‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

1.9.2011

צבעוניות עממית

כתבתי כאן בעבר על שגרת טיפוח וצביעת הציפורניים שלי, אשר במשך רוב ימות השנה כוללת תור חודשי אצל מניקוריסטית שעושה לי טיפול ג'ל בציפורניים. 
כפי שכתבתי גם בפוסט הקודם בנושא, במהלך חודשי הקיץ אני לוקחת הפסקה מהג'ל, לאור העובדה שבמזג אויר חם הוא מחזיק לי הרבה פחות זמן על הציפורניים וזה פשוט לא כלכלי ללכת פעם בשבועיים ולשלם 140 ש"ח עבור טיפול חדש.
לכן בתקופה האחרונה חזרתי לקולקציית הלקים הרגילים שלי. 
בתקופה שלפני הג'ל הייתי אספנית לקים ממותגים, עם המון לקים של OPI, אסי, צ'יינה גלייז וכו'. מאז שעברתי לג'ל חילקתי את רוב קולקציית הלקים שלי לחברות וחלקם אף הלכו לפח כיוון שמפאת חוסר שימוש הם נהייו סמיכים וגושיים לגמרי (ולי אין סבלנות להתחיל להתעסק עם מדללי לק). 
לכן כיום אני לא משקיעה יותר ברכישת לקים יקרים, אלא מסתפקת בהיצע העממי שקיים בשוק המקומי ואני לא מבזבזת יותר מ-10 שקלים עבור לק שגם ככה יהיה בשימוש רק כ-3 חודשים מתוך 12. 
אז אלה הלקים שהיו על הציפורניים שלי בתקופה האחרונה:
מימין: קרליין מס' לא ידוע, לייף 215, קרליין 351, לייף 273, קרליין 356
ברקע - מסיר לק BEST
ארבעה מתוך הלקים בתמונה היו על הציפורניים שלי ואחד על בהונות הרגליים. לק של לייף מס' 215 (האדום) הוא הלק הקבוע שלי לבהונות הרגליים, וזה בשל הסיבה היחידה שאני מוצאת שלק אדום הוא היחיד שמתאים לכל סוגי הנעליים ולא "מתנגש" עם אף דוגמה או צבע. 
וכך הוא נראה על בהונותי ה"ענוגות" (לכל מי שלא אוהבת תמונות של כפות רגליים - זה הרגע לדלג הלאה..)
הצבע הוא אדום דם סטנדרטי. שכבה ראשונה אטומה חלקית ולדעתי חייבים שכבה שנייה גם לשם אטימות מוחלטת וגם בשביל אחידות. בתמונה יש עליי שתי שכבות בלי שכבת TOP וכפי שניתן לראות הוא מתייבש מעצמו לגימור יחסית מבריק. 

וכעת נעבור לצבעים המתחלפים על הציפורניים בידיים. 
נתחיל עם גוון 273 של לייף
ראשית - אני רוצה לערוך לכן היכרות עם פיג'מת העננים האהובה עלי ;-) שנית - שימו לב להתאמה עם הגוון של הלק!
נחזור לעניינינו.. 
גוון 273 הוא גוון לילך בהיר. מריחה של שכבה ראשונה שלו היא סיוטית לגמרי - מרקם  עבה וקשה לתמרון שיוצר מראה לא אחיד בכלל. האטימות גם היא רחוקה מלהיות גבוהה. בשכבה שנייה לעומת זאת, הכל מסתדר. כל הפגמים באחידות מכוסים ומתקבלת אטימות מוחלטת.
זה הגוון שהכי פחות אהוב עליי מהלקים שיופיעו כאן, לדעתי הוא פשוט לא הולך טוב עם גוון העור שלי. 
 הלק הבא הוא המפתיע בחבורה - לק 356 של קרליין. כשראיתי אותו בחנות לקחתי אותו כי הגוון שלו בבקבוק הזכיר לי לק של סאלי הנסן שהיה לי פעם - וורוד בהיר חזק, שתמיד הזכיר לי את הוורודים הפופולריים של שנות ה-60. 
במציאות התברר שמדובר בלק וורוד ניאוני. בד"כ אני לא מתחברת כ"כ לצבעים ניאוניים, אבל מהלק הזה נהנתי מאד אחרי שהתגברתי על ההפתעה מהצבע.. זה צבע מושלם לקיץ - בהיר, כייפי ובולט. יהיה לנו מספיק גוונים סולידיים ומשעמיים בחורף.. 
המריחה שלו לא נוראית כמו הרבה לקים מסוג ניאון. שכבה ראשונה מספקת אטימות מוחלטת, אבל חייבים למרוח שכבה שנייה בשביל אחידות טובה. 
הלק הבא הוא הכי פחות מוצלח מכל החבורה - לק במס' לא ידוע של קרליין (המדבקה בתחתית הבקבוק נפלה מתישהו). מדובר בלק במרקם פנינתי - כלומר סוג של שימר מטאלי עם אנדרטונים וורודים/בז'יים. הפורמולה של הלק עצמו לא רעה - שכבה ראשונה מספקת גם אחידות וגם אטימות. הגימור הספציפי הזה לעומת זאת, הרבה פחות מוצלח.. כשהעלתי תמונה שלו בפייסבוק הוא קיבל שלל תגובות משמיצות ואין מה לומר - אני מסכימה עם כל ההשמצות שהטיחו בלק הזה. זה מסוג הלקים שרואים על דיילות מבוגרות בסופר פארם או על סבתות (סבתא שלי ז"ל במיוחד אהבה כאלה לקים..). אני שמה אותו רק לעיתים נדירות מאד ובד"כ מסירה אותו אחרי יומיים בערך. למה אני שמה אותו בכלל? לא יודעת, לפעמים בא לי על לק פחות ממושלם.. 
הלק הזה הוא מס' 351 של קרליין וזה מה שיש לי כרגע על הציפורניים. מדובר בגוון וורוד עתיק - מאד יפה אבל משום מה אני פחות מתחברת אליו כרגע, אולי כי אני מרגישה שהוא יותר מתאים לסתיו ופחות לקיץ. הפורמולה עצמה טובה - שכבה ראשונה אטומה ואם מורחים בזהירות אפשר גם להגיע לאחידות יפה. אצלי לעומת זאת יש שתי שכבות כי אני תמיד מעדיפה את המראה היותר "חלק" של שכבה שניה. 
וכעת לשכבת בסיס ושכבה עליונה. עבור בסיס אני משתמשת ב-Nail Tek. ניתן להשיג אותו בארץ, אולם המחירים שלו כאן כרגיל מופקעים (בסביבות ה-50 ש"ח). אני קונה אתו באי-ביי תמורת דולרים בודדים. הבסיס הזה הוא בעל גוון חלבי והוא מתייבש סופר מהר על הציפורן. אני משתמשת בו כי אני מאד אוהבת את הגימור שהוא מעניק לציפורן - מריחת לק מעליו נוחה והוא מכסה כל פגם בציפורן שלקים לפעמים מדגישים (כמו חריצים/פיצולים וכו'). 
השכבה העליונה (או top coat בלשון מקצועית), הוא מייבש לק האגדי והטוב מכולם- Seche Vite. ניתן להשיג אותו בארץ בחנויות המתמחות ואצל מניקוריסטיות, אבל גם אותו אני קונה באי-ביי בזיל הזול. אחרי ההנחה שלו, תוך 2 דקות בדיוק, אפשר כבר להתחיל לחטט במגירות - הלק יבש לחלוטין. אני תמיד נותנת לו עוד 10 דקות של מנוחה בלי לעשות כלום עם הידיים, כי אני מוצאת שלמרות שהלק עצמו יבש, אם זה הונח מעל יותר משכבה אחת - הלק יתחיל "לזוז" ולהתקמט אם לא נזהרים (קשה להסביר במדוייק, מי שמכירה את התופעה תדע על מה אני מדברת..). הוא נותן גימור סופר מבריק ואפשר להניח אותו גם מעל לק "ישן" כדי לרענן את המראה שלו.
וכעת לעמידות - כל הלקים שהופיעו כאן ושהונחו בשילוב עם שכבת הבסיס ושכבת טופ - עמידים עליי באותה מידה. עד 4 ימים ללא סדקים/התקלפויות. מהיום הרביעי והלאה זה כבר טוטו/לוטו - תלוי לאיזה מבחנים אני מעמידה אותם. אם אני לא מתעסקת ביותר מידי בישולים/שתיפת כלים הם יכולים להחזיק מעמד לפחות עוד יומיים. אני כמעט בטוחה שללא שתי השכבות שאני מוסיפה הם הרבה פחות עמידים (אף פעם לא ניסיתי), כך שאני ממליצה להשקיע בשכבות בסיס וטופ טובות כדי לשפר את ביצועי הלק -גם אם מדובר בלק עממי. 
לעניין הסרה - אני משתמשת כרגע במסיר לק של בסט שרכשתי תמורת 10 שקלים במשביר. אני לא ממליצה עליו כיוון שצריך להיאבק איתו בשביל להגיע להסרה טובה, בטח כשמדובר בכמות השכבות שני שמה. 
את כל הלקים קניתי במבצעי 10 שקלים שיש כמעט תמיד בפארמים (את לייף כמובן ניתן להשיג רק בסופר פארם). 
מבחינת העדפה - אני חושבת שהלקים של קרליין יותר טובים ואיכותיים מאלה של לייף. הפורמולה שלה "חלקה" יותר, המברשת נוחה יותר והם מחזיקים מעמד לזמן ארוך בלי להסמיך. הלקים של לייף לעומת זאת, לפעמים מעט סמיכים מידי מלכתחילה, ותמיד דורשים שכבה שנייה כדי להגיע למראה טוב. 
הייתי שמחה לראות את קרליין יוצאים עם קולקציית גוונים רחבה ומעניינת יותר - בינתיים מה שאני רואה בחנויות זה הרבה וורודים, אדומים וניודים. לי באופן אישי חסר כרגע לק אפרסקי/קורלי טוב, לדוגמה. לאחרונה ראיתי לק כחול כהה שלהם שנראה מבטיח - יהיה נחמד לראות עוד צבעים פחות סטנדרטיים לאמיצות יותר שבנינו. 

עד כאן סקירת קולקציית הלקים העממיים שלי. כפי שניתן לראות, הרבה תעוזה בצבעים אין לי כ"כ - ככל שמזג האויר יתקרר אולי יופיעו פה גוונים מעט נועזים יותר (מגזרת הכהים).

איזה מהלקים כאן הכי מצא חן בעיניכן? והאם אתן אוהבות לקים של חברות עממיות כמו קרליין ולייף? שתפו אותי :-)

21 תגובות:

  1. אני תמיד אשאר סנובית בלקים לצערי.
    מתה גם על סשה אם כי מאמצע ומטה הוא נהיה מאוד סמיך. אני כבר לקראת סיום של שלי ולכן חושבת שאנסה את
    פושה

    השבמחק
  2. לא מכירה את הלקים האלו אבל הלק של לייף עם הגוון הכי יפה לטעמי והלק ללא המספר של קרליין מבחיל במיוחד...
    ואין אין אין על ה- Seche Vite המשובח!
    כמו שכתבת כדאי לקנות באיביי במחיר נוח יותר.

    השבמחק
  3. את מתכוונת ללק הסגול של לייף שאהבת? יש גם את האדום על הרגליים.
    אין ספק, לק הסבתות הוא גרוע במיוחד P-:
    חבל לבזבז את הזמן והכסף על טופים אחרים מסשה - הוא פשוט מנצח!!

    השבמחק
  4. סשה מסמיך לך? אני משתמשת בשלי בד"כ כמעט עד הסוף והוא נשאר בסדר. הוא טיפה מסמיך לי כבר על ההתחלה אחרי כמה שימושים, אבל לא מעבר במשך הזמן. אולי כי את משתמשת בו יותר ממני, יכול להיות בגלל זה.
    ומותר להיות סנובים בלקים, אני גם הייתי כמוך עד לפני שנתיים בערך ;-)

    השבמחק
  5. אין כמו NAIL TEK את משתמשת רק בבסיס?

    השבמחק
  6. אני ממליצה לך על לק של ג'ייד בגוון Toscana. ורוד עתיק מאוד מוצלח (יותר כהה מהלק של קרליין) ובסופרפארם ראיתי שמוכרים את הלקים שלהם ב-10 שקלים. לגבי הטופ של Seche Vite, יש לך המלצה על מוכר איביי? אני גם זוממת עליו.

    השבמחק
  7. לא מתחברת ללקים של ג'ייד, הפורמולות שלהם כמעט תמיד מאכזבות. את סשה אני כל פעם קונה ממוכר אחר - מי שמציע בהכי זול (כל פעם יש חדשים). אני פשוט עושה חיפוש וקופצת על הראשון ברשימה

    השבמחק
  8. בינתיים יצא לי רק בבסיס ואני מאד אוהבת אותו - נאמנה לו כבר שנים.

    השבמחק
  9. לקים, נושא חביב עלי:
    אדוום - מסכימה עם כל מילה שלך, מתאים לכל אחג קלאסי ונשי. הקיץ הזה AHOY _ואבוי) שכלכך רציתי מפאר את ציפרני הרגליים, מרחוק הוא נראה יפה יותר...

    הורוד פוקסיה - עושה שמח בעניים וטוב על הלב, אני מאוד אוהבת.

    סגול פסטל - בתמונה דווקא הולם לך, רק עבור פסטלים אני מוכנה למרוח גם שלוש שכבות, ליליך, ורוד, אפרסק - כולם היו בני.

    את הנייל טק אני אוהבת אך יש לי תחושה שהוא מצהיב נעט את ציפרני.

    אחרון חביב TOP - התנסיתי רק בפפושה מחו"ל, והוא מעולה רק מסמיך בחצי.

    שבת שלום

    השבמחק
  10. האמת שלפעמים נמאס לי מהאדום ברגליים, אבל אני פשוט לא מסוגלת לסבול שהלק מתנגש עם הנעל..
    הסגול יפה אבל אני מרגישה שבגלל שאני די צהובה זה פשוט לא מתאים עליי. אפרסק פסטלי לעומת זאת נשמע כמו משהו שיתאים לי עכשיו.
    לא מחליפה את סשה בשום דבר אחר - מוצר מנצח לא מחליפים!
    שיהיה סופש מצויין

    השבמחק
  11. את יכולה לשים בבקשה קישורים לבסיס ולטופ ?

    השבמחק
  12. אני לא קונה אותם ממוכר קבוע, אלא כל פעם עושה חיפוש מחדש וקופצת על הראשון שיוצא הכי זול (תמיד יש מוכרים חדשים שמציעים דברים ביותר זול מכאלה וותיקים).
    בכ"ז חיפשתי לך והנה שני לינקים:
    סשה ויט : http://www.ebay.com/itm/Seche-Vite-TOP-COAT-0-5-oz-New-Unused-83005-/130570765169?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e669fc371#ht_500wt_1050

    נייל טק :
    http://www.ebay.com/itm/NAIL-TEK-5oz-FOUNDATION-2-II-Ridge-Filling-Base-Coat-/330600444744?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4cf9527348#ht_2471wt_907

    קנייה נעימה! :-)

    השבמחק
  13. לא מתחברת ללקים של החברות העממיות, לא מבחינת הגוונים אלא בגלל שהם לא עושים לי את זה בכלל.
    דווקא אהבתי עלייך את הסגול לילך הפסטלי, וגם מאוד אהבתי את הורוד 356 של קרליין.

    השבמחק
  14. ה 351 של קרליין חינני אבל רק האדום ממש אהבתי.
    כבר קש לי לחשוב על כזה חוסר מגווןן כשיד לי 50 לקים חחחח

    השבמחק
  15. חחח סנובית לקים כמו מרינה? ;-) אני גם הייתי כזאת, אבל כאמור בגלל הג'ל אין לי מה להשקיע בזה עכשיו אם גם ככה הם ישבו בחוסר מעש רוב הזמן.
    איכשהו אני מקבלת כאן מחמאות דווקא על הסגול פסטלי שאני הכי פחות אוהבת! אולי אתן לו עוד כמה ניסיונות.

    השבמחק
  16. האמת שגם בימי הפאר שלי לפני תקופת הג'ל לא הגעתי ל-50 לקים! שאפו
    האדום קלאסי, אין מה לומר. כשיתקרר קצת אשים אותו גם על הידיים

    השבמחק
  17. שכחתי לכתוב..שגם אני אוהבת לקים של חברות עממיות - קרליין, לייף, שיק. בדרך כלל אני עושה לעצמי מניקור ופדיקור ונראה לי שאני עושה את זה מצויין (לפעמים טוב יותר ממניקור ופדיקור שעושים בחוץ...:-) ) כשבא לי להתפנק אני קונה לק איכותי של אורלי או סאלי הנסן- האיכות של סאלי הנסן הטובה ביותר בעיניי. וכשבא לי באמת להתפנק אני הולכת למניקורסטית ושם אני מעדיפה לקים של אסי.

    השבמחק
  18. אוהבת את הכתיבה שלך! האדום דם של לייף הולם מאוד את בהונותייך הענוגות :-). 356 של קרליין מחמיא לך מאוד וה 351 של קרליין מדהים עלייך- אני מתה על ורוד עתיק, גוון קלאסי חביב עלי ביותר. אני משתמשת ב- Shiny Top Coat של Sally Hansen הוא עושה את העבודה מצויין ועכשיו בעקבות הפוסט הזה אחרי שסאלי הנסן יגמר אחפש את סק ויט. יום נפלא ושבוע טוב פורה ומהנה !

    השבמחק
  19. אני גם אוהבת לעשות מניקות פדיקור לעצמי. לא כתבתי בפוסט, אבל אני שונאת שמשייפים לי את הציפורניים וזה תמיד סיוט בשבילי. המניקוריסטית שלי כבר מכירה אותי ואת חוסר האהבה שלי לשיופים אז היא ממש עדינה איתי, אבל הכי טוב לי לעשות את זה לבד בבית - בשיא העדינות!

    השבמחק
  20. my blog

    Look into my web page lawyer lead generation
    My page ... lawyer leads

    השבמחק
  21. Click For More Info

    Also visit my blog - bankruptcy lawyers
    Also visit my website ; foreclosure law

    השבמחק