‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.9.2011

היפים והמפורסמים

אחרי שסגרנו את השבוע שעבר בתרגשות מכניסת מותג איפור חדש לארץ, נפתח את השבוע הבא עלינו לטובה בפינתנו הקבועה. 
הפעם נתמקד בשחקנית צעירה ומפורסמת שנדמה שיש לה הכל - בלונדינית, עיניים ירוקות מהממות, שפתיים מלאות ומבנה גוף אלוהי. סקרלט ג'והאנסון מככבת לאחרונה בכותרות לא רק בגלל כל המעלות הנ"ל, אלא בעיקר בגין תמונות עירום שלה שנחשפו לציבור הרחב ממש לאחרונה (ואת התמונות תצטרכו לחפש בגוגל בעצמכן..).
כיוון שבכל זאת באיפור עסקינן, ולא בחלקי גוף אחרים, נתמקד כמובן באיפור של הגברת.
מקור
יפייפיה ללא ספק! האיפור עיניים שלה כאן ממש לטעמי - ההדגשה האפורה/ירוקה מאד מחמיאה לה. הסקין לעומת זאת נראה לי טיפונת מפוספס כאן, נדמה כאילו הסומק הונח נמוך מידי בפנים ולא טושטש כהלכה. 
גוון השפתון לעומת זאת - מאד יפה ומחמיא לה.
סקרלט, בהתאם לשמה (סקרלט באנגלית זה סוג של אדום), אוהבת שפתונים אדומים ומופיעה איתם בהזדמנויות שונות. נבחן שתי דוגמאות לכך:
מקור

מקור
אז בתמונה הראשונה יש לנו שפתון אדום כהה (מזכיר לי מאד את Russian Red של מאק) שלדעתי מאד מחמיא לה. ביחד עם איפור העיניים המצומצם (ושימו לב לאייליינר שהונח לא ממש בדייקנות! זה גורם לי לחשוד שעל האיפור הזה היא אחראית בעצמה) והסומק האדמדם, מתקבל מראה נקי ואלגנטי. 
בתמונה השנייה, לעומת זאת, משהו לא עובד. השפתון נראה לי בהיר מידי עליה ומחוויר את יתר הפנים והצבע הזה פשוט לא יושב עליה יפה. הוא נראה כתום מידי, לעומת האדום עמוק שבתמונה הראשונה. שפתונים אדומים כתומים הם מסוג השפתונים שמחמיאים למעט מאד נשים (לדעתי). סקרלט היא מסוג הנשים שזה מחמיא להן פחות..
אבל לסקרלט יש גם מראות איפור עם שפתונים וורודים/ניודים והיא ניראת בהם מקסים:
מקור
איפור עיניים עדין בגווני זהב ואייליינר שחור דק. כאן רואים שכבת מייקאפ כבדה יותר מבד"כ - חדות העין יבחינו בחוסר אחידות במרקם העור באזור המצח. גם לכוכבות קולנוע יש ימים של עור גרוע!
מקור
מאד אהבתי את איפור העיניים הסגול שלה כאן. יש פה שילוב נהדר של סגול לילך בהיר ובולט, עם טשטוש ורוד וצללית גליטר מבריקה בפינות הפנימיות. בשילוב עם הסומק הוורדרד והשפתון הניודי המוצלח, מתקבל מראה חגיגי וצבעוני, ועם זאת קלאסי ומחמיא. זאת דוגמה מצויינת לאיך אפשר להשתמש בצלליות צבעוניות ולצאת מזה בשלום מבלי להיראות כמו ליצן!
התמונה הבאה היא עוד דוגמה מצויינת לסגנון איפור שמכונה: No makeup makeup - כלומר איפור שלא נראה כמו איפור.
מקור
במבט ראשון זה נראה כאילו אין לה כאן איפור בכלל, אבל אם מתחילים להסתכל מקרוב רואים שיש איפור, רק שהוא הונח באופן שייראה כאילו הוא לא קיים. הדגש כאן הוא לא על גוונים ומרקמים, אלא אך ורק על הצללות והדגשות של חלקים מסויימים בפנים. העיניים מאופרות בצלליות נייטרליות לגמרי במטרה לחדד את הצורה שלהן, הסמקה והצללה באזור הלחיים טבעיים מאד וגם השפתיים ניראות כאילו רק נמשח עליהן גלוס שקוף מבריק (למרות שלהערכתי מדובר בגלוס וורדרד עדין).
דווקא סוג האיפור הזה דורש מקצועיות להנחה מדוייקת ונכונה. צריך להשתמש בגוונים שמתכתבים באופן מושלם עם הגוונים הטבעיים ולהזהר מליצור מראה "עשוי" מידי. יש מה ללמוד ממנה (או מהמאפר/ת שלה..)!
וכמובן שאין כמעט פינה שאני לא כוללת בה "נפילת איפור" - כדי להוכיח לנו שגם המושלמות ביותר לפעמים נופלות:
מקור
 האייליינר הלבן המודגש בקו העין התחתון הוא פשוט...לא.... לא נראה טוב, עושה מראה חייזרי ולא קשור בכלל ליתר האיפור שלה. אל תנסו את זה בבית...

עד כאן פינתנו להיום. אני חושבת שבשבועות הקרובים אני אעשה הפסקה מהפינה הזאת, או שאהפוך אותה לפינה דו שבועית (במקום מידי שבוע). לא הייתי רוצה שהפוסטים בבלוג יהפכו מונוטוניים וצפויים מידי. אשמח לשמוע פידבקים בעניין (מה תרצו לראות יותר/פחות בבלוג) :-)

מה דעתכן על סקרלט? איזה איפור מאלה שהצגתי כאן הכי התחברתן אליו? שתפו אותי!

14 תגובות:

  1. לא, היא פשוט הורסת!! מראה ה"ללא איפור" הוא המוצלח ביותר לדעתי... במקרה שלה באמת כל המוסיף גורע...

    השבמחק
  2. היא אחת היפות! גם אני ממש אוהבת את התמונה של האיפור "בלי איפור" - כל היופי הטבעי שלה מודגש שם והיא ניראת כ"כ צעירה

    השבמחק
  3. היא מדהימה (לרוב) ולא סתם היא נציגה של קו איפור D&G... אני מסכימה ששפתון אדום-כתום לא כזה מחמיא לה אבל אדום נקי ממש יפה לה.

    השבמחק
  4. בפרסומות של D&G היא בכלל מהממת..

    השבמחק
  5. אני לא מתה עליה כל כך. מה שכן יש כאן כמה מראות איפור שבהחלט אפשר לשאוב מם השראה. ממש אהבתי את המראה הראשון ובעיקר את השילוב בין צללית הירוקה והגלוס הורוד. איפור עיניים בסגול הורס לגמרי!

    השבמחק
  6. לסקרלט יש נתונים טבעיים יפים שקשה לפספס איתם.

    אהבתי הכי את המראה באיפור העניים הסגול. - מהמם והולם לה.
    פחות אוהבת את הגוונים האדומים עליה.

    עדיין מחכה לביקור :)

    השבמחק
  7. האמת שאני לא מתה עליה כשחקנית, אבל אני חושבת שמבחינת יופי היא מהממת. האיפור עיניים הסגול ממש נתן לי השראה! אנסה על עצמי בקרוב :-)

    השבמחק
  8. אני רואה שיש רוב של הסכמה כאן לדעתי שהאיפור הסגול מהמם. אני גם אוהבת את המראה הנקי עם האייליינר והשפתון האדום דם.
    חביבתי, מבקרת אצלך. אין צורך להמשיך להמתין :-)

    השבמחק
  9. לא מגיבה, לא ביקרת...

    השבמחק
  10. יפהפייה סקרלט, אין על כך עוררין. האיפור הראשון עם גווני הירוק אפור מהמם!!! האיפור בתמונה השניה מאוד מחמיא לה, קלאסי, לדעתי חוסר הדיוק בציור האייליינר ממש לא מפריע פה...היא נראית מדהים. בתמונה השלישית- אני דווקא חושבת שמתאים לה שפתון אדום כתום אך איפור העיניים לא מסתדר לי פה בשילוב עם השפתון הספציפי....בתמונה הרביעית איפור מקסים ופשוט והחצ'קונים ("חררה";-) במצח לא מפריעים... היא מדהימה גם עם חצ'קונים ;-) האיפור הסגול בתמונה החמישית מהמם ברמות ומשתלב נפלא עם צבע העיניים והעור של סקרלט. מראה האיפור הטבעי בתמונה השישית מקסים כל כך!!! מסכימה עימך לגבי האיפור בתמונה האחרונה, הקו הלבן התחתון ממש לא מחמיא ובכלל אין התאמה ליתר האיפור בפנים...קצת חייזרי משהו...פיספוס...(גם זה קורה לפעמים...:-) לגבי הבלוג שלך....עד עכשיו אין תלונות :-) אני נהנית מהכל ! בלוג מדליק ! לגבי הפינה של היפים והמפורסמים....דו שבועי, נראה לי :-)

    השבמחק
  11. אני נפלתי מהאיפור הסגול והטבעי - היא ניראת שם מהממת!
    תודה על הפידבקים. אני גם חושבת שהפינה הזאת תהפוך לדו שבועית במקום פעם בשבוע :-)

    השבמחק
  12. אז תגידי סקרלט, באיזו מברשת סומק את משתמשת??
    היא מהממת ברמות על ומקור השארה.

    השבמחק
  13. במברשת סומק של ג'ייד מודבקת עם סלוטייפ? ;-))

    השבמחק