‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

25.8.2011

בא לי גם

היום אני מחדשת פינה וותיקה בבלוג שמזמן לא קיבלה קצת התייחסות ואהבה. 
יש כרגע מספר דברים שנפשי חושקת בהם - אחד מהם לא יגיע לארץ כיוון שמדובר במותג איפור שאינו משווק כאן, אולם כל השאר הם פריטים מתוך קולקציות עתידיות שאמורות לנחות כאן ממש בקרוב.
אז שנתחיל?
סדרת ה-Pout Paints של SLEEK. כשמם כן הם - צבעים לשפתיים. מדובר בפורמולה מאד פיגמנטית שמיועדת הן להנחה על השפתיים כמו שהיא, והן לערבוב צבעים ויצירת גוונים חדשים. כפי שניתן לראות, יש בסדרה גם גוון לבן וכחול, שאותם אפשר לערבב עם כל אחד מהגוונים ה"לבישים" האחרים וליצור צבע חדש וייחודי רק לכן. גם הגוונים הלבישים בזכות עצמם (הסגולים, וורודים, אדומים) ניתנים לערבוב אחד עם השני - על מנת להעמיק או להחליש צבע, או אפילו ליצור גוון חדש ואחר לגמרי. למה אני כ"כ רוצה את זה? כי מי לא הייתה רוצה שפתון בגוון ייחודי לגמרי לה שאי אפשר יהיה לראות על אף אחת אחרת? כמו גם הכיף העצום והיצירתיות שבאה לידי ביטוי בלערבב צבעים ולהגיע לתוצאות שאולי לפעמים יהיו קצת בלתי לבישות, אבל תמיד מעניינות. 
אפשר להתרשם מהביצועים של המוצר הזה כאן וכאן וכאן. 
כמו כן, מי שמכירה את סדרת ה-OCC lip tar תדע ש-Sleek פשוט יצאו בחיקוי מוצלח (ויש אפילו אמורים מוצלח יותר מהמקור). אני חייבת להודות שה-lip tars מעולם לא קרצו לי כמו אלה של Sleek, לא ברור למה..
כרגע, כאמור, לא ניתן להשיג את מוצרי Sleek בארץ, אולם אתר החברה מציע משלוחים לארץ או באתרי רכישות אחרים כגון איביי. 


קולקציית MAC Me Over של מאק. קולקציה גדולה ונרחבת אשר אמורה לנחות כאן בקרוב ומציגה סקאלת גוונים מושלמת לסתיו הקרב (שרק יגיע כבר....). הקולקציה עצמה די גדולה, כך שלא אסקור כאן את כולה אלא רק את 2 הדברים מתוכה שבא לי עליהם הכי הרבה. 
הראשון הוא שפתון Oh Oh Oh, והוא השפתון הימני ביותר בתמונה. הוא נראה מאד חום ומאיים, אולם במציאות מתקבל שפתון בגוון מקסים של וורוד/שזיף כהה עם מעט שימר זהוב - פשוט התאהבתי! נראה כמו השפתון המושלם לעונות הקרירות. ניתן להתרשם מסוואטצ' שלו כאן.
השני הוא צללית Mythical. מדובר בצללית בגוון ברונזה חום מטאלי עם נגיעות של וורדרדות כהה. שוב - הגוון הזה נראה לי מושלם לסתיו/חורף ואני בטוחה שהרבה מחובבות האיפור המעושן יאהבו אותה למטרות עישונים והצללות. ניתן להתרשם מסוואטצ' שלה כאן.
יש בקולקציה הזאת עוד המון דברים שקורצים לי (לראשונה מזה הרבה זמן כשזה מגיע לקולקציות אחרונות של מאק), אבל כאמור הפוסט הזה לא ייגמר אם אני אתחיל לפרט כאן את כולם. אני מחכה בציפייה שהקולקציה תנחת כאן!


עוד שני מוצרים מקולקצית סתיו/חורף מתקרבת הם צלליות וסומק מתוך קולקציית Midnight Garden של YSL. הקולקצייה הזאת בכללותה לדעתי מדהימה ביופייה וכוללת המון סגולים/כחולים  - שהם גוונים אהובים עליי במיוחד. מתוך הקולקצייה הכי אני רוצה את חמישיית הצלליות של גוונים סגולים עם נגיעה ירוקה כהה ובשילוב עם צללית טורקיזית בהירה שלדעתי מקפיצה את כל הסט הזה דרגה אחת למעלה. כמו כן, מתוך הסמקים המרובעים המפורסמים של המותג, שוב קורץ לי הסומק הלילך/סגול בעל הטונים הקרירים - גוון מושלם לסתיו/חורף! 

לסיכום, מה היה לנו כאן? צבעים צבעוניים וכיפים לשפתיים עם טוויסט יצירתי, שני פריטים מתוך קולקציה מתקרבת של מאק ועוד שניים מקולקציה של YSL. אמנם בא לי על הכל, אבל אני בספק אם התקציב יאפשר לי באמת לרכוש את הכל, אבל צפו להפתעות - אולי בקרוב יופיעו כאן אי אילו מהמוצרים שבא לי עליהם עכשיו! 

עד כאן מהדורת "בא לי גם" המעודכנת. האם עשיתי גם לכם חשק לאילו מהמוצרים שהצגתי כאן? ועל מה ממש בא לכן עכשיו? שתפו אותי :-)

קרדיט תמונות - יח"צ.

9 תגובות:

  1. http://www.vampyvarnish.com/2011/08/mac-fall-2011-mac-basics-collection-swatches-photos-review/
    סווטצ' שמשקף יותר טוב את הצבע של שפתון מאשר אצל טמפטליה לדעתי
    דווקא לי ההתעסקות הזאת עם ליפ טארטים לא כל כך קורצת אך למאפרות שרוצות להרכיב גוונים חדשים נראה מעולה.אולי בעתיד אשנה את דעתי...
    לא נמשכתי לשום דבר של YSL ועל מאק את כבר יודעת שאעשה פוסט ומה אני רוצה משם ;)

    השבמחק
  2. נראה לי הסוואטצ' נטו אצל טמפטליה מצויין, על השפתיים פחות. אצל ורניש באמת אפשר להתרשם מהלבישות שלו יותר. והצללית בכלל....
    האמת שכמו שאמרתי סדרת הליפ טארטס של OCC לא קרצה לי בכלל, לא ברור לי למה אלה של סליק כן - כנראה בגלל שזה סליק ואני מתה עליהם :-)
    מחכה לפוסט wannabes שלך לקולקציית מאק! תמיד מעניין אותי לשמוע מה תפס לך את העין :-)

    השבמחק
  3. גם לי בא את ה-pout paints של sleek! הם נראים נהדר וזה הכי כיף ליצור גוון משלך :)
    מהקולקציה mac me over אני רוצה את הסומק ואת אחד השפתונים (סומק stunner ושפתון offshoot :)). אגב, היום עברתי בסניף עזריאלי של מאק ואחת המאפרות אמרה שהקולקציה תגיע באוקטובר או באמצע ספטמבר. רחוק לי :|

    השבמחק
  4. אירנה-הקולקציה מגיעה ב1.9,
    שזה יום חמישי הבא, מקסימום יום א' אחרי זה,
    המוכרת קצת חייה בסרט...

    השבמחק
  5. הפאוט פיינטס ניראים כ"כ כייפים! הקולקציה של מאק היא אחת המוצלחות של התקופה האחרונה - יש שם המון דברים מעניינים והגוונים יפים. הסומק והשפתון שלך הם גם מאלה ששמתי עליהם עין ;-)
    לפי מה שידוע לי הקולקציה אמורה להגיע לפה בתחילת ספטמבר - מוזר שהמוכרת בעזריאלי אמרה לך אחרת..

    השבמחק
  6. תודה על ההבהרה! גם אני זכרתי שזה אמור להגיע בתחילת ספטמבר. מחכה בציפייה :-)

    השבמחק
  7. לא חובבת גלוסים אמנם.. אבל לגמרי בעד סליק שמציעים איכות במחיר שפוי - לכי על זה!
    דווקא הצללית והשפתון של מאק לא ממש מרגישים לי מעניינים.
    הסט לש ysl לעומת זאת - פיגוז!!

    השבמחק
  8. מיטל - הלכתי! ;-) ואגב - אלה לא גלוסים, אלא צבעים לשפתיים. הגימור הוא לא גלוס אלא שפתון. ייכתב עליהם פוסט מפורט בקרוב - הם פשוט עוד לא הגיעו לידיים הממתינות שלי!
    על הצללית והשפתון של מאק גם הלכתי - אהבה ממבט ראשון. גם פוסט עליהם יגיע. יש לי הרבה פוסטים מעניינים בתכנון! :-)
    ואני מקווה שהקולקציה של YSL תגיע לכאן מאד מאוחר כי בקצב הזה אני פושטת רגל!!!!

    השבמחק
  9. אני רוצה שהקולקציה הזו תגיע לכאן ומהר! כי יש לי לממש את הקופונים של הסופר פארם (אויברוך) הצלליות כבר כאן ראיתי אותן.

    השבמחק