336 ש"ח ל-30 מ"ל, בעוד קרם הלחות יעלה לכן אף הוא 336 ש"ח אולם ל-50 מ"ל.

אחרי שימוש במוצרים האלה אני מרגישה כמו מישהי שלוקחת את עניין הטיפוח ברצינות. לא רק קרם לחות אחד לפנים ואחד לגוף, אלא צריך להיות קשובים לצרכים של חלקים שונים בגוף ולהתאים להם מוצרים מתאימים. 
אם עכשיו חורף והשפתיים יבשות מהרגיל - פונים לפתרונות יעילים כמו הבאלם של קארמקס. אם אזור העיניים מרגיש עייף ומיובש - משקיעים בו קרם לחות לחותי אך קליל שגם לא יכביד, כמו הקרם של קרליין. ואם אתן לא רוצות להיראות בגיל 40 כמו קליפת תפוח אדמה שהשאירו אותה יותר מידי בשמש, כדאי להשקיע כבר מעכשיו בטיפול מונע של לחות מתאימה לאזורים חשופים כמו הצואר והמחשוף, בדיוק כמו מה שסדרת פבוניה מציעה. 

ומה איתכן? האם אתן משקיעות במוצרים שונים לייעודים שונים? האם אתן מודעות לחשיבות טיפוח הצואר והמחשוף במדינתנו החמה והשזופה? שתפו אותי!

גילוי נאות: את סדרת פבוניה קיבלתי לסקירה

18 תגובות:

  1. אולי המשורר התכוון לעור מסביב לשפתיים?
    יש לי גם קרמס שהתחדשתי בו לאחרונה אבל בצורה אחרת, של שפתון! נעים ומתוק ביותר.
    מסכימה לגבי פבוניה - גם אזור צוואר שלי מדאיג אותי ואני לא הרגשתי בהבדל משמעותי עם הסדרה...

    השבמחק
  2. אני אתקן אותך ואחזק את מה שמרינה אמרה. המוצר של קרליין הוא לא קרם שפתיים אלא קרם לעור מסביב לשפתיים :)
    את קרמקס אני לא מכירה , יש לי כל כך הרבה מוצרים מלחחים לשפתיים שזה מטריף ואני בכלל מחכה שתעבור כבר עונה היובש כי אני לא עומדת בזה , העור מרגיש לי כמו פאזל.
    המוצרים של פבוניה ממש נראים מעניינים , שמחה לקרוא שהם גם נותנים תחושה חלקה ונעימה . אולי שווה לשקול קניה.

    השבמחק
  3. משהו קטם בנוגע לשפתוני לחות לשפתיים - לא מומלץ להשתמש בהם על בסיס יומיומי או קבוע כיוון שהם גורמים להתמכרות של השפתיים אליהם וכך בעצם אנו גורמיים לשפתיים להיות יבשות כדי שוב להזדקק ללחות מהם

    השבמחק
  4. יש לי קרם עיניים של קרליין מסדרה אחרת (מויסט רזרב אם אני לא טועה) ואני מאוד מרוצה ממנו! שלי מגיע עם משאבה שמוציאה כמות מדודה של חומר וזה סופר נוח. קניתי גם באחד המבצעים ועלה לי 70 ש"ח. הוא גם מספיק להמון זמן, את שלי יש לי מאוגוסט ואני רק בחצי שלו. בפעם הבאה אנסה את האומגה כמו שלך.
    לא אוהבת באלמים, מקסימום שמה לבלו מדי פעם.
    המוצרים של פבוניה קורצים לי מאוד, אבל את התקציב הזה כרגע אני מעדיפה להשקיע במוצרי טיפוח אחרים.

    השבמחק
  5. מסתבר שלזה הוא התכוון, אבל בהנחיות השימוש רשום שפתיים ולמרוח מבפנים כלפי חוץ!
    כ"כ אוהבת את הקארמקס שלי, הוא נהדר. אני קונה את הקלאסי כי אני לא אוהבת באלמים ביום יום, רק לצורך טיפולי..

    השבמחק
  6. אז שיעדכנו את הוראות השימוש ולא יכתבו למרוח על השפתיים מבפנים כלפי חוץ!!
    הקארמקס עולה על כל המוצרים האחרים, תאמיני לי. אני סרבנית באלמים ידועה, אבל בו אני מאוהבת.
    אהבתי גם את המוצרים עצמם של פבוניה, גם את התוצאה וגם את האריזות. מבחינתי הם מותג שנכנס לקטגורית שווה בדיקה ברכישות עתידיות

    השבמחק
  7. אני לא יודעת אם מתמכרים או לא, אבל אני ממש לא מתשמשת בבאלמים על בסיס קבוע, בעיקר כי אני לא כ"כ אוהבת אותם. נצרכת אליהם רק בשעות מצוקה של יובש קשה...

    השבמחק
  8. כשקראתי את רשימת המרכיבים של פבוניה ישר חשבתי עליך, אני זוכרת כמה חשוב לה מרכיבים טבעיים ושיתנוססו בראש הרשימה ולא אי שם בתחתית, מרכיבים אחוז אפסי מהמוצר.. לדעתי זה מותג שיתאים לך, צריך לבדוק אם אפשר להשיג אותו במבצעים או במחירים יותר מוזלים איפושהו..

    השבמחק
  9. רכשתי את קרם העיניים טריפל אחרי המלצה של הבולשת
    ואכן שמחתי לגלות שהוא מצוין!
    ואת צודקת לגמרי, למה לשווק אותו כקרם שפתיים? מי שמוכנה לסבול את הטעם (כן, ניסיתי כמה וכמה פעמים) - נגיד שבסדר
    אבל לחלוטין מוצר לטעום את הטעם הזה על השפתיים..
    נו, על מי אני עובדת - זה מגעיל!!

    אני מקווה שתסלחי לי על החוצפה..
    עשיתי לי עצירה קצרה לרכוש את הבאלם המדובר...
    כמוני, כמוך, שפתיים סדוקות וכואבות :(
    ודווקא בחורף, כשהכי מתאים לי להתהדר בליפסטיק מגניב אני נמנעת מזה בגלל מצב השפתיים.
    אז אולי no more??

    אין מצב שאני מתחילה למרוח את המחשוף חחח פשוט אין מצב!
    וקשה לי לקחת את פנינה כדוגמה למשהו.. (חוץ משימוש מזעזע בתוחם.. כן??)

    השבמחק
  10. באמת חבל לשווק אותו כקרם שפתיים, למישהי עם פחות סובלנות מלנו זה יהרוס את כל ההנאה מהמוצר. כי כמו שאמרתי - כקרם עיניים הוא יופי!
    סולחת לך על כל עצירה בקריאת הפוסט כל עוד מדובר על רכישות שנעשו בעקבות הקריאה הזאת! D-:
    תדווחי אם עזר לך הבאלם. אצלי הוא מוצר חובה!
    תראי, מראש סייגתי ואמרתי שגם אם את העיצה לקחתי מפנינה, אני לא בטוחה עד כמה היא עצמה יכולה להוות דוגמה לטיפוח נכון....

    השבמחק
  11. מכל המוצרים אני מכירה רק את ה- Carmex ומסכימה עם כל מה שכתבת עליו.
    מבחינתי זה מוצר מעולה וזה שהוא עולה משהו כמו 2 דולר בכלל הופך אותו לאטרקטיבי.

    השבמחק
  12. אוי הוא מוצר נפלא. אני לא חובבת באלמים רגילים בכלל ובקושי רב משתמשת בהם. רק כשהמצב מצריך, הקארמקס מגיע לעזרי

    השבמחק
  13. לא ניסיתי את המוצרים שסקרת, אבל מכולם קוסם לי ה CARMEX.
    אני מאוד אוהבת את הבליסטקס שמגיע באריזה כזו בארץ, ובכלל מכורה למרככי שפתיים מכל הסוגים. נשמע טוב.

    השבמחק
  14. ממש שווה לך לנסות את הקארמקס - מוצר מעולה! ובמחיר של מוצר מקביל בארץ, כולל משלוח (אם לא יותר זול...)

    השבמחק
  15. אני בחיפושים אחר קרם לצוואר כבר שנים!!
    אחד הדברים שחרוטים אצלי זה שהצוואר והידיים מסגירות את הגיל האמיתי, עד עכשיו אני משתמשת בקרם עיניים על איזור הצוואר כי נאמר לי בעבר על ידי קוסמטיקאית שזה עושה את אותה הפעולה, העניין הוא שהקרם עיניים יש כמות דיי קטנה.
    הייתי מנסה מוצר כזה בכיף רק שהמחיר שלו קצת גבוה... נראה, תודה על הסקירה!

    השבמחק
  16. גם אמא שלי תמיד אומרת שלא משנה כמה ניתוחים ובוטוקס, על הידיים תמיד יראו את הגיל....
    שימי לך את המוצרים האלה של פבוניה בוויש ליסט, אולי תתיקלי בהם במבצע איפושהו ותזכרי לקנות!

    השבמחק
  17. השפתון פשוט מעולה הכרתי אותו כבר לפני המון שנים קניתי אותו במקרה בניו יורק חבל שלא מוכרים בארץ

    השבמחק
  18. אפשר לקנות אותו באסוס בכלום כסף והמשלוח חינם :-)

    השבמחק