‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

8.9.2011

לחות טיפולית

הכל התחיל כשנגמר לי קרם הגוף של ווזלין ששירת אותי בנאמנה כמה חודשים טובים. בד"כ אני נאמנה לקרם גוף הזה, כיוון שאני מוצאת אותו במבצעים טובים בפראמים ובזכות הגודל שלו (700 מ"ל) הוא מספיק לי להמון זמן ועושה עבודה טובה של לחות וניחוח נעים. אני משתמשת בקרם גוף אחרי כל מקלחת וזה צעד הכרחי מבחינתי בשגרת הטיפוח היומית שלי.
באותו זמן שהסתיים הקרם של ווזלין, הזדמן לי להגיע לסניף ביוטיקייר והחלטתי לנסות את סדרת קרם הגוף שלהם בניחוחות "שאינם חיקוי של ניחוחות ויקטוריה סיקרטס", או איך שהם אוהבים לנסח את זה... וויקטוריה או לא וויקטוריה, לקרמים יש ריחות מאד דומיננטים ומתוקים אז לקחתי שניים מהסדרה להתנסות ראשונה.
הירוק הוא בניחוח קיווי אגס והסגול הוא בניחוח דובדבן אפרסק. סלט פירות שלם, אבל מבחינתי הניחוחות הם סינטטיים לחלוטין ולא מזכירים בכלום את הפירות המשוייכים אליהם. אין הדבר אומר שלא מדובר בריח טוב - להפך, יש להם ריח נעים לדעתי ובזמן השימוש בהם זה היה הדבר שהכי נהנתי ממנו. 
מה שפחות נהנתי ממנו היה היובש שהתפתח לי בעור אחרי כחודש של שימוש בלעדי בקרמים האלה. בתופעה דומה נתקלתי רק תוך כדי שימוש בקרם משזף של קליניק - העור נהייה יבש, מגורה, עוקצני ומגרד. ממש לא התופעה שהייתי מצפה לה עם שימוש יום יומי בקרם לחות שאמור, ובכן, לספק לחות...
ככל שהמצב החמיר הגעתי למסקנה שאכן מדובר בקרמים של ביוטיקייר שגורמים לזה ולא במשהו אחר, ובצר לי חיפשתי אחרי קרם גוף שיתקן את הבעיה. בסניף שופרסל מצאתי מבצע משתלם על קרם גוף של ד"ר פישר מסדרת Effective Care, וכיוון שזכרתי לטובה את קרם הידיים שיש לי מהסדרה, קניתי את קרם הגוף לעור יבש ומגורה - Intensive Relief.
הוא עלה לי במבצע 20 ש"ח במקום 29.99 ש"ח עבור 700 מ"ל. הוא מתהדר בחומרים שמרגיעים עור מגורה ויבש (שמן שיבולת שועל, אלאנטואין, שמן שקדים, ויטמין E) ומיועד לטיפול בעור עם בעיות כאלה.
אין מה לומר, קרם הגוף הזה הציל אותי. כבר בשימוש הראשון הרגשתי הקלה ותחושת רגיעה באזורים שהיו מגורים ומגרדים על העור. תוך יומיים הכל נעלם - העור חזר למצב תקין - מאוזן וחלק, ואין מרוצה ממני! 
לקרם עצמו, בניגוד לאלה של ביוטיקייר, יש ניחוח קוסמטי נקי ולא פירותי כלשהו, אם כי גם הוא דומיננטי. המרקם שלו עבה למדי, אבל הוא נמרח בקלות ונספג בזריזות.
אני לא יודעת מה בדיוק בקרמים של ביוטיקייר גרם לי לתגובה כ"כ לא נעימה, אולי הם באמת לא נותנים מספיק לחות והעור שלי פשוט היה צמא, או אולי אני אלרגית  לאחד הרכיבים בהם  - אין לדעת! 
אני בכל זאת לא מתכוונת לזרוק אותם, כיוון שהניחוח שלהם באמת נעים ואני אשמור אותם להזדמנויות שאני ארצה ניחוח פרשי של קרם ולא בושם - שאז אני יכולה למרוח אותם רק באזורי דופק בדיוק כמו בושם ולא כקרם לחות רגיל.
את הקרם של ד"ר פישר אני מאמצת בשמחה ובעתיד ארכוש עוד מהסדרה הזאת ,במקום לחזור למוצרים של ווזלין - כי אם אפשר לתמוך בתעשייה מקומית אז למה לא?
כפי שהזכרתי, את סדרת אפקטיב קייר של ד"ר פישר הכרתי כבר דרך קרם הידיים שיש לי, גם הוא מיועד לעור יבש. בידיים אין לי בעיה של עור יבש, אבל אני תמיד קונה קרמי ידיים שמיועדים לעור כזה כי אני אוהבת את האקסטרה לחות והסמיכות שיש להם. קרמים רגילים הרבה פעמים מרגישים לי דלילים וכאילו הם נספגים מהר מידי בידיים בלי להשאיר הרבה תועלת. 
לקרם הזה גם יש ניחוח קוסמטי דומיננטי, אבל הרבה פחות נעים מזה של הקרם גוף. הוא לא מאד סמיך, נספג תוך זמן סביר ומותיר ידיים נעימות. קניתי אותו בזמנו במבצע 10 ש"ח שהיה בסופר פארם.
 המוצר שבאמת מספק מענה לידיים יבשות, הוא קרם ידיים מאד פשוט ועממי של חברת Fenjal. זה קרם ידיים המכיל סיליקון ויש לו מרקם מאד שונה מקרמים אחרים. הוא סמיך וסיליקוני (כמובן..) ולוקח לו הרבה יותר זמן להספג בעור. אבל אם ממתינים בסבלנות לספיגה הוא נותן תוצאות - הידיים מאד רכות והוא מטפל ביעילות באזורי יובש. למדתי להשתמש בו מאמא שלי, היא צמודה לקרם הזה כבר שנים ויש לה את הידיים הרכות ביותר בעולם! 
אני שומרת את הקרם הזה במגירה במטבח - ככל שעובר עליי יום ארוך של בישולים ושטיפות כלים והידיים כבר זועקות הצילו, אני שולפת אותו ונותנת לידיי הענוגות טיפול מפנק שאחריו הן מודות לי. הידיים חוזרות להיות נעימות ורכות כמקודם ושופרפרת הקרם חוזרת למקום הכבוד שלה במגירת המטבח. 
לפעמים הפשוט ביותר, דווקא הוא עושה את העבודה כמו שצריך!
אני קונה אותו בסופר והוא בד"כ מתומחר בין 10 ל-15 ש"ח. 

עד כאן סקירת מוצרים ש"הצילו" לי את העור בתקופה האחרונה. אני מקווה שלא אתקל שוב בעתיד בתופעות כ"כ לא נעימות של יובש קיצוני, ואם אתן סובלות מזה- אני ממליצה בחום להשתמש בסדרה הזו של ד"ר פישר, ועבור הידיים בקרם של פנג'ל.

האם התנסיתן בקרמים שציינתי כאן? ספרו לי :-)



6 תגובות:

  1. ניסיתי את קרמי גוף של ביוטיקייר והם סבבה. לי יש עור רגיל ובניגוד אלייך הם לא גרמו לתופעות קיצוניות (אבל גם קרם של קליניק לא)
    בניגוד אלייך אני מעדיפה מוצרים שנספגים מאוד מהר. שונאת דביקות שנשארת על גוף/ידיים.

    השבמחק
  2. השאלה אם השתמשת קבוע בקרמים של ביוטיקייר או בשילוב עם קרמים אחרים? אבל כמו שאמרתי, אין לדעת אולי באמת אני אלרגית שם למשהו. או שלעור שלי יש נטייה ליובש שאני לא מודעת אליו בד"כ ומתבטא אם אני משתמשת במוצרים אחרים ממה שאני רגילה אליהם..
    אני גם אוהבת שקרם נספג מהר, אבל מכירה את זה שקרם ידיים נספג מידי מהר ומשאיר אותך בתחושה כאילו לא שמת כלום? היחיד שיש לי שבאמת לוקח לו זמן להספג הוא הקרם של פנג'ל ואותו אני שמה רק במקרים מיוחדים.

    השבמחק
  3. קרם הגוף של וזלין הוא הקבוע שלי, משובח!
    לא מכירה את המוצרים האחרים כאן למעט הפנג'ל שאני מורחת כל לילה לפני השינה. כמו מסכת לחות לכפות הידיים.

    השבמחק
  4. יורשת העצר חובבת של דר פישר ומשתמשת תדיר בקרם גוף מסדרת צמחי מרפאבריח לילך, נעים ונספג מהר.

    450 מ"ל, 325 שקלים לפני הנחה ובד"כ יש 25%.

    קרם ידיים מסדרת צמחי המרפא מעולה לדעתה ונספג בקלילות ומהר. 15 שקלים לפני הנחה , בד"כ אין

    מקרם הידיים פנג'ל הסתייגתי כי נראה לי קרם של דודות עד שהצלחתי להוציא מדנרה את הסוד , קרם פנג'ל ללילה, עושה נפלאות למראה הצעיר לידיים ולמניעת יובש. בתיק יש לי נוטרוג'ינה ליום יום, חסכוני וקופקטי, לא זול לצערי אך נספג מהר.

    השבמחק
  5. הא בדיוק! פנג'ל מרגיש לי כמו טיפול עמוק - מציל נפשות!
    הקרמים של ווזלין טובים מאד, אני אוהבת במיוחד את זה הירוק - יש לו ניחוח כזה פרשי נעים. אבל עכשיו שגיליתי את אלה ד"ר פישר אני בעד להמשיך לתמוך בתעשיה מקומית :-)

    השבמחק
  6. מכירה את סדרת צמחי מרפא - זאת גם סדרה לא רעה.
    חבל להסתייג ממוצרים רק בגלל שיש להם תדמית זו או אחרת - לנסות אף פעם (כמעט) לא מזיק ולפעמים מגלים הפתעות טובות!

    השבמחק