‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

27.9.2011

סוגרים שנה - Summer 2011 Favorites

שנה באה ושנה חולפת ואת השנה הזאת אני סוגרת ביחד איתכן כאן בבלוג בפעם הראשונה! ישבתי וחשבתי איזה פוסט לעשות הן לכבוד ראש השנה והן לכבוד סיומו של הקיץ והחלטתי לשלב בין שני הדברים. הפוסט הזה יהיה פירוט של המוצרים שעשו לי את הקיץ האחרון ושמצאתי את עצמי משתמשת בהם שוב ושוב (כולם הופיעו כאן בבלוג בעבר), לכן הכותרת Summer Favorites. כמו כן, תראו בהמשך הפוסט את הקישור שעשיתי לראש השנה :-)
אז מה היה לנו הקיץ הזה?
ברונזר HOOLA של בנפיט - לא זזתי מהברונזר הזה כמעט כל הקיץ. מכורה אליו ברמות קשות, למרקם החמאתי, לגוון הקרמלי והמושלם, לטשטוש הנוח. מוצר מושלם מכל הבחינות!
סומק קרם של YSL - הגימור החלק והטבעי שלו הפך אותו לסומק האהוב עלי לאיפור יום. לא מבריק, לא מכביד, לא נוזל ולא דוהה. הסמקה אפרסקית נעימה וריחנית שניראת הכי טבעי שאפשר.
סומק טרקוטה מינרלי מס' 2 של ביוטיקייר - הסומק שהשתמשתי בו הכי הרבה לאיפור ערב. גוון וורדרד חם (בגלל נגיעות של זהב) שאפשר להשתמש בו גם כסומק בפני עצמו וגם כהיילייטר מעל סמקים בגוונים דומים. מתקבל איתו מראה סופר מורם לעצמות הלחיים והגוון מאד מחמיא לי.
היילייטר קרם Facial Whip של Elf בגוון Golden Peach - היילייטר במרקם קרם שלבהירות עור כמוני יכול לשמש גם כסומק. בזה השתמשתי כל פעם כשלא היה לי כוח להתאפר, גם על עור נקי ממייקאפ. מעניק גוון חם וקייצי לפנים, קל להנחה וטשטוש עם האצבעות ובגודל נוח לקחת איתך בתיק לנסיעות.
צללית וורודה מסדרת Color Infailible של לוריאל - כבר כתבתי כאן עד כמה אני אוהבת את הפיגמנט שלה, הגימור ובמיוחד העמידות המרשימה גם בימים הלחים והחמים ביותר. סדרה מנצחת!
עיפרון עיניים של YSL בגוון סגול - לא יכולה לספור את כמות הפעמים שיצאתי עם איפור עיניים שהיה מורכב מצללית בסיס נייטרלית מאט או שימר ועליה העיפרון הזה ממסגר את כל העין (מעל קווי ריסים ובתוך קווי המים). טשטוש קליל ולא מדוייק ומתקבל איפור עיניים עמיד ומאד מהיר, נראה דרמטי אבל בגוון סגול כחלחל קייצי ובולט אשר מאד מחמיא לעיניים חומות!
שפתון של סמשבוקס בגוון Splendid - רכשתי את השפתון הזה ממש בתחילת הקיץ והוא התגלה כשוס של העונה. פורמולה חלומית, רכה ונעימה על השפתיים וגוון קורלי כתום טהור ומעלף. אחד הלוקים הנפוצים היה שילוב של השפתון הזה ביחד עם ה-Facial Whip המוזהב. 
גלוס מס' 6 של ביוטיקייר - את אהבתי לגלוס מס' 5 כבר כולם יודעים, אבל הקיץ מצאתי את עצמי משתמשת יותר דווקא במס' 6 - וורוד שימר קר שנתן לשפתיים שלי מראה מעט מלא יותר בגוון שהתאים כמעט לכל איפור.

וכעת לברכות שלי אליכן לכבוד השנה החדשה:
מימין: סומק YSL בגוון 01, שפתון סמשבוקס בגוון Splendid
משפחת הכתומים - מי ייתן והשנה הזאת תהייה שנה של שמחה ובריאות . שהשמש תמיד תזרח עליכן (גם בימים סגריריים) ותאיר את דרככן להצלחה!
מימין: גלוס ביוטיקייר מס' 6, צללית לוריאל Forever Pink, סומק טרקוטה ביוטיקייר מס' 02, עפרון YSL מס' 4
 משפחת הוורודים (עם עיפרון סגול אחד שנדחף) - מאחלת לכל קוראותיי הנאמנות והמקסימות שנה של אושר ואופטימיות. מי ייתן ותראו הכל תמיד דרך משקפיים וורודות ושהעולם יחייך אליכן בחזרה!
מימין: Elf Golden Peach, ברונזר Hoola
משפחת הזהובים - שכולנו נזכה לעושר יקר מפז ושתהיה לכולנו שנה מתוקה מדבש!!

שנה טובה!!!!! :-) 

19 תגובות:

  1. קורה לכולנו! החגים זאת תקופה קצת עמוסה מידי.. גם באוכל..
    השפתון של סמשבוקס! שלא תתחילי לחפש לי אותו בדוכנים של שיסיידו.. ;-)

    השבמחק
  2. וואו איזה יופי של פוסט [אני תמיד נזכרת אחרונה ...קורה לי , היה עמוס בחגים] ! אני חייבת לומר שהכי קרץ לי היה השפתון של שיסיידו , הוא נראה פשוט מהמם! הולכת לבדוק אותו :)

    השבמחק
  3. תהני מהברונזר של שיסיידו! איזה כיף לקבל כאלה מתנות :-) הברונזר של בנפיט לא כהה בכלל - הוא מושלם. אם אני מסתדרת איתו (ואני בהירה מאד), אין מישהי שלא.
    שתהיה שנה מתוקה ומאושרת!

    השבמחק
  4. פוסט נפלא שסוגר תקופת קיץ (ותודה לאל שהיא עברה)
    שנה טובה גם לך :)

    השבמחק
  5. שנה טובה ומאושרת!
    הברונזר של בנפיט נשמע נפלא, אם לא היו לי כל כך הרבה ברונזרים בטח הייתי קונה גם אותו.
    הסומק של YSL נהדר, חבל שהיה מוגבל.

    השבמחק
  6. תודה! :-) גם אני שמחה שהקיץ חולף לו וממתינה למזג אויר סגרירי וקריר יותר!

    השבמחק
  7. שנה נהדרת גם לך! :-)
    אין מספיק מחמאות לברונזר של בנפיט - יופי של מוצר. את הסמקים קרם של YSL אני עדיין רואה בפארמים אבל משום מה רק את הגוונים האחרים בסדרה ולא את הגוון שיש לי. מי שהספיק לקנות אותו הרוויח!

    השבמחק
  8. שנה טובה מותק! מאחלת לך עוד שנה של bloging מהנה :)

    השבמחק
  9. תודה יקירתי! שתהייה שנת בלוגינג נהדרת גם לך :-)

    השבמחק
  10. איזה יופי! ממש אהבתי את הקישור :)
    שתהיה גם לך שנה טובה, מהנה ומלאת ביוטי (על כל פירושי המילה) :)

    השבמחק
  11. תודה אירנה, שתהיה גם לך שנה מלאה באושר ויופי! :-)

    השבמחק
  12. קצר ולעניין והאיחולים מקסימים ! מבאס לשמוע שלא רואים יותר את הגוון הפיצ'י קורלי של איב סאן לורן...(תכננתי עליו כשהסמקים שלי יגמרו...) העיפרון הסגול מאוד יפה וגם השפתון של סמאשבוקס. בעלי חזר מנסיעת עסקים והביא לי ברונזר משגע של שיסיידו, נראה לי שהוא עומד ללוות אותי להמון זמן......כך שאת בנפיט לא אנסה בקרוב (אפילו שהוא קורץ לי...;-) תגידי, הוא לא כהה מדיי? ) שנה טובה ונהדרת !

    השבמחק
  13. שנה טובה ומתוקה ! :-)
    אהבתי את הפוסט , תמיד כיף לקבל המלצות על מוצרים מוצלחים .

    השבמחק
  14. תודה! שנה נהדרת של הגשמת חלומות :-)

    השבמחק
  15. ישראלה, שנה טובה!

    השבמחק
  16. תודה! שנה טובה ומתוקה :-)

    השבמחק
  17. שנה טובה יקירה! שנזכה כולנו ליהנות מהגיגייך גם בשנה הבאה! =)

    השבמחק
  18. תודה רבה שירלי! שתהיה לך שנה נהדרת :-)

    השבמחק