‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

24.9.2011

על אמינות ונאמנות

source

שלא במסגרת לוח הזמנים הרגיל של פרסום פוסטים, אני רוצה להקדיש פוסט זה לנושא שהתעורר כאן לאחרונה.
אני מתייחסת לסוגיית סקירות של מוצרים שהתקבלו ממשרדי יחסי ציבור של מותגי איפור/טיפוח. כמובן שבסיום כל פוסט כזה הצהרתי בגלוי כי המוצר לא נרכש על ידי אלא התקבל לסקירה וכך אעשה גם בעתיד.
חוץ מזה, הייתי רוצה להרחיב כאן את הדיבור על נושא האמינות האישית שלי והנאמנות שלי אליכן הקוראות. 
ברצוני להבהיר כאן שעצם העובדה שמוצר התקבל אצלי לסקירה לא משנה כהוא זה מהמחוייבות שלי לסקור אותו כאן במלוא האמינות, הכנות והפירוט. אם יש משהו במוצר שלא אהבתי - אומר זאת כאן בגלוי, בלי להתבלבל ובלי להתבייש. כמו כן להיפך - אם אהבתי את המוצר ואני ממליצה עליו, אעשה זאת בלב שלם ובכנות גמורה. 
כפי שאתן כבר למדתן להכיר אותי - אני קונה הרבה מוצרי איפור וטיפוח מכספי שלי ואמשיך לעשות זאת, כי זאת הנאה ותחביב שיש לי, וגם בואו נודה בזה - סוג של התמכרות... 
עצם העובדה שאני מקבלת מוצרים לסקירה לא אומרת שמעתה והלאה תראו כאן רק מוצרים שקיבלתי במקום כאלה שקניתי מכספי שלי - ממש לא! (למרות שאולי פקיד הבנק שלי היה שמח אם זה היה המצב....).
אני מקווה שכשתראו בעתיד את שורת ה"גילוי נאות" בתחתית הפוסט, הדבר לא יערער מאמונכן בי ובדעתי ותמשיכו לקרוא ולהנות מהבלוג ולסמוך עלי שאכתוב בדיוק מה אני מרגישה ומה אני חושבת, מבלי לחשוש שאני "תופרת" ביקורות ופוסטים לצרכי יחסי ציבור כאלה ואחרים, כי זה ממש לא המצב.

עד כאן הצהרת המחוייבות והנאמנות שלי אליכן הקוראות. 
להתראות בפוסטים הבאים! :-)

10 תגובות:

  1. כאילו, שנאמין לך עכשיו? : ))
    בואי נשלח את הרשומה הזאת למנהלת סניף ההזויה בסופר פארם אולי היא תבין שהיא צריכה להאמין לך

    השבמחק
  2. ממנהלת סניף סופר פארם לא אכפת לי, אבל מהקוראות שלי כן :-)

    השבמחק
  3. סומכת עלייך בעיניים עצומות, ומסכימה עם כל מילה. אני יכולה להגיד לך יותר מכך לפני זמן מה פנתה אליי יחצנית אחת עם הצעה לשלוח אליי מוצר לסקירה עם תנאי שאני יכתוב פוסט חיובי בלבד. תשובה שלי היתה חד משמעית לא!! כי אף אחד לא יכניס לי מילים לפה

    השבמחק
  4. יקירתי, כשהביקורת "קנויה"- רואים את זה. אולי לא בפעם הראשונה שזה קורה, אבל מגיע שלב שבו זה כבר גלוי לחלוטין וברור לכולם.
    בלוגרית שמעתיקה מילה במילה מהקומניקט ומפרסמת כמה תמונות שטחיות ובסוף מוסיפה איזו ביקורת שטחית ומתלהבת- רואים את זה, זה פשוט צועק.
    ובלוגרית כמוך שכותבת ברצינות לאורך כל הדרך רואים את זה גם בביקורות של מוצרים שקיבלת בשביל סקירה. אני אומרת בלב שלם שאני סומכת עלייך, והשורה של הגילוי הנאות בסוף הפוסט ממש לא מורידה מהערך של הביקורת בעיניי.
    אני מעריכה אותך על הכנות, ומאוד מאוד מזדהה איתך בקטע הזה.

    אוקסנה- מגעיל בעיניי שיחצנית אמרה את זה בצורה כ"כ מפורשת, ומגעיל אותי שזו הכוונה. מדהים שהם עדיין לא מבינים ש"ביקורת" כזו רק עושה נזק

    השבמחק
  5. זה באמת מגעיל אבל לצערי הטקטיקה הזאת עדיין עובדת והרבה בלוגריות מתלהבות מרעיון לקבל מוצרים בחינם

    השבמחק
  6. אני בשוק אם כי לא מופתעת כי שמעתי על מקרה כזה עם מישהי אחרת. בחיים לא ביקשו את זה ממני ואני לא מבינה למה על בלוגריות בחו"ל כן סומכים ולא מתלוננים שהם מקבלים מוצרים בחינם (כי לשאול האם ניסיתי מוצר מסויים זה בסדר ) ואצלנו לא. אני רואה במוצרים אלו כהזדמנות לנסות ולדווח לאחרות על חוויה שלי עם מוצר כלשהו שאולי לא הייתי רוכשת לבד.

    השבמחק
  7. יפה כתבת :-)
    אמשיך לקרוא ולהנות מהבלוג שלך : )

    השבמחק
  8. תודה על התמיכה :-)
    בעניין היחצנית - בשורה התחתונה היא עושה את העבודה שלה. זה התפקיד שלנו לדעת איך להתנהל מול דרישות כאלה ולהבהיר את העמדה שלנו לצד השני - כמו שעשית.

    השבמחק
  9. תודה, טוב לשמוע שזה לא משנה מההערכה שלכן לאמינות שלי ככותבת! :-)

    השבמחק
  10. תודה לידיה! :-)

    השבמחק