‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

16.2.2013

יוצא ונכנס - היש צוהלת ושמחה כמוני מסיכה!

מרגישים את פורים באויר? מרגישים. אז אולי הגיע הזמן לספר לכן על שגרת המסיכות השבועית שלי במהלך החורף, לפני שהחורף מסתיים. אצלי מסיכה זה לא עניין של רק פעם בשנה, אלא לפחות פעמיים בשבוע. את מסיכות הקיץ שלי כבר הכרתן כאן בעבר, וכעת הגיע הזמן להכיר שחקנים חדשים בנבחרת.
השימוש שלי במסיכות מתחלק לשניים - ניקוי/טיהור ולחות/הזנה.

את מסיכות הטיהור העמוק של הקיץ אני משאירה כרגע בצד, ומשתמשת במקום על בסיס שבועי במסיכת ניקוי Clarifying Cream של Payot. מסיכות הטיהור של הקיץ קצת מייבשות מידי עבור העור שלי כרגע, ולכן אני צריכה טיהור וניקוי עם מרקם קצת יותר סלחני. כאן נכנסת המסיכה של Payot שיש לה מרקם דק, קליל יותר והיא איננה מייבשת או מעקצצת על הפנים. בחורף העור שלי קצת רגיש, כך שהיא מעולה עבורו כרגע. המסיכה וורודה וריחנית, מתייבשת מהר על הפנים וההסרה היא לא פרוייקט כמו עם מסיכות השרק הירוקות. למרות העדינות שלה, היא עושה עבודה טובה בניקוי העור והוא מרגיש לי נקי ורענן אחרי השימוש בה. מהמותג פיוט התעלמתי עד עכשיו במדפי הפארמים, אבל אחרי הניסיון הראשון עם המסיכה, אני חושבת שמעכשיו זה הולך להשתנות.
השלב הבא הוא מסיכת הזנה. בקיץ אני משתמשת במסיכת הלחות הג'לית והמרעננת של ל'אוקסיטאן, אבל בחורף אני דווקא צריכה פחות מסיכת לחות, כי את צרכי הלחות של העור שלי אני מספקת עם קרמים כבדים ועשירים יותר. במקומה, הכנסתי לשגרה השבועית מסיכת זוהר Extreme Radiance Lifting Mask של אהבה. כיוון שבחורף אני מאד חיוורת וקצת אפרורית, מסיכת הזנה היא מאסט והמסיכה של אהבה מצויינת. קלילה נמרחת כמו קרם לחות על הפנים, נספגת כ-10 דקות ואת השאריות מסירים עם צמר גפן מעט לח. העור נותר רך, גמיש ונעים ואולי לא זוהר אבל נראה הרבה פחות עייף ומדוכא. 

זהו חברות, עוד מהדורת יוצא ונכנס הגיעה לסיומה. בינתיים הפינה התפרסמה כבר כמה וכמה פעמים, ואני חושבת שזה נחמד להתעדכן במה שקורה אצלי באיפור וטיפוח בזמן אמת ולא לחכות לפוסט סקירה מי יודע מתי. אשמח אם תוכלו לתת לי פידבק על הפינה, האם הפורמט הזה עובד עבורכן והאם להמשיך איתו :-)

האם גם אתן משתמשות במסיכות אחרות בקיץ ובחורף? ומה המסיכות האהובות עליכן כרגע? ספרו לי!

לפוסט סקירה על המסיכות של קרליין, קווין הלן ול'אוקסיטאן הקליקו כאן

גילוי נאות: Payot, Ahava

8 תגובות:

  1. המסכה החדשה של קליניק מסדרת המוסטרייג' סרג' מצוינת - נותנת לחות וזוהר. העור נראה נפלא בבוקר. וגם התמורה ביחס לכמות משתלמת למדי.. אני שמה אותה מעל הסרום ובמקום הקרם לחות מדי לילה.

    עדיין לא ניתנת לרכישה בארץ.. אבל בשביל מה יש לנו אינטרנט?!

    השבמחק
  2. ממה שיש לך כאן התנסיתי רק בזו של המלכה הלנה ואני די אוהבת אותה...אם כי לפעמים לא בא לי על ניחוח המנטה..
    גם אני התעלמתי מ PAYOT עד כה..
    .אבל אני שומעת ביקורות טובות על המסכה הזו..אולי אבדוק אותה..

    השבמחק
  3. את המסיכות של קליניק אף פעם לא ניסיתי, בעיקרון היה לי ניסיון די רע עם מוצרי הטיפוח שלהם...
    ובשביל מה באמת יש אינטרנט אם לא כדי לעשות קניות שאי אפשר לעשות כאן ;-)

    השבמחק
  4. גם אני אוהבת את המסיכה של קווין הלן, אבל עכשיו היא פשוט מייבשת מידי עבורי, אני מרגישה את העור שלי נסדר :-P
    בגלל זה המסיכה של פיוט מעולה לי, קצת יותר עדינה וכייפית

    השבמחק
  5. אישית, אני מאוד אוהבת את מסיכת פיוט... אני אוהבת את המרקם שלה שהיא עליי וגם את התחושה שהיא משאירה לאחר השטיפה...

    השבמחק
  6. גם אני אוהבת אותה, היא מאד נעימה על הפנים, במיוחד עכשיו בחורף

    השבמחק
  7. אני לא כ"כ אוהבת מסיכות פנים, במיוחד לא מסיכות ניקוי, אבל מסיכות לחות אני מאוד אוהבת, במיוחד כאלו שאפשר ללכת לישון איתן. זו הבעיה שלי במסיכות, אין לי סבלנות להמתנה הזו ולשטיפה שאח"כ

    השבמחק
  8. לפעמים זה מרגיש לי מאד כמו טורח, אבל בד"כ אני לוקחת את זה כחלק מיום פינוק לעור :-)

    השבמחק