‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.12.2011

מה במקלחת? מהדורה שנייה - הרצוי והמצוי

מאז פוסט מה במקלחת האחרון חלפו הרבה מים בחדר האמבטיה שלי. קצב תחלופת מוצרי הטיפוח הקשורים לרחצה וניקיון הוא תמיד הגבוה ביותר, כי מי מצליחה להחזיק מעמד עם אותו שמפו/מרכך או סבון רחצה למשך יותר מחודש? 
כרגיל, המשכתי לקנות את מוצרי הטיפוח והניקוי שלי לפי המבצעים הקיימים בשוק, אולם הפעם אני רוצה להציג בפניכן גם מוצרי טיפוח אחרים, יקרים ומפנקים יותר ונבחן עד כמה שווה להשקיע במוצר יקר לעומת התחלופה הזולה. 
שנתחיל?
אתן כבר יודעות שסדרת השמפואים ומרככים החביבה עלי היא סדרת Elvive של לוריאל. אחרי הפסקה קצרה במהלכה עברתי לסדרת שוורצקופף, חזרתי בשמחה לסדרה המצויינת של אלביב ומאז לא בגדתי בה. לאחרונה אני באופן די עיקבי קונה את שמפו ומרכך מזון מלכות לשיער יבש. אמנם השיער שלי לא באמת כ"כ יבש, אבל אני מרגישה שהסדרה הזאת עושה לו רק טוב ואני גם ניהנת מניחוח הדבש הדומיננטי של המוצרים (מי שלא אוהבת ריח דבש - לדלג). אני בד"כ מוצאת אותם ברשתות השיווק במבצעי שניים ב-20 ש"ח.


אבל הכוכב האמיתי כרגע בגזרת השמפואים אצלי הוא החבר הקטן הזה של Vichy:
קודם כל - מי ידע בכלל שלוישי יש שמפו?! אז זהו, שיש ועוד איזה שמפו!
מסתבר שלוישי יש סדרה שלימה של שמפואים ומרככים. השמפו שברשותי הוא Dercos Energising
אחרי השימוש בשמפו הזה תגלו את השיער הרך ביותר שאי פעם היה לכן. השיער שלי מטבעו חלק ולא ממש בעייתי, אבל מעולם לא הרגשתי אותו כ"כ רך ומפונק כמו אחרי שימוש בשמפו הזה. בהתחלה התלהבתי והשתמשתי בו בכל חפיפה אבל אז החלטתי לשנות גישה ולהעביר אותו לשימוש של פעם בכמה זמן במקום מסיכה (כי חבל לי לסיים את מוצר הפלא הזה כ"כ מהר!). לשמחתי גיליתי שההשפעה שלו ממשיכה גם אחרי מספר חפיפות בשמפו "רגיל" - השיער נותר רך ונעים כמו שמעולם לא היה. 
לי יש את הגודל המוקטן של 100 מ"ל, אולם בבתי מרקחת הפרטיים הוא נמכר בגודל של 400 מ"ל תמורת 99 ש"ח. 
שורה תחתונה: השמפו של וישי הוא אמנם יקר יותר מכל שמפו שאי פעם ניסיתי, אבל הוא שווה כל שקל. אני ממליצה לרכוש אותו ולהשתמש בו כתחליף למסיכה פעם בכמה זמן כשאתן מרגישות שהשיער זקוק לקצת אהבה. במחיר הזה לא הייתי משתמשת בו כשמפו יום יומי קבוע, אבל לאור העובדה שההשפעה שלו מחזיקה מעמד גם אחרי כמה חפיפות עם שמפו רגיל, אין צורך להשתמש בו כל יום! 

הצמד הבא הוא תחליבי רחצה:
ג'ל רחצה של וישי מסדרת Essentielles לעומת תחליב רחצה של רשת "מגה".
לג'ל של וישי יש ניחוח ורדים מעודן וממכר, הוא מקציף נהדר ולא מייבש את העור. אני נהנתי איתו במיוחד כג'ל בועות לאמבטיה (כן אני יודעת, זה בזבוז מים, אבל פעם בחודש אני מרשה לעצמי....). אם יושבים במים מבושמים בוורדים מספיק זמן מסתבר שהריח נספג בעור ותצאו מהאמבטיה מבושמות כמו נסיכה אירופאית מפונקת. 
את הג'ל ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים בשני גדלים: 200 מ"ל תמורת 49 ש"ח ו-400 מ"ל תמורת 99 ש"ח. 
ליד הג'ל המפנק של וישי עומד לו בצניעות תחליב רחצה בניחוח קוקוס וניל של "מגה". מה אני יכולה להגיד - אני חולה על הריח הזה! הוא מזכיר לי קצת תחליבי רחצה של המותג פילוסופי הידוע בריחות הטעימים והדומיננטים שלו. מי שאוהבת ניחוחות מתוקים כמו קוקוס ווניל - זה התחליב עבורה. עבור ליטר שלם תשלמו לא יותר מ-15 ש"ח (ובד"כ במבצעים אפילו פחות) - אין מה לטעות כאן!
שורה תחתונה: הג'ל של וישי הוא למחפשות הפינוקים בלבד. אמנם הוא מכיל תמציות ורדים ומריח אלוהי ויוקרתי, אבל אני לא רואה את עצמי מוציאה עכשיו באופן קבוע 100 ש"ח על ג'ל רחצה...

אחרונים חביבים הם מוצרי טיפוח שאני משתמשת בהם כדרך קבע אחרי המקלחת - קרם לחות לגוף. 
מאז תקרית היובש הגדולה שעליה התגברתי באמצעות קרם הגוף המצויין של ד"ר פישר, לשמחתי העור שלי נשאר במצב מאוזן ולא חזרתי לסבול מיובש קיצוני ומציק בעור. 
מצד שני, החורף הוא תקופה ידועה שבה מרבים לסבול מעור צמא ויבשושי, בעיקר תודות לשהיה בחדרים מחוממים ומיובשים, אז אין תקופה מתאימה יותר להציג לכן שני קרמים מיועדים לטיפול בעור יבש.
התלבטתי קשות אם לכתוב על הקרם של ניבאה. רכשתי אותו לפני שהתפוצצה פרשיית אזכור מדינת ישראל באתר ניבאה הבינלאומי ובעקבות אותה תקרית הכרזתי שאני מחרימה מעתה והלאה את מוצרי המותג. מצד שני, מאז ישראל נכנסה לאתר הרישמי ונרגעו הרוחות וגם את הקרם הזה רכשתי לפני שכל הבלאגן התחיל. העמדה שלי כרגע היא שלא אחזור לרכוש ממוצרי המותג אבל אני כן אסקור כאן את מוצר ניבאה האחרון שקיים לי כרגע באוסף ותעשו אתן את השיקולים שלכן אם לרכוש אותו או לא.
אז על מה כל המהומה? סה"כ הקרם הרב שימושי המוכר של המותג באריזת הפחית העגולה. לקרם הזה יש מרקם מאד כבד וסמיך. אני מתקשה להשתמש בו כקרם גוף למריחה על כל הגוף, אלא משתמשת בו רק על אזורים ספציפיים כמו מרפקים, ברכיים ואזורים שאני מרגישה קצת מיובשים. הוא עושה את עבודתו נאמנה עם הניחוח הקוסמטי הכבד המלווה אותו. ניתן להשיג אותו בכל הפארמים תמורת כ-20 ש"ח (תלוי במבצעים).
המתחרה החדש והסקסי הוא קרם NutriExtra של וישי. הגרסה שיש לי מיועד לעור יבש עד יבש מאד. כפי שכבר אפשר להתרשם, אצל וישי אין משחקים. הקרם הזה עושה את העבודה כמו שצריך. כמו עם השמפו, גם איתו נתקלתי בתופעה שלא היתה לי עם קרמים אחרים - אני יודעת שזה ישמע מצחיק, אבל המרפקים שלי הפכו להיות רכים כמו מרפקים של תינוק - וזה בא ממישהי שעושה פילינג מידי שבוע למרפקים ומקפידה על קרם גוף מידי יום. 
שורה תחתונה: לאור ההשפעה הפלאית שלו על המרפקים (שנחשבים לאזור יובש ידוע) אני בטוחה שהקרם של וישי יעשה ניסים ונפלאות לכל מי שסובלת מעור יבש. יש לו ניחוח נעים אבל מאד חלש והמרקם סמיך, אם כי פחות סמיך מקרם ניבאה. יש לקרם תחושה פלסטית כזו, קשה להסביר בדיוק אבל הוא לא מרגיש שמנוני בכלל אבל גם לא מיימי. צריך לנסות כדי להבין...
הקרם גוף נמכר בבתי מרקחת פרטיים ב-149 ש"ח תמורת 400 מ"ל. 

עד כאן סקירת מוצרי הטיפוח העדכניים שיושבים לי בחדר האמבטיה. כפי שניתן לראות, זכיתי להתפנק לאחרונה עם מוצרי וישי המצויינים שהוכיחו את עצמם אחד אחד כל פעם מחדש.
אמנם את ג'ל הרחצה לא הייתי ממהרת לרכוש לאור התמחור (מי שיש לה את האמצעים והיכולת - הוא בהחלט מומלץ!), אבל את השמפו הבאמת יוצא דופן אני בהחלט ארכוש בשנית בגודל המלא וגם את קרם הגוף אני אזכור להבא במקרים שאסבול מיובש מטריד בעור.

מה יושב אצלכן בחדר האמבטיה כרגע? והאם יצא לכן להתנסות במוצרים שהצגתי כאן? ספרו לי :-)

גילוי נאות: את מוצרי וישי קיבלתי לסקירה

20 comments:

  1. עשית לי חשק למקלחת:)
    השמפו של וישי נשמע ממש טוב- אני אשקול לנסות אותו (כנראה גם לא לשימוש יומיומי...)

    הקרם גרגרי נקרא ממש מעניין וטוב (אוהבת גרגרים!) אבל קצת יותר מדי כרגע בשבילי... נו שוין

    טוב אני בנתיים עם הד"ר פישר שלי- אולי הבא באמת יהיה הקרם של וישי

    השבמחק
  2. השמפו פשוט מעולה, השקעה שלא תצטערי עליה!
    ולאיזה קרם גרגרים את מתכוונת...?

    השבמחק
  3. אוף איתך! כשאראה מבצע בוישי אזכור לנסות את השמפו! אצלי מככבים באמבטיה כל כך הרבה דברים שאין פה מקום לפירוט של הכל LOL!

    השבמחק
  4. תאמיני לי הוא שווה כל שקל!! חוץ מהמוצרים האלה יש לי עוד מצבור שלם של מוצרים שאני מחביאה בארון...... האמת כבר שכחתי מה יש לי שם, צריכה לעשות ניקוי מדפים מתישהו....

    השבמחק
  5. אני מתה על השמפו של אלביב הכתום! הם פשוט מעולים.
    לא הבנתי מה הכוונה להשתמש בשמפו של וישי במקום במסכה, אח"כ את משתמשת גם במרכך?
    הקרם של וישי נשמע ממש אטרקטיבי, מסכימה שהעונה חייבים להתארגן על מוצרים רציניים כאלו.

    השבמחק
  6. התכוונתי שבמקום לשים מסיכה כל כמה זמן כשאני מרגישה שהשיער זקוק לזה, אני אשתמש בשמפו הזה במקום בשמפו הרגיל (ואח"כ המרכך הרגיל). פשוט התוצאה איתו היא כמו לשים מסיכה יעודית (אם לא תוצאה טובה יותר אפילו..).
    לשמפו של אלביב אני נאמנה כבר שנים - מעולים!

    השבמחק
  7. אוי התכוונתי לג'ל רחצה! איכשהו הייתי בטוחה שיש לו גרגרים

    השבמחק
  8. LOL בהחלט אין בו גרגרים...

    השבמחק
  9. קשה לי למצוא שמפו טוב שיעבוד טוב בשבילי. לדוגמא, בפנטן אני לא מסוגלת להשתמש כי הוא גורם לשיער שלי להיות שמנוני ומשאיר אותי עם שורשים דביקים. GLISS פעם טוב, פעם לא טוב. ניסיתי את HAWAI רימונים שהיה סביר אבל לא משהו שהייתי קונה שוב. ניסיתי גם את ELVIVE, אבל את הסדרה הורודה שהיה בסדר. אולי אנסה את השמפו הזה של ELVIVE שדיברת עליו, למרות שהשיער שלי הוא רגיל עד שמן. את השמפו של וישי אני מסוגלת לקנות רק ברגעי היאוש משאר השמפואים או במבצע שווה במיוחד (יש לי בית מרקחת ליד העבודה לכן אני עוקבת אחרי זה. בפעם האחרונה היה אפילו 50%, אבל אז הסתפקתי רק במים טרמליים).
    בסבונים אני מגוונת, כמו כולן. כרגע אני כבר הרבה זמן עם ג'ל של Yes To Carrots ואוהבת אותו כי הוא לא מייבש את העור. עשית לי חשק לאמבטיה עם התיאורים שלך :) יש לי גם פילינג גוף בריח ורבנה וקוקוס של ללין, אני מכורה לריח שלו ובטוח אקנה שוב!
    אני לא משתמשת בקרם גוף כל יום, למרות שיש לי אוסף מכובד. במצבים של יובש אני ממליצה בחום על חמאת גוף לעור יבש מאוד של Yes to carrots (מבטיחה פוסט מפורט על המוצרים). הוא ממש ממש כבד ומרגיש יותר כמו שמן מאשר כמו קרם ועושה את העבודה.
    אני זוכרת שניסיתי את הקרם הזה של וישי בחנות ומאוד אהבתי את התחושה.

    השבמחק
  10. אני עם אלביב כבר המון שנים ומידי פעם עושה איתו הפסקות כשהשיער קצת "מתרגל", אבל תמיד חוזרת. פנטן עושה לי נשירה איומה..
    ממליצה לך לחטוף את השמפו הזה של וישי כשיהיה מבצע שווה בבית מרקחת, את תתאהבי בו!
    יש אצלנו חנות שמוכרת את המוצרים של YES TO CARROTS בזיל הזול, אני לא יודעת למה עד עכשיו לא יצא לי לקנות משם! חייבת לטפל במחדל דחוף..

    השבמחק
  11. אני כבר תקופה מאוד ארוכה משתמשת באדיקות בשמפו של דאב. גם סדרת השמפו הזו של לוריאל מצויינת [הורודה והדבש] אבל משום מה דאב עובד לי יותר טוב . השמפו שלהם נשמע מעניין , בשביל המחיר שהם מבקשים כדאי שהוא יהיה . ג'ל רחצה במחיר הזה לא הייתי קונה , נשמע לי מוגזם.
    את הקרם של נוטריאקסטרא יש לי והוא היה מצוין , העניין הוא הריח שפשוט לא יכולתי לסבול , היה דומיננטי לי מדי [אני מכירה מישהי שמוכנה להישבע בריח שלהם] , ניוואה הוא קרם ותיק שקניתי ממנו מוקטנים עוד בארה"ב והוא יושב לי לשם חירום בתיק .ליום יום אני מעדיפה אחרים.

    אחלה פוסט בובה!

    השבמחק
  12. תודה יקירתי!
    זכור לי שניסיתי פעם מזמן את השמפו של דאב, לא זוכרת מה היו המסקנות שלי לגביו...
    השמפו וישי אכן מאד יקר אבל גם מאד שווה. לעומת זאת הג'ל רחצה סתם יקר.. אולי כשאהיה מעושרת אפנק את עצמי באחד כזה D-:
    הריח של הקרם גוף הפריע לך?! אני בקושי מריחה בו כלום!! יש לו מין ריח חמצמץ כזה נורא חלש. אני כנראה רגילה למוצרים אחרים שטובעים בבושם, את העדינים אני כבר לא מריחה...

    השבמחק
  13. היי.. היום הייתי בבית מרקחת טבע ישי וראיתי את השמפו של וישי ב40 ש"ח נזכרתי שהמלצת על השמפו רק לא זכרתי איזה צבע (יש אדום וירוק) בסוף קניתי את הירוק ואחרי 30 אחוז הנחה עלה לי 29 ש"ח, עכשיו נכנסתי שוב לבדוק על איזה המלצת ואני רואה שזה האדום..מעניין אם הם נותנים את אותו אפקט כי הבנתי שהירוק הוא לשיער רגיל עד שמן.. ראיתי גם שמפו חדש שיצא להם על בסיס מינרלים והתלבטתי אם לקנות.. הוא בכמות יותר גדולה ולכן עולה יותר יקר.. שווה להיכנס לשם אם יש הנחות מידי פעם וגם נתנו לי מלא דוגמיות.. אגב שמתי לב שרשום על השמפו שהוא ללא פראבן אך יש בו טרטזין שילוב די מוזר האמת. אני משתמשת בד"כ במרכך של פנטן ומסיכה עוד לא מצאתי אחת שאני נהנית ממנה עד כדי שאשאיר אותה תקופה.. סבון טוב שלא מחליפה הוא של דאב אבל תמיד אני אוהבת לנסות סבונים חדשים ומעניינים אקנה את הסבון של וישי גם בהזדמנות.. אם יש לך המלצה לסרום טוב לשיער ולמסיכה גם אשמח לשמוע..
    פוסט מקסים..

    השבמחק
  14. וואו מחיר מעולה לשמפו של וישי!! תעדכני איך ההתנסות שלך עם הגרסה הירוקה. האמת, כל המוצרים שלהם עד עכשיו נתנו עבודה אחד אחד ולא אכזבו, אני בספק אם השמפו יאכזב אותך :-)

    השבמחק
  15. בהחלט עשית לי חשק לחפיפה עם הרבה בועות באמבטיה (רק חבל שאין לי אמבטיה:(,
    יש להם מוצרים טובים, התנסתי במוצרים של וישי וידעתי שיש להם שמפו פעם נתנו לי דוגמית אבל אז בדקתי את המחיר והוא היה די יקר אולי עכשיו שווה לבדוק בשנית. אחרי כל המבצעים שקראתי עליהם.
    יש לי בארון האמבטיה תאמת רק מוצר אחד שלהם והוא והוא מסדרת מוצרי הניקוי לפנים - זהו הרי חלק לא פחות חשוב מהחפיפה עור הפנים שלנו "מי פנים מקציפים זה לכל סוגי העור באריזה ורודה שקופה והמחיר שלו גם לא בשמים 78 שקלים לאחר הנחה. בהחלט שווה התנסות ממליצה בחום
    קיבלתי אותו בתור דוגמית מרוקחת במקרה ומאז פשוט הוא לא יוצא לי מהאמבטיה...

    שבוע מקסים,

    מיכל -http://matryoshkachic.blogspot.com

    השבמחק
  16. לפי מה שאני רואה יש על המוצרים שלהם מבצעי הנחות לא רעים בכלל - שווה לבדוק ולא להירתע מהמחיר ההתחלתי.
    אני חושבת שיש לי את הסבון לפנים שאת מדברת עליו, זה מים וורודים כאלה במיכל שקוף. טרם ניסיתי אותו, אבל לפי הניסיון שלי עד כה עם וישי יש לי הרגשה שהוא לא יאכזב!

    השבמחק
  17. עבורי, שמפו זה המוצר שאפשר להשתמש במוצר (כמעט) הכי פושטי.
    יש לי מעט מאוד דרישות מהשמפו שלי וגם לרוב הם לא מצליחים לאכזב אותי.
    מה שכן, אולי אם הייתי מגלה יום אחד שמפו שעושה מה שאת מתארת (אני לא רוכשת לא לוריאל ולא וישי :))
    הייתי שוקלת בהחלט להוציא כמה מטבעות יותר..

    קוקול וניל את אומרת! ואו זה שילוב שאני ממש אוהבת!
    בפעם הבאה שאני במגה, אני ממש מקווה לזכור לרכוש אותו :)

    בגדול אני לא סובלת מיובש (עדיין?) חוץ מאשר ברגליים (שעברו לייזר) ועבורם אני משתמשת בחמאת גוף של סבון במידת הצורך
    כרגע, בגלל שאני לא שוחה אני לא צריכה את החמאת גוף ומסתפקת בקרם גוף "רגיל".
    כל המוצרים הכבדים האלה ממש לא בשבילי. אני אוהבת משהו שנמרח ונותן תחושה חלקה על העור.
    ולרוב החמאות האלה לא משיגות את זה. אלא אם כן אני ממש ממש ממש מיובשת..

    אצלי המוצרים הקבועים שנמצאים במקלחת - שמפו ותחליב רחצה של נקה 7 (כל פעם בריח אחר לשם הגיוון)
    על מרכך החלטתי לוותר (בעצתה של קורין) וכרגע אני משתמשת במסכה של פנינה (שהוללה הילולים רבים)
    הריח שלה זוועתי (מתוק להחליא, אבל למה ציפיתי?!?!) ואני לא יודעת אם היא עושה משהו.
    מה שכן, היא תחזיק לי עד העשור הבא..

    השבמחק
  18. אני איתך, יש דברים שאני פשוט לא משקיעה בהם ומוצרי מקלחת כפי שאת רואה הם כאלה. לסדרת אלביב אני נאמנה כבר שנים, את התרחיץ של מגה ממש אהבתי וגם קרם גוף אני תמיד קונה את אלה שבמבצע.
    מצד שני - לפעמים כיף להתפנק (כמו עם מוצרי לאוקיסטן לדוגמה D-:) והשמפו של ווישי הוא פשוט מופלא. השיער שלי לא בעייתי בד"כ, אבל אחרי שימוש בו הוא מרגיש אפילו יותר טוב!
    גם אני בד"כ לא צריכה קרם לחות מיוחד, משתמשת ברגילים והדלילים. רק שהייתה לי בקיץ תקרית מצערת עם קרמי גוף של ביוטיקייר שעשו לי יובש נוראי, אז אני יכולה להעריך את הצורך בקרמים סמיכים יותר לפעמים...

    השבמחק
  19. בבקשה, תגידי איפה החנות נמצאת?

    השבמחק
  20. יש בנתניה במדרחוב חנות שמוכרת מוצרי קוסמטיקה של ים המלח, אז שם יש

    השבמחק