‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.9.2011

סקירה והמלצות - MAC Me Over

ביום חמישי האחרון הגיעה לסניפי מאק בארץ אחת הקולקציות המצופות והגדולות של התקופה האחרונה - MAC Me Over. הקולקציה מורכבת ממגוון מאד גדול של 51 פריטים, כאשר היא מחולקת למראות איפור שונים. הקונספט של הקולקציה הוא "מהפך" אשר עשו מאפרי מאק מובילים באנשים רגילים מהישוב (לא דוגמנים) אשר נבחרו להיות הפנים של הקמפיין. הרעיון הוא שבאמצעות איפור, גם אם הוא בסיסי ופשוט, אפשר להגיע לתוצאות מדהימות ולהפוך לחלוטין את המראה שלך. הקולקציה עצמה מורכבת מפריטים בסקאלת גוונים מאד חורפית ונעימה, וכולם מאד לבישים ושמישים. זאת לא הקולקציה של צלליות בגוונים מטורפים ותיאטרלים, אלא מדובר בסקאלה מהודקת של חומים/ברונזה/שזיפיים/סגולים/טואופים. 
בתקופה האחרונה לא הסתרתי את העובדה שקולקציות מאק האחרונות מאד לא "עשו" לי את זה (החל מקולקציית Surf הבאמת איומה לדעתי, פרשס, פאשן פלאוור וכו'). כל הקולקציות האלה נראו לי כגימיקיות, חצי אפויות ומאד לא אטרקטיביות (עבורי, כוותיקת מאק עם כמה שנים ניסיון..). קולקציית מאק מי אובר לעומת זאת, עניינה אותי כבר מהטיפטופים הראשונים של סוואטצ'ים שהגיעו לרשת. 
אחת התלונות העיקריות ששמעתי נגד הקולקציה היא שמדובר בקולקציה גדולה, נרחבת ו"כבדה" מידי. אצלי לעומת זאת, דווקא גודלה של הקולקציה הוא שמשך אותי אליה וניכר שהושקעה מחשבה מאחורי הקשר בין הפריטים בקולקציה ולא מדובר באסופת פריטים לא קשורים האחד לשני. אני ממליצה לכל מי שמרגישה "אבודה" בין המבחר לגשת לסניף מאק במהלך השעות השקטות ולנסות להתרשם לאט ובסבלנות מהגוונים והמרקמים. כל אחד מהחלקים שלה מוצג בנפרד ולא מדובר בסטנד אחד גדול שעליו פרוסים כל עשרות המוצרים, שאז באמת יהיה קשה להתמקד.
התרשמותי היא שזאת קולקציית בייסיק. יש בה המון מוצרים שיכולים לשמש כנדבחים באוסף האיפור של כל אחת, כולל מתחילות.
כעת אציג את מה שאני קניתי מהקולקציה ובסוף הפוסט אתן את ההמלצות שלי לפריטים נוספים מהקולקציה שלא קניתי אבל אהבתי.
אז כפי שכתבתי מראש - שני הפריטים ששמתי עליהם עין מהרגע שראיתי אותם צצים ברשת, עוד טרם הגעת הקולקציה לארץ  - הם צללית Mythical ושפתון Oh Oh Oh. 
 הצללית היא במרקם Veluxe Pearl המוצלח. הגוון שלה הוא סוג של ברונזה וורדרד/שזיפי עם נגיעות של שימר זהוב. זאת באמת אחת הצלליות היפות שנתקלתי בהן לאחרונה - יש בה עומק בזכות השזיפיות ושימר זהוב מאד מוצלח ויפה. המרקם שלה רך מאד, קל מאד לטשטוש ומתקבל מאד יפה על העיניים. אפשר לעשות איתה הרבה משחקי טשטוש - היא מתמסרת לעבודה בשמחה, ומתקבלות איתה תוצאות מאד יפות בייחוד בשילוב עם צלליות בגוון שמפניה. 
זה לא גוון מאד ייחודי - הוא משתייך למשפחה שלמה של גוונים דומים שקיימים בליין הקבוע של מאק (הצללית הזאת היא במהדורה מוגבלת ולא נכנסת לליין הקבוע). אם זאת, יש בה טונים שמפרידים אותה מהאחרות הדומות לה ולדעתי היא מהמוצלחות בחבורה.


מימין: Antiqued הכהה והחום בחבורה ללא שימר זהוב וללא טונים וורודים/שזיפיים, Mythical מהקולקציה החדשה עם גוון עמוק ושימר זהוב עדין, Expensive Pink הבהירה בחבורה והאפרסקית יותר, Mythology שהיא הדומה לה ביותר ולדעתי הן כמעט זהות לחלוטין. Mythical יותר שזיפית ממנה והשימר בה מוצלח יותר ופחות "גס". אחרונה היא Coppering שהיא יותר ברונזה (כיאה לשמה). 
אני חושבת שמי שכבר יש לה את Mythology אין טעם שתרוץ ותשקיע גם ב-Mythical החדשה כי בעקרון הן מאד מאד דומות. אבל מי שיש לה את הצלליות האחרות בחבורה, Mythical היא בחירה מוצלחת להוסיף למשפחה הזאת לאוהבות הז'אנר (ואני, כפי שניתן לראות, אוהבת!). 
הבא בתור הוא שפתון Oh Oh Oh. השפתון הזה נראה באריזה מאד מאיים ומפחיד, אבל במציאות הוא אחד השפתונים המוצלחים שנתקלתי בהם בתקופה האחרונה. מדובר בגוון שזיפי עם שימר זהוב מקסים לחלוטין. לדעתי זה שפתון חובה לעונת הסתיו הקרבה כשהאיפור שלנו יתחיל להתכהות. המרקם שלו הוא Lustre והוא מרגיש מאד קרמי ונעים על השפתיים. לא הבחנתי בתופעת לוואי של התייבשות השפתיים. הניחוח הוא רגיל לשפתוני מאק - וניל עדין. 

בסוואטצ' שלו הוא נראה שקוף ולא מאד פיגמנטי, אבל זה היופי שבו - בהנחה על השפתיים הוא מקבל דו מימדיות מקסימה וניכרים בו הן הגוונים השזיפיים העמוקים והן השימר הזהוב והמעט מטאלי. 
אם אתן קונות רק פריט אחד מכל הקולקציה - הייתי אומרת תלכו על השפתון הזה, אני לגמרי התאהבתי בו ויש לי הרגשה שהוא יופיע עליי הרבה בחודשים הקרובים. 

שימו לב איך בסוואטצ' הטונים הסגולים בשפתון מוציאים דווקא את הטונים החומים/ברונזה בצללית! אשליות אופטיות של משחקי צבעים.

פריטים מומלצים מהקולקציה:
צלליות (89 ש"ח) -  Mythical שראינו כאן ו-Satin Taupe שהיא חלק מהליין הקבוע גם. 
שפתונים (89 ש"ח) - Oh Oh Oh כמובן, וכן חובבות השפתונים האדומים חייבות לבדוק גם את Runaway Red שהוא בעל גוון אדום/אוכמניות מעט סגלגל מאד יפה.
סומק/שימר קרם (101 ש"ח) - כדאי לנסות את Seaside מסדרת ה-Cream Color Base. גוון מאד יפה ואפרסקי שיכול לשמש כהיילייטר מוצלח. 
פלואידליין (98 ש"ח) - מוצלחים כולם ואוהבות האייליינרים הצבעוניים חייבות לבדוק אותם. גוונים עמוקים, לא מאט אלא מעט מטאליים ובגוונים של ירוק, סגול חציל, כחול עמוק ושחור מוזהב.
שיידסטיק (101 ש"ח) - המוצלח מכולם לדעתי הוא ה-Street Cool בעל גוון טואופ סגלגל.
קוואד צלליות (221 ש"ח) - קיימות שתיים בקולקציה והמוצלחת מביניהן היא Lady Grey. גוונים טואופים סגולים שיכולים להשתלב למראה מאד רך ונעים. הפיגמנטציה לעומת זאת בכלל לא משתווה לצלליות יחידות מוצלחות הרבה יותר של מאק ומי שמחפשת צלליות בעלות פיגמנט מאד רווי וחזק - זה לא המקום. המצב בקוואד השני - Evil Eye גרוע עוד יותר והסוואטצ'ים שעשיתי ממנו התקבלו גיריים וחיוורים לגמרי - להתרחק.
ליפגלוסים (89 ש"ח) - דווקא בגזרה זאת רשמתי אכזבה למרות אהבתי הרבה לגלוסים. הגוונים לא מחדשים והמרקמים של מאק בגלוסים גם ככה לא מבין המוצלחים, כך שהייתי מוותרת.
מברשת (139 ש"ח) - מברשת 226 לטשטושים. מברשת קטנה וממזרית שמופיעה ונעלמת בקולקציות שונות של מאק ולעולם אינה נכנסת לליין הקבוע למרות דרישות הקהל. מי שמחפשת מברשת טשטושים טובה, ובייחוד לעיניים קטנות - זאת השקעה כדאית. 
סמקים (112 ש"ח) - מאכזבים. גוונים לא יוצאים מהכלל (סומק חום? לא תודה..) והסוואטצ'ים שהתקבלו מאד חיוורים ואבקתיים. מי שמאד חיוורת ומחפשת סומק וורוד לא מאד פיגמנטי אולי כדאי שבכ"ז תבדוק את Stunner.  

אחרון חביב אני רוצה לציין לטובה את סניף מאק כפר סבא (בקניון ערים) אליו הגעתי בערב השקת הקולקציה. אחרי שקיבלתי שירות לקוחות גרוע דרך הטלפון בסניף רמת אביב, הגעתי במקום להתרשם מהקולקציה בסניף כפר סבא, שמעולם לא ביקרתי בו קודם. 
הסניף קטן ואינטימי והרבה פחות המוני מסניף רמת אביב, מסודר ונקי למופת והנציגות מאד חביבות ונחמדות. נראה לי מצאתי לי סניף בית חדש! :-)
בסניף רמת אביב יתקים אירוע מיוחד בין התאריכים 14-16.9 שבמהלכו ניתן לקבוע תור ל"מהפך" מאק - הכולל איפור, שיער וצילום מקצועי. השירות יינתן לגמרי בחינם, אולם יש להתקשר ולקבוע שעה מדוייקת בטלפון: 03-3737260.

עד כאן רשמיי מהקולקצייה המאד נרחבת הזאת. ספרו לי אם הצלחתי לעשות לכן חשק לצללית ולשפתון, מה התרשמותכן מהקולקציה ומה רכשתן ממנה, אם בכלל! 


17 תגובות:

  1. Mythical נראית מקסימה! וגם השפתון...
    אני זוממת על השיידסטיקים והפלואידליינים, ואולי גם Mythical אחרי הפוסט שלך... :)
    ובדיוק היום הזמנתי לי תור למייקאובר ברמת אביב!

    השבמחק
  2. זהו. התפנתי מכל הבלאגן שהיה היום וקראתי את הפוסט.
    תתחדשי כמובן על הכל! מקווה שהתאונה עם שפתון ודיפוט עברו בשלום כי חבל עליו.
    אולי זה אומר שאת צריכה לרכוש עוד אחד? ;)

    השבמחק
  3. אני ממש נהינת משתי הרכישות האלה - ממליצה מאד בחום על שתיהן ואני מבטיחה שבמציאות תתרשמי מהם עוד יותר לטובה.
    גם הזמנתי תור למייקאובר שבוע הבא! דיווחים בהמשך..

    השבמחק
  4. השפתון עדיין לא דופט כי אין לי כרגע קופסית פנויה להעביר אותו אליה. השבר הוא די לקראת הבסיס, אז אני אראה אחרי עוד כמה שימושים האם הוא מחזיק מעמד במצב הזה, ואם כן אני כבר אשאיר אותו ככה...
    שפתון חדש זהה אני כבר לא אקנה, אם כבר שפתון בגוון אחר בתור פיצוי! :-)

    השבמחק
  5. הצללית מדהימה, יכולה להבין את ההתלהבות. לאודם לא התחברתי כי איני אוהבת אודם שקוף אלא מעדיפה פיגמנטי.

    הפוסט מעניין ומפורט, כיף לקרוא!

    השבמחק
  6. פוסט מצויין כרגיל :-) אהבתי מאוד את הצללית. האודם משם מה לא נראה לי אחיד עלייך...יכול להיות שיש לך קצת יובש בשפתיים? בלי קשר למה שנאמר לעיל משום מה אני לא מקבלת התראות למייל על פוסטים שלך...למרות שנרשמתי כפי שהסברת לי אז....דרך אגב אני גולשת בגוגל כרום...לא יודעת אם יש קשר לזה...כל העניינים הטכניים הם הלאה וממני...:) תני טיפ בבקשה :-)

    השבמחק
  7. השפתון הוא סוג של דו מימדי, כך שאולי אצלך זה מתקבל לא אחיד. במסך שלי הוא דווקא יחסית "מאוחד". זה לא מסוג השפתונים הפיגמנטיים האטומים ששמים ומכסים הכל, המרקם שלו קצת אחר. אני מאד נהנת ממנו :-)
    בשביל לקבל את העדכונים במייל את צריכה לאשר את כתובת המייל שלך, אמור היה להשלח אלייך מייל לאישור. אולי תבדקי בתיבת דואר זבל? לפעמים זה מזהה את זה כספאם... :-(
    אני גם גולשת בכרום ואין אצלי בעיה כזאת.

    השבמחק
  8. תודה על המחמאות :-)
    הצללית אכן נהדרת, אני משתמשת בה לאחרונה בכ"כ הרבה שילובים שונים, כולם מוצלחים!

    השבמחק
  9. תתחדשי!
    השפתון נראה מאוד טבעי עלייך. אני אישית לא כ"כ אוהבת את השפתונים החצי שקופים.
    מקווה להספיק השבוע ללכת לבדוק את השיידסטיקים שאני מאוד אוהבת בדר"כ.
    מכל הקולקציה הזו אהבתי את הצללית החומה - carbonized, והג'ל ליינרים, שבהם בא לי על הירוק והחום, אבל עוד לא הספקתי לגשת אליהם.

    השבמחק
  10. תודה! :-)
    בהחלט כדאי לך לגשת לסניף מאק ולהתרשם מהקולקציה. הפורמולה של השיידסטיקס משובחת הפעם אז אני בטוח שתאהבי אותם. והפלואידליינים בכלל מהממים כולם.
    מקרבונייזד האמת פחות התלהבתי. הסווטצ' שעשיתי על היד לא היה כל כך מרשים והייתי צריכה לחזור לשפשף את האצבע בצללית על מנת להוציא ממנה את הגוון שלה.. :-/

    השבמחק
  11. באמת? היא דווקא נראתה לי פיגמנטית... אבדוק אותה. תודה!!!

    השבמחק
  12. תתחדשי על הכל!
    נראה נפלא :)
    דווקא מה ששמתי עליו עין לא כל כך תפס אותי... אבל לא נורא, קניתי בסוף 2 צלליות מסינמטיקס :)
    ה-oh oh oh לגמרי מהמם. באריזה הוא מפחיד אבל על השפתיים אין על מה לדבר :)

    השבמחק
  13. אני דווקא אוהבת שפתונים מהסוג הזה ויש לי לא מעט מהם של איב סאן לורן, שיסיידו, קלרינס ועוד...יכול להיות שזה באמת המסך שלי....
    לגבי העידכונים אישרתי את כתובת המייל כבר בפעם השניה, אני מקווה שאקבל סוף סוף עדכונים על פוסטים :-) תודה יקירה וערב נפלא:-)

    השבמחק
  14. עוד משהו לא פחות חשוב שלא ציינתי- הפוסט הזה כתוב מצויין, אמרתי לך כבר שאני מאוד נהנית מהכתיבה שלך...טופ, אז אמרתי עוד פעם. פשוט כייף לקרוא אותך :-)

    השבמחק
  15. לפחות לא יצאת בידיים ריקות ;-)
    השפתון נראה לגמרי לא קשור באריזה, אבל כמו שאת רואה גם בסווטצ'ים הוא בכלל עדין כזה. מה שמראה - לא לשפוט לפי האריזה..

    השבמחק
  16. תודה רבה על המחמאות! כיף לשמוע :-)

    השבמחק
  17. כן, אבל הוא כ"כ מאיים באריזה!
    אני חושבת שאני אקפוץ למאק לעשות איתו נסיון. בסוף הוא עוד יהיה הפייבוריט ;)

    השבמחק