‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

4.11.2012

בא לי גם - בשמים, צלליות ולייקים

הללויה, פינת "בא לי גם" חוזרת מן המתים! לאחרונה תפסו לי את העין כמה דברים שגרמו לי לחשקי קניות מוגברים, והרגשתי שזה המקום והזמן לחלוק את המצוקה שלי אתכן. לצערי הרב מה שתופס לי את העין לאחרונה הם פריטים כמעט בלתי ניתנים להשגה, אז תשאלו למה בכלל לכתוב עליהם? כדי שתסבלו ביחד איתי!

Thierry Mugler Miniatures Coffret


מקור תמונה - מכאן
או בלשון העם: סט מיניאטורות של טיירי מוגלר. אם לומר את האמת, יש לי יחסי אהבה שנאה עם הבשמים של המותג הזה. ה"וומאניטי" לדעתי מריח כמו גן עדן מזוקק בגרסת קרם הגוף, אך כבושם הוא מריח לי רע. אל איינג'ל לא התקרבתי שנים ארוכות בגלל שנוצרה לו תדמית מאד המונית, אבל כשחזרתי לאחרונה להתנסות בו מידי פעם בפארמים אני ניהנת משובל הריח הדומיננטי שהוא מותיר אחריו ואני מקבלת עליו אין ספור מחמאות. את "אייליאן" מעולם לא ניסיתי, אולי מהפחד ששוב אתקל בניחוח דומיננטי עד כדי מחנק... לכל הבשמים של המותג יש ריחות מאד יחודיים ולא בישניים בכלל, ואני לא תמיד בטוחה אם זה הכיוון שבו אני רוצה להתבשם. 
מצד שני, אספנית בשמי מיניאטורה אנוכי, וכמה שיותר קטן ככה יותר כיף. אין דבר נפלא יותר מגרסה מוקטנת של בושם גדול, ולאסוף במיוחד מיניאטורות של בשמים "אלמותיים", מפורסמים או כאלה שלעולם לא יהיו לי בגודל המלא זה אושר גדול. לכן נורא בא לי על הרביעייה הזאת. זו גם תהייה הזדמנות להתנסות עם כמה מהבשמים המפורסמים של המותג, וגם יעשיר את אוסף המיניאטורות שלי בגרסאות מוקטנות של בקבוקים בעיצובים ייחודיים ולא שגרתיים.
מה הצרה? ראשית הסט הזה יקר בהשוואה לסטים של מיניאטורות אחרות. עבור 4 בשמים תשלמו קרוב ל-200 ש"ח, בעוד שסטים אחרים אני קונה בדרך כלל בדיוטי פרי ב-30 ומשהו דולר עבור 5 בשמים. שנית זו מהדורה שנמכרת און ליין בלבד באתרים שאינם מבצעים משלוחים לארץ.
לסיכום - מי שנוסע לחו"ל ומתחשק לו לפנק אותי במתנה נחמדת, זה הדבר!

Make-Up Academy 35,000 Fans Offer
שימו לב איך אני הולכת לעשות כאן קידום אתרים מובהק מיוזמתי האישית ובאופן חסר אתיקה לחלוטין. אם טרם עשיתן זאת, גשו נא לעמוד של MUA בפייסבוק ועשו להם בדחיפות לייק. למה? כדי שאני אוכל לקנות את כל הדברים האלה:
מקור תמונות - מכאן
מבולבלות? אסביר. מותג האיפור הזיל וזול הבריטי Make-Up Academy או MUA לקיצור, יצא במבצע גאוני לקידום עמוד הפייסבוק של המותג. המטרה היא להגיע ל-50 אלף לייקים ובדרך ישנן "עצירות" על יעדים אחרים שהגעה אליהם מזכה את מעריצות המותג בהטבות שונות. לדוגמה, וזו ההטבה הבאה לה אני ממתינה, בהגיע מספר הלייקים ל-35 אלף, תחול הנחה גורפת של 35% על כל מלאי המוצרים שלהם און-ליין והמשלוח יהיה חינם. כלומר כל פלטה נהדרת שלהם תעלה קצת יותר מ-2 פאונד שהם קצת יותר מ-15 שקלים. והמשלוח חינם, כבר אמרתי? תעשו אתן את חישובי העלות מול תועלת לבד, אני בינתיים אגש לבדוק בפעם ה-50 היום את סטטוס הלייקים בעמוד שלהם....

 Lorac Pro Palette
 היו היה ערב במהלכו צפיתי בסרטון של אמילי נואל הנהדרת על פלטות חדשות ומומלצות. והנה הגיעה אמילי לפלטת פרו של לוראק ונפלתי שדודה. אני לא יודעת אפילו למה, או איך אבל איכשהו הפלטה הזו הצליחה לכבוש את ליבי והחלטתי שהיא חייבת להיות שלי.
מקור תמונות - מכאן.
בואו נראה מה יש לנו כאן - פלטה המכילה 16 צלליות באיכות מעולה במחיר של - 42 דולר, שזה 163 ש"ח. לשם השוואה אלה הרבה יותר צלליות מבפלטת נייקד ובהרבה פחות כסף. עוד יתרון - יש כאן 8 צלליות מאט ביחד עם 8 צלליות שימר, שזה שילוב פשוט נהדר, יעיל ופרקטי לטעמי. הגוונים בפלטה הם בדיוק הגוונים בהם אני משתמשת על בסיס יום יומי וביחד איתה מגיע גם פריימר לעפעפיים בגודל מוקטן. בקיצור, מה יכול להיות רע?
לא רוצה לשמוע יותר על פלטות נייקד היקרות והשימריות, תנו לי רק פלטה פרו של לוראק!
אך אוי ואבוי, את הפלטה לא ניתן להשיג בשום מקום שעושה משלוחים לארץ, כולל אי-ביי. מה נעשה מה נעשה?!

אז הנה כי כן אתן רואות שנותרתי עם חצי תאוותי בידי. לא הסט של טיירי מוגלר ולא הפלטה של לוראק זמינות עבורי לרכישה, ועד שנגיע ל-35 אלף לייקים בעמוד של MUA אני כבר כנראה אגיע לגיל הזהב. תגובות תמיכה ו/או חבילות הפתעה בדואר יתקבלו בברכה!

אנא ספרו לי - האם הצלחתי לעורר גם בכן את החשק, או שהוא נותר רדום ואדיש למראה המציאות שלי כאן?

16 תגובות:

  1. יופי של פינה. כיף לסבול ביחד לפעמים :P
    ואל דאגה, בקרוב כולנו נשתתף בשעשועון החדש- עפים על MUA!

    השבמחק
  2. הכי צרת רבים חצי נחמה.... או שמא נחמת טיפשים? :-P

    בסוף עם כל ההתלהבות אנחנו כולנו נעוף ביחד מהאתר שלהם אחרי שהוא יקרוס מעצמת ההתנפלות

    השבמחק
  3. לקלקל לך את החשקים? הפלטה של לורקס ממש ממש לא שווה. היא יפה עוד פחות במציאות ועוד עוד פחות בשימוש. אם כבר משהו משם אז את המארז הסופר חמוד הזה, שכנראה גם הוא לא ממש שווה את הכסף, אבל - כל כך מתוק!

    http://www.sephora.com/eye-candy-full-face-collection-P375962?skuId=1443688

    השבמחק
  4. לגמרי הצלחת לעורר את החשק! וכמובן שבזה הרגע הוספתי לייק!

    השבמחק
  5. הצלחת קצת לקלקל, אבל לא לגמרי :-P
    כל היוטיובריות שאני עוקבת אחריהן היללו את הפלטה הזו!!

    השבמחק
  6. גם אני כל כך התלהבתי מהפלטה של לוראק ואפילו שלחתי חברה שהייתה בניו יורק לפני חודש וחצי לספורה אבל היא לא הייתה במלאי....
    עקרונית יש אותה באיביי אבל המחירים מופקעים ברמות קשות :(

    השבמחק
  7. כן היא מאד יקרה באי-ביי, עבור המחיר שלה היא משתלמת, אבל לא ביותר יקר....

    השבמחק
  8. גם אני נדלקתי על הפאלטה הזו. נראית פי אלף שימושית מהנייקד. אם תמצאי דרך להשיג אותה אשמח לדעת!

    השבמחק
  9. המיניאטורות באמת נראות חמודות :) אני אוספת בקבוקי בושם ריקים מגיל צעיר, ולא ממש משנה לי אם הם קטנים או גדולים - אלה מהממים!
    ב-25,000 לייקים לא הזמנתי דבר, כי לא הצלחתי להחליט מה אני רוצה (מצחיק, אני יודעת). עכשיו אני מחכה ל-35,000, שזה לא רחוק. עוד 610 לייקים.

    השבמחק
  10. אוי, אני מריירת על הפלאטה של לוראק כבר זמן מה.... פשוט מדהימה!!!

    השבמחק
  11. עגלת הקניות שלי כבר מוכנה ומזומנה, אני רק מחכה שיגיעו לרף הלייקים!
    אני זוכרת שאת גם אוספת בקבוקי בושם, זה כיף לדעת שיש עוד מישהי שיודעת להעריך את התרומה של הסט הזה לכל רוסף :-)

    השבמחק
  12. עכשיו רק נותר לקפוץ לניו יורק כדי לקנות אותה ;-)

    השבמחק
  13. טוב, עשיתי לייק ל-MUA וחיכיתי בסבלנות שהגיעו ל-35,000
    והיום הזמנתי את פלטת הצלליות UNDRESSED
    אייליינר טוש, לק מגנטי וחרוזים לציפורניים כמו של CIATE
    והכל עלה לי 52 ש"ח אחרי ההנחה!
    אז תודה שהפנית את תשומת לבי למבצע הזה!

    השבמחק
  14. בשמחה רבה!! תתחדשי על הכל! אני גם עשיתי הזמנה קטנה ויצא לנו כמעט אותו הסכום - שילמתי 51 שח :-)

    השבמחק