‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.10.2011

היפים והמפורסמים

היום פינת "היפים והמפורסמים" חוזרת אחרי הפסקה של 3 שבועות! אלה היום זמנים עסוקים בבלוג ובינתיים הספקתי לכתוב ולפרסם פוסטים על שלל נושאים מגוונים, אבל אני חושבת שהגיעה העת לחזור לפינה הוותיקה והאהובה.
כשעשיתי את התחקיר לפוסט הזה וישבתי וחשבתי על מי אכתוב הפעם, נתקלתי בכל מיני תמונות של איפור מוצלח יותר ופחות (בעיקר פחות...), והחלטתי שהפעם פשוט נעשה גלריה של תמונות שונות, כאשר חלקן סלבריטיז שכבר הופיעו במסגרת הפינה וזאת תהייה הזדמנות נהדרת לבחון שוב במה השתנה האיפור שלהן מאז, אם בכלל.
נתחיל עם מי שהייתה גם הנסקרת הראשונה במסגרת הפינה - הזמרת הבריטית שריל קול:
מקור
הדבר הראשון שחשבתי כשראיתי את התמונה הזאת היה - שפתון כתום!!! ותודו שהשפתון הזה הוא בהחלט כתום. לא קורל, לא אפרסקי, לא כתמתם - כתום! מצד אחד הוא מאד מאד בולט ואני בטוחה שיהיו הרבה שלא יאהבו, מצד שני אני דווקא חושבת שהיא איכשהו הצליחה To Pull it off ואני גם מעריצה אותה על התעוזה שבבחירת גוון כזה. בחכמה היא עשתה ששמרה את איפור העיניים ועיצוב השיער סולידיים. לשפתון כזה נותנים את כל הבמה!
הבאה בתור היא גברת כמעט מלכותית - והלא היא האחות של הדוכסית מקיימברידג' - פיפה מידלטון. אני לא יודעת מה אתכן, אבל כשאני מסתכלת על האיפור הזה תוקף אותי רצון עז לנמנם ZZzzzZZZ... היא כ"כ משעממת שזה פשוט מחריד. וקחו בחשבון שהאיפור הזה הוא איפור ערב וצוות עם שמלת ערב מלאה ודרמטית. 
כמו אחותה - אותו אייליינר שחור ולא מחמיא במיוחד, אותו סומק בגוון מת ואותן שפתיים בגוון שפתון משעמם ומבגר. מה עם קצת צבע, מה עם קצת משחקי הארה והצללה. לבנות עם האמצעים כמו שיש להן לא אמורה להיות בעיה לשכור מאפר לפני כל יציאה חשובה כדי לוודא שהן ניראות הכי טוב שאפשר! 
הבחורה בסה"כ בת 28 והיא ניראת בת 38 לפחות. חבל!
את הגברת ליה מישל, הזמרת הכוכבת מסדרת הטלוויזיה גלי, אני אוהבת ולא אוהבת. מצד אחד היא כישרון ענק, מצד שני הדמות שלה בסדרה כ"כ מעצבנת!!! אני גם די לא מחבבת את הסגנון האישי שלה מחוץ למסך וחושבת שגם היא מבגרת את עצמה ייתר על המידה ובוחרת בסגנון שדווקא מדגיש את הצדדים הפחות יפים שלה (הפוני הזה פשוט חייב להיעלם..). אבל כאן מאד אהבתי את האיפור הכחול כהה בעיניים שהוא גם עדין אבל גם מעניק מעין מראה דרמטי יותר. הסקין במצב טוב והשפתון ניודי מחמיא. שאפו!
עוד זמרת שכבר הופיעה כאן בבלוג היא כריסטינה אגילרה. הפעם זה מעין Makeup Revisited - אחרי שלא חסכתי ממנה ביקורת בפוסט שהוקדש לה, ובייחוד לגבי ההיצמדות האובססיבית לשפתונים אדומים חזרתי לבדוק מה מצבה של הגברת מבחינת איפור (כי מבחינת סטיילינג לפחות היא מזעזעת.. בהמשך התמונה שחתכתי כדי שתתאים לבלוג החזיה שלה מבצבצת מעל השוליים של החולצה..). 
ושוב, אותו מראה איפור עייף ונדוש שהיא פשוט מסרבת להיפרד ממנו. השיער שניראה כמו רצועות פוליאסטר, השיזוף הכתמתם שמיד מגלה שמקורו אינו טבעי, חוסר קשר מוחלט בין איפור העיניים המרושל ובין השפתון האדום הדרמטי והקבוע שדווקא מדגיש את המשקל שנוסף לא לפנים לאחרונה, במקום לבחור בגוונים עדינים ורכים יותר שאולי יטשטשו את חמשת הסנטרים שנוספו לה.
כריסטינה מותק, בקצב הזה בריטני, על כל מגרעותיה, עוקפת אותך בסיבוב....
מה שמוביל אותי לתמונה הבאה:
בריטני!! אחח איך נפלו גיבורים.. מי שהייתה פעם נסיכת הפופ המלוטשת, היום ניראת....ככה. הסקין פשוט מחריד ויש לה שאריות שיער פנים שהיא צריכה בדחיפות לקבוע תור לשעווה...
מצד שני - אני לא מאמינה שעיניי אינן מטעות אותי ושבריטני באמת יצאה מהבית באיפור עיניים שהוא לא מעושן אפור/חום!! ממתי היא הולכת על איפור צבעוני? בתור מישהי שעוקבת אחרי אתרי רכילות כבר כמה שנים טובות אני יכולה להגיד שזה ממש אירוע חריג ויוצא דופן שבריטני מופיעה עם איפור צבעוני, אפילו יחסית לתקופה היותר צבעונית ומטורפת בחיים שלה... המקסימום שהיא הייתה מעיזה אז לשים היה שפתון אדום, וגם זה היא הפסיקה מאז ש"החלימה". 
אז מצד אחד צל"ש על הצבעוניות והחריגה משגרה (שמעת כריסטינה?!), מצד שני דחוף לקבוע תור לקוסמטיקאית ולמצוא מייקאפ מוצלח יותר...
ואחרונה חביבה היא שחקנית שגם היא הופיעה בגלגולים הקודמים של הפינה - אוון רייצ'ל ווד. את חיבתי לאוון רייצ'ל לא הסתרתי, ובמיוחד את ההערכה שיש לי ליצר נטילת הסיכונים שיש לה מבחינת מראה וסטיילינג. אמנם היא לובשת כאן חליפת עור בורדו מחרידה וכובע תלוש, אבל אני אוהבת את ההתאמה המוחלטת שהיא עשתה בין גווני הלבוש לגווני האיפור - האדום הבורדו גם כסומק וגם כשפתון וההדגשה החומה והמדוייקת בעיניים. מאד ניינטיז אבל איכשהו עובד! 

עד כאן להיום! אני מקווה שניהנתן מחזרתה של הפינה. כפי שאמרתי היא לא תחזור להיות פינה קבועה ביום זה או אחר בשבוע, אלא תפציע כאן מידי פעם, וכמובן לפי דרישת הקהל! אם יש לכן סלבריטי שהייתן רוצות שאסקור - ספרו לי! :-)

ומה דעתכן על היפות יותר ופחות שהופיעו כאן היום? מה אהבתן/לא אהבתן? שתפו אותי!

כל התמונות מכאן, אלא אם צויין אחרת

6 תגובות:

  1. איפפ אני שונאת את השיער הבלונדיני של שריל, אבל כאן הוא כבר פחות מפריע כי לפחות הוא אסוף.. מקווה שהיא תחזור מהר לשיער הכהה והיפה שלה.
    מסכימה שבריטני לפחות ניראת סוג של שפויה ועם איפור צבעוני קצת יותר - לגמרי שיפור לעומת מה שהיה המצב שלה לפני כמה שנים..

    השבמחק
  2. שריל קול היא יפיפיה אמיתית בעיני, והנה מגיע אבללל.... לפעמים נדמה לי שאין לה טעם. מצד אחד השפתון הורס, מצד שני אני חושבת שהוא לא נראה טוב עם צבע השיער שלה והמראה הכללי יצא קצת צ'יפ.
    פיפה באמת לא נראית בת 28.
    האיפור של ליה מהמם וגם הפוני מוסיף ללוק
    כריסטינה נעשתה מזעזעת בזמן אחרו (לא שפעם היא הייתה מעודנת, אבל הפעם זה די דוחה)
    בריטני נראית לא רע בתמונה הזאת, עם כל חסרונותיה.
    מאוד אהבתי את שילוב הצבעים ואת הסקין של אוון רייצ'ל

    השבמחק
  3. גם אני שמעתי שהיא דיווה! ניראת כזאת... לגבי כל השאר - מסכימה איתך לגמרי! פיפה במיוחד מרגיזה כי יש לה נתונים טובים היא לא עושה איתם כלום!

    השבמחק
  4. אם נעזוב את הרגשות שלי כלפי ליה (שמעתי שהיא סופר דיווה) אז יש לה איפור מאוד יפה. גם את הפוני אני לא שוללת. פיפה נראת זקנה לשנותיה וחבל. כנ"ל בריטני וכריסטינה. הם לא מבינות שלפעמים עדיף מעט מאשר יותר מדי.

    השבמחק
  5. אנחנו לגמרי בהסכמה לגבי כולן :-) אוון כזאת יפה שאפילו בתקופת הגותיות שלה היא הייתה יפה (אם כי קצת משונה...).

    השבמחק
  6. את ליה מישל אני מחבבת, אבל אני חייבת להסכים שהדמות שלה בסדרה מעצבנת. בתמונה פה היא עם איפור נהדר. בריטני וכריסטינה על הפנים (תרתי משמע). פיפה מידלטון באמת לא מעניינת, ואיפור הערב שלה נוראי. זה היה איכשהו עובר אם זה היה איפור ה"יצאתי לסידורים" שלה. שריל קול ואוון רייצ'ל ווד בהחלט הצליחו to pull it off במקום שרבות אחרות היו ממש נופלות. האיפור של שריל על גבול המזעזע, אבל איכשהו הוא לא, ואוון נראית נהדר :) הגוונים מחמיאים לה :)

    השבמחק