‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

23.10.2011

עיניים סתוויות

עם כל החגים שעברו עלינו בחודש האחרון לגמרי יצאתי משגרת פרסום פוסטים רגילה והצטברו לי כמה וכמה פוסטים על השולחן שרק מחכים להזדמנות להכתב ולעלות לאויר. 
אז בלי הרבה הקדמות, ניגש ישר לעבודה!

לא מזמן פרסמתי כאן פוסט של "שפתיים סתוויות" בהן הצגתי לכן שלל שפתונים בגוונים של עונת מעבר. ההמשך הטבעי והישיר הוא כמובן צלליות.
אז אם בקיץ השתמשתי הרבה בעפרונות עיניים צבעוניים, בצלליות בהירות ובקושי התעסקתי עם הצללות ועישונים, משהתחיל הסתיו גיליתי מחדש את הצלליות הכהות והעמוקות יותר ואת האיפור המעושן.
נתחיל עם צמד צלליות של קרליין מסדרת פריזמה שיין החדשה. הצלליות האלה הושקו דווקא בתחילת הקיץ וכבר אז חשבתי לעצמי שאלה גוונים של סתיו/חורף יותר מאשר קיץ ובגלל זה לא ממש היה לי חשק לבדוק אותן באותה תקופה. אז עכשיו שבאמת הגענו סופסוף לסתיו המיוחל, אני יכולה להסתכל על הצלליות האלה בעין חדשה ולהעריך את הביצועים שלהן בפועל.

הראשונה היא דואו בשם Grass המורכב מצללית אחת כסופה/לבנה מבריקה וצללית מאט אפורה כהה/שחורה. 
מה שאפשר ליצור עם הצלליות האלה זה מראה ערב מעושן קלאסי, להשתמש בצללית הכסופה בהירה כבסיס ולעשן אותה כלפי חוץ עם המאט הכהה. אין כאן חידושי צבע יוצאי דופן ומי שמחפשת את השילוב הזה דווקא תוכל למצוא את מבוקשה בדואו הזה במקום לרכוש שתי צלליות נפרדות.
אישית, אני קצת פחות התחברתי לצללית הבהירה כיוון שהיא מאד מאד מבריקה. יש בה חתיכות גליטר של ממש, ובאופן אישי אני מוצאת שקשה להתמודד עם גליטר בטשטושים. מה גם שבגלל ששני הגוונים צמודים אחד לשני, הגליטר מהצללית הכסופה נוטה להתפזר גם לעבר הצללית המאט השחורה וכשאוספים ממנה עם המברשת בעצם אוספים גם גליטר ואז היא כבר לא כ"כ מאט..
למי שכל זה לא מפריע לה ואין לה רתיעה מצלליות גליטר - תוכל ליצור עין מעושנת קלאסית עם הצלליות האלה וגם להוציא מהדואו הזה שימושים נוספים, כמו להשתמש בצד הכהה על רטוב כאייליינר, או להשתמש בצללית הבהירה כהיילייטר בשילובים עם צלליות אחרות.

הבאה בתור היא החביבה עליי מבין השתיים - דואו בשם Silver. הדואו הזה מורכב משתי צלליות בגימור שימר האחת בגוון שמפניה וורודה עם נגיעות ברונזה והשניה בגוון בורדו סגלגל עמוק (בסוואטצ' היא יצאה סגולה יותר מבמציאות, בהנחה היא מתקבלת בורדו). 
לאחרונה אני מוצאת את עצמי משתמשת בצלליות האלה די הרבה ולאו דווקא בשילוב האחת עם השניה. שילוב חביב עלי הוא של הצללית הבהירה ביחד עם צללית מית'יקל של מאק ושל הצללית הכהה עם צלליות חומות אחרות שאציג בפניכן בהמשך הפוסט.
בניגוד לדואו הקודם, הפעם אף צללית לא מתהדרת בגליטר מיותר אלא הגימור שלהן שימר חלק. הפיגמנו שלהן עמוק ומכובד (אין בכלל להשוות לצלליות קרליין מהליין הישן! הבדל של שמיים וארץ) והן מיטשטשות בקלות. המלצה שלי היא להניח אותן תחילה עם מברשת שטוחה בטפיחות ואז להכנס עם מברשת טשטושים. בגלל המרקם הדחוס שלהן (אין בצלליות האלה טאלק) מברשת שטוחה אוספת מהן חומר באופן יעיל יותר ומניחה אותן באחידות על העפעפיים. 
בניגוד לרשום על האריזה אף אחת מהצלליות האלה לא מעניקה גימור מאט, אז אל תצפו לזה. למי שלא מחפשת דווקא מאט, אני חושבת שזהו דואו נהדר לפתוח איתו את עונת הסתיו. הפיגמנט, המרקם השונה, והגוונים המושלמים לעונה הופכים את הדואו הזה לרכישה כדאית! מה גם שתתמכו בחברה ישראלית, שזה כבר טוב (הצלליות עצמן מיוצרות באיטליה).
את שני הדואו צלליות ניתן להשיג בכל דוכן קרליין בפארמים ומחירן 100 ש"ח לפני מבצעי ההנחות הרגילים.
את צלליות Little Round Pots של בורז'ואה הצגתי בפניכן כבר בפוסט מפורט עם סוואטצ'ים של כולן, אבל הדגשתי באותו פוסט שטרם התנסיתי בשימוש בהן בפועל ושאמשיך לעדכן אתכן במשך הזמן אחרי שייצא לי לבחון את הביצועים שלהן מלבד סוואטצ'ים על היד.
מאז, ולאט לאט, הצלחתי להשתמש בכל הצלליות ואני יכולה להגיד עכשיו ללא ספק שהשלישייה הזאת מורכבת מהצלליות האהובות עליי מכל המגוון.
יש לנו את צללית מס' 54 - גוון חום ברונזה קלאסי
אחריה מגיעה הצללית האהובה עליי - מס' 74, חום עם טונים סגולים, צללית בגוון עמוק ומשגע.
ואחרונה חביבה היא צללית מס' 93 שהיא גרסה בהירה ומעט מוזהבת יותר של מס' 54. 
וסוואטצ'ים של כולן ביחד:
מימין: מס' 93, מס' 74, מס' 54
לא נהדרות? לא גוונים מושלמים לסתיו והחורף?
אני מוצאת את עצמי משתמשת בהן שוב ושוב לאחרונה בכל מיני שילובים, אחת עם השניה וגם עם צלליות אחרות כמו הצללית הבורדו של קרליין שראיתן למעלה.
המרקם שלהן הוא המוצלח ביותר מבין שאר צלליות בורז'ואה - מאד רכות, מאד נוחות לטשטוש, פיגמנט מעולה. אם אתן מחפשות את הצלליות החומות המושלמות לעבור איתן את העונות הקרירות - עשו לעצמן טובה ותרכשו את השלישייה הזאת! בסקאלת החומים ישנה צללית נוספת, אבל היא במרקם גליטר וכפי שכבר הבנתן - גליטר איננו מהגימורים המועדפים עליי...
את הצלליות ניתן להשיג בדוכני בורז'ואה בפארמים תמורות 79 ש"ח, לפני ההנחות הרגילות.

סה"כ כל הצלליות שהצגתי כאן הן בגוונים עמוקים וכהים יותר, בניגוד לצבעי הקיץ הבהירים והעליזים. יש כאלה הטוענים שחורף הוא העונה של איפור בגימור מאט, אבל אני תמיד הייתי נגד כל החוקיות הזאת. דווקא בגלל שאנחנו חיים באקלים לח שגורם לרובנו להיות מבריקות במשך כל הקיץ ולכן אנחנו מחפשות פתרונות לאיפור מאט ושולט בהברקות. בחורף , לעומת זאת, אפשר להתפרע כאן עם איפור בגימורים מבריקים יותר ולא להיראות כמו כדור דיסקו מנצנץ, מה שבטוח היה קורה בקיץ עם הלחות והשמש המסנוורת גם ככה. 
אני אוהבת שהגוונים הכהים שלי הם בעלי גימור שימר, זה מעניק לגוון עומק ותלת מימדיות, בניגוד לצלליות מאט שיש להן נטייה לפעמים להיות "שטוחות" וגיריות. חורף בשבילי הוא העונה של גוונים עמוקים וטקסטורות עשירות כך שהצלליות שהצגתי כאן היום הולכות לשמש אותי הרבה במהלך החודשים הקרובים!

איך אתן אוהבות את איפור החורף שלכן? מאט קלאסי או שימר כהה ועשיר? שתפו אותי :-)


גילוי נאות - את הצלליות קיבלתי מחברה לצורך סקירה

14 תגובות:

  1. לי היה קשה להתחבר לדואו השחור לבן, יש לי צלליות כסופות שימריות מוצלחות יותר.. הסגול זהב לעומת זאת ממש מוצלחת! משתמשת בה המון!

    השבמחק
  2. אלו בדיוק שתי הצלליות האהובות עליי מהסדרה של קרליין. השחור כסוף יושב עליי מהמם לערב ואת הסגול-זהב אני ממש ממש אוהבת . הפיגמנט שלהם מעולה. ומה כבר לא נאמר כל בורז'ואה ? אני חושבת שאמרנו כבר הכל :)

    השבמחק
  3. באמת? אני חושבת שהצללית החומה סגולה של בורז'ואה מעלפת!

    השבמחק
  4. הצבעים חביבים, אבל לא נפלתי [שזה מוזר, כי אני מטורפת על חומים]

    השבמחק
  5. נכון צבעים נהדרים לסתיו? אני מוצאת את עצמי משתמשת בהם המון לאחרונה. אני דווקא אוהבת צלליות בסיס במאט ומעליהן עפרון צבעוני בקיץ, זה נותן מראה מאד רענן ונקי בלי הרבה מאמץ! אבל כשזה מגיע לטשטושים וכשאני מחפשת צללית עם צבע טוב - רק צלליות שימר

    השבמחק
  6. קודם כל ממש אהבתי את הצבעים. את כולם! :)
    מעבר לזה - אני אוהבת איפור שימרי. לא אכפת לי אם בחורף או בקיץ (נו, מזגן וזה...). צלליות מאט אני לא כל כך אוהבת, רק אם זה בשילוב עם משהו שימרי, וגם זה רק כדי שזה לא יהיה too much. גליטר בגלל אין על מה לדבר.

    השבמחק
  7. אני דווקא אוהבת כסופות ומשתמשת בהן די הרבה בחורף. אבל הצללית הכסופה בדואו של קרליין פשוט על גבול הלבן והיא מצנצנת מידי, אני פשוט לא בקטע של גליטר. וכמו שאמרת - זה גם נורא מלכלך..
    אני מתה על הצלליות האלה של בורז'ואה - גוונים כ"כ שימושיים ובאיכות מצויינת! קנייה כדאית

    השבמחק
  8. בדיוק - מאט בד"כ נכשל בביצועים וקשה למצוא צלליות מאט מוצלחות, גם שם חברות יוקרתיות/מקצועיות. אני אשאר נערת שימר בינתיים, תודה :-)

    השבמחק
  9. אני מאוד אוהבת את העיצוב של הצלליות של קרליין!
    לדואו הראשון לא התחברתי בגלל שאני לרוב הולכת על דוונים חמים יותר באיפור העיניים ורוב הצלליות הכסופות/אפורות/שחורות די מוזנחות אצלי. הכסופה הבהירה נראית כמו צללית שמתפוררת אל מתחת לעיניים וגם נוצצת מידי. לעומת זאת השחורה נראית מבטיחה ומוצלחת לשימוש בתור איילינר כמו שכתבת.
    הצבעים של הדואו השני ממש לטעמי ונראה גם שהפיגמנט שלהן מעולה.

    אני ממש אוהבת את הצלליות של בורז'ואה וממליצה עליהן בכל הזדמנות. אהבתי את הגוונים שבחרת, כי הם מאוד פרקטיים.

    השבמחק
  10. גם אני פחות התחברתי לדואו שחור לבן של קרליין, אבל שאר הצלליות נראות ממש ממש טוב בסווטצ'ים שלך!
    מעדיפה צלליות שימר. מאט אני אוהבת תיאורטית אבל במבחן המציאות קשה למצוא מאטים באמת טובים...

    השבמחק
  11. גם אני לא הבנתי כ"כ את הקשר בין שמות הצלליות לגוונים עצמם, אבל מילא...
    אני מתה על 74 של ברוז'ואה, גוון כ"כ מוצלח גם מבחינת גוון וגם מבחינת פיגמנט והנחה.

    השבמחק
  12. כמוך אני מעדיפה צלליות שימריות. אולי עדיין לא מצאתי צלליות מאט מושלמות (מחכה לאינגלוט כנראה)
    חוץ מזה שאין קשר בין שמות של צלליות קרליין לצבעים שלהם בפועל אני גם אוהבת את הדואו השני.
    74 מדהימה!

    השבמחק
  13. את מותק כרגיל, שמחה שנהנת!! :-)

    השבמחק
  14. סקירה מעמיקה ומצוינת! אני גם אוהבת מנצנץ והגוונים שבחרת מאוד מוצאים חן בעיני

    השבמחק