‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

30.10.2011

עומד למבחן - מייקאפ Healthy Mix Serum של Bourjois

מה? מייקאפ Healthy Mix Serum Gel Foundation
מי? Bourjois
כמה? 170 ש"ח ל-30 מ"ל, לפני הנחות 40% או 1+1
איך? כששמעתי לראשונה שמותג האיפור הצרפתי בורז'ואה נוחת בארץ, הדבר הראשון שקפץ לי לראש היה - Healthy Mix מייקאפ!!
על המייקאפ הזה ראיתי וקראתי המון ביקורות מהללות ומשבחות. ככל שראיתי אותו מופיע בעוד ביקורות חיוביות, ככה החשק לנסות אותו גבר. למרות שאני קונה הרבה איפור באינטרנט - מייקאפים קונסילרים ופודרות אני לא קונה "על עיוור" בלי שיש לי את האפשרות לנסות על אמת את הגוונים שלהם, לכן האופציה היחידה מבחינתי לנסות את המייקאפ המהולל של בורז'ואה הייתה לחכות בסבלנות או לנסיעה שלי לחו"ל או למותג להגיע לארץ.
לשמחתי - המותג נחת בארץ עוד טרם הספקתי לרכוש אותו בחו"ל (או אולי לא לשמחתי - הייתי שמחה לנסיעה לחו"ל בעתיד הקרוב!) וסופסוף יש לי את ההזדמנות לנסות את המייקאפ הזה.
אחרי שמייקאפ הלת'י מיקס הרגיל שלהם נחל הצלחה כ"כ אדירה, בורז'ואה פיתחו את "הדור הבא" של הלת'י מיקס והוציאו את המייקאפ הזה אשר מתהדר במרקם ג'ל ומכיל תמציות פירות כגון ליצ'י, אוכמניות גוג'י ורימון. 
ראשית נפתח בדבר הראשון שמרגישים כשמשתמשים במייקאפ - הריח!! ברשימת המרכיבים לא הבחנתי במרכיב "בושם" כך שאינני יודעת מה מקור הריח המשגע של המייקאפ הזה - אולי באמת מתמציות הפירות המדוברים. אבל מדובר בריח חמצמץ פירותי נעים במיוחד שאני מסניפה כאילו הוא בושם כל פעם שאני פותחת את הבקבוק.
בורז'ואה טוענים שלחיצה אחת על המשאבה מספיקה לכיסוי כל הפנים - וזה באמת נכון. לא זקוקים ליותר מלחיצה אחת, אם מסתפקים בשכבה אחת. מי שרוצה לבנות את המייקאפ הזה תוכל להוסיף ממנו עוד באמצעות לחיצה מדודה על המשאבה - שנוחה לתפעול ומגיבה יפה גם ללחיצות העדינות ביותר ולא משפריצה כמות מוגזמת של חומר.
המייקאפ מגיע בסקאלה של 6 גוונים מהבהיר ביותר (גוון מס' 51) ועד הכהה ביותר (גוון מס' 58). הגוון שלי כרגע הוא מס' 52 vanilla, אחד לפני הבהיר ביותר. כמו שאני מכירה את עצמי, יש מצב שבחורף אצטרך לרדת גוון אחד לבהיר ביותר מס' 51 light vanilla. 
סקאלת הגוונים במייקאפ הזה לא מחולקת לתתי גוונים לפי אנדר-טונים צהובים או וורודים, אלא הם כולם על סקאלה נייטרלית פחות או יותר שאמורה להתאים לכל גוון עור. 
עם זאת, אני מוצאת שהגוונים שלהם בהחלט כן נוטים לכיוון הצהובים כך שמי שהיא גם מאד בהירה וגם עם נטייה חזקה לאנדר-טון ורוד - יכול להיות שתהייה לה בעיה למצוא את הגוון המתאים לה. 
אז לעניין הטענה שמדובר במייקאפ ג'ל - זה הדבר היחידה שאני באמת לא מבינה מאיפה הוא מגיע.. למייקאפ יש מרקם "מייקאפי" סטנדרטי, נוזלי ורגיל למדי ולא מזכיר ג'ל בשום דבר.. 
ההנחה שלו - חלום. הוא ממש נמס לתוך העור, מתאחד איתו בשיא הטבעיות והקלות, קל לטשטש אותו וגם קל לבנות אותו בלי להגיע לתוצאות מטוייחות מידי. 
הכיסוי שלו בינוני נמוך - כאשר מי שמחפשת לכסות פגמים משמעותיים תמצא אותו נמוך יותר.
הגימור שלו מוגדר כסמי-מאט על ידי בורז'ואה כאשר אני הייתי יותר הולכת על "glowing", כפי שגם אפשר לראות בתמונה. מאט הוא לא, אבל גם לא יותר מידי מבריק. הוא פשוט גימור טבעי שנראה זוהר ובריא. למי שיש עור שמן במיוחד זה פחות מתאים כי זה לא יהיה מאט מספיק לשלוט בהברקות.
למי שיש עור רגיל כמוני רק עם נטייה לאזור T שמנוני - תסתדר איתו מצויין. בשביל לשלוט על שומניות קלה פשוט  צריך לפדר אותו.
הוא מתקבע על העור תוך דקה או שתיים ושומר על המראה היפה שלו גם עם פודרה מעליו. העמידות שלו יפה והוא לא נמס או נעלם תוך שעות ספורות. כיוון שיש לי T שומני אני תמיד מפדרת את המייקאפ שלי, כך שאני לא יכולה להעיד על עמידות בלי פודרה מעליו.

וכעת השוואה למייקאפ הקבוע שלי - טרו מאץ' בגוון C1 של לוריאל:
הצילו! מה זה הבדלי הגוון האלה?? מדהים אותי איך שני גוונים כ"כ שונים במהותם יכולים להתאים לי כמעט באותה מידה. בהשוואה לטרו מאץ' הוורדרד - הלת'י מיקס של בורז'ואה נראה הרבה יותר צהוב - כפי שציינתי מהתחלה. אנדר-טונים וורודים אין בו.
בסקירה של טרו מאץ' ציינתי שזה המייקאפ היחיד בעולם שהגוון שלו מתאים לי במדוייק לגמרי וזה ממשיך להיות כך. למרות שהלת'י מיקס לא ניראה עליי כמו מסיכה, אני עדיין חושבת שהוא טיפה צהוב לי מידי וכדי להגיע לתוצאות מושלמות אני צריכה להשקיע יותר זמן בטשטוש שלו בקווי הלסת והצוואר. מצד שני, הוא עולה על טרו מאץ' בעמידות וגם הגימור שלו הרבה יותר יפה וטבעי לדעתי - כך שאני מוכנה לסבול את הכמה שניות נוספות שאני צריכה להשקיע בטשטוש עבורו.
את הבעיה אני פותרת באמצעות ערבוב טיפה מהטרו מאץ' יחד עם ההלת'י מיקס כדי לתת לו קצת טונים וורודים ולאזן אותו עם הגוון הטבעי שלי. 
עוד בעיה, אבל הפעם שולית וקטנונית לגמרי ובכל זאת מצליחה לשגע אותי כל פעם מחדש - בגלל שהבקבוק ארוך וצר הוא פחות יציב וכבר הפסקתי לספור את הפעמים שהתנועה הקלה ביותר הצליחה לרסק אותו מהשולחן לרצפה. לזכותו ייאמר בכ"ז שלמרות שהבקבוק עשוי מזכוכית - הוא לא נשבר ומתנפץ לרסיסים.. 
ציון? 95
נימוק? המייקאפ ה(כמעט) מושלם! ניחוח משגע, מרקם נעים, הנחה נוחה, טשטוש קל וגימור טבעי. הורדתי 5 נקודות בגלל סוג של בעיתיות שאני רואה בגוונים שיש בהם נטייה לצהבהבות. לצהובות זה נהדר, לוורודת פחות... 
כל השאר - מושלם. נקודה נוספת לזכותו - הוא לא גרם לי להופעת פצעונים! וזה ייתרון גדול מאד.
ממליצה לכל מי שמחפשת מייקאפ יום יומי בכיסוי לא גבוה מידי ובגימור טבעי - לגשת לסטנד בורז'ואה הקרוב ולנסות את המייקאפ הזה!

עד כאן סקירת המייקאפ. האם אתן מכירות את המייקאפ ומה דעתכן עליו? האם אתן שוקלות לקנות את המייקאפ הזה ויש לכן שאלות נוספות לגביו? התגובות הן המקום להעלות אותן :-)

גילוי נאות: את המייקאפ קיבלתי לסקירה מטעם החברה

24 תגובות:

  1. האמת היא שאחותי קנתה אותו ועזרתי לה בהתאמת הגוון.אני שוקלת לקנות אותו גם ואז שניסיתי גם 52 וגם 53 התאימו לי,הגיוני?

    השבמחק
  2. יש מצב שאת גוון אמצע בין 52 ל-53 ולכן שניהם מתאימים לך. ניסית לראות איך כל אחד ניראה בעור טבעי חוץ מהתאורה בסופרפארם? לדעתי עכשיו כדאי לך לקנות את ה-52 כי בחורף תהי יותר בהירה לא?

    השבמחק
  3. איך יכול להיות ששני גוונים כל כך שונים גם בעוצמה שלהם וגם בתת הגוון שלהם טובים לך?....
    בכל מקרה, יש לי אותו גם ועוד לא ניסיתי. העיצוב שלו פשוט לא עושה לי חשק.
    טוב לדעת שאת מרוצה!

    השבמחק
  4. נשגב מבינתי הקטע הזה.... אני חושבת גם שבגלל שצילמתי אותם אחד ליד השני ההבדל כ"כ מודגש. זה הקטע עם העור שלי - שבפנים יש לי יותר וורוד, אבל בגוף אני יותר צהובה, אז התאמת מייקאפ זה פשוט עניין של טשטוש בקווי חיבור. זה אפילו לא קטע של כהה/בהיר יותר - זה ממש הבדל בטונים.. בגלל זה גם קשה לי למצוא גוונים מתאימים...
    אני מאזנת את הצהוב במייק אפ הזה עם ערבוב של טרו מאץ' וככה יוצא גוון יחסית מושלם.
    העיצוב שלו לא מפריע לי, רק זה שהוא כ"כ צר וארוך - הוא כל הזמן נופל לי!!!!

    השבמחק
  5. האמת שלא..סתם ניסיתי ממש קצת..לאחותי מתאים ה 51 היא בהירה ממני...
    עכשיו גם אין לי איפה לנסות אז הייתי בבילו סנטר,בצפון אין את זה באף מקום וגם בראשון שאני מגיעה אחת לחודש אין :(באברלסטינג לדוגמא הייתי אותו גוון כל הקיץ וגם עכשיו...אולי כי כמעט ולא הייתי בים ואני עם משקפי שמש וכובע שאני מטיילת בשמש עם הילדים

    השבמחק
  6. בכל הצפון אין סטנד בורז'ואה אחד?! באסה :-( מוזר מה שאת אומרת על ראשון, אני מכירה בנות שכן הצליחו לקנות שם

    השבמחק
  7. באיזור שלי לא,רק באיזור צ'ק פוסט שזה רחוק לי...
    בראשון יש סטנד של בורזואה?לא שידוע לי

    השבמחק
  8. אנחנו מדברות על ראשון לציון כן...? אני יודעת שבטוח יש שם..

    השבמחק
  9. עד שאני לא רואה אותך עם שניהם בנפרד אני מסרבת להאמין ששניהם מתאימים לך! בכל אופן אם אמרת שאת צהובה בגוף ובפנים ורדרדה צריך להעדיף את הסרום כי הוא מנטרל אדמומיות ומתאים לשאר הגוף. גם אני יחסית ניטרלית ומייקאפ מעט צהבהב מתאים לי יותר כי שאר הגוף שלי יותר צהוב.

    השבמחק
  10. אולי השבוע תהייה לך הזדמנות לראות אותי עם ההלת'י מיקס, אחרי שכבר ראית אותי עם טרו מאץ' ;-)

    השבמחק
  11. כן ראשון לציון....איפה?לא ידוע לי

    השבמחק
  12. נראה מגניב :)
    ממש מוזר שהמייקאפים כל כך שונים ושניהם מתאימים לך. אבל I'll take your word for it :)
    באסה שבשום מקום באזור שלי אין בורז'ואה

    השבמחק
  13. אני אומרת לך הפוסט הזה הורס לי לגמרי את האמינות! בטח כולכן חושבות שאני מתאפרת מחריד ויוצאת מהבית עם מייקאפים שלא מתאימים לי - אבל אני מבטיחה שלא! גם אני הייתי די בשוק כשראיתי אותם אחד ליד השני..

    השבמחק
  14. גם לי זה קרה עם קולורסטיי וסטודיו פיקס פלואיד , אמנם שניהם צהובים אבל ההבדל היה עצום ושניהם היו לי טובים!  

    השבמחק
  15. את ההוכחה שלי שזה אפשרי! אני פשוט חושבת שזה משחק על טונים אחרים, בסה"כ גם עור הפנים שלנו לא לגמרי אחיד..

    השבמחק
  16. אז אם הלוריאל הטבעי שלך הוא כמו שלי- אני כנראה אצטרך את המייקאפ הזה!
    וממש ממש בא לי עליו.
    סיקור מעולה- תודה!

    השבמחק
  17. אני חושבת שמס' 51 יתאים לך יותר אם את C1 כמוני. אני כבר רואה שהוא נהייה כהה לי מידי ככל שאני חוזרת לחיוורון חורף הרגיל שלי...

    השבמחק
  18. טוב אני הרגע חזרתי מתאילנד,
    אז אני אמתין קצת עד לחזרה ללובן הטבעי

    השבמחק
  19. את חושבת שהגרסא השניה שלו תתאים יותר לעור שמן?

    השבמחק
  20. יקירתי לא הייתי רוצה להגיד לך כן או לא עד שלא ניסיתי בעצמי. אני מציעה שבאיזה סופ"ש תכנסי לסניף בבוקר בלי מייקאפ, תשימי אותו עלייך ותראי איך הוא מתפקד לך במשך היום.

    השבמחק
  21. רק ממך אני יכולה לצפות לתגובה כזאת. את פשוט אומרת כל מה שעובר לי בראש וגורם לי לחשוב שאני משוגעת. (בלי קשר לבורז'ואה, אלא באופן כללי)

    השבמחק
  22. נשבעת ששניהם באמת מתאימים לי... D-:

    השבמחק
  23. הלכתי לחפש מקייאפ חדש לפני שידעתי בכלל על החברה הזאת... והמוכרת אמרה שיש מוצר חדש זול יחסית מבית שאנל שכדאי שתנסי... ניסתי ואני לא מפסיקה לקנות אותו לי הוא אז עלה 100 שקל במבצע!! צריך לברר אם יש עדין את המבצע הזה בקשר ללחיצה אחת ויש לך גימור מושלם אז וואו לא ידעתי את זה.... אני חייבת לנסות!! אני מאודדדד מרוצה ממנו הוא לא דביק ואת לא מרגישה שיש עליך כאילו מסכה אני מתה עליו אני רק מקווה שלא יתחילו לעלות את המחירים של החברה...

    השבמחק
  24. גם אני מאד אוהבת את המייקאפ הזה! במיוחד לקיץ. אין לך מה לדאוג, המחירים של המותג לא הולכים לעלות בקרוב. בורז'ואה הוא מותג עממי והמחירים של המוצרים בהתאם.

    השבמחק