‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

2.10.2011

שפתיים סתוויות

שבוע ראשון של שנה חדשה וביחד עם השנה המתחלפת, מתחלפות להן גם עונות השנה. לאחרונה השמש כבר פחות קופחת ומזג האויר הופך מעט סגרירי ומעונן יותר.  
בד בבד עם חילופי העונות, מתחלף לו גם סגנון האיפור שלנו. הנטייה היא ללכת על גוונים עמוקים וכהים יותר, לא עוד איפור צבעוני בהיר ועליז, אלא סגנון שמתאים למזג אויר סגרירי וסתוי. 
אחד השינויים הבולטים הם גווני השפתונים. אני מוצאת שלאחרונה אני משתמשת הרבה פחות בשפתונים הבהירים שלי, אלא הולכת במקום על שפתונים בגוונים עמוקים יותר שמשקפים את שינויי מזג האויר.
אציג כאן ארבעה שחביבים עלי לאחרונה:
3 מתוך ארבעת השפתונים הם של חברות עממיות ונגישות כאשר אחד מהם שייך למותג יוקרתי יותר.
שניים מהחבורה הם ממשפחת הסגולים ושניים הם ממשפחת הבייז'ים/ניודים. 
נתחיל עם השניים הסגולים:

שפתון מסדרת Rouge Pur Couture של YSL בגוון 09 Rose. 
זהו שפתוון BERRY קלאסי - טונים סגולים ואדומים שמזכירים את צבעם של פירות יער, אשר זו בדיוק העונה בה הם גודלים ונקטפים במדינות קרירות יותר. בתור מישהי שאף פעם לא לובשת שפתון אדום, זה הגוון הקרוב ביותר לאדום שאני מסוגלת לשים על עצמי. יש בו מספיק טונים סגולים כדי להחמיא לגוון העור שלי (אדום מאד לא מחמיא לי), הגוון הוא בעל נוכחות ומקפיץ כל איפור לרמה של איפור ערב. הפיניש שלו מאד חלק ובעל גימור שין.
הפורמולה של השפתון חלומית - קרמית וחלקה, נמרחת באחידות, לא יושבת בתוך החריצים בשפתיים ולא מייבשת אותן. העמידות של השפתון הזה לא מהגבוהות לאור המרקם הלחותי יותר שלו (ככל שהשפתון בעל מרקם יותר לח כך הוא פחות עמיד). יש לו ניחוח פרחוני נעים כמו כל שאר מוצרי YSL. 
כפי שניתן לראות כרגע יש לי את הגודל המוקטן של השפתון שקיבלתי כשי, אולם סדרת השפתונים הזאת נמכרת כמובן גם בגודל המלא ומתמוחרת בסביבות ה-200 ומשהו ש"ח. 

הבא בתור הוא שפתון מסדרת Color Code החדשה של קרליין. רבות נאמר על הסדרה הזאת והיא סוקרה כבר בכל מקום אפשרי. קרליין יצאו במהדורת שפתונים חדשה ומשופרת בעלת מנעד גוונים רחב והשפתון שיש לי הוא מס' P30 Clean Purple. בהתאם לשמו, כך הוא - גוון סגול עמוק נקי, נע בדיוק בין קו האמצע של כהה מידי ובהיר מידי. זהו לדעתי שפתון סתווי קלאסי - זה כבר לא הוורודים הבהירים והעליזים של הקיץ, אלא הגוון הוא סגול סגרירי שמתאים בדיוק לעונה. 
מהפורמולה של השפתון התרשמתי לטובה - נעים, רך ונמרח בקלות. הוא מעט פחות קרמי מהשפתון של YSL, אולם כתוצאה מכך הוא גם יותר עמיד ממנו. הוא איננו מרגיש כבד או מייבש על השפתיים ואיננו מתיישב בחריצים או זולג. 
הגימור שלו על השפתיים מאד סולידי - לא מבריק ולא מאט מידי, אלא בדיוק באמצע. 
סדרת השפתונים הזאת של קרליין מתומחרת ב-100 ש"ח אולם כמובן הם נמכרים במבצעים קבועים של 40% הנחה או 1+1.

כעת נעבור למשפחת השפתונים הבייז'ים-ניוד:

אם כבר בשפתוני קרליין עסקינן, אמשיך עם השפתון הבא שיש לי של החברה ומדובר על גוון N44 Sheer Nude. שוב, שם השפתון מעיד במדוייק על מהותו - גוון ניודי עדין, לא אטום ולא "מוחק" שנותן זריקת צבע נייטרלית לשפתיים. 
שפתוני ניוד הם הרבה פעמים בעייתים מאד ללבישה וגורמים למראה של שפתיים "מחוקות" או חיוורון. שפתון ניוד טוב שלא יגרום ללובשת להיראות כמו רוח רפאים, צריך להיות בדיוק בעל המידה הנכונה של צבע, אך עם זאת שישאר להיראות נייטרלי. 
השפתון של קרליין יושב בדיוק על קו התפר הזה - ניוד, אולם עם עומק צבע בייז' שמעניק חום לגוון הסופי שמתקבל. למי שלא אוהבת שפתונים בגוונים עמוקים וחזקים כמו הסגולים שראינו עד עכשיו כדאי לה להסתכל בכיוון של השפתון הזה - הוא כבר לא רוכב על הגוונים הבהירים והמסנוורים של הקיץ אלא סולידי הרבה יותר ומעניק גימור טבעי לשפתיים.
מכל השפתונים כאן, זהו השפתון שאני לובשת הכי הרבה בתקופה האחרונה, בייחוד באיפור יום.
השפתון, כמו קודמו כאן, בעל מרקם נעים ונוח למריחה. לעומת השפתון הסגול, הוא הרבה פחות אטום ממנו, דבר שלדעתי מהווה נקודה לזכותו כיוון ששפתוני ניוד אטומים נותנים מראה מאד לא מחמיא בד"כ. 
לשפתונים בסדרה הזאת יש ניחוח ג'ינג'ר קל ולא דומיננטי.

אחרון חביב הוא שפתון נוסף ממשפחת הבז' - מסדרת Color Sensational המוצלחת של מייבילין וזהו שפתון מס' 630 Velvet Beige. 
לעומת גוון הבז' העדין של שפתון קרליין, בשפתון הזה הגוון הרבה יותר עמוק ונוטה אל עבר החום. 
המרקם של השפתון הזה הוא הקרמי פחות מכל החבורה כאן - כבד יותר, מעט ייבש יותר וקצת קשה יותר לתמרון במריחה. מצד שני הפיגמנט בו באמת מרשים והוא מעניק תוצאה אטומה לחלוטין למי שמעוניינת להשיג מראה כזה. 
גם הגימור שלו שונה משאר השפתונים שהראתי כאן - הוא יותר מאט מהם (בתמונה על השפתיים לא רואים כי זה צולם נגד האור) ויושב קצת יותר בכבדות על השפתיים. 
בגלל שהוא פחות לחותי ויותר יבש, הוא גם עמיד יותר על השפתיים והגוון מצליח להחזיק מעמד גם מול אכילה ו/או שתייה מתונה. 
החסרון הבולט היחיד שאני יכולה לזקוף לחובתו זהו ניחוח קוסמטי מאד חזק שאני ממשיכה להריח על עצמי גם אחרי ההנחה. מי שסובלת מרגישות לריחות חזקים כנראה לא תהנה מהשימוש בסדרת השפתונים הזאת של מייבילין (לכולם ריח כזה).
השפתון הזה והסדרה בכלל עולה 90 ש"ח, ואף הם תמיד תחת 40% הנחה או 1+1.

וכעת לסוואטצ'ים נקיים של הגוונים:
מימין: מס' 09 YSL, מס' P30 קרליין, מס' N44 קרליין, מס' 630 מייבילין
סקאלת הגוונים הזאת היא בהחלט סימן של סתיו עבורי! אם הייתי עושה פוסט דומה בקיץ הייתן רואות כאן במקום גוונים קורליים בוהקים, וורודים בהירים ומבריקים וכדומה. אבל לכל עונה הצבעים והמרקמים המתאימים לה ואני שמחה על המעבר ועל ההזדמנות להשתמש באיפור שונה. 

עד כאן הפוסט הפותח של השנה החדשה! אני מקווה שמזג האויר הנעים והקריר יותר ימשיך ללוות אותנו עוד תקופה ארוכה ושנזכה בקרוב לימים של גשם! :-)

ספרו לי האם גם אתן מוצאות את עצמכן מחליפות לאחרונה גווני איפור? ואיזה מהשפתונים שהצגתי כאן מצא חן בעיניכן יותר? 

גילוי נאות: את שפתוני קרליין קיבלתי מהחברה לצורך סקירה

20 comments:

  1. אני דווקא חושבת הפוך ממך, אבל אני מניחה שזה עניין של הרגשה אישית.
    השפתיים שלי הרבה יותר צרות משלך, ו-2 הצדדים של השפה העליונה לא סימטריים, ודווקא שפונים כהים עם גוון אטום גורם להן להראות גדולות יותר וסימטריות (עם תוחם כמובן)
    אבל זה בהחלט עניין של הרגשה אישית. את נראית הכי יפה כשנוח לך :)

    השבמחק
  2. לא יודעת, אדום תמיד נראה עליי מאד לא מחמיא, לא משנה מה התת גוון. גם זה לא מחמיא לצורת שפתיים שלי, זה נורא מקטין אותן והן גם ככה לא רחבות כ"כ אז זה יוצר אפקט לא מחמיא במיוחד...

    השבמחק
  3. מאוד אהבתי עלייך את השפתונים של YSL ושל מייבלין.
    ואיך זה יכול להיות ששפתון אדום לא מתאים לך? :) לכל אחת יש איזה גוון אדום אי שם שמתאים לה.... את צריכה לנסות איזה אדום עם תת גוון קר מאוד

    השבמחק
  4. צודקת! :-) יש לי פשוט מין מחלה כזאת תמיד לחפש את המבצע השווה יותר ולא לשלם שקל מעל המחיר הכי נמוך בשוק...

    השבמחק
  5. שפתון ב-50 ש"ח זו פשרה בין 40% ל-50% ;)

    השבמחק
  6. ממליצה על הניוד של קרליין אם את מחפשת משהו מהסוג הזה - אני באמת משתמשת בו המון לאחרונה ומאד נהנת ממנו.
    את השפתונים של מייבילין שווה לקנות במבצעי 1+1 כי אז מחירם יוצא 45 ש"ח או לחכות ל-50% הנחה למי שרוצה לקנות רק אחד. שפתון ב-50 ש"ח זה בעצם טיפה יותר מ-40% הרגילים..

    השבמחק
  7. השפתון הניודי של קרליין נחמד :)
    האמת שכשהסתכלתי בסטנד לא מצאתי שם שום דבר לטעמי + לא כל כך אהבתי את האריזות.
    מייבלין זו יופי של חברה. השפתון יפה, אבל אני פחות מתחברת לאטומים לחלוטין. אגב, השפתונים האלה עולים כרגע (נכון לאתמול, בסופרפארם) 50 ש"ח.
    YSL זה YSL, ולא מפתיע שהשפתונים שלהם טובים. מאוד אהבתי את הגוון. לצערי אין לי (עדיין) מוצרים שלהם..

    השבמחק
  8. אני לא מתפלאת שגם אצלך ממתין פוסט כזה - שפתיים זה הדבר הראשון שמשתנה אצלי באיפור! השפתון של YSL זוכה כאן לרוב מוחלט של ההצבעות ובאמת מגיע לו

    השבמחק
  9. בדיוק התכוונתי לכתוב פוסט על שפתיים לסתיו (ואפילו טיוטה כבר יש). אבל זה כנראה יצטרך לחכות בגלל הנסיעה היום. אני מאוד אוהבת את YSL ולדעתי הוא הכי מוצלח פה. אחריו מייבילין. לבז'יים לא התחברתי בכלל אם כי זה לא אומר שהם לא נראים טוב על שפתיים.

    השבמחק
  10. האמת שלא באמת ציפיתי שיהיה עוד מבצע 50%. המבצע האחרון היה לא מזמן, זה בד"כ אירוע של פעם בשנה בלבד...
    כמו שאת יודעת אני התחדשתי לפני החג בשפתון של גרלן במסגרת המבצע של אפריל, אבל להיות לגמרי לגמרי כנה - אני קצת מצטערת שלא הלכתי על שפתון מהסדרה של YSL במקום....

    השבמחק
  11. אני גם תמיד נוטה לכיוון הגוונים הוורודים/סגולים ואילו אמא שלי תמיד אומרת לי שדווקא יותר מחמיא לי שפתונים ממשפחת הבז'! אז ככה שאני תמיד מקפידה להוסיף לאוסף גם כאלה וגם כאלה כדי שיהיו את כל האופציות ;-)
    זה טוב לא להגביל את עצמך לצבעים כי תמיד מתחשק לשנות פה ושם.

    השבמחק
  12. אני מחכה לנסות אותם ובעיקר מחכה למבצע שווה (50% למשל) על איפור יוקרתי. מעצבן שלא עשו השנה כמו שהיה שנה שעברה, כל כך חיכיתי למבצעים של החג ולא היה שום דבר אטרקטיבי. על הבישום היו מחירים טובים ובסוף גם על זה ויתרתי.
    הסגול של קרליין באמת קצת מבגר.
    אותי המבחר שלהם לא ממש בילבל, פשוט לא התחברתי. מה גם שברוב המקומות שהייתי הסטנדים היו במצב לא משהו (במקרה הטוב). היחיד שהיה נראה נורמלי היה בסופר פארם בדיזנגוף סנטר.

    השבמחק
  13. לשפתון של YSL יש גוון כ"כ מתוק ועם זאת סתווי, אני אוהבת שהוא מזכיר לי פירות יער כי אני מאד אוהבת לאכול כאלה! ;-)
    הסדרה הזאת של מייבילין היא באמת אחת מהסדרות העממיות המוצלחות מבחינת עושר פיגמנט. כל שפתון מאד עמוק וברור.
    דווקא עם קרליין הופתעתי לטובה. הפורמולה שלהם נוחה ונעימה על השפתיים (לעומת מייבילין שמרגישים לי לפעמים מאד כבדים). השפתון הסגול אטום מספיק לדעתי. השפתון הניוד אמנם לא אטום, כמו שכתבתי, אבל לדעתי זה נקודה לזכותו - אני מאד לא אוהבת שפתוני ניוד אטומים. נראה לי זה תלוי גוון ופשוט צריך לנסות סוואטצ'ים שלהם בחנות. מבחינת התחברות לגוונים - זה כבר עניין של טעם אישי :-)

    השבמחק
  14. חכי שתתחילי להשתמש במוצרים של YSL - תהי משוחדת כלפיהם עוד יותר! ;-)
    מהסדרה של מייבילין יש לי עוד שפתון אחד ואני מסכימה שהם מאד מוצלחים ככל הנוגע לפיגמנט. המרקם שלהם מעט פחות מוצלח לדעתי - אני מאד מרגישה את השפתונים שלהם "יושבים" לי על השפתיים. מכל בחינה אחרת - סדרה מצויינת!
    האמת שקרליין יצאו בבת אחת עם כ"כ הרבה גוונים שגם לי היה קשה להתחבר לגוון מסויים כשהסתכלתי בסטנדים שלהם. אבל כשעברתי על תמונה תמונה בפייסבוק הצלחתי להרכיב לעצמי רשימה של שפתונים שמעניינים אותי ושאח"כ הלכתי לבדוק באופן פרטני בחנות. דווקא שני השפתונים האלה לא היו ברשימה שלי אבל את הניוד אני מאד מאד אוהבת ואת הסגול אמא שלי גנבה ממני כמעט מיד. עליה הוא ממש יפה, אני חושבת שזה גוון מחמיא לנשים מבוגרות יותר.

    השבמחק
  15. אהבתי מאוד את השפתון של YSL עלייך, וגם הסגול נקי של קרליין מקסים. השניים האחרונים של קרליין ומייבלין גם לא רעים...אך את הראשונים שהזכרתי אהבתי יותר. גם אני משנה לפעמים את האיפור בהתאם לעונות השנה אבל לעיתים קרובות אני גם מרשה לעצמי "להתנהג" באיפור בהתאם למצב הרוח, הבגדים והסביבה...כך שאיני מגבילה את עצמי לצבעים מסויימים לפי עונות השנה...:-)

    השבמחק
  16. מסכימה שהגוונים בסתיו מתחילים להיות עמוקים ודומיננטיים יותר, כתבתי על זה ארוכות אצלי בבלוג.
    זה לא סוד שאני מאוד אוהבת את השפתונים של YSL, מבין כולם פה הגוון שלו גם הכי מקפיץ ועשיר.
    אח"כ אהבתי את זה של מייבילין, כבר מהצילום אפשר לקלוט את הפורמולה העשירה ואת האטימות. הסדרה הזו שלהם ממש מוצלחת ומומלצת. מאוד תמורה למחיר (אחרי הנחות).
    בקרליין אין כלום שאני אוהבת ואני אפילו לא מדברת על העיצוב המגושם שנראה ממש זול. לא התחברתי לא לגוונים ולא לפורמולה של השפתונים. ניסיתי כמעט את כל הסדרה והיא ממש לא מרשימה, רוב השפתונים גם לא בעלי אטימות מוחלטת.

    השבמחק
  17. הכי אהבתי את הצבע של YSL (ולא בגלל המותג :), הוא נראה עסיסי ומחמיא. עדיין לא יצא לי לנסות את השפתונים (ואת המוצרים בכלל) של המותג, אבל היד עוד נטויה.
    היו הרבה ביקורות טובות על השפתונים של קרליין, אבל בגלל שהמותג עדיין לא עושה לי את זה לא קניתי. גם לא מצאתי אף גוון שהתלהבתי ממנו. השפתון הניודי נראה טוב, לסגול לא התחברתי כל כך.
    אני אוהבת את הסדרה הזאת של מייבלין ויש לי 2 שפתונים ממנה בצבעים בוהקים, הם מעולים מכל הבחינות.

    כרגע לא ממש שיניתי את סגנון האיפור או את הצבעים. האמת שאצלי זה די קבוע כל השנה, כי אני אוהבת להבליט את העיניים ולהישאר עם גוון נייטרלי בשפתיים. מידי פעם אני מגוונת עם שפתיים דומיננטיות. בחורף אחזור לאיפור המעושן שלי.

    השבמחק
  18. תודה אורית :-)

    השבמחק