‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

27.10.2011

חידושים ורכישות

מאז הפעם האחרונה שפרסמתי כאן פוסט של לקט רכישות, הרבה מים עברו בירקון והרבה חיובים הצטרפו לכרטיס האשראי... 
איכשהו לפוסטים מהסוג הזה דווקא יש ביקוש ופופולריות רבה, וכיוון שאני יודעת שיצר החטטנות שלכן באוסף האיפור שלי גדול (ובצדק! גם אני חטטנית לגבי אוספים של אחרות) - אציג לכן בזריזות כל מה שרכשתי מאז ספטמבר:
משום מה כשתכננתי את הפוסט הזה הייתה לי תחושה שקניתי הרבה יותר ממה שקניתי בפועל, כך שזאת הפתעה נעימה לגלות שלא בזבזתי עד כדי כך הרבה כסף..
 אז על שניים מתוך האוסף כבר הספקתי לכתוב כאן - ואלה כמובן שפתון רוז' אוטומטיק של גרלן וברונזר שוקולד של בורז'ואה.
הבאים בתור הם סומק וצללית זוהרת באבקה של ביוטיקייר. אחרי שניסיתי לראשונה סומק של ביוטיקייר וכ"כ אהבתי אותו, החלטתי להצטייד בעוד גוון והפעם משהו שקצת יותר יתאים לסתיו/חורף. בחרתי את מס' 07 והוא עלה לי 9.90 ש"ח. 
באותה הזדמנות קניתי גם צללית אבקה זוהרת בגוון מס' 17 והיא עלתה לי 7 ש"ח. 
על שניהם אכתוב סקירה נפרדת ומפורטת.
 כאן מגיעה ההפתעה! זוכרות את פוסט "בא לי גם" שבו הופיעו הליפ פיינטים האלה? אז חברה שלי שהגיעה מלונדון הונחתה לקנות לי 3 מהמבחר (לניסיון). כל אחד מהם עולה 5 פאונד וכיוון שהיה מבצע של קנה 2 קבל אחד חינם, כל השלושה עלו לי 10 פאונד (כ-55 ש"ח). 
גם הם יופיעו בהמשך בפוסט מפורט עם המון שילובי צבעים וגוונים!
כמובן שאי אפשר פוסט קניות בלי לפחות רכישה אחת מהסטרוברי... אז הפעם זאת צללית קרם של קלארינס שקניתי במסגרת מבצע Unboxed. הרעיון של המבצע הוא מחירים מוזלים (אפילו יותר מהרגיל) למוצרים שיישלחו בלי הקופסא החיצונית. חוסר בקופסא נובע מכל מיני סיבות - זה בד"כ סטוקים של מוצרים שהאריזה החיצונית שלהם נמעכה ונפגמה לגמרי ולא ניתן למכור אותם במצב הזה בחנויות רגילות, או עודפים של מוצרים שנכללו בקיטים ומלכתחילה לא הייתה להם קופסא. 
הצללית הזאת נמכרה ב-35 ש"ח שזה מחיר מציאה לכל הדיעות (לפני הנחות הנאמנות). בינתיים הספקתי להשתמש בה רק מספר פעמים מועט כך שטרם גיבשתי דיעה מוצקה לגביה.
הגענו לשני מוצרי הטיפוח היחידים בקולקציה - קרם עיניים של קרליין ומים טרמליים של Avene. 
את הקרם עיניים רכשתי עם קופון והוא עלה לי 50 ש"ח. כיוון שהתחלתי לחפש לאחרונה קרם עיניים שיחליף את זה שאני משתמשת בו כבר שנה ועומד להסתיים, נתקלתי בקופון והחלטתי לתת לקרליין צ'אנס. חוות דעתי עליו תינתן בפוסט נפרד.
מים טרמליים של אוון רכשתי במבצע 1+1 שהיה בסופר פארם ושניהם עלו לי 35 ש"ח. גם עליהם אכתוב בנפרד (יש לי הרבה עבודת כתיבה מתוכננת!).
אחרונים חביבים הם שני Tools כאשר אחד מהם הוא בעצם קצת יותר סוג של גאדג'ט. 
מברשת רבלון לטשטושים שקניתי תחת לחץ פיזי בלתי מתון שהפעילה עליי מרינה. יש מצב שהלחץ נבע מכך שהיא הייתה במבצע 40% כך שעלתה לי רק 24 ש"ח במקום 40 - חבל לפספס! גם עליה, ניחשתן נכון, אכתוב בפירוט בפוסט נפרד!
דווקא על הגאדג'ט של ביוטיקייר אני כן ארחיב:
מדובר בעצם בקונטיינר ריק קטן לבושם. רכשתי אותו בעקבות בעיה שהייתה לי עם מנגנון התזה של בקבוק בושם בגודל מלא וחיפשתי משהו להעביר את הבושם אליו כדי שאוכל להמשיך להשתמש בו.
בביוטיקייר הסתיימו החיפושים וקניתי את החבר הקטן הזה שעלה לי בסביבות ה-3 ש"ח. 
זה פשוט בקבוקון זכוכית קטנצ'יק עם הברגה, כך שאפשר לפתוח את מנגון ההתזה, למלא אותו באיזה בושם שרוצים, לסגור חזרה ואז להלביש מעליו את מגן הפלסטיק (כדי שלא יתרסק בתיק) ולסגור אם המכסה - וזהו!
פתרון קטן, זול וגאוני לבעיה מרגיזה. זה יכול להיות שימושי גם למי שרוצה לקחת איתה בתיק מהבושם הקבוע שלה בלי שתצטרך לסחוב בקבוקי זכוכית גדולים, שבירים וכבדים של הגודל המלא.

וזהו! אלה כל הרכישות הכי עדכניות שלי מאז ספטמבר. אני חושבת שבסך הכל הייתי די חסכנית הפעם ;-)
בקרוב מאד יתחילו להופיע פה סקירות מפורטות על כל המוצרים כאן, כך שכדאי להשאר עם יד על הדופק.
בנוסף, הוספתי תגית "לקט קניות" כך שיהיה לכן יותר קל להתמצא ולחפש אחורה לרכישות קודמות שעשיתי - בין אם אתן רוצות "לחטט" באופן ווירטואלי באוסף האיפור הגדל שלי, ובין אם אתן רוצות להזכיר לי לעשות סקירות על מוצרים שקניתי אבל טרם סקרתי. 

האם גם אתן עשיתן רכישות מעניינות לאחרונה? ומה מתוך מה שקניתי כבר יש לכן וניסיתן? ספרו לי :-)

12 תגובות:

  1. תתחדשי!
    יש לי את המים של אוון, הייתי מסתובבת איתם בתיק בקיץ, נחמד לטיולים/ ים כשרוצים להתרענן, אבל תכלס השתמשתי פעמים בודדות.
    בקבוקוני הבושם האלו מצוינים, יש לי אחד לכל בושם (כתבתי עליהם את השמות :) וזה מעולה לקחת בתיק האיפור/ נסיעות.
    אני סקרנית לגבי הצללית של קלרינס- רציתי להזמין אותן כשהיה המבצע אבל עד שחשבתי המבצע כבר נגמר...
    על הליפ פיינטיים ממש בא לי, אפילו כבר מצאתי מוכר משתלם באיביי, אבל יש לי כ״כ הרבה הוצאות קודמות (טיפוחיות ואיפוריות אבל לא רק כמובן) שזה יאלץ לחכות...

    השבמחק
  2. תודה!!
    בינתיים קשה לי לעשות שילובים של ממש עם הליפ פיינטס כי אין לי קופסיות!! :-(

    השבמחק
  3. תתחדשי על הכל!
    מעניין איזה שילובים תעשי לשפתונים אלו. מחכה לראות :)

    השבמחק
  4. תודה!
    הליפ פיינט הלבן הוא בעצם צבע בסיס לדלל איתו צבעים אחרים וליצור סקאלות גוונים שונות. יש גם כחול שגם הוא נועד לערבוב עם הגוונים האחרים וכנראה אני אקנה אותו כבר בנגלה הבאה.
    מדאיג מה שאת אומרת לגבי השפריצר. אני משתמשת בו תקופה קצרה ובינתיים לא הבחנתי בבעיה של אטימות. אני רק מקווה שזה לא יתחיל לנזול לי בתיק.. בתקווה שזה יחזיק לי מעמד לזמן שייקח לי לסיים את הבושם שאני מעבירה אליו (לבקבוק המקורי יש בעית התזה) ומקסימום אם זה יתחיל לזייף אח"כ, יושלך לפח...

    השבמחק
  5. תתחדשי על הכל!
    מחכה לחוו"ד על צללית הקרם של קלרינס, אין ספק שהמחיר מציאה.
    על הליפ פיינטים קראתי המון ביקורות, מחכה גם לשלך (מה זה הלבן הזה?...).
    השפריצר הזה לבושם גם אני חשבתי שהוא פתרון מוצלח אבל גיליתי שמדובר על מוצר מאוד לא איכותי, אחרי כמה זמן המכסה לא נסגר עד הסוף ואין אטימות מלאה איכשהו ולכן הבושם התנדף גם אם לא השתמשתי... ניסיתי את זה שוב עם מיכל חדש (כי המחיר מצחיק אז אין בעיה) והתוצאה היתה זהה. קראתי שיש כאלו שהיו מרוצות מזה. אני לא. מחפשת פתרון דומה במחיר נורמלי.

    השבמחק
  6. תודה!
    על הצללית של קלארינס אני מתכוונת לכתוב בקרוב, אני רק צריכה לנסות אותה עוד כמה פעמים כדי לגבש דיעה סופית. אל תדאגי - המבצעים האלה של סטרוברי חוזרים כל הזמן ותמיד יש בהם מציאות! בתאכלס בשביל 35 שח לא חשבתי שיש לי מה להפסיד..

    השבמחק
  7. קניתי כבר כ"כ הרבה מ-wow, ביוטי קר, מיי קוסמטיקס, אבל איכשהוא, כנראה בגלל המחיר הזול, בזמן שאני מתאפרת, אני שולחת יד במגירה דווקא ל"מאק" ושאר החברות היקרות. לא יודעת. יש לי רתיעה מסוימת מהמוצרים הזולים. קניתי מ-WOW 3 צלליות זוהרות באבקה, ואחת כזו מביוטיקר, ואני מפחדת להשתמש בהן הרבה. אני מאפרת בהן את הבת שלי (שמשתתפת בתחרויות של "התעמלות אומנותית). עכשיו אני מתכננת לקנות MSF וראיתי שיש במשביר בחברת "גולדן רוז" וגם בפופה MSF, וראיתי המלצה ביוטיוב של גוס שהשווה בין מאק למותג זול והסביר שבעצם אין הבדל, אבל אני נוטה למאק, כי אני אומרת, MSF הרי אני אקנה אחד וזהו אז למה לא ללכת על משהו שאהיה שלמה איתו? מצד שני, רבלון ומייבלין פחות נחשבות בארה"ב בגלל המחיר והמקום שהן נמכרות (דראגסטורים) וגם מוכרים לנו אותן במחיר יוקרה. מחכה לדעתך ולסווטשים מהביוטיקר. לי יש את הצללית מס.2
    מיכל ב.

    השבמחק
  8. איזה מוצרים כיפיים :)
    את מברשת הטשטושים של רבלון ובקבוקון הבושם של ביוטיקר יש לי ושני המוצרים נהדרים :)
    ה-pout paints של סליק נראים מגניבים לגמרי, אבל אין לי סבלנות לערבובים ודברים כאלה, אז אני אשאר מיושנת עם השפתונים הרגילים P:
    והכי כיף לקנות איפור מוצלח בזול. הסומק נראה לא רע :)

    השבמחק
  9. הליפ פיינטס הם קצת התעסקות וזה לא משהו שאני אעשה כל יום כשאני ממהרת לעבודה, אבל זה כיף שיש דבר כזה באוסף, לפעמים בא לי להיות יצירתית ולהתעסק קצת יותר עם איפור :-)

    השבמחק
  10. בעיית ההתנדפות בבקבוקון לא נובעת מאטימות אלא מחום...תחזיקי במקום קריר

    השבמחק
  11. תודה על הטיפ אלונה! מקווה שהתיק שלי לא מתחמם יותר מידי..

    השבמחק
  12. איזה כיף לבת שלך! תמיד חלמתי להיות מתעמלת אומנותית (או מחליקה על הקרח...), יש להן תמיד תלבושות, תסרוקות ואיפור כאלה מושקעים ודרמטיים.
    לגבי זול מול יקר - אני חושבת שזה נורא תלוי בחיבור שיש לך עם המוצר. אם זה סומק בגוון שאני מאד אוהבת וחושבת שהוא מחמיא לי והסומק עצמו הוא בעל מרקם טוב - אני אשתמש בו המון והשאלה אם הוא של מותג יקר או לא לא רלוונטית מבחינתי.
    אם את מתכננת לרכוש רק MSF אחד - אז לגמרי תלכי על מאק, ככה תוכלי להרגיש בטוחה עם עצמך שרכשת את הכי טוב!

    השבמחק