‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18/12/11

בא לי גם - מהדורת "בקרוב"

אחרי שצף הסקירות שהיו כאן לאחרונה, היום נעשה הפוגה קצרה ונדבר על כל מיני דברים מעניינים שעתידים להיות מושקים כאן בקרוב. לאחרונה מסתמנת התעוררות בענף האיפור והטיפוח ולא פחות מ-3 מותגים חדשים נכנסים לשוק הישראלי. שניים מתוכם כבר הושקו (בורז'ואה ואינגלוט) ועוד אחד בדרך אלינו ובקרוב מאד יהפוך לזמין ברשתות הפארם. חוץ מאלה, שירות חדש ומלהיב עושה אף הוא את צעדיו הראשונים בשוק הישראלי וכל אלה ביחד הולכים להבטיח ששנת 2012 הולכת להיות מעניינת ושוקקת הרבה יותר, לפחות בכל הנוגע לתחום הביוטי. 
שנצלול פנימה?

זוכרים את פוסט "בא לי גם" הראשון, בו כתבתי על שירות מעניין ומפתה שכובש את אירופה וארה"ב? בסוף הפוסט רשמתי שהסיכויים שהשירות הזה יעשה עליה לארץ נמוכים עד כדי אפסיים וכי לנו לא נותר אלא לפנטז על מה שאחיותינו באירופה וארה"ב נהנות ממנו מידי חודש בחודשו. 
אמה-מה, מישהו למעלה כנראה שמע את תפילותי וחס על צערי ובקרוב מאד לא פחות מ-2 מותגים שונים הולכים להציע את אותו שירות בדיוק כמו בחו"ל! 
אז על מה כל המהומה? תזכורת קצרה למי שלא זוכרת/קראה את הפוסט הראשון בנושא: מדובר על שירות של משלוח עד הבית, במסגרתו מידי חודש הלקוחה מקבלת עד סף דלתה קופסה בה ממתינים לה כ-5 מוצרים בגודל מיוחד להתנסותה והתרשמותה. ככל שהלקוחה מרוצה ממוצר זה או אחר שהגיע אליה באמצעות הקופסה, היא תוכל לרכוש אותו אח"כ בגודל המלא, בין ברשתות הפארם או דרך האתר של שירות הקופסאות, אשר לעיתים מספקים גם הנחה לרכישה עתידית מהמוצרים שהם שולחים. 

אז לא רק שהפוסט הראשון שלי בנושא הסתמך על השירות של חברת GlossyBox בבריטניה, אלא זה המותג הראשון שהולך להשיק את השירות בקרוב מאד ממש כאן! 
לגלוסיבוקס כבר יש אתר שבו ניתן להזין כתובת אי-מייל ולהרשם לקבלת עידכון מיידי כשהשירות יחל את פעילותו. כמו כן, יש כמובן גם דף פייסבוק אשר גם באמצעותו ניתן להתעדכן במועד ההשקה הרישמי ולעקוב אחר רמזים שמנהלי השירות מפזרים אודות המותגים שימתינו לנו בתוך הקופסאות. 
כיוון שתחרות היא דבר מבורך, גלוסיבוקס לא הולכים להיות לבד במערכה של שירות הקופסאות, ושחקנית נוספת שנכנסת לבמה היא חברת ShineBox. הקונספט הוא אותו קונספט וגם כאן יש אתר להירשם בו ועמוד פייסבוק להצטרף אליו. 
אני אומרת שכל המרבה הרי זה משובח וככל שתהייה יותר תחרות בתחום כך הסיכויים גבוהים יותר שהשירות יוצע במחירים משתלמים. מצד שני, לא כדאי שתהיה עכשיו הצפה של קופסאות, כיוון שבכל זאת מדובר בשירות חדש שהקהל הישראלי עדיין לא מורגל אליו וייקח זמן לעשות לו הכרה איתו.
אני חושבת ששתי חברות מתחרות זה בהחלט מספיק כרגע ומחכה בכיליון עיניים לראות איזה מותגים הקופסאות יטמנו בחובן ומה יהיה טווח המחירים בו יוצע השירות.
נרשמתן? עקבתן? כעת לא נותר אלא לחכות להכרזת ההשקה הרישמית. מבטיחה פרטים נוספים בנושא בקרוב מאד!

לונדון, סידני, מונטריאול, וורשה, דובאי - ועכשיו גם ישראל! 
מבין מותגי האיפור שעושים לאחרונה עלייה (ובורז'ואה היה הראשון בסוף הקיץ), אינגלוט הוא מותג האיפור המסקרן והמצופה ביותר שפתח את הסניף הישראלי הראשון שלו ממש בימים האחרונים בקניון הזהב ראשל"צ! 
בלי הרבה דיבורים, יחצונים ופרסומים, בשקט בשקט נפתח לו סניף אינגלוט הראשון בארץ.
למי שלא מכיר - אינגלוט הוא מותג איפור פולני אשר מושתת על שיטת מכירה דומה למאק - סניפים עצמאיים בקניונים ומרכזי קניות ובתוכם ניתן למצוא מגוון ענק של מוצרים בקשת עצומה של גוונים. ה"שטיק" של אינגלוט הוא שיטת ה-Freedom System באמצעות הפלטות הדקות והמתמגנטות. כל המוצרים האבקתיים וגם הגרסאות הקרמיות מגיעים בגרסה מדופטת שניתן להתאים ולסדר בפלטות מיוחדות של המותג לפי בחירת הלקוחה. 
חוץ מזה כמובן שיש שם גם מייקאפים, שפתונים, סמקים ג'ל, עפרונות, לקים, מברשות ועוד ועוד - כל מה ששופוהולית איפור ממוצעת חולמת עליו בלילות.
על מה ולמה ההתרגשות הגדולה? ראשית כיוון שהמוצרים של אינגלוט ידועים באיכות יוצאת מן הכלל ושנית - המחירים של המותג זולים יותר משל מותגי איפור מקצועיים אחרים (מאק הם דוגמה טובה). 
אז נכון שכרגיל בארץ המחירים יקרים משמעותית מאשר המחירים בחו"ל, אולם הם עדיין זולים יותר ממחירי מאק עבור מוצרים שלא נופלים מהם באיכותם - כך שכבר זה נשמע כמו דיל טוב בעיני. 
אינגלוט צפויים לפתוח בהמשך סניפים נוספים ברחבי הארץ, אולם כרגע ניתן להשיג את מוצרי המותג בסניף קניון הזהב בלבד. 
אני טרם עשיתי את הופעת הבכורה שלי בסניף החדש, אולם אני בהחלט צפויה להגיע לשם בקרוב!!

אחרון חביב הוא מותג איפור שאף הוא צפוי לעשות עליה (ויש לומר - עליה חוזרת..) והוא Rimmel London
מותג רימל כבר נמכר בעבר בארץ לתקופה קצרה אולם יצא מהשוק הישראלי בקול ענות חלושה. כעת הוא חוזר עם יבואן חדש ומרץ לכבוש את שוק האיפור העממי בפארמים. 
מיהם רימל? מדובר באחד ממותגי האיפור והטיפוח הוותיקים ביותר, אשר שם המותג הפך ברבות השנים לשם נרדף לאחד ממוצרי האיפור הפופולריים והנמכרים ביותר - מסקרה. 
המותג מתהדר בשורשים הבריטיים שלו וה"יוניון ג'ק" (שם נרדף לדגל בריטניה) מתנוסס כרקע כמעט של כל כרזת פרסום או מוטבע על גבי המוצרים עצמם. 
מבחינת מעמדו לעומת מותגי איפור עממיים אחרים - בארץ מוצאו ובמדינות חו"ל אחרות הוא ברמה אחת מתחת לרוב מותגי האיפור המוכרים (לוריאל, רבלון, בורז'ואה וכו') והמוצרים מתומחרים מעט יותר זול. אבל כמו שכבר למדנו כשזה מגיע למותגי איפור - זול אינו בהכרח גרוע (מישהו אמר Sleek?) ולרימל ישנם מספר מוצרי דגל שרבות נשבעות בהן - כמו פודרות, מייקאפים, שפתונים ועוד. 
הפרזנטורית של המותג היא לא פחות מאשר קייט מוס האגדית, אשר ממש לאחרונה השיקה בשיתוף איתם סדרת שפתונים הנושאת את שמה וחתימתה. 
לא נותר לנו אלא לקוות שהיבואן הישראלי לא יעשה פאדיחות וישמור על רמת המחירים הנמוכה (בטח בהשוואה למחירי איפור "עממי" אחר בארץ). בינתיים ניתן להשיג את מוצרי רימל באתר ASOS ואמשיך לעדכן אתכן ככל שיהיו פרטים בדבר מועד השקה מדוייק בארץ.

ובזאת סיימתי את סקירת כל המותגים/שירותים חדשים שנכנסים בקול תרועה רמה לשוק הישראלי! כחובבת (ויש יגידו מכורה) איפור וטיפוח, שלא לדבר על בלוגרית בתחום, כל החידושים האלה גורמים לי שמחה רבה - ככל שיש יותר מבחר נגיש בארץ כך התחרות גוברת, רמת המחירים יורדת וכולנו נהנות מכך. 
אני מקווה שהתעוררות השוק תתרחב גם לעליה של מותגים נוספים לארץ שיעשו לכולנו שמח בלב וקצת יותר ריק בכיס ;-)

האם גם אתן מתרגשות לקראת השקת שירות הקופסאות? האם הספקתן כבר לבקר בחנות אינגלוט החדשה? מה דעתכן על מותג רימל? שתפו אותי! 


21 תגובות:

  1. הכל יופי אבל אני הכי שמחה שרימל חוזרים לארץ. יש להם מוצרים מוצלחים לטעמי בשביל חברה עממית.
    אגב, אני ממש לא הייתי אומרת בורז'ואה באותה נשימה עם לוריאל ורבלון שהם שני העממיים האיכותיים ביותר לטעמי (יחד אולי עם מייבילין), ממש לא אותה רמה.

    השבמחק
  2. אני מחכה כבר לכל הקופסאות האלה. יש משהו מדליק בלא לדעת מה יש בקופסא. ובכלל אני חושבת שכל הורדרדות הסכרינית הזו משפיעה עליי קשות. אני חושבת שהכל יהיה תלוי באיכות המוצרים , אני צופה לקהל הישראלי שככל שהמוצר יהיה קשה להשגה , כך תגבר ההתלהבות
    :-D
    רימל לא מלהיבים אותי במיוחד.חברה נחמדה ביותר .אינגלוט לעומת זאת , דורשים את ביקורי המלכותי . יכול להיות שאם זה לא יקרה בקרוב אז הישבן המלכותי שלי ינחת בחנות שלהם בטיים סקוור בחודש הבא.

    אחלה פוסט מותק!

    השבמחק
  3. לקופסאות כולנו מחכות ;)
    אני מאוד שמחה שאינגלוט פה ועוד יותר אשמח כשהם יפתחו אתר להזמנות אונליין ששמעתי עליו
    רימל נחמדים ותמיד טוב שיהיה עוד מותג בפארמים.

    השבמחק
  4. אני ממש סקרנית לגבי שתי הקופסאות וכמו כולן מקווה שהן באמת יהיו שוות.
    אני מתכננת קפיצה לאינגלוט בשבוע הבא, זאת תהיה הפעם הראשונה ברשל"צ מאז שנים רבות :). מה שמבאס הוא מחיר הפלטות שלהם (שבחו"ל מקבלים חינם) שמייקר את כל העסק בצורה משמעותית. אבל, נצטרך לחיות עם זה.
    לרימל יש מוצרים טובים לדעתי וטוב שהחליטו לייבא אותם שוב!
    ועוד דבר, נמאס לי לחכות :)) רוצה הכל ועכשיו!

    השבמחק
  5. מבחינתי כל מותג שנכנס לכאן מתקבל בברכה - כל המרבה הרי זה משובח! יותר מבחר בחנויות עושה לי שמח בעיניים (גם אם אני הולכת וקונה הכל אח"כ באסוס D-:)

    השבמחק
  6. תודה!!
    אין ספק שהקופסאות האלה מעוררות אצלנו ציפיה שטרם ניראתה כמותה - בעיקר אני מחכה לראות עם איזה מותגים הן יעבדו ואם באמת יהיו שם חידושים מעניינים.
    אינגלוט אכן דורשים ביקור! יש לטפל בעניין עוד טרם הנסיעה שלך בינואר...

    השבמחק
  7. אני יותר אשמח כשיפתחו סניף קרוב לבית שלי - מה זה ראשון לציון?! מקווה שרימל ישמרו על רמת מחירים נמוכה ונגישה ולא יפלו לפח של התמחור העממי המגוחך כאן

    השבמחק
  8. הציפיה באמת מורטת עצבים - אבל לפחות אינגלוט כבר הספיקו לפתוח! הקופסאות גם בקרוב מאד (רמז סוף החודש) אמורות להודיע על תאריך השקה רשמי (לפחות אחת מהן....).
    עניין התמחור תמיד מצליח לבאס כאן, לא משנה איזה מותג מגיע. אין ספק שזה מוריד הרבה מהנאת הקנייה... :-/

    השבמחק
  9. אני מאוד מתרגשת מהקופסאת- ממתינה בקוצר רוח (ראית אותי עם אינגלוט)
    שימשיכו להביא לנו את הכל לארץ!

    השבמחק
  10. טוב, אחרי שעברת ליד החנות של אינגלוט יום יום בנאמנות וציפית כ"כ לפתיחה - הגיע לך להגיע לשם ביום הראשון ולרוקן קצת מדפים! ;-)

    השבמחק
  11. כמובן שאני מחכה לזה, עם יעשו את זה נכון זה יכול להיות שוס!
    מאוד מעניין אותי מה יהיה ההבדל בין הכופסאות (בין 2 החברות),
    ובכלל אילו מוצרים יכנסו בהם....
    נמתין בסבלנות, גם ככה האשראי קורס אחרי אינגלוט (-:

    השבמחק
  12. גלוסיבוקס הולכים להתחיל בפעילו ממש ממש בקרוב, כך שלא נצטרך לחכות עוד הרבה זמן (תארגני מעכשיו תמיכה לאשראי! D-:).

    השבמחק
  13. פוסט ממש חמוד אכן הרבה הפתעות קיבלנו עכשיו שמלא חברות איפור מגיעות לארצנו הקטנה חוץ מרימל שאמורה להגיע גם בובי בראון תפתח סניף ברמת אביב במרס הקרוב..

    השבמחק
  14. תודה! נכון, גם בובי מגיעים. אבל עד מארס יש עוד זמן, ככל שיתקרב המועד יוקדש להם פוסט משם עצמם ;-)

    השבמחק
  15. מחכה לקופסאות בקומר רוח! מתכוונת להירשם לשתיהן :)
    מעניין אם בנוסף ל50₪ נצטרך לשלם גם דמי משלוחה.
    באסה שצריך לחכות (לפחות לאחת מהן) עוד 10 ימים שלמים!!!

    השבמחק
  16. אני מקווה ש-50 ש"ח זה כולל גם משלוח. אין מה לעשות, לדברים טובים צריך לחכות! ;-)

    השבמחק
  17. הקופסאות האלה מדליקות לגמרי!
    אחרי ההתנסות שלי עם המארז של מוצרים בלאוקיטן עוד יותר יש לי חשק לנסות מוצרים חדשים.
    כאלה שלא הייתי בוחרת לנסות ובכל זאת אולי הייתי מופתעת לטובה! :)
    אז עושה רגע אתנחתא להרשם..

    חזרתי!
    אינגלוט מאוד מסקרן אותי. אבל ראשון, היא העיר השנואה עלי ביותר! :/
    וגם, אגב, לא הכי נגישה לי (למרות שיש לי רכב..)
    פשוט קשה לי לתפוס את עצמי נוסעת לעיר המשוקצת הזאת.. באמת..
    אולי אני צריכה להתגבר על העניין.. ויפה שעה אחת קודם!!
    שיטת הפרידום לחלוטין בנויה בשבילי שחייבת לדחוס ולדפט כל דבר..
    מדהים שהכלב שלי לא נכנס לתבנית כשהוא הולך לישון, סתם את יודעת, בשביל שיהיה לי נוח.
    לא אגיד מילה על החתולים פן זה יתפס כהתעללות ;)

    רימל פחות מדברים אלי בגלל שהם ברשימה השחורה..

    אגב, בובי בראון לא אמורים גם כן לעשות עליה בקרוב? (לא שזה מעניין אותי, עוד שחורה אחת :P)

    השבמחק
  18. אוף גם אותי מבאס שזה בראשון - מי מגיע לראשון?!? עצם העובדה שכף רגלי עוד לא דרכה שם יכולה להבהיר לך עד כמה אני ממעטת להגיע לשם, מכל סיבה.....
    ואכן בובי בראון מגיעים אבל במרץ, עוד חזון למועד P-:

    השבמחק
  19. אולי יום אחד נעשה מאמץ משותף להגיע לשם?
    לגבי בובי בראון לא התחיל גיוס עובדים או משהו כזה?

    השבמחק
  20. נצטרך מאמצים כבירים כדי להיסחב עד שם....
    אכן, הם החלו בגיוס עובדים וגם סגרו על מקום בקניון רמת אביב. ובכל זאת לאור כל העיכובים בהגעה שלהם, עד שלא אשמע חדשות קונקרטיות של תאריך ושעת פתיחה אני לא מפתחת ציפיות! P-:

    השבמחק
  21. טכנית כל שאני צריכה זה מוזה וזמן פנוי.
    את השני יותר קשה למצוא אבל ניתן.
    את הראשון (בהקשר של ראשון) קצת יותר קשה חחח

    השבמחק