‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.12.2011

קצרים - PUPA, ביוטיקייר ו-VERSACE

חודש דצמבר כבר החל ואני מריחה את סוף השנה מתקרב ויחד איתו מתחיל דגדוג לפרסם פוסט סיכום שנה. אבל לפני שאוכל לכתוב פוסט מסכם מסוג כזה, קודם עלי לסקור באופן מקיף את המוצרים שאולי יעשו הופעה חוזרת בפוסט סיכום. 
לפיכך, מצפה לכן תקופה של הרבה סקירות - כל מי שהרגישה שתחום הסקירות קצת הוזנח לאחרונה בשל ריבוי פוסטים על השקות, איפור מפורסמים והגרלות - תוכל להנות בתקופה הקרובה מהמון סקירות עד שיימאס לה!
שניגש לעבודה?


 שפתון של PUPA מסדרת Volume החדשה.
השפתון משתייך לטרנד "מגדילי השפתיים", כלומר שימוש בו אמור להביא למראה שפתיים גדולות ומלאות יותר. לפי הבטחת היצרן, תוך 10 דק' השפתיים ייראו מלאות יותר ב-5% מגודלן הרגיל, ובשימוש קבוע של שבוע תוספת הנפח תעלה ל-12%.


השפתון מתהדר מתמציות צמחים שונות אשר אמורות להשפיע על השפתיים לגדול. בואו ניגש ישר ולעניין ונתייחס לטענת המילוי - כשמניחים את השפתון אין שם תחושה של עקצוץ או גירוי, תופעות מוכרות ממוצרי מילוי אחרים לשפתיים. מצד שני, אני גם לא הבחנתי בשינוי כלשהו, בין של 5% ובין שיותר או פחות במראה השפתיים שלי. על מנת להגיע לתוספת נפח של 12% ההמלצה היא להשתמש בשפתון כל יום פעמיים ביום במשך שבוע ימים. מכיוון שהסיכויים שאשתמש באותו שפתון כל יום במשך שבוע אפסיים, אני לא יכולה להעיד לעניין ההשפעה שלו אם אכן עוקבים אחר ההמלצה הזאת. 
על מה אני כן יכולה להעיד? על המרקם הנעים והקרמי, הפורמולה שאיננה מייבשת ואיננה מדגישה יובש שכבר קיים, הגימור הסאטיני המרשים, האטימות היפה ובסה"כ אני יכולה להגיד שמדובר בשפתון איכותי שיושב נעים מאד על השפתיים. הוא עמיד באופן סביר והצליח לשרוד ארוחת צהריים בלי לדהות לגמרי. אוסיף מילה טובה גם על העיצוב - מאד אהבתי את הגוון האדום/וורוד עמוק של האריזה, במקום האדום עבגניה הקלאסי של המותג.

הגוון שברשותי הוא מס' 200 - וורוד עם תת גוון חום מובהק. לדעתי גוון מאד נחמד לחורף, בייחוד לאוהבות הוורוד שמחפשות אופציות חורפיות וכהות יותר לעונה הקרה. 
השפתון (והסדרה החדשה כולה) זמין בכל סטנד פופה ברשתות הפארם ומחירו 130 ש"ח לפני הנחות 1+1 או 40% הרגילות. לדעתי זהו מחיר גבוה מידי, כדאי להמתין שיהיה במבצעים שווים יותר (עד לא מזמן נמכר ב-65 ש"ח לרגל השקת הסדרה). 

הבא בתור הוא מוצר שאולי רבות מכן יחשבו שהוא משעמם ותדלגו הלאה, אבל מבחינתי חיוני ביותר (וחוץ מזה, גם למוצרים משעממים מגיע יחס בבלוג!)

שרדתן עד כאן מבלי להירדם? אכן כן, רק כאן בבלוג חשיפה חסרת תקדים ל....מסקרה שקופה של ביוטיקייר! 
למי שפספסה את האירוניה - מדובר אולי במוצר חסר העיניין ביותר ביקום. מסקרה שקופה? מבחינתי מדובר ברעיון זר ומוזר, הרי כל הרעיון העומד מאחורי מסקרה זה להוסיף צבע/נפח/אורך לריסים! 
אז נכון שבתור מסקרה הדבר הזה לא מתקרב לעיניים שלי, אבל בתור ג'ל לגבות הוא מתקרב ועוד איך. 
את הגבות שלי אני מסדרת לבד והן מעולם לא עברו סידור מקצועי. קצת ניכוש שערות סוררות עם פינצטה, קצת גזימה של שערות ארוכות מידי ובזאת סיימתי את ההתעסקת איתן. מה שכן - הגבות שלי מעט לא ממושמעות ובמשך היום בהחלט ייתכן מצב ששערה או שתיים תברח לה מהסידור ותצוץ כלפי מטה או מעלה. 
כדי למנוע מראה כזה, אני מכניסה את הגבות למשמעת באמצעות שימוש בג'ל הזה (או המסקרה השקופה למי שמתעקשת). לפני שאני ממלאת אותן אם הצלליות לגבות, אני מעבירה עליהן סירוק עם המברשת של המסקרה ומסדרת אותן במקום. המברשת לא מוציאה יותר מידי חומר אלא בדיוק מספיק לסירוק הגבות. מעל זה אני ממלאת במקומות החסרים עם הצלליות ונותנת לזה להתייבש ולהתקבע לבד. 
עד כמה זה מחזיק מעמד? אז זהו, שלא תמיד. לפעמים זה יחזיק מעמד יום שלם ולפעמים לא, אבל בהחלט ניכר שיפור מאז התקופה שלא הייתי משתמשת בשום מוצר לקיבוע הגבות במקומן.
את המסקרה הזאת ניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקייר תמורת 7 ש"ח.

אז אחרי ששיעממתי אתכן עם מסקרה שקופה לגבות, שאפו לתכשיט המנצנץ הזה שפינקתי אתכן בו לקראת סוף הפוסט! 
קודם כל אני רוצה להחמיא לעצמי על התמונה, מי ידע שקרני שמש יכולות ליצור אפקט צילום יפה כ"כ? מנפלאות הטבע :-)
בושם חדש לבית וורסצ'ה מצטרף לסדרת ה-Diamond. הפעם הבושם הוא Yellow Diamond, וכשמו כן הוא - בקבוק מעוצב בגווני צהוב תכשיט, ייחודי מאד בין נוף הבשמים הרגילים. 
הניחוח שייך לניחוחות הפרחוניים/פירותיים/עציים. לי ניחוחות כאלה מריחים מעט חמצמצים, במובן הטוב של המילה. ניחוח שהוא לא מתוק ומכביד מידי אלא מאד אוניברסאלי שאני חושבת הרבה נשים יוכלו להתחבר אליו. בין היתר יש שם אגס, תפוז, מימוזה, מאסק, אתרוג ועוד. 
אני עטופה בבושם הזה כבר מזה תקופה וניהנת מכל רגע. טרם הגעתי לשלב בו אני כ"כ מתרגלת אליו שאני כבר מפסיקה להריח את עצמי, כך שאני ממשיכה להנות מהניחוח שלו במשך רוב היום - יש לו עמידות מרשימה!
הבקבוק שלו הוא הנאה מסוג אחר. בתור מישהי שמסוגלת לקנות בושם בזכות עיצוב הבקבוק, למרות שאת הריח אני לא אסבול - הבקבוק של ה-Yellow Diamond הוא מבחינתי חגיגה. בקבוק זכוכית רבוע עם פקק גדול ומאסיבי, כפי שניתן לראות אם תניחו אותו בחדר במקום אליו מגיעות קרני השמש הוא ממש יזהר! הוא עומד לו בגאווה על שידת הבשמים שלי ומעטר אותה כמו תכשיט, יותר מאשר יהלום צהוב, הוא מזכיר לי בבולטות שלו אבן חן צהובה ומהממת בשם ציטרין.  
את הבושם ניתן להשיג בכל רשתות הפארם בשני גדלים: 50 מ"ל תמורת 529 ש"ח או 90 מ"ל תמורת 699 ש"ח. לרגל ההשקה הגודל של 50 מ"ל מוצע כעת במחיר מבצע של 250 ש"ח בלבד! 

ובנימה מתוכשטת זאת, הגענו לסיומה של עוד פינת קצרים! סקירות זריזות ומממצות על מוצרים שנמצאים אצלי בשימוש לאחרונה. מקווה שנהנתן!

ספרו לי מה דעתכן על המוצרים שהצגתי כאן? האם הזדמן לכן לרחרח את הבושם? ומה דעתכן על זה שבקרוב הולכת להיות הצפת סקירות בבלוג? ספרו לי :-)
  
גילוי נאות: את השפתון והבושם קיבלתי לסקירה

26 תגובות:

  1. מפופה בזמנו קניתי עפרון עיניים לבן (הייתי ממש ילדה) ושם זה נגמר. יש לך שפתיים נורא יפות, מזמן רציתי לומר לך! אפשר בבקשה תמונה של הגבות שלך אחרי המילוי והג'ל הזה? הגבות שלי גם סוררות ורציתי לראות אם המראה עדיין יוצא טבעי. בהתחלה חשבתי שתמונת הבושם שייכת ליח"צ עד הקראתי שאת צילמת. קבלי מחמאות ללא סוף! התמונה מדהימה!

    השבמחק
  2. תודה תודה! נכון יצא צילום מדהים? לפעמים מתפלק לי ;-)
    אפרסם תמונת קלוז אפ של הגבות בהזדמנות כדי שתוכלי להתרשם. המראה ממש לא דבוק ודביק, מאד טבעי!
    אני דווקא גיליתי לאחרונה שלפופה יש מוצרים לא רעים בכלל, עד עכשיו הייתי כמוך ולא ניסיתי כמעט כלום שלהם.

    השבמחק
  3. אני גם רוצה להחמיא לך על התמונה! יצא נפלא!
    בדיוק רכשתי לי שפתון של פופה (לא ורוד, מבטיחה :) ), אבל מהסדרה הישנה. היה עליהם מבצע בסופר פארם רמז ל-3 ימים אז קפצתי על ההזדמנות...
    גם אהבתי את העיצוב של השפתון. יוצא דופן לחברות עממיות (למרות שבדר"כ בחברות עממיות אני מעדיפה שיצמדו לעיצוב פשוט, כי יש פעמים שעיצוב מיוחד דווקא גורם להם להרגיש יותר "פושטיים")

    השבמחק
  4. תודה! זה בזכות קרני השמש :-)
    בהחלט חייבת לציין לטובה את האריזה הזאת של פופה, גם הצבע לדעתי יותר מוצלח מהאדום הרגיל וגם המיכל עצמו מרגיש יחסית כבד ולא זול.

    השבמחק
  5. התמונה האחרונה משגעת!

    השבמחק
  6. המסקרה השקופה של ביוטיקייר בשימוש לגבות גרמה לי לעיקצוצים וגירודים , כנראה אלרגיה :|

    השבמחק
  7. תודה! כמו רוב הדברים הטובים - יצא ככה לגמרי במקרה :-)

    השבמחק
  8. באמת? אז מזל שאני באמת לא מקרבת אותה לעיניים...

    השבמחק
  9. נראה שלשפתון יש פיגמנט מוצלח וגם לחותי.
    לפופה יש מוצרים לא רעים בכלל.
    התמונה של הבושם יצאה מהמם אבל אני בברוגז עם דונטלה שגנבה לי את השם...P:

    השבמחק
  10. המוצרים של פופה לא ממש עושים לי את זה, לא רק בגלל העיצוב הטיפה "מיושן" אלא גם בגלל שהמוצרים נראים לי לא כל כך מעודכנים מבחינת הצבעים.
    לשפתונים שמבטיחים לתת נפח לשפתיים (או "להלבין" שיניים וכו') אני לא כל כך מאמינה. אין ניסים ונפלאות.
    מסכימה לגמרי שהעיצוב של השפתון החדש הרבה יותר יפה ואטרקטיבי מה"אדום עגבניה" שלהם.
    לא משתמשת בג'ל לגבות, לא מרגישה צורך.
    הרחתי את הבושם של ורסצ'ה. הריח שלו מאוד "fine" ונעים ועם זאת לא מספיק מיוחד לטעמי.
    יצאה לך תמונה משגעת!

    השבמחק
  11. תמונה מדהימה בסוף! הבושם נחמד ביותר. קליל, נשי ומעט מתקתק. ייחודי הוא לא...
    ידעתי שיש את המסקרה השקופה הזאת כבר אחרי שקניתי וסיימתי את מקבע שקוף של מאק. מעניין אם הם דומים.
    מוצרי פופה לא ממש מושכים אותי כעת...

    השבמחק
  12. דונטלה ביקשה למסור את התנצלותה, מאד מטריד את מנוחתה שאת כועסת עליה! D-:

    השבמחק
  13. יש לי מוצר "מנפח" לשפתיים של מותג אחר (טו פייסד) והוא אכן גורם לגירוי שממלא את השפתיים אבל זה מחזיק מעמד רק ל-10 דקות בערך ולא יותר.... הכל לשם הגימיק..

    השבמחק
  14. טוב את כבר מכירה אותי, הבושם נמדד אצלי לפי הבקבוק, פחות לפי הריח D-:

    השבמחק
  15. אני פחדתי שיתנפחו לי השפתיים [בדיעבד אני שמחה שלא קרה כלום] , האריזה שלהם מדליקה . לביוטיקר אין ג'ל ייעודי לגבות ?
    התמונה בסוף יצאה לך הורסת . הבושם הזה מריח מצוין !

    השבמחק
  16. תודה לאל שלא התנפח. לא רוצה ניפוחים ולא שטויות. מספיק לי שפתון רגיל ונחמד!
    האמת שאין לי מושג אם יש לביוטיקייר ג'ל ייעודי, אני תמיד סברתי שזאת המטרה של המסקרה השקופה הזאת...
    התפלקה לי תמונה מוצלחת! לגמרי במקרה D-:

    השבמחק
  17. גיסתי מתעקשת של"פופה" היה שם מאוד נחשב בזמנו. כשאני חושבת על זה, אני זוכרת שבתור ילדה הסטים שלהם היו נמכרים כמעט כמו תכשיר להלבנת שיניים כיום (אאאא אני לא יודעת אם זו השוואה נכונה ל.ו.ל ) שנים לא רכשתי שום דבר שלהם, מלבד אדמה אינדיאנית שגם אותה קניתי בטעות חשבתי שהיא של רבלון :] ואני אוהבת אותה אגב, העיצוב כנראה לא משך אותי והצבעים שעממו אותי.
    יצאה לך תמונה אמנותית!! למסגר! ולתלות מעל השידה שלך :)
    נראה שהשפתון מלוחח כמו שצריך וגם הגוון נראה די חזק.

    השבמחק
  18. זה נכון פופה היו פעם ה-דבר ומאז קרנם קצת ירדה...
    LOL אם אני אתחיל למסגר תמונות של בשמים ולתלות על הקיר יחשבו שלגמרי יצאתי מדעתי, מספיק כל מי שנכנס לחדש שינה שלי בהלם מכמויות האיפור הטיפוח והבישום שיש כאן....

    השבמחק
  19. אז אל תתלי. תמסגרי ותניחי אותה באיזושהי פינה. תמונה כזאת לא צריכה להתבזבז. תאמיני לי. אני משוגעת צילום ויצאה לך תמונה יפייפיה שאת חייבת לתת לה ביטוי אל תתווכחי איתי! :)

    השבמחק
  20. לא מתווכחת!!! D-:

    השבמחק
  21. גם אני מצטרפת לכל המהללות את התמונה האחרונה, הצליח לך, תמונה מצוינת :) אני אישית לא התלהבתי מהבושם הזה, יצא לי להריח והוא בהחלט נעים אך מזכיר לי יותר מדי בשמים אחרים...מה שכן יש לו בקבוק מהמם והוא עמיד ביותר (נשאר עלי לאורך כל היום כשניסיתי אותו) אך אני לא אקנה בושם רק בגלל שהקנקן שלו יפה ובגלל שהוא נשאר...:) מאוד אהבתי את השפתון עלייך ואני בכל אוהבת את הגוון הזה. כתבתי גם למרינה בעניין ועכשיו כותבת לך, חושבת שגם את ראויה להיכנס לרשימה המכובדת של בלוגריות איפור וטיפוח, הרשימה בסלונה היתה קצרה מדי...מפרגנת לכל הבלוגריות שהוזכרו שם במיוחד לקורין המקסימה והמשקיענית ולדנרה השנונה והמשקיענית לא פחות :) הזדמנות לומר תודה גם לך שאת מנעימה את זמני עם הבלוג שלך- תודה ענקית! :-) סופ"ש נעים ורגוע :)

    השבמחק
  22. תמיד טענתי שאני צלמת מזופתת, אבל אפילו לי יוצאות תמונות נחמדות מידי פעם! השפתון בהחלט נחמד, גוון מוצלח לחורף והמרקם נהדר!
    תודה רבה לידיה על המילים החמות, עשית לי את השבת! :-) הרשימה אמנם מכילה בלוגריות וותיקות ומכובדות, אבל נעים לי בפינה שלי כאן גם בלי להכלל ברשימות. תגובות כמו שלך אומרות את הכל, בין אם הכניסו אותי לרשימה ובין אם לא :-)

    השבמחק
  23. שמחה שעשיתי לך את השבת :)

    השבמחק
  24. הצבעים מדהימים והמוצרים של פופה שווים ליוקרה המחירימ סבירים ואני אוהבת את פופה החברות האחרות לא יגיעו לרמה לצבעים ולאיכות של פופה

    השבמחק
  25. לפופה יש בהחלט כמה מוצרים נחמדים, אבל לא הייתי אומרת שאין אחרים שישתוו אליהם. כל אחד טוב בדרכו :-)

    השבמחק