‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

4.10.2011

קצרים - בורז'ואה וביוטיקייר

מזמן לא הייתה לנו כאן פינת "קצרים" - סקירות זריזות ונקודתיות למוצרים שבשימוש אצלי. אז ניגש ישר לעניינים:


על בורז'ואה שמעתם? ברור שכן!! לרגל ההשקה של המותג בארץ, המוצרים נמצאים בכותרות נון-סטופ בתקופה האחרונה וכולן מחפשות, קונות ומנסות את המוצרים שלהם. על הצלליות שלהם כבר כתבתי (שמעתי שלא כל הגוונים זמינים בדוכנים שבפארמים. בדקתי בסניף שלי ודווקא בדוכן באזור שלי יש את כולן. להמשיך לחפש ולהציק לדיילות כדי שיביאו!). 
עכשיו הגיעה תורה של המסקרה - Volume Glamour Max. המסקרה הזאת היא בעצם חידוש/שיפור של מסקרה וותיקה של המותג, ה-Volume Galmour הרגילה. מה טענותיה לכתר? מברשת משופרת וגדולה יותר, תמציות פנינים שחורות לפיגמנט שחור עמוק, מתאימה לעיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע ואחרון חביב - עמידות עד 16 שעות. שימו לב, כבר מצורת המברשת אפשר להבין שזאת מסקרה של נפח ולכן אין לצפות כאן לפעולת הפרדה. 
אז מה היה לנו בפועל? 
בסה"כ המסקרה לא רעה בכלל, אם כי הבחנתי בשתי נקודות תורפה - ראשית המברשת שמנה וענקית. זאת לא המסקרה למתחילות שעוד לא מיומנות במריחה מדוייקת ונכונה וגם לבעלות עיניים קטנות המברשת יכולה להיות קצת בעייתית. בתור בעלת עיניים עגולות ולא גדולות, בפעמים הראשונות שהשתמשתי בה אפילו לי, וותיקת מסקרות שכמותי, נמרח קצת מהמסקרה על העפעפיים. מאז למדתי להשתמש בה ביותר עדינות והבעיה לא חזרה על עצמה. מצד שני, צורת העיניים העגולה שלי מקשה עליי להגיע לריסים בפינות החיצוניות של העין, בגלל גודלה של המברשת. 
נקודת טורפה שנייה היא גושיות קלה כשמתחילים לבנות אותה. לא הייתי ממליצה לבנות אותה ביותר משתי שכבות, אחרת התוצאה שתתקבל לא תהייה אסטטית. שכבה ראשונה ואחרי בזריזות שכבה שנייה ומתקבלות תוצאות אופטימליות. כל דבר יותר מזה - יכביד וידביק.
כשמתגברים על שני המכשולים האלה (שימוש נכון במברשת ולא להעמיס חומר!) - המסקרה נותנת ביצועים טובים. מנפחת את הריסים, מדגישה אותם ובהחלט מעניקה לעיניים נוכחות עם פיגמנט שחור יפה. היא מצטיינת בעמידות יפה - לא נמרחת, נוזלת או מתפוררת במשך 10 שעות לפחות (המקסימום זמן שלבשתי אותה), גם במזג אויר חם ולח. ההסרה שלה זריזה ולא בעייתית - הרוב יורד עם מים ואת השאר מנקים עם מסיר איפור.
למי היא מתאימה? לבעלות ריסים ארוכים שרוצות דרמה, ולבעלות ריסים דלילים שמחפשות נפח. 
למי היא לא מתאימה? לבעלות ריסים קצרים שמחפשות הארכה (המסקרה הזאת לא מאריכה במיוחד) ולמי שמחפשת מראה מופרד (זיכרו - נפח לעולם לא יפריד!).
המסקרה הבאה של המותג שאני מתכוונת להתנסות בה היא מסדרת Clubbing שקיבלה הילולים ושבחים בבלוגים מחו"ל!
מידע לרגישות - למסקרה יש ניחוח די חריף (לא מבושם), לתשומת לבכן.
מחירה של המסקרה 169 ש"ח, כאשר כרגיל יש מבצע קבוע של 40% או 1+1. 



הבא בתור הוא סומק של ביוטיקייר שרכשתי בתחילת הקיץ.
מדובר ב-Silky Face Blusher בגוון מס' 08. 
זאת ההתנסות הראשונה שלי עם הסמקים של ביוטיקייר ולשמחתי הם התגלו כמציאה מוצלחת ואני בהחלט מתכננת לרכוש עוד מהסדרה הזאת בעתיד. 
הגוון שבחרתי להתחיל איתו הוא וורוד קורלי בהיר ומקסים שהיה מושלם לשילוב עם כל הגוונים הבהירים והעליזים של הקיץ. 
משום מה בסוואטצ'ים ובתמונות של הסומק לא הצלחתי להוציא את הגוון הקורלי/כתמתם שבו, אבל תאמינו לי שהוא שם. לאור זאת, אין לשלב את הסומק הזה עם ברונזרים מהסוג הכתום בשום צורה ואופן אחרת תקבלו קולור בלוקינג כתום על כל גזרת הלחיים - לא מומלץ! 
לעומת זאת שימוש בו לבד או בשילוב עם ברונזרים חומים נטו או מפסלים נייטרלים יוצר מראה של הסמקה בהירה ויפה.
התרשמתי במיוחד מהמרקם של הסומק - לא מתפורר בכלל, נוח מאד לטשטוש, בעל פיגמנט טוב אולם לא חזק מידי שמקשה על הנחה מדוייקת או על טשטוש, יושב בקלילות על העור ולא יוצר מראה אבקתי או כבד. 
כפי שציינתי - הפיגמנט של הסומק מצויין והכי טוב להשתמש בו בצורה של בנייה. קודם מניחים ממנו מעט, מטשטשים כראוי ואח"כ רק אם מרגישים שזקוקים לעוד צבע מוסיפים. תמיד עדיף להתחיל ממעט ולבנות, מאשר להתקע עם יותר מידי צבע שאח"כ הרבה יותר קשה לרכך ולטשטש.
באריזה אם מסתכלים מקרוב ניתן להבחין בחלקיקי שימר זעירים, אבל גם בסוואטצ' וגם על הפנים לא מתקבל מראה מבריק  או מנצנץ בכלל. מצד שני הגימור שלו לא מאט לגמרי - אני חושבת שחלקיקי השימר מעניקים לו סוג של דו מימדיות ועומק יפים. 
הוא יתאים לבהירות עור (כמוני) שמחפשות הסמקה עדינה בגוון יפה ובהיר, אבל גם לכהות עור יותר או שזופות שיוכלו לבנות את הצבע ולהגיע איתו למראה דרמטי ומודגש יותר.
נקודה לזכות האריזה - דקה ורבועה, מאד מאד נוחה לאכסון ותופסת מינימום מקום.
סה"כ אני מאד מרוצה מהסומק הזה, בייחוד ביחס למחיר שדורשים עבורו. כיוון שזה גוון מאד קייצי תהיו בטוחות שבקרוב מאד אגש לסניף ביוטיקייר כדי להצטייד בסמקים נוספים מהסדרה בגוונים מעט סתוויים/חורפיים יותר.
את הסומק ניתן להשיג בכל סניפי ביוטיקייר תמורת 9.90 ש"ח. 

עד כאן פינת קצרים להיום. מקווה שנהנתן :-)
ספרו לי האם התנסיתן עם המוצרים שסקרתי כאן? ואם לא, האם אתן חושבת שתרכשו אותם? כמו כן - אל תשכחו "להזכיר" לי על מה הייתן רוצות שאכתוב סקירות, של מוצרים שהופיעו כאן בבלוג וטרם הקדשתי להם פוסטים של סקירות מפורטות, או דברים שהזכרתי בפלטפורמות אחרות (בפייסבוק לדוגמה). Your wish is my command! :-)

גילוי נאות: את המסקרה קיבלתי מהחברה לצורך סקירה

9 תגובות:

  1. אני גם כבר הספקתי לקנות עוד סומק שלהם, הפעם בגוון קצת חורפי יותר :-)

    השבמחק
  2. אני אהבתי את המסקרה עליי וגם עלייך היא נראת לא רעה. הסמקים של ביוטיקייר טובים. רכשתי אחד לאמא שלי והיא אוהבת

    השבמחק
  3. אני אחכה למבצעים האלה...

    בביוטי קייר קניתי לא מעט, הנפילות היו מעטות אך בהשוואה למחיר - סבירות.

    לביקור עם תגובה.

    צום קל למי שצם

    השבמחק
  4. נראה לי בורז'ואה מתומחרים רגיל כמו כל שאר המותגים העממיים. כמובן שהמחיר ההתחלתי יקר, אבל אז יש את ה-40% הנחה. אני מאמינה שעם הזמן יהיו מבצעים נקודתיים כמו שיש במותגים אחרים (כמו מסקרה ב-50, צלליות ב-40 וכו').
    ביוטיקייר - אני מנסה מהם כמעט הכל ונופלת לא מעט, אבל שווה לעבור את הנפילות כדי להגיע לדברים המוצלחים באמת ובשביל כ"כ מעט כסף!

    וממתינה למה?
    גמר חתימה טובה! :-)

    השבמחק
  5. כמו תקליט שבוא אני כותבת אצל כולכן, המוצרים מתומחרים יקר , זה חבל, כי הם סה"כ טובים לא פחות מהאחרים בקוסמטיקה העממית.

    ביוטי קייר - מעט מאוד נפילות היו לי שם וגם אם - התמורה כ"כ שווה למחיר שזה בטל בשישים.

    חיכיתי חיכיתי (לא בכיתי), הפסקתי לחכות.

    גמר חתימה טובה!

    השבמחק
  6. כדאי לבדוק את סדרת הסמקים הזאת שלהם! המרקם שלהם ממש הפתיע אותי לטובה ויש להם שם כמה גוונים לא רעים בכלל.
    בינתיים פתחתי אצלי אוסף קטן של מוצרי בורז'ואה - המייקאפ, המסקרה, הצלליות ועכשיו גם הברונזר שקניתי.. ;-)

    השבמחק
  7. את המסקרה אני כבר מכירה אבל וואו איזה פיגמנט לסומק של ביוטיקר ! :) נראה גוון נורא יפה. אני אוהבת את הסמקים המינרלים שלהם ואת הסומק בריקים המשגע.

    השבמחק
  8. הצדק איתך! תוקן :-)

    השבמחק