‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

19.7.2011

קניות אחרונות


אז מה העלתי בחכתי במהלך החודש האחרון?
כפי שניתן לראות, אגרתי מגוון פריטים שונים שאספתי מפה ומשם, כולל כמה שנאספו מסניף הדואר.
גלוס 19.99 ש"ח, מגבונים 29.99 ש"ח
נתחיל דווקא עם הרכישה המוצלחת פחות. בנק לאומי מציע למחזיקי חשבונות מסויימים קופונים והנחות בבתי עסק שונים, וביניהם קופון כמעט חודשי לרכישות בסך 50 ש"ח ברשת ללין. הקופון ניתן בחינם לגמרי ולא מותנה ברכישה עצמית בגובה סכום מסויים, אלא אפשר להכנס לחנות, לבחור מוצרים ולצאת בלי להוסיף אפילו שקל אחד. בפעם האחרונה שהשתמשתי בקופון רכשתי מספר מוצרים בגודל מוקטן והפעם החלטתי ללכת על מגבונים להסדרת איפור שתמיד טוב שיהיו במלאי (בייחוד לאור העובדה שאני אוהבת מאד לקחת אותם איתי לנסיעות/חופשות) וגלוס מוקטן  Luscious Lips בגוון Nougat שהסיבה היחידה שלקחתי אותו הייתה כי הוא השלים את סכום הרכישה ל-50 ש"ח.. על המגבונים אין לי הרבה מה להגיד, הניחוח שלהם נעים והם עושים את העבודה, למרות שלדעתי הפורמולה שלהם חזקה פחות ממגבונים אחרים שיש בשוק וצריך לחזור ולהניח אותם על העיניים מספר פעמים עד שכל שאריות האיפור יורדות. הגלוס זה כבר סיפור אחר. ככל הנראה הוא יוכתר אצלי כגלוס הגרוע ביותר בכל הזמנים - ואני יכולה להגיד לכם שעברו אצלי הרבה גלוסים במשך השנים... מדובר במוצר מיותר לחלוטין שלא הייתי ממליצה לאף אחת לרכוש אותו בכסף. בפעם הראשונה שהנחתי אותו גיליתי שזה מסוג הגלוסים מנטה שמרגישים קרירים על השפתיים, למרות שבשום מקום על הגלוס לא רשום את זה. הגלוס עצמו מיימי מאד ושקוף לחלוטין. אם מסתכלים על האריזה אפשר להתרשם שמדובר בגלוס ניודי אבל על השפתיים שום דבר מהצבע הזה לא בא לידי ביטוי.
לסיכום - מוצר שאני לא מבינה איך החברה יכולה לעמוד מאחוריו. ללין בכל זאת מחזיקים מעצמם חברה שמשווקת מוצרים איכותיים, מעין מוצרי בוטיק אפילו, אז אני לא מבינה איך מי שאחראי על ליין הקוסמטיקה הרשה לעצמו להחליט לשווק את הגלוס הזה. ליין הקוסמטיקה שלהם בכלל תמיד הרשים אותי כעלוב למדי ורשלני, אבל עד שלא ניסיתי את הגלוס לא ידעתי עד כמה..
פלטת צלליות 25 ש"ח (במקום 69.99 ש"ח)
הרכישה הבאה היא ספונטנית לגמרי, מסוג הדברים שאת כמעט נוטשת את הסטנד עד שאת שמה לב שזה שם. נכנסתי למשביר על מנת לבדוק את ההנחות עד 65% על מותגי איפור עממיים שהיו אמורות להיות שם (אגב, לא הנחות ולא נעליים..) וחלפתי על פני הסטנד של מייבילין. שם צד את עיניי מבצע על פלטות 4 צלליות מסדרת EyeStudio ב-25 ש"ח בלבד. לא שווה? בחרתי צלליות בגוונים וורודים וסגולים וזאת הייתה גם הזדמנות עבורי לנסות לראשונה צלליות של מייבילין. מניסיון אחד איתן אני יכולה לדווח שהן נעימות מאד לשימוש - הפיגמנט רווי באופן ממוצע, הן לא אבקתיות אלא רכות  ומאד קל לעבוד איתן, הטשטוש שלהן מאד נוח. אני השתמשתי בהן מעל פריימר והן החזיקו לי מעמד לכל היום. הייתי ממליצה עליהן לכל מי שאוהבת איפור יחסית עדין ושלא חובבת התעסקות עם צלליות בפיגמנט חזק. בשבילי זה אופציה מצויינת לאיפור יום יומי וכצלליות בסיס כך שאני מרוצה מהרכישה. מה גם שהאריזה קטנה ושטוחה ונוחה לנשיאה בתיק לתיקונים והוספות במשך היום.
ריסים מלאכותיים 4.50 ש"ח
כמובן ששום קנייה היא לא שלמה בלי קפיצה לביוטי-קייר, אבל הפעם הייתי ממש חסכנית... לקחתי רק שני זוגות ריסים מלאכותיים שנגמר לי המלאי שלהם. הביוטי מציעים בינתיים רק שני סוגים של ריסים (לפחות בסניף שלי) - המראה הטבעי והמראה המעט יותר מלא ודרמטי. את הריסים עצמם אני תמיד צריכה לקצר על מנת שיתאימו לאורך העין שלי ולא ייפרדו בקצוות. הבסיס שלהם שחור ולכן חייבים להשתמש בהם רק במראה שכולל גם סוג של איי-ליינר דומיננטי. לי נוח לעבוד איתם כיוון שכבר יש לי קצת ניסיון, אבל יכול להיות שמתחילות ייתקלו קצת בקשיים לאור הבסיס המעט קשיח שלהם שצריך לדעת לעבוד איתו. מצד שני - המחיר שלהם מצויין ומאפשר הרבה מרחב לניסוי וטעייה.
סומק קרם 5.48 דולר
סומק קרם בטיובה של e.l.f נרכש באי-ביי תמורת כ-20 ש"ח. הסומק הזה יכול לשמש גם כהיי-לייטר הן על עצמות הלחיים והן על עצם הגבה או בכל מקום אחר בפנים שאנחנו רוצות להדגיש. יש לי לאחרונה חיבה מוגברת לכל גווני האפרסק לכן בחרתי את הצבע הקרוי במקוריות רבה - peach. הסומק הזה הוא חלק מסדרה שלמה שניקראת Shimmering Facial Whip והוא מוצר רב שימושי שניתן להשתמש בו על הפנים, העיניים והשפתיים. יש לי גוון נוסף בסדרה ממשפחת הורודים שנמצא איתי קבוע בפאוץ' האיפור בתיק היום יום שלי.
קונסילר 87 ש"ח בסטרוברי
הרכישה הבאה היא רכישת צורך - קונסילר אסתי לאודר מסדרת Double Wear בגוון 2 light medium. הקונסילר הקודם שלי הסתיים ולא בזבזתי זמן לרכוש אחד חדש בסטרוברי. מדובר בקונסילר הקבוע שלי לכיסוי כהויות מתחת לעיניים ואני אכתוב עליו פוסט נפרד ומפורט בקרוב, כולל השוואה לקונסילר אחר המיועד לאותה מטרה. 
מברשת סיגמה F80 באתר 16 דולר
לאחרונה הצטרפתי לתוכנית בלוגרים של סיגמה וקיבלתי כשי הצטרפות ולצורך סקירה מברשת מהסדרה הסינטטית שלהם לפנים. המברשת שאני קיבלתי היא ה-F80 השטוחה שמיועדת בעיקר להנחת מייק-אפ, אבל לפי הפרוספקט שהגיע איתה מתאימה גם לשימושים אחרים. סקירה מפורטת של המברשת וכן השוואה למברשת אחרת מאד דומה לה תגיע בקרוב.
שפתון 85 ש"ח

פריימר 95 ש"ח
וכעת אני מגיעה לרכישה היותר "מרגשת" (לפחות אותי...) מבין כל הקולקציה. כשאחד מאתרי הקופונים הציע קופון לקניות ברשת אפריל בסך של 150 ש"ח תמורות 75 ש"ח בלבד, קפצתי כמובן על המציאה. קופונים כאלה הם תמיד ברכה ואני נהנת להשתמש בהם לקניית מוצרים שבד"כ מתומחרים במחיר גבוה מידי והקופון מאפשר לי להוציא עליהם סכום שפוי יותר. את הקופון של אפריל החלטתי לנצל הפעם לקניית מוצרי Smashbox שזוכים אצלי בד"כ להזנחה מתמשכת, למרות שמדובר במותג מצויין ואיכותי. לקחתי את הפריימר שלהם לעיניים - Photo Finish Lid Primer (המצויין) וכן שפתון שפיתה אותי מהרגע שהנחתי עליו את העיניים - Photo Finish lipstick with Sila-Silk technology בגוון Splendid. השפתון הזה כל כך כל כך יפה, אני פשוט מאוהבת! הגוון שלו הוא קורל ממשפחת האפרסקיים והוא פשוט השפתוון המושלם לקיץ. משיחה אחת על השפתיים תיתן מראה טבעי ועדין, אבל אם מוסיפים עוד שכבה או שניים מתקבלות שפתיים בצבע מעלף וחי עם בדיוק המידה הנכונה של ברק. כבר ציינתי כאן בעבר שאני לא מחובבות השפתונים אלא פריקית של גלוסים, אבל השפתון הזה הצליח לעורר בי אובססיה חדשה לתחום. הוא נעים למריחה, יושב מצויין על השפתיים, בעל עמידות סטנדרטית אבל הצבע הוא שעושה את כל ההבדל.

בתמונה הוא באמת לא נראה כמו משהו מיוחר אבל הצבע בסווטצ' נאמן למציאות ואפשר לראות את הברק הנפלא שיש לו. את התמונה של השפתיים שלי צילמתי אחרי הנחה של שכבה אחת ואפשר לראות שהוא באמת מצטלם נפלא (כפי שהשם שלו מרמז) ונראה טבעי לחלוטין, כמעט כאילו אין שום דבר על השפתיים שלי (מבחינת מרקם). לאחרונה אני מסתפקת בכמה שכבות של השפתון הזה, מעט סומק קרם ומסקרה ויוצאת מהבית - אני נותנת לשפתיים שלי במה מרכזית לשם שינוי (בד"כ זה העיניים). אם אתן מחפשות צבע בהיר, חיי וקיצי ממשפחת הקורליים אין לי מספיק מילים להמליץ על השפתון הזה - רוצו לנסות אותו! (לסוואטץ' שפתיים נוסף הכנסו לכאן)

עד כאן דיווח הרכישות שלי מהחודש האחרון. האם גם אתן קניתם משהו והתאהבתם בו כמו שאני מאוהבת בשפתון? האם ניצלתם את הקופון ברשת אפריל? ספרו לי :-)

6 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל!
    - לא התקרבתי אף פעם למוצרי איפור של ללין וגם האמת מוצרי גוף שלהם לא הלהיבו אותי אף פעם... לדעתי כל הליין איפור מכוון יותר לילדות/נערות.
    - את מחדשת איפור במהלך היום? אני אף פעם לא סוחבת איתי מוצרים כמו צלליות. הפלטה של מיבילין נראת לא רעה והמחיר אחלה.
    - בדקת ריסים באיביי? אני לא משתמשת בכלל בכאלה ודורשת פוסט!
    - יש לי גם שני גוונים של סופלה (ככה אני קוראת להם). חמודים אבל לא משהו יוצא דופן.
    - גוון של קונסילר הוא צהוב לגמרי או עם מעט ורדרדות/כתום?
    - מגניב ששלחו לך גם מברשת! מחכה לגיבאווי ;)
    - השפתון נראה הורס בטמפטליה. בתאורה שלך הוא מעט אחר. ניסיתי פריימר לעיניים ולא סבלתי אותו האמת אבל זה מעולה שהוא טוב לך, במיוחד במחיר מבצע.

    חפרתי? :)

    השבמחק
  2. חפירות מתקבלות בברכה :-)
    גם אני לא התקרבתי לאיפור של ללין חוץ מסקירה שטחית. הפעם לקחתי גלוס כי המוכרת עצבנה אותי ולא היה לי כוח לחפש משהו אחר שישלים לי את הקנייה לסכום של הקופון וחשבתי לעצמי שכמה כבר אפשר ליפול על גלוס...
    לא מחדשת איפור במשך היום אבל כן לפעמים זקוקה לרענון איפור מאיפור יום לאיפור לילה אם אני יוצאת לאנשהו ישר מהעבודה בלי לעבור בבית קודם. לכן אני תמיד סוחבת איתי כמה פריטי מפתח שיכולים לבצע את הטרנספורמציה הזאת.
    באי-ביי יש המוני המוני ריסים במחירים מצחיקים לגמרי, אבל בתאכלס המחיר זהה לאלה של הביוטי קייר אז אני לא טורחת להזמין משם. אעשה פוסט ריסים מיד בהזדמנות הראשונה שיצא לי להשתמש באלה. צפוי לי אירוע או שניים במהלך אוגוסט אז תתכוננו :-)
    הקונסילר הוא לגמרי ממשפחת הצהובים- אני מתכננת לעשות לו פוסט ראש בראש בקרוב עם השוואה לקונסילר אחר ממשפחת הסלמון.
    השפתון הורס נקודה. בטמפטליה התמונה של השפתון עצמו הכי קרובה למציאות אבל הסוואטצ' על השפתיים דווקא לא כ"כ. הוא נראה כמעט חסר פיגמנט שם וזה לא המצב במציאות. האמת שזה חלק מהסיבה שהוא הורס - באור יום יש לו גוון אחד ובלילה גוון אחר, זה מאד תלוי בתאורה. מעלף כבר אמרתי? :-)
    אני רוצה לעשות גיבאווי של סיגמה, אבל אני אחכה קצת עם זה קצת כדי להגיע לרמת עוקבים שתאפשר לי לבקש את הקיטים השווים באמת לתת לכם :-)

    חפרתי גם!

    השבמחק
  3. רק עכשיו ראיתי שהם מקבלים גם כמות אנשים בפייסבוק כאינדיקציה לאיזה מוצר לשלוח. הייתי צריכה לחכות גם...טוב נו לומדים משהו!

    השבמחק
  4. תתחדשי.
    הצלליות של מייבלין, ממה שניסיתי בפארמים, די אהבתי את מרקם והמריחה, אבל משום מה לא קניתי אף פעם. המוצרים של אסתי מעולים בעיני, אבל קצת יקרים.
    הסומק קרם של ELF מאוד מאוד נראה לי. אוהבת.
    מה שהכי אהבתי זה השפתון של סמאשבוקס, הסוואטש על השפתיים שלך ממש מדהים.

    השבמחק
  5. וואו! תתחדשי! אם יש משהו שמרגש אותי זה מצבור של רכישות אז ממש התרגשתי בשבילך.
    כל הכבוד על הדבקת הריסים. מצטרפת למרינה ודורשת פוסט!
    היה לי חבל לשמוע על ללין ואני מודה שחידשת לי, לא שמתי לב בכלל שיש להם חיין של איפור אז עכשיו פתרת לי התלבטות עתידית.
    השפתון מקסים ויושב על השפתיים (המדהימות) שלך ממש יפה ונראה טבעי.
    אשמח אם אפשר סיקור קצרצר על e.l.f. אף פעם לא התנסיתי במוצרים שלהם.
    אחלה סיקור ושוב תתחדשי והכי חשוב תהני מהרכישות!

    השבמחק
  6. מיכל - כדאי לנסות את הצלליות של מייבילין, בייחוד כשיש עליהן מבצע, הן באמת נחמדות!
    על הסומק של ELF אני אכתוב משהו קצת יותר מפורט בקרוב כולל סוואטצ'ים.
    והשפתון באמת מהמם :-)

    ספרנית - גם אני מאד מאד אוהבת מצבורי רכישות חדשות!
    קוסמטיקה של ללין - אל תתקרבי...

    השבמחק