‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

15.9.2011

השקה בניחוח פריז

כרזת פרסומת וינטג'. קרדיט תמונה -יח"צ
בשעה טובה ומוצלחת נחת בארצנו הקטנטונת מותג איפור צרפתי וותיק העונה לשם הפירזאי למופת - Bourjois. לכל התוהות, התעתיק העיברי של שם המותג הוא בורז'ואה, וכך גם מבטאים אותו. 
בורז'ואה הוא מותג וותיק בשוק האיפור והטיפוח, כבר בשנת 1863 יוצרו והושקו המוצרים הראשונים ומאז הוא רק הלך והתפתח. 
בתור חובבת ואספנית האיפור שאני, כמובן שמאד שמחתי לשמוע לפני מס' חודשים שהמותג עושה החדרה לשוק הישראלי, ורבה הייתה שמחתי עוד יותר להגיע להשקה הרישמית של המותג אשר התרחשה אתמול, ולזכות בהזדמנות להציץ לראשונה במוצרים אשר יימכרו מעתה בכל רשתות הפארם (מלבד אפריל).
את כל התמונות מהאירוע אעלה בעמוד הפייסבוק של הבלוג (קישור משמאל), ושם תוכלו להתרשם מהמוצרים השונים שהיו בתצוגה, האריזות והגוונים. 
בפוסט זה אני רוצה להתמקד בצלליות של המותג, ויש ברשותי מגוון של 22 מהן - כך שהמון המון תמונות מצפות לכן בהמשך הפוסט!
כרגע יש לי 22 צלליות מליין ה-Round Little Pots. 
מימין: צללית מס' 92, צללית מס' 14
מדובר בצלליות אפויות אשר מגיעות הן באריזה של שלישיית צלליות או באריזות יחידות (לי כרגע יש רק את האריזות היחידות). ככלל, התרשמתי שרוב מוצרי המותג ארוזים באריזות מעוגלות ומקומרות, כשהאריזות של הצלליות והסמקים מהווים את סימן ההיכר של בורז'ואה מזה שנים ארוכות. הצלליות בליין זה מגיעות בשני מרקמים - שימר (אין אף צללית במרקם מאט) והמרקם הגליטרי, בו ניתן להבחין כבר מהאריזה אשר מנוקדת בגליטר, בניגוד לאריזת הצלליות שימר שהיא חלקה. הפיגמנט בצלליות הוא פיגמנט מינרלי ושני המרקמים חפים מפרבנים. 

מימין: צללית 91 גליטר וצללית 14 שימר
הצלליות מגיעות עם אפליקטור ספוג קטן ומקומר (ומיותר, כרגיל..) ופיסת נייר עם הסבר על הצלליות. בתוך האריזה ישנה גם מראה קטנה ועגולה. 
כפי שניתן לראות בתמונות יש הבדל משמעותי במרקם של שתי הצלליות, וניתן להבחין בגליטר המודגש יותר בצללית גליטר מבצללית שימר הרגילה. 
כיוון שהצלליות האלה אפויות, ניתן להשתמש בהן גם על יבש וגם על רטוב. שימוש בהן רטובות יעצים את הגוון והשימר/גליטר שלהן. 
מוכנות לקצת סוואטצ'ים? 
נתחיל עם השוואה על הצלליות בין סווטצ' יבש לרטוב. בתמונה הראשונה הצלליות הסווטצ'ו על יבש:
מימין צלליות מס': 72, 02, 03, 07, 54
יצויין כבר בשלב הזה שהתרשמתי מהפיגמנט שיש בצלליות האלה. יש כמעט 100% אחידות בין הגוון של האריזה, לגוון של הצללית ולגוון של הסוואטצ' בפועל. 
כעת נראה איך הצלליות מתפקדות על רטוב:
מימין צלליות מס': 72, 02, 03, 07, 54
רואות את אפקט ההעמקה הן של הגוון והן של השימר? יצויין שהסווטצ'ים האלה הם של צלליות השימר בלבד ולא הגליטר. 
וכעת לסווטצ'ים יבשים של כל הצלליות שיש לי:
מימין צלליות מס': 92, 11, 06, 14, 25
מימין צלליות מס': 09, 93, 74, 54
מימין צלליות מס': 13, 72, 12, 04
מימין צלליות מס': 07, 01, 03, 02
מימין צלליות מס': 10, 05, 08
מימין צלליות מס': 94, 90
אם הגעתן עד לכאן, כנראה אתן ממש מתעניינות בצלליות!
וכעת להתרשמות שלי מהצלליות. יש כאן כמה גוונים מוצלחים ויפים במיוחד, בייחוד ממשפחת הכסופים דווקא וכן החומים. מה שהכי אהבתי בצלליות שימר - הן אינן מבריקות (אני לא אוהבת צלליות מבריקות). השימר בהן מדוייק ולא הופך אותן למטאליות או זוהרות בחושך. צלליות הגליטר מטבען מבריקות יותר, ואוהבות הז'אנר לדעתי מאד יתחברו אליהן. יצויין שצלליות הגליטר מעט יותר אבקתיות מצלליות השימר שהן קשות יותר ולא מתפזרות בכלל. 
כפי שציינתי כבר קודם - הפיגמנטציה שלהן מרשימה לצלליות של מותג עממי. אפשר לראות בסווטצ'ים שגם הצלליות הבהירות, שהן הרבה פעמים המקום בו נופלים רוב המותגים העממיים - אלה של בורז'ואה אינן דוהות או נבלעות, אלא ניראות יפה על העור. 
מתוך כל החבורה, רק מצללית אחת היה לי קשה יותר להוציא פיגמנט בשביל הסוואטצ', וזאת צללית סגולה בהירה מס' 72. עם זאת הצללית השתפרה פלאים כשעשיתי לה סוואטצ' רטוב (ראו בתמונה של סוואטצ'ים רטובים). 
את כל הצלליות טרם ניסיתי באיפור עיניים, בינתיים הן רק עברו סוואטצ'ים - כך שרשמים לגבי שימוש בפועל יגיעו בהמשך!
מחירן של הצלליות הוא 79 ש"ח, אולם  כמו שאר המותגים העממיים יהיו עליהן מבצעים קבועים של 1+1 או 40% הנחה. 

עד כאן פוסט בורז'ואה ראשון. בינתיים התרשמתי לטובה ממגוון הצלליות - הן מהגוונים והן מהפיגמנט ואני מצפה לדברים טובים נוספים מבית בורז'ואה ומאחלת למותג הצלחה בשוק הישראלי - הרי כל המרבה במותגי איפור זמינים ברשתות הפארם, הרי זה משובח!
כל מי שמעוניינת לצפות בתמונות מאירוע ההשקה, שם צילמתי גם מוצרים אחרים של המותג - מוזמנת לאלבום אשר יפורסם בדף הפייסבוק (וכל מי שעוד לא הצטרפה אליי לפייסבוק - למה אתן מחכות?!). 
ממתינים אצלי להתנסות גם מייקאפ ומסקרה של המותג, כך שיש עוד למה לצפות :-)

עד כמה אתן מתרגשות מכניסתו של המותג לארץ? והאם הצלחתי לעשות לכן חשק לצלליות? ספרו לי!

גילוי נאות: את הצלליות קיבלתי מהחברה לצורך סקירה.

28 תגובות:

  1. חיכיתי לפוסט זה והיה שווה לחכות! :-))

    הצלליות נראות פשוט משגעות! נראות מלאות בפיגמנט! מאד אהבתי בעיקר את 12 משגעת! ואת 14, 72...

    יש להם גם צלליות במרקם מאט או שהכל שימר?


    תודה,נהנתי לקרוא!:-)

    השבמחק
  2. כל הכבוד לך!! יש להם באמת מוצרים מצויינים ואני שמחה שהמחירים שווים לכל כיס

    השבמחק
  3. הצלליות באמת מפתיעות לטובה, יש שם כמה גוונים שלא הייתי מתנגדת לאמץ, במיוחד הצלליות השימריות למיניהן, ומן הסתם גם כל הזהובות. הצבעוניות הן אמנם לא כוס התה שלי ממילא, אבל נראה שגם המריחה שלהן פחות מוצלחות משל אלו הניטרליות יותר.

    השבמחק
  4. אצל הצבעוניות הבחנתי באפקט של דהייה בסוף הסווטצ', אבל היחידה שבאמת היה לי קצת יותר קשה איתה היא הסגולה בהירה. לא יודעת למה, סגולות הן הרבה פעמים בעיתייות - גם אצל מותגים מקצועיים.. יחד עם זאת - הן תפקדו מעולה עם טיפה הרטבה, אז אולי ככה אמורים לעבוד עם הגוונים הספציפיים האלה..
    אני התרשמתי מאד מהכסופות - כי קשה למצוא כסופות יפות ולא מבריקות/מטאליות בטירוף. החומות/זהובות - מהממות! גם תענוג למרוח אותן.

    השבמחק
  5. גרמת לי קצת להתחרט על כך שהתעצלתי להגיע להשקה בעצמי :)

    השבמחק
  6. אוי חבל היינו נפגשות :-(

    השבמחק
  7. כן, לא היה לי מושג שכולכן תהיו שם, אם הייתי יודעת, כנראה שבכל זאת הייתי מסכימה לגרד את התחת המלכותי שלי מהכסא :)

    השבמחק
  8. אם היית באה היית פוגשת גם אותי . פספסת! :)

    השבמחק
  9. פוסט מקסים! [איזו זריזה את!] , אני מצטרפת למחמאות . הפיגמנט חמאה, הורס , מטמטם! הולכת לגרד את עצמי מהספה ולחפש את הברונזר שוקולד .

    השבמחק
  10. מעלה שוב את תגובתי ;-)

    חיכיתי לפוסט זה והיה שווה לחכות! :-))

    הצלליות נראות משגעות ומלאות בפיגמנט... ממש אהבתי בעיקר את 12 ו-72, 14...
    יש להם גם צלליות במרקם מאט או שרק שימרי?

    נהנתי לקרוא, תודה!

    השבמחק
  11. יופי, שמחה לראות שבסוף הסתדר לך להגיב במערכת החדשה :-)
    אני רואה קורצות לך הצלליות הצבעוניות - ובצדק! גוונים מהממים.
    מהצלליות שאני קיבלתי יש רק מרקם שימר וגליטר, שום דבר לא מאט. אולי יש להם סדרה אחרת של צלליות מאט.

    השבמחק
  12. תכננתי בכלל פוסט אחר על ההשקה וקצת תמונות טיזר של מוצרים, אבל בסוף התחלתי לשחק עם הצלליות וכ"כ התרשמתי מהן וגם תפסתי תאורה טבעית מושלמת לצילום הסוואטצ'ים - אז שיניתי סדר עדיפויות P-:
    אני רוצה גם שוקולד!!! (גם האכיל וגם הקוסמטי)

    השבמחק
  13. איזה כיף!! התלהבתי ביותר מהחמש האחרונות! וכן בהחלט הצלחת לעורר בי חשק לצלליות :-)
    מצפה לצילומי ההשקה....!

    השבמחק
  14. הצלליות הבהירות והמאירות באמת יפות - וכמו שאפשר לראות הפיגמנט שלהן לא עלוב ונעלם על העור. כדאי!
    והתמונות מההשקה כבר פורסמו באלבום בפייסבוק :-)

    השבמחק
  15. תהני, נראות צלליות עם יופי של פיגמנט.
    גוון מעניין ה- 01 הצהוב ירקרק הזה. ממש מוזר.

    השבמחק
  16. באמת הופתעתי מהפיגמנט שלהן.
    מס' 01 היא צללית חדשה לליין הזה. בברושור שצורף להן מצויין שהשם שלה fresh aniseed (לא ציינתי שמות בפוסט כי על הצלליות עצמן אין שם אז אין טעם...) וזה באמת מין ירקרק אניס/ליים עם טונים צהובים. יהיה מעניין איך אשתמש בה..

    השבמחק
  17. את המוצרים ראיתי בסופר פארם, סטנד שלם של מגוון צבעים שהכוכב שלו היה השוקולד המהמם במקוריותו.

    היות ובצלליות עסקינן - המגוון גדול וקוסמת לי האריזה שקלה לנשיאה בתיק.

    אני אוהבת צלליות מבריקות כך שבקלות אוכל ללקט לי כמה מהן.

    פוסט מושקע, ישר כוח!

    השבמחק
  18. מחכה להגיע לסופר פארם ולהניח את ידיי על הברונזר שוקולד הזה. כבר הרבה זמן אני זוממת עליו :-)
    האריזות יהיו נוחות לנשיאה בתיק כיוון שאמנם מדובר בפלסטיק, אבל לא מהסוג שנראה שיישבר וייסדק תוך דקותיים.

    השבמחק
  19. וואאאאאאאאאאווווו! me wants it all ;)
    וברצינות: נראה נהדר. איזה כיף לך שקיבלת את הכל המוצרים האלה :)
    באסה שלא ראיתי את זה עדיין בשום מקום :(

    השבמחק
  20. לאט לאט זה אמור להכנס לכל רשתות הפארם. אחרי ההשקה הרישמית שהייתה אתמול כבר יתחילו לטפטף מוצרים. עד שתחזרי מהנסיעה שלך לחו"ל כבר יהיו סטנדים מלאים :-)

    השבמחק
  21. מגניב :)
    אבל עד שאני אחזור מחו"ל זה לא יהיה רלוונטי כי בטוח יש את החברה הזו שם ;)

    השבמחק
  22. כיף כיף כיף! לי לא היה זמן לשחק עם שלי. מקווה לעשות את זה בסופ"ש. אבל בנתיים ניסיתי את שאר המוצרים והייתי היום בדוכן שלהם (רק טסטרים בנתיים) ומאוד אהבתי את כל מה שראיתי... מותג מוצלח ביותר!

    השבמחק
  23. עכשיו בסופ"ש אני אשחק קצת עם הצלליות לאיפור עיניים. אני ממשיכה להמתין בסבלנות לשוקולד ;-)

    השבמחק
  24. תודה :-)
    כיף שהמותג נכנס לארץ, הוא באמת אחד האיכותיים כשזה מגיע למותגים עממיים

    השבמחק
  25. אני מאוד אוהבת את המוצרים של בורז'ואה (במיוחד את הצלליות) וגם את העיצוב של האריזות. מכירה את המותג כבר מזמן ותמיד אמרתי שחבל שהוא לא נמכר בארץ. סוף סוף הגיע הזמן שאנחנו גם נהנה מהמוצרים המעולים שלהם.
    הצלליות מעוררות חשק לרוץ לסופר פארם ולאסוף כמה :). יש לי כרגע 3, ואת כולן אני ממש אוהבת בעיקר בזכות הפיגמנט המעולה וההנחה הנוחה. מחכה להתרשמות שלך!

    השבמחק
  26. גם אני שמחה שהמותג הזה עשה עליה, יש בו קלאסיות מסויימת (אולי בגלל שהוא צרפתי? אני משוחדת ;-))
    וחוץ מזה שאני תמיד בעד שיגיעו לכאן כמה שיותר מותגים - כמה שיותר מבחר ותחרות, ככה יותר טוב!

    השבמחק
  27. וואו, גוונים מדהימים! ממש עשית לי חשק לצלליות שלהם...מקווה שיגיעו לאזור שלי ומהר....בעבר כשהייתי בטיול בפראג רכשתי מס' מוצרים שלהם ואני חושבת שהם די איכותיים למותג שנחשב עממי. סחטיין על הפוסט המושקע!

    השבמחק
  28. נכון מפתים? אני כבר לא יכולה לחכות להתחיל להשתמש בהם - במיוחד בחומים!
    כיף לשמוע שנהנת מהפוסט :-)

    השבמחק