‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

13.6.2011

עומד למבחן - ברונזר Hoola של Benefit

שבוע שעבר הגיעה חבילה לה ציפיתי בכיליון עיניים - ברונזר Hoola של חברת Benefit אשר הזמנתי מאי-ביי. החבילה נשלחה ב-2.6 ולקח לה בדיוק שבוע להגיע לידיי הממתינות. כל מי שיש לה מעט ניסיון בהזמנות דרך אי-ביי יודעת שמדובר במשלוח זריז במיוחד! 
ביחד עם הברונזר הגיע גם, באופן מפתיע, מתנה עם רכישה - דוגמית קטנה של Posietint, אחד ממוצרי הדגל של החברה. מדובר בסומק/ליפסטיק מסוג "Stain" שמטשטשים על האזורים הרצויים ואמור להחזיק מעמד שעות ארוכות. אני מכירה את המוצר דרך אחיו הגדול והמבוגר יותר, ה-Benetint שמתהדר בגוון אדמדם יותר מאשר הדוגמית שקיבלתי שמשתייכת למשפחת הוורודים. על שני אלה אעשה סקירה בפוסט נפרד. 
וכעת אתייחס לברונזר. את Hoola אני כבר תקופה ארוכה מתכננת לרכוש. הבעיה העיקרית עם מוצרי Benefit היא שלא במפתיע מדובר בחברה שאינה קיימת בארץ ונגישה רק באמצעות רכישות באתרים שונים, או אם נוסעים לחו"ל... אחד הפלוסים שניתן לומר לזכות המותג הוא שדרך האתר הרישמי ניתן להזמין מוצרים הכוללים משלוח לארץ. מצד שני, עלות המשלוח בד"כ יקרה ומקפיצה את עלות הרכישה באופן משמעותי, סכום שמתווסף לעלות המוצרים עצמם שמתומחרים ברף בינוני גבוה. 
לאור כל הנ"ל, אני מעדיפה לחפש דילים טובים באי-ביי, אבל שם יש להזהר מזיופים ולקנות אך ורק ממוכרים מהימנים - אצלי יש עדיפות לחנויות אי-ביי שכבר רכשתי דרכם בעבר ואני מכירה את איכות המוצרים שלהם. 
את הברונזר רכשתי במבצע בעלות כוללת של 14 דולר (כולל משלוח). רק לשם השוואה, עלות הברונזר באתר החברה - 28 דולר, לא כולל משלוח.... 


סוואטצ' Hoola
הברונזר עצמו פשוט מקסים. הוא חלק מסדרת ה"אבקות בקופסא" של החברה, הכוללת בין השאר גם סמקים, שימר, פודרה דחוסה לקיבוע וברונזרים נוספים. המוצר מגיע ארוז בקופסת קרטון מרובעת וכולל מברשת קטנה ורחבה. האריזה היא נקודת החסרון היחידה של הברונזר - יהיה קשה מאד להתנייד איתו בלי שהקופסא תימעך ותהרס כליל. זה מסוג המוצרים שעדיף לשמור במקום של כבוד על שולחן האיפור ולא לזרוק לתיק.
לגבי המברשת המגיעה עם הברונזר - באופן אישי לא אהבתי את ההנחה של הברונזר באמצעותה. היא אוספת יותר מידי חומר וקשה להגיע איתה להנחה מדוייקת. המברשת עצמה רכה מאד אבל גם סובלת קצת מנשירה, אם כי יכול להיות שזה יעבור לה אחרי מספר שימושים. מצד שני, בשל מבנה המברשת, אני חושבת שהיא יכולה להיות מצויינת לשימוש עם היי-לייטרים ושימרים, להנחה על הזוית העליונה של עצם הלחי. 
את Hoola אני מניחה עם מברשת סומק טבעית עגולה או מברשת סומק זוויתית סינטטית, למרות ששמתי לב שתוצאות טבעיות ויפות יותר מתקבלות עם המברשת העגולה. ההנחה - חלומית. האיכות של האבקה הדחוסה היא בכמה דרגות יותר גבוהה מכל סומק/ברונזר אחר שניסיתי (כולל של חברות יוקרתיות). אחרי סיבוב המברשת בקופסא לאסוף חומר לא נותרים בה שום חלקיקי אבקה קטנים והאבקה נמרחת על העור כמו חמאה רכה. עם יד קלה (מאד) ניתן להשתמש בזה להוספת צבע עדין מאד לכל הפנים, ובאמצעות יד כבדה יותר ניתן כמובן להשתמש בו לפיסול הפנים וכן כסומק. הפיגמנט בהחלט חזק, אבל לא כהה כמו שהוא נראה בקופסא. את הצבע הייתי מגדירה כקרמל מאט - זה גוון חם שמצליח לא להיות כתום או אדום מידי ואין בו אפילו טיפה של ברק. אחרי השימוש הראשון בו קיבלתי מחמאות רבות הן על המראה הכללי והן ספציפית על השיזוף הטבעי והמקסים שפתאום קיבלתי בפנים ;-) העמידות - מצויינת. אני משתמשת בו מעל MAC Studio Fix pressed powder והוא מתאחד איתה בצורה הרמונית לגמרי.
לסיכום - אין לי מספיק מילים להמליץ על הברונזר הזה. לדעתי זה מוצר חובה לקיץ הישראלי - ברונזר מאט זה must have בימי הלחות שמצפים לנו (הפנים שלנו יהיו מבריקות מספיק בלי להוסיף עליהן שימר...) והצבע שלו מתאחד בצורה מושלמת עם הגוון הטבעי של הפנים. הפנים שלי, במונחי MAC, הן NW20 (אני בהירה וממש לא שזופה) והברונזר הזה נראה עליי הכי טבעי שאפשר. 
בין אם מצאתן דיל טוב ברשת (היזהרו מזיופים!) ובין אם הזמנתן אותו דרך האתר הרשמי של החברה - אין לי ספק שתרוו ממנו רק הנאה ונחת.
אני מבחינתי בהחלט מתכננת להתחיל עכשיו לאסוף את כל קופסאות הצבע של Benefit, עד האחרונה שבהן :-)


8 תגובות:

  1. לרגע חששתי שהזמנת FAKE אבל לפי פוסט זה ולפי צורת האות F הבנתי שאצלך האמיתי
    http://www.pandapalette.com/2010/06/how-to-spot-fake-benefit-hoola.html
    מעניין למה הוא כזה זול אצלו...
    בכל מקרה- תתחדשי! בעצמי לא ניסיתי כי יש לי פודרה חצויה מאט של מאק (ועוד כמה ברונזרים אחרים, כולל של שאנל) ועד שאני לא מסיימת איתה אני לא קונה עוד אחד!

    השבמחק
  2. קניתי אותו ממוכרת שלדעתי בעצמה ביוטי-בלוגרית. אין לה מלאי קבוע של שום דבר אלא רק פריט אחד או שניים שלדעתי נשלחים אליה לסקירה והיא מוכרת את חלקם (לא משומשים) באי-ביי... אם היא מקבלת אותם בחינם היא יכולה להרשות לעצמה למכור במחירים זולים... לא היו לי בעיות איתה בעבר בכלל.
    באי-ביי צריך להזהר מאד במיוחד מכאלה שמוכרים סטוקים של מוצרי בנפיט - המותג הזה לא מתעסק בכלל בשיווק פרטי ואת המוצרים שלהם ניתן להשיג בעקרון רק ברשתות הגדולות בחו"ל ובאתר הרשמי. לכן כל מי שמתפאר בכמויות גדולות של מוצרי בנפיט - חשוד ביותר...
    גם אם לא הייתי בטוחה לגבי מקור המוצר- אין ספק שהביצועים מדברים בעד עצמם. כבר נפלתי פעם לצערי על פודרה בנפיט מזויפת ופשוט אין מה להשוות. בזיופים אין פיגמנט, האבקה מתפרקת וכו'..
    אגב לגבי ה-F. בנפיט הוציאו כמה גרסאות של האריזה - בחלקן ה-F מוטית ובחלקן לא. נראה לי בפסי ייצור קודמים ה-F לא הייתה מוטית ומאז זה השתנה. לא תמיד זה סימן לזיוף או למקור כך שכדאי לבדוק גם פרמטרים אחרים.
    לגבי שאנל - אני מפנטזת עליו כבר הרבה זמן.... יש מצב שאשבר בקרוב...

    השבמחק
  3. כדאי לך. לדעתי זה ברונזר הכי טבעי שראיתי עד עכשיו ובמיוחד מתאים לבהירות כמונו

    השבמחק
  4. אפשר בבקשה לקבל לינק לעמוד המכירות של הבחורה הזו? :)

    השבמחק
  5. לובה - מצרפת לינק. לצערי כרגע אין לה שום דבר למכירה... היא לא כ"כ עקבית, אלא מוכרת פה ושם דברים לא בהכרח מאותם מותגים ולא תמיד קשורים לאיפור.
    http://myworld.ebay.com/nicolacraft/

    השבמחק
  6. הברונזר הזה בוויש ליסט שלי כבר מלא זמן :)
    תתחדשי!

    השבמחק
  7. במריחת ברונזר בגוון אחיד על הפנים נוצר הבדל של טון אחד ואפילו שניים מול הצואר והמחשוף, ואז מה? אני לא מעוניינת לאפר אותם.

    השבמחק
  8. אפרת - אני תמיד מושכת את זה גם כלפי הצוואר והמחשוף, אבל זה באמת רק במקרים מיוחדים כשאני רוצה להוסיף לעצמי קצת צבע. גם ככה בקיץ תמיד אזור הצוואר והמחשוף מעט יותר כהים מהפנים אז אני צריכה לאזן את זה. בד"כ אני פשוט מערבבת טיפה מייק-אפ כהה יותר עם המייק-אפ הרגיל, אבל לפעמים גם ברונזר טוב ועדין יכול לעשות את העבודה.

    השבמחק