‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

13.12.2011

ראש בראש - שמה פס שחור

לפני כשבועיים פרסמתי בפייסבוק של הבלוג תמונה של אייליינר ג'ל שמסרב לרדת לי מהיד למרות שפשופים נמרצים עם מגבון להסרת איפור. ביקשתי שינחשו באיזה אייליינר מדובר, והיום סופסוף תתגלה התשובה!
אחת השאלות הנפוצות ביותר שאני נשאלת על ידי קוראות של הבלוג היא המלצה לאייליינרים ג'ל לא יקרים כתחלופה לפלואיד-ליין של מאק. ישנן רבות שמתקשות עם הנחת אייליינר ורוצות לתרגל את הטכניקה, אבל בשביל תרגולים הן לא רוצות להוציא סכומים גבוהים מידי. 
הפוסט הזה מוקדש לכל אותן שואלות ואני מקווה שימצאו תשובה שתתאים להן, בין שני אייליינרים ג'ל עממיים שזולים בהרבה מהאופציה של מאק. 
הראשון הוא אייליינר של Mad Minerals, או המוכר יותר בארץ כאייליינר של איל-מקיאג' (מדובר באותו מוצר). 
למרות שהוא מוגדר כאייליינר ג'ל, הוא יותר מרקם קרם מאשר ג'ל.
המוצר מגיע בצנצנת זכוכית קטנה המכילה 4 גרם של מוצר. הוא רך מאד ונמרח בקלות, מתקבע תוך שניות לגימור מאט. יש לו צבע שחור חזק, אם כי אני חושבת שהיה יכול להיות אטום מעט יותר. 
החסרון שלו - אני לא אוהבת להניח אותו על קוי המים בעיניים כיוון שאני מרגישה שהוא שורף לי. על העפעפיים ומתחת לקו הריסים התחתונים הוא לא מפריע בכלל, אבל על האזור הרגיש של קווי המים בעינים הוא מרגיש לי מאד לא נוח. בהתאמה - הוא גם לא עמיד על קווי המים. 
על העפעפיים לעומת זאת הוא עמיד בצורה יפה, לא נמרח ולא זז במשך שעות ארוכות, אבל כן מראה סימני עייפות אחרי יותר מ-8 שעות.
לעניין השאלה איפה כדאי לקנות - בסניף איל מקיאג' או באתר ישירות מהיצרן? בסניפי איל מקיאג' מוכרים אותו תמורת 117 ש"ח. לעומת זאת אם תרכשו ישירות מהאתר תשלמו לא יותר מ-50 ש"ח כולל משלוח. כלומר, המחיר של איל מקיאג' כפול ויותר מזה שבאתר "מאד מינרלז". אני חושבת שאחרי ההשוואה הזאת אני לא באמת צריכה להגיד לכן מאיפה עדיף לרכוש אותו....


הבא בתור הוא אייליינר ג'ל של מייבילין - EyeStudio Lasting Drama Gel Liner
על האייליינר הזה אני כבר שומעת שבחים והילולים בבלוגים אחרים ברשת מאז שהושק בחו"ל בשנה שעברה, ועכשיו הוא סופסוף הגיע לארץ!
גם האייליינר הזה מגיע בצנצנת זכוכית קטנה שמכילה 2.8 גרם של מוצר. 
הפעם המרקם הוא ג'ל בהחלט ולא קרם. הוא נמרח אפילו יותר בקלות מהאייליינר קרם, המרקם הג'לי עושה אותו מעט חלקלק יותר. 
לוקח לו יותר זמן להתקבע, לפחות דקה - תלוי עד כמה חומר מעמיסים על העפעף. אבל מהרגע שהוא מתקבע הוא לא זז לשום מקום. הגימור שלו מעט יותר מבריק והוא אטום יותר מהאייליינר של מאד מינרלז. 
היתרון לעומת האייליינר של מאד מינרלז - הוא בטוח לשימוש בתוך קווי המים. הוא לא שורף או עוקץ ולא גרם לי לשום אי נוחות. הוא מחזיק שם מעמד בצורה מכובדת, אבל לא טוטאלית. עוד לא מצאתי את המוצר שבאמת מחזיק מעמד על קוי המים באופן מושלם למשך יותר משעתיים.. על העפעפיים לעומת זאת הוא עמיד מאד ולא מראה סימני התעייפות גם אחרי 8 שעות. 
את האייליינר ג'ל ניתן להשיג בכל הפארמים תמורת 90 ש"ח לפני הנחות 1+1 או 40%. ניתן להשיג בגוונים שחור, כחול וחום. 

הבונוס שמגיע עם האייליינר? מברשת קטנה ושימושית!
המברשת עם ידית קצרה ומהסוג של מברשות אייליינר שטוחות עם חיתוך מעוגל. מה מאד אהבתי במברשת הזאת? הידית הקצרה! כל לובשות המשקפיים (וכל לובשות העדשות לעמוד בצד לרגע..) יסכימו איתי שאין דבר מרגיז יותר מאשר להתאפר עם מברשות ארוכות מידי שנתקלות במראה כשמנסים להתקרב ולראות מה בדיוק אנחנו מעוללות על העיניים שלנו. המברשת הזאת מאפשרת לי להתקרב כמה שאני רוצה למראה, מבלי שהידית תהיה ארוכה מידי ותתקע בה. 
אז אחרי שסיימנו עם היתרונות של המוצר לקהילת לקויי הראיה (שאני חברה גאה בה!) ניגש לסוואטצ'ים והשוואה לאייליינר קרם של מאד מינרלז.
מימין: מייבילין, מאד מינרלז/איל מקיאג'
שניהם שחורים, שניהם אטומים, אבל רואות למה אני מתכוונת שמייבילין ממש מעט אטום יותר? והגימור המבריק? כאן הוא עוד טרם התקבע על היד, ככל שהוא מתקבע הגימור פחות מבריק.
וכעת למבחן העמידות - מי החזיק מעמד מול מאמצי השפשוף עם מגבון?
אייליינר ג'ל של מייבילין! את שניהם שפשפתי באותה מידה ובעוד האייליינר של מאד מינרלז נכנע ללחץ, זה של מייבילין סירב להתפנות מהשטח הכבוש.

הזוכה בהשוואה - אם נסכם את כל הפרמטרים הזוכה הגדול הוא אייליינר ג'ל של מייבילין! בזכות האטימות המשופרת, העמידות המצויינת, הגימור היפה, המרקם הג'לי למהדרין, מברשת הבונוס והנוחות בשימוש על קווי המים. 
נקודת החסרון היחידה - המחיר. מוצר שבארה"ב נמכר בפחות מ-10$, מוצע כאן למכירה בפי 3 מחיר. 

ואם כבר פוסט על אייליינרים נגישים וזולים (יחסית), למה לא גם כמה מילים על מברשות להנחת ליינר זולות ומשתלמות? 
במהלך השנים צברתי לי כמה מברשות אייליינר של ביוטיקייר. את כולן יש לי כבר שנים רבות ועברו אין ספור חפיפות (כפי שניתן ללמוד מהמצב המעט מרוט שלהן..). 
מימין: S170, BC1, #D, #KW (ביוטיקייר - מה  נסגר עם המספור ההזוי?!)
מימין - מברשת סינטטית זוויתית, מברשת מכחול, מברשת שטוחה קצרה, מברשת שטוחה זוויתית קצרה. 
מה הלוק שיוצרת לי כל מברשת?
מברשת סינטטית זוויתית גדולה - קו עבה יותר עם "פליק" מודגש בקצה העין, למראה דרמטי
מברשת מכחול - משתמשת בה רק למילוי והדגשת הקו אחרי שאני מדביקה ריסים מלאכותיים
מברשת שטוחה קצרה - אפשר לעשות איתה את הקו הדק שבדקים, או לבנות קו עבה יותר. טובה להנחה על קווי המים ומתחת לקו הריסים.
מברשת שטוחה זוויתית קצרה - בה אני משתמשת בעיקר כשאני רוצה לבנות מראה חתולי מעט יותר מודגש בקצוות של העין.
כל המברשות שהצגתי כאן יעלו לכן בין 7 ל-10 שקלים.
מימין: מברשת ביוטיקייר, מברשת מייבילין
כפי שניתן לראות המברשת של מייבילין מאד דומה למברשת השטוחה הקצרה, לכן כיוון שאני כבר רגילה לצורה הזאת אני מסתדרת איתה מצויין.
מברשות אייליינר הן עניין מאד אישי וכל אחת מפתחת את הטכניקה שלה ומתרגלת לשימוש במברשת האהובה עליה שנותנת את התוצאות שהיא הכי אוהבת. 
לכל מי שמרגישה מתוסכלת שהיא לא מצליחה ליצור את מראה הליינר המושלם - לא להתייאש!! כולנו התחלנו עם יד רועדת ולא יציבה וקוים עקומים, הכל עניין של תרגול (הרבה תרגול!). נסו לחפש מברשות שנוחות לכן, לנסות מוצרים אחרים וללמוד להתחבר למה שעובד לכן הכי טוב!

עד כאן סקירת מוצרי אייליינר ומברשות נלוות! יצא פוסט קצת ארוך הפעם אבל אני מקווה שנתתי כאן אופציות טובות למי שמחפשת אייליינר במרקם ג'ל/קרם ומברשות במחיר סביר :-)

תורכן לשתף בחוויות האייליינר שלכן - האם תמיד יוצא לכן קו מושלם? מה הטיפים שלכן ליצירת הקו החתולי האולטימטיבי? שתפו את כולנו! 

גילוי נאות: את מוצר מייבילין קיבלתי לסקירה

28 תגובות:

  1. האייליינר של מייבלין מעולה! והמברשת היחידה שאי פעם הצלחתי לצייר איתה אייליינר כמו שצריך היא הקטנה הזו של ביוטיקר (S170) :)

    השבמחק
  2. לחלוטין שיחוק של מייבילין! אני מוצאת שכל מברשת מביאה לי תוצאה אחרת כך שכולן בשימוש שוטף אצלי

    השבמחק
  3. המייבילין בהחלט הפך להיות מוצר אהוב עליי!
    נחמד לשמוע שיש לו יתרונות לבעלות המשקפיים.
    אני אוהבת גם את המברשת וגם את KW של הביוטי

    השבמחק
  4. LOL כן צריך לשווק אותו במיוחד לציבור לובשי המשקפיים P-:

    השבמחק
  5. טוב איילנר של מייבילין מצוין אבל גם של מאד מינרלס לא רעים בכלל ולדעתי משתווים. יש לי מהם כמה גוונים ואוהבת את כולם (אם כי שחור אין לי).
    לא מפריע לך שמברשות של ביוטיקייר נשארות שחורות?אותי זה מחרפן ולכן אני לא משתמשת בהן. ב-170 אני לפעמים עושה תיחום פנימי וב-BC1 כמברשת לגבות. מעדיפה להניח איילנר עם 263. אף פעם לא מאכזבת!

    השבמחק
  6. אממממ את מכריחה אותי להודות שהמברשות עברו ניקוי שיטחי ממש עם מגבון לפני הצילומים, לכן הן לא כ"כ צחורות..... זה ישמע מוזר אבל אני מעדיפה מברשות אייליינר שהן לא נקיות לגמרי, אני מרגישה שהביצועים שלהן טובים יותר ככה. קשה להסביר...
    המאד מינרלז לגמרי סבבה, רק שהוא ממש שורף לי בקווי המים וגם פחות עמיד מהמייבילין

    השבמחק
  7. טוב, בסדר! הולכת לקנות את האייליינר של מייבלין :)

    השבמחק
  8. עכשיו ומיד!! D-: ממליצה לנסות גם את הכחול והחום, הם מהממים

    השבמחק
  9. תודה על הפוסט..בא לי בזמן!!

    ממש התלבטתי אילו גוונים להזמין ממאד מינרלס ועכשיו שאת כותבת שהוא יוצר רגישות בתוך העין, הפסקת לי את ההתלבטות..

    יש לי את הכחול והשחור של מייבלין והם מהממים!! היום קניתי גם את הWET LINER של מונקו. זו פלטה של 4 צבעים שניתן לעשות איתם אייליינר (כמו הג'ל) או להשתמש בהן כצלליות רגילות. מקסים!!

    השבמחק
  10. סוף סוף איילינר ג'ל במחיר סביר ובאיכות מעולה (הכוונה היא למייבלין כמובן). נשאר רק שקליניק יפנימו שעל המוצר הזה אי אפשר לוותר ויביאו את שלהם. באופן כללי יש לי תחושה שהרבה בנות לא מכירות את איילינר ג'ל...
    המברשת האוהבה עלי להנחת האיילינר היא S216 של ביוטיקר (הזוויתית). היא יחסית צרה ואני יכולה ליצור איתה קו ממש דק, שלמות!
    הטיפ שלי ליצירת מראה חתולי: לא להרים את הגבות כשמציירים פליק, אחרת זה יגרום למראה של עפעף נפול ולא מראה חתולי. ועוד דבר, במקום לעצום את העין בזמן שמניחים את האיילינר, פשוט להוריד את המבט כלפי מטה אל המראה, ככה ממצמצים פחות וההנחה יותר נוחה ומהירה.

    השבמחק
  11. איזה מברשת זאת? מאלה שכאן? המספורים שלהם ככ הזויים ולא הגיוניים זה משגע אותי כל פעם מחדש...
    ממש ממש חבל שקליניק לא מביאים את הג'ל שלהם, לא ברור בכלל למה. אמנם השוק לא מכיר, אבל עובדה שמייבילין עכשיו נכנסו עם שלהם ולפי מה שאני רואה זה נחטף מהמדפים.
    אני גם מסתכלת תמיד למטה, זה באמת מפחית סכנה למצמוץ!

    השבמחק
  12. אוי אני גם רוצה את הכחול של מייבילין אבל בכל פארם שאני נכנסת הוא אזל מהמלאי!! נשמע מעניין הפלטה הזאת של מונקו, חייבת לציין שלא מכירה את האיפור שלהם בכלל!

    השבמחק
  13. זאת הזוויתית הרגילה שלהם עם הידית השחורה. הם באמת חייבים לשנות את המספור ההזוי הזה דחוף!

    השבמחק
  14. אבדוק אותה בפעם הבאה שאהיה בחנות. אני לא יכולה עם המספור הבלתי מובן הזה, אני אף פעם לא זוכרת איזה מברשות שייכת לאיזה מספר וקשה לי לעקוב אחרי הביקורות עליהן בבלוגים

    השבמחק
  15. אני צריכה לכתוב את זה על המראה ;)

    השבמחק
  16. מפליא שלמייבלין יש משהו מוצלח ועמיד. וגם חבר של רגישות איפור עיניים..מעניין בהחלט.
    המברשת הזו דומה מאוד למברשת אייליינר של לנקום.

    השבמחק
  17. למה מפליא? למייבילין יש כמה וכמה מוצרים מוצלחים!! והאייליינר הזה הוא בהחלט אחד מהם

    השבמחק
  18. מותג איפור שניתן למצוא בחנות בת"א

    השבמחק
  19. גם אני שמעתי רבות על הג'ליינרים של מייבלין. אבל לצערי (?) אני לא רוכשת מהחברה הזו.
    הרבה זמן רציתי לבדוק את MAD אבל לא ממש יצא לי. בסופו של דבר (מסיבות עלומות) הזמנתי של קוסטל
    לומר שאני מרוצה מהם יהיה שקר גס..
    אבל אני אם גם לא מאוד מאוכזבת (ככה זה כשמשלמים 20 ש"ח כולל משלוח..)
    הפתיע אותי הרגישות בקו המים של MAD, בקוסטל, ובכלל אילו שנתקלתי עד היום, במידה והג'ל לא מכיל חלקיקים נוצצים
    לא הפריע לי בעין, אבל ברגע שהיה מעט שימר - באבום! דמעות דמעות..
    העמידות של מייבלין מאוד מרשימה.. אבל קיבוע דקה? זה המון זמן...

    כמו שכבר כתבתי בפייסבוק, אני מעדיפה תמיד להשתמש בזוויתית. יש לי את 263 של מאק
    וגם כשכל המברשות האחרות נקיות ורק היא מלוכלכת לרוב אנקה אותה ואשתמש בה גם אם זה אומר קצת טרחה באותו רגע..
    גם עם האחרות אני מסתדרת אבל זה חיבור ריגשי פחות טוב ;)

    לגבי עניין התרגול אני מסכמה איתך, וגם, צריך להיות פחות קשות עם עצמנו..
    אני תמיד אומרת שאם פישלתי באיפור בבוקר, מי שיסבול מזה יהיה מי שיראה אותי, בטח שלא אני!
    כי כמה פעמים ביום אני עוברת מול מראה ;)

    אה, ועוד משהו, פעם אמרו לי את המשפט "מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.." ;)

    השבמחק
  20. רציתי להמליץ על הג'ל ליינר של wow: שחור מאוד, נמרח בקלות, עמיד וגולת הכותרת: המחיר- 20 שח

    השבמחק
  21. מוכנה בכיף לנסות, אבל אין לי אף סניף WOW באזור שלי :-(

    השבמחק
  22. תראי מרינה לדוגמה גם משתמשת בMAD והיא לא מדווחת על רגישויות, אז כנראה שזה עניין אידיווידואלי. במחיר שלהם אני מוכנה לקנות גם אם לא אוכל להשתמש בהם בתוך העין, גם ככה זה לא כ"כ קריטי עבורי, יש לי עפרונות וקיבוע עם צלליות בשביל זה...
    לא חושבת שקיים האייליינר המושלם על הסנטימטר כי בסופו של דבר כולנו גם די עקומים באופן טבעי D-: אצלי לדוגמה צד שמאל תמיד יוצא יותר דק מצד ימין, אבל הפליק בימין יוצא יותר מדוייק ונקי מהפליק בשמאל. go figure....

    השבמחק
  23. חחחח
    מזמן לא אני כבר לא מנסה להגיע לשלמות כמו שיראה "מספיק סימטרי" ברור לי שלעולם לא יהיה :P
    יום אחד אגיע לדגום את מאד. באמת שאין לי שום דבר נגדם, סתם לא יצא..

    השבמחק
  24. אישית, מאז שהייתי אמיצה מספיק סוף וסוף והתחלתי להשתמש באייליינר (בקווי המים) אני משתמשת באייליינר של אסטי לאודר, אמא שלי משתמשת בו שנים, ותמיד מחפשת אותו. לפי מה שהבנתי הפסיקו לייצר אותו ולפני שנה או שנתיים החזירו אותו. יש לו 2 קצוות, אחד האייליינר, עם מנגנון סיבובי כמובן, והקצה השני מברשת טשטוש? אני עדיין לא בקיאה במושגים. אני מאוד אוהבת גם את האיילנייר של מאק, שיש לו מראה יותר "חזק" ממריחה ראשונית, אצל אסתי לאודר, אני יכולה ליצור מראה עדין או לשים יותר וזה גם נראה נהדר. האיילנייר מחזיק מעמד יום שלם, ואפילו קצת יותר, ואני צריכה להוריד אותו במיוחד עם מסיר איפור לפני שאני הולכת לישון או לשטוף פנים. אני חושבת שזה מה שיש לי: http://www.boots.com/en/Estee-Lauder-Automatic-Eye-Pencil-Duo_858549/
    אני ממש עומדת לגמור אותו וצריכה לקנות עוד אחד, ואני אחפש אם יש בארץ גם בחום וכחול.. הייתי אומרת שהוא יותר מדי טוב

    השבמחק
  25. מה שאת מתארת זה עיפרון, שזה שונה מאייליינר ג'ל או קרם שצריך להניח עם מברשת, אבל בהחלט יוצר אפקט דומה, אם כי קצת רך יותר.
    אם את לא מוצאת אותו בארץ תנסי לחפש אותו באתרי קניות ברשת!

    השבמחק