‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

3.1.2012

נחיתה רכה

אחת ההשקות היותר מעניינות ויותר מיוחלות התרחשה ביום חמישי האחרון ושירות קופסאות היופי Glossybox נחת בארץ לקול מצהלות מכורות האיפור והטיפוח.
כמי שציפתה וייחלה שהמיזם הזה יגיע לארץ כבר חודשים ארוכים, בשבילי זה היה ממש אירוע מרגש. היה לי ברור שיהיה קשה מאד לאכזב אותי, כל עוד הקופסאות יזכירו ולו במעט את אלה שבחו"ל אני אהיה מרוצה. הקונספט הוא זה אשר קורץ לי, אני פחות מחפשת בו מציאות טיפוח או איפור של ממש. אם המוצרים בפועל גם כן ידברו אל ליבי, אז אהיה מאושרת כפליים. 
לכן תארו לכן את התרגשותי כאשר ראיתי את המגדל הזה:
גלוסיבוקס לכל דורש!! זה נס שהצלחתי להתאפק ולא לשבור את מכסה הזכוכית ולהתנפל על הקופסאות בפנים (באותו שלב עוד לא נחשף בפנינו מה מחכה לנו בתוך הקופסאות). 
אז מי למה ובמה מדובר? כל מי שעוקבת אחר הבלוג הזה כבר קראה כאן על הרעיון ועל הביצוע בפועל. הייתי מהראשונות לכתוב עליו עוד כשהיה רק שמועה רחוקה שהגיעה מחו"ל ואח"כ היצגתי בפרוטרוט את הגרסאות הישראליות שעושות עלייה. 
ובכל זאת אציג את עיקרי הדברים בקצרה: השורד הכמעט אחרון, האיש והאגדה - דן מנו ראה את ההצלחה של שירות הקופסאות ברחבי העולם והחליט לקחת את העניינים לידיים ולהיות חלוץ יבואני קופסאות היופי לארץ. אני לא יודעת מה אתכן, אבל אני חושבת שרק על זה מגיע לו פרס ישראל פלוס מיליון ש"ח ללא ניכוי מס. מדובר על שירות של משלוח עד הבית, במסגרתו מידי חודש הלקוחה מקבלת עד סף דלתה קופסה בה ממתינים לה כ-5 מוצרים בגודל מיוחד להתנסותה והתרשמותה. ככל שהלקוחה מרוצה ממוצר זה או אחר שהגיע אליה באמצעות הקופסה, היא תוכל לרכוש אותו אח"כ בגודל המלא.
את חוויות השימוש שלה מהמוצר תוכל הלקוחה לשתף דרך אתר גלוסיבוקס, כאשר על כל משוב כזה זוכים ב"נקודות גלוסי" אשר ניתן לצבור ולהמיר לקופסאות חינם. על כל משוב זוכים ב-20 נקודות, כאשר 1,000 נקודות מזכות בקופסא חינם (כלומר, על כל כ-10 קופסאות שממלאים עליהן משוב מלא מקבלים אחת חינם).
הרעיון כאן הוא היחשפות למוצרים חדשים, התנסות וגם כמובן - סוג של פינוק. מי לא תרצה שתנחת לה בבית מידי חודש קופסא מלאה כל טוב חידושי האיפור והטיפוח שבשוק להתנסותה והתרשמותה? לא מכירה מישהי שתשלח קופסא כזו חזרה לשולח...
אבל כיוון שאני יודעת שאתן מצפות ומחכות לפוסט הזה כבר מאז יום חמישי, אני לא ארחיב בשלב זה יותר מידי בפרטים אלא ניגש ישר לעניינים - מי ומה יש בקופסא?

אז ראשית נתחיל עם תיאור חיצוני - מדובר בקופסת קרטון  וורודה וחלקה, ללא הרבה קישוטים או עיטורים, רק סמל הגלוסי על המכסה. הגודל שלה הוא בערך 20X16 ס"מ וכ-7 ס"מ עומק, כלומר לא גדולה. מה שהרשים אותי זה איכות הקופסא - לא קרטון דק, זול וקמיט אלא היא עשויה מחומר קשיח ועבה, כמו קופסאות שאורזים איתן בגדים עדינים בחנויות יוקרה.


 בפנים מתחילה החגיגה - המוצרים ארוזים בנייר קרפ שחור ודק, קשור בסרט וורוד ומצורפת גלויה מאת החברה. פנים הקופסא מעוטר גם כן רק בסמל גלוסי על רקע שחור. 
תנו לי להגיד לכן מה הדבר הראשון שתרגישו בו כשתפתחו את הקופסא - הריח! היא מריחה כמו כשנכנסים למחלקת קוסמטיקה באחד מבתי הכולבו הגדולים בחו"ל. ריח דלישס של טיפוח ובישום שרק מחכים לך מתחת לכל הסרטים והעטיפות! 
מוכנות לקראת החשיפה הגדולה? מה ממתין בתוך הקופסא? לא אמתח אתכן עוד! 
טה-דה!!!! 7 מוצרים(!) כאשר 3 מתוכם הם גודל מלא! 
נשמתן? נרגעתן? כעת נעבור לפירוט של המוצרים שקיבלנו:
זה המידע המופיע על גלויית המידע המגיעה ביחד עם הקופסא. מפורטים שם שמות כל המוצרים, מחיריהם והגודל שלהם. 
אז מה היה לנו כאן? בושם מיניאטורה (לא דוגמית) Love Chloe, קרם פנים Daily Energizer של קלארינס מוקטן, דיאורדורנט של גרנייה בגודל מוקטן, גלוס שפתיים מנפח של עפרה בגודל מלא, מסקרה Grow Luscious Plumping של רבלון בגודל מלא, באפר ציפורניים של Seacret בגודל מלא, קרם גוף Womanity של טיירי מוגלר בגודל מוקטן. 
שבעה מוצרים כאמור, כאשר 3 מהם בגודל מלא:
שלושת המוצרים האלה לבד מחזירים את ההשקעה בקופסא. המסקרה עולה 120 ש"ח בפארמים, הגלוס של עפרה עולה 146 ש"ח והבאפר לציפורניים מגיע כחלק מערכה שעלותה 144 ש"ח. 
מבחינתי גם דוגמית של בושם קלואה היא שוות כסף, כיוון שמדובר במיניאטורה כמוה אני קונה בכסף בדיוטי פרי, כל פעם של מותגים אחרים. 
המוצרים המוקטנים הם בגזרת הטיפוח וזה כבר אמור לרמוז לכן על הבאות. 
למה אני מתכוונת? לכך שלמותגי איפור ככלל יותר משתלם לייצר מוצרים בגודל מלא ולהכניס אותם לקופסאות ויש פחות את עניין הגודל המוקטן כמו בטיפוח. זאת אומרת שגם בקופסאות עתידיות - מוצרי האיפור צפויים להיות בגודל מלא, שזה מבחינתי פלוס גדול. 
בנוסף ישנה סוג של "הבטחה" שבכל קופסא יהיה לפחות מוצר אחד בגודל מלא. כמובן שאף אחד לא חתם לנו בחוזה על כך, אבל לפי דיווחים על קופסאות גלוסי אחרות ברחבי העולם אני רואה שהם בד"כ עומדים בהבטחה הזאת.
כפי שכבר ציינתי, הקופסא מגיעה עם גלויה מודפסת, עליה אפשר למצוא הסבר על הקונספט העומד מאחורי הקופסא של אותו חודש. זאת הגלויה של קופסת ינואר:
וכעת לשאלת השאלות - כמה זה עולה? אז ככה. הקופסא עצמה עולה 50 ש"ח מידי חודש ולכך מתווספים 9.50 ש"ח דמי משלוח. כלומר העלות הכוללת היא 59.50 ש"ח לחודש, שזה 714 ש"ח לשנה.
האם מדובר בגרושים? ממש לא. 714 ש"ח זה סכום לא מבוטל. האם הקופסא מחזירה את ההשקעה? אני יכולה לשפוט רק לפי הקופסא הראשונה (שהיא באופן טבעי מושקעת יותר) ועליה בהחלט אפשר לומר שהיא מחזירה את ההשקעה. 
לעניות דעתי העניה, 60 ש"ח זה קצת יותר מידי. למרות שזה כמעט זהה למחיר שמשלמים עליה בחו"ל, בארץ כידוע ערך הכסף שונה ולנשים רבות הוצאה קבועה של 60 ש"ח בחודש על קופסת פינוקים היא יותר מידי. לדעתי המחיר צריך להיות 50 ש"ח כולל הקופסא וכולל משלוח ושלום על ישראל. אולי אם מסתכלים על זה באופן יחידני ההבדל בין 50 ל-60 ש"ח נשמע פעוט, אבל בחישוב כולל זה יוצא הבדל של 114 ש"ח לשנה, שזה כבר כסף אמיתי. 
אחרי שסיימתי לדוש בענייני כספים משעממים, מוכנים לעוד קצת תמונות?

נרגעו לכן הכוכבים בעיניים? ראיתן די גלוסי?
אז כעת נסתכל על השורה התחתונה - שווה או לא שווה?
בואו אפתח את זה כאן על השולחן ואומר שבאופן חד וחלק - אני מאוהבת. אחזיר אתכן רגע למה שאמרתי בתחילת הפוסט, שבעיקר קורץ לי הקונספט העומד מאחורי הקופסאות האלה. מבחינתי זאת קופסת פינוק שמגיעה לי ממש עד פתח הבית. אפקט ההפתעה הוא ממש גורם תורם, לפני שפותחים את הקופסא כבר מתחילים לדמיין מה יש בפנים. 
נכון לקופסת ינואר - המחיר שלה מוחזר במלואו פלוס עודף. כל המוצרים כאן הם לטעמי ונכנסים ישירות לשימוש שוטף. פאן ההתנסות גם הוא ממומש כאן, אני כבר הרבה זמן שומעת שבחים על דיאורדורנט גרנייה ועד עכשיו משום מה לא יצא לי לרכוש אותו, למרות שאני מאד רוצה לנסות אותו. והנה בקופסת גלוסי, למרות שהוא אולי ניראה כמו המוצר הכי פחות מפתה כאן, נפלה בחיקי ההזדמנות לנסות אותו. 

כמה פרטים טכניים - נכון לעכשיו יכללו בקופסא רק מוצרים של מותגים אשר נמכרים בארץ. הסיבה הגיונית מאד ונעוצה בניגוד אינטרסים. אם גלוסיבוקס יתחילו לבצע ייבוא עצמאי של מותגים מחו"ל, כל שאר המותגים הנמכרים כאן לא ירצו לשתף פעולה עם המיזם ולתרום מוצרים לקופסא, מחשש שגלוסי תשקיע יותר מאמצים בקידום המוצרים שהם מייבאים מאשר במוצרים אחרים. מאכזב אני יודעת, אבל אם מסתכלים על זה מנקודת המבט הזאת, זה לגמרי הגיוני. 
דבר נוסף הוא המשלוח. כעקרון הקופסאות נשלחות בדואר רשום. אופן הנחיתה בבית הלקוחה תלוי בדואר ישראל ובמדיניות החלוקה שלהם באזורים שונים בארץ. יש מקומות שמקבלים דואר רשום עם הדוור עד הבית ויש מקומות שמקבלים פתק לבוא לאסוף את החבילה מסניף הדואר הקרוב למקום המגורים. לדעתי, הרעיון של קופסא נוחתת בפתח הבית נשמע יותר מפתה מקופסא שצריך ללכת לסניף הדואר הבלתי זוהר בעליל כדי לאסוף אותה... אבל אני מניחה שזה נעשה במטרה לצמצם עלויות משלוח, שאנחנו היינו נושאות בהן בסופו של דבר... לדעתי צריך להוסיף אופציה למי שמעוניינת לשלם יותר על משלוח, אבל לפחות לקבל את הקופסא בדואר שליחים עד דלת הבית. מי שהממון מצוי בכיסה, תוספת העלות הזאת לא תפריע לה.
עניין אחרון - כמות המוצרים. בקופסת הפתיחה נכללו 7 מוצרים, שזה לדעתי שיא שלא יחזור על עצמו. מעתה והלאה ההתחייבות היא ל-5 מוצרים לפחות בכל קופסא, כאשר מידי פעם יפנקו אותנו ב-6 מוצרים. שאלת השווי תהיה תלויה בתמהיל. גם אם יהיו אלה "רק" 5 מוצרים, אם המוצרים יהיו של מותגים מכובדים ולא עלומי שם לגמרי ואם יכלל תמיד לפחות מוצר אחד בגודל מלא, זה ישתלם לתחזק את המנוי. אני מניחה שלא תהיה ברירה אלא להירשם לקופסא שתיים ולראות מה מקבלים. אם מרוצים - נפלא. אם לא מרוצים, מבטלים את המנוי בלי קנסות ועיכובים וממשיכים האלה.

אז למי הגלוסי לא תתאים? לפני הכל למי שהוצאה חודשית של 60 ש"ח כבדה לה, למי שלא אוהבת הפתעות ולמי שיש טעם מאד ספציפי באיפור וטיפוח ולא מחפשת לנסות דברים אחרים.
לעומת זאת - למי שאוהבת להתנסות, למי שקופסת פינוק חודשית כזאת קורצת מאד ולמי שיש את השקלים, לא הייתי מהססת אפילו שניה והולכת להזמין מיידית!! 
את ההזמנות עושים דרך האתר של גלוסיבוקס שם ממלאים שאלון מקיף אודות העדפות איפור וטיפוח אישיות (התשובות על שאלות אלה יקבעו את תמהיל הקופסאות האישיות בעתיד. ישנו מרווח הבדל של בין 2-3 מוצרים בין קופסא אחת לרעותה) וניתן להפסיק את המנוי בכל עת.
לצערי, לפני שאפילו פורסם פוסט אחד בנושא, כל קופסאות ינואר כבר אזלו! אבל תנו לי לספר לכן קצת מידע פנימי אודות קופסת פברואר - צפויה קופסא מיוחדת לכבוד וואלנטיינז דיי! אצלי האצבעות כבר מדגדגות להזמין, ואצלכן?

כתמיד - תמונות נוספות מההשקה בדף הפייסבוק. 

ועכשיו הגיע תורכן לפרוק את כל מה שאתן חושבות על השירות החדש: שווה או לא שווה? אהבתן את תכולת הקופסא? מה דעתכן על המחיר? ספרו לי! 

גילוי נאות: את הקופסא קיבלתי לסקירה

33 תגובות:

  1. וואו, זה נשמע ממש מפתה..נראה לי שארשם לפברואר.
    הקופסא נשלחת כל תחילת חודש, או שזה לא קבוע?

    השבמחק
  2. לא דיברו איתנו כ"כ על תאריכים, אבל לדעתי זה יישלח כל חודש במועד קבוע, בטח בין ה-5 ל-10 לחודש.

    השבמחק
  3. לפחות ממה שאני ראיתי בדיונים סביב הקופסאות האלה זה איזה ניסיון לקבוע אם זה טוב או רע באופן חד משמעי, ולדעתי זה לא עובד ככה. אני ממש מתחברת למסקנות הסופיות שלך, יש בנות שיהנו מהקופסא הזו מאוד ויש בנות שהיא פשוט לא מתאימה להן ושתי האפשרויות לגיטימיות :)
    התלבטתי המון אם להירשם או לא, מצד אחד זה באמת מצטבר לסכומים גבוהים שאני יכולה להוציא על מה שאני בוחרת. מצד שני זה חוויה. בסופו של דבר הגעתי למסקנה שגם ככה אני מעדיפה מוצרים מוקטנים, נדיר שאני מסיימת מוצר וחבל לי סתם לזרוק לפח. יוצא שאני משלמת הרבה וזורקת לפחות שליש. אז שווה לי לשלם 60 ש"ח בשביל לקבל מוצרים בגודל כזה שסביר להניח שאני אנצל באופן מלא.
    אני החלטתי להירשם ולנסות לפחות קופסא אחת. היתרון העצום הוא שאפשר לבטל מתי שרוצים [לפי התקנון כל עוד לא שלחו את הקופסא הסכום יוחזר במלואו, ואם כן שלחו הם מפסיקים מהקופסא הבאה]

    השבמחק
  4. נרשמתי מוקדם יותר היום ולפי מה שכתוב באתר הקופסא אמורה להישלח בין אמצע החודש לסוף החודש

    השבמחק
  5. לצערי עבורי גלוסיבוקס ותשלומי משכנתא לא מסתדרים יחד...
    אבל זה באמת רעיון מאוד נחמד...
    אני פשוט מעדיפה להשקיע יותר במוצרים שאני צריכה..

    השבמחק
  6. thereisbeautyinallofus3 בינואר 2012 בשעה 7:18

    סקירה מקיפה ומעניינת!מרגישה בדיוק כמוך - יש נשים שזה יתאים להן ויש כאלו שלא. פשוט מאוד. בשבילי זאת חוויה נחמדה לבינתיים. ארשם לפברואר בטוח ומשם נראה.

    השבמחק
  7. ממש התקפת גלוסיבוקס מכל הכיוונים , תזרקו עליי את קופסאות פברואר ומרץ , אני אתמודד! :)
    אחלה סקירה מותק , אהבתי מאוד - כמו שכתבתי לקורין , אני שמחה לגלות שלא כולנו קיבלנו קו אחיד של מוצרים , זה דווקא כיף להשוות ולבדוק .

    השבמחק
  8. אחלה סקירה!
    בנתיים הקופסאות נשמעות אחלה (מה שדיי מתבקש שמדובר בחודש הראשון) וגם החודש הבא בטח יהיה טוב (ולנטיין וזה...)
    כל עוד תוכן הקופסות ייעניין אותי אשאר רשומה.
    נכון שמילאנו שאלון בהרשמה, אבל אני רואה בכל הסקירות את אותן מוצרים, לא?

    השבמחק
  9. נראה לך שבגלל שכולנווווווו הזמנו, יש מצב שגם פברואר יאזל?? חחחח אחלה סקירה, ואת כמו תמיד משב רוח רענן!

    השבמחק
  10. איזה פינוק, נראה שווה ביותר !!! נראה לי ש 60 ש"ח הוא סכום הוגן יחסית למה שמקבלים בקופסה. כמובן שלאורך שנה הסכום המצטבר הוא משמעותי. נראה יותר מדי לקבל כל חודש קופסה, לא מספיק יש לנו את המוצרים שלנו בשימוש השוטף ועכשיו גם את הקופסאות הנפלאות האלו....פשוט לטבוע בים של מוצרים. הייתי מעדיפה קופסא כזאת פעם ב3-4 חודשים :) פוסט נהדר שקר !

    השבמחק
  11. אני לחלוטין חושבת שמעבר לעניין של המוצרים שיהיו או לא יהיו, זה בסופו של דבר התחברות אישית לקונספט. אני מאד אוהבת את הרעיון ואת הביצוע. אפילו הדיאורדורנט התקבל אצלי בברכה, ככה שממש קשה לאכזב אותי! (ואולי כי אני סאקרית ;-) ).

    השבמחק
  12. תודה! אני איתך, הולכים מקופסא לקופסא ואם לא מוצא חן מבטלים. אני מבחינת העיקרון מאד התחברתי לרעיון, גם של מוצרים מוקטנים, גם של ההפתעה - תפור בשבילי!

    השבמחק
  13. תודה! זה מעניין לראות עכשיו שכן היה שוני בין הקופסאות. ניראה לי המוצרים של קלארינס הם היחידים שהשתנו מקופסא לקופסא

    השבמחק
  14. תודה רבה :-)
    הסיבה שבסקירות יש אותם מוצרים זה כי קיבלנו את הקופסאות באירוע השקה, לא הועבר אלינו שאלון לפני כן. כעקרון כל המוצרים זהים, חוץ מהמוצר של קלארינס שהשתנה בין הקופסאות - יש כאלה שקיבלו תרחיץ לפנים, יש קרם לחות (כמוני), יש סרום וכו'

    השבמחק
  15. תודה רבה מותק! אוהבת לנשב רעננות ;-)
    אני די בטוחה שתוך יום יומיים גם פברואר תאזל ויוכלו להאשים רק אותנו הבלוגריות! D-:

    השבמחק
  16. תודה רבה לידיה! שמחה שניהנת מהפוסט, כי אני בטוח נהנתי לכתוב אותו!
    60 ש"ח זה לא באמת בשמיים ויהיו הרבה נשים שיוכלו להרשות את זה לעצמן. לעומת זאת, יהיו גם הרבה שלא ולדעתי זה חבל. צריך לפתוח את זה לכל הקהלים, במיוחד הצעירים שצריכים לספור כל שקל.
    אני לגמרי מוכנה להצפת מוצרים וקופסאות - רק תביאו! D-:

    השבמחק
  17. תתחדשי, נראה כיף! אני בחרתי בנתיים לא להרשם לזה כי מוזר לי לשלם 60 שקל בחודש (שבמצטבר זה לא מעט) על משהו שאני לא בטוחה מה הוא... למרות שאלמנט ההפתעה הוא באמת נחמד... עדיין שוקלת :-)

    השבמחק
  18. לדעתי כדאי לך להירשם לקופסא של פברואר כי הבטיחו לנו שתהיה קופסא מעניינת לוולנטיינז דיי. אח"כ תראי אם בא לך להמשיך או לא, מזל שאת הביטול אפשר לעשות בקלות ובמהירות בלי קנסות יציאה

    השבמחק
  19. אהבתי את הדף החום המסודר והאסתטי עם הפירוט של המוצרים.
    מסכימה שהרעיון של קופסה שנוחתת בבית חביב יותר, בהחלט צריך להוסיף אופציה כזו.

    השבמחק
  20. כן הם מאד מסודרים שם בגלוסי. כנראה רעיון שייבאו ביחד עם הקופסא מחו"ל D-:

    השבמחק
  21. אני ממש שמחה שזה סוף סוף הושק! נרשמתי בבוקר לקופסא הבאה כי נראה לי שזה שווה את ההשקעה.
    הקופסא של ינואר שווה בעיני ואם הייתי מקבלת אותה הייתי משתמשת בכל המוצרים שיש בה. הסדרה של Daily energizer של קלרינס מצויינת! הבושם של קלואה מאוד דומיננטי ולא ממש כוס התה שלי, אבל לדעתי טוב שיהיה אחד כזה לאירועים מיוחדים.
    בקיצור, אני אופטימית בקשר לעתיד של הפרויקט הזה ומחכה להפתעות הבאות!

    השבמחק
  22. הקופסא של וואלנטיינז נשמעת לי כמו חגיגה אמיתית לפי ההבטחות שלהם - כולנו נרוויח!
    את מאמינה לי שאפילו עוד לא ניסיתי אף אחד מהמוצרים? צילמתי אותה רק אתמול ורציתי שעוד הכל יהיה ארוז בדיוק כמו שהגיע. מבעיותיה של בלוגרית......

    השבמחק
  23. סקירה מקיפה!
    אני נרשמתי. אם אחליט להשאיר את המנוי או לבטל - ימים יגידו :)

    השבמחק
  24. תודה!
    נראה לך אחרי כל זה שאני לא אירשם?? רק מחכה שהחיוב של החודש שעבר ירד מכרטיס האשראי ואני רצה..... D-:

    השבמחק
  25. אוף הרגתן אותי עם הצפת הביוטי והציפיה
    ואני רוצה כ"כ ששלי תגיע:(:(
    האריזה הראשונה בהחלט מחזירה את ההשקעה בריבוע- ואת המסקרה אני מכירה(סיימתי אחת) והדאורדורנט מוכר לי גם (אם כי בגרסאת הרול)
    חוץ מזה- בושם תמיד בא בברכה,
    וגם אריזה מוקטנת- הרי עם הכמויות שיש לנו, הסיכוי שנסיים משהו אפסי.

    תודה על הסיקור :)

    השבמחק
  26. עשית בחכמה שהזמנת מראש, ינואר כבר אזל מלפני יומיים! לפחות עכשיו את יודעת שמחכים לך דברים טובים בדרך :-)

    השבמחק
  27. זהו עשיתי זאת רכשתי ת'גלוסי-בוקס...
    הקונספט של קופסאת הפתעות של קוסמטיקה מרגשת אותי מאוד... יוצא לי (ולאחרות) לקנות כל מיני מוצרים שבחלקם לא מוצלחים והאכזבה גדולה ויקרה מ60 ש"ח... אני רק מקווה שיעמדו בציפיות מבחינת הגדלים ושיהיו דברים שווים :)

    אחלה של פוסט- נתתי לו הפנייה אצלי... :)

    השבמחק
  28. ואני פספסתי.... מקווה שפברואר יהיה מוצלח :)

    השבמחק
  29. תתחדשי!! אני גם מתחברת מאד לרעיון ולהפתעה, מבחינת פינוקים קטנים אני לא בררנית ומוכנה לקבל הכל!
    תודה על ההפניה :-)

    השבמחק
  30. איך עשית לי את היום! בכלל חיפשתי בגוגל "naked2 בארץ" כדי לנסות ולראות איך ואם אוכל למצוא את הפלטת איפור החדשה של אורבן דיקיי. הגעתי איכשהו לאתר הזה, לראשונה, וראיתי את השמחה שכתובה הנ"ל!!! נרשמתי מיידית. תודה על הסקירה המקיפה ומקסימה. :)

    השבמחק
  31. וואו איזה כיף לשמוע את זה! שמחה מאד שניהנת מהסקירה, תחזרי לדווח מה חשבת על הגלוסיבוקס כשתקבלי אותה! :-)

    השבמחק
  32. אהבתי מאוד את הפוסט :)
    אני חושבת שכמוך, מצד אחד ההשקעה די גדולה - 60 ש"ח בחודש - על משהו שאת לא יודעת מה את מקבלת בו וכמה יהיה לך שימוש בו, מצד שני - גורם ההפתעה! כיף!!! מזכיר לי את ה 129 ש"ח ששילמתי בכיף על 5 פריטים (חלק בגודל מלא וחלק מוקטנים) באריזה סגורה של לאוקיטן..
    נרשמתי למארז של פברואר, מצפה לו כמובן בכליון עיניים!
    אבל קצת מתבאסת שכל המותגים הם מהארץ.. זה אומר - זמינים לי..
    מצד שני, אפשר ללכת על קופסה-כן-קופסה-לא ולהתפנק מידי פעם ב"לא ידוע" ומידי פעם בידוע :)

    השבמחק
  33. תודה! :)
    מצד אחד מאכזב, מצד שני אני לא מופתעת מכך שאין מותגים מחו"ל, זה לא באמת היה הגיוני שיהיו...
    בשורה התחתונה אני איתך - אם זה מנוי שאפשר להתחיל ולהפסיק בכל עת לחלוטין אפשר לעשות מזה הרגל של מידי כמה חודשים להרשם לקופסא, ולקבל הפתעות! גם דברים מוכרים זה נחמד לקבל, בהנחה שאין לך אותם כבר קודם.

    השבמחק