‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.9.2011

היפים והמפורסמים

שבוע חדש עומד לו בפתח ואיתו פינתנו הקבועה. אחרי ששבוע שעבר טיילנו למחוזות עבר, השבוע נחזור לעסוק בכוכבת קצת יותר עדכנית וקצת יותר צעירה. 
השחקנית קיירה נייטלי מוכרת לנו בעיקר מטרילוגיית "שודדי הקרביים" בה השתתפה ואשר הזניק אותה לאור הזרקורים. את הפריצה הגדולה שלה היא עשתה בסרט קטן "שחקי אותה כמו בקהם", ומאז היא מפציעה על המסכים באופן די קבוע, ובעיקר בסרטים תקופתיים בהם היא נדרשת לגלם נשים בתקופות היסטוריות שונות. 
אני לא יודעת מה יש בה שגורם למלהקים לרצות דווקא אותה בכל סרט שאינו מתרחש בתקופה מודרנית - אולי היא מסתדרת עם מחוכים ושמלות גדולות וארוכות יותר משחקניות אחרות, אין לדעת... 
לקיירה יש פנים מאד מפוסלות - עצמות לחיים גבוהות וסנטר ולסת מודגשים. האיפור של קיירה הוא כמעט תמיד קבוע לחלוטין, עם ווריאציות שונות פה ושם.
אני קוראת לאיפור שלה - מעושן מודרני, ומיד אדגים למה אני מתכוונת:
מקור
לקיירה יש עיניי שקד חומות שאותן היא באופן כמעט קבוע מאפרת באותו אופן - מעושן מרוכך בגווני סגול/טואופ, חומים ואפורים. העישון בעיניים נעשה בצורה מאד עדינה של טשטוש גוונים כהים לאורך כל העין (ולא רק בפינות החיצוניות) ובקו התחתון של העין. כמעט תמיד מצורף לזה תיחום שחור פנימי, הן בקו המים העליון והן התחתון. הדגש אצל קיירה בדרך כלל הוא על התיחום התחתון דווקא, בעוד שבד"כ תיחום תחתון נותר נייטרלי ומטושטש' אצל קיירה הוא בולט וכהה יותר. כמו כן, על קיירה לא תראו בדרך כלל ריסים מלאכותיים ארוכים ודרמטיים כמו על הרבה כוכבות אחרות, אלא רק מסקרה טובה שנמשחה בכמה שכבות על הריסים הטבעיים שלה.
לזה מצטרף עור מאד נקי, סומק עדין והדגשה עדינה של עצמות הלחיים (המודגשות ממילא) ושפתון ניודי עדין.
לעיתים קיירה מפתיעה עם גיוונים למראה הבסיסי הזה, כמו במקרים הבאים:
כאן איפור העיניים הרבה יותר מודגש ומעושן במובן המסורתי של המילה. יש בנייה של צללית כהה לקראת הקצוות החיצוניים וכן שימוש בריסים מלאכותיים. 
וכאן קיירה במראה לא כ"כ אופייני לה - שפתון בולט בגוון כהה יותר מהניודים הבהירים שהיא בד"כ דבקה בהם. אני חושבת שהמראה הזה דווקא מחמיא לה והיא צריכה לנסות להעיז יותר מידי פעם עם שפתונים בגוונים כאלה. כאן ניתן לראות את ההדגש על התיחום התחתון - בעפעף יש לה גוון צללית נייטלרי ובהיר, אולם הקu התחתון כהה ומודגש יותר.
נביט רגע בתמונת קלוז אפ:
כאן העישון נעשה בגווני חום/ברונזה, אולם הפעם יש עיפרון לבן בקו המים התחתון במקום השחור הרגיל שלה. גם כאן אין ריסים מלאכותיים, אלא מסקרה שחורה סטנדרטית המדגישה את ריסיה הטבעיים.
לאחרונה קיירה מקדמת סרט חדשה בכיכובה (שוב דרמה תקופתית...), ולכבוד האירוע היא התחדשה בתספורת קארה חדשה וגם הבחנתי שהאיפור שלה מעט השתנה והתעדכן:

 שימו לב לשילוב המושלם בין השפתון הוורוד והמקסים והסומק הוורוד בובתי.

 איפור העיניים מעט התעדן והטשטוש בקו התחתון של העין כבר פחות מודגש ובולט והיא נותנת רק לתיחום פנימי לעשות את רוב העבודה. כמו כן, ב-3 מהתמונות כאן אני כמעט בטוחה שנוספו לה ריסים מלאכותיים בזוויות החיצוניות של העין על מנת להאריך ולהדגיש אותן יותר.
בתמונה האחרונה האיפור שלה כמעט מינימלי -השפתון ניוד (ואם יורשה לי - קיירה היא מהכוכבות היחידות שהופיעו בפינה הזאת שעושה בחירות ניוד מוצלחות בשפתונים!) והעיניים שוב עם תיחום שחור פנימי עדין ומעט צללית.

אני חושבת שמלבד הפינה של שבוע שעברה, זאת הפעם הראשונה שלא כללתי תמונות של "נפילות" איפור, וזה בשל הסיבה היחידה שלא מצאתי כאלה של קיירה! אמנם אפשר להגיד שהאיפור שלה מעט משעמם וחוזר על עצמו, אינו צבעוני ואין בו הרבה מקוריות - אבל אני חושבת שגם לאיפור קבוע ומדוייק יש את היתרונות שלו, וכפי שראינו כן יש פה ושם שינויים ותוספות שעוזרים למראה שלה לא להיראות משעמם וצפוי מידי. לקיירה יש את סגנון האיפור שכולן היו רוצות לאמץ ומעטות באמת מצליחות לעשות כמו שצריך - מדגיש בדיוק את הדברים הנכונים, לא נראה כבד או עמוס, נייטרלי ולביש מאד. 
יש אמרה מפורסמת - "If it aint' broken, there's no need to fix it" - אם אין שום דבר רע באיפור שלה, אין צורך לנסות לתקן ולשנות אותו. אני באופן אישי, הייתי מאד שמחה לדעת באיזה מוצר היא משתמשת לתיחום הפנימי בקווי המים של העין - שעמיד לה במשך שעות ארוכות של צילומים... אצלי שום דבר לא עמיד - לא עפרונות (גם מהסוג העמיד..), לא ג'ל ליינרים, כלום! הכל בסופו של דבר מוצא את דרכו להימרח מתחת לעיניים..

ומה דעתכן שלכן על קיירה - אוהבות/לא אוהבות? והאם אתן אוהבות לצפות בסרטים ה"תקופתיים" שלה? ספרו לי :-)
שיהיה שבוע מצויין ומוצלח לכולנו! 

כל התמונות, אלא אם צויין אחרת, מפה

18 תגובות:

  1. אני אוהבת את זה. מאוד. מצד אחד אפשר לראות את השינוי ממראה למראה באמצעות הניואנסים הקטנים, מצד שני, זה באמת עובד בשבילה נפלא, אז בשביל מה להרוס?

    השבמחק
  2. אני אוהבת אותה. אין לה אף פעם כישלונות והיא בהחלט דבקה במה שטוב לה. לא תראי אצלה הברקות מטורפות או השתללויות משונות אבל במקרה שלה זה טוב. יש לה גם צורת עיניים מדהימה שאיפור רק מבליט ומדגיש אותן.

    השבמחק
  3. למרות שאני מחבבת אותה כשחקנית, האיפור שלה משעמם מוות.
    אבל מה שבעיקר מפריע לטעמי זה הסקין שלא נראה טוב באף תמונה.
    אם היא לא בורכה בעור פנים מוצלח לפחות שתאפר אותו כמו שצריך.

    השבמחק
  4. בדיוק, אני חושבת שלמרות שהסגנון קבוע יש שינויים פה ושם שמונעים מזה להיות משעמם ודורך במקום. מה שטוב לא הורסים!

    השבמחק
  5. מרוב שאני כבר מחפשת כשלונות חיפשתי וחיפשתי תמונות שלה עם איפור לא מוצלח ולא מצאתי! אני מצדיעה לה על זה!

    השבמחק
  6. ידעתי שתהייה מי שתשתעמם מהאיפור שלה ;-) אני מבינה אותך, באמת אין אצלה הרבה שינויים.. אבל אני לעומת זאת דווקא לא חושבת שזה משהו רע. לא לכל אחד יש את הרצון לחדש ולהפתיע כל הזמן, ויש כאלה שאפילו עדיף שלא ינסו..

    השבמחק
  7. היא מהממת בעיניי!
    האיפור שלה מאוד לטעמי, למרות שהוא לא מרגש וחוזר על עצמו. אני אוהבת לעשות שילוב של פיינטפוט "Constructivist" של מאק עם פאטינה וצללית חומה כהה כלשהי בקפל ולקנח באיילינר שחור.
    הכי אהבתי את המראה המודגש יותר שלה עם הליפסטיק האדום וגם את הקארה עם הלחיים והשפתיים הבובתיות.

    השבמחק
  8. גם אני אהבתי את המראה עם השפתון הוורוד! מרענן, היא בד"כ הולכת על גוונים אחרים לשפתיים, לא וורודים כ"כ. אני חושבת שהאיפור עיניים שלה זה משהו שהרבה בנות מנסות להשיג ולא תמיד מצליחות, יש מה ללמוד ממנה

    השבמחק
  9. היא מהממת! אני מאוד אוהבת איפור עדין כמו שלה. ולגבי הסרטים שלה - היא נהדרת, וכל מילה נוספת מיותרת :)

    השבמחק
  10. אני גם חושבת שהיא יפה - יש כאלה שממש לא אוהבים אותה בגלל מבנה הפנים שלה. אני חושבת שזה רק עושה אותה יותר מיוחדת :-)

    השבמחק
  11. יפהפיה אמיתית דווקא בשל מבנה הפנים עוצר הנשימה, עם עצמות הלחיים המרהיבות וקו הלסת המשורטט, ודווקא בהעדר תווים מושלמים/שיניים מושלמות (הסקין דווקא די מושלם בעיני לא הבחנתי באף קלוז אפ בבעיה ולהיפך!). אחד המקרים הבודדים שראיתי שבו שפתיים בגוון עז יחד עם עיניים מודגשות- עובד, וזה אפילו המראה הכי מוצלח שלה פה, בין כל שאר המוצלחים. יש לה טעם משובח שמתבטא גם בבחירות האיפוריות ובתסרוקות המעולות, רק הרזון האנורקטי מעצבן נורא (;

    השבמחק
  12. אגב הדמיון לוינונה ריידר מדהים, ואני דווקא לא אוהבת את השפתון הורוד וחושבת שהאדומים הכי מחמיאים לה ומחלצים ממנה סקסיות שבדרך כלל חבויה בכל האיפוק האנורקטי

    השבמחק
  13. או קיירה נייטלי.. היא פשוט מדהימה! היא אחת השחקניות האהובות עליי ביותר (בעיקר בגלל שאני אוהבת דרמות תקופתיות)! האיפור שלה יפייפה בעיניי ומצאתי עצמי לא פעם מנסה לשחזר את המעושן בתמונה הראשונה. אני אישית לא אוהבת אותה עם שפתון אדום ולדעתי עדיף שתדבק בניודים שמאוד מחמיאים לה!

    השבמחק
  14. מסכימה איתך שיש לה מבנה פנים מיוחד, שלדעתי "מחזיק" את האיפור שלה ומוסיף לו. רזה היא הייתה תמיד, לפחות בשמלות הגדולות בסרטים שהיא משתתפת בהם לא תמיד רואים את זה....

    השבמחק
  15. אין ספק שקיירה יודעת לבחור ניודים נכונים ומחמיאים, בניגוד לרבות אחרות שהופיעו בפינה הזאת... גם אני מאד אוהבת את הסרטים שלה, מתה על דרמות תקפותיות!

    השבמחק
  16. מסכימה איתך שהאדום מאד מחמיא לה - כדאי לה ללבוש גוונים כאלה יותר!

    השבמחק
  17. בגדול המראות שלה בסדר וכמו שאת אומרת צורת העישון יפה ובאמת צריך לדעת להתאפר ככה. מה שמפריע לי הוא שתמיד כאילו נראה שמשהו חסר כדי להשלים את המראה המושלם. או שהעור לא מושלם או שהשפתון לא מתחבר.

    השבמחק
  18. אני חושבת שאולי סומק מעט דומיננטי יותר וקצת ברונזר/הצללות פה ושם היו עוזרים להשלים את המראה ויכול להיות שזה מה שמפריע לך אצלה.

    השבמחק