‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

28.6.2011

איזה כיף שהיה לי הבוקר

כפי שניתן ללמוד מהכותרת - היה לי בוקר של כיף היום. יצאתי עם שקיות עמוסות הן מהביוטי-קייר (איתם, כמו שאתם יודעים, אני מנהלת יחסי אהבה מתמשכים) והן מהסופר-פארם (איתם זה יותר יחסי אהבה-שנאה...).
קניות איפור וקוסמטיקה מתחלקים אצלי ל-3 סוגים: 
1. קניות ברשת - בעיקר של מותגים/מוצרים שלא ניתן להשיג בארץ.
2. קניות של צורך/קניות מבצע - חידוש מלאי ו/או ניצול מבצעים משתלמים במיוחד
3. קניות סתם כי מתחשק - הסוג האהוב עלי! 
אז היום אלה היו קניות מהסוג השלישי. היכונו לרשימה ארוכה...... (מחירים+מספרים/שמות בסוף הפוסט)


פתחתי את הסבב בביוטי-קייר ושם הצטיידתי בסומק קורלי מקסים, צללית יחידה בצבע לילך בהיר, צללית כפולה לגבות, ברונזר מאט, תוחם שפתיים, שפתון לחות לשפתיים (אשר קראתי עליו המלצה בבלוג האהבות הקטנות של החיים) ומכשיר להוצאת שחורים. 
סומק מס' 08
זאת הפעם הראשונה שאני מנסה את הסמקים של הביוטי-קייר, אבל בינתיים לפחות הוא נראה מבטיח. בחרתי צבע קורל בהיר אבל לא כתום מידי, ומסוואטצ' שעשיתי עם האצבע התרשמתי שהמרקם שלו דחוס במידה הנכונה ואינו אבקתי או מתפורר. 
ברונזר משזף מס' 01 קקאו

הברונזר אף הוא ניסיון ראשון שלי והלכתי על הבחירה הבטוחה - במרקם מאט. יש ברונזר נוסף שנראה בהיר יותר ובעל שימר חזק מאד ועליו וויתרתי. הברקות טבעיות יש לי מספיק, אני משתדלת להמנע ממוצרים מבריקים מידי בחודשי הקיץ. סוואטצ' עם האצבע מעלה שהמרקם שלו אינו דומה לזה של הסומק והוא טיפה פחות קרמי ומעט יותר אבקתי. עם זאת, אני לא נותנת פסק דין סופי כיוון שטרם השתמשתי בו על הפנים ואני לא יכולה להעיד על ביצועיו בפועל. 

צללית לגבות מס' 20
צללית יחידה מס' 07














גם הצלליות הן קניה ראשונה ובחרתי צללית לילך בהירה שימרית אשר משום מה אין לי באוסף כמוה ואני מרגישה בחסרונה בשילובים שונים של עיניים מעושנות, וכן אספתי לחיקי צללית כפולה לגבות - חצי בז' כהה עכברי מעט וחצי חום כהה (שניהם במרקם מאט). בעקרון הצללית שאני משתמשת בה כרגע למילוי הגבות (אני לא חסידת העפרונות) היא חלק מפלטת צלליות גדולה ומגושמת ולפעמים אני צריכה לשלוף את כל הפלטה רק בשביל הצללית הזאת. לכן החלטתי לחפש צלליות מתאימות באריזה נפרדת ונוחה ומזל שמצאתי את אלה בביוטי-קייר, כי הייתי מאד קרובה להזמין סט צלליות לגבות של חברת Benefit, מה שהיה עולה לי הרבה יותר מה-9.90 ש"ח ששילמתי בביוטי-קייר...
בתוחמי השפתיים שלהם אני משתמשת כבר שנים ומרוצה מהם מאד. יש להם שני גוונים שאני רוכשת כל פעם מחדש וזה שקניתי היום הוא אחד מהם. מדובר בגוון וורוד-חום שמשתלב טוב עם הצבע הטבעי של השפתיים שלי וכן עם רוב הליפסטיקים והגלוסים שיש לי. האם הוא עמיד שעות על גבי שעות? ממש לא, אבל גם לא נתקלתי בתוחמי שפתיים של חברות יוקרתיות שעמידים לחלוטין בפני זמן+אוכל+שתייה. זה של הביוטי-קייר נעים מאד למריחה (מרקם רך) והוא מחזיק מעמד בכבוד גם אחרי כוס מים אחת או שתיים וארוחה קטנה. מבחינתי זה מצויין.
הנפילה של היום - מכשיר להוצאת שחורים, אבל לא באשמת הביוטי-קייר. יכול להיות שזה מכשיר מצויין שעושה את עבודתו נאמנה, אבל דברים מהסוג הזה הם פשוט לא בשבילי.... אני פחדנית ידועה בכל הקשור לגרימת כאב עצמי וכמו שאני לא יכולה למרוט לעצמי שערות עם שעווה, כך גם מסתבר שאני לא יכולה להוציא לעצמי שחורים באופן ידני... ניסיון אחד או שניים הספיקו לי להבין שאני אחזור בינתיים לשיטה הרגילה שלי להוצאת שחורים, שאולי פחות אפקטיבית אבל גם הרבה פחות מפחידה... 
על השפתון לחות אין לי הרבה מה להגיד. רכשתי אותו כאמור בעקבות המלצה שקראתי עליו. הדבר היחיד שאני כן כבר יכולה להגיד זה שהריח שלו קצת דומיננטי ומתוק מידי לטעמי, אבל ייתכן שביצועיו יכפרו על כך. מי שלא אוהבת ליפסטיקים או גלוסים בעלי ניחוח - זה לא המוצר בשבילה.
סה"כ 7 מוצרים בפחות מ-50 ש"ח = קנייה מוצלחת + + + אחחח כמה שאני אוהבת את החנות הזאת.....


משם המשכתי למשביר לצרכן ונדלקתי על הסטנד של הקולקציה החדשה מבית L'oreal, ובעיקר על הצלליות החדשות מסדרת Infaillible. כאן החלה סאגה מצערת לאור העובדה שעל הסטנד היה רשום מחיר של 35 ש"ח ליחידה, אולם בקופה התברר שהמשביר קבעו מחיר חדש של 40 ש"ח ליחידה. בנקודה הזאת, כמובן, חטפתי עצבים. אם היבואן והמשווק חשבו לנכון למכור את הצלליות האלה ב-35 שקלים ואף ציינו את המחיר במפורש על הסטנדים שסיפקו לחנויות - מאיפה החוצפה של המשביר להתעלם מזה לחלוטין ולקבוע סכום שגבוה ב-5 שקלים וגם לא לשנות את המחיר הנקוב על גבי הסטנד?? כשעשיתי פרצוף ושאלתי את הקופאית מדוע המחיר שונה היא ניסתה לשכנע אותי שבסה"כ מדובר בהבדל של 5 שקלים והאם זה עקרוני לי. אז כן קופאית המשביר יקרה, פרסום מטעה וסכומים נוגדים עקרוניים לי מאד ולא כי תשלום 5 השקלים האלה יביא לחורבני הכלכלי, אלא כי אני לקוחה שלא אוהבת שמזלזלים בה. יצאתי משם בלי צלליות ובחרון אף לכיוון הסופר פארם, לבדוק אם גם שם יש מדיניות תמחור שרירותית. 
לשמחתי - בסופר פארם המחיר המוצג והמחיר בפועל זהים כאחד - 35 ש"ח הצללית. שמחה וטובת לב הצטיידתי בשתי צלליות ובדרך לקופה אספתי גם מברשת סומק זוויתית של ג'ייד, תכשיר לשיזוף עצמי של Lancaster וקרם רב שימושי בפחית של Nivea.
L'oreal Infaillible

Forever Pink 004
Purple Obsession 005



הצלליות מסדרת Infaillible מגיעות במגוון של 6 גוונים - כחול כהה, תכלת, סגול כהה, ירוק זית כהה, קרם בהיר וורוד עתיק. הצלליות הן בעיקרון העתק של צלליות דומות מבית ארמני, בפורמולה שהיא בין אבקה בתפזורת לבין אבקה דחוסה. כל עוד הצלליות נשמרות במצב דחוס - הן ישארו במצב צבירה מוצק ולשם כך מתחת למכסה קיים מכסה פלסטיק נוסף שטוח אשר "דוחף" את הצללית ושומר שלא תתפזר בתוך האריזה.  עם זאת, השמרו מלהפיל את הצללית או לאבד את המכסה הפנימי - כי היא לגמרי תאבד מהמוצקות שלה ותהפוך לצללית בתפזורת (כפי שהוכיח לי אחד הטסטרים בחנות). אני בחרתי אחת בצבע סגול עמוק ממשפחת הכחולים ואחת בוורוד עתיק מקסימה מאד. הפיגמנט בשתיהן חזק מאד וכן גם השימר בעל נוכחות. ההנחה שלהן מזכירה לי קצת צלליות קרם - הן רכות מאד מאד. אני כבר רואה להן עתיד מזהיר בין הצלליות שאני משתמשת בהן בתדירות גבוהה. מה גם שהמחיר מצויין וזהה לזה בחו"ל (כ-10 דולר). אם יביאו לארץ את הצבעים הנוספים בסדרה (חום בבקשה!!) אני בשמחה אלך לרכוש עוד. 

מברשת ג'ייד Professional No. 2
את המברשות של ג'ייד גיליתי לפני כמה ימים במקרה, מוחבאות מאחורי סטנד במשביר. בזמנו לא היה לי זמן להתעכב ולבחון אותן מקרוב, אבל רשמתי לפני לחפש אותן שוב בהזדמנות הראשונה שתהייה לי. בסניף סופר פארם אחד לא ידעו על מה אני מדברת אבל בסופר פארם שהייתי בו היום שלפה לי הנציגה החביבה את המברשות ממעמקי מגירה בתחתית הסטנד של ג'ייד בחנות. לא ברור לי מדוע ולמה החברה בוחרת להחביא את המברשות האלה - כי הן באמת נראות נעימות ומוצלחות. יש שם מספר קטן של מברשות שונות לעיניים, מעין מברשת סומק ענקית קצרה ושמנה, מברשת פודרה וכן מברשת סומק/ברונזר זוויתית לפנים - אשר אותה לקחתי. אין לי מושג ממה המברשת עשויה כיוון שלא רשום עליה שום מידע בעניין זה, אבל נראה לי די בוודאות שמדובר בשיערות סינטטיות. המברשת מאד שמנמנה, רכה, בגודל הנכון (לא ממברשות הענק) ובעלת ידית ארוכה ומוצקה. כמו כן, יש כרגע מבצע של 1+1 על המברשות, או אחת ב-40% הנחה. חברת ג'ייד היקרה - חבל להחביא אותן! יש במה להתגאות. 

על תכשיר השיזוף העצמי של לנקסטר אכתוב ביקורת נפרדת. לא עשיתי סוואטצ' ראשוני כיוון שזה מסוג התכשירים שצריך להניח בצורה מבוקרת ומסודרת... קניתי את התחליב המגיע באריזת ספריי כי אני רוצה לנסות הנחה שונה מזאת של שפופרת לחיצה (מה שיש לי כרגע). 
בקרם הרב שימושי של Nivea אני משתמשת כבר שנים בעיקר לריכוך מרפקים - מומלץ! 

וכאן הגיע לסיומו הדיווח אודות הרכישות העדכניות. אני מצטערת שיצא פוסט כ"כ ארוך, במחשבה שנייה אולי היה עדיף לחלק את זה לשני פוסטים נפרדים המוקדשים האחד לביוטי-קייר והשני לסופר-פארם, אבל אזלו כוחות העריכה שלי ואני אשאיר את זה כבר ככה... מקווה שבכל זאת נהנתן מהמקבץ המגוון שצברתי היום! כמובן שאכתוב ביקורות יותר מעמיקות על המוצרים השונים בנפרד אחרי שאוכל לעמוד על טיב ביצועיהם בפועל. אם יש לכן מה לספר לי אודות השימוש באחד מהם או חלקם (או כולם!) אשמח לשמוע :-)

ביוטי-קייר:
סומק 08 - 9.90 ש"ח
צללית יחידה 07 - 4.60 ש"ח
צללית גבות כפולה 20 - 6 ש"ח
שפתון לחות - 4.60 ש"ח
תוחם שפתיים ללא חידוד 26 - 9.90 ש"ח

סופר-פארם:
צלליות לוריאל Infaillible מס' 005 + 004 - 34.99 ש"ח כ"א
מברשת ג'ייד  מס' 02 - 53.99 ש"ח (40% הנחה, במקור 89.99)
קרם רב שימושי NIVEA  - מחיר מיוחד 12.99
תחליב שיזוף עצמי לנקסטר - 99 ש"ח (מבצע) 


19 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל.
    ומזמינה דיווח על המשזף העצמי של לנקסטר!!!

    השבמחק
  2. תתחדשי, אחלה קניה עשית!
    אני יכולה לומר לך בוודאות שהמברשת של ג'ייד מעולה - אני משתמשת בה אישית כבר כמה שנים.
    אני מאד אוהבת גם את הצלליות לגבות - יש לי כמה כאלו: אחת במזוודת האיפור המקצועי, אחת בסטודיו שלי ואחת בשידת האיפור האישית שלי.
    גם הצלליות החדשות של לוריאל מהממות לחלוטין.
    תהני!

    השבמחק
  3. תודה לבנת! הספקתי לשחק קצת הערב הן עם הצלליות והן עם המברשת ואני כבר יכולה להגיד שאני מרוצה :-)

    השבמחק
  4. תתחדשי על הקניות, שיהיה לך בכיף, נהנייתי מהדיווח הארוך, ולא, את לא צריכה לחלק אותו ל-2, זה בסדר ככה.
    גם אני עשיתי קנייה גדולה לפני שבוע ב"ביוטי קר" בכלום כסף. קנית צללית בתפזורת מס.02 מן ורוד עתיק כסוף, השתמשתי בה בשבת (אני שמה מעט מייק-אפ על העיניים במקום בסיס ועל זה פיינטפוט "פיינטרלי" של "מאק" והיא נשארה עמידה מהבוקר עד הערב, דרך אגב היא קצת מזכירה את all that glitter A של "מאק".
    קניתי גם את הגלגל קונסילרים, קשה לי לעמוד על האיכות שלו כי אף פעם לא היה אחד כזה. קניתי גם צללית קרם מס.3 בגוון לבן/כסוף, אני משתמשת בזה ל"היילייטר" על עצמות הלחיים, במקום ב-MSF של "מאק", מה עדיף? "היילייטר" קרם או אבקה? אשמח לתגובה.

    השבמחק
  5. היי מיכל!
    שמחה שנהנת מהפוסט :-)
    לגבי הגלגל קונסלירים של ביוטי-קייר, היה לי אותו ואני פחות התלהבתי ממנו. לדעתי הוא לא מתאים לטשטוש של פגמים (דליל מידי), אלא רק אולי לעזור ב"האחדה" של גוון העור. דווקא עם הירוק השתמשתי מידי פעם כדי לטשטש אדמומיות, אבל צריך לדעת לעבוד טוב עם מברשת כדי שלא יצא לך כתם ירוק על הפנים...
    לגבי היי-לייטר - זה מאד תלוי בסוג העור. לעור שמן או מעורב עם נטיה לשומן לא מומלץ קרם ועדיף לדבוק באבקות. לעור רגיל או יבש - קרם זה האופציה העדיפה מבחינתי. אצלי תמיד יש עדיפות לסמקים/שימרים בגרסת הקרם כי אני מוצאת שמתקבלת איתם תוצאה שניראת יותר טבעית ויותר קל לשלוט בהנחה שלהם. חוץ מזה שמשהו בפורמולה הקרמית עושה לי נורא נעים :-)

    השבמחק
  6. תודה על התשובה, איזה שימרים יש בצורת קרם, בחנויות בארץ?(לחו"ל לא נראה לי שאסע בקרוב וברשת אני לא קונה)
    ובכלל מה דעתך על המוצרים של "ביוטי קר",ו- WOW בגלל שהם זולים זה אומר שהאיכות לא טובה?
    אבל בעצם גם "רבלון: ו"מייבלין" בחו"ל זולות והן כן נחשבות לחברות טובות.

    השבמחק
  7. כנסי למאק - אצלהם יש בטוח. אם אני לא מאד טועה קוראים לזה Cream color base וזה מגיע באריזה כמו סומק. מניחים את זה עם אצבעות, ספוגית או מברשת.
    כמו כן, שווה לבדוק בחנויות איפור יעודיות כמו איל מקיאג' (יש לי שימר סטיק שלהם אבל הוא ישן נושן, אני בספק אם זה עוד קיים בקולקציה...) או מאדינה מילאנו. כמו כן, את יכולה להכנס לסניף של אפריל ולבדוק בסטנד של סמאשבוקס אם מוכרים בארץ את ההיי-לייטר הנוזלי שמגיע באריזת משאבה.
    אלה המקומות והמוצרים שאני יכולה לפרט בשלוף, אבל את תמיד יכולה לגשת לסופר פארם או למשביר ולחטט קצת בדוכנים שם.
    טיפ קטן: בביוטי קייר יש צלליות קרם שאני אישית משתמשת בהן בתור היי-לייטר (בצבעים הבהירים יותר כמובן...). יש אחת בגוון שמנת-לבן שטובה במיוחד, אבל צריך להזהר איתן ולהניח ממש מעט כי הן שימריות מאד.
    וזה מוביל אותי לנקודה הבאה - זול זה ממש לא בהכרח רע. ברור שיש סוג של התפשרות על איכות המרקם, אבל המוצרים של ביוטי-קייר (WOW לא ניסיתי) לגמרי שווים בעיניי למותגים העממים מחו"ל (רבלון, מייבילין וכו'). ברור שיש נפילות ואכזבות ממוצרים, אבל זה היה לי גם עם מוצרים שקניתי בהמון כסף ממותגים יקרים ויוקרתיים. ההבדל הוא שעגמת הנפש ממוצר שעלה 9 ש"ח הרבה פחות רצינית מעגמת הנפש הנגרמת ממוצר ששילמת עליו מאות שקלים....
    אני מנסה וממשיכה לנסות כמעט את כל המוצרים של הביוטי-קייר ואת רובם המוחלט אני לגמרי אוהבת.
    יש היום המון בלוגים וביקורות כך שבקלות אפשר למצוא איזה מוצרים שלהם מוצלחים יותר מאחרים.
    נכון שאפשר להבדיל בין האיכות של סומק של ביוטי-קייר ובין סומק של מאק, אבל זה לא אומר שההסומק של ביוטי-קייר לא טוב. הוא פשוט לא מאק - אבל זה אפשר להגיד גם על המון מוצרים של מותגים אחרים...
    לדעתי כל דבר צריך לבחון לגופו. אם את נהנת מהשימוש במוצר ואת אוהבת אותו זה לא משנה אם הוא עלה לך 200 שקל או 10 ש"ח.

    השבמחק
  8. תתחדשי על הכל :)
    המברשת של ג'ייד נהדרת. האמת שכל המברשות שלהם שיש לי טובות :)
    אותי מבאס שביוטיקר פחות נגישים באזור שלי, אבל תמיד אפשר לנסוע למקום קרוב שבו יש חנות :)

    השבמחק
  9. תודה ענקית

    השבמחק
  10. irena - עם קצב הצמיחה של ביוטי-קייר, את יכולה להיות בטוחה שהם יגיעו גם אלייך בקרוב. יש לך סניף WOW באזור שלך? הבנתי שזה אותו סיפור אבל אף פעם לא הייתי בסניף שלהם כי באזור שלי הם לא קיימים בכלל.

    מיכל - בכיף! :-) אשמח לשמוע עדכון אודות איזה היי-לייטר בחרת לקנות בסוף והאם את מרוצה.

    השבמחק
  11. האמת שגם WOW אין לי באזור. אבל לא נורא, מקסימום נוסעים קצת :)

    השבמחק
  12. גם אני קניתי אחת מהצלליות של לוריאל [הלבנה] והן נורא יפות . הייתי המומה מהאיכות.תתחדשי על הכל!

    השבמחק
  13. הי,
    אז, נכנסתי לאתר של "מאק" התרשמתי לטובה (גם מסרטונים ביוטיוב) מ- CREAM COLOR BASE בגוון pearl ו-luna.
    בהזדמנות הראשונה אקפוץ ל"מאק" לבדוק אותם. חברות אחרות לא בדקתי. אני כנראה סופי הולכת לכיוון משהו קרמי, יש לי מ-WOW מן אבקה מבריקה שניסיתי לשים כ"היילייטר" וזה נראה כמו בוץ... ויש לי מהם מן צללית קרם (שבתור צללית היא רכה מדי ונמרחת נורא), כששמתי אותה בתור "היילייטר" זה התקבל מקסים ונשאר המון זמן על הלחי. הבנתי שב"מאק" יוצאת ביום שישי הקרוב הקולקציה של SEMI-PRECIOUS ויש שם כמה MSF במהדורה מוגבלת, לא אתפתה לקנות, אלך על הקרם. אספר לך על הקניה. הלק הורוד מהפוסט הבא - עדין ומקסים
    ביי.

    השבמחק
  14. החלק הכי אהוב עלי ביציאה הוא "לחזור עם שקיות". ואכן חזרת עם שלל רב. תתחדשי

    השבמחק
  15. IRENA - לאיזה מרחקים לא ניסע בשביל איפור שווה... ;-)

    הבולשת - איכות מדהימה! שום דבר שדומה לצלליות אחרות שלהם. כדאי גם לכל המפקפקים לבדוק.

    מיכל - מחכה לשמוע חוויות ממאק :-)

    אפרת - תודה! הכי כיף לרוקן את השקיות בבית ולהתלהב מחדש מכל הרכישות :-)

    השבמחק
  16. היי,

    שתי שאלות:

    1. לגבי המכשיר להוצאת שחורים - את יכולה לספר יותר איך הוא עובד?

    2. איך את משתמשת בתוחם השפתיים ולשם מה הוא נחוץ לטעמך?

    השבמחק
  17. שרונה -
    1. התיאור של המכשיר להוצאת שחורים מפחיד אפילו יותר מאיך שהוא נראה.... בעיקרון משתמשים בצד של השפיץ ל"חורר" את השחור (ולפתוח יותר את הנקבובית שיהיה קל להוציא אותו...) ואז עם הצד השני לוחצים-גוררים אותו החוצה. זה שיטה כואבת שאני לא מסוגלת לעמוד בה, ולדעתי עושה יותר נזק לעור מתועלת.
    2. תוחם שפתיים הוא מוצר נפלא. ב-90% מהזמן אני משתמשת בו כתחליף לשפתון ומעליו שמה גלוס - זה עמידות הרבה יותר גבוהה מאשר שפתון+גלוס. בשאר הזמן אני משתמשת בו לתחום את השפתיים, להדגיש את הצורה שלהן ולתת לשפתון קו להצמד אליו. גם שילוב של תוחם אם שפתון תורם לעמידות של השפתון.
    תציצי בסרטון הבא כדי לראות תיחום בפעולה+כמה טיפים :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=_2BmPaqnwmI

    השבמחק