‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

21.12.2011

חדשות וותיקות, דומות אבל שונות

מסקרה. כל כך הרבה גלום בשם תואר אחד - מאריכה, מפרידה, מדגישה, עמידה, מעבה, זה נראה כאילו הדרישות ממוצר איפור אחד ויחיד זה אינן נגמרות וכמעט אינן ניתנות למימוש.
שתיים שמנסות לעמוד בכל הציפיות הגבוהות הללו נחתו לאחרונה על שולחני ונכנסו לרוטציית השימוש הקבועה שלי. למה נתתי לפוסט את הכותרת שנתתי? תיכף הכל יהיה מובן..

מסקרה Diva's Lashes של PUPA
המסקרה הזאת נכנסת לקטגוריה של "וותיקה ודומה". 
דיווה'ס לאשס היא לא מסקרה חדשה בשוק, היא נמכרת בסטנדים של פופה כבר מזה תקופה ארוכה ויש לומר נמכרת בהצלחה. לפני שניסיתי את המסקרה בעצמי, קראתי ושמעתי עליה המון המלצות שהיא מסקרה נהדרת אשר כדאי לנסות.
אז מי אני אם לא שפן הניסיונות של הבלוג, וכאשר המסקרה הזאת הגיעה לידי היא כמובן נכנסה מיד לשימוש, כשהציפיות היו בשמיים.




האם היא קיימה? אם חוזרים לרגע לקרקע המציאות - אפשר לסכם שזאת מסקרה טובה בהחלט. מעבה ומדגישה, קצת מאריכה, לא גושית, לא מתפוררת, לא נמרחת או נוזלת (וזאת איננה גרסה עמידה במים). 
הנקודה החזקה של המסקרה הזאת היא עיבוי - זאת מסקרה נהדרת למי שמחפשת קצת יותר דרמה ולא מתעקשת על המראה המופרד דווקא.
נקודת החסרון היא, ובכן, גם נקודת היתרון.... מסקרות המיועדות לעיבוי בדרך כלל מצוידות במברשת גדולה, עבה ואימתנית. למי שיש עיניים גדולות ו/או ריסים ארוכים ו/או יד מאד מיומנת בשימוש במסקרה, תסתדר עם המברשת הזאת מצויין. מי שיש לה עיניים קטנות, או ריסים קצרים, או לא רגילה מספיק למברשות בסדר גודל כזה - תתקשה.
אם הגעתן עד פה ולא צלצלו לכן בראש פעמוני זיהוי, אז כנראה לא קראתן את הסקירה על המסקרה הזאת. מיד כשראיתי את המברשת של דיווה'ס לאשס קפצה לי לראש מברשת אחרת מאד דומה לה, של המסקרה Volume Glamour Max של בורז'ואה!
פינת הכה את המומחה - האם אתן יכולות להפריד בין המברשת של פופה לזאת של בורז'ואה? תשובה - העליונה היא מברשת בורז'ואה והתחתונה דיווה'ס לאשס של פופה.
אז נכון שאמנם הן מאד דומות, אבל עדיין יש מספר שינויים - המברשת של בורז'ואה מעט יותר שמנה ורחבה יותר וצפופת "זיזים" לעומת המברשת של פופה. גם בתוצאות אפשר להבחין בהבדל בין השתיים. בעוד המסקרה של בורז'ואה מאריכה לי את הריסים קצת יותר, המסקרה של פופה נותנת אפקט עיבוי מעט מוצלח יותר.
לסיכום - המסקרה של פופה בהחלט נותנת עבודה ומראה ביצועים בשטח. העיצוב בגוון אדום עגבניה (ככל שאר מוצרי פופה) קצת צורם לי בעיניים (מעדיפה הרבה יותר את האדום של סדרת השפתונים החדשה), אבל אני לא קטנונית וזה לא משהו שאזקוף לרעתה. בכל זאת, לפי הביצועים אני שופטת ולא האריזה החיצונית. האם לקנות? בהחלט, אם זאת סוג המסקרה שאתן מחפשות ואין לכן כבר בבית את המסקרה של בורז'ואה.
המסקרה זמינה בכל רשתות הפארם ומחירה 105 ש"ח, לפני ההנחות הרגילות של 40% או 1+1.


מסקרה The Colossal Volume Express Cat Eyes של Maybelline
המסקרה הזאת נכנסת לקטגורית "החדשה והשונה".
עוד מסקרה מצטרפת לסדרת קולוסאל המוצלחת של מייבלין. הפעם מדובר בשחקנית חדשה וסקסית בשם Cat Eyes אשר מיועדת להשגת המראה הנכסף של ריסים ארוכים ומופרדים.
האם היא מקיימת? אני לא יודעת אם חתולים יהיו מוכנים לחתום על השימוש בה, אבל בעלי חיים מסוג נשים המתהלכות על שתיים בהחלט יוכלו להנות ממנה. המסקרה קצת מאריכה, הרבה מפרידה, מדגישה, לא סובלת מחוסר עמידות (כמו כמה מסקרות מייבלין אחרות שיצא לי לנסות) ואינה מתפוררת, נמרחת או נוזלת.
המברשת שלה צרה וארוכה, מהסוג שבקלות אפשר להגיע איתה לכל ריס וריס, גם בפינות של העיניים ומצויינת לריסים התחתונים. כדי לשמר מראה מעוגל, כדאי להשתמש בצד הקעור (השקוע) ולמשוך מהשורש של הריסים כלפי מעלה.
כפי שכבר בטח שמתן לב, המסקרה הזאת מתהדרת בשם Colossal, בדומה לגרסה המקורית של המסקרה המוכרת לכולנו. אבל כאן מסתיים הדימיון. הקשר בינה ובין הקולוסאל המקורית קלוש בהחלט ומסתכם בשם דומה ואריזה זהה (חוץ מתוספת של דוגמת נמר).
מלמעלה: קולוסאל "cat eyes", קולוסאל הרגילה"
כפי שניתן לראות - צורת המברשות שונה לגמרי. גם הפורמולה שונה ובעוד שהקולוסאל המקורית קצת סמיכה, הקולוסאל החדשה "עיני חתול" מצויידת בפורמולה מעט רטובה יותר. גם התוצאות שונות לחלוטין - הקולוסאל המקורית כן נותנת אפקט עיבוי, הגרסה החדשה מצטיינת דווקא בהפרדה.
בקיצור - חוץ מאשר לרכוב על ההצלחה של סדרת "קולוסאל" אין קשר משפחתי בין השתיים, בקושי בנות דוד רחוקות...
את המסקרה ניתן למצוא בכל רשתות הפארם תמורת 100 ש"ח, לפני הנחות 40% או 1+1.

אז מה היה לנו כאן? שתי מסקרות של מותגי פארם "עממיים", מוצלחות כל אחת בדרכה. המסקרה של פופה למראה מעובה ומלא יותר, ואילו המסקרה של מייבלין לריסים מופרדים ומודגשים.

מהי המסקרה האהובה עליכן? האם התניסתן עם המסקרות שסקרתי כאן? ספרו לי!

גילוי נאות: את המסקרות קיבלתי לסקירה

34 תגובות:

  1. אני לא חסידה גדולה של המסקרות של מייבילין- וגם זאת לא עושה לי את זה.
    הפופה כן מדברת עליי- אני אוהבת את השחור משחור שלה!
    רק חבל שכרגע אני מוצפת במסקרות:)

    השבמחק
  2. המסקרה של פופה בהחלט מוצלחת! ואל תדברי איתי על הצפת מסקרות, יש אצלי 12 פתוחות כרגע....... :-/

    השבמחק
  3. בין שתיהן החביבה עליי היא דווקא זו של מייבלין. אני מחבבת את שתיהן מאוד אבל אני בהחלט חושבת שזו של מייבלין [עליי] עושה עבודה טובה יותר והיא גם מנומרת וצהובה אז.... :-P

    השבמחק
  4. המייבילין מצויינת בשבילי להגיע לכל הריסים בפינות, עם העיניים הקטנות שלי זה קשה עם מברשות בגודל של פופה.. מנומר זה לגמרי אני! נערת ספארי פרועה שכמותי P-:

    השבמחק
  5. השוואה יפה עשית פה :) אהבתי את שתי המסקרות עלייך למרות שנראה לי שקצת מיהרת כשמרחת אותם....:) נכנסת יותר מדיי פנימה עם המברשת (ממש על גבי קו המים). יש לי את DIVA'S LASHES בגוון כחול כהה ומצודד ואני מאוד מרוצה ממנה, את הקולוסאל Cat Eyes עדיין לא יצא לי לנסות, יש לי את הקולוסאל הקלאסית בגוון שחור ועוד מסקרה של מייבלין Volum Express turbo bust בשחור שאף היא מוצלחת מאוד. חוץ מהשלוש הללו אני משתמשת כרגע בעוד 6 מסקרות בתקופה האחרונה האהובה עלי מכולן היא Effet Extension של ג'יבנשי(ההיא עם המברשת הקיפודית) "ה-מסקרה" שלי כבר 3 שנים, כשאחת נגמרת אני ממהרת לרכוש עוד אחת (יש לי בכחול נייבי ובכחול בהיר יותר), אחריה בסדר "האהובות" היא Volume Millione Lashes של לוריאל (בגוון סגול מושחר חצילי שעלי בכלל נראה שחור:), nvey eco (מותג איפור אורגני מאוסטרליה, נמכר בארץ בשנה וחצי שנתיים האחרונות) בגוון כחול, Mac Zoom Lash בגוון ירוק מקסים ו- Intense Volume Mascara של ג'ייד בכחול.
    בעבר השתמשתי לא מעט עם המסקרות של איב סאן לורן ודיור שהן נהדרות בעיניי. מאוד רוצה לנסות את המסקרות של בורז'ואה.

    השבמחק
  6. היי :)
    זה בדיוק מה שאמרתי בסרטון הסקירה שלי על בורז'ואה כשקניתי אותה....
    אגב, היא יותר טובה מהפופה כי הפופה לאורך זמן מתחילה להתפורר.

    השבמחק
  7. חחחחח אני תמיד שמה מסקרה ככה, לא רק כשאני ממהרת! זה נותן מראה יותר מלא לריסים, כמו לשים תיחום על קוי המים, רק שזה הרבה יותר עמיד ולא נמרח. כשמסתכלים ישר לא רואים שזה המסקרה, רק אם מסתכלים מלמטה...
    אוסף נאה של מסקרות יש לך!! אהבתי שאת לא משעממת ומעיזה גם עם צבעוניות. אצלי כולן שחורות חוץ מאחת חומה!

    השבמחק
  8. הן באמת דומות! נו כרגיל, תמיד רואים כפילויות בדברים האלה, כמה כבר אפשר להמציא את הגלגל...
    את מתכוונת שככל שהפופה מתייבשת היא מתחילה להתפורר? לא להיט... תודה על הטיפ, אזכור להשתמש בה כמה שיותר עכשיו. ברגע שמסקרה מתחילה להתפורר היא עפה אצלי.

    השבמחק
  9. אני כבר לא זוכרת אם זה ככל שהיא יותר מתייבשת כי מזמן לא השתמשתי בה... לדעתי זה לא ככל שהיא מתייבשת. הכרתי עדו כמה בחורות שאמרו שהיא התפוררה להן :/

    השבמחק
  10. אם היית מוסיפה תיחום זה היה נראה לדעתי אחיד יותר...בכל אופן אני מניחה שלא עשית זאת כי רצית להראות פה את המסקרה נטו :) בעניין הגיוון והצבעוניות, חושבת שכדאי גם לך ללכת על זה כי מאוד יתאים לך מסקרות צבעוניות עם העיניים החומות והעור הבהיר שלך- כחולות, סגולות, טורקיזיות וכו' וזה גם נורא כייף הגיוון הזה :) חנוכה שמח ומואר מותק ! :)

    השבמחק
  11. נכון, אני לא מוסיפה איפור בתמונות של מסקרות כדי שזה לא יפריע להתרשם מהביצועים שלהן. זה פשוט נראה לי יותר "נקי" ככה, איפור הרבה פעמים מסיח מהעיקר...
    אני באמת צריכה להתחיל להתנסות עם מסקרות צבעוניות יותר, רשמתי לי!! עליך כבר ראיתי שהן מאד מחמיאות!
    שיהיה חג נפלא מלא באור! :-)

    השבמחק
  12. המממ שלי בינתיים לא מראה סימני התפוררות וטוב שכך! יש בהחלט מצב שבנות נתקלו במסקרות מתפוררות "חדשות" שהיו בעצם "ישנות", הרי אי אפשר לדעת כאן מה באמת מוכרים לך ומאיזה שנה הסטוק...

    השבמחק
  13. את הפופה ניסיתי בעבר וזו לא מסקרה אלא דבק ריסים.
    בורז'ואה כידוע זה מותג שלא ממש מדבר אלי.
    במייבילין הייתי הולכת על הצהובה עם הכיתוב הסגול.

    השבמחק
  14. LOL עד כדי כך?! אצלי היא דווקא מתנהגת יפה.
    יש לי זכרון מעומעם על המסקרה של מייבלין שאת מתכוונת אליה, אבל מרוב שהם מוציאים מסקרות כל שני וחמישי אני כבר בקושי עוקבת...

    השבמחק
  15. ל PUPA יש מארז מהמם ושם יפהפה אבל (סליחה על הכנות הקשה) נראית נורא גם על המברשות ובמיוחד על הריסים שלך. מהתמונה היא נראית גושית ומדביקה את הריסים יחד, הוא מתפרס לא יפה לאורך הריס וגורם לקצוות להיראות גדומים (וכל זה רק מהתמונה)... במקומך הייתי מוסרת אותה הלאה.
    הקולוסול היא מסקרה נפלאה על כל גרסותיה, מחמיאה לרוב הנשים ובניגוד לPUPA נותנת הדגשה נקייה ויפה ומתפרסת חלק לאורך הריסים שלך.
    בנוסף אמליץ לך - היות ויש לך ריסים ארוכות עבות ויפות - לסרק את הריסים מיד אחרי שאת שמה מסקרה ולדאוג להפריד אותם.
    :)

    השבמחק
  16. מסקרות מעבות הן ככלל תמיד יותר דביקות ו"סמיכות", בזווית הצילום הזאת רואים את זה במיוחד. מי שמחפשת את האפקט הזה - לא תבהל מהמראה הזה ;-)
    אני לא אוהבת לסרק את הריסים אחרי שאני שמה מסקרה כי זה הורס לחלוטין את העיגול שלהם.

    השבמחק
  17. לרוב אני בוחרת במסקרות שנותנות את אפקט העיבוי. הכי מוצלחת עד עכשיו הייתה Hypnose drama של לנקום.
    את פופה אף פעם לא ניסיתי. התמונה ששמת ממש ממחישה את אפקט העיבוי. את המברשת אני פחות אוהבת.
    את סדרת הקולוסל של מייבלין לא ניסיתי, אבל כרגע יש לי את קולוסל Volume express (עם הכיתוב הסגול) שעדיין לא פתחתי כי עוד לא סיימתי את הקודמות. מעצבן שעשו את כל הקולוסל האלו בצבע צהוב, אני תמיד מתבלבלת מי זאת מי ומה היא אמורה לעשות.

    השבמחק
  18. מייבלין עושים מסקרות מעולות, אני חושבת שהראשונה הקלאסית שלהם הכי טובה שיצאה להם.
    את הפופה אני מתכוונת לנסות כשאסיים את הבורזוואה שלי-שאגב מראה סימני התייבשות מוקדם מהרגיל...

    השבמחק
  19. דווקא את ההיפנוז אני לא אוהבת, כמו שאת בטח זוכרת. לא יודעת למה, כל הסדרה הזאת פשוט לא מסתדרת עם הריסים שלי... :-/
    יפה אמרת שהתמונה ממחישה את העיבוי - זאת בדיוק הייתה הכוונה וכך גם רואים את ההבדל בין השתיים. רבות כאן לפניך קצת נרתעו מהאפקט של הפופה, אבל אין מה לעשות, זה מה שעושות רוב המסקרות המעבות...

    השבמחק
  20. דווקא את הגרייט לאש של מייבלין אני ממש לא אוהבת! היא רטובה לי מידי ולא עמידה עלי בכלל... :-(
    אני חושבת שבגלל שלמסקרות מעבות יש בד"כ פורמולה סמיכה וקצת יבשה יותר מלכתחילה, בגלל זה הן מתייבשות מהר יותר ממסקרות אחרות. אכן מבאס..

    השבמחק
  21. המסקרה החדשה של מייבלין דווקא מזכירה לי את הפולסיס יותר מאשר את הקולוסאל. לפי התיאור שלך זה נראה כמו גרסה מעודנת יות של הפולסיס.
    אני חושבת שמייבלין מצליחים ליצור מסקרות טובות במחיר מצוין [כמובן כשקונים אותן בחו"ל או במבצע, ולא במחיר המופקע הרגיל].
    את המסקרה של פופה עדיין לא יצא לי לנסות, באופן אישי אני פחות אוהבת מסקרות מעבות

    השבמחק
  22. לא מכירה את הפולסיס ככה שאני לא יכולה להשוות :-) אבל ה"קאט אייס" היא בהחלט מסקרה נחמדה. מייבלין חזקים בתחום המסקרות, זה נראה שהם מוציאים מסקרה חדשה כל יומיים בערך!

    השבמחק
  23. משתמשת בדיוו'ס לאשס בקביעות בתור מסקרת ה"דרמה" שלי. (ליום יום עד כה אני משתמשת בEYE TECH של סופטאצ')
    אני מאוד מרוצה ממנה, למרות שהיא כן גוררת קצת התעסקות כי אם לא מנגבים את המברשת על הפיה היא באמת מדביקה קצת את הריסים כמו שזה נראה אצלך בתמונה. ואני גם מסכימה עם זוהר שהיא מתפוררת!
    העלתי על זה הודעה לפני כמה זמן בפורום איפור. היא לא כלכך מראה סימני התייבשות כי עדיין יוצא המון חומר ובאותה סמיכות כמו בהתחלה, אבל במהלך היום אני פשוט מוצאת פירורים שחורים מתחת לעיניים :/
    אגב פופה, המסקרה שלהם ULTRAFLEX גם מעולה!
    תמיד השתמשתי רק בה ולפני כמה חודשים היה מבצע ביום לייף סטייל על קיט קטן של הדיווס לאשס והעפרון מולטיפליי ב50 שח אז כבר קניתי, אבל אני עוד זוכרת לאולטרפלקס חסד נעורים..

    והמברשת של המייבלין מפחידה אותי.. יש לי הרגשה שאם אנסה אותה אני אסיים עם עפעף שחור במקום ריסים שחורים.

    השבמחק
  24. הפייבוריטיות שלי בעבר היו המסקרות של לוריאל,
    היום אני משתמשת רק ב- haute & naughty של מאק.
    אני מעדיפה מראה דרמטי.
    מבין השתיים שסקרת המסקרה של פופה נראית לדעתי יותר טוב.

    השבמחק
  25. זאת מסקרת פופה הראשונה שאני מנסה ובינתיים היא ממש סבבה ולא מראה סימני התפוררות, אבל מבאס שיש לה נטיה כזאת! מסקרות של לנקום מתפוררות עלי וזה תמיד מרגיז אותי נורא.. :-/
    המברשת של מייבלין ממש נוחה לי! היא כ"כ דקה ונוחה, אני מגיעה איתה לכל ריס וריס בקלות ובנוחות. דווקא המברשת העבה של פופה לעומתה ניראת לי הרבה יותר מפחידה..

    השבמחק
  26. אויש ההוט אנד נוטי של מאד מעולה!! יצא לי כבר פעמיים לנסות אותה בסניפים, אני חייבת לעשות מעשה ולרכוש אותה כבר!

    השבמחק
  27. ניסיתי בעבר את הדיווה לאשס אחרי המלצות חוזרות לה בפורום איפור.
    גם אחת מחברותיך הטובות מאוד מחבבת אותה אם אני זוכרת נכון.
    בכל מקרה, אני לא נפלתי. המברשת לא נוחה.
    אני יכולה להסתדר איתה, אבל מעייף אותי באמת לנסות.
    מה גם שאני אף פעם לא מחפשת עיבוי..
    תשאלי למה קניתי אותה? לא תקבלי תשובה סבירה..
    מהסתכלות בתמונת ההשוואה החומר של בורז'ואה נראה טוב יותר..

    את המראה של מייבלין אהבתי הרבה יותר מאשר הדיוה.
    והיא מתהדרת בדיוק בסגנון המברשות האהובות עלי!
    השתמשתי עד לאחרונה (ככל הנראה מחר יהיה היום האחרון, אולי מחרתיים, תלוי מתי החדשה נוחתת כאן..)
    במסקרה של קליניק. משהו curling באמת שאני לא זוכרת..
    לצערי היא מפילה את הריסים ולכן אני חייבת מעגל, אבל אם נשכח מזה, המברשת שלה (כזאת) סופר נוחה.

    השבמחק
  28. חחחחח אכן מחבבת ;-)
    מברשות בסדר גודל כזה בהחלט מצריכות יותר תשומת לב ופחות "למרוח ולשכוח". גם אני כשאין לי כוח להתעסקויות מעדיפה מסקרות שנוחות יותר לתפעול.
    שונאת שמסקרות לא שומרות על העיגול ריסים!

    השבמחק
  29. Doеs your website hаνе a cоntact
    page? I'm having trouble locating it but, I'd lіke to shoot уou аn e-mail.

    I've got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it grow over time.

    My blog :: phpfox3rc310.phpvelox.com

    השבמחק
  30. Not a ρroblem, Franκ glad you аre enjoying these!


    Alsο visit my homepagе: aagi.ceavi.udesc.br

    השבמחק
  31. Appгеciating the hard work yоu put into yοur site anԁ detailеd іnformation you ргeѕent.

    ӏt's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same
    old rеhashed mаterial. Fantaѕtic rеаd!

    I've bookmarked your site and I'm including your RSS feeds to mу Google account.


    Here iѕ my blog post http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

    השבמחק
  32. Heya i am for the fiгst timе here. I came acгoѕs this boarԁ and I
    in finding It truly helpful & it hеlpеd me out
    much. I'm hoping to give something back and aid others such as you aided me.

    My web page ... Sensepil Reviews

    השבמחק
  33. We οffer ѕeveral niсotine alternatives гanging
    frοm Ѕtrоng to Lіght. We even offer a
    zero-nicοtine alternative.

    Look аt my ѕite; green smoke adapter

    השבמחק
  34. Αfter exploring а numbeг of the artіcles on your web site,
    Ι seriously liκе youг tесhnique of blogging.
    I bоok-marked it to my booκmark ωebsitе list and will
    be cheсkіng baсk in the near futuгe.
    Take a look at my ωebsite as well and let me know your
    opinіon.

    my web-site; http://www.joboloco.com

    השבמחק